Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    WRC 2011 (All Rounds)
    1. Home
    2. WRC
    3. WRC 2011 (All Rounds)
    • 1
    • 2
    • 14
    • 15
    • 16
    • 17
    • 18
    • 35
    • 36
    • 16 / 36
    WRC
    62
    720
    2387
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • O
      onthelimit last edited by

      Ο χρήστης el-em έγραψε:

      ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ Ο ΔΡΟΜΟΣ ΤΟΥ ΠΟΛΥΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ ΣΤΡΩΜΕΝΟΣ ΜΕ ΡΟΔΟΠΕΤΑΛΑ.
      ΚΑΙ ΟΠΩΣ ΕΙΠΕ (ΤΟ ΔΙΟΡΘΩΣΕ) Ο LOEB ΣΤΟ S.P. ΠΟΥ ΝΑ ΗΞΕΡΕ Ο MIKKO ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΠΙΑΣΕΙ ΚΑΙ ΤΟΝ LOEB ΕΝΑ ΛΑΣΤΙΧΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΗΤΑΝ 2 ΛΕΠΤΑ ΠΙΣΩ ΤΟΥ ?

      +1000

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • D
        dim8 last edited by

        Ο χρήστης nass έγραψε:

        ΚΑΙ ΟΠΩΣ ΕΙΠΕ (ΤΟ ΔΙΟΡΘΩΣΕ) Ο LOEB ΣΤΟ S.P. ΠΟΥ ΝΑ ΗΞΕΡΕ Ο MIKKO ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΠΙΑΣΕΙ ΚΑΙ ΤΟΝ LOEB ΕΝΑ ΛΑΣΤΙΧΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΗΤΑΝ 2 ΛΕΠΤΑ ΠΙΣΩ ΤΟΥ ?

        Καλά αυτό το τελευταίο δεν ισχύει, έχουν μια χαρά τηλεμετρία για να ξέρουν τη θέση και τα σπλιτς όλων των αντιπάλων τους. Σίγουρα ο Mikko ήξερε ότι ερχόταν ο Loeb αλλά καλώς ΙΜΗΟ επέλεξε να ξεκινήσει, τον αγώνα του έκανε και αυτός σιγά μην κάτσει να φάει στο κεφάλι άλλα 30'' (επιπλέον όσων είχε ήδη φάει).

        +1
        ειχε πεσει σιγη ασυρματου απο την φορντ

        προφανως τα νευρα του κοντου ηταν γιατι απομακρυνοταν ο Οζιε και δεν θα ειχε την δυνατοτητα να παιξει τον αγωνα.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • E
          el-em last edited by

          Ο χρήστης nass έγραψε:

          ΚΑΙ ΟΠΩΣ ΕΙΠΕ (ΤΟ ΔΙΟΡΘΩΣΕ) Ο LOEB ΣΤΟ S.P. ΠΟΥ ΝΑ ΗΞΕΡΕ Ο MIKKO ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΠΙΑΣΕΙ ΚΑΙ ΤΟΝ LOEB ΕΝΑ ΛΑΣΤΙΧΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΗΤΑΝ 2 ΛΕΠΤΑ ΠΙΣΩ ΤΟΥ ?

          Καλά αυτό το τελευταίο δεν ισχύει, έχουν μια χαρά τηλεμετρία για να ξέρουν τη θέση και τα σπλιτς όλων των αντιπάλων τους. Σίγουρα ο Mikko ήξερε ότι ερχόταν ο Loeb αλλά καλώς ΙΜΗΟ επέλεξε να ξεκινήσει, τον αγώνα του έκανε και αυτός σιγά μην κάτσει να φάει στο κεφάλι άλλα 30'' (επιπλέον όσων είχε ήδη φάει).

          ΤΟ ΞΕΡΩ ΝΑΣΟ ΜΟΥ,ΟΤΙ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΑΠΟΛΥΤΑ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ Ο ΑΝΤΙΠΑΛΟΣ,ΑΛΛΑ ΟΠΩΣ ΕΓΡΑΨΕΣ ΚΑΙ ΕΣΥ, ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΤΟΥ ΕΚΑΝΕ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ.

          ΦΙΛΙΚΑ,

          'EL-EM'

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • E
            el-em last edited by

            Ο χρήστης nass έγραψε:
            Εσύ δεν μπορείς να το δεχτείς αλλά οι ομάδες με χαρά δέχτηκαν την κατάργηση του ATS (mousse) από το 2010.
            Ισα-ίσα που χωρίς mousse μπαίνει στο παιχνίδι περισσότερο και το μυαλό του οδηγού, ότι κάπου πρέπει να 'αφήνει' κιόλας και να μην τα περνάει όλα τέρμα γκάζι. Δε νομίζω ότι μειώνεται το θέαμα... Ούτε νομίζω ότι φέτος τελικά έχουμε περισσότερο συναγωνισμό από πέρισι ίδια εποχή, βασικά είναι τελείως deja vu η φάση...

            ΝΑΣΟ,

            ΑΝ ΔΕΝ ΚΑΝΩ ΛΑΘΟΣ,ΣΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ ΠΟΥ ΤΡΕΞΑΜΕ (2008) ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ ΤΟ MOUSSE ΑΠΟ ΤΟΤΕ,ΑΠΛΑ ΥΠΗΡΧΑΝ ΤΑ 'ΚΟΥΤΣΟΥΡΑ' SCORPION ΤΗΣ PIRELLI ΠΟΥ ΔΕΝ 'ΜΑΣΑΓΑΝ' ΤΙΠΟΤΑ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΣΤΟ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ.

            ΦΙΛΙΚΑ,

            'EL-EM'

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              thvarveris last edited by

              Για όποιον δεν βαριέται... και δεν νυστάζει... στις 4.00 μμ η τελευταία 'τηλεοπτική ss'.

              http://www.livescorehunter.com/Livescor ... ports.html
              http://www.fromsportcom.com/a-0/4/10/a-41040.html

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • N
                nass last edited by

                Εχεις δίκιο el-em, από το 2008... Βασικά από την πρώτη χρονιά της Pirelli που είχαμε Ακρόπολις στο Τατόι. Αυτό σκέφτηκα και μετά πήγα και έγραψα 2010

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • T
                  thvarveris last edited by

                  Ο χρήστης nass έγραψε:
                  Εσύ δεν μπορείς να το δεχτείς αλλά οι ομάδες με χαρά δέχτηκαν την κατάργηση του ATS (mousse) από το 2010.
                  Ισα-ίσα που χωρίς mousse μπαίνει στο παιχνίδι περισσότερο και το μυαλό του οδηγού, ότι κάπου πρέπει να 'αφήνει' κιόλας και να μην τα περνάει όλα τέρμα γκάζι. Δε νομίζω ότι μειώνεται το θέαμα... Ούτε νομίζω ότι φέτος τελικά έχουμε περισσότερο συναγωνισμό από πέρισι ίδια εποχή, βασικά είναι τελείως deja vu η φάση...

                  deja vu ως προς τα εργοστάσια, ως προς τους οδηγούς (όπως λες και εσύ όχι) και μάλλο ο 'κοντός' δεν την γουστάρει τόσο την φάση,, γιατί το χτυπηματάκι στον Hirvonen δείχνει ό,τι το παγερό του ταπεραμέντο έχει αρχίσει να λιώνει...
                  Θα δούμε και άλλα τέτοια φέτος κατά την γνώμη μου.

                  Λύσε μου μια απορία.
                  Γιατί έχουμε αυτέ τις ακραίες συμπεριφορές (οπτικά) στις μεταφορές φορτίων του Citroen στις επιταχύνσεις και στις επιβρανδύσεις;
                  Ειδικά στην 1η sss στην άσφαλτο το Citroen κυριολεκτικά δείχνει να σουζάρει κυριολεκτικά στις επιταχύνσεις και να βυθίζεται με την μούρη στα φρεναρίσματα.
                  Έχει να κάνει με την διαδρομή των αναρτήσεων;

                  Στο Ford και στο Mini (ειδικά σε αυτό) δεν βλέπω τόσο ακραία συμπεριφορά.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • E
                    el-em last edited by

                    Ο χρήστης thvarveris έγραψε:

                    Εσύ δεν μπορείς να το δεχτείς αλλά οι ομάδες με χαρά δέχτηκαν την κατάργηση του ATS (mousse) από το 2010.
                    Ισα-ίσα που χωρίς mousse μπαίνει στο παιχνίδι περισσότερο και το μυαλό του οδηγού, ότι κάπου πρέπει να 'αφήνει' κιόλας και να μην τα περνάει όλα τέρμα γκάζι. Δε νομίζω ότι μειώνεται το θέαμα... Ούτε νομίζω ότι φέτος τελικά έχουμε περισσότερο συναγωνισμό από πέρισι ίδια εποχή, βασικά είναι τελείως deja vu η φάση...

                    deja vu ως προς τα εργοστάσια, ως προς τους οδηγούς (όπως λες και εσύ όχι) και μάλλο ο 'κοντός' δεν την γουστάρει τόσο την φάση,, γιατί το χτυπηματάκι στον Hirvonen δείχνει ό,τι το παγερό του ταπεραμέντο έχει αρχίσει να λιώνει...
                    Θα δούμε και άλλα τέτοια φέτος κατά την γνώμη μου.

                    Λύσε μου μια απορία.
                    Γιατί έχουμε αυτέ τις ακραίες συμπεριφορές (οπτικά) στις μεταφορές φορτίων του Citroen στις επιταχύνσεις και στις επιβρανδύσεις;
                    Ειδικά στην 1η sss στην άσφαλτο το Citroen κυριολεκτικά δείχνει να σουζάρει κυριολεκτικά στις επιταχύνσεις και να βυθίζεται με την μούρη στα φρεναρίσματα.
                    Έχει να κάνει με την διαδρομή των αναρτήσεων;

                    Στο Ford και στο Mini (ειδικά σε αυτό) δεν βλέπω τόσο ακραία συμπεριφορά.

                    ΤΟ ΠΡΟΣΕΞΑ ΚΑΙ ΕΓΩ ΘΟΔΩΡΗ ΜΟΥ.
                    ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΜΩΣ ΟΤΙ ΓΙΑ ΛΟΓΟΥΣ ΒΕΛΤΙΩΣΗΣ ΤΗΣ ΠΡΟΣΦΥΣΗΣ, ΤΟ SET UP ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΜΑΛΑΚΟ ΣΤΗΝ ΠΟΡΤΟΓΑΛΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΓΑΛΛΙΚΗ ΟΜΑΔΑ.
                    Η FORD ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΑΛΛΗ ΕΠΙΛΟΓΗ.
                    ΠΑΝΤΩΣ ΣΙΓΟΥΡΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΜΕ ΤΙΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ ΤΩΝ ΑΝΑΡΤΗΣΕΩΝ,ΔΙΟΤΙ ΤΑ WRC ΕΙΧΑΝ ΛΙΓΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΑΠΟ ΤΑ ΝΕΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ.

                    ΦΙΛΙΚΑ,

                    'EL-EM'

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • G
                      giannakos last edited by

                      Αν και δεν είμαι fun του μικρού του Seb, ο τσόγλανος οδηγάει......μπράβο του.

                      Μπράβο και στον κύπριο οδηγό τον Παυλίδη με το Fiesta S2000 που αν θα προσέξατε έτρεχε με συνοδηγό με πολλά κάκκαλα (Denis Giraudet), καθ' ότι έχει κάτσει δίπλα στον τρελό.........για όσους θυμούνται το πλήρωμα αυτό.

                      Μπράβο στον νικητή του PWRC Paddon με SUBARU STI και αυτό γιατί ότι και να ναι κέρδισε τους μίτσους αλλά και 11ος γενικής.

                      Πάμε γι' άλλα τώρα........Καλά παιδιά παίζεται πολύ σφαγή φέτος και να ακούτε το WRC Web Radio live....οι αγγλάρες είναι απίστευτοι, είναι σαν να είσαι εκεί...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • T
                        taurus last edited by

                        Άσχετο: μόνο σε εμένα μου φάνηκε τελείως γτπκ η υπερειδική? Θεατές δίπλα στην πίστα, άλλοι αραχτοί πίσω από τα τζέρσεϊς, φωτογράφοι να διασχίζουν το δρόμο και κερασάκι στην τούρτα ο ιπτάμενος τροχός.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • T
                          thvarveris last edited by

                          Ο χρήστης taurus έγραψε:
                          Άσχετο: μόνο σε εμένα μου φάνηκε τελείως γτπκ η υπερειδική? Θεατές δίπλα στην πίστα, άλλοι αραχτοί πίσω από τα τζέρσεϊς, φωτογράφοι να διασχίζουν το δρόμο και κερασάκι στην τούρτα ο ιπτάμενος τροχός.

                          Αυτό με την ρόδα στο κεφάλι του θεατή ήταν λίγο τραγικό από την μία και αστείο από την άλλη, πάντως δεν ταίριαζε σε αγώνα του WRC.
                          Όμως και συνολικά όπως λες, η εικόνα ήταν λίγο (έως πολυ) ρέμπελη...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • D
                            drunkard last edited by

                            Το ατυχημα του ken block το ειδατε

                            Youtube Video

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • W
                              w110finback-stro last edited by

                              Απορια ! Σε τι περιοχη στροφων δουλευουν τα wrc ;Φτανουν κοφτη δηλαδη;

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • B
                                billopoulos last edited by

                                Σαφως ψηλοτερα απο οτι τα παλιοτερα.
                                Συνηθως δουλευουν πανω απο τις 5500, ενω σε εκεινο το σημειο τα παλιοτερα μπορει και να ανεβαζαν σχεση καποιες φορες.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • W
                                  w110finback-stro last edited by

                                  Καραρχας ευχαριστω για την αμεση απαντηση.Δηλαδη να πουμε απο 3500-5500 στροφες; Και οταν λεμε παλιοτερα πριν ποσα χρονια ; Ευχαριστω!!!!!!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • N
                                    nass last edited by

                                    Τα φετινά WRC (1600 turbo) έχουν κόφτη 8500 και συνήθως δουλεύουν 5500-8500
                                    Τα παλιά WRC (2000 turbo) είχαν κόφτη 6500 και συνήθως δούλευαν 3500-6000

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • B
                                      billopoulos last edited by

                                      Με προλαβε ο nass!
                                      Αν δεις και reviews αγωνων, σε καποιες ληψεις φορανε κι ενα (τηλεοπτικο) στροφομετρο που δινει μια ιδεα.

                                      EDIT: και παλιοτερα εννοουμε τα WRC μεχρι περσι, απο ποτε δεν ξερω ακριβως, σιγουρα το νεο μιλενιουμ ειχε τετοια χαρακτηριστικα παντως!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • W
                                        w110finback-stro last edited by

                                        Ρε παιδια τα φετινα wrc τι διαφορες εχουν σε χρονους απο τα περσινα;

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • G
                                          gine last edited by

                                          Ο χρήστης w110finback stro έγραψε:
                                          Ρε παιδια τα φετινα wrc τι διαφορες εχουν σε χρονους απο τα περσινα;

                                          ειναι λιγο πιο αργα απο τα περσινα σαν αυτοκινητα, αλλα λογω πιο καλων ελαστικων, σε πολλες ειδικες κανουν πιο γρηγορους χρονους.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • B
                                            billopoulos last edited by

                                            Κι εγω θα ερθω να πω οτι ειναι πιο γρηγορα απο τα περσινα σαν αυτοκινητα σε σημεια που ειναι απο κλειστα εως μετρια-γρηγορα και πολυ κοντα στα περσινα σε γρηγοροτερα σημεια. Τα ελαστικα δεν νομιζω οτι κανουν τοσο την διαφορα σε αυτο το θεμα.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 14
                                            • 15
                                            • 16
                                            • 17
                                            • 18
                                            • 35
                                            • 36
                                            • 16 / 36
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr