-
Ο χρήστης wrc_gronholm έγραψε:
Youtube VideoΚριτής?
-
Ρε παιδιά,να κάνω μια ερώτηση;
Ο δρόμος που οδηγούσε από τον παράδρομο της εθνικής οδού μετά το Μώλο στην Ανάβρα,στο εργοτάξιο αριστερά,υπήρχε κάποιος λόγο που ήταν κλειστός εχθές? -
Εδω η gallery του αγωνα:
http://www.r40.gr/gallery2/main.php?g2_itemId=93361
Συγχαρητηρια σε ολους οσους ελαβαν μερος,απο ολα τα πόστα
-
Συγχαρητήρια σε όλους τους συμμετέχοντες και τερματίσαντες σε αυτόν τον αγώνα από τα παλιά...
Ιδιαίτερης όμως μνείας, νομίζω, τυγχάνει το αποτέλεσμα που κατάφεραν ο τρελογιατρός Πλατής με τον El Nak και με το ταπεινό Starletάκι ανάμεσα στα θηρία!!!
Πραγματικά συγχαρητήρια!!!
(Η βόλτα στην εξοχή της Σπάρτης σου έκανε καλό τελικά.... )
-
- ** 'Παμε λιγη ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΜΕΝΗ γκρινια'*** όπως θάλεγε και ο γιατρός .
Τώρα που κατακάθησε η σκόνη , πλύθηκαν τ' αυτοκίνητα και τακτοποιήθηκαν τα κύπελλα στα ράφια θάθελα να μοιραστώ μερικές σκέψεις με όσους έζησαν τις τελευταίες 3-4 μέρες τον αγώνα.
Οσο ευχαριστήθηκα την οδήγηση και τις Ε.Δ. τόσο απογοητεύτηκα από την οργάνωση ή μάλλον έλλειψη αυτής στα 'περιφερειακά'.
Ήταν το 5ο συνεχόμενο Ιστορικό Ακρόπολις που συμμετείχα και το οποίο δεν είχε καμμία σχέση με τα προηγούμενα . Αντιλαμβάνομαι πλήρως τις περικοπές λόγω 'κρίσης' , αλλά η κρίση δεν δικαιολογεί την ανοργανωσιά, την προχειρότητα και την **ασεβή **συμπεριφορά πρός τους αγωνιζόμενους . Υπήρξαν παραλείψεις και λάθη πού σίγουρα δεν ταιριάζουν σε αγώνα ευρωπαικού επιπέδου .
Τα παραπάνω αναφέρονται στην ασφάλτινη Sporting ,αν και ακούστηκαν και σχόλια για τις ακυρώσεις Ε.Δ. στην Regularity γιά τα οποία ομως δεν μπορώ να εκφέρω άμεσα άποψη , λόγω μη προσωπικής εμπλοκής .
Επαναλαμβάνω ότι δεν αναφέρομαι στους εμπλεκόμενους στο καθαρά αγωνιστικό κομμάτι στα βουνά , όπου εκεί τουλάχιστον όλα λειτούργησαν αρκετά καλά , αν και πάντα υπάρχει χώρος για βελτίωση .
- ** 'Παμε λιγη ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΜΕΝΗ γκρινια'*** όπως θάλεγε και ο γιατρός .
-
Ο χρήστης chala13 έγραψε:
ανοργανωσιά, την προχειρότητα και την ασεβή συμπεριφοράΓίνε λίγο πιο συγκεκριμένος. Μπορείς να βοηθήσεις ώστε ο επόμενος αγώνας και ο κάθε αγώνας να είναι καλύτερος..
-
να ρωτησω κατι γιατι χωρισανε..τους αγωνες σε ασφαλτινο και χωματινο..αμα τρεχανε ολοι και χωμα τα αποτελεσματα θα ηταν εντελως διαφορετικα..
+1 στις νυχτερινες ...δινουν μια δοση νοσταλγιας. -
Ο χρήστης chala13 έγραψε:
- ** 'Παμε λιγη ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΜΕΝΗ γκρινια'*** όπως θάλεγε και ο γιατρός .
Τώρα που κατακάθησε η σκόνη , πλύθηκαν τ' αυτοκίνητα και τακτοποιήθηκαν τα κύπελλα στα ράφια θάθελα να μοιραστώ μερικές σκέψεις με όσους έζησαν τις τελευταίες 3-4 μέρες τον αγώνα.
Οσο ευχαριστήθηκα την οδήγηση και τις Ε.Δ. τόσο απογοητεύτηκα από την οργάνωση ή μάλλον έλλειψη αυτής στα 'περιφερειακά'.
Ήταν το 5ο συνεχόμενο Ιστορικό Ακρόπολις που συμμετείχα και το οποίο δεν είχε καμμία σχέση με τα προηγούμενα . Αντιλαμβάνομαι πλήρως τις περικοπές λόγω 'κρίσης' , αλλά η κρίση δεν δικαιολογεί την ανοργανωσιά, την προχειρότητα και την **ασεβή **συμπεριφορά πρός τους αγωνιζόμενους . Υπήρξαν παραλείψεις και λάθη πού σίγουρα δεν ταιριάζουν σε αγώνα ευρωπαικού επιπέδου .
Τα παραπάνω αναφέρονται στην ασφάλτινη Sporting ,αν και ακούστηκαν και σχόλια για τις ακυρώσεις Ε.Δ. στην Regularity γιά τα οποία ομως δεν μπορώ να εκφέρω άμεσα άποψη , λόγω μη προσωπικής εμπλοκής .
Επαναλαμβάνω ότι δεν αναφέρομαι στους εμπλεκόμενους στο καθαρά αγωνιστικό κομμάτι στα βουνά , όπου εκεί τουλάχιστον όλα λειτούργησαν αρκετά καλά , αν και πάντα υπάρχει χώρος για βελτίωση .
+1000000
- ** 'Παμε λιγη ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΜΕΝΗ γκρινια'*** όπως θάλεγε και ο γιατρός .
-
Συμμετείχα στη Regularity πρόπερσι σαν συνοδηγός και φέτος σαν οδηγός.
Αντιλαμβάνομαι τις οικονομικές δυσκολίες που μπορεί να συνάντησε η Οργάνωση και στα πλαίσια αυτά κατανοώ το 'κουτσούρεμα' της 3ης ημέρας . Στις ειδικές περάσαμε μάλλον καλά και τη διαδρομή την ευχαριστήθηκα.
Δύο πράγματα, όμως, μου χτύπησαν άσχημα:
α] Η εκκίνηση με σειρά 'ό,τι κάτσει' με αποτέλεσμα ένα μεγάλο μπάχαλο. Πόσοι παραπάνω άνθρωποι χρειάζονταν άραγε ώστε να περνάμε τη ράμπα σύμφωνα με τη σειρά μας;
β] Η μεγάλη καθυστέρηση στην έκδοση των αποτελεσμάτων το Σάββατο. Περιμέναμε μέχρι λίγο μετά τα μεσάνυχτα και μετά κατάκοποι πέσαμε για ύπνο γνωρίζοντας τι έγινε μόνο μέχρι και την 3η ειδική της ημέρας. Το λόγο δεν τον έχω καταλάβει...Ομολογώ ότι έβλεπα ανθρώπους κουρασμένους στη Γραμματεία με διάθεση να δώσουν λύσεις αλλά προφανώς δεν αρκούσε.
Εύχομαι του χρόνου καλύτερα.
-
Ευχαριστω SP0
Οι 4 πιο πανω δημοσιευσεις δινουν ολη την αληθεια. Συμφωνω απολυτα με τον Chala, αλλά σημειωνω και την φραση του φιλου
Kavy:
Ομολογώ ότι έβλεπα ανθρώπους κουρασμένους στη Γραμματεία με διάθεση να δώσουν λύσεις αλλά προφανώς δεν αρκούσεΗ παρουσια ενος ανεκδιηγητου παρατηρητη που εκανε τα παντα μπαχαλο, η αδυναμια του αλυταρχη να του επιβληθει αφου μαλλον δεν ειχε την 'ανωθεν' υποστηριξη που επρεπε ν απολαμβανει, η αναποφασιστικοτητα της οργανωτικης επιτροπης στο θεμα της ειδικης Παλαιοχωρι, η παντελης ελλειψη κλιματος ευγενους φιλοξενιας και σεβασμου στους συμμετεχοντες , το νερακι που ελειψε απο τον ερημο 'μπατσο' που φυλαγε τη διασταυρωση στην Ελατεια επι οκταωρο,αλλά και απο τους αγωνιζομενους στους τερματισμους των ειδικων, το μπαχαλο των απονομων ('θα σου στειλω τα κυπελλα στη ρεσεψιον') και αλλα πολλα που βαρεθηκα να επαναλαμβανω τα τελευταια 30 χρονια, επισκιασαν τον ιδρωτα που εχυσαν οσοι φιλοτιμοι και το καλο αγωνιστικο μερος.
Κριση ναι, αλλά ελλειψη φαντασιας, υφακι απο ανιστορητα κοριτσακια, ξεροκεφαλιά, ανακοινωση της αλλαγης ΟΟΟλου του αγωνα της Κυριακης στη μια μετα τα μεσανυχτα του Σαββατου, ΟΧΙ.
Και του χρονου καλυτερα...Υ.Γ. Επισης θελω να τονισω την απολυτη απουσια-ανυπαρξια των ΣΟΑΑ-ΣΟΑΙΣΤΑ , τουλαχιστον καθ οσον αφορα στον αγωνα της Sporting. Απο μερες παιζοταν το εργο 'Παλαιοχωρι' (θα γινει-δεν θα γινει) και δεν υπηρχε ενας ανθρωπος να εκφρασει την αγωνια των αγωνιζομενων. Ε, υστερα θελετε και συμμετοχη. Θα την εχετε...
-
Ο χρήστης YAMA έγραψε:
ανοργανωσιά, την προχειρότητα και την ασεβή συμπεριφορά
Γίνε λίγο πιο συγκεκριμένος. Μπορείς να βοηθήσεις ώστε ο επόμενος αγώνας και ο κάθε αγώνας να είναι καλύτερος..
Ο γιατρός με πρόλαβε στην συγκεκριμενοποίηση .......
Να προσθέσω ακόμα το μπάχαλο του απογεύματος της Παρασκευής ,μετά το τέλος του πρώτου loop, όταν αγωνιζόμενοι δεν μπορούσαν να πάνε στο χώρο service που είχαν στην αλάνα αριστερά από το parc-ferme , γιατι το ΣΕΧ είχε στηθει σε λάθος σημείο και ο κριτης απειλούσε ότι όποιος περάσει για να πάει στην αλάνα , θα χρεωθεί 'προάφιξη ' στο ΣΕΧ !! Μετά από διαμαρτυρίες βγήκε μετά απο ωρες bulletin με μεταφορά του ΣΕΧ , αλλά εμείς τουλάχιστον χρειάστηκε την δεδομένη στιγμή να κάνουμε service στο πεζοδρόμιο μπροστά στο περίπτερο .Τι αλλο να πούμε ;
Oτι ο συμπληρωματικός κανονισμός ανακοινώθηκε μετά την λήξη συμμετοχών ;
Οτι στο περιοδικό του αγώνα βάλαν λάθος φωτογραφίες αυτοκινήτων;
Οτι ήταν επιεικώς τραγική η επιλογή της 'personna' με ατάκες από πρωινάδικο ,που εκανε την παρουσίαση της εκκίνησης -τερματισμού;
Oτι δεν υπήρχε ούτε ένα μπουκαλάκι νερό στα STOPs , όταν η ΑΛΑΛ μοιράζει σάντουιτς καιο ΑΟΠ παγωτά ;
Oτι 'εγραψαν' κανονικότατα οδηγούς με προιστορία ,όπως ο Ανδριόπουλος και Χωριανόπουλος , και 'ξέχασαν' να τους κάνουν απονομή και οτι ειπώθηκε από οργανωτικά χείλη : 'μην ανησυχείτε γιά τα κύπελλα , θα τα πάρετε από την ρεσεψιόν;
Ολα αυτά είναι ίσως συγχωρήσιμα σε ένα αγώνα μικρής επαρχιακής λέσχης όπου οι πόροι είναι περιορισμένοι (αλλά το φιλότιμο συνήθως περισσεύει....) ΟΧΙ όμως σ' ένα ευρωπαικό αγώνα .
..........................................................................................
Κριση ναι, αλλά ελλειψη φαντασιας, υφακι απο ανιστορητα κοριτσακια, ξεροκεφαλιά, ανακοινωση της αλλαγης ΟΟΟλου του αγωνα της Κυριακης στη μια μετα τα μεσανυχτα του Σαββατου, ΟΧΙ.
Και του χρονου καλυτερα...Υ.Γ. Επισης θελω να τονισω την απολυτη απουσια-ανυπαρξια των ΣΟΑΑ-ΣΟΑΙΣΤΑ , τουλαχιστον καθ οσον αφορα στον αγωνα της Sporting. Απο μερες παιζοταν το εργο 'Παλαιοχωρι' (θα γινει-δεν θα γινει) και δεν υπηρχε ενας ανθρωπος να εκφρασει την αγωνια των αγωνιζομενων. Ε, υστερα θελετε και συμμετοχη. Θα την εχετε...
Ανυπαρξία ίσως , απουσία όμως ΟΧΙ , αφού απο το ΔΣ του ΣΟΑΙΣΤΑ μετείχαν οι 5 από τους 7 . Δύο στην Sporting και τρεις στην Regularity . Δικαιολογούνται αν στην ένταση του αγώνα δεν αντελήφθηκαν τίποτα , τώρα ομως τα ξέρουν ........
Οσο για τα ' ανιστόρητα κοριτσάκια' δεν φταίνε αυτά , ....αλλοι φταίνε !! -
Ο χρήστης chala13 έγραψε:
ανοργανωσιά, την προχειρότητα και την ασεβή συμπεριφορά
Γίνε λίγο πιο συγκεκριμένος. Μπορείς να βοηθήσεις ώστε ο επόμενος αγώνας και ο κάθε αγώνας να είναι καλύτερος..
Ο γιατρός με πρόλαβε στην συγκεκριμενοποίηση .......
Να προσθέσω ακόμα το μπάχαλο του απογεύματος της Παρασκευής ,μετά το τέλος του πρώτου loop, όταν αγωνιζόμενοι δεν μπορούσαν να πάνε στο χώρο service που είχαν στην αλάνα αριστερά από το parc-ferme , γιατι το ΣΕΧ είχε στηθει σε λάθος σημείο και ο κριτης απειλούσε ότι όποιος περάσει για να πάει στην αλάνα , θα χρεωθεί 'προάφιξη ' στο ΣΕΧ !! Μετά από διαμαρτυρίες βγήκε μετά απο ωρες bulletin με μεταφορά του ΣΕΧ , αλλά εμείς τουλάχιστον χρειάστηκε την δεδομένη στιγμή να κάνουμε service στο πεζοδρόμιο μπροστά στο περίπτερο .Τι αλλο να πούμε ;
Oτι ο συμπληρωματικός κανονισμός ανακοινώθηκε μετά την λήξη συμμετοχών ;
Οτι στο περιοδικό του αγώνα βάλαν λάθος φωτογραφίες αυτοκινήτων;
Οτι ήταν επιεικώς τραγική η επιλογή της 'personna' με ατάκες από πρωινάδικο ,που εκανε την παρουσίαση της εκκίνησης -τερματισμού;
Oτι δεν υπήρχε ούτε ένα μπουκαλάκι νερό στα STOPs , όταν η ΑΛΑΛ μοιράζει σάντουιτς καιο ΑΟΠ παγωτά ;
Oτι 'εγραψαν' κανονικότατα οδηγούς με προιστορία ,όπως ο Ανδριόπουλος και Χωριανόπουλος , και 'ξέχασαν' να τους κάνουν απονομή και οτι ειπώθηκε από οργανωτικά χείλη : 'μην ανησυχείτε γιά τα κύπελλα , θα τα πάρετε από την ρεσεψιόν;
Ολα αυτά είναι ίσως συγχωρήσιμα σε ένα αγώνα μικρής επαρχιακής λέσχης όπου οι πόροι είναι περιορισμένοι (αλλά το φιλότιμο συνήθως περισσεύει....) ΟΧΙ όμως σ' ένα ευρωπαικό αγώνα .
..........................................................................................
Κριση ναι, αλλά ελλειψη φαντασιας, υφακι απο ανιστορητα κοριτσακια, ξεροκεφαλιά, ανακοινωση της αλλαγης ΟΟΟλου του αγωνα της Κυριακης στη μια μετα τα μεσανυχτα του Σαββατου, ΟΧΙ.
Και του χρονου καλυτερα...Υ.Γ. Επισης θελω να τονισω την απολυτη απουσια-ανυπαρξια των ΣΟΑΑ-ΣΟΑΙΣΤΑ , τουλαχιστον καθ οσον αφορα στον αγωνα της Sporting. Απο μερες παιζοταν το εργο 'Παλαιοχωρι' (θα γινει-δεν θα γινει) και δεν υπηρχε ενας ανθρωπος να εκφρασει την αγωνια των αγωνιζομενων. Ε, υστερα θελετε και συμμετοχη. Θα την εχετε...
Ανυπαρξία ίσως , απουσία όμως ΟΧΙ , αφού απο το ΔΣ του ΣΟΑΙΣΤΑ μετείχαν οι 5 από τους 7 . Δύο στην Sporting και τρεις στην Regularity . Δικαιολογούνται αν στην ένταση του αγώνα δεν αντελήφθηκαν τίποτα , τώρα ομως τα ξέρουν ........
Οσο για τα ' ανιστόρητα κοριτσάκια' δεν φταίνε αυτά , ....αλλοι φταίνε !!ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ ΣΕ ΟΣΑ ΕΧΕΤΕ ΗΔΗ ΓΡΑΨΕΙ, ΚΑΙ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΩ ΤΑ ΕΞΗΣ.
- ΤΑ ΑΝΙΣΤΟΡΗΤΑ ΚΟΡΙΤΣΑΚΙΑ, 'ΜΟΥ ΤΗΝ ΕΙΠΑΝ' ΚΑΙ ΕΜΕΝΑ,ΟΤΑΝ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΠΡΙΝ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ,ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΡΕΙΣ ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ ΜΟΥ ΣΤΗΝ ΕΛΠΑ, ΠΑΡΑΠΟΝΕΘΗΚΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΔΙΑΘΕΣΗΣ, ΤΟΥ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΩΝ ΧΑΡΤΩΝ,ΛΕΓΟΝΤΑΣ ΜΟΥ ΜΕ ΥΦΟΣ ΕΚΑΤΟ ΚΑΡΔΙΝΑΛΙΩΝ, ΟΤΙ 'ΥΠΑΡΧΕΙ ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΡΑΠΟΝΑ ΜΟΥ,ΕΚΕΙ' !!!
ΠΟΙΟΣ ΤΟ ΞΕΣΤΩΜΙΣΕ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΣΕ ΠΟΙΟΝ ? ΔΙΑΛΕΞΑ ΝΑ ΦΥΓΩ ΑΠΟ ΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΑΠΟ ΤΟ ΝΑ ΤΗΣ ΤΟ ΦΟΡΕΣΩ ΚΟΛΛΑΡΟ. - Η ΑΠΛΗ ΑΠΟ ΜΟΣΧΟΚΑΡΥΑ ΣΤΗΝ ΓΙΑΝΝΙΤΣΟΥ ΗΤΑΝ ΠΟΛΥ ΣΦΙΚΤΗ ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΠΛΗΡΩΜΑΤΑ. Η ΑΠΛΗ ΑΠΟ ΕΛΑΤΙΑ ΓΙΑ ΡΕΓΓΙΝΙ, ΗΤΑΝ ΠΟΛΥ ΧΑΛΑΡΗ.
- Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΟΥ ΤΗΣ FIA,ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΠΑΡΑΤΗΡΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΤΑΓΡΑΦΕΙ ΚΑΙ ΟΧΙ ΝΑ ΕΠΙΒΑΛΕΙ!
ΟΤΑΝ ΟΜΩΣ ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ 'ΚΟΛΛΗΤΟΣ' ΤΟΥ BIANCHINI ΠΑΡΑΣΥΡΘΗΚΕ ΚΑΙ ΕΠΕΒΑΛΕ Ο ΑΓΩΝΑΣ ΝΑ ΔΙΑΜΟΡΦΩΘΕΙ ΣΤΑ ΜΕΤΡΑ ΤΟΥ ΜΕΓΑΛΟΥ ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΟΥ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ ! ΕΒΑΛΕ ΤΗΝ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΤΑ ΩΡΑΡΙΑ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ,ΜΙΑ ΩΡΑ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΕΚΚΙΝΗΣΗ ΑΥΤΟΥ ΣΤΗΝ ΑΚΡΟΠΟΛΗ! ΠΑΡΑΠΟΝΕΘΗΚΕ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ ΧΩΡΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΚΑΡΟΥΝ ΤΑ ΤΡΕΙΛΕΡ,ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΚΡΟΠΟΛΗ! ΔΙΠΛΑ ΣΤΟ ΜΝΗΜΕΙΟ ΠΟΙΑΣ ΠΡΩΤΕΥΟΥΣΑΣ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ ΕΠΙΤΕΠΕΤΑΙ ΝΑ ΠΑΡΚΑΡΟΥΝ ΤΡΕΙΛΕΡ ? ΔΙΠΛΑ ΣΤΟ BIG BEN ? ΔΙΠΛΑ ΣΤΟΝ ΠΥΡΓΟ ΤΟΥ ΑΙΦΕΛ? ΔΙΠΛΑ ΣΤΟ ΚΟΛΟΣΑΙΟ?
ΑΣ ΚΑΝΕΙ ΛΙΓΟ ΥΠΟΜΟΝΗ ΚΑΙ ΗΔΗ ΕΤΟΙΜΑΖΕΤΑΙ ΜΙΑ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΡΟΣ ΤΟΝ J.TODT Η ΟΠΟΙΑ ΘΑ ΤΟΝ ΣΤΟΛΙΖΕΙ ΑΝΑΛΟΓΑ. - Η ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΙΧΕ ΦΡΟΝΤΙΣΕΙ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΙ ΤΗΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ,ΟΤΙ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΠΟΥ ΕΚΤΕΛΟΥΣΑΝ ΧΡΕΗ 'FAST SERVICE' ΕΙΧΑΝ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΠΛΗΣΙΑΖΟΥΝ ΤΑ STOP ΤΩΝ Ε.Δ. ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΜΑΣ ΣΤΑΜΑΤΑΝΕ 6,5 ΧΛΜ ΜΕΤΑ ΤΟ STOP ΤΗΣ Ε.Δ. ΦΤΕΡΟΛΑΚΑΣ !!! ΕΤΣΙ ΧΑΝΕΙ ΤΟ ΝΟΗΜΑ ΤΟΥ.
- ΟΣΟ ΑΦΟΡΑ ΕΣΕΝΑ CHALA 13 ΚΑΚΩΣ ΚΑΝΑΤΕ SERVICE ΔΙΠΛΑ ΣΤΟ ΠΕΡΙΠΤΕΡΟ. ΟΛΟΚΛΗΡΗ Η ΑΠΛΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΜΠΡΑΛΟ ΜΕΧΡΙ ΤΑ ΚΑΜΜΕΝΑ, ΔΕΝ ΣΑΣ ΕΦΤΑΝΕ ? ΑΝ ΔΙΑΒΑΖΑΤΕ ΤΟΥΣ ΓΑΜ@@@ΝΟΥΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥΣ,ΘΑ ΞΕΡΑΤΕ ΟΤΙ Η ΠΑΡΟΧΗ ΒΟΗΘΕΙΑΣ ΑΠΑΓΟΡΕΥΟΤΑΝ ΣΕ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΜΙΚΡΟΤΕΡΗ ΤΩΝ 300 ΜΕΤΡΩΝ ΑΠΟ ΟΠΟΙΟΝΔΗΠΟΤΕ ΣΕΧ !
ΦΙΛΙΚΑ,
'EL-EM'
- ΤΑ ΑΝΙΣΤΟΡΗΤΑ ΚΟΡΙΤΣΑΚΙΑ, 'ΜΟΥ ΤΗΝ ΕΙΠΑΝ' ΚΑΙ ΕΜΕΝΑ,ΟΤΑΝ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΠΡΙΝ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ,ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΡΕΙΣ ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ ΜΟΥ ΣΤΗΝ ΕΛΠΑ, ΠΑΡΑΠΟΝΕΘΗΚΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΔΙΑΘΕΣΗΣ, ΤΟΥ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΩΝ ΧΑΡΤΩΝ,ΛΕΓΟΝΤΑΣ ΜΟΥ ΜΕ ΥΦΟΣ ΕΚΑΤΟ ΚΑΡΔΙΝΑΛΙΩΝ, ΟΤΙ 'ΥΠΑΡΧΕΙ ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΡΑΠΟΝΑ ΜΟΥ,ΕΚΕΙ' !!!
-
Hταν η πρωτη μου συμμετοχη σε ιστορικο ακροπολις και ομολογο οτι ο μυθος που ειχα στο μυαλο μου εσβησε .
Εχω λαβει μερος σε πολλες διοργανωσεις λεσχων στην regularity και μου φανηκε σαν ενα ακομα regularity και οχι σαν ενα αγωνα με τετοιο ονομα.Θα συμφωνησω με τον kavvy και να προσθεσω οτι την παρασκευη ειχαν ενα ΣΕΧ καπου στους προποδες του Παρνασσου σε ενα βενζιναδικο με ταβερνα οπου ειχε εξαντληθει η super (ok υπαρχει και το υποκαταστατο)και στην ταβερνα οταν πηγαμε εμεις υπηρχαν μονο 2 fanta μπλε και η μια λυγμενη!!!!!!!!!!καποιος απο την οργανωση δεν βρεθηκε να πει σε αυτον τον χριστιανο οτι θα φτασουν 150πεινασμενοι ανθρωποι ουτε ενα σαντουιτς ενα μπισκοτο
Δεν μου αρεσε επισης οτι ειδα μια 190 στην sporting φανταζομαι επειδη η mercedes ηταν μεγας χορηγος
Parking στο ξενοδοχειο !!αν και πολυ μεγαλο δεν χωρουσαμε!!!!!!μηπως επρεπε να φροντισουν χωρο για 250 αυτοκινητα (service τρειλερ κτλ)οπως επισης μονοκλινα δωματια δεν ειχαν ,τουλαχιστον οταν πηγαμε εμειςΠαρολλα αυτα θα ηθελα να ξαναπαρω μερος μου αρεσε το κλιμα , οι ειδικες, η διαδρομη ηταν super με υπεροχα τοπια που δεν νομιζω ποτε οτι θα εβλεπα ολοι οι ανθρωποι της οργανωσης ηταν χαμογελαστοι ευγενικοι
Ευχομαι καταρχας να ξαναγινει Ιστορικο Ακροπολις !!!!ξερω οτι ειναι πολυ μικρα αυτα που γραφω αλλα ευχομαι οι ανθρωποι της διοργανωσεις που μας διαβαζουν να τα βαλουν καπου στο πισω μερος του μυαλου τους για να ικανοποιησουν και αυτον τον μ@λ@κα που καθεται και ασχολειται με το φαι στον Παρνασσο ..........και του χρονου ευχομαι να ξαναπαρω μερος
Οσο για το αποτελεσμα ευτυχως που περασαμε και 11 αυτοκινητα
-
Ο χρήστης el-em έγραψε:
ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ ΣΕ ΟΣΑ ΕΧΕΤΕ ΗΔΗ ΓΡΑΨΕΙ, ΚΑΙ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΩ ΤΑ ΕΞΗΣ.
- ΤΑ ΑΝΙΣΤΟΡΗΤΑ ΚΟΡΙΤΣΑΚΙΑ, 'ΜΟΥ ΤΗΝ ΕΙΠΑΝ' ΚΑΙ ΕΜΕΝΑ,ΟΤΑΝ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΠΡΙΝ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ,ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΡΕΙΣ ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ ΜΟΥ ΣΤΗΝ ΕΛΠΑ, ΠΑΡΑΠΟΝΕΘΗΚΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΔΙΑΘΕΣΗΣ, ΤΟΥ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΩΝ ΧΑΡΤΩΝ,ΛΕΓΟΝΤΑΣ ΜΟΥ ΜΕ ΥΦΟΣ ΕΚΑΤΟ ΚΑΡΔΙΝΑΛΙΩΝ, ΟΤΙ 'ΥΠΑΡΧΕΙ ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΡΑΠΟΝΑ ΜΟΥ,ΕΚΕΙ' !!!
ΠΟΙΟΣ ΤΟ ΞΕΣΤΩΜΙΣΕ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΣΕ ΠΟΙΟΝ ? ΔΙΑΛΕΞΑ ΝΑ ΦΥΓΩ ΑΠΟ ΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΑΠΟ ΤΟ ΝΑ ΤΗΣ ΤΟ ΦΟΡΕΣΩ ΚΟΛΛΑΡΟ. - Η ΑΠΛΗ ΑΠΟ ΜΟΣΧΟΚΑΡΥΑ ΣΤΗΝ ΓΙΑΝΝΙΤΣΟΥ ΗΤΑΝ ΠΟΛΥ ΣΦΙΚΤΗ ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΠΛΗΡΩΜΑΤΑ. Η ΑΠΛΗ ΑΠΟ ΕΛΑΤΙΑ ΓΙΑ ΡΕΓΓΙΝΙ, ΗΤΑΝ ΠΟΛΥ ΧΑΛΑΡΗ.
- Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΟΥ ΤΗΣ FIA,ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΠΑΡΑΤΗΡΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΤΑΓΡΑΦΕΙ ΚΑΙ ΟΧΙ ΝΑ ΕΠΙΒΑΛΕΙ!
ΟΤΑΝ ΟΜΩΣ ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ 'ΚΟΛΛΗΤΟΣ' ΤΟΥ BIANCHINI ΠΑΡΑΣΥΡΘΗΚΕ ΚΑΙ ΕΠΕΒΑΛΕ Ο ΑΓΩΝΑΣ ΝΑ ΔΙΑΜΟΡΦΩΘΕΙ ΣΤΑ ΜΕΤΡΑ ΤΟΥ ΜΕΓΑΛΟΥ ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΟΥ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ ! ΑΣ ΚΑΝΕΙ ΛΙΓΟ ΥΠΟΜΟΝΗ ΚΑΙ ΗΔΗ ΕΤΟΙΜΑΖΕΤΑΙ ΜΙΑ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΡΟΣ ΤΟΝ J.TODT Η ΟΠΟΙΑ ΘΑ ΤΟΝ ΣΤΟΛΙΖΕΙ ΑΝΑΛΟΓΑ. - Η ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΙΧΕ ΦΡΟΝΤΙΣΕΙ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΙ ΤΗΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ,ΟΤΙ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΠΟΥ ΕΚΤΕΛΟΥΣΑΝ ΧΡΕΗ 'FAST SERVICE' ΕΙΧΑΝ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΠΛΗΣΙΑΖΟΥΝ ΤΑ STOP ΤΩΝ Ε.Δ. ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΜΑΣ ΣΤΑΜΑΤΑΝΕ 6,5 ΧΛΜ ΜΕΤΑ ΤΟ STOP ΤΗΣ Ε.Δ. ΦΤΕΡΟΛΑΚΑΣ !!! ΕΤΣΙ ΧΑΝΕΙ ΤΟ ΝΟΗΜΑ ΤΟΥ.
5. ΟΣΟ ΑΦΟΡΑ ΕΣΕΝΑ CHALA 13 ΚΑΚΩΣ ΚΑΝΑΤΕ SERVICE ΔΙΠΛΑ ΣΤΟ ΠΕΡΙΠΤΕΡΟ. ΟΛΟΚΛΗΡΗ Η ΑΠΛΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΜΠΡΑΛΟ ΜΕΧΡΙ ΤΑ ΚΑΜΜΕΝΑ, ΔΕΝ ΣΑΣ ΕΦΤΑΝΕ ? ΑΝ ΔΙΑΒΑΖΑΤΕ ΤΟΥΣ ΓΑΜ@@@ΝΟΥΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥΣ,ΘΑ ΞΕΡΑΤΕ ΟΤΙ Η ΠΑΡΟΧΗ ΒΟΗΘΕΙΑΣ ΑΠΑΓΟΡΕΥΟΤΑΝ ΣΕ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΜΙΚΡΟΤΕΡΗ ΤΩΝ 300 ΜΕΤΡΩΝ ΑΠΟ ΟΠΟΙΟΝΔΗΠΟΤΕ ΣΕΧ !
ΦΙΛΙΚΑ,
'EL-EM'
Nάσαι σίγουρος ότι το πρώτο πράγμα που διαβάζω, πρίν κάν βάλω συμμετοχή, είναι ο ΓΑΜ@@@ΜΕΝΟΣ κανονισμός .Ειδικότερα το θέμα service, γιατί οι πιό πολλοί αγώνες που μετέχουμε δεν είναι αμιγώς 'Ιστορικοί' ,όπου το service είναι ελέυθερο.
Στο συγκεκριμένο σημείο πού ΥΠΟΧΡΕΩΘΗΚΑ να κάνω service δεν είχε ερθει το φορτηγάκι το οποίο ήταν αποκλεισμένο στήν αλάνα του 'service park' όπου δεν μπορούσε να πλησιάσει το αγωνιστικό, και είχα πέσει ο ίδιος κάτω από το αυτοκίνητο να βγάλω την σπασμένη κόντρα μπάρα που έπρεπε να κολληθεί(έχω πάντα εργαλεία μαζί) , πράγμα που φυσικά δεν μπορούσε να γίνει στην απλή.
Το λάθος σημείο του ΣΕΧ επιβεβαιώθηκε αργότερα όταν αναγκάστηκαν να βγάλουν bulletin.
Φιλικά, Κάρολος - ΤΑ ΑΝΙΣΤΟΡΗΤΑ ΚΟΡΙΤΣΑΚΙΑ, 'ΜΟΥ ΤΗΝ ΕΙΠΑΝ' ΚΑΙ ΕΜΕΝΑ,ΟΤΑΝ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΠΡΙΝ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ,ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΡΕΙΣ ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ ΜΟΥ ΣΤΗΝ ΕΛΠΑ, ΠΑΡΑΠΟΝΕΘΗΚΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΔΙΑΘΕΣΗΣ, ΤΟΥ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΩΝ ΧΑΡΤΩΝ,ΛΕΓΟΝΤΑΣ ΜΟΥ ΜΕ ΥΦΟΣ ΕΚΑΤΟ ΚΑΡΔΙΝΑΛΙΩΝ, ΟΤΙ 'ΥΠΑΡΧΕΙ ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΡΑΠΟΝΑ ΜΟΥ,ΕΚΕΙ' !!!
-
Ο χρήστης chala13 έγραψε:
ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ ΣΕ ΟΣΑ ΕΧΕΤΕ ΗΔΗ ΓΡΑΨΕΙ, ΚΑΙ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΩ ΤΑ ΕΞΗΣ.
- ΤΑ ΑΝΙΣΤΟΡΗΤΑ ΚΟΡΙΤΣΑΚΙΑ, 'ΜΟΥ ΤΗΝ ΕΙΠΑΝ' ΚΑΙ ΕΜΕΝΑ,ΟΤΑΝ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΠΡΙΝ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ,ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΡΕΙΣ ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ ΜΟΥ ΣΤΗΝ ΕΛΠΑ, ΠΑΡΑΠΟΝΕΘΗΚΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΔΙΑΘΕΣΗΣ, ΤΟΥ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΩΝ ΧΑΡΤΩΝ,ΛΕΓΟΝΤΑΣ ΜΟΥ ΜΕ ΥΦΟΣ ΕΚΑΤΟ ΚΑΡΔΙΝΑΛΙΩΝ, ΟΤΙ 'ΥΠΑΡΧΕΙ ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΡΑΠΟΝΑ ΜΟΥ,ΕΚΕΙ' !!!
ΠΟΙΟΣ ΤΟ ΞΕΣΤΩΜΙΣΕ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΣΕ ΠΟΙΟΝ ? ΔΙΑΛΕΞΑ ΝΑ ΦΥΓΩ ΑΠΟ ΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΑΠΟ ΤΟ ΝΑ ΤΗΣ ΤΟ ΦΟΡΕΣΩ ΚΟΛΛΑΡΟ. - Η ΑΠΛΗ ΑΠΟ ΜΟΣΧΟΚΑΡΥΑ ΣΤΗΝ ΓΙΑΝΝΙΤΣΟΥ ΗΤΑΝ ΠΟΛΥ ΣΦΙΚΤΗ ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΠΛΗΡΩΜΑΤΑ. Η ΑΠΛΗ ΑΠΟ ΕΛΑΤΙΑ ΓΙΑ ΡΕΓΓΙΝΙ, ΗΤΑΝ ΠΟΛΥ ΧΑΛΑΡΗ.
- Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΟΥ ΤΗΣ FIA,ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΠΑΡΑΤΗΡΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΤΑΓΡΑΦΕΙ ΚΑΙ ΟΧΙ ΝΑ ΕΠΙΒΑΛΕΙ!
ΟΤΑΝ ΟΜΩΣ ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ 'ΚΟΛΛΗΤΟΣ' ΤΟΥ BIANCHINI ΠΑΡΑΣΥΡΘΗΚΕ ΚΑΙ ΕΠΕΒΑΛΕ Ο ΑΓΩΝΑΣ ΝΑ ΔΙΑΜΟΡΦΩΘΕΙ ΣΤΑ ΜΕΤΡΑ ΤΟΥ ΜΕΓΑΛΟΥ ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΟΥ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ ! ΑΣ ΚΑΝΕΙ ΛΙΓΟ ΥΠΟΜΟΝΗ ΚΑΙ ΗΔΗ ΕΤΟΙΜΑΖΕΤΑΙ ΜΙΑ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΡΟΣ ΤΟΝ J.TODT Η ΟΠΟΙΑ ΘΑ ΤΟΝ ΣΤΟΛΙΖΕΙ ΑΝΑΛΟΓΑ. - Η ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΙΧΕ ΦΡΟΝΤΙΣΕΙ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΙ ΤΗΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ,ΟΤΙ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΠΟΥ ΕΚΤΕΛΟΥΣΑΝ ΧΡΕΗ 'FAST SERVICE' ΕΙΧΑΝ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΠΛΗΣΙΑΖΟΥΝ ΤΑ STOP ΤΩΝ Ε.Δ. ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΜΑΣ ΣΤΑΜΑΤΑΝΕ 6,5 ΧΛΜ ΜΕΤΑ ΤΟ STOP ΤΗΣ Ε.Δ. ΦΤΕΡΟΛΑΚΑΣ !!! ΕΤΣΙ ΧΑΝΕΙ ΤΟ ΝΟΗΜΑ ΤΟΥ.
5. ΟΣΟ ΑΦΟΡΑ ΕΣΕΝΑ CHALA 13 ΚΑΚΩΣ ΚΑΝΑΤΕ SERVICE ΔΙΠΛΑ ΣΤΟ ΠΕΡΙΠΤΕΡΟ. ΟΛΟΚΛΗΡΗ Η ΑΠΛΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΜΠΡΑΛΟ ΜΕΧΡΙ ΤΑ ΚΑΜΜΕΝΑ, ΔΕΝ ΣΑΣ ΕΦΤΑΝΕ ? ΑΝ ΔΙΑΒΑΖΑΤΕ ΤΟΥΣ ΓΑΜ@@@ΝΟΥΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥΣ,ΘΑ ΞΕΡΑΤΕ ΟΤΙ Η ΠΑΡΟΧΗ ΒΟΗΘΕΙΑΣ ΑΠΑΓΟΡΕΥΟΤΑΝ ΣΕ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΜΙΚΡΟΤΕΡΗ ΤΩΝ 300 ΜΕΤΡΩΝ ΑΠΟ ΟΠΟΙΟΝΔΗΠΟΤΕ ΣΕΧ !
ΦΙΛΙΚΑ,
'EL-EM'
Nάσαι σίγουρος ότι το πρώτο πράγμα που διαβάζω, πρίν κάν βάλω συμμετοχή, είναι ο ΓΑΜ@@@ΜΕΝΟΣ κανονισμός .Ειδικότερα το θέμα service, γιατί οι πιό πολλοί αγώνες που μετέχουμε δεν είναι αμιγώς 'Ιστορικοί' ,όπου το service είναι ελέυθερο.
Στο συγκεκριμένο σημείο πού ΥΠΟΧΡΕΩΘΗΚΑ να κάνω service δεν είχε ερθει το φορτηγάκι το οποίο ήταν αποκλεισμένο στήν αλάνα του 'service park' όπου δεν μπορούσε να πλησιάσει το αγωνιστικό, και είχα πέσει ο ίδιος κάτω από το αυτοκίνητο να βγάλω την σπασμένη κόντρα μπάρα που έπρεπε να κολληθεί(έχω πάντα εργαλεία μαζί) , πράγμα που φυσικά δεν μπορούσε να γίνει στην απλή.
Το λάθος σημείο του ΣΕΧ επιβεβαιώθηκε αργότερα όταν αναγκάστηκαν να βγάλουν bulletin.
Φιλικά, ΚάρολοςΑΓΑΠΗΤΕ ΚΑΡΟΛΕ,
ΣΕ ΕΙΔΑ ΣΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΜΕ ΡΩΤΗΣΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕΣ ΝΑ ΒΡΕΙΣ ARGON, ΑΝ ΘΥΜΑΣΑΙ. ΑΥΤΑ ΟΜΩΣ ΠΟΥ ΜΟΥ ΠΕΡΙΓΡΑΦΕΙΣ,ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΣΟΥΝ ΚΑΝΕΝΑΝ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟ. ΑΣ ΕΙΧΕΣ ΠΑΡΕΙ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΤΟ SERVICE ΣΟΥ ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΗΝ ΜΠΕΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΑΛΑΝΑ.ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΣΗΜΕΙΟ ΠΡΟΠΕΡΣΙ ΑΛΛΟΣ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΟΣ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ ΟΛΩΝ ΑΛΛΑΞΕ ΚΙΝΗΤΗΡΑ,ΠΡΑΓΜΑ ΠΟΥ ΑΠΑΓΟΡΕΥΟΤΑΝ ΡΗΤΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟ.
ΜΗΝ ΜΕ ΠΑΡΕΞΗΓΗΣΕΙΣ,ΔΕΝ ΤΟ ΠΑΙΖΩ ΟΡΓΑΝΩΤΗΣ,ΑΠΛΑ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΑ ΠΑΡΑΠΟΝΑ ΜΑΣ,ΟΤΑΝ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΥΝΟΜΟΙ.ΦΙΛΙΚΑ,
'EL-EM'
- ΤΑ ΑΝΙΣΤΟΡΗΤΑ ΚΟΡΙΤΣΑΚΙΑ, 'ΜΟΥ ΤΗΝ ΕΙΠΑΝ' ΚΑΙ ΕΜΕΝΑ,ΟΤΑΝ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΠΡΙΝ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ,ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΡΕΙΣ ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ ΜΟΥ ΣΤΗΝ ΕΛΠΑ, ΠΑΡΑΠΟΝΕΘΗΚΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΔΙΑΘΕΣΗΣ, ΤΟΥ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΩΝ ΧΑΡΤΩΝ,ΛΕΓΟΝΤΑΣ ΜΟΥ ΜΕ ΥΦΟΣ ΕΚΑΤΟ ΚΑΡΔΙΝΑΛΙΩΝ, ΟΤΙ 'ΥΠΑΡΧΕΙ ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΡΑΠΟΝΑ ΜΟΥ,ΕΚΕΙ' !!!
-
Ο Καρολος με την καλη καρδια εγραψε:
Ανυπαρξία ίσως , απουσία όμως ΟΧΙ , αφού απο το ΔΣ του ΣΟΑΙΣΤΑ μετείχαν οι 5 από τους 7 . Δύο στην Sporting και τρεις στην Regularity . Δικαιολογούνται αν στην ένταση του αγώνα δεν αντελήφθηκαν τίποτα , τώρα ομως τα ξέρουν ........
Οσο για τα ' ανιστόρητα κοριτσάκια' δεν φταίνε αυτά , ....αλλοι φταίνε !!Εγω ο κακος και γκρινιαρης, θα γραψω:
Οι συνδεσμοι οριζουν εκπροσωπο, ο οποιος ειναι κολητος στην οργανωση για να προλαβαινει τις κακοτοπιες (κυριως σε θεματα ασφαλειας) και πλαι στους συμμετεχοντες για να πληροφορειται τυχον προβληματα.
Στην περιπτωση τη δικη μας, αφου τα μελη του ΣΟΑΙΣΤΑ ηταν ΚΑΙ συμμετεχοντες, φαινεται οτι δεν αντιληφθηκαν οτι στο παρα πεντε δεν εκαναν μια ειδικη που δεν ειχαν μπορεσει ν αναγνωρισουν. Και που εμειναν να φωναζουν αυτοι (εμεις δηλαδη ,Λωρης κι εγω) που την ειδικη αυτη την εχουμε τρεξει (και νικησει) 100 φορες, την ξερουμε απ εξω, και πολυ θα μας βολευε να την κανουμε, με τους υπολοιπους αδιαβαστους. Γιατι κακα τα ψεματα (και το θρασος) θαθελα να εβλεπα τους χρονους των Πορσε με Ελευθεροχωρι κακοτραχαλο επι 2 φορες. Εκει μεσα θα μενανε...
Καλημερα. -
Ο χρήστης el-em έγραψε:
ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ ΣΕ ΟΣΑ ΕΧΕΤΕ ΗΔΗ ΓΡΑΨΕΙ, ΚΑΙ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΩ ΤΑ ΕΞΗΣ.
- ΤΑ ΑΝΙΣΤΟΡΗΤΑ ΚΟΡΙΤΣΑΚΙΑ, 'ΜΟΥ ΤΗΝ ΕΙΠΑΝ' ΚΑΙ ΕΜΕΝΑ,ΟΤΑΝ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΠΡΙΝ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ,ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΡΕΙΣ ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ ΜΟΥ ΣΤΗΝ ΕΛΠΑ, ΠΑΡΑΠΟΝΕΘΗΚΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΔΙΑΘΕΣΗΣ, ΤΟΥ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΩΝ ΧΑΡΤΩΝ,ΛΕΓΟΝΤΑΣ ΜΟΥ ΜΕ ΥΦΟΣ ΕΚΑΤΟ ΚΑΡΔΙΝΑΛΙΩΝ, ΟΤΙ 'ΥΠΑΡΧΕΙ ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΡΑΠΟΝΑ ΜΟΥ,ΕΚΕΙ' !!!
ΠΟΙΟΣ ΤΟ ΞΕΣΤΩΜΙΣΕ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΣΕ ΠΟΙΟΝ ? ΔΙΑΛΕΞΑ ΝΑ ΦΥΓΩ ΑΠΟ ΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΑΠΟ ΤΟ ΝΑ ΤΗΣ ΤΟ ΦΟΡΕΣΩ ΚΟΛΛΑΡΟ. - Η ΑΠΛΗ ΑΠΟ ΜΟΣΧΟΚΑΡΥΑ ΣΤΗΝ ΓΙΑΝΝΙΤΣΟΥ ΗΤΑΝ ΠΟΛΥ ΣΦΙΚΤΗ ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΠΛΗΡΩΜΑΤΑ. Η ΑΠΛΗ ΑΠΟ ΕΛΑΤΙΑ ΓΙΑ ΡΕΓΓΙΝΙ, ΗΤΑΝ ΠΟΛΥ ΧΑΛΑΡΗ.
- Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΟΥ ΤΗΣ FIA,ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΠΑΡΑΤΗΡΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΤΑΓΡΑΦΕΙ ΚΑΙ ΟΧΙ ΝΑ ΕΠΙΒΑΛΕΙ!
ΟΤΑΝ ΟΜΩΣ ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ 'ΚΟΛΛΗΤΟΣ' ΤΟΥ BIANCHINI ΠΑΡΑΣΥΡΘΗΚΕ ΚΑΙ ΕΠΕΒΑΛΕ Ο ΑΓΩΝΑΣ ΝΑ ΔΙΑΜΟΡΦΩΘΕΙ ΣΤΑ ΜΕΤΡΑ ΤΟΥ ΜΕΓΑΛΟΥ ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΟΥ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ ! ΑΣ ΚΑΝΕΙ ΛΙΓΟ ΥΠΟΜΟΝΗ ΚΑΙ ΗΔΗ ΕΤΟΙΜΑΖΕΤΑΙ ΜΙΑ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΡΟΣ ΤΟΝ J.TODT Η ΟΠΟΙΑ ΘΑ ΤΟΝ ΣΤΟΛΙΖΕΙ ΑΝΑΛΟΓΑ. - Η ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΙΧΕ ΦΡΟΝΤΙΣΕΙ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΙ ΤΗΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ,ΟΤΙ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΠΟΥ ΕΚΤΕΛΟΥΣΑΝ ΧΡΕΗ 'FAST SERVICE' ΕΙΧΑΝ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΠΛΗΣΙΑΖΟΥΝ ΤΑ STOP ΤΩΝ Ε.Δ. ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΜΑΣ ΣΤΑΜΑΤΑΝΕ 6,5 ΧΛΜ ΜΕΤΑ ΤΟ STOP ΤΗΣ Ε.Δ. ΦΤΕΡΟΛΑΚΑΣ !!! ΕΤΣΙ ΧΑΝΕΙ ΤΟ ΝΟΗΜΑ ΤΟΥ.
5. ΟΣΟ ΑΦΟΡΑ ΕΣΕΝΑ CHALA 13 ΚΑΚΩΣ ΚΑΝΑΤΕ SERVICE ΔΙΠΛΑ ΣΤΟ ΠΕΡΙΠΤΕΡΟ. ΟΛΟΚΛΗΡΗ Η ΑΠΛΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΜΠΡΑΛΟ ΜΕΧΡΙ ΤΑ ΚΑΜΜΕΝΑ, ΔΕΝ ΣΑΣ ΕΦΤΑΝΕ ? ΑΝ ΔΙΑΒΑΖΑΤΕ ΤΟΥΣ ΓΑΜ@@@ΝΟΥΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥΣ,ΘΑ ΞΕΡΑΤΕ ΟΤΙ Η ΠΑΡΟΧΗ ΒΟΗΘΕΙΑΣ ΑΠΑΓΟΡΕΥΟΤΑΝ ΣΕ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΜΙΚΡΟΤΕΡΗ ΤΩΝ 300 ΜΕΤΡΩΝ ΑΠΟ ΟΠΟΙΟΝΔΗΠΟΤΕ ΣΕΧ !
ΦΙΛΙΚΑ,
'EL-EM'
Nάσαι σίγουρος ότι το πρώτο πράγμα που διαβάζω, πρίν κάν βάλω συμμετοχή, είναι ο ΓΑΜ@@@ΜΕΝΟΣ κανονισμός .Ειδικότερα το θέμα service, γιατί οι πιό πολλοί αγώνες που μετέχουμε δεν είναι αμιγώς 'Ιστορικοί' ,όπου το service είναι ελέυθερο.
Στο συγκεκριμένο σημείο πού ΥΠΟΧΡΕΩΘΗΚΑ να κάνω service δεν είχε ερθει το φορτηγάκι το οποίο ήταν αποκλεισμένο στήν αλάνα του 'service park' όπου δεν μπορούσε να πλησιάσει το αγωνιστικό, και είχα πέσει ο ίδιος κάτω από το αυτοκίνητο να βγάλω την σπασμένη κόντρα μπάρα που έπρεπε να κολληθεί(έχω πάντα εργαλεία μαζί) , πράγμα που φυσικά δεν μπορούσε να γίνει στην απλή.
Το λάθος σημείο του ΣΕΧ επιβεβαιώθηκε αργότερα όταν αναγκάστηκαν να βγάλουν bulletin.
Φιλικά, ΚάρολοςΑΓΑΠΗΤΕ ΚΑΡΟΛΕ,
ΣΕ ΕΙΔΑ ΣΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΜΕ ΡΩΤΗΣΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕΣ ΝΑ ΒΡΕΙΣ ARGON, ΑΝ ΘΥΜΑΣΑΙ. ΑΥΤΑ ΟΜΩΣ ΠΟΥ ΜΟΥ ΠΕΡΙΓΡΑΦΕΙΣ,ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΣΟΥΝ ΚΑΝΕΝΑΝ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟ. ΑΣ ΕΙΧΕΣ ΠΑΡΕΙ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΤΟ SERVICE ΣΟΥ ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΗΝ ΜΠΕΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΑΛΑΝΑ.ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΣΗΜΕΙΟ ΠΡΟΠΕΡΣΙ ΑΛΛΟΣ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΟΣ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ ΟΛΩΝ ΑΛΛΑΞΕ ΚΙΝΗΤΗΡΑ,ΠΡΑΓΜΑ ΠΟΥ ΑΠΑΓΟΡΕΥΟΤΑΝ ΡΗΤΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟ.
ΜΗΝ ΜΕ ΠΑΡΕΞΗΓΗΣΕΙΣ,ΔΕΝ ΤΟ ΠΑΙΖΩ ΟΡΓΑΝΩΤΗΣ,ΑΠΛΑ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΑ ΠΑΡΑΠΟΝΑ ΜΑΣ,ΟΤΑΝ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΥΝΟΜΟΙ.ΦΙΛΙΚΑ,
'EL-EM'
Aγαπητέ Λώρη ,
Αν και η συζήτηση ξέφυγε από το αρχικό της θέμα ,που ήταν τα οργανωτικά προβλήματα του αγώνα , με βαση το άρθρο 8.4.3 θεωρω ότι ήμουν απόλυτα σύνομος , αφού ούτε service car είχα, ακόμα δε και το αυτοκίνητο όπως θυμάσαι τόχα σηκώσει με τον γρύλο του και το ηλεκτρικό μπουλονόκλειδο πουχω μέσα.8.4.3 Τα αυτοκίνητα service απαγορεύονται να σταθμεύσουν ή να δώσουν βοήθεια σε
απόσταση 300 μ από τον ΣΕΧ. Σε κάθε πλήρωμα που θα δεχτεί βοήθεια σε ζώνη
που διευκρινίζεται από το road book ότι απαγορεύεται είναι πιθανό να του
επιβληθεί η ποινή του αποκλεισμού.Το θέμα ξεκινάει από το γεγονός της λανθασμένης ερμηνείας του τι είναι προάφιξη και τού λάθος τρόπου τοποθέτησης των σημάτων . Αν θυμάσαι καλά το πρωί στο ΣΕΧ 0 , τα αυτοκίνητα πλησίαζαν το ρολόι ΚΑΙ από την αλάνα ΚΑΙ από τον παραλληλο του παραλιακού δρόμου . Κατά την επιστροφή μας όμως αυτό είχε αλλάξει και αυτό είναι το πρόβλημα που ανέκυψε : είχε μπλοκαρισθεί η πρόσβαση στην αλάνα και ο κρίτής θεωρούσε ότι αν ενα αυτοκίνητο εκινείτο εκτός των πινακίδων αλλά παράλληλα(για να πάει στην αλάνα) , αυτο αποτελούσε προάφιξη.
Τέλος πάντων , ακόμα και αυτό το θεωρώ πταίσμα συγκρινόμενο με τον ασεβή τρόπο που όλοι λίγο πολύ 'γευτήκαμε' σε άλλα θέματα συμπεριφοράς πρός τους αγωνιζόμενους.
Φιλικά, ΚάρολοςΥΓ. Μήπως θάπρεπε του χρόνου να το¨παίξεις¨οργανωτής (αντι για team manager) μήπως και βελτιωθούν μερικά πράγματα.
- ΤΑ ΑΝΙΣΤΟΡΗΤΑ ΚΟΡΙΤΣΑΚΙΑ, 'ΜΟΥ ΤΗΝ ΕΙΠΑΝ' ΚΑΙ ΕΜΕΝΑ,ΟΤΑΝ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΠΡΙΝ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ,ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΡΕΙΣ ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ ΜΟΥ ΣΤΗΝ ΕΛΠΑ, ΠΑΡΑΠΟΝΕΘΗΚΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΔΙΑΘΕΣΗΣ, ΤΟΥ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΩΝ ΧΑΡΤΩΝ,ΛΕΓΟΝΤΑΣ ΜΟΥ ΜΕ ΥΦΟΣ ΕΚΑΤΟ ΚΑΡΔΙΝΑΛΙΩΝ, ΟΤΙ 'ΥΠΑΡΧΕΙ ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΡΑΠΟΝΑ ΜΟΥ,ΕΚΕΙ' !!!
-
Ο χρήστης chala13 έγραψε:
ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ ΣΕ ΟΣΑ ΕΧΕΤΕ ΗΔΗ ΓΡΑΨΕΙ, ΚΑΙ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΩ ΤΑ ΕΞΗΣ.
- ΤΑ ΑΝΙΣΤΟΡΗΤΑ ΚΟΡΙΤΣΑΚΙΑ, 'ΜΟΥ ΤΗΝ ΕΙΠΑΝ' ΚΑΙ ΕΜΕΝΑ,ΟΤΑΝ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΠΡΙΝ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ,ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΡΕΙΣ ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ ΜΟΥ ΣΤΗΝ ΕΛΠΑ, ΠΑΡΑΠΟΝΕΘΗΚΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΔΙΑΘΕΣΗΣ, ΤΟΥ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΩΝ ΧΑΡΤΩΝ,ΛΕΓΟΝΤΑΣ ΜΟΥ ΜΕ ΥΦΟΣ ΕΚΑΤΟ ΚΑΡΔΙΝΑΛΙΩΝ, ΟΤΙ 'ΥΠΑΡΧΕΙ ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΡΑΠΟΝΑ ΜΟΥ,ΕΚΕΙ' !!!
ΠΟΙΟΣ ΤΟ ΞΕΣΤΩΜΙΣΕ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΣΕ ΠΟΙΟΝ ? ΔΙΑΛΕΞΑ ΝΑ ΦΥΓΩ ΑΠΟ ΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΑΠΟ ΤΟ ΝΑ ΤΗΣ ΤΟ ΦΟΡΕΣΩ ΚΟΛΛΑΡΟ. - Η ΑΠΛΗ ΑΠΟ ΜΟΣΧΟΚΑΡΥΑ ΣΤΗΝ ΓΙΑΝΝΙΤΣΟΥ ΗΤΑΝ ΠΟΛΥ ΣΦΙΚΤΗ ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΠΛΗΡΩΜΑΤΑ. Η ΑΠΛΗ ΑΠΟ ΕΛΑΤΙΑ ΓΙΑ ΡΕΓΓΙΝΙ, ΗΤΑΝ ΠΟΛΥ ΧΑΛΑΡΗ.
- Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΟΥ ΤΗΣ FIA,ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΠΑΡΑΤΗΡΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΤΑΓΡΑΦΕΙ ΚΑΙ ΟΧΙ ΝΑ ΕΠΙΒΑΛΕΙ!
ΟΤΑΝ ΟΜΩΣ ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ 'ΚΟΛΛΗΤΟΣ' ΤΟΥ BIANCHINI ΠΑΡΑΣΥΡΘΗΚΕ ΚΑΙ ΕΠΕΒΑΛΕ Ο ΑΓΩΝΑΣ ΝΑ ΔΙΑΜΟΡΦΩΘΕΙ ΣΤΑ ΜΕΤΡΑ ΤΟΥ ΜΕΓΑΛΟΥ ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΟΥ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ ! ΑΣ ΚΑΝΕΙ ΛΙΓΟ ΥΠΟΜΟΝΗ ΚΑΙ ΗΔΗ ΕΤΟΙΜΑΖΕΤΑΙ ΜΙΑ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΡΟΣ ΤΟΝ J.TODT Η ΟΠΟΙΑ ΘΑ ΤΟΝ ΣΤΟΛΙΖΕΙ ΑΝΑΛΟΓΑ. - Η ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΙΧΕ ΦΡΟΝΤΙΣΕΙ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΙ ΤΗΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ,ΟΤΙ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΠΟΥ ΕΚΤΕΛΟΥΣΑΝ ΧΡΕΗ 'FAST SERVICE' ΕΙΧΑΝ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΠΛΗΣΙΑΖΟΥΝ ΤΑ STOP ΤΩΝ Ε.Δ. ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΜΑΣ ΣΤΑΜΑΤΑΝΕ 6,5 ΧΛΜ ΜΕΤΑ ΤΟ STOP ΤΗΣ Ε.Δ. ΦΤΕΡΟΛΑΚΑΣ !!! ΕΤΣΙ ΧΑΝΕΙ ΤΟ ΝΟΗΜΑ ΤΟΥ.
5. ΟΣΟ ΑΦΟΡΑ ΕΣΕΝΑ CHALA 13 ΚΑΚΩΣ ΚΑΝΑΤΕ SERVICE ΔΙΠΛΑ ΣΤΟ ΠΕΡΙΠΤΕΡΟ. ΟΛΟΚΛΗΡΗ Η ΑΠΛΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΜΠΡΑΛΟ ΜΕΧΡΙ ΤΑ ΚΑΜΜΕΝΑ, ΔΕΝ ΣΑΣ ΕΦΤΑΝΕ ? ΑΝ ΔΙΑΒΑΖΑΤΕ ΤΟΥΣ ΓΑΜ@@@ΝΟΥΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥΣ,ΘΑ ΞΕΡΑΤΕ ΟΤΙ Η ΠΑΡΟΧΗ ΒΟΗΘΕΙΑΣ ΑΠΑΓΟΡΕΥΟΤΑΝ ΣΕ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΜΙΚΡΟΤΕΡΗ ΤΩΝ 300 ΜΕΤΡΩΝ ΑΠΟ ΟΠΟΙΟΝΔΗΠΟΤΕ ΣΕΧ !
ΦΙΛΙΚΑ,
'EL-EM'
Nάσαι σίγουρος ότι το πρώτο πράγμα που διαβάζω, πρίν κάν βάλω συμμετοχή, είναι ο ΓΑΜ@@@ΜΕΝΟΣ κανονισμός .Ειδικότερα το θέμα service, γιατί οι πιό πολλοί αγώνες που μετέχουμε δεν είναι αμιγώς 'Ιστορικοί' ,όπου το service είναι ελέυθερο.
Στο συγκεκριμένο σημείο πού ΥΠΟΧΡΕΩΘΗΚΑ να κάνω service δεν είχε ερθει το φορτηγάκι το οποίο ήταν αποκλεισμένο στήν αλάνα του 'service park' όπου δεν μπορούσε να πλησιάσει το αγωνιστικό, και είχα πέσει ο ίδιος κάτω από το αυτοκίνητο να βγάλω την σπασμένη κόντρα μπάρα που έπρεπε να κολληθεί(έχω πάντα εργαλεία μαζί) , πράγμα που φυσικά δεν μπορούσε να γίνει στην απλή.
Το λάθος σημείο του ΣΕΧ επιβεβαιώθηκε αργότερα όταν αναγκάστηκαν να βγάλουν bulletin.
Φιλικά, ΚάρολοςΑΓΑΠΗΤΕ ΚΑΡΟΛΕ,
ΣΕ ΕΙΔΑ ΣΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΜΕ ΡΩΤΗΣΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕΣ ΝΑ ΒΡΕΙΣ ARGON, ΑΝ ΘΥΜΑΣΑΙ. ΑΥΤΑ ΟΜΩΣ ΠΟΥ ΜΟΥ ΠΕΡΙΓΡΑΦΕΙΣ,ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΣΟΥΝ ΚΑΝΕΝΑΝ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟ. ΑΣ ΕΙΧΕΣ ΠΑΡΕΙ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΤΟ SERVICE ΣΟΥ ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΗΝ ΜΠΕΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΑΛΑΝΑ.ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΣΗΜΕΙΟ ΠΡΟΠΕΡΣΙ ΑΛΛΟΣ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΟΣ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ ΟΛΩΝ ΑΛΛΑΞΕ ΚΙΝΗΤΗΡΑ,ΠΡΑΓΜΑ ΠΟΥ ΑΠΑΓΟΡΕΥΟΤΑΝ ΡΗΤΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟ.
ΜΗΝ ΜΕ ΠΑΡΕΞΗΓΗΣΕΙΣ,ΔΕΝ ΤΟ ΠΑΙΖΩ ΟΡΓΑΝΩΤΗΣ,ΑΠΛΑ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΑ ΠΑΡΑΠΟΝΑ ΜΑΣ,ΟΤΑΝ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΥΝΟΜΟΙ.ΦΙΛΙΚΑ,
'EL-EM'
Aγαπητέ Λώρη ,
Αν και η συζήτηση ξέφυγε από το αρχικό της θέμα ,που ήταν τα οργανωτικά προβλήματα του αγώνα , με βαση το άρθρο 8.4.3 θεωρω ότι ήμουν απόλυτα σύνομος , αφού ούτε service car είχα, ακόμα δε και το αυτοκίνητο όπως θυμάσαι τόχα σηκώσει με τον γρύλο του και το ηλεκτρικό μπουλονόκλειδο πουχω μέσα.8.4.3 Τα αυτοκίνητα service απαγορεύονται να σταθμεύσουν ή να δώσουν βοήθεια σε
απόσταση 300 μ από τον ΣΕΧ. Σε κάθε πλήρωμα που θα δεχτεί βοήθεια σε ζώνη
που διευκρινίζεται από το road book ότι απαγορεύεται είναι πιθανό να του
επιβληθεί η ποινή του αποκλεισμού.Το θέμα ξεκινάει από το γεγονός της λανθασμένης ερμηνείας του τι είναι προάφιξη και τού λάθος τρόπου τοποθέτησης των σημάτων . Αν θυμάσαι καλά το πρωί στο ΣΕΧ 0 , τα αυτοκίνητα πλησίαζαν το ρολόι ΚΑΙ από την αλάνα ΚΑΙ από τον παραλληλο του παραλιακού δρόμου . Κατά την επιστροφή μας όμως αυτό είχε αλλάξει και αυτό είναι το πρόβλημα που ανέκυψε : είχε μπλοκαρισθεί η πρόσβαση στην αλάνα και ο κρίτής θεωρούσε ότι αν ενα αυτοκίνητο εκινείτο εκτός των πινακίδων αλλά παράλληλα(για να πάει στην αλάνα) , αυτο αποτελούσε προάφιξη.
Τέλος πάντων , ακόμα και αυτό το θεωρώ πταίσμα συγκρινόμενο με τον ασεβή τρόπο που όλοι λίγο πολύ 'γευτήκαμε' σε άλλα θέματα συμπεριφοράς πρός τους αγωνιζόμενους.
Φιλικά, ΚάρολοςΥΓ. Μήπως θάπρεπε του χρόνου να το¨παίξεις¨οργανωτής (αντι για team manager) μήπως και βελτιωθούν μερικά πράγματα.
ΕΤΣΙ ΟΠΩΣ ΤΟ ΤΟΠΟΘΕΤΕΙΣ,ΕΧΕΙΣ ΑΠΟΛΥΤΟ ΔΙΚΙΟ.
ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ 'Υ.Γ.' ΜΕ ΤΙΜΑΣ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΕΡΘΕΙ ΑΚΟΜΗ Η ΩΡΑ ΜΟΥ.ΦΙΛΙΚΑ,
'EL-EM'
- ΤΑ ΑΝΙΣΤΟΡΗΤΑ ΚΟΡΙΤΣΑΚΙΑ, 'ΜΟΥ ΤΗΝ ΕΙΠΑΝ' ΚΑΙ ΕΜΕΝΑ,ΟΤΑΝ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΠΡΙΝ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ,ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΡΕΙΣ ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ ΜΟΥ ΣΤΗΝ ΕΛΠΑ, ΠΑΡΑΠΟΝΕΘΗΚΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΔΙΑΘΕΣΗΣ, ΤΟΥ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΩΝ ΧΑΡΤΩΝ,ΛΕΓΟΝΤΑΣ ΜΟΥ ΜΕ ΥΦΟΣ ΕΚΑΤΟ ΚΑΡΔΙΝΑΛΙΩΝ, ΟΤΙ 'ΥΠΑΡΧΕΙ ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΡΑΠΟΝΑ ΜΟΥ,ΕΚΕΙ' !!!
-
Ο χρήστης el-em έγραψε:
- ΤΑ ΑΝΙΣΤΟΡΗΤΑ ΚΟΡΙΤΣΑΚΙΑ, 'ΜΟΥ ΤΗΝ ΕΙΠΑΝ' ΚΑΙ ΕΜΕΝΑ.....
ΦΙΛΙΚΑ,
'EL-EM'
TOYΛΑΧΙΣΤΟΝ ,..'ΒΛΕΠΟΝΤΟΥΣΑΝ' ?
.... Η ΗΤΑΝ ΓΙΑ ΤΑ ΜΠΑΖΑ?
ΕΚΕΙ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟ ΤΟ ΖΟΥΜΙ !!
-
Καλησπέρα! Ποστάρω εδώ και δυο βιντεάκια, από τις ε.δ. 2 & 5, δλδ** Ελάτεια-Ζέλι 1** και Ρεγγίνι 3, αντίστοιχα. Enjoy:
Iστορικό Ακρόπολις 2011