-
Υπάρχουν πολλά θέματα που χρήζουν άμεσης αντιμετώπισης από την Ηγεσία του αθλήματος . Θα προσπαθήσω να κάνω μία βασική καταγραφή , και ότι ξεχάσω συμπληρώνετε!
- Δοκιμές/Αναγνωρίσεις στα ραλύ (Πολυσυζητημένο και 'άλυτο'?)
- Δελτίο Τεχνικού Ελέγχου (κάτι είχε ξεκινήσει ...)
- Τρέιλερ (Φτάσανε στην πηγή και νερό δεν είπιαν)
- Τηλεοπτικά - Προβολή (Θα γίνει καμμία ουσιαστική συζήτηση?)
- Αγώνες Ταχύτητος (Αααααχχχχ)
- Η οικονομική διαχείρηση των πόρων (από πλευράς ΕΘΕΑ)
- Μέτρα για προσέλκυση νέων στους αγώνες
Αυτά προς το παρόν , πάλι εδώ είμαστε!
-
Υπάρχουν πολλά θέματα που χρήζουν άμεσης αντιμετώπισης από την Ηγεσία του αθλήματος . Θα προσπαθήσω να κάνω μία βασική καταγραφή , και ότι ξεχάσω συμπληρώνετε!
- Δοκιμές/Αναγνωρίσεις στα ραλύ (Πολυσυζητημένο και 'άλυτο'?)
- Δελτίο Τεχνικού Ελέγχου (κάτι είχε ξεκινήσει ...)
- Τρέιλερ (Φτάσανε στην πηγή και νερό δεν είπιαν)
- Τηλεοπτικά - Προβολή (Θα γίνει καμμία ουσιαστική συζήτηση?)
- Αγώνες Ταχύτητος (Αααααχχχχ)
- Η οικονομική διαχείρηση των πόρων (από πλευράς ΕΘΕΑ)
- Μέτρα για προσέλκυση νέων στους αγώνες
Αυτά προς το παρόν , πάλι εδώ είμαστε!
-
Υπάρχουν πολλά θέματα που χρήζουν άμεσης αντιμετώπισης από την Ηγεσία του αθλήματος . Θα προσπαθήσω να κάνω μία βασική καταγραφή , και ότι ξεχάσω συμπληρώνετε!
- Δοκιμές/Αναγνωρίσεις στα ραλύ (Πολυσυζητημένο και 'άλυτο'?)
- Δελτίο Τεχνικού Ελέγχου (κάτι είχε ξεκινήσει ...)
- Τρέιλερ (Φτάσανε στην πηγή και νερό δεν είπιαν)
- Τηλεοπτικά - Προβολή (Θα γίνει καμμία ουσιαστική συζήτηση?)
- Αγώνες Ταχύτητος (Αααααχχχχ)
- Η οικονομική διαχείρηση των πόρων (από πλευράς ΕΘΕΑ)
- Μέτρα για προσέλκυση νέων στους αγώνες
Αυτά προς το παρόν , πάλι εδώ είμαστε!
-
Ο χρήστης Castor έγραψε:
7. Μέτρα για προσέλκυση νέων στους αγώνες!Ελπίζω νά εννοείς κίνητρα,καί όχι μέτρα Αρη.
-
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
- Μέτρα για προσέλκυση νέων στους αγώνες!
Ελπίζω νά εννοείς κίνητρα,καί όχι μέτρα Αρη.
Δέσμη μέτρων για την ακρίβεια! Πώς λέμε Γ'ΚΠΣ καμμία σχέση!!!
Φυσικά και εννοώ κίνητρα! Και όχι μόνον, γιαυτό και λέω μέτρα εννοώντας εκτός από οποιοδήποτε οικονομικό κίνητρο , σεμινάρια , παρουσιάσεις κλπ!!!
-
Τα σεμινάρια και οι παρουσιάσεις (γενικότερα η πληροφόρηση) είναι και το κλειδί για να μην ΦΕΥΓΟΥΝ κιόλας οι νέοι, αφού έχουν χάσει όλο το μπάτζετ τους σε κάτι που δεν λέγεται δημόσια...
-
πολύ ωραίο θέμα για συζήτηση αγαπητέ castor.Σαν νέος οδηγός θα σταθώ σε 2 ζητήματα.Στο θέμα προβολής και νέων στους αγώνες.
Προβολή=χορηγοί για εμάς τους αγωνιζώμενους.Γιατι ομως δεν υπάρχει?γιατί καποιοι πρέπει να πληρώσουνε την προβολή.γιατί δεν το κάνουνε?η απαντησή μου είναι πως δεν έχουνε την ανάγκη να το κάνουνε για τους παρακάτω λόγους.Έχεις δει εσύ κανενα νούμερο συμετοχής χωρίς χορηγό?΄πανω απο το νούμερο ολος και κάποιος θα μοστράρει που αυτό συμένει πως οι λέσχες έχουνε πάντα τον χορηγό τους.Τα παίρνουνε και απο εμάς δίνοντας και αυτοί με την σειρά τους το μερίδιο στη ΚΑΛΗ ΜΑΜΑ την ΕΛΠΑ που αντί να ταίζει τα παιδιά της περιμένει να την ταισουνε παιδιά και λέσχες,και όλα πάνε καλά.αφού η καθε λέσχη έχει τον χορηγό της τι την νοιαζει αν εσύ χρειάζεσε προβολή για να σου κάτσει και κανας χορηγός?γιατί να ξοδευτεί για σένα?Μόνο μια ίκανή εθεα θα μπορούσε να δώσει λύση στο θέμα αυτό.
Οσον αφορά νεους στον χώρο όλα τα παραπάνω περι προβολής τον αφορούνε γιατι θα τα συναντήσει με την σημερινή κατάσταση.Μια αλλη λύση είναι τα αυτοκίνητα να ξαναγίνουνε Ν στις αναβάσεις δηλαδή ίδια οπως και στα ραλύ.ένας νέος απο εκεί θα ξεκινήσει πιο εύκολα και δεν θα πάει με το καλημέρα σε πίστα η σε ραλύ.Και όταν βλέπει πώς ενα Ν αναβασιάρικο έιναι σχεδόν γρούπ Α το σκέφτετε γιατι θέλει μια περιουσία
για να κάνει αυτή την κίνηση.
Για το θέμα των μετακινήσεων σίγουρα θα επρεπε να βρεθεί μια λύση.
καταρχήν τα περισσότερα εχουνε πινακίδες.Για όσους δεν διαθέτουνε τρειλερ και πηγένουνε οδικώς θα επρεπε να υπάρχει μια συνενόηση με το υπουργείο μεταφορών απο τους φορείς οστε δίνοντας μας την δυνατότητα να μην πηγένουμε την ψυχή στο στόμα απο κανα ανόητο γραψιμο εξάτμισης,κτέο,κτλπ.Κακά τα ψέματα όλοι μας ξέρουμε πως τα αγωνιστικά αυτοκίνητα ειναι 100 φορές καλύτερα απο αυτά που κυκλοφορουνε καθημερινά στον δρόμο,και είναι ντροπή να μας κυνηγάνε για καυσαέρια και θόρυβο σε καποια μετακίνησή μας σε κάποιο αγώνα.Για το θέμα τρέιλερ
εφόσον τειρούνε τις προυποθέσεις που απετούντε σε θέμα ασφαλείας στον δρόμο πρέπει να δωθούνε αδειες.Εφόσον αυτό δεν είναι εφικτό ας ωρεθεί μια λύση μισθώματος αλλων μέσων,τρένα,νταλίκες για το σημείο κάθε αγώνα.το κακό εχει παραγίνει με τις μετακινήσεις και δεν είναι λιγοι οδηγοί που δεν ξεκινάνε να τρεξουνε για τους παραπάνω λόγους.Ας μην ξεχνάμε πως ακόμα και αναμεσά μας υπάρχουνε ατομα που δεν έχουνε δευτερο αυτοκίνητο και το χρησιμοποιούνε καθημερινα για τις μετακινήσεις τους.αν βρεθεί μια λύση στο ζήτημα αυτό πολλοι νεοι θα ρίξουνε ρολκειτζ και θα πάρουνε τα βουνα κατα την ταπεινή μου αποψη.
Ενα ακόμα που θα ήθελα να θείξω είναι το κόστος συμετοχής που δεν είναι καθόλου ευκαταφρόνητο.Αυτό θα λυνόταν μόνο αν τεθεί το θέμα ομοσπανδία για χορηγήσεις απο το κράτος.
Αυτά προς το παρόν.......σταματώ εδώ.
φιλικά
Οικονόμου χρυσοβαλάντης -
Me kalypse plhrws o prolalhsantas.....
-
με το ΚΤΕΟ και τα πινακιδάτα αγωνιστικά τι γίνεται ? πρέπει σώνει και καλά να έχουμε γνωστό ή καλό λαδωτήρι για να τα περνάμε ?
ή να ξυλώνουμε κλουβιά, μπάκετ, πυροσβέσεις και τα φιλμ στα τζάμια ? -
Τα τρέιλερ ρεεεεεε.....
Ξεχνάμε φαίνεται οτι με το υπαρχον καθεστώς είναι τελείως παράνομα. Άρα και ανασφάλιστα κύριοι. Έχει σκεφτεί κανείς τι θα γίνει αν συμβεί κάποιο ατύχημα ?
Πιστεύω οτι η διοίκηση της ΕΛΠΑ-ΕΘΕΑ θα έπρεπε να ασχοληθεί σοβαρά με το θέμα αυτό. Γιατί όταν ταξιδεύουμε είμαστε με την ψυχή στο στόμα κύριοι.
Μπράβο ρε CASTOR που το ανέφερες. Άντε μήπως και βγει και τίποτα θετικό απο εδω μέσα ρε παιδιά. -
Ο χρήστης dino έγραψε:
Τα τρέιλερ ρεεεεεε.....
Ξεχνάμε φαίνεται οτι με το υπαρχον καθεστώς είναι τελείως παράνομα. Άρα και ανασφάλιστα κύριοι. Έχει σκεφτεί κανείς τι θα γίνει αν συμβεί κάποιο ατύχημα ?
Πιστεύω οτι η διοίκηση της ΕΛΠΑ-ΕΘΕΑ θα έπρεπε να ασχοληθεί σοβαρά με το θέμα αυτό. Γιατί όταν ταξιδεύουμε είμαστε με την ψυχή στο στόμα κύριοι.
Μπράβο ρε CASTOR που το ανέφερες. Άντε μήπως και βγει και τίποτα θετικό απο εδω μέσα ρε παιδιά.Γιατί είναι παράνομα τα τρέιλερ?
-
Τα τρειλερ ειναι παρανομα παιδια. Δεν προβλεπεται απο την νομοθεσια μας
τρειλερ ελξης αυτοκινητου. Προβλεπονται μονο τρειλερ ελξης αντικειμενων
(μπαγκαζιερες) και ελξης λεμβων. Τι εκανα προσωπικα? Εφτιαξα ενα
τρειλερ για μεγαλο φουσκωτο. Πηγα κι εβγαλα αδεια. Μετα ,το ιδιο τρειλερ
το μετετρεψα σε τρειλερ αυτοκινητου και πηρα ενα χαρτι μηχανολογου, οτι η κατασκευη ειναι ασφαλης και συννομη. Πηγα χολαργο για να δηλωσω μετατροπη και μου ειπαν γιοκ. Στο δρομο τωρα. Με σταματαει το οργανο. Του δειχνω την αδεια τρειλερ. Μου λεει: 'Μα αυτη ειναι για βαρκα'(Σωωωπα ) Του λεω: 'ναι αλλα το τρειλερ αυτο εχει αδεια, να και τα νουμερα του, χτυπημενα στο πλαισιο!' Του δειχνω και το χαρτι του μηχανολογου, του κανω και λιγο την τσαχπινα(!) ,και συνηθως μπλεγμενος μ αφηνει! Τι αλλο να κανεις σ αυτην την ερημη πατριδα??? -
ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΝΕΟΥΣ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΜΠΟΥΝ.
ΠΕΖΟ 206 ΜΕ 10000 ΕΥΡΟ.ΕΤΟΙΜΟ ΓΙΑ ΑΓΩΝΑ.
ΛΑΣΤΟΙΧΑ ΠΛΗΡΩΜΕΝΑ
ΒΕΝΖΙΝΕΣ ΑΓΩΝΑ ΠΛΗΡΩΜΕΝΕΣ
ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ ΓΙΑ ΜΑΚΡΙΝΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΔΩΡΕΑΝ
ΔΙΑΝΥΚΤΕΡΕΥΣΕΙΣ ΣΕ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ ΔΩΡΕΑΝ
ΣΕΡΒΙΣ ΔΩΡΕΑΝ
ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΜΕΙΟΝ 100 ΕΥΡΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΗΔΗ ΜΕΙΩΜΕΝΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΠΟΥ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΟΣΟΙ ΤΡΕΧΟΥΝ ΜΕ ΠΕΖΟ 206 ΤΖΟΥΝΙΟΡ
35% ΕΚΠΤΩΣΗ ΣΤΑ ΑΝΤΑΛΑΚΤΙΚΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΗΔΗ ΣΧΕΤΙΚΑ ΦΤΗΝΑ
ΚΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΑΛΛΕΣ ΜΙΚΡΟΒΟΗΘΕΙΕΣΕ ΤΙ ΑΛΛΟ ΘΕΛΕΤΕ?
-
ΞΕΧΑΣΑ ΝΑ ΠΩ ΟΤΙ ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΣΧΕΔΟΝ ΟΛΑ ΤΑ ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ ΚΑΙ ΣΕ ΚΑΘΕ ΑΓΩΝΑ ΜΑΣ ΔΕΙΧΝΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΤΡΑΞΙΟΝ ΣΤΟ ΜΕΓΚΑ.ΟΠΟΤΕ ΜΕ ΕΝΑ ΧΩΡΗΓΟ ΠΟΥ ΘΑ ΣΟΥ ΔΩΣΕΙ 4000 ΕΥΡΟ ΤΡΕΧΕΙΣ Τ Ζ Α Μ Π Α !!!
-
(Βρε παιδιά, συγνώμη για το καρα-άσχετο αλλά μήπως γνωρίζετε αν η εφημερίδα του Πατσουρέα κυκλοφορεί ακόμη ή έχει σταματήσει; Δεν τη βρίσκω πουθενά...)
-
Διονύση,εκτός τών νέων οδηγών σέ ηλικία πού μπορούν νά τρέξουν στό τζούνιορ κάπ,υπάρχουν καί κάποιοι μεγαλύτερης ηλικίας πού θά ήθελαν νά τρέξουν σέ αγώνες.
Είναι θέμα κόστους;
Αν ήταν έτσι,θά έπρεπε σέ κάθε αγώνα,νά υπάρχουν αρκετές συμμετοχές καί στή Ν/1.Φτηνά αμαξάκια,πού μπορούν όμως νά σού δώσουν τή δυνατότητα συμμετοχής,καί φυσικά καί καλούτσικους χρόνους.
Τρέχει όμως κανένας (εκτός τού TRF ) μέ αυτά;
Οχι!!!
Καί ο μόνος λόγος πού εγώ μπορώ νά βρώ γιά αυτό,είναι ότι ο 'νέος' Ελληνας οδηγός,θέλει αυτοκίνητο 'τέρας' γιά νά συμμετέχει.
Γιατί νά μή γέμιζαν οι αγώνες μέ 'φτηνές' συμμετοχές,πού θά 'σφάζονταν' αναμεταξύ τους; -
Αν ήταν έτσι,θά έπρεπε σέ κάθε αγώνα,νά υπάρχουν αρκετές συμμετοχές καί στή Ν/1.Φτηνά αμαξάκια,πού μπορούν όμως νά σού δώσουν τή δυνατότητα συμμετοχής,καί φυσικά καί καλούτσικους χρόνους.
Τρέχει όμως κανένας (εκτός τού TRF ) μέ αυτά;
Οχι!!!Καλύτερα να είμαστε λιγότερο βιαστικοί και πιο προσεκτικοί στο τί γράφουμε.
Τρέχουν κάμποσα (όχι πολλά βέβαια) τέτοια αυτοκίνητα. -
Ο χρήστης Christos M έγραψε:
Καλύτερα να είμαστε λιγότερο βιαστικοί και πιο προσεκτικοί στο τί γράφουμε.
Τρέχουν κάμποσα (όχι πολλά βέβαια) τέτοια αυτοκίνητα.Εντάξει ρέ Χρίστο.Υπερέβαλα λίγο λέγωντας ότι δέν τρέχει κανένας,αλλά ήθελα νά δείξω ότι η 'φτηνή' κατηγορία,είναι ουσιαστικά απούσα.
Αλήθεια,πόσα Ν/1 υπάρχουν στούς αγώνες; -
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
Καλύτερα να είμαστε λιγότερο βιαστικοί και πιο προσεκτικοί στο τί γράφουμε.
Τρέχουν κάμποσα (όχι πολλά βέβαια) τέτοια αυτοκίνητα.Εντάξει ρέ Χρίστο.Υπερέβαλα λίγο λέγωντας ότι δέν τρέχει κανένας,αλλά ήθελα νά δείξω ότι η 'φτηνή' κατηγορία,είναι ουσιαστικά απούσα.
Αλήθεια,πόσα Ν/1 υπάρχουν στούς αγώνες;Δεν είναι η μόνη φτηνή κατηγορία με μικρή παρουσία.
Άν εννοείς σε ραλλυ, πρέπει να υπάρχουν τουλάχιστον 4-5. Στις αναβάσεις, πολλά περισσότερα.
Δυστυχώς, δεν υπάρχουν Ν/1 που να μην είναι 106. Και στη Ν/2 όλα είναι 106 και Saxo. Οι συγκεκριμένες κατηγορίες, σβήνουν αργά αργά. Μάλλον στο μέλλον 'Ν' θα είναι μόνο Ν/3 και Ν/4.
Εκκρεμότητες Στους Ελληνικούς Αγώνες