-
Ο χρήστης S3 έγραψε:
Tελικα ειναι κουλαδι ο Λεμπ ή δεν ειναι?
Να αποφασισουμε δηλαδη, για το αν ξερει να οδηγαει με ηλεκτρονικα ή ανευ!Όταν στα τέλη τις προηγούμενης δεκαετίας πήγαινε αέρα-πατέρα το τότε F2(Xrasa και Saxo kit-car) που δεν είχαν..ήτανε Κουλαδι??
-
Δεκα δευτερα η αποσταση των δυο Σεβαστιανων με 62km να απομενουν που περιπου το 75% ειναι επαναλαμβανομενα κομματια απο τις ειδικες 11/15 και 13/17 του Σαββατου, εκει που εχασε τον λιγοτερο χρονο (και κερδισε κιολας) χθες ο Ogier καθως ηταν γρηγορες ανοικτες ειδικες σε αντιθεση με την αλλη που ηταν πιο κλειστη-ελικοειδης και εχανε χρονο με το τσουβαλι. Και η power stage θα ειναι σε αντιστραμενη σειρα εκκινησης οποτε εγω πονταρω στον Σεμπ τζουνιορ να διατηρησει τλχ την 1η θεση να μην πω και τους 3β της τελευταιας ειδικης.
-
Εκτος ο Ogier στην 1η ειδικη του σκελους! Κτυπησε τον μπροστινο τροχο! Ηταν ελαχιστα αργοτερος απο τον Loeb.
Οι υπολοιποι (Hirvonen-Latvala-Petter) σερνονται στην ειδικη, προσπαθουν να διατηρησουν οσο πιο φρεσκα τα ελαστικα για την power stage. Μηπως να τους δινανε καλυτερα μια τετραδα καινουργια ελαστικα μονο για την power stage?
-
ΤΕΛΕΙΩΣΕ και το ΡΑΛΛΗ του Μεξικού, με μεγάλο θριαμβευτή ποιον άλλο?? Μα φυσικά τον S.Loeb!!Ήταν η 63 νίκη του στον θεσμό, και η πρώτη στο νέο Πρωτάθλημα.Κρίμα για τον Ogier, που έκανε το λάθος στην πρώτη ειδική του τρίτου σκέλους.Στο μέλλον πρέπει μάλλον ο κύριος Quensell να διαχειρίζεστε καλύτερά τους οδηγούς την ομάδας και να μην πετάνε στα σκουπίδια τέτοιες νίκες, και τόσους Βαθμούς!!
Οι της Ford πρέπει να αισθάνονται σίγουρα ευτυχής.Το 2-3 με μεγάλη απόσταση από την κορυφή όμως πρέπει να τους προβληματίσει.Γιατί +1.38 και χωρίς να καθαρίζεις τον δρόμο σίγουρα δεν ΕΙΝΑΙ και ενθαρρυντικό.Τελικά μήπως η διαφορά όπως την αφήσαμε το 2010( με C4 και Focus), παρέμεινει και την νέα χρονιά(με τα DS3 και Fiesta)??Γιατί σίγουρα τα πράγματα και τα αποτελέσματα σε άλλους αγώνες δεν θα είναι τα ίδια, και τόσο βολικά.Τέλος μεγάλη εμφάνισή και από τον Πέτρο, που παρά τα πρόβλημα την πρώτη μέρα έκανε εξαιρετική εμφάνισή όλο το τριήμερο και σίγουρα κινήθηκε σε ρυθμό εφάμιλλο με τους εργοστασιακούς την Citroen!! -
Επιστροφή στα παλιά, με Citroen και Loeb να κάνουν πλάκα στη Ford.
Κάποιοι εκτέθηκαν από την επίδοση του Loeb, και οι περισσότεροι απογοητευτήκαμε με το χάσμα που παραμένει μεταξύ των Γάλλων (πληθυντικός πλέον) και των υπολοίπων. -
2μιση λεπτα σε καθαρο αγωνα (50'' η ποινη του Loeb).
Λιγα δεν τα λες... -
Deja vu 2010
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Deja vu 2010μαρεσει που το σκεφτεσαι κιολας
-
Παντως οση και αν ηταν η διαφορα στο Μεξκο γενικοτερα μιλωντας με μολις πεντε οδηγους πρωτης γραμμης (εκτος απο τις τοπικες φωτοβολιδες) δυστυχως το πρωταθλημα θα κριθει και στην αξιοπιστια ειδικα οσο ο Λατβαλα δεν κοβει βαθμους απο τον Χιρβονεν.
-
Ο χρήστης Billopoulos έγραψε:
2μιση λεπτα σε καθαρο αγωνα (50'' η ποινη του Loeb).
Λιγα δεν τα λες...Είπαμε Bill να είμαστε διακριτικοί γιατί τα +2,30 είναι πολλά!!!
-
Ο χρήστης dim8 έγραψε:
Deja vu 2010
μαρεσει που το σκεφτεσαι κιολας
-
Και για να πειραξω καποιους φιλους εδω, αυτο το αποτελεσμα στο Μεξικο ειναι αφιερωμενο σε αυτους που: α) βιαστηκαν να ξεγραψουν τη Σιτροεν και την εξελιξη του DS3 και β) σε αυτους που αμφισβητησαν την αξια και την προσαρμοστηκοτητα του Λεμπ.
-
Ο χρήστης sp0+ έγραψε:
Και για να πειραξω καποιους φιλους εδω, αυτο το αποτελεσμα στο Μεξικο ειναι αφιερωμενο σε αυτους που: α) βιαστηκαν να ξεγραψουν τη Σιτροεν και την εξελιξη του DS3 και β) σε αυτους που αμφισβητησαν την αξια και την προσαρμοστηκοτητα του Λεμπ.+1000
-
Ο χρήστης S.Loeb έγραψε:
Και για να πειραξω καποιους φιλους εδω, αυτο το αποτελεσμα στο Μεξικο ειναι αφιερωμενο σε αυτους που: α) βιαστηκαν να ξεγραψουν τη Σιτροεν και την εξελιξη του DS3 και β) σε αυτους που αμφισβητησαν την αξια και την προσαρμοστηκοτητα του Λεμπ.
+1000
ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ, ΤΟ ΘΕΤΙΚΟ ΠΟΥ ΒΓΗΚΕ ΑΠΟ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ, ΕΙΝΑΙ Η ΝΙΚΗ ΤΟΥ HIIRVONEN ΣΤΗΝ POWER STAGE.
ΑΥΤΟ,ΓΙΑΤΙ ΕΝΑΣ ΑΠΟΔΕΔΕΙΓΜΕΝΑ ΟΧΙ ΓΡΗΓΟΡΟΤΕΡΟΣ ΟΔΗΓΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ LOEB KAI SOLBERG,ΟΔΗΓΩΝΤΑΣ ΕΝΑ FIESTA 'ΥΠΟ ΣΥΝΘΗΚΕΣ' ΤΟΥΣ ΚΕΡΔΙΣΕ, ΟΤΑΝ ΜΑΛΙΣΤΑ Ο SOLBERG ΕΚΑΝΕ ΟΛΗ ΗΜΕΡΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΣΤΑ ΛΑΣΤΙΧΑ ΤΟΥ,ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΕΙ FLAT OUT ΣΤΗΝ POWER STAGE.
ΑΥΤΟ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΤΑ FIESTA ΔΕΝ ΥΠΟΛΟΙΠΟΝΤΑΙ ΤΩΝ DS3 ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ.ΦΙΛΙΚΑ,
'EL-EM'
-
Μαλιστα.
Δηλαδη απο εναν αγωνα που ο Hirvonen δεν νικησε ουτε μια διαδρομη κραταμε μονο την νικη στην τελευταια.
Και μην ακουσω τωρα βλακειες περι καθαρισμα δρομου την πρωτη μερα, δυο μερες ξεκιναγε πισω απο τα DS3 και δεν νικησε τιποτα.
Επισης, κι ο Hirvonen εκανε οικονομια στα λαστιχα του για να παει flat out στην power stage. Και πριν πεις οχι και σε αυτο δες τους χρονους του στις 2 προηγουμενες διαδρομες.Ειναι σαν να λεμε οτι επειδη η ΑΕΚ χθες νικησε 4-0 τον ΠΑΟΚ παιζει και καλη μπαλα κι αξιζει το πρωταθλημα να ουμε.
Ελεος πια δηλαδη, ελεος.
-
Πολυ κοντα ηταν οι χρονοι που εγραψαν τα καινουργια wrc σε σχεση με τα παλια. Συνηθως ηταν στα 5 με 10 δευτερολεπτα αργοτερα ενω υπηρξαν και ειδικες που εγραψαν και ταχυτερους χρονους!
-
Ο χρήστης Billopoulos έγραψε:
Μαλιστα.Δηλαδη απο εναν αγωνα που ο Hirvonen δεν νικησε ουτε μια διαδρομη κραταμε μονο την νικη στην τελευταια.
Και μην ακουσω τωρα βλακειες περι καθαρισμα δρομου την πρωτη μερα, δυο μερες ξεκιναγε πισω απο τα DS3 και δεν νικησε τιποτα.
Επισης, κι ο Hirvonen εκανε οικονομια στα λαστιχα του για να παει flat out στην power stage. Και πριν πεις οχι και σε αυτο δες τους χρονους του στις 2 προηγουμενες διαδρομες.Ειναι σαν να λεμε οτι επειδη η ΑΕΚ χθες νικησε 4-0 τον ΠΑΟΚ παιζει και καλη μπαλα κι αξιζει το πρωταθλημα να ουμε.
Ελεος πια δηλαδη, ελεος.
Billopoulos θεωρητικώς (αλλά όχι μόνο) μπορείς κάποιος οδηγός να κερδίσει μια χρονιά το WRC χωρίς να κερδίσει ούτε μια SS. Ομοίως και πιο εύκολα μπορεί να κερδίσει και έναν αγώνα χωρίς να κερδίσει καμιά SS (καθόλου θεωρητικό αυτό).
Με το νέο σύστημα η power stage δίνει 3 πόντους (κακώς για μένα). Είναι κακό ό,τι ο Hirvonen προσάρμοσε την στρατηγική του για να πάρει τους τρείς πόντους, που μπορεί αργότερα να του φανούν χρυσοί; -
δεν ειπε ο ανθρωπος οτι ειναι κακο, αυτο που ειπε ειναι οτι δεν ειναι αποδειξη οτι το Fiesta ειναι καλυτερο του DS3
-
Ειπα εγω καπου οτι ειναι κακο αυτο που εκανε; Αν ναι δειξτο μου, γιατι αληθινα δεν το εννοουσα!
Ισα ισα, ολοι το ιδιο εκαναν στο τελος για να παλεψουν γι αυτους τους βαθμους και λογικο ετσι οπως το εκαναν.Απλα ειναι κουλο να λεει ο el-em πριν λιγες βδομαδες ποσο αργος θα ειναι φετος ο Loeb (και να περιμενουμε λιγες βδομαδες να το δουμε και τοτε θα τον θυμηθουμε κλπ) και υστερα, οταν ο Loeb εχει κανει ακριβως το αντιθετο να θεωρει στιγμη ενος rally στο οποιο τα DS3 και προφανως ο Loeb εβγαλαν ματια, το οτι ο Hirvonen νικησε την Super Stage.
-
Νομίζω ό,τι άλλο πράγμα λέει ο el-em αλλά δεν είμαι αρμόδιος να τον ερμηνεύσω. Αν θέλει ας το κάνει ο ίδιος.
WRC 2011 (All Rounds)