-
Εγω πιστευω οτι σε χωματα κλπ ηταν προφανες οτι θα ηταν ταχυτερο απο τα αντιστοιχα S2000.
Δεν ειναι GrN που υστερουν σε αναρτησεις, φρενα κλπ, ειχε απλα μικροτερο στομιο στο turbo απο οσο καταλαβα.
Οποτε ειχε αβανταζ. -
Ο χρήστης Billopoulos έγραψε:
Εγω πιστευω οτι σε χωματα κλπ ηταν προφανες οτι θα ηταν ταχυτερο απο τα αντιστοιχα S2000.
Δεν ειναι GrN που υστερουν σε αναρτησεις, φρενα κλπ, ειχε απλα μικροτερο στομιο στο turbo απο οσο καταλαβα.
Οποτε ειχε αβανταζ.ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΜΕ ΤΟ WRC ΜΕ ΜΙΚΡΟΤΕΡΑ ΦΡΕΝΑ,ΧΩΡΙΣ ΤΟ ΑΕΡΟΔΥΝΑΜΙΚΟ ΠΑΚΕΤΟ ΚΑΙ ΜΕ ΣΤΟΜΙΟ 30 ΧΙΛ.
Η ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΟΝΤΑ ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΤΩΝ S-2000 ΚΑΙ Η ΡΟΠΗ ΚΟΝΤΑ ΣΤΑ 45 ΚΙΛΑ,ΑΙΣΘΗΤΑ ΠΙΟ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΑΥΤΗΝ ΤΩΝ GROUP 'N'.
ΠΑΡ'ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΣΤΟ ΧΩΜΑ,ΔΕΙΧΝΕΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΓΡΗΓΟΡΟ.
ΣΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΗΜΑ ΜΟΥ ΤΗΝ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΣΤΟΝ A.NAVARA ΓΙΑ ΤΑ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ, ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΜΟΝΟ ΜΙΑ ΠΡΟΤΑΣΗ, 'ΕΠΙ ΤΕΛΟΥΣ ΚΑΙ ΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΜΕ TURBO!!!'.ΦΙΛΙΚΑ,
'EL-EM'
-
Υπ΄όψην ότι δεν θα αναγνωρίζονται πια αυτοκίνητα S2000 με ατμοσφαιρικό δίλιτρο μοτέρ αλλά μόνο 1600 turbo δηλ. τα δίλιτρα 'πέθαναν'.
-
Σε συνέντευξη του Λάπγουορθ στο autosport είχα διαβάσει ότι τα φρένα του μίνι (s2000) που έτρεξε στην πορτογαλία είναι ακριβώς ίδια με του wrc,μόνο στην άσφαλτο θα έχουν μεγαλύτερη διάμετρο.Αρα αν δεν κατάλαβα λάθος τα wrc θα έχουν μεγαλύτερα φρένα μόνο στην άσφαλτο,στο χώμα τα ίδια με τα νέα s2000(1600 με περιοριστή).Θα είναι τα ίδια και με τα s2000(2000 ατμοσφαιρικά)?Φαντάζομαι πως ναι?
-
ΛΑΘΟΣ ,ΔΕΝ αναφερομαι στην προηγούμενη δημοδίευση.
-
Ο χρήστης nafpaktos έγραψε:
Υπ΄όψην ότι δεν θα αναγνωρίζονται πια αυτοκίνητα S2000 με ατμοσφαιρικό δίλιτρο μοτέρ αλλά μόνο 1600 turbo δηλ. τα δίλιτρα 'πέθαναν'.
Από πότε?Δηλαδή η μίνι αρχικά εξέλιξε αμάξι με δίλιτρο κινητήρα για s2000 ,και μετά έβαλε το τούρμπο με τον περιοριστή?(Στην πορτογαλία βέβαια είπαν ότι τον έβαλαν γιατί τους χάλασε ο κανονικός.)
Εξ΄αρχής αναγνωρίστηκε 1600 turbo το mini απ΄όσο ξέρω (δεν μπορώ να το τσεκάρω αυτή τη στιγμή)
-
nass πρέπει να είσαι σωστός.Σόρρυ είχα διαβάσει στο autosport οτι πρίν τον αγώνα άλλαξαν κινητήρα.Νόμισα ότι αρχικά είχε τον 2λιτρο και μετά έβαλαν τον 1600.Σόρυ παρανόηση,από την αρχή είχε το 1600.Ευχαριστώ για τη διόρθωση.Είπα μ@λ@κια.
Σχετικά με τα φρένα οι λεπτομέρειες στο παρακάτω.http://www.autosport.com/news/report.php/id/90139
S1600 turbo από το 2011