-
Βασικά το καλύτερο είναι μετά το 10λεπτο που είναι ζεστή.
Το πολύ σπρέυ δεν κάνει καλό γιατί πέφτει πάνω στο φυγοκεντρικό.
-
[quote='A-Viper7']Βασικά το καλύτερο είναι μετά το 10λεπτο που είναι ζεστή.
που βοηθαει στο οτι ειναι ζεστη?απορροφαει καλυτερα σαν υλικο??
-
Ο χρήστης toliskal έγραψε:
Βασικά το καλύτερο είναι μετά το 10λεπτο που είναι ζεστή.
που βοηθαει στο οτι ειναι ζεστη?απορροφαει καλυτερα σαν υλικο??
Θεωρητικά οι πόροι του μετάλλου είναι πιο ανοιχτοί όταν είναι ζεστό, αλλά δεν νομίζω να κάνει καμιά διαφορά.
Περισσότερο έχει να κάνει με το γεγονός ότι το σπρέυ βοηθάει στην ψύξη της αλυσίδας.
-
giati ομως θελει συνεχεια ?φευγει αυτο που εχει ?δεν το καταλαβαινω. στις μηχανες δηλαδη σε καθε φαναρι πρεπει να σταματαμε να τις γρασωνουμε ?
-
Ευχαριστηθηκα προπονηση σημερα!
Πηγαμε στην πισταρα του ασπροπυργου απο της 10 το πρωι και εφυγα 3! Πρεπει να μπηκα πανω απο 8 φορες!
Οχι οπως το ψεμα στα διοδια που ειμαστε εκει ολη μερα για να μπουμε με το ζορι 3 φορες!!!
-
Απόλαυση και σήμερα!!
ΈΛΙΩΣΑ στο καρτ και έκανα και τον προσωπικό μου καλύτερο χρόνο, 47.12. Εντάξει...οι άλλοι γύρισαν στο 45.30...έχω δρόμο ακόμα και ξέρω που χάνω...αλλά δεύτερη μέρα με το νέο σασί και ουσιαστικά πρώτη ΣΟΒΑΡΗ προπόνηση. Είμαι ΠΟΛΥ ικανοποιημένος.
Τα σπάει Σάββατο.
Thodwris όντως τη Πέμπτη ήταν απαράδεκτο...αλλά σήμερα ήταν πολύ καλά.
-
Ο χρήστης Jean-Paul έγραψε:
giati ομως θελει συνεχεια ?φευγει αυτο που εχει ?δεν το καταλαβαινω. στις μηχανες δηλαδη σε καθε φαναρι πρεπει να σταματαμε να τις γρασωνουμε ?Θέλει συνέχεια γιατί φεύγει με τη χρήση.
Στις μηχανές, αν δεν κάνω λάθος, υπάρχει μπεκάκι που ψεκάζει συνεχώς λάδι στην αλυσίδα.
-
Ο χρήστης A-Viper7 έγραψε:
giati ομως θελει συνεχεια ?φευγει αυτο που εχει ?δεν το καταλαβαινω. στις μηχανες δηλαδη σε καθε φαναρι πρεπει να σταματαμε να τις γρασωνουμε ?
Θέλει συνέχεια γιατί φεύγει με τη χρήση.
Στις μηχανές, αν δεν κάνω λάθος, υπάρχει μπεκάκι που ψεκάζει συνεχώς λάδι στην αλυσίδα.
Όχι, δεν υπάρχει αυτό. Όπως κάνεις στα καρτ, έτσι γίνεται και στη μηχανή, κάθε 500 χλμ προτείνεται.
Και εμένα μου φαίνεται υπερβολή κάθε 10λεπτο και λάδωμα. Δηλαδή στη μηχανή μου μετά από ένα μισάωρο με 160-200άρες και 30 βαθμούς θερμοκρασία, τι πρέπει να κάνω, να αλλάζω αλυσίδα? -
Ο χρήστης taurus έγραψε:
giati ομως θελει συνεχεια ?φευγει αυτο που εχει ?δεν το καταλαβαινω. στις μηχανες δηλαδη σε καθε φαναρι πρεπει να σταματαμε να τις γρασωνουμε ?
Θέλει συνέχεια γιατί φεύγει με τη χρήση.
Στις μηχανές, αν δεν κάνω λάθος, υπάρχει μπεκάκι που ψεκάζει συνεχώς λάδι στην αλυσίδα.
Όχι, δεν υπάρχει αυτό. Όπως κάνεις στα καρτ, έτσι γίνεται και στη μηχανή, κάθε 500 χλμ προτείνεται.
Και εμένα μου φαίνεται υπερβολή κάθε 10λεπτο και λάδωμα. Δηλαδή στη μηχανή μου μετά από ένα μισάωρο με 160-200άρες και 30 βαθμούς θερμοκρασία, τι πρέπει να κάνω, να αλλάζω αλυσίδα?Δεν ξέρω, ίσως να μην είναι τόσο τα χιλιόμετρα όσο η ροπή από το μοτέρ καθότι δίχρονο και το πολύ υψηλό στροφάρισμα (13.000-14.000 στροφές) αλλά και το ότι η αλυσίδα δεν είναι όσο χοντρή όσο στη μηχανή, που πρέπει να γρασάρεις συχνά. Επίσης θέλει ειδικό σπρέι για την αλυσίδα.
Δεν είναι υπερβολή, είναι για καλή λειτουργία και συντήρηση της αλυσίδας. Μια φορά όντως, δε θα πάθεις τίποτα αν μπεις χωρίς να την έχεις γρασάρει, αλλά τη τρίτη ίσως σπάσει. Έχει τύχει και έχω ξεχάσει να γρασάρω, και δεν έχω πάθει κάτι.
-
ρε παιδια λεω να μπω αγρασσαριστος τελειως. εγω φρασσαρψ π.χ. στο σπιτι. μπαινω κανω το 10λεπτο. μετα για το υπολοιπο της μερας πρεπει να σνεχιζω την ιδια διαδικασια.? αυτο στην μηχανη που λες δεν υπαρχει !!
-
Ο χρήστης Jean-Paul έγραψε:
ρε παιδια λεω να μπω αγρασσαριστος τελειως. εγω φρασσαρψ π.χ. στο σπιτι. μπαινω κανω το 10λεπτο. μετα για το υπολοιπο της μερας πρεπει να σνεχιζω την ιδια διαδικασια.? αυτο στην μηχανη που λες δεν υπαρχει !!Ναι πρεπει, αλλιως θα μπορει να φαγωθει η αλυσιδα κ αυτη να κανει ζημια στο γραναζι κλπ.
Δυο λεπτα δουλεια ειναι μωρε, ενα ψεκασματακι
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
τα ζουμια που βγαινουν μου τη σπανε εμενα πιο πολυ , οχι το να της βαλω !!
-
Ο χρήστης Jean-Paul έγραψε:
τα ζουμια που βγαινουν μου τη σπανε εμενα πιο πολυ , οχι το να της βαλω !!To φαντάζομαι...αλλά το καρτ έχει μαυρίλα και δε μπορείς να το αποφύγεις.
-
Kαρταραμε καλα σημερα ,οπως λεει και ο Νικος. Το οργανο εγραψε 45 λεπτα, ολα ηταν τελεια το μονο παρατραγουδο καποιες ενοχλησεις στο πλευρο,και ετσι σταματαγα αρων -αρων και εβγαινα εξω. Μπηκα 5-6 φορες μεσα ,η πιστα δεν ειχε γομα μεχρι τις 12,μετα αρχισε να στρωνει ωσπου μια ορδη ΟΥΝΟΝ με τους γκαζοντενεκεδες τρεις φορες συνεχομενες μας εδιωξε ολη τη γομα,και ετσι μετα... τελος η γομιτσα.
Τελος παντον ολα καλα,η ...ΡΟΚΑΡΑ...απλος πυροβολαει, του εβαλα σε καποια στιγμη πιο μακρυ γραναζει και στο τελος τις ευθειας ενιωθα πολλα χλμ. -
Επανερχομαι με την πισταρα στην Σουηδια στο Lidkopin,on board βιντεο με 6ταχυτο. Δεν ξερω αν υπαρχει καλυτερη πιστα σε σχεδιαση στην Ευρωπη??? Ισως η πιστα Αlgrave στο Portimao στην Πορτογαλια.!!!
http://trackreviewers.com/reviews/lidkoping/ -
Αυτό το ρημάδι το on-board στα καρτ να μη δείχνει σωστά την καμπυλότητα της κάθε στροφής...
-
Το πιο σωστο σημειο για την καμερα ειναι στο αριστερο μερος στο ψυγειο πανω αριστερα(υπαρχουν και ροταξ),εκει φαινονται ολες οι κινησεις των χεριων και ποδιων, και μετα μπορει καποιος να την τοποθετηση μπροστα απο το τιμονι ,απο αυτα τα δυο σημεια ειναι οι καλυτερες λειψεις.
-
Φιλοι του φορουμ εχω απο το1993-2006 ολα τα τευχη των 4τ,δεν τα θελω,οποιος ενδιαφερεται να του τα χαρισω, αλλιως σε λιγο καιρο πανε ανακυκλωση
-
Ο χρήστης tuners έγραψε:
Φιλοι του φορουμ εχω απο το1993-2006 ολα τα τευχη των 4τ,δεν τα θελω,οποιος ενδιαφερεται να του τα χαρισω, αλλιως σε λιγο καιρο πανε ανακυκλωσηΑνέβασε μια αγγελία εδώ: viewforum.php?f=9 ...με τίτλο 'χαρίζονται τεύχη...' κλπ.
Τα σπάει αυτή η πίστα που έβαλες.
Το πιο σωστο σημειο για την καμερα ειναι στο αριστερο μερος στο ψυγειο πανω αριστερα(υπαρχουν και ροταξ),εκει φαινονται ολες οι κινησεις των χεριων και ποδιων, και μετα μπορει καποιος να την τοποθετηση μπροστα απο το τιμονι ,απο αυτα τα δυο σημεια ειναι οι καλυτερες λειψεις.
Πρέπει να ασχοληθώ λίγο και με τη κάμερα που να τη βάλω.
Άντε πότε θα έρθει το Σάββατο να πάμε για καρτάκιιιιι
-
Αλλη μια πισταρα που ξεχασα ,Varennes kart circuit. εκει που εγινε ο τελικος του παγκοσμιου κυπελου το 2008 στα ΚΖ1.
Eιναι 1550 μετρα.
http://img40.imageshack.us/img40/5184/varennes.jpg
KARTING :-)))....... ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ