-
Ο χρήστης PetRaN έγραψε:
οι αναλυτες λενε οτι τα renault παιρνουνε 5 αστερια κυριως λογω αεροσακων..
και οι αεροσακοι κανουνε πολυ καλη δουλεια στα μικρα ατυχηματα..
στα μεγαλα (φτου και μακρια απο μας) παιζει πρωτευον ρολο το σασι και γενικα η κατασκευη....φιλικα -παντα- Πετρος
Ειχα ρενο και το πουλησα νυχτα διοτι εβγαζε τα κερατα του απο ζημιες και το κοστος του servise ηταν φαρμακι, αλλα σε αυτο που γραφεις θα διαφωνισω.
Τα ρενο εχουν καλη δομικη κατασκευη, τα πλαισια τους ειναι ακαμπτα με στιβαρη αισθηση και αυτο το καταλαβαινεις οταν το αμαξι ειναι φορτωμενο οπου ειναι πολυ δεμενο ή σε γρηγορα κομματια οπου δεν 'τρεμει ο κολος να φει το κεφαλι'.
Δεν ειναι οι αεροσακοι που κανουν την διαφορα , εινα ιτο πλαισιο.
Αυτο το καλο το εχουν, αν και προσωπικα δυσκολα θα ξαναπαρω ρενό.
-
μεχρι να φτασουν οι υπολοιπες εταιρειες να παιρνουν 5 αστερια σε κρας τεστ περασαν χρονια...
αγοραζοντας ρενω παιρνεις ενα καλο συνολο ενεργητικης και παθητικης ασφαλειας,συνηθως ριζοσπαστικο σχεδιασμο η καινοτομο αν θελετε, σχετικα ακριβα ανταλλακτικα που δε μπορεις να βρεις στο περιπτερο οπως γινεται στα vag και μαπα υπηρεσιες στην αντιπροσωπεια...γιαυτο τη ψαχνουμεγια να εχουμε...
μιλαω και απο τις δυο μεριες και απο τη γαλλικη και απο τη γερμανικη καθοτι οδηγος κλιο 1.4 και λεον τουρμπο! -
Ο χρήστης PetRaN έγραψε:
οι αναλυτες λενε οτι τα renault παιρνουνε 5 αστερια κυριως λογω αεροσακων..
και οι αεροσακοι κανουνε πολυ καλη δουλεια στα μικρα ατυχηματα..
στα μεγαλα (φτου και μακρια απο μας) παιζει πρωτευον ρολο το σασι και γενικα η κατασκευη....Έχεις απόλυτο δίκιο, τα αυτοκίνητα σχεδιάζονται για να έχουν πολύ καλά αποτελέσματα στα τεστ, δηλαδή να παραμορφώνονται πολύ για να μη τραντάζονται οι επιβάτες (φυσικά και οι αερόσακοι κάνουν δουλειά).
Από κει και πέρα, στη σύγκρουση με περισσότερα χιλιόμετρα τα μαλακά αυτοκίνητα διαλύονται και η παθητική ασφάλεια πάει περίπατο.
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Έχεις απόλυτο δίκιο, τα αυτοκίνητα σχεδιάζονται για να έχουν πολύ καλά αποτελέσματα στα τεστ, δηλαδή να παραμορφώνονται πολύ για να μη τραντάζονται οι επιβάτες (φυσικά και οι αερόσακοι κάνουν δουλειά).Από κει και πέρα, στη σύγκρουση με περισσότερα χιλιόμετρα τα μαλακά αυτοκίνητα διαλύονται και η παθητική ασφάλεια πάει περίπατο.
Δηλαδή να επιστρέψουμε στα 'παλιά και γερά' αυτοκίνητα, κινητά φρούρια (με πολύ κακές επιδόσεις σε πραγματικές συνθήκες πρόσκουσης);
Η ταχύτητα πρόσκρουσης είναι στα 65+ km/h πλαγιομετωπικά σε ελαφρά παραμορφώσιμο εμπόδιο (δηλαδή το μεγαλύτερο ποσοστό επιστρέφει πίσω στο αμάξι), δεν είναι και κάτι ευκαταφρόνητο...
Τα 'μαλακά' αυτοκίνητα είναι ελεγχόμενα και προοδευτικά μαλακά μέχρι την καμπίνα (ως οφείλουν)... Από 'κει και μετά έχουν πολύ ενισχυμένη δομή!Χώρια που όταν μπουν και τα αφρώδη μέταλλα στον χωρό, τα πράγματα θα γίνουν ακόμα καλύτερα (και θα έχουμε και την πολυπόθητη μείωση του βάρους!!!)
-
Το σχόλιο του Νικόλα από άλλο θέμα απλά με καλύπτει απόλυτα.
Ο χρήστης n_olympios έγραψε:
**Πραγματικά αναρωτιέμαι πότε ο άνθρωπος (γενικά) αποφοιτά από το δημοτικό. Τουλάχιστον τότε ήμασταν (κάπως) δικαιολογημένοι να φωνάζουμε στα διαλλείμματα: 'εμένα είναι καλύτερο' 'όχι, του μπαμπά μου είναι γρηγορότερο' κλπ.Οταν λοιπόν έρθει εκείνη η μέρα και καταλάβουν όλοι πως:
α) δεν υπάρχει πλέον αυτοκίνητο/μοντέλο/κατασκευαστής που να μην παρουσιάζει προβλήματα και ότι μύθοι του τύπου 'γερμανικό δε χαλάει', 'γιαπωνέζικο δε στρίβει', 'γαλλικό δε φεύγει από το δρόμο', 'ιταλικό είναι άπιαστο σε design' δεν ισχύουν
β) το (α) οφείλεται κυρίως στο γεγονός ότι υπάρχει εντονότατος ανταγωνισμός και όλες ΑΝΕΞΑΙΡΕΤΩΣ οι εταιρείες έχουν ρίξει το κόστος εκεί που κανονικά δε θα έπρεπε με τίποτα, δηλαδή τον ποιοτικό έλεγχο
γ) κάθε εταιρεία έχει εσκεμμένα και συνειδητά ένα συγκεκριμένο target group στο οποίο απευθύνεται, και με βάση αυτό κάνει τις επιλογές της, οπότε είναι λογικό κάποιοι που δεν ανήκουν στο target group αυτό να δυσαρεστούνται
τότε φαντάζομαι ότι οι συζητήσεις θα γίνονται με κάπως πιο αντικειμενικά κριτήρια. **
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Το σχόλιο του Νικόλα από άλλο θέμα απλά με καλύπτει απόλυτα.**Πραγματικά αναρωτιέμαι πότε ο άνθρωπος (γενικά) αποφοιτά από το δημοτικό. Τουλάχιστον τότε ήμασταν (κάπως) δικαιολογημένοι να φωνάζουμε στα διαλλείμματα: 'εμένα είναι καλύτερο' 'όχι, του μπαμπά μου είναι γρηγορότερο' κλπ.
Οταν λοιπόν έρθει εκείνη η μέρα και καταλάβουν όλοι πως:
α) δεν υπάρχει πλέον αυτοκίνητο/μοντέλο/κατασκευαστής που να μην παρουσιάζει προβλήματα και ότι μύθοι του τύπου 'γερμανικό δε χαλάει', 'γιαπωνέζικο δε στρίβει', 'γαλλικό δε φεύγει από το δρόμο', 'ιταλικό είναι άπιαστο σε design' δεν ισχύουν
β) το (α) οφείλεται κυρίως στο γεγονός ότι υπάρχει εντονότατος ανταγωνισμός και όλες ΑΝΕΞΑΙΡΕΤΩΣ οι εταιρείες έχουν ρίξει το κόστος εκεί που κανονικά δε θα έπρεπε με τίποτα, δηλαδή τον ποιοτικό έλεγχο
γ) κάθε εταιρεία έχει εσκεμμένα και συνειδητά ένα συγκεκριμένο target group στο οποίο απευθύνεται, και με βάση αυτό κάνει τις επιλογές της, οπότε είναι λογικό κάποιοι που δεν ανήκουν στο target group αυτό να δυσαρεστούνται
τότε φαντάζομαι ότι οι συζητήσεις θα γίνονται με κάπως πιο αντικειμενικά κριτήρια. **
Όντως!
μέσα σε 10 σειρές συγκέντρωσε όλα όσα γράφουμε (λίγο ή περισσότερο) όλοι μας επί 5 σελίδες σε τούτο εδώ μόνο το τόπικΝικόλας
-
Η δικιά μου εμπειρία σε Megane Cabrio 1.4 του 2000 ήταν με την παράδοση του αυτοκινήτου (καινούργιο) Αύγουστο του 2000, δεν άναβε μία εμπρός λάμπα των φλάς, την άλαξε ο τεχνικός και στο τεστ δεν ξανάναψαν τα φλάς έκαψε τον εγκέφαλο από βραχυκύκλωμα. Πρόσφατα κατά την αντικατάσταση συμπιεστή A/C αποσυνδέθηκε & επανασυνδέθηκε η μπαταρία από βραχυκύκλωμα έκαψε το imobilizer. Θέλει προσοχή με τα ρεύματα τα Renault έχουν θέματα με τα ηλεκτρικά. Τώρα για άλλες βλάβες εκτός του συμπιεστή A/C είχα και γρύλους παραθύρων οδηγού και δύο πίσω με τιμές 300-400 ευρώ ο καθένας ή 120-200 μεταχειρισμένοι όταν για το Megane Coupe του 2000 βρίσκεις after market με 50 ευρώ.
-
Προσοχή θέλουν όσοι βάζουν χέρι στα Renault και στα αυτοκίνητα γενικότερα, τα Renault δεν έχουν θέματα με τα ρεύματα, θέματα έχουν όσοι άσχετοι με τα ρεύματα βάζουν το χέρι τους, αφού σε πολλά σημεία ο κατασκευαστής έχει επιλέξει για τεχνικούς λόγους σε αρκετά σημεία οι εντολές να δίνοντας από την γείωση και όχι από το +. Έτσι όσοι δεν γνωρίζουν από γενική ηλεκτρολογία και ορμάνε στα καλώδια και στα εξαρτήματα χωρίς όργανα και διάθεση σωστού ελέγχου έχοντας στο μυαλό τους τα τρακτέρ και τα οχήματα του ΄60 δημιουργούν βραχυλυκλώματα που πληρώνει ο πελάτης.
-
Τι μπορεί να κάνεις λάθος ώστε αλλάζοντας ένα λαμπάκι του φλάς,να βραχυκυκλωσεις εγκέφαλο κτλ;;;;
-
Μαγκες απο εμπειρια με renault laguna ii στην οικογενεια.. Ποιοτητα και αψογο τιμονι και πολλα εξτρα σε μια καλη τιμη. Απλα ολα τα renault θελουν προσοχη και συντηρηση . Σε μενα χαλασαν και τα 4 παραθυρα επειδη απο βλακεια μας αλλα δεν θα ερθω να πω > το θεωρω ξεπερασμενο αστειο
-
Και τι κάνατε λάθος και χάλασαν και τα 4 παράθυρα που δεν κάνουμε εμείς στα διάφορα αυτοκίνητα μας;;;
Clio. Μικρά "τεχνικά" προβλήματα, μεγάλοι κλέφτες