-
Εάν υποθέσουμε πως το κόστος ενός αγωνιστικού δεν προσδιορίζεται βάσει της κατανάλωσής του, μάλλον η διέξοδος που η FIA προσπαθεί να δώσει είναι άστοχη. Δηλαδή το σπόρ είναι ακριβό γιατί τα turbo καίνε πολύ!;
Μιας και το μεγαλύτερο κόστος απο όσο ξέρουμε, σήμερα είναι στις μεταδόσεις που φυσικά θα διατηρηθούν λόγω τετρακίνησης το κόστος συμμετοχής μιας εργοστασιακής ομάδας δεν βλέπω να πέφτει αισθητά. Και σύν τοις άλλοις στη σtεγνή άσφαλτο, τα S2000 όπως τα βάφτισαν, θα είναι λογικά ποιό αργά απο τα S1600, στα γλιστερά θα είναι ποιό γρήγορα τα Gr.N οπότε για ποιό κορυφαίο θεσμό θα μιλάμε μετά;
Και ας μη μιλήσουμε για την εξέλιξη που έχει γίνει έως τώρα απο τις υπάρχουσες ομάδες στα παρόντα αυτοκίνητα που στην καλύτερη των περιπτώσεων θα μπει στο... ντουλάπι του εκάστοτε κατασκευαστή.
Μήπως ήρθε η μετά-WRC εποχή που όπως η μετά-Gr.B εποχή έστειλε τον κόσμο σπίτια του και άφησε το θεσμό έρμαιο των συγκυριών;Ποιός μπορεί άλλωστε να σταματήσει την εξέλιξη; Αυτοί είναι ικανοί σε 3 χρόνια να βγάλουν 200hp/L ! Τοτέ τί;πίσω στα turbo ξανά;
ΑΛΛΑ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΜΕ ΦΩΤΙΣΕ Ο ΘΕΟΣ!!!
ΚΑΝΤΕ ΤΑ ΟΛΑ ΠΙΣΩΚΙΝΗΤΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΠΑΝΤΑ ΡΕΕΕΕ!!! -
Εάν υποθέσουμε πως το κόστος ενός αγωνιστικού δεν προσδιορίζεται βάσει της κατανάλωσής του, μάλλον η διέξοδος που η FIA προσπαθεί να δώσει είναι άστοχη. Δηλαδή το σπόρ είναι ακριβό γιατί τα turbo καίνε πολύ!;
Μιας και το μεγαλύτερο κόστος απο όσο ξέρουμε, σήμερα είναι στις μεταδόσεις που φυσικά θα διατηρηθούν λόγω τετρακίνησης το κόστος συμμετοχής μιας εργοστασιακής ομάδας δεν βλέπω να πέφτει αισθητά. Και σύν τοις άλλοις στη σtεγνή άσφαλτο, τα S2000 όπως τα βάφτισαν, θα είναι λογικά ποιό αργά απο τα S1600, στα γλιστερά θα είναι ποιό γρήγορα τα Gr.N οπότε για ποιό κορυφαίο θεσμό θα μιλάμε μετά;
Και ας μη μιλήσουμε για την εξέλιξη που έχει γίνει έως τώρα απο τις υπάρχουσες ομάδες στα παρόντα αυτοκίνητα που στην καλύτερη των περιπτώσεων θα μπει στο... ντουλάπι του εκάστοτε κατασκευαστή.
Μήπως ήρθε η μετά-WRC εποχή που όπως η μετά-Gr.B εποχή έστειλε τον κόσμο σπίτια του και άφησε το θεσμό έρμαιο των συγκυριών;Ποιός μπορεί άλλωστε να σταματήσει την εξέλιξη; Αυτοί είναι ικανοί σε 3 χρόνια να βγάλουν 200hp/L ! Τοτέ τί;πίσω στα turbo ξανά;
ΑΛΛΑ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΜΕ ΦΩΤΙΣΕ Ο ΘΕΟΣ!!!
ΚΑΝΤΕ ΤΑ ΟΛΑ ΠΙΣΩΚΙΝΗΤΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΠΑΝΤΑ ΡΕΕΕΕ!!! -
Εάν υποθέσουμε πως το κόστος ενός αγωνιστικού δεν προσδιορίζεται βάσει της κατανάλωσής του, μάλλον η διέξοδος που η FIA προσπαθεί να δώσει είναι άστοχη. Δηλαδή το σπόρ είναι ακριβό γιατί τα turbo καίνε πολύ!;
Μιας και το μεγαλύτερο κόστος απο όσο ξέρουμε, σήμερα είναι στις μεταδόσεις που φυσικά θα διατηρηθούν λόγω τετρακίνησης το κόστος συμμετοχής μιας εργοστασιακής ομάδας δεν βλέπω να πέφτει αισθητά. Και σύν τοις άλλοις στη σtεγνή άσφαλτο, τα S2000 όπως τα βάφτισαν, θα είναι λογικά ποιό αργά απο τα S1600, στα γλιστερά θα είναι ποιό γρήγορα τα Gr.N οπότε για ποιό κορυφαίο θεσμό θα μιλάμε μετά;
Και ας μη μιλήσουμε για την εξέλιξη που έχει γίνει έως τώρα απο τις υπάρχουσες ομάδες στα παρόντα αυτοκίνητα που στην καλύτερη των περιπτώσεων θα μπει στο... ντουλάπι του εκάστοτε κατασκευαστή.
Μήπως ήρθε η μετά-WRC εποχή που όπως η μετά-Gr.B εποχή έστειλε τον κόσμο σπίτια του και άφησε το θεσμό έρμαιο των συγκυριών;Ποιός μπορεί άλλωστε να σταματήσει την εξέλιξη; Αυτοί είναι ικανοί σε 3 χρόνια να βγάλουν 200hp/L ! Τοτέ τί;πίσω στα turbo ξανά;
ΑΛΛΑ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΜΕ ΦΩΤΙΣΕ Ο ΘΕΟΣ!!!
ΚΑΝΤΕ ΤΑ ΟΛΑ ΠΙΣΩΚΙΝΗΤΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΠΑΝΤΑ ΡΕΕΕΕ!!! -
Ο χρήστης PapaZent έγραψε:
..........
ΑΛΛΑ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΜΕ ΦΩΤΙΣΕ Ο ΘΕΟΣ!!!
ΚΑΝΤΕ ΤΑ ΟΛΑ ΠΙΣΩΚΙΝΗΤΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΠΑΝΤΑ ΡΕΕΕΕ!!!Αλληλούϊα...Αλληλούϊα!!! .....Λές?!!!...BMW120 GrS?!!
-
Ο χρήστης PapaZent έγραψε:
Μιας και το μεγαλύτερο κόστος απο όσο ξέρουμε, σήμερα είναι στις μεταδόσεις που φυσικά θα διατηρηθούν λόγω τετρακίνησης το κόστος συμμετοχής μιας εργοστασιακής ομάδας δεν βλέπω να πέφτει αισθητά.Συμφωνω απολυτα. Νομιζω για μειωση του κοστους να καταργουσαν την ενεργη μεταδοση!!!!
Βεβαια σε καμια περιπτωση δεν θα ελεγα οχι σε πισωκινητα!!!!
-
Ειναι σιγουρα πολυ θολο το τοπιο...Νομιζω οτι το θεμα πραγματι δεν ειναι οι κινητηρες,ομως προς Θεου δεν ειναι αυτοι φτηνοι...απλα και το να εξελιξεις ατμοσφαιρικους παρομοιας αποδοσης δεν θα ειναι φτηνοτερο...Οι ανισοτητες και οι αποχωρησεις δεν νομιζω οτρι ειναι θεμα κινητηρων αλλα οπως προειπατε θεμα μεταδοσης και ηλεκτρονικων!Σε περιπτωση παντως που διατηρηθει η τετρακινηση => αρα και το βαρος τους πανω κατω στην ασφαλτο θα πεσει πλ ξυλο...
Η καταργηση των ενεργων διαφορικων θα αποφερει εκτος απο μειωση του κοστους και...αποκαλυπτηρια για το ποιοι ειναι οδηγοι και οδηγαρες...
Η απολυτη παντως απο καλυψη θα πρτοκυψει απο την καταργηση της τετρακινησης...Θα επιστρεψουμε πιστευω σε εποχες με μαγκες οδηγους και πολυ θεαμα...Φανταστειτε Σουμπ εργοστασιακο να πγαινει απο στροφη σε στροφη με αναποδα με τον τρελο το Νορβηγο μεσα ε???Χλωμο ομως ε??
Πλακα θα εχουν και οι Τζουνιορ που απο τα μπροστοκουνα μετα θα πηγαινουν σε πισωκουνα...πολυ μπερδεμα ε??
Παντως η πισω κινηση εχει και απο μενα μια (δαγκωτη) ψηφο... -
Apo oti 8imame o McRae eixe simfonisei na ginoun ta wrc atmosferika efoson omos o kyvismos einai ano ton 2000cc(eixe protinei na einai sta 3000cc)
-
o mcRAE αμα γινόταν θα ήθελε κανέναν V10 απο F1 να έχει δυναμούλα να ξεκολλάει απο τις λασπουριές...
-
Χαρακτηριστηκα τα σχολια του Carlos κ των υπολοιπων
http://www.worldrallynews.com/artman/pu ... le_660.php
Πραγματικα τι ψαχνουν ποσο το μιζεριαζουν το θε(α)μα πια οι της FIA.
Κανουν οτι μπορουν για να μην βγαλουν απο το καλενταρι αγωνες κ προσπαθουν να κανουν εναν καρο αλλαγες που ειναι τελειως ηλιθιες στο τελος τελος για να μειωσουν τα κοστη. Δηλ η Citroen το C4 που εξελισει ηδη τι θα πρεπει να το κανει;! Ή η Peugeot κ η Skoda προετοιμαζονται κ επενδυουν για αλλη μια μονο χρονια;!
Αυτο που λεει ο Carlos κ οι αλλοι οδηγοι στο να βαλουν μονο ενα ενεργο διαφορικο μειωνοντας παραλληλα τους αγωνες θα οδηγησει σε μειωση του κοστους. Ολες οι απλες οφθαλμοφανεις λυσεις για αμεση βελτιωση των πραγματων αποριπτονται. Οτι εχει προτεινει κ εφαρμοσει η FIA εχει καταρευσει ή εχει δημιουργησει κενα. Superally, 2 cars/team, gravel cars κλπ.
Μ αυτη την συνεχομενη ασταθεια στους κανονισμους ειλικρινα η FIA εχει καταντησει γραφικη κ ανημπορη να πεισει τον οποιονδηποτε οτι εχει στο νου της το καλο του σπορ. Οδηγει σταθερα κ γρηγορα στην καταστροφη του WRC. Τα turbo τους μαραναν τρομαρα τους!!!! Αυτα τους εφταιξαν! Δεν κοιτανε τα χαλια τους που βοηθουν τον ενα μετα τον αλλο κατασκευαστη να αποχωρησει απο τον χωρο!Κ αυτος ο Mosley δεν μας εκανε την χαρη να φυγει τωρα αλλα πρεπει να τον βλεπουμε γι αλλον ενα ακομη χρονο στο τιμονι του ακυβερνητου ψαρακαϊκου (οπως εχει καταντησει) που ονομαζεται FIA!
Κυριε Mosley πηγαινετε να καταστρεψετε κατι αλλο! Οι συστατικες σας απο την F1 κ το WRC ειναι αριστες, δειχνουν οτι με την διαθεση κ το ταλεντο σας εχετε θεσει νεα στανταρ στο πως να καταστρεψει καποιος ενα σπορ (κ πιθανων οτιδηποτε αλλο)!
Ατμοσφαιρικά WRC;