-
Ασφάλτινα εν όψη λοιπόν με πρώτο τον απαιτητικό γύρο της Κορσικής. Πολλά έχουν συμβεί εκεί με τον Solberg να κερδίζει με περιπετειώδη τρόπο περσι, ενω ο Loeb δεν έχει νίκη εκεί ακόμη και σίγουρα θα θέλει φέτος να την αποκτήσει.
Στις συμμετοχές http://ffsa.turbo.m6.fr/tdc/com/engages2004.pdf , ο C.Robert θα τρέξει το 2ο 307 ενω το 3ο θα το οδηγησει ο Loix χωρίς εργοστασιακούς βαθμούς. Θα είναι άλλη μία μεταξύ τους κόντρα. Εχουμε βέβαια την skoda ξανά να συμμετέχει και από ιδιώτες αρκετους 'ασφάλτινους' (Bengue, Sarrazin) αλλά και Carlsson, Vouillioz.
-
Ασφάλτινα εν όψη λοιπόν με πρώτο τον απαιτητικό γύρο της Κορσικής. Πολλά έχουν συμβεί εκεί με τον Solberg να κερδίζει με περιπετειώδη τρόπο περσι, ενω ο Loeb δεν έχει νίκη εκεί ακόμη και σίγουρα θα θέλει φέτος να την αποκτήσει.
Στις συμμετοχές http://ffsa.turbo.m6.fr/tdc/com/engages2004.pdf , ο C.Robert θα τρέξει το 2ο 307 ενω το 3ο θα το οδηγησει ο Loix χωρίς εργοστασιακούς βαθμούς. Θα είναι άλλη μία μεταξύ τους κόντρα. Εχουμε βέβαια την skoda ξανά να συμμετέχει και από ιδιώτες αρκετους 'ασφάλτινους' (Bengue, Sarrazin) αλλά και Carlsson, Vouillioz.
-
Ασφάλτινα εν όψη λοιπόν με πρώτο τον απαιτητικό γύρο της Κορσικής. Πολλά έχουν συμβεί εκεί με τον Solberg να κερδίζει με περιπετειώδη τρόπο περσι, ενω ο Loeb δεν έχει νίκη εκεί ακόμη και σίγουρα θα θέλει φέτος να την αποκτήσει.
Στις συμμετοχές http://ffsa.turbo.m6.fr/tdc/com/engages2004.pdf , ο C.Robert θα τρέξει το 2ο 307 ενω το 3ο θα το οδηγησει ο Loix χωρίς εργοστασιακούς βαθμούς. Θα είναι άλλη μία μεταξύ τους κόντρα. Εχουμε βέβαια την skoda ξανά να συμμετέχει και από ιδιώτες αρκετους 'ασφάλτινους' (Bengue, Sarrazin) αλλά και Carlsson, Vouillioz.
-
ΑΝ Ο ΑΓΩΝΑΣ ΕΙΝΑΙ ΣΤΕΓΝΟΣ ΤΟΤΕ ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΠΕΙΛΗΣΕΙ ΤΟΝ LOEB! ΑΝ ΟΜΩΣ ΒΡΕΞΕΙ? ΤΟΤΕ ΘΑ ΕΡΘΟΥΝ ΤΑ ΠΑΝΩ ΚΑΤΩ, ΟΠΩΣ ΑΛΛΩΣΤΕ ΕΓΙΝΕ ΚΑΙ ΠΕΡΥΣΙ!
ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΣΕΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΜΟΝΟΜΑΧΙΕΣ ΤΩΝ ΟΔΗΓΩΝ ΤΗΣ PEUGEOT, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΥΤΩΝ ΤΗΣ FORD ΓΙΑ ΤΗΝ 'ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ' ΕΠΙΚΡΑΤΗΣΗ. ΚΡΙΤΗΡΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΑΓΩΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΗ ΠΟΡΕΙΑ ΤΟΥ DANIEL CARLSSON ΣΤΟ ΧΩΡΟ...ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΘΑ ΤΟΥ ΑΝΟΙΞΕΙ ΤΟ ΔΡΟΜΟ ΓΙΑ ΑΚΟΜΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΑΡΟΥΣΙΕΣ ΜΕ ΤΟ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΟ 307! ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΠΑΕΙ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΤΟ, ΩΣΤΕ ΝΑ ΕΞΕΛΙΧΘΕΙ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΠΙΦΑΝΕΙΕΣ, ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ 'ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΙ'!
ΦΩΤΑ ΣΤΑ SKODA ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΤΟΝ HIRVONEN ΑΝΑΜΕΝΕΤΑΙ ΝΑ ΑΝΑΨΟΥΝ ΟΙ ΤΟΠΙΚΟΙ ΑΣΦΑΛΤΑΚΗΔΕΣ!ΣΤΟ PCWRC, ΔΕΝ ΤΡΕΧΕΙ Ο PAASONEN, ΟΠΟΤΕ ΕΙΝΑΙ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΔΙΩΚΤΕΣ ΤΟΥ, ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΤΟΝ MCRAE, ΝΑ ΜΕΙΩΣΟΥΝ ΤΗ ΔΙΑΦΟΡΑ.
-
the lord of the termac is hear ο loeb φισικα θα κυριαρχησει εδω οπως και σε καθε ασφλατινο εκτος αν κανει λαθοι η εγκαταληψει δεν το νομιζω γιατι γιατι σπανια εγκαταληπει εξαλου πρεπει να τερματεισει απο την 4η και πανω θεσει για να ειναι πρωταθλητης ολα θα πανε καλα και θα νικησει αν ειναι στεγνος ο αγωνας
-
Η λογική λέει Loeb, άλλωστε ο οι Γάλλοι κυριαρχούν στον αγώνα τους όλα τα χρόνια αλλα και οτι ο γάλλος θέλει ελάχιστους βαθμούς για να στευθει και επίσημα πρωταθλήτής, άρα τι καλήτερο απο τον αγώνα της χώρας του μιά νίκη δυλαδή που ισοδυναμή με πρωτάθλημα, εδώ ομως παραμονέβει ο Peter S., που θα ακολουθείσει τον ρυθμό του Γάλλου και οτι βγει, και εδω προκείπτουν τα εξής ερωτήματα θα αντέξει την τυχόν πίεσει του Νορβηγού ο Γάλλος, εχει παοδείξει οτι είναι ψυχραιμός και πάντα οταν θέλει κάτι το πετυχαίνει.
Αλλό ένα θετικό για τον Γάλλο είναι οτι πρέπει να τερματίση τουλάχιστον πέμπτος για να το πάρει, μπλεγμένη κατάσταση δυλαδή στο θέμ,α π[οιος θα κερδίσει και η λογική στο παγκόσμιο πρωτάθλημα πολλές φωρες είναι ίδια με την λόγική του στρατού. -
ΣΤΟ ΣΗΜΕΡΙΝΟ SHAKEDOWN Ο ΒΕΛΓΟΣ FRANCOIS DUVAL ΗΤΑΝ Ο ΤΑΧΥΤΕΡΟΣ!
ΑΝΑΛΥΤΙΚΟΤΕΡΑ:
1 Duval (Ford) 4m18.6s
2 Gronholm (Peugeot) 4m18.7s
3 Loeb (Citroen) 4m20.7s
4 Sainz (Citroen) 4m22.8s
= Martin (Ford) 4m22.8s
6 Robert (Peugeot) 4m24.2s
7 Solberg (Subaru) 4m25.0s
8 Loix (Peugeot) 4m25.7s *
9 Gardemeister (Skoda) 4m26.0s *
10 Hirvonen (Subaru) 4m29.2s
11 Vouilloz (Peugeot) 4m29.7s **
12 Sarrazin (Subaru) 4m30.1s **
13 Schwarz (Skoda) 4m30.3s *
14 Bengue (Peugeot) 4m35.8s **
15 Carlsson (Peugeot) 4m48.7s **
16 Warmbold (Ford) 4m54.2s **
Ο ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΤΟΥ ΒΟΖΙΑΝ-206 ΤΟΥ CARLSSON ΕΣΠΑΣΕ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΑΜΦΙΒΟΛΟ ΑΝ ΘΑ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ ΑΥΡΙΟ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ. -
Tα focus μπήκαν πολύ δυνατά με τον Duval να παίρνει την 1η SS και τον Μάρτιν να ακολουθεί. Ακολουθούν τα Xsara με 1ο τον Κάρλος!
-
Σφαγη! Πολυ ξυλο ριχνουν τα Ford μεχρι κ το τελος της 2ης!
Την κερδισε ο Martin ο οποιος ειναι μπροστα απο τις Xsara 38secs!!!Ο Gron εχει φαει ενα λεπτο κ ο Solb 1:10!!!
Απιστευτο! Σε αγωνα ασφαλτινο πολυ μεγαλες οι διαφορες! Κ δεν ακουσα πουθενα για βροχη ή κατι τετοιο! Ισως οι επιλογες ελαστικων της Ford αποδιδουν πολυ καλυτερα των υπολοιπων!
Ποιος ξερει! Το μεσημερι θα δουμε! -
Μαλιστα, απ οτι διαβασα ρισκαραν επιλεγοντας μαλακοτερη γομα.
-
Έχω την αίσθηση βλέποντας τα αποτέλέσματα μετα την 4η SS ότι ο LOEB θα πάρει αγώνα και πρωτάθλημα στην Κορσική!
Του αξίζει! -
Ο χρήστης thvarveris έγραψε:
Έχω την αίσθηση βλέποντας τα αποτέλέσματα μετα την 4η SS ότι ο LOEB θα πάρει αγώνα και πρωτάθλημα στην Κορσική!
Του αξίζει!Nα δούμε, δύσκολα θα το αφήσει! Τα φόκους πάντως καλά κρατούν!
Ο Ρομπερ πέρασε και τον Σολμπεργκ και ο Σαραζιν 8άδα! -
H ΠΡΩΤΗ Ε.Δ. ΤΗΣ 2ΗΣ ΜΕΡΑΣ ΔΙΑΚΟΠΗΚΕ ΟΤΑΝ ΜΠΛΟΚΑΡΕ Ο ΔΡΟΜΟΣ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΑΤΥΧΗΜΑ ΤΟΥ ROBERT!
-
Και τι χρόνο θα πάρουν οι υπόλοιποι?...Η θα συνεχιστεί η ειδική οταν απομακρυνθεί το αυτοκίνητο?...Φαντάζομαι το πλήρωμα είναι ΟΚ?!!
-
Ο χρήστης kouk έγραψε:
Και τι χρόνο θα πάρουν οι υπόλοιποι?...Η θα συνεχιστεί η ειδική οταν απομακρυνθεί το αυτοκίνητο?...Φαντάζομαι το πλήρωμα είναι ΟΚ?!!Η Ε.Δ. ΣΥΝΕΧΙΣΤΗΚΕ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΣΗ ΤΟΥ 307 TOY ROBERT.
GRONHOLM KAI SAINZ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΟΤΑΝ ΒΓΗΚΕ Ο ROBERT ΑΠΟ ΤΟ ΔΡΟΜΟ ΘΑ ΠΑΡΟΥΝ ΕΙΚΟΝΙΚΟ ΧΡΟΝΟ, ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΝΕΟ ΣΥΣΤΗΜΑ (???). -
Σήμερα είναι δύσκολη μέρα με τις 4, 40αρες!! Ήδη είχαμε τα πρώτα αλλά ο Μάρτιν κατάφερε πάλι σε διαφορά! Τα focus πάντως συνεχίζουν να είναι γρηγορότερα παντού χωρίς κάποιο ιδιαίτερο λόγο! Επίσης πολύ αργα΄είναι τα Subaru! Mπορεί να το εξηγήσει κανείς!
To 1 λεπτό διαφορά του Μαρτιν από το Λεμπ του δίνει σχεδόν την νίκη! -
Ο χρήστης cmarin έγραψε:
Τα focus πάντως συνεχίζουν να είναι γρηγορότερα παντού χωρίς κάποιο ιδιαίτερο λόγο! Επίσης πολύ αργα΄είναι τα Subaru! Mπορεί να το εξηγήσει κανείς!
To 1 λεπτό διαφορά του Μαρτιν από το Λεμπ του δίνει σχεδόν την νίκη!EINAI ΦΑΝΕΡΟ ΟΤΙ Ο LOEB ΔΕΝ ΠΙΕΖΕΙ ΕΠΙΔΙΩΚΟΝΤΑΣ ΤΟΝ ΣΙΓΟΥΡΟ ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟ ΠΟΥ ΙΣΟΔΥΝΑΜΕΙ ΜΕ ΤΙΤΛΟ!!!
ΤΑ FOCUS ΗΤΑΝ ΓΡΗΓΟΡΑ ΚΑΙ ΣΤΗ ΓΕΡΜΑΝΙΑ ΚΑΙ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΟΤΙ ΣΤΗΝ ΑΣΦΑΛΤΟ ΚΑΛΑ ΚΡΑΤΟΥΝ! ΑΝΑΜΕΝΕΤΑΙ ΜΕΓΑΛΗ ΜΑΧΗ ΓΙΑ ΤΗ ΝΙΚΗ ΜΕΤΑΞΥ MARTIN KAI DUVAL, ΕΝΩ ΚΑΘΕ ΕΠΙΛΟΓΗ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΦΕΡΕΙ ΤΑ ΠΑΝΩ ΚΑΤΩ.
ΦΑΝΕΡΟ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΣΗΣ ΟΤΙ TA MICHELIN ΑΠΕΧΟΥΝ ΜΑΚΡΑΝ ΑΠΟ ΤΑ PIRELLI ΣΕ ΤΕΤΟΙΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΤΑ SUBARU ΝΑ ΣΕΡΝΟΝΤΑΙ. ΕΚΤΟΣ ΒΕΒΑΙΑ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΤΟΥ SARRAZIN ΠΟΥ ΦΟΡΑΕΙ MICHELIN -
Υπάρχει κάτι σε όλα αυτά που μπορεί να μας δείξει τι θα γίνεται του χρόνου?!!...Με περισσότερους κατασκευαστές στο π[αιχνίδι αλλά και νέους όρους να ετοιμάζονται?!!
-
αυτα τα μιτσουμπισι παλι προβληματα!ο σολα απο κιβωτιο ο galli απο μηχανικο προβλημα.αντε να παρει και λιγο τα πανω του ο μαρτιν αρκετα εμεινε πισω!και λει να κανει κανα χοντρο λαθος ο μαρτιν και να το παρει ο duval???
-
Ο χρήστης kouk έγραψε:
Υπάρχει κάτι σε όλα αυτά που μπορεί να μας δείξει τι θα γίνεται του χρόνου?!!...Με περισσότερους κατασκευαστές στο π[αιχνίδι αλλά και νέους όρους να ετοιμάζονται?!!Για του χρόνου καλά πάμε μέχρι τώρα, αλλά η συνταγή της επιτυχίας θα είναι ο 3ος οδηγός!
Προς το παρόν η 2η μέρα τελειώσε και ξεκαθάρισε αρκετά πράγματα. Μάρτιν και Ντυβάλ θα παλαίψουν για τη νίκη και δεν ξέρω τι εντολές μπορεί να έχουν. Πάντως ο μικρός θέλει σίγουρα πολύ την πρώτη του νίκη και τα 20'' δεν είναι διαφορά ασφαλείας
Ο Σεμπ παγκόσμιος,. θα μείνει εκεί που είναι και θα γράψει άλλη μία σελίδα στην ιστορία!
Καμία άλλη μάχη δεν φαίνεται εκτός αν ο Μάρκους πιέσει τον Κάρλος για μία θέση πιο ψηλά.Τα λέμε και αύριο!
WRC 2004 - 14oς γύρος - Tour de Corse