-
ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΟΠΕΛ CORSA 1. 4 SPORT.
ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΣΑΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ.ΔΗΛΑΔΗ ΤΟ ΑΜΑΞΩΜΑ Η ΕΜΦΑΝΙΣΗ Ο ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ ΕΕΕΕΕΕ ΟΧΙ ΚΑΙ ΤΟΣΟ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΒΓΑΙΝΕΙ ΜΕ ΖΑΝΤΕΣ ΑΛΟΥΜΙΝΙΟΥ. ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΜΙΟΝ ΤΟΥ. ΚΑΤΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΙΠΟΤΑ.ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟ? ΕΙΝΑΙ ΣΒΕΛΤΟ ΣΕ ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΜΕ ΑΛΛΑ 1.4 ?
ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΑΠΑΝΤΗΣΤΕ ΜΟΥ
ΒΑΣΙΛΗΣ
-
ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΟΠΕΛ CORSA 1. 4 SPORT.
ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΣΑΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ.ΔΗΛΑΔΗ ΤΟ ΑΜΑΞΩΜΑ Η ΕΜΦΑΝΙΣΗ Ο ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ ΕΕΕΕΕΕ ΟΧΙ ΚΑΙ ΤΟΣΟ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΒΓΑΙΝΕΙ ΜΕ ΖΑΝΤΕΣ ΑΛΟΥΜΙΝΙΟΥ. ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΜΙΟΝ ΤΟΥ. ΚΑΤΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΙΠΟΤΑ.ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟ? ΕΙΝΑΙ ΣΒΕΛΤΟ ΣΕ ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΜΕ ΑΛΛΑ 1.4 ?
ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΑΠΑΝΤΗΣΤΕ ΜΟΥ
ΒΑΣΙΛΗΣ
-
ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΟΠΕΛ CORSA 1. 4 SPORT.
ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΣΑΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ.ΔΗΛΑΔΗ ΤΟ ΑΜΑΞΩΜΑ Η ΕΜΦΑΝΙΣΗ Ο ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ ΕΕΕΕΕΕ ΟΧΙ ΚΑΙ ΤΟΣΟ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΒΓΑΙΝΕΙ ΜΕ ΖΑΝΤΕΣ ΑΛΟΥΜΙΝΙΟΥ. ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΜΙΟΝ ΤΟΥ. ΚΑΤΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΙΠΟΤΑ.ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟ? ΕΙΝΑΙ ΣΒΕΛΤΟ ΣΕ ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΜΕ ΑΛΛΑ 1.4 ?
ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΑΠΑΝΤΗΣΤΕ ΜΟΥ
ΒΑΣΙΛΗΣ
-
Απ’όσο ξέρω μόνο το Clio είναι πιο σβέλτο. To πλησιάζουν το Polo και νομίζω το Ibiza 16V. Eπειδή είχα το προηγούμενο 1.4 (Corsa B), η μεγάλη διαφορά είναι στην ανάρτηση. To αυτοκίνητο 'ακούει' από τη μάνα του. Στο προηγούμενο είχα βάλει τα αμορτισερ από το sport (1.6) για να βελτιώσω κάπως την κατάσταση. Αλλά το C είναι κλάσεις ανώτερο στην οδική συμπεριφορά, λόγω των σκληρότερων αμορτισερ, την καλύτερη γεωμετρία της πίσω ανάρτησης και των φαρδύτερων ελαστικών (185/55/15). (Οι 4Τ δεν το έχουν δοκιμάσει, παίρνουν το Elegance που νομίζω ότι είναι μαλακότερο). Γενικά έχει κορυφαία αίσθηση τιμονιού, μέτρια φρένα (μην τσιγκουνευτείς πίσω δίσκους-ABS, το έχω ήδη μετανιώσει) αντί για τις Ζ.Α. Πάντως το θέμα με τις ζάντες είναι θέμα marketing. Σου λεέι sport παίρνει, θα τις βάλει μόνος του. Το sport ερχόταν αρχικά με Z.A και χωρίς A.C, είδαν ότι δεν πουλούσε μια και έκαναν την αλλαγή. Πάντως σε ποιότητα το αυτοκίνητο νομίζω ότι είναι κορυφαίο.
-
Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΜΕ ΤΟ ΑΛΛΟ 1.4 ΤΟ ΑΠΛΟ ΑΣ ΤΟ ΠΩ ΕΤΣΙ (ELEGANCE) SE POIOYS TOMEIS EINAI?
ΑΠΟ ΤΙ ΕΧΩ ΑΚΟΥΣΕΙ ΕΙΝΑΙ ΧΑΜΗΛΩΜΕΝΟ 3 ΠΟΝΤΟΥΣ ΑΠΟ LOTYS ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΕΧΕΙ ΛΕΥΚΑ ΟΡΓΑΝΑ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΚΟΝΤΟΤΕΡΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΣΤΟ ΣΑΣΜΑΝ. ΟΧΙ ΣΤΟ ΛΕΒΙΕ.
ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΠΕΡΙΣΟΤΕΡΟ.ΔΙΟΤΙ ΒΛΕΠΩ ΜΕΣΑ ΣΤΑ ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ ΤΙΣ ΕΠΙΤΑΧΥΝΣΗΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΤΕΛΙΚΕΣ ΚΑΙ ΒΛΕΠΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΙΔΙΑ ΜΕ ΤΟ SPORT (ΣΥΓΚΡΙΝΩ ΤΟ ELEGANCE ME TO SPORT)ΞΕΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΤΙ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΑΥΤΟ?
ΒΑΣΙΛΗΣ
-
Aπ' όσο γνωρίζω το 1.4 γενικότερα φοράει πίσω ανάρτηση όμοιας διάταξης με το Astra. Νομίζω ότι η διαφορά σε σχέση με τα υπόλοιπα 1.0, 1.2 είναι στην στήριξη (ξεχωριστό υποπλαίσιο ; ). Επιπλέον το sport είναι χαμηλωμένο κατά 15 χιλιοστά και φοράει σφιχτότερα αμορτισέρ. Επίσης από 09/2001 φοράει 185/55/15 αντί για 175/60/14. Όσον αφορά το κιβώτιο οι απόψεις διίστανται. Μερικοί λένε ότι έχει κοντύτερο σασμάν από τα άλλα. Εγώ νομίζω ότι μόνο η τελική σχέση διαφορικού είναι κοντύτερη απ'ότι στα υπόλοιπα. Δυστυχώς δεν έχω οδηγήσει Elegance για να σου πώ αν υπάρχει διαφορά στο κιβώτιο σε σχέση με το sport. Αν υπάρχει τότε σίγουρα θα υπάρχει και στις επιδόσεις. Πάντως οι 4T δεν έχουν δοκιμάσει ποτέ το sport.
Στο εσωτερικό έχει λευκά όργανα, σπόρ καθίσματα, επενδύσεις αλουμινίου στην κεντρική κονσόλα, στον μοχλό ταχυτήτων, στα χερούλια στις πόρτες και στο χειρόφρενο. Πάντως αν δεν σε ενδιαφέρουν οι 5 πόρτες το sport είναι πιθανότατα καλύτερη επιλογή από το Elegance το οποίο δίνει Ζ.Α (που τις βάζεις οποτεδήποτε) και στάνταρ το CD player το οποίο το τοποθετησα με 70000. Επίσης το Elegance έχει διχρωμία στο εσωτερικό κάτι που προσωπικά δεν μου αρέσει ειδικά σε μικρό αυτοκίνητο παρόλο που φαίνεται πιο πολυτελές. Ειδικά σε σκούρο εξωτερικό χρώμα το εσωτερικό είναι μαύρο-μπεζ. Αυτά για την ώρα.
OPEL CORSA C