-
Saxo 1.4 VTS 2001
-
Tρίζει το πίσω μέρος. Ακούγεται μαλλον σαν λαμαρίνα παρά κατι πλαστικό. Υπαρχει τρόπος τα τρίξιμο αυτο να εξαλειφθεί ?
-
Οι μανίσιες αναρτήσεις χαμηλώνουν καθόλου?
-
Ο ήχος του κινητηρα στις μεσσαίες στροφές ειναι σαν ας πούμε τρικύλιδρος, ακούγεται καπως σαν μοτέρ citroen GSΑ, με το χαρακτηριστικό γαρ γαρ γαρ. Ετσι ειναι ολα τα μοτερ 1.4 των saxo? (ή μηπως κατι δεν παει καλα?)
-
Οι κινητηρες αυτοι εχουν καμμια ομοιότητα με αυτων των Peugeot 106?
-
Στην θεσσαλονίκη ξερετε μηπως που κανουν βελτιωσεις saxo ?
-
Τα φρένα θέλουν δύναμη για να σταματησει το αυτοκίνητο, δεν υπαρχει προοδευτικότητα, δισκοι -τακακια ενος χρόνου, και σφυρίζουν κα8ε πρωι μεχρι να ζεσταθουν μετα απο μερικα σταματηματα. Ειναι φυσιολογικό?
-
Ο συμπλέκτης 8ελει και αυτος δύναμη (σε αντί8εση με το πολυ μαλακό γκαζι) ειναι φυσιολογικο και αυτο για saxo?
ευχαριστω για την ανοχή
-
-
Saxo 1.4 VTS 2001
-
Tρίζει το πίσω μέρος. Ακούγεται μαλλον σαν λαμαρίνα παρά κατι πλαστικό. Υπαρχει τρόπος τα τρίξιμο αυτο να εξαλειφθεί ?
-
Οι μανίσιες αναρτήσεις χαμηλώνουν καθόλου?
-
Ο ήχος του κινητηρα στις μεσσαίες στροφές ειναι σαν ας πούμε τρικύλιδρος, ακούγεται καπως σαν μοτέρ citroen GSΑ, με το χαρακτηριστικό γαρ γαρ γαρ. Ετσι ειναι ολα τα μοτερ 1.4 των saxo? (ή μηπως κατι δεν παει καλα?)
-
Οι κινητηρες αυτοι εχουν καμμια ομοιότητα με αυτων των Peugeot 106?
-
Στην θεσσαλονίκη ξερετε μηπως που κανουν βελτιωσεις saxo ?
-
Τα φρένα θέλουν δύναμη για να σταματησει το αυτοκίνητο, δεν υπαρχει προοδευτικότητα, δισκοι -τακακια ενος χρόνου, και σφυρίζουν κα8ε πρωι μεχρι να ζεσταθουν μετα απο μερικα σταματηματα. Ειναι φυσιολογικό?
-
Ο συμπλέκτης 8ελει και αυτος δύναμη (σε αντί8εση με το πολυ μαλακό γκαζι) ειναι φυσιολογικο και αυτο για saxo?
ευχαριστω για την ανοχή
-
-
Saxo 1.4 VTS 2001
-
Tρίζει το πίσω μέρος. Ακούγεται μαλλον σαν λαμαρίνα παρά κατι πλαστικό. Υπαρχει τρόπος τα τρίξιμο αυτο να εξαλειφθεί ?
-
Οι μανίσιες αναρτήσεις χαμηλώνουν καθόλου?
-
Ο ήχος του κινητηρα στις μεσσαίες στροφές ειναι σαν ας πούμε τρικύλιδρος, ακούγεται καπως σαν μοτέρ citroen GSΑ, με το χαρακτηριστικό γαρ γαρ γαρ. Ετσι ειναι ολα τα μοτερ 1.4 των saxo? (ή μηπως κατι δεν παει καλα?)
-
Οι κινητηρες αυτοι εχουν καμμια ομοιότητα με αυτων των Peugeot 106?
-
Στην θεσσαλονίκη ξερετε μηπως που κανουν βελτιωσεις saxo ?
-
Τα φρένα θέλουν δύναμη για να σταματησει το αυτοκίνητο, δεν υπαρχει προοδευτικότητα, δισκοι -τακακια ενος χρόνου, και σφυρίζουν κα8ε πρωι μεχρι να ζεσταθουν μετα απο μερικα σταματηματα. Ειναι φυσιολογικό?
-
Ο συμπλέκτης 8ελει και αυτος δύναμη (σε αντί8εση με το πολυ μαλακό γκαζι) ειναι φυσιολογικο και αυτο για saxo?
ευχαριστω για την ανοχή
-
-
Ως κάτοχος saxo vts 1600 '98, μπορώ να σου απαντήσω στα εξής ερωτήματα:
-
Mάθε να ζεις με το τρίξιμο. Χαρακτηριστικό των Saxo με ελάχιστες δυνατότητες εξάλλειψης και τελέιως ασύμφορο να κάνεις κάτι. Έχω ρωτήσει σχετικά...
-
Μην δοκιμάσεις να χαμηλώσεις τις μαμά αναρτήσεις, θα ψάχνεις να βρεις τα αμορτισέρ σου μετά από λίγο καιρό... Αν θες οποιαδήποτε διευκρίνηση για βελτίωση ανάρτησης, στείλε μου pm. Αν μπορέσω να βοηθήσω, αρκεί να ξέρω τι ζητάς και πόσα δίνεις.
-
Δεν μπορώ να σου απαντήσω με σιγουριά, αλλά απ' όσο ξέρω τα 8βάλβιδα Saxo δεν έχουν και τον πιο ομαλό σε λειτουργία κινητήρα της αγοράς... Ίσως κάποιος άλλος μπορεί να σου δώσει καλύτερη απάντηση.
-
Είναι ο ίδιος κινητήρας
-
Δεν γνωρίζω καρντάσι, χαμουτζής είμαι...
-
Εξαρτάται από το πόσο σκληρά τακάκια έχεις, πόσα χιλιόμετρα έχουν και σε τι συνθήκες. Οι δισκόπλακες πόσα χλμ έχουν κάνει?
-
Αν έχεις κάνει αρκετά χιλιόμετρα και ο συμπλέκτης φτάνει στα όριά του, λογικό είναι να έχει σκληρύνει. Πόσα έχει κάνει και σε τι συνθήκες? (πόλη, ταξίδια, νέος οδηγός, 'καφρίλες', όλα παίζουν ρόλο)
Ελπίζω να βοήθησα, έστω και λίγο, αν υπάρχει κάποιος που ξέρει κάτι παραπάνω, ας συμπλήρώσει...
-
-
Ο μεταλλικός θόρυβος από το πίσω μέρος ίσως να προέρχεται από τη βάση της ρεζέρβας ή εναλλακτικά από κάποια βάση ή ζοάν της εξάτμισης.
Για τον ήχο του κινητήρα θα έλεγα λάθος ή καθόλου ρύθμιση βαλβίδων....
Ο κινητήρας είναι ίδιος με τα Πεζώ.
Για τον συμπλέκτη έλεγξε τη λίπανση της ντίζας και αν είναι αυτοπυθμιζόμενη άλλαξε την με μία που δεν είναι.....θα με θυμηθείς...λιγότερο πατινάρισμα και ρύθμιση στα μέτρα σου
Ενδεδειγμένη μετατροπή σκούπα-εξάτμιση και μην μπλέξεις παραπάνω...
-
Όσον αφορά τα φρένα άλλαξε τους δίσκους με after market με συμβατά γι' αυτούς τακάκια. Υπάρχουν πολλά στην αγορά με τιμές πολύ φθηνότερες από της αντιπροσωπείας και πολύ καλύτερης ποιότητας. Ως γνωστόν τα αναλώσιμα που τοποθετούν σε αυτοκίνητα αυτής της κατηγορίας δεν είναι και ότι καλύτερο κυκλοφορεί, έτσι μειώνουν το κόστος κατασκευής.
Απορίες Saxo