-
Πως, και γιατι το λες αυτο??? Που θελεις να το χρησιμοποιησεις??? Το Shell -X ειναι απο τα καλυτερα καρτολαδα τσεκαρισμενο και πολυ αξιοπιστο, σε SUPER- ROK το χρησιμοποιουσε φιλος,που γυριζει το συγκεκριμενο 16.500 και ολα ηταν ΟΚ. και πιο παλια θυμαμαι σε ενα 100αρι ICA που ειχαμε στην παρεα και στροφαριζε κοντα στις 17.500 παλι ολα ηταν ΟΚ. Γενικως το ειχα χρησιμοποιηση αρκετα και δεν ειχα κανενα προβλημα ,μονο θελει ψαξιμο για να το πετυχης σε σωστη τιμη, γιατι εδω οι περισσοτεροι πουλανε οτι τιμη τους σφυριξει. Γυρω στα 22,00ευρω παιζει καλη τιμη.
Αρα για τα σημερινα καρτικα δεδομενα που τα KF2 στροφαρουν 15.000,και ολα τα υπολοιπα 14.000 και κατω το Shell-X ειναι μια χαρα. -
το θελω για ενα πειραγμενο μοτερ που στροφαρει 23000 στροφες. το μονο που βλεπω να το χρησιμοποιει σαν δεδομενο οτι αντεχει στις 20000 ειναι το motul το καινουριο παντως. αν καποιος μπορεσει να μου πει με σιγουρια παντως για το SHELL θα με βοηθουσε αρκετα
-
Ο χρήστης Jean-Paul έγραψε:
το θελω για ενα πειραγμενο μοτερ που στροφαρει 23000 στροφες.Σύμφωνα με αυτό ΕΔΩ το Motul Kart Grand Prix 2T κάνει για 23000 rpm (Racing premix for high-RPM two-stroke engines – 23,000 RPM and high temperatures )
-
ναι αυτο λεω. μονο το motul το αναφερει. ξερουμε ομως και για το Shell αν κανει ?
-
Ο χρήστης toliskal έγραψε:
Νικο για πες μας εντυπωσεις απο το μοτερ.Τόλη οι φωτογραφίες είναι απο το kartingnews.gr, όμως όπως έχω ξαναγραψει το έχω δοκιμάσει στο καρτόδρομο πριν λίγο καιρό και έχω εντυπωσιαστεί πάρα πολύ. Είναι πολύ πιο δυνατό και στα χαμηλά και στα μεσαία και στα ψηλά σε σχέση με το rotax.
Όσον αφορά το λάδι κι εγώ έχω ακούσει οτι το Shell X είναι απο τα καλύτερα και το εμπιστεύονται οι περισσότεροι στον χώρο των αγώνων, όσο για το μακράν καλύτερο λάδι ειδικά σε υψηλές στροφές είναι το ELF HTX
Υπάρχουν δυο, HTX το 976 και το 909.Χρειάζεται λίγο ψάξιμο ποιο απο τα δυο πρέπει να χρησιμοποιήσει κάποιος γιατί το 976
είναι για λιγότερες στροφές μέχρι 18000rpm και είναι full-synthetic ενώ το 909 είναι castor-base αλλα πάει μέχρι 25000rpm.
http://www.elfracing.com/lub/content/NT000FF88A.pdf
http://www.elfracing.com/lub/content/NT000FF896.pdf -
Στους φιλους του φορουμ τους καινουργιους, και οσοι ψαχνουν τις αγγελιες των καρτ ΠΡΟΣΟΧΗ για το τι αγοραζουν,δυστυχως οι πιο πολλοι βαζουν αγγελιες για καρτ ,και τα περισσοτερα δεν ανταποκρινονται στην πραγματικοτητα, ενας αδαεις μπορει να πιστεψει και να την πατησει , ομως εκνευριζομαι να πλασαρουν σασι π,χ του 2000 για 2004, η μοτερ του 2004 για 2008 καποια πραγματα ειναι καραμπινατα, και κανουν μπαμ απο πολυ μακρια.
ΠΡΟΣΟΧΗ!!!!!!! -
to motul to kart racing 23000 rpm που λεει , τοχει δοκιμασει κανεις ?
τι λεει ? -
Ο χρήστης Hannibal έγραψε:
Pali den blepw thn fwto.... Batraxia.....
Anyway... H pista sto Dubai einai ayth

Exei mhkos 1,2 klm kai einai poly texnikh idios to teleytaio ths sector. Ta ROTAX thn gyrizoyn gyrw sto 58,2 se hmera agwna poy exei goma katw..... Enw ta DD1 57,6
To έχω ξαναπεί. Μ' αρέσουν πολύ οι πίστες που δίνουν δυνατότητα για πολλές εναλλακτικές χαράξεις.
-
Συμφωνω με τον φιλο taurus, εμενα πιο πολυ μου αρεσουν ακομα οι πατημενες με πολλα χλμ,πολλα g force,και με υψομετρικη διαφορα ειδικα αν εχει γεφυρα οπως π,χ στο Dubai τοτε πλησιαζει το τελειο. Για μενα ισως η καλυτερη τις Ευρωπης ειναι στην Σουηδια στο LIDKOPING.
Αντιθετα δεν μου αρεσουν οι μικρες με πεταλα και οχταρια. -
Ο χρήστης tuners έγραψε:
Στους φιλους του φορουμ τους καινουργιους, και οσοι ψαχνουν τις αγγελιες των καρτ ΠΡΟΣΟΧΗ για το τι αγοραζουν,δυστυχως οι πιο πολλοι βαζουν αγγελιες για καρτ ,και τα περισσοτερα δεν ανταποκρινονται στην πραγματικοτητα, ενας αδαεις μπορει να πιστεψει και να την πατησει , ομως εκνευριζομαι να πλασαρουν σασι π,χ του 2000 για 2004, η μοτερ του 2004 για 2008 καποια πραγματα ειναι καραμπινατα, και κανουν μπαμ απο πολυ μακρια.ΠΡΟΣΟΧΗ!!!!!!!Ψάχνω για καρτ εδώ και 3 μήνες περίπου
Έχω πάρει αρκετά τηλέφωνα και έχω ακούσει πολλές ιστορίες...Έχω κάποιες απορίες...
Όλα τα σασσί έχουν 4 χρόνια ομολογκασιόν? Δηλαδή όταν γράφει '08' στο ταμπελάκι τους είναι του 2004?
Ο κύλινδρος του μοτέρ στα ROTAX έχει έναν κύκλο με νούμερο στο κέντρο,αυτό είναι το έτος του κυλίνδρου? Αν έχει αλλάξει κύλινδρο δηλαδή δεν μπορώ να μάθω τί χρονολογίας είναι το μοτέρ?
Αν έχει στράβωμα το σασσί πως θα το καταλάβω? Μπορεί να ισιώσει ένα σασσί?
Κουραστικό το πρώτο μου ποστ,όταν είσαι νέος και ψάχνεις έτσι είναι...
-
τα vega green type λενε? και που τα παιρνουμε και ποσο ?
-
Ισως η καλυτερη επιλογη λαστιχου , τα πρασινα SL6 ειναι μεσαια προς σκληρη γομα , και το ΧΗ μεσαια προς μαλακη, εγω χρησιμοποιω το ΧΗ και ειμαι πολυ ευχαριστημενος,θα τα βρεις στο Καρτοδρομο τα φερνει ο Μιχαλοπουλος συνιδιοκτητης τις πιστας, εγω τα ειχα παρει 160 ευρω πριν καποιους μηνες.
-
ΟΧΙ μισα πραγματα Τολη !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Η ΟΛΑ Η ΤΙΠΟΤΑ -
εεεε με εφαγες!!!χαχαχαχα!!!!!λοιπον μαυρησα και εγω!!!!το καινουργιο μου σασσι!!!ειναι μεταχειρισμενο ενος αγωνα παγκοσμιου προταθληματος της michelle gatting δανεζας οδηγου της CRG!!!νομιζω μετα απο 2 χρονια και 4 σασσι οτι επιασα ταβανι και εγω!!!
http://img713.imageshack.us/i/0040ja.jpg/
http://img98.imageshack.us/i/0041dk.jpg/
http://img687.imageshack.us/i/77025462408013908779788.jpg/
http://img146.imageshack.us/i/15003146240816390877978.jpg/οι τελευταιες φωταγραφιες δειχνουν την ιδια την gatting στον αγωνα του sharm el sheikh στο παγκοσμιο πρωταθλημα της CIK-FIA.
-
Μια μικρη διορθωση στον φιλο μου τον Τολη ,ο αγωνας ειναι απο το WSK οπως φαινεται απο τα πανο στο βαθος.
Κ Α Λ Ο Ρ Ι Ζ Ι Κ Ο και Κ Α Λ Ο Γ Κ Α Ζ Ω Τ Ο -
Καλορίζικο το καινούριο σου καρτ !!!!
Από ΕΔΩ :
Νέα αγωνιστική χρονιά, νέα δεδομένα για τον χώρο του καρτ! Ένας θεσμός που μπορεί να συμπεριλάβει τους ήδη υπάρχοντες κινητήρες των μεγαλυτέρων κατασκευαστών, σε όλες τις κατηγορίες με οικονομικό κόστος.
Το Superleague Karting θα αποτελείται από 5 κατηγορίες:
Mini League
Συμμετέχουν παιδιά ηλικίας 8-12 με κινητήρες 60cc, ελαστικά Maxxis Rookie Yellow, χωρίς υποχρεωτική χρήση καινούργιων ελαστικών ανά αγώνα.
Junior League
Συμμετέχουν παιδιά ηλικίας 12-15 με κινητήρες 125cc (Vortex Junior Rok , IAME Parilla X30 Junior, Easy 100 Junior), Σασί ελεύθερης επιλογής χωρίς μπροστινά φρένα και ελαστικά MG HZ CIK-H.
Iame X30 Challenge
Συμμετέχουν οδηγοί ηλικίας 15+ άνω, με κινητήρες IAME Parilla X30 125cc, Σασί ελεύθερης επιλογής με δυνατότητα χρήσης μπροστινών φρένων και ελαστικά MG-HZ CIK-H.
Rok Cup
Συμμετέχουν οδηγοί ηλικίας 15+ άνω με κινητήρες Vortex Rok 125cc, ελαστικά MG HZ CIK-H, υποκατηγορία Νέων
Super League
Συμμετέχουν οδηγοί ηλικίας 15+άνω με κινητήρες 125cc (Vortex Rok , IAME X30), ελαστικά MG HZ CIK-H, υποκατηγορία Master (+32). Ένας τελικός ανά αγωνιστική συνάντηση διάρκειας 18 γύρων, μετά το τέλος όλων των κατηγοριών. Δικαίωμα συμμετοχής έχουν όσοι έχουν λάβει μέρος την ίδια ημέρα στις κατηγορίες ( ΙΑΜΕ Χ30, Rok Cup). H σειρά εκκίνησης, θα καθορίζεται βάσει των χρονομετρημένων δοκιμών του κάθε οδηγού που έχουν προηγηθεί. Η κατηγορία θα έχει ξεχωριστή βαθμολογία.Ο πρώτος αγώνας θα πραγματοποιηθεί στις 9-10 Απριλίου 2011 στην πίστα Kartodromo στις Αφίδνες.(http://www.kartodromo.gr)
Έπαθλα
Rok Cup
Οι τρεις πρώτοι βαθμολογικά οδηγοί του ελληνικού Rok Cup 2011 θα συμμετέχουν στο International Final Rok Cup 2011 στην κατηγορία Rok
Ο πρώτος βαθμολογικά οδηγός της κατηγορίας Νέων οδηγών του Rok Cup 2011 θα συμμετέχει στο International Final Rok Cup 2011 στην κατηγορία Rok
Οι δυο πρώτοι οδηγοί με κινητήρα Junior Rok 125cc της κατηγορίας Junior League 2011 θα συμμετέχουν στο International Final Rok Cup 2011 στην κατηγορία Junior Rok
Οι δυο πρώτοι οδηγοί με κινητήρα Mini Rok της κατηγορίας Mini League 2011 θα συμμετέχουν στο International Final Rok Cup 2011 στην κατηγορία Mini Rok
Οι δυο πρώτοι οδηγοί της κατηγορίας Super League 2011 θα συμμετέχουν στο International Final Rok Cup 2011 στην κατηγορία Super Rok
O πρώτος οδηγός της κατηγορίας Master της Super League 2011 θα συμμετέχει στο International Final Rok Cup 2011 στην κατηγορία Super Rok
Rok Talent Award 2011
Φέτος για πρώτη χρονιά η εταιρία Vortex χρηματοδοτεί δυο νέους οδηγούς (γεννημένοι 1994 -1999) που θα λάβουν μέρος στο International Rok Final 2011, να λάβουν μέρος δωρεάν την σεζόν 2012 ως επίσημοι οδηγοί των Vortex Teams (Tony Kart Racing Team, Tony Kart Junior Team, Kosmic Kart Racing και FA Kart Racing Team) συμμετέχοντας στις κατηγορίες KF2 και KF3. Απαραίτητη προϋπόθεση συμμετοχής είναι οι οδηγοί να συμμετέχουν στην κατηγορία Rok Cup 2011 και στην κατηγορία Junior League 2011 (με κινητήρα Vortex Junior Rok) και στη συνέχεια στον παγκόσμιο τελικό που θα πραγματοποιηθεί στην Ιταλία στις 14-16 Οκτωβρίου 2011.IAME X30 Challenge
Για την κατηγορία X30 SENIOR + MASTER
Στο πρώτο νικητή του Θεσμού ένα μοτέρ Χ30 Parilla αξίας 2.500€ και πληρωμένη συμμετοχή στο Bruno Grana Trophy του 2012 αξίας περίπου 500€ και δωρεάν τη μεταφορά του εξοπλισμού του στον αγώνα αξίας 1.000€ (Σύνολο 4.000€)
Στο δεύτερο νικητή του Θεσμού κουπόνι αγοράς ανταλλακτικών ΙΑΜΕ αξίας 1.000€ και πληρωμένη συμμετοχή στο Bruno Grana Trophy του 2012 αξίας 500 € περίπου και δωρεάν την μεταφορά του στον αγώνα αξίας 1.000€ (Σύνολο 2.500€)
Στο τρίτο νικητή του Θεσμού κουπόνι αγοράς ανταλλακτικών ΙΑΜΕ αξίας 500€ και πληρωμένη συμμετοχή στο Bruno Grana Trophy του 2012 αξίας 500€ περίπου και μεταφορά του εξοπλισμού του στον αγώνα αξίας 1.000€ (Σύνολο 2.000€)Για την κατηγορία X 30 JUNIOR
Σε όλους τους οδηγούς που θα πάρουν μέρος στους αγώνες το 2011 η ATHENS KART SHOP θα τους μεταφέρει δωρεάν τον εξοπλισμό τους στον 3ο αγώνα του INTERNATIONAL X 30 CHALLENGE που θα διεξαχθεί στην πίστα WACKERSDORF της Γερμανίας στις 4 – 7/8/2011 ώστε να γνωρίσουν και να συναγωνιστούν οδηγούς από όλο τον κόσμο. Επίσης θα φροντίσουμε και για την μεταφορά τους και την διαμονή τους εκεί. -
Έχω κάποιες απορίες...
Όλα τα σασσί έχουν 4 χρόνια ομολογκασιόν? Δηλαδή όταν γράφει '08' στο ταμπελάκι τους είναι του 2004?
Ο κύλινδρος του μοτέρ στα ROTAX έχει έναν κύκλο με νούμερο στο κέντρο,αυτό είναι το έτος του κυλίνδρου? Αν έχει αλλάξει κύλινδρο δηλαδή δεν μπορώ να μάθω τί χρονολογίας είναι το μοτέρ?
Αν έχει στράβωμα το σασσί πως θα το καταλάβω? Μπορεί να ισιώσει ένα σασσί?
κάποιος να βοηθήσει...?
-
Η ομολογκασιον αλλαζει καθε 5 χρονια, τωρα ειναι απο το 2009-2014, και ανα χρονια τα σασι εχουν ελαχιστες διαφορες.
Αν εχει αλλαξει κυλινδρο δεν μπορεις να το καταλαβεις μονο αν καποια περιφεριακα ειναι τα παλια π,χ power valve , ψυγειο ,φυγοκεντρικο , και καποιες ψιλολεπτομεριες που που πρεπει να τις ξερεις.
Αν το σασι εχει στραβωσει στο πισω μερος ερχεται ευκολα και δυσκολα το καταλαβαινεις ειδικα εαν εχει τραβηχτει με πρεσα, στο μπροστα μερος ερχεται αλλα πιο δυσκολα,συνηθως τα χοντρα στραβωματα γινονται στους αγωνες ,και οι ΚΥΡΙΟΙ αντιπροσωποι δεν το κανουν, αλλα τα δυο τρια ΛΑΜΟΓΙΑ μπορει!!!!! -
Ο χρήστης toliskal έγραψε:
εεεε με εφαγες!!!χαχαχαχα!!!!!λοιπον μαυρησα και εγω!!!!το καινουργιο μου σασσι!!!ειναι μεταχειρισμενο ενος αγωνα παγκοσμιου προταθληματος της michelle gatting δανεζας οδηγου της CRG!!!νομιζω μετα απο 2 χρονια και 4 σασσι οτι επιασα ταβανι και εγω!!!http://img713.imageshack.us/i/0040ja.jpg/
http://img98.imageshack.us/i/0041dk.jpg/
http://img687.imageshack.us/i/77025462408013908779788.jpg/
http://img146.imageshack.us/i/15003146240816390877978.jpg/οι τελευταιες φωταγραφιες δειχνουν την ιδια την gatting στον αγωνα του sharm el sheikh στο παγκοσμιο πρωταθλημα της CIK-FIA.
Αγορίνα στα'πα τα καλορίζικα??
ΚΑΛΟΣΤΡΙΦΤΟ λοιπόν!!
Με το καλό να το χαρείς!!!
Σε λίγο θα το κάνουμε CRG Forum εδώ.
-
Λοιπον φιλοι φορουμακηδες,γραψτε ποια Ευρωπαικη χωρα κατα την γνωμη σας εχει τις πεντε(5) πιο καλες πιστες, ριξτε φωτο αν βρειτε, και βιντεο on board. Eγω τις ετοιμαζω.
KARTING :-)))....... ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ