-
Ο χρήστης kleisj έγραψε:
Αν το δεις μονοθέσιο-ομάδα, τότε πρέπει να το δείς μονοθέσιο - ομάδα - οδηγός, οπότε τότε η ΜακΛάρεν ΤΟΥ ΣΕΝΑ ήταν όντως καλύτερη. (με την ΜακΛάρεν του Μπέργκερ μόνη της να έχει όσα προβλήματα είχαν και οι δύο Γουίλιαμς μαζί, δεν νομίζω να τίθεται θέμα κακής αξιοπιστίας... )
Ναι αλλα ο Νο2 δεν εχει παντα τα καλουδια κ την προσοχη του Νο1
Ακόμα κι έτσι, ο Μάνσελ είχε 3 φορές μηχανικό πρόβλημα, ενώ ο Σένα 2 (την μία κέρδισε κιόλας...)
Δεν νομίζω αυτό να δείχνει πιο αξιόπιστη την Γουίλιαμς, τη στιγμή που τα δεύτερα μονοθέσια της κάθε ομάδας απείχαν τρελλά σε αξιοπιστία, με την ΜακΛάρεν να χάνει... -
Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
Αν το δεις μονοθέσιο-ομάδα, τότε πρέπει να το δείς μονοθέσιο - ομάδα - οδηγός, οπότε τότε η ΜακΛάρεν ΤΟΥ ΣΕΝΑ ήταν όντως καλύτερη. (με την ΜακΛάρεν του Μπέργκερ μόνη της να έχει όσα προβλήματα είχαν και οι δύο Γουίλιαμς μαζί, δεν νομίζω να τίθεται θέμα κακής αξιοπιστίας... )
Ναι αλλα ο Νο2 δεν εχει παντα τα καλουδια κ την προσοχη του Νο1
Ακόμα κι έτσι, ο Μάνσελ είχε 3 φορές μηχανικό πρόβλημα, ενώ ο Σένα 2 (την μία κέρδισε κιόλας...)
Δεν νομίζω αυτό να δείχνει πιο αξιόπιστη την Γουίλιαμς, τη στιγμή που τα δεύτερα μονοθέσια της κάθε ομάδας απείχαν τρελλά σε αξιοπιστία, με την ΜακΛάρεν να χάνει...Γιατι το συζηταμε τοσο?
Κ εκ των αποτελεσματων η McLaren τερματισε περισσοτερες φορες κ πιο ψηλα απο την Williams. H Williams αντιμετωπισε περισσοτερα προβληματα μεσα στην σεζον αν κ αρκετες φορες ταχυτερη της McLaren. That's all!
Απλα εφερα την χειροτερη αξιοπιστια της Williams του Mansel σε συγκριση με την McLaren του Senna. -
Φίλε meco, αφού πριν καλά καλά γράψω το παράδειγμά μου δικαιολογώ τον εαυτό μου, για τον λόγο που επιλέγω ποδοσφαιρικό παράδειγμα, δεν καταλαβαίνω γιατί τονίζεις ότι είναι άσχετο με το θέμα...
Ο χρήστης LYBE έγραψε:
**Μιας και διάβασα παραπάνω ένα παράδειγμα που είχε σχέση με το ποδόσφαιρο **και το δικό μου παράδειγμα θα έχει σχέση με αυτό.Άσχετο με το θέμα που συζητάμε εδώ...
Εγώ έγραψα το προηγούμενο post μου όχι για να κάνω κριτική στην επιλογή του συγκεκριμένου ποδοσφαιριστή αλλά να τονίσω τον τρόπο με τον οποίο ενήργησε.
Και όπως είπα και πριν, πιο δύσκολο είναι να διατηρηθείς στην κορυφή από το να φτάσεις απλά...
> ...αλλά στην περίπτωση που αναφέρεις ο συγκεκριμένος ποδοσφαιριστής δεν χρησιμοποιόταν καθόλου στην προηγούμενη ομάδα του. Τώρα όσον αφορά στο σχόλιό σου αυτό, θα μου επιτρέψεις να σου πω ότι είναι ανακριβές.
-
Ο χρήστης kleisj έγραψε:
Αν το δεις μονοθέσιο-ομάδα, τότε πρέπει να το δείς μονοθέσιο - ομάδα - οδηγός, οπότε τότε η ΜακΛάρεν ΤΟΥ ΣΕΝΑ ήταν όντως καλύτερη. (με την ΜακΛάρεν του Μπέργκερ μόνη της να έχει όσα προβλήματα είχαν και οι δύο Γουίλιαμς μαζί, δεν νομίζω να τίθεται θέμα κακής αξιοπιστίας... )
Ναι αλλα ο Νο2 δεν εχει παντα τα καλουδια κ την προσοχη του Νο1
Ακόμα κι έτσι, ο Μάνσελ είχε 3 φορές μηχανικό πρόβλημα, ενώ ο Σένα 2 (την μία κέρδισε κιόλας...)
Δεν νομίζω αυτό να δείχνει πιο αξιόπιστη την Γουίλιαμς, τη στιγμή που τα δεύτερα μονοθέσια της κάθε ομάδας απείχαν τρελλά σε αξιοπιστία, με την ΜακΛάρεν να χάνει...Γιατι το συζηταμε τοσο?
Κ εκ των αποτελεσματων η McLaren τερματισε περισσοτερες φορες κ πιο ψηλα απο την Williams. H Williams αντιμετωπισε περισσοτερα προβληματα μεσα στην σεζον αν κ αρκετες φορες ταχυτερη της McLaren. That's all!
Απλα εφερα την χειροτερη αξιοπιστια της Williams του Mansel σε συγκριση με την McLaren του Senna.Όντως, το παρααναλύσαμε, αλλά ο Μάνσελ τερμάτισε λιγότερες φορές επειδή σαν ανθρώπινος παράγων ήταν αναξιόπιστος με 2 εξόδους και ένα λάθος πιτ στοπ...
Μηχανικά ο Μάνσελ είχε 3 ατυχίες, έναντι 2 του Σένα (που την μία την μετέτρεψε μάλιστα σε μαγική νίκη!)
Αυτό δεν στοιχειοθετεί διαφορά αξιοπιστίας, πόσο μάλλον όταν στα 2α μονοθέσια η Γουίλιαμς ήταν καταφανώς πιο αξιόπιστη. -
Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
Όντως, το παρααναλύσαμε, αλλά ο Μάνσελ τερμάτισε λιγότερες φορές επειδή σαν ανθρώπινος παράγων ήταν αναξιόπιστος με 2 εξόδους και ένα λάθος πιτ στοπ...Μηχανικά ο Μάνσελ είχε 3 ατυχίες, έναντι 2 του Σένα (που την μία την μετέτρεψε μάλιστα σε μαγική νίκη!)
Αυτό δεν στοιχειοθετεί διαφορά αξιοπιστίας, πόσο μάλλον όταν στα 2α μονοθέσια η Γουίλιαμς ήταν καταφανώς πιο αξιόπιστη.Το μονοθεσιο του Μανσελ επειδη ηταν καινουργιο παρουσιασε προβληματα νεοτητας πολλα.
Στους 4 πρωτους αγωνες η διαφορα ηταν 40-6 υπερ του Senna. Η Williams ειχε πολλα προβληματα με τα ηλεκρικα κ με το κιβωτιο.
Στην Suzuka που εμεινε απο φρενα φτανοντας τον Senna δεν το θεωρω αναξιοπιστια του. Το pit-stop στο Εστοριλ δεν ηταν αναξιοποστια σιγουρα του Mansell αλλα της ομαδας. Οπως κ οι 2 εγκαταλειψεις του Senna επειδη εμεινε απο καυσιμα (Silverstone k Hockenheim). Αλλα δεν ηταν μονο αυτες.
Το πακετο McLaren επικρατησε παιρνοντας κ το κατασκευαστων παρολο που ο Patrese τελικα πηρε την 3η θεση στο πρωταθλημα.
Δηλ. οταν εχει ενα καταφανεστατα πιο γρηγορο μονοθεσιο με οδηγο τον Mansell νομιζεις πως δεν θα ειχε παρει πρωταθλημα αν η αξιοπιστια των μονοθεσιων ηταν ιδια με την McLaren του Senna; Οταν αρχισε η Williams να ξεπερνα τα πρωτα προβληματα η διαφορα μειωθηκε γρηγορα στους 15 βαθμους απο 34 που ειχαν στους πρωτους 4 αγωνες (σε συνδυασμο κ με ατυχιες του Senna). Κ μετα υπηρχαν εναλλαγες. Οταν δουλευε σωστα η Williams στις περισσοτερες των περιπτωσεων ηταν μπροστα απο τον Senna. Προς το τελος της σεζον ομως η ζυγαρια εγερνε σιγα σιγα προς McLaren.
Ειδα ξανα την ανασκοπηση
Tο ρεκορ που δε θα σπασει ποτε ο Σουμαχερ