-
Φτάσαμε στον προτελευταίο αγώνα, το 40ο της Καταλωνίας,με τα πρωταθλήματα να έχουν κρίθεί από την Κορσική. Εκεί είδαμε και μια αναγενημένη Φορντ και με τους 2 οδηγούς της και μόνο από ατυχία δεν έκαναν το 1-2!
Οι loeb και Sainz νομίζω ότι θα έχουν τον πρώτο λόγο μαζί με τα focus και ο Solberg σαν outsider ανάλογα με τις καιρικές συνθήκες.
Στις συμμετοχές έχουμε την επιστροφή της Mitsu σε έναν αγώνα πολύ γνώριμο για τον Panizzi αλλά χωρίς να ξέρουμε τις δυνατότητες του Lancer.
Ta fabia θα είναι 3 με τον Kopecky να οδηγεί το 3ο, ενώ από ιδιώτες θα δούμε πάλι τον πισταδόρο Sarrazin με το Impreza .Οι συμμετοχες http://www.rallycatalunya.com/2004/ing/inscritos.html
-
Φτάσαμε στον προτελευταίο αγώνα, το 40ο της Καταλωνίας,με τα πρωταθλήματα να έχουν κρίθεί από την Κορσική. Εκεί είδαμε και μια αναγενημένη Φορντ και με τους 2 οδηγούς της και μόνο από ατυχία δεν έκαναν το 1-2!
Οι loeb και Sainz νομίζω ότι θα έχουν τον πρώτο λόγο μαζί με τα focus και ο Solberg σαν outsider ανάλογα με τις καιρικές συνθήκες.
Στις συμμετοχές έχουμε την επιστροφή της Mitsu σε έναν αγώνα πολύ γνώριμο για τον Panizzi αλλά χωρίς να ξέρουμε τις δυνατότητες του Lancer.
Ta fabia θα είναι 3 με τον Kopecky να οδηγεί το 3ο, ενώ από ιδιώτες θα δούμε πάλι τον πισταδόρο Sarrazin με το Impreza .Οι συμμετοχες http://www.rallycatalunya.com/2004/ing/inscritos.html
-
Φτάσαμε στον προτελευταίο αγώνα, το 40ο της Καταλωνίας,με τα πρωταθλήματα να έχουν κρίθεί από την Κορσική. Εκεί είδαμε και μια αναγενημένη Φορντ και με τους 2 οδηγούς της και μόνο από ατυχία δεν έκαναν το 1-2!
Οι loeb και Sainz νομίζω ότι θα έχουν τον πρώτο λόγο μαζί με τα focus και ο Solberg σαν outsider ανάλογα με τις καιρικές συνθήκες.
Στις συμμετοχές έχουμε την επιστροφή της Mitsu σε έναν αγώνα πολύ γνώριμο για τον Panizzi αλλά χωρίς να ξέρουμε τις δυνατότητες του Lancer.
Ta fabia θα είναι 3 με τον Kopecky να οδηγεί το 3ο, ενώ από ιδιώτες θα δούμε πάλι τον πισταδόρο Sarrazin με το Impreza .Οι συμμετοχες http://www.rallycatalunya.com/2004/ing/inscritos.html
-
ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΣ ΑΣΦΑΛΤΙΝΟΣ ΑΓΩΝΑΣ ΤΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ ΚΑΙ ΤΑ FORD ΕΔΕΙΞΑΝ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΜΟΝΑ ΠΟΥ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΑΠΕΙΛΗΣΟΥΝ ΤΙΣ XSARA ΣΕ ΤΕΤΟΙΕΣ ΕΠΙΦΑΝΕΙΕΣ. ΟΙ ΟΔΗΓΟΙ ΤΟΥΣ ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΤΟ ΚΙΝΗΤΡΟ (ΕΙΔΙΚΑ Ο DUVAL...) ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΝΑΚΟΙΝΩΘΕΙ ΑΚΟΜΑ ΣΕ ΠΟΙΑ ΟΜΑΔΑ ΘΑ ΑΝΗΚΟΥΝ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΚΑΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΣΟΥΝ.
O SOLBERG ΠΑΡΑΚΑΛΑΕΙ ΑΠΟ ΤΩΡΑ ΓΙΑ ΒΡΟΧΗ ΚΑΙ ΜΙΚΤΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΓΙΑΤΙ ΜΟΝΟ ΕΚΕΙ ΤΑ PIRELLI ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΣΥΝΑΓΩΝΙΣΤΟΥΝ ΤΑ MICHELIN ΣΤΗΝ ΑΣΦΑΛΤΟ.
ΔΕΝ ΑΝΑΜΕΝΟΥΜΕ ΚΑΤΙ ΣΠΟΥΔΑΙΟ ΑΠΟ ΤΗΝ PEUGEOT ΑΦΟΥ ΤΟ 307 ΕΔΕΙΞΕ ΟΤΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΣΤΗΝ ΑΣΦΑΛΤΟ ΥΣΤΕΡΕΙ, ΕΝΩ ΑΥΤΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΣ ΑΓΩΝΑΣ ΤΟΥ LOIX ΜΕ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΑΦΟΥ ΑΠΟΔΕΙΧΤΗΚΕ ΚΑΤΩΤΕΡΟΣ ΤΩΝ ΠΡΟΣΔΟΚΙΩΝ.
3 ΤΑ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΑ FABIA ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ, 3 ΚΑΙ ΤΑ MITSUBISHI (AYTO TOY GALLI ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΜΕΝΟ ΑΠΟ ΤΗ RALLIART ITΑΛΙΑΣ) ΚΑΙ ΑΝΑΜΕΝΕΤΑΙ ΝΑ ΔΩΣΟΥΝ ΩΡΑΙΕΣ ΜΑΧΕΣ ΜΕ ΤΟΥΣ 'ΙΔΙΩΤΕΣ' SARRAZIN KAI VOUILLOZ.
ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΣ ΑΓΩΝΑΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ JUNIORS ME ΤΟΥΣ 4 ΔΙΕΚΔΙΚΗΤΕΣ ΝΑ ΤΑ ΔΙΝΟΥΝ ΟΛΑ, ΜΕ ΤΟΝ ΜΕΕΚΕ ΝΑ ΜΕΤΑΠΗΔΑ ΣΤΟ BUCKET ENΟΣ C2 S1600 ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΜΕΝΟ ΑΠΟ ΤΗΝ KRONOS, KAI ME ENTONO ΕΞΩΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΙΚΟ ΣΥΝΑΓΩΝΙΣΜΟ ΠΟΥ ΠΡΟΕΡΧΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΚΑΝΟΤΑΤΟ BASSO (PUNTO), TO NEO ΑΣΤΕΡΙ ΤΗΣ ΙΣΠΑΝΙΑΣ ΤΟΝ SORDO (C2) KAI TOYΣ ΙΚΑΝΟΤΑΤΟΥΣ MEMBRADO KAI GUIGOU.
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΑ ΡΑΛΛΥ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗ ΤΟΥ DTM EKSTROM! ΘΑ ΟΔΗΓΗΣΕΙ ΤΟ LANCER ΜΕ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΚΕΡΔΙΣΕ ΤΟ GR N ΣΤΗ ΣΟΥΗΔΙΑ ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΝΑ ΔΕΙ ΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΣΕ ΕΝΑΝ ΑΣΦΑΛΤΙΝΟ ΑΓΩΝΑ!
-
Ο χρήστης harriswrc έγραψε:
ΘΑ ΟΔΗΓΗΣΕΙ ΤΟ LANCER ... ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΝΑ ΔΕΙ ΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΣΕ ΕΝΑΝ ΑΣΦΑΛΤΙΝΟ ΑΓΩΝΑ!Kick some ass?
-
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
ΘΑ ΟΔΗΓΗΣΕΙ ΤΟ LANCER ... ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΝΑ ΔΕΙ ΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΣΕ ΕΝΑΝ ΑΣΦΑΛΤΙΝΟ ΑΓΩΝΑ!
Kick some ass?
MAKAΡΙ!!!
ΒΕΒΑΙΑ ΟΙ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΕΣ ΣΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΤΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΤΟ ΑΞΙΟΛΟΓΟ ΑΛΛΑ ΣΙΓΟΥΡΑ ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΘΑ ΤΟΥ ΔΩΣΕΙ ΤΗΝ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΝΑ ΑΓΩΝΙΣΤΕΙ ΜΕ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΗ ΟΜΑΔΑ (SKODA?) ΣΕ ΚΑΠΟΙΟΝ(ΟΥΣ) ΑΓΩΝΑ(ΕΣ) ΤΟ 2005! -
Είναι αξιοσημείωτο ότι όλοι, πλην Duval, θα αγωνιστούν με τον ίδιο κινητήρα που έτρεξαν στην Κορσική. Έτσι δεν είναι;
Εαν ναι, τότε ο μικρός έχει περισσότερες ελπίδες. Δεν νομίζετε;
-
Ο χρήστης syele έγραψε:
Είναι αξιοσημείωτο ότι όλοι, πλην Duval, θα αγωνιστούν με τον ίδιο κινητήρα που έτρεξαν στην Κορσική. Έτσι δεν είναι;Εαν ναι, τότε ο μικρός έχει περισσότερες ελπίδες. Δεν νομίζετε;
Παίζεται, υποτίθεται ότι υπάρχει έλεχγος, ε nass?
-
Ο χρήστης cmarin έγραψε:
Είναι αξιοσημείωτο ότι όλοι, πλην Duval, θα αγωνιστούν με τον ίδιο κινητήρα που έτρεξαν στην Κορσική. Έτσι δεν είναι;
Εαν ναι, τότε ο μικρός έχει περισσότερες ελπίδες. Δεν νομίζετε;
Παίζεται, υποτίθεται ότι υπάρχει έλεχγος, ε nass?
Οι κινητήρες σφραγίστηκαν στον έλεγχο εξακρίβωσης της Κορσικής οπότε αν τον ανοίξει έχει +20 sec ποινή
-
Eπίσης σε περίπτωση νίκης του Loeb ο γάλλος θα σπάσει το ρεκόρ νικών σε μία σεζόν του συμπατριώτη του auriol που ειναι 6 νίκες σε ένα χρόνο!!!!!
-
Ο χρήστης msamaro έγραψε:
Eπίσης σε περίπτωση νίκης του Loeb ο γάλλος θα σπάσει το ρεκόρ νικών σε μία σεζόν του συμπατριώτη του auriol που ειναι 6 νίκες σε ένα χρόνο!!!!!Δεν θα το σπάσει, θα το ισοφαρίσει με 6 νίκες. Το 92 ο Auriol έκανε 6 νίκες σε 14 αγώνες και όχι 16 που έχουμε φέτος. Και να σκεφτείς ότι την χρονιά εκείνη πήρε πρωτάθλημα ο Σάινθ και ο Auriol δεν ήταν καν 2ος αλλά 3ος μετά τον ΚΚΚ!
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Οι κινητήρες σφραγίστηκαν στον έλεγχο εξακρίβωσης της Κορσικής οπότε αν τον ανοίξει έχει +20 sec ποινή
Δεν είναι έτσι! Θα έπερνε ποινή αν είχε τερματίσει στον αγώνα της κορσικής. Αλλά επειδή εγκατέλειψε στην Κορσική δε θα πάρει ποινή!!
Όσο για τον Loeb έκανα λάθος. Ο Αuriol τότε ειχε κανει 6 νίκες αλλα νομίζω ήταν 10 αγώνες (αν κανω λαθος διορθώστε με!) και ειχε εκγαταλειψει στους υπολοιπους! Ενώ ο Sainz είχε 4 νίκες και μόνο μία εγκατάλειψη και όλους τους άλλους τερματισμούς στους βαθμούς!!
Επίσης ο Μάρτιν δεν θα έχει σε αυτόν τον αγώνα για safety crew τον Lundgaard, κάτι που όπως λέει ο ΕΛ-ΕΜ έπαιξε σημαντικό ρόλο στην νίκη στην κορσική αλλά τον Davidson. Για να δουμε αν θα τα παει καλά και χωρίς αυτόν ε;;;;;;;;
-
ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΝΙΚΗΣΕΙ Ο SAINZ
ΣΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΤΟΥ -
Ο χρήστης msamaro έγραψε:
Οι κινητήρες σφραγίστηκαν στον έλεγχο εξακρίβωσης της Κορσικής οπότε αν τον ανοίξει έχει +20 sec ποινή
Δεν είναι έτσι! Θα έπερνε ποινή αν είχε τερματίσει στον αγώνα της κορσικής. Αλλά επειδή εγκατέλειψε στην Κορσική δε θα πάρει ποινή!!
Εχεις δίκιο!
-
ΧΡΟΝΟΙ ΑΠΟ ΤΟ SHAKEDOWN LIVE ΣΤΟ
http://www.rallycatalunya.com/2004/online/sk.asp -
Ο χρήστης harriswrc έγραψε:
ΧΡΟΝΟΙ ΑΠΟ ΤΟ SHAKEDOWN LIVE ΣΤΟ
http://www.rallycatalunya.com/2004/online/sk.aspΠολύ καλό!!! (Ιδέα και για το ακρόπολις αυτό!)
Η πρώτη SS πολύ ανάμικτη αφού οι 14 πρώτοι ήταν μέσα σε 11 δευτ. . Την κέρδισε ο Duval για λίγο. Ενώ στην 2η ο Loeb αρχισε να πυροβολεί και δείχνει τι σημαίνει να είσαι ήδη παγκόσμιος, μάλλον δεν μπορεί κανένας να τον ακολουθήσει σε αυτόν το ρυθμό. Είναι νωρίς όμως ακόμη. Πάντως μόνο τον Μάρτιν βλέπω να ακολουθεί. Πολύ καλό αγώνα και από τον Sainz στον τελευταίο στην πατρίδα του! Θετικός στην απόδοση και ο Panizzi!
-
ΣΤΗΝ ΤΡΙΤΗ ΕΙΔΙΚΗ Ο LOEB ΕΧΑΣΕ ΚΑΠΟΙΑ ΔΕΥΤΕΡΟΛΕΠΤΑ ΚΙ ΕΤΣΙ ΜΕΤΑ ΤΟ ΠΡΩΤΟ LOOP ΤΩΝ Ε.Δ. ΟΙ 3 ΠΡΩΤΟΙ (LOEB- DUVAL- MARTIN)ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΣΤΑ ΙΣΑ! GRONHOLM KAI SAINZ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΑΚΡΥΑ, ΕΝΩ ΚΡΙΜΑ ΠΟΥ ΥΠΟΧΩΡΗΣΕ Ο PANIZZI ΠΟΥ ΕΔΕΙΞΕ ΟΤΙ ΤΟ LANCER ΒΕΛΤΙΩΝΕΤΑΙ!
-
Μεγάλες διαφορές πάντως αν εξαιρέσουμε την πρώτη ειδική... Τι συνέβη??? Γιατί ο Λεμπ έχασε 10+' στην τρίτη και ο Ντιβαλ 10+' στην τρίτη??? Και ο Πανιζί πως έχασε 1 λεπτό και ατην τρίτη??? Έχετε στοιχεία γιατί συνέβησαν όλα αυτά??? Καιρός? Σωστά λάστιχα?
-
Θρίλερ στην Ισπανία! Ο Loeb μετά την 5η SS ξαναπέρασε μπροστά με λιγότερο του δευτ. διαφορά!
-
EKTΟΣ ΜΑΧΗΣ ΓΙΑ ΤΗ ΝΙΚΗ ΤΕΘΗΚΕ Ο DUVAL Ο ΟΠΟΙΟΣ ΒΓΗΚΕ ΑΠΟ ΤΟ ΔΡΟΜΟ, ΕΧΑΣΕ ΕΝΑ ΤΡΟΧΟ ΚΑΙ 1,5 ΛΕΠΤΟ... ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΚΑΤΑΦΕΡΕΙ ΝΑ ΦΤΑΣΕΙ ΣΤΟ SP ΚΑΙ ΝΑ ΕΠΙΣΚΕΥΑΣΕΙ ΤΗ ΖΗΜΙΑ.
Ο LOEB ΣΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ SPLIT ΤΗΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΕΧΑΣΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ 10 ΔΕΥΤΕΡΟΛΕΠΤΑ!
WRC 2004 - 15oς γύρος - Rally Catalunya