Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    CITROËN FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. CITROËN FORUM
    • 1
    • 2
    • 91
    • 92
    • 93
    • 94
    • 95
    • 1082
    • 1083
    • 93 / 1083
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    81
    21642
    202332
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • O
      obelix last edited by

      To 9999 ειναι 25/3/2004 αρα τα καινουρια Citroen η εχουν 5ψηφιο αριθμο παραγωγης η αλλαξανε τον τροπο που μετρανε.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • B
        bug last edited by

        Εγινε πενταψήφιος ο κωδικός μετά τις 25-4-2005.Αν γράψεις 10000 λέει 26-4-2004 και προχωράει

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • B
          bug last edited by

          Κωδικός 150000.Ημερομηνία παραγωγής 14 July 2387

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • S
            sirgus last edited by

            Αυτό είναι το ίδιο ? http://www.cats-citroen.net/citroen/organumber.html

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • B
              bug last edited by

              Ο χρήστης sirgus έγραψε:
              Αυτό είναι το ίδιο ? http://www.cats-citroen.net/citroen/organumber.html

              Oui

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • O
                obelix last edited by

                Ο χρήστης sirgus έγραψε:
                Αυτό είναι το ίδιο ? http://www.cats-citroen.net/citroen/organumber.html

                ναι ολα τα site με Citroen εχουν ενα τετοιο

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • elteo
                  elteo last edited by

                  Bad news gyus...

                  Σήμερα πήγα το Saxo μου για αλλαγή λαδιών...και μόλις το σηκώσαμε τι να δούμε...διαρροή λαδιών από την τσιμούχα του στροφάλου...

                  Ε όχι λέω και το ήθελα για να πάω Πάτρα από βδομάδα για επαγγελματικούς λόγους!
                  Τι να κάνω, το άφησα γιατί πρέπει να κατεβεί όλο το κιβώτιο... ...

                  Τώρα αναγκαστικά θα πάω με τον ιάπωνα, όχι ότι με χαλάει αλλά λυπάμαι τον Saxoura μου που θα 'εγχειριστεί' και βέβαια λυπάμαι και το πορτοφόλι μου!

                  Χρήστο πόσο λες να μου στοιχίσει...όχι σε εξουσιοδοτημένο αλλά σε έναν φίλο το πήγα όπου κάνω και τα service μου..

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • N
                    n_olympios last edited by

                    Να πω κι εγώ τα δικά μου. Παρέλαβα το coupe μου μετά από 2 μέρες στο συνεργείο για αντικατάσταση της πολλαπλής εξαγωγής, η οποία είχε ρήγμα, αλλαγή της επάνω δεξιάς βάσης που ήταν στα πρόθυρα να κοπεί και αλλαγή του μηχανισμού του καθίσματος του οδηγού.

                    Οι αιτιολογίες των δύο πρώτων βλαβών ήταν:

                    α) για τη μεν πολλαπλή, απότομη αλλαγή θερμοκρασίας (πχ να πέσουν νερά επάνω την ώρα που είναι καυτή)

                    β) για τη δε βάση, απότομη επιτάχυνση κατά την εκκίνηση (το οποίο είναι μάλλον απίθανο καθώς το πρόβλημα της πολλαπλής υπήρχε από πριν και δεν πίεζα το αυτοκίνητο).

                    Τα συμπτώματα που προκαλούσαν οι δύο αυτές βλάβες ήταν:

                    α) για τη μεν πολλαπλή, μειωμένη απόδοση σε όλο το φάσμα των στροφών, μειωμένη ευστροφία, ελαφρώς αυξημένη κατανάλωση, ρεταρίσματα στο διάστημα από 1500 έως 3000 στροφές, μειωμένη δύναμη κατά την εκκίνηση (μπούκωνε ο κινητήρας στην αποσύμπλεξη) και άλλα τέτοια άσχημα, όπως μεταλλικός θόρυβος από το χώρο του κινητήρα, σαν να χτυπάει πυράκια αλλά σε μεγάλο βαθμό, ειδικά όσο ήταν κρύο. Πριν διαπιστωθεί ότι το πρόβλημα οφείλεται στην πολλαπλή, είχε αντικατασταθεί ο αισθητήρας πίεσης αέρα χωρίς αποτέλεσμα.

                    β) για τη δε βάση, χτυπήματα και κραδασμοί από το χώρο του κινητήρα.

                    Οσο για το κάθισμα, δε λειτουργούσε σωστά (κόλλαγε όταν προσπαθούσες να το ανοίξεις για να περάσει κάποιος στα πίσω καθίσματα) και μετά από αρκετές προσπάθειες γρασαρίσματος - ρύθμισης, αποφασίστηκε η αντικατάστασή του (για δεύτερη φορά, κι απ'ό,τι δείχνει η λειτουργία του τώρα, τελευταία).

                    Ολο το κόστος καλύφθηκε μέσα στην εγγύηση, πλην της βάσης του κινητήρα (κόστος: 66 ευρώ, ανταλλακτικό και εργασία).

                    Περιττό να σας πω ότι τώρα έγινε πάλι πύραυλος, με αποτέλεσμα να με τρομάζει η επιτάχυνσή του (σε σχέση με αυτό που είχα συνηθίσει από τότε που προέκυψε το πρόβλημα).

                    EDIT: Σάββα, ελπίζω να μη σου κοστίσει πολύ...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • T
                      thanos last edited by

                      Μπράβο βρε Νικόλα χάρηκα που επιτέλους είναι οκ το εργαλείο σου!

                      Σάββα κρίμα βρε συ… περαστικά!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • elteo
                        elteo last edited by

                        Eυχαριστώ παιδιά...Νικόλα δεν ήξερα ότι είχες και εσύ πρόβλημα!
                        Τι γίνεται ρε γμτ μας μούτζωσαν..?

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • N
                          n_olympios last edited by

                          Σάββα, από το Μάιο είχα το πρόβλημα, αλλά διατηρούσα χαμηλό προφίλ μέχρι να το βρω... Οσο για τη μούντζα, μου έχουν τύχει πολλά τα τελευταία χρόνια (όχι μόνο για τα αυτοκίνητα), προτιμώ να μην το σκέφτομαι...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • O
                            obelix last edited by

                            Αντε Νικόλα καλες βόλτες, να δω κιολας πως παει ο 1,6
                            Σάββα τα εργατικά για αυτή την δουλειά σε μη εξουσιοδοτημένο δεν είναι πολλά 100-120 το πολύ, η τσιμούχα ειναι φτηνή (θα κοιτάξω την απόδειξη απο τις BX που πήρα γνήσια) αλλά μιας και εχει 'κατέβει' το σαζμάν καλό είναι να αλλαχθεί ο συμπλέκτης(εγω το έκανα) που οσο να 'ναι καμια 150 € κοστίζει.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • elteo
                              elteo last edited by

                              [quote='chrmes']Αντε Νικόλα καλες βόλτες, να δω κιολας πως παει ο 1,6
                              Σάββα τα εργατικά για αυτή την δουλειά σε μη εξουσιοδοτημένο δεν είναι πολλά 100-120 το πολύ, η τσιμούχα ειναι φτηνή (θα κοιτάξω την απόδειξη απο τις BX που πήρα γνήσια) αλλά μιας και εχει 'κατέβει' το σαζμάν καλό είναι να αλλαχθεί ο συμπλέκτης(εγω το έκανα) που οσο να 'ναι καμια 150

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • N
                                n_olympios last edited by

                                150 ευρώ ο συμπλέκτης μόνο?

                                Αλήθεια, ας ρωτήσω κάτι σχετικό... Πήρα τιμή για αλλαγή σετ δίσκου σε Saxo 1.4... 450 ευρώ... Πώς σας φαίνεται?

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • N
                                  n_olympios last edited by

                                  Eoρταστικό και επετειακό τεύχος 4Τ. Εκπληκτική δουλειά, πολύ υλικό, καλά λόγια για το 'δικό μας' C2 VTS (τηρουμένων των αναλογιών). Αλλά...

                                  Κάθε σελίδα που γυρνούσα στο λεύκωμα, τόσο περισσότερο απορούσα που δεν έβλεπα ένα αυτοκίνητο με το 'λοχία' στο καπώ... Θεωρώ μεγάλο κρίμα που οι συντάκτες θεώρησαν περιττό να ενσωματώσουν στη λίστα κάποιο Citroen των τελευταίων 35 ετών...

                                  Eνα GS, ένα ΑΧ GTi, μια ZX (από avantage έως volcane 1.9), μία Xantia Activa βρε παιδιά, κάτι (ένα τουλάχιστον) από αυτά περίμενα να δω...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • O
                                    obelix last edited by

                                    [quote='elteo'][quote='chrmes']Αντε Νικόλα καλες βόλτες, να δω κιολας πως παει ο 1,6
                                    Σάββα τα εργατικά για αυτή την δουλειά σε μη εξουσιοδοτημένο δεν είναι πολλά 100-120 το πολύ, η τσιμούχα ειναι φτηνή (θα κοιτάξω την απόδειξη απο τις BX που πήρα γνήσια) αλλά μιας και εχει 'κατέβει' το σαζμάν καλό είναι να αλλαχθεί ο συμπλέκτης(εγω το έκανα) που οσο να 'ναι καμια 150

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • S
                                      sirgus last edited by

                                      Περαστικά σάββα

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • elteo
                                        elteo last edited by

                                        Eυχαριστώ Κώστα...

                                        Ευχαριστώ και σένα Χρήστο.Ηθελα ένα 'δείγμα' εκτιμώμενης τιμής για να ξέρω...

                                        Νίκο εάν το πήγαινα σε εξουσιοδοτημένο τώρα θα τράβαγα τα μαλλιά όχι μόνο της κεφαλής μου...
                                        Το πλήρες σετ συμπλέκτη που άλλαξα είχα δώσει στον ίδιο μάστορα 170 ευρώ.
                                        Ακου 450...για μαλ@κες ψάχνουν..?

                                        Καλημέρα σε όλους...(σήμερα είμαι αρκετά πρωινός)

                                        ***Παιδιά θα λείψω την επόμενη εβδομάδα.Θα μου λείψετε.Θα τα πούμε Παρασκευή μπορεί κ νωρίτερα εάν βρω νετκαφέ..

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • N
                                          n_olympios last edited by

                                          Ο χρήστης elteo έγραψε:
                                          ***Παιδιά θα λείψω την επόμενη εβδομάδα.Θα μου λείψετε.Θα τα πούμε Παρασκευή μπορεί κ νωρίτερα εάν βρω νετκαφέ..

                                          Καλές δουλειές, και πρόσεξε να μη σκίσεις το TS...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • S
                                            sirgus last edited by

                                            Το 2ο μέλος που γνώρισα από το forum ήταν ο Onyx ο οποίος σαφώς και μπήκε στο Ami! αφού επισκεφτήκαμε ένα κοινό γνωστό που ανακαλύψαμε ότι έχουμε!

                                            Απ’ότι είπε είναι εμπειρία να μπαίνεις σε Ami!!!!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 91
                                            • 92
                                            • 93
                                            • 94
                                            • 95
                                            • 1082
                                            • 1083
                                            • 93 / 1083
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr