Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    KARTING :-)))....... ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. KARTING :-)))....... ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ
    • 1
    • 2
    • 191
    • 192
    • 193
    • 194
    • 195
    • 416
    • 417
    • 193 / 417
    Περί αυτοκίνησης
    2
    8338
    114830
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • J
      jean-paul last edited by

      αυτος ο mach1 τι ειναι ? τον πηρα αλλα δεν εχει λεει το 909

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • J
        jean-paul last edited by

        επισης μιας και ειναι ημισυνθετικο χρησιμοποιούμε μεγαλυτερη αναλογία βενζινης λαδιου ?θελω να το δοκιμασω, κατεβασα τις ιδιοιτητες του σε Pdf και ειναι πολυ καλυτερες του X

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • C
          chris_rotax last edited by

          Καταγραφή - Βαθμολογία - Αγωνιστικών ομάδων μετά τα 3 πρώτα αγωνιστικά Σαββατοκύριακα:
          http://www.e-kart.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=383:2011-04-07-16-17-00&catid=1:latest-news&Itemid=63

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • C
            chris_rotax last edited by

            Η ιστορία του Ελληνικού Καρτ

            Η πρώτη καταγραφή εξελίξεων και προσώπων που έγινε ποτέ!

            http://www.e-kart.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=382:2011-04-07-15-23-37&catid=70:-kart&Itemid=131

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • N
              nikos last edited by

              Έ, ε έφτασε!!!

              Αύριο πρωί-πρωί στη πίστα για το στρώσιμοοοο

              Nikos @ YouTube

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • J
                jean-paul last edited by

                δεν εχουν αγώνες ? δεν κανουν δοκιμές ?

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • T
                  thodwris last edited by

                  Κυριακη ειναι ο αγωνας. Σαββατο μπορεις να κανεις προπονηση κανονικα

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • J
                    jean-paul last edited by

                    δεν γινεται χαμος απο κοσμο ??? για εμας τους χομπιστες δεν μπορουμε να προκαλεσουμε ατυχημα? επισης ξερετε τι θα ηταν ωραιο αν καποιος μπορει να φτιαξει απλα σε ενα paint ? την πιστα π.χ. των αφιδνων και που μπορούν να γινουν προσπερασεις...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • T
                      tuners last edited by

                      Το Σαββατο ειναι η πιο καλη μερα για προπονηση, η πιστα μαζευει γομα και ειναι τελεια. Μπαινουν ανα κατηγοριες με προγραμμα και ολα ειναι ΟΚ. Ατυχημα δεν προκαλει καποιος που μπορει να ειναι σχετικα λιγο πιο αργος, αλλα ξερει να κινειται με γραμμες, ατυχημα μπορει να προκαλεσει οποιος μπερδευει το καρτ με το drift, και πηγαινει με το πλαι οπως συνηθως τις Κυριακες αρκετοι γκαμπαγκουμπιδες.
                      Αν καποιος δεν μπορει να καταλαβει ΠΟΤΕ και ΠΟΥ μπορει να γινει προσπεραση γρηγορα και με ασφαλεια, να παει να κανει ποδηλατο στο παρκο.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • N
                        nikos last edited by

                        Ο χρήστης Jean-Paul έγραψε:
                        δεν γινεται χαμος απο κοσμο ??? για εμας τους χομπιστες δεν μπορουμε να προκαλεσουμε ατυχημα? επισης ξερετε τι θα ηταν ωραιο αν καποιος μπορει να φτιαξει απλα σε ενα paint ? την πιστα π.χ. των αφιδνων και που μπορούν να γινουν προσπερασεις...

                        Αν και απαντήθηκε και με κάλυψαν οι προηγούμενοι...το Σάββατο είναι η καλύτερη μέρα, γιατί τότε μαθαίνεις καρτ. Έχει γόμα, έχει κόσμο και μαζεύεις εμπειρία και ώρες επάνω σε αυτή.

                        Εμείς οι χομπίστες έχουμε κατηγορία που μπαίνουμε, με τους άλλους χομπίστες . Έχεις πάει ποτέ Σάββατο να δεις?

                        Δεν υπάρχει κανένας κίνδυνος εφόσον κρατάς τη γραμμή σου και ρίχνεις λίγο και μια ματιά πίσω όταν βγαίνεις από τη μεγάλη ευθεία και όταν βγαίνεις από το πέταλο.

                        Δε χρειάζεται κανένα paint, σχετικά με τα σημεία προσπεράσματος. Είναι στη μεγάλη ευθεία, κάτω, στη φουρκέτα (μπορείς να βουτήξεις στην εσωτερική), και ίσως και στη Κ1 υπό συνθήκες.

                        Προτείνω να κατεβαίνεις Σάββατο για να κάνεις καρτ και όχι drift γιατί καθημερινές κάνεις drift

                        Nikos @ YouTube

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • T
                          toliskal last edited by

                          προσοχη θελει μονο οταν εισαι στην πιστα με αγωνιζομενους,ΔΕΝ κανεις ποτε στην ακρη για να περασουν συνεχιζεις κανονικα στη γραμμη σου και αυτοι θα βρουνε σημειο να περασουν αλλιως τους μπερδευεις χειροτερα.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • E
                            eimaiospiros last edited by

                            Πήγα σήμερα στην πίστα και οι αγωνιστικές ομάδες ήταν ήδη εκεί! Αρκετός κόσμος, οπότε υπήρχε και αρκετή γόμα (οι γρήγοροι γυρνούσαν στο 44+)

                            Είχα κάτι σκασίματα τα οποία οφείλονταν στην μπαταρία. Ήρθε η ώρα να αλλαχτεί σιγά σιγά (άμεσα δηλαδή!)

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • N
                              nikos last edited by

                              Ο χρήστης eimaiospiros έγραψε:
                              Πήγα σήμερα στην πίστα και οι αγωνιστικές ομάδες ήταν ήδη εκεί! Αρκετός κόσμος, οπότε υπήρχε και αρκετή γόμα (οι γρήγοροι γυρνούσαν στο 44+)

                              Είχα κάτι σκασίματα τα οποία οφείλονταν στην μπαταρία. Ήρθε η ώρα να αλλαχτεί σιγά σιγά (άμεσα δηλαδή!)

                              Μπαταρία?

                              Μήπως ήταν φτωχό?

                              Nikos @ YouTube

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • E
                                eimaiospiros last edited by

                                Ο χρήστης Nikos! έγραψε:

                                Μπαταρία?

                                Μήπως ήταν φτωχό?

                                Η μπαταρία ήταν γιατί μου έκανε σκασίματα με 162 ζιγκλέρ. Μετά τη φόρτισα και έβαλα 160 ζιγκλέρ και τα σκασίματα σταμάτησαν (την είχα φορτίσει από το σπίτι αλλά είναι στα τελευταία της και σε 40 γύρους είχε ''πεθάνει'' .

                                Σκέφτομαι να μην βάλω την αυθεντική Rotax. Τι λέτε; (Η Rotax μου είπαν ότι κάνει διπλάσια σχεδόν τιμή από άλλες μη Rοtax)

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • C
                                  chris_rotax last edited by

                                  Θα δεις μεγάλη διαφορά με μπαταρία Rotax και φουλ φορτισμένη. Το κόστος της βέβαια είναι τσιμπημένο...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • N
                                    nikos last edited by

                                    Ο χρήστης eimaiospiros έγραψε:

                                    Μπαταρία?

                                    Μήπως ήταν φτωχό?

                                    Η μπαταρία ήταν γιατί μου έκανε σκασίματα με 162 ζιγκλέρ. Μετά τη φόρτισα και έβαλα 160 ζιγκλέρ και τα σκασίματα σταμάτησαν (την είχα φορτίσει από το σπίτι αλλά είναι στα τελευταία της και σε 40 γύρους είχε ''πεθάνει'' .

                                    Σκέφτομαι να μην βάλω την αυθεντική Rotax. Τι λέτε; (Η Rotax μου είπαν ότι κάνει διπλάσια σχεδόν τιμή από άλλες μη Rοtax)

                                    Η μπαταρία είναι όντως ένα θέμα με τα rotax...πρέπει να είναι πάντα φορτισμένη και να είναι καλής ποιότητας.

                                    Εγώ την είχα πάρει 70-80 ευρώ θυμάμαι. Είχα βάλει αρχικά μια μπαταρία από το Γερμανό και δεν είχε δύναμη το μοτέρ και όταν την άλλαξα και έβαλα τη δική του, τότε έφτιαξε.

                                    Οπότε...μάλλον πρέπει να τα σκάσεις.

                                    Θα έρθεις για προπόνηση?

                                    Φεύγω σε 20'

                                    Nikos @ YouTube

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • G
                                      giorgakismx5 last edited by

                                      Το πήρα και εγώ το καρτάκι λοιπόν...

                                      Είναι ένα CRG Road Lebel 05 με Rotax 07

                                      Το έκανα δοκιμή σε γλυστερή πίστα της Λάρισας και με τελειωμένα λάστιχα. Σπίνιαρε συνεχώς και δεν μπόρεσα να καταλάβω πολλά πράγματα. Σήμερα θα πάω για την πρώτη προπόνηση για να το νιώσω λίγο.

                                      Επειδή είναι το πρώτο μου καρτ θέλω συμβουλές για την συντήρηση του κυρίως

                                      Πόσο λάδι και ποιο λάδι?
                                      Η αλυσίδα θέλει γράσο ή και το σπρέυ γράσου κάνει? που αλλού θέλει γρασάρισμα?
                                      Όταν το σηκώνω όρθιο πρέπει να αδειάσω το καρμπιρατέρ ή δεν έχει πρόβλημα?
                                      Τί άλλο να πάρω μαζί μου στην προπόνηση εκτός απο ένα σετ εργαλεία?

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • T
                                        tuners last edited by

                                        Ο χρήστης giorgakismx5 έγραψε:
                                        Το πήρα και εγώ το καρτάκι λοιπόν...

                                        Είναι ένα CRG Road Lebel 05 με Rotax 07

                                        Το έκανα δοκιμή σε γλυστερή πίστα της Λάρισας και με τελειωμένα λάστιχα. Σπίνιαρε συνεχώς και δεν μπόρεσα να καταλάβω πολλά πράγματα. Σήμερα θα πάω για την πρώτη προπόνηση για να το νιώσω λίγο.

                                        Επειδή είναι το πρώτο μου καρτ θέλω συμβουλές για την συντήρηση του κυρίως

                                        Πόσο λάδι και ποιο λάδι?
                                        Η αλυσίδα θέλει γράσο ή και το σπρέυ γράσου κάνει? που αλλού θέλει γρασάρισμα?
                                        Όταν το σηκώνω όρθιο πρέπει να αδειάσω το καρμπιρατέρ ή δεν έχει πρόβλημα?
                                        Τί άλλο να πάρω μαζί μου στην προπόνηση εκτός απο ένα σετ εργαλεία?

                                        ΚΑΛΟΡΙΖΙΚΟ !!!!!!!!!!!!!!  ΚΑΛΟΓΚΑΖΩΤΟ !!!!!!!!!!!!!  
                                        

                                        Θελει 2/100 φουλ συνθετικο, καρτολαδο, και πολυ καλη ποιοτητα φυσικα. Η αλυσιδα επισης θελει καθε φορα που βγαινεις εξω γρασαρισμα με σπρευ γρασο ειδηκα για καρτ και οχι κοινο του εμποριου, το καρπιρατερ να το αδειαζεις παντα και να φυσας αναποδα την βενζινη για να φευγει απο παντου.
                                        Τωρα για αρχη τα βασικα κλειδια που θελει για τις διαφορες βιδες, αργοτερα σιγα σιγα μαθαινοντας αρχιζεις και βλεπεις τι σου λειπει. Ενα πραγμα να εχεις στο νου σου ΛΕΠΤΟΜΕΡΩΣ ΤΣΕΚΑΡΙΣΜΑ παντου και παντα προλαβαινεις τις ζημιες πριν βγουνε.
                                        Αλλος ενας ...CRG...ακιας στο φορουμ. Αρχιζουμαι να λεμε ΑΥΞΑΝΕΣΤΑΙ και ΜΑΥΡΙΖΕΤΑΙ

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • E
                                          eimaiospiros last edited by

                                          Καλορίζικο!!

                                          Ο χρήστης giorgakismx5 έγραψε:

                                          Πόσο λάδι και ποιο λάδι?
                                          Η αλυσίδα θέλει γράσο ή και το σπρέυ γράσου κάνει? που αλλού θέλει γρασάρισμα?
                                          Όταν το σηκώνω όρθιο πρέπει να αδειάσω το καρμπιρατέρ ή δεν έχει πρόβλημα?
                                          Τί άλλο να πάρω μαζί μου στην προπόνηση εκτός απο ένα σετ εργαλεία?

                                          Λάδι χρειάζεται 2% (εκτός αν στρώνεις τον κινητήρα οπότε τότε χρειάζεται 3%). Το λάδι πρέπει να είναι πλήρως συνθετικό. Εγώ χρησιμοποιώ το Shell Advance X. Φυσικά υπάρχουν και άλλα λάδια όπως το XPS Kart-Tec 2-stroke motor oil που πρέπει να είναι και το επίσημο λάδι για το ROTAX MAX Challenge και άλλα (Castrol, Elf κτλ).

                                          Συνήθως μετά από κάθε σκέλος (και πριν μπεις για πρώτη φορά) βάζεις σπρέυ στην αλυσίδα. Έχω δει να χρησιμοποιείται πολύ αυτό το σπρέυ. Και εδώ όπως είναι λογικό υπάρχουν και άλλα.

                                          Για να το έχεις σε κάθετη θέση το καρτ πρέπει να έχεις αδειάσει το καύσιμο από το καρμπυρατέρ.

                                          Πάρε μαζί σου τον προστατευτικό σου εξοπλισμό (κράνος , γάντια, φόρμα, παπούτσια, προστατευτικό πλευρών αν χρειάζεσαι , κολάρο αν χρειάζεσαι) βενζίνη-λάδι, μετρητή πίεσης ελαστικών, σπρέυ για την αλυσίδα. Έχε την μπαταρία πλήρως φορτισμένη, και όταν γυρίσεις από την προπόνηση φόρτισέ την.

                                          Κάποια από αυτά μπορεί να τα βρεις στην πίστα ή να στα δανείσει κάποιος άλλος εκεί (πχ μετρητή πίεσης ελαστικών).

                                          Επίσης, αν έχεις τη δυνατότητα βάλε το κατάλληλο ζιγκλέρ στο καρμπυρατέρ.

                                          Edit: Με πρόλαβε ο Tuners.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • N
                                            nikos-125 last edited by

                                            Ο χρήστης eimaiospiros έγραψε:
                                            Πήγα σήμερα στην πίστα και οι αγωνιστικές ομάδες ήταν ήδη εκεί! Αρκετός κόσμος, οπότε υπήρχε και αρκετή γόμα (οι γρήγοροι γυρνούσαν στο 44+)

                                            Είχα κάτι σκασίματα τα οποία οφείλονταν στην μπαταρία. Ήρθε η ώρα να αλλαχτεί σιγά σιγά (άμεσα δηλαδή!)

                                            Εγω που είχα προλήματα με την μπαταρία και δεν ήθελα να σκασω 70-80€ για την γνήσια, μετά απο πολύ ψάξιμο κατέληξα
                                            στην Varta YT7B-BS η οποία είναι η αντίστοιχη με την Yuasa YT7B-BS που έδiνε παλιά η Rotax. Δεν έχω κανένα πρόβλημα και
                                            είμαι πολύ ευχαριστημένος με λιγότερα λεφτά η μπαταρία έχει 35-40€. Όπου κι αν έψαξα στο εμπόριο δεν την είχε κανείς,
                                            έτσι αναγκάστηκα και πηρα τηλέφωνο στην αντιπροσωπία και την αγόρασα απο εκεί.

                                            http://www.varta-automotive.com/index.php?id=291
                                            http://www.varta-automotive.com/index.php

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 191
                                            • 192
                                            • 193
                                            • 194
                                            • 195
                                            • 416
                                            • 417
                                            • 193 / 417
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr