-
Ο χρήστης nippon έγραψε:
Σε καμμια περιπτωση,δεν θα χρησιμοποιησω αυτην τη σελιδα,για διαφημιση.Μπορεις να βρεις τα παντα στο yacco-lub.Συνεχιζεις και συγκρινεις ανομοια πραγματα....Αλλο 15w50 και αλλο 5w40..Πρεπει να το καταλαβεις.Να σου φερω επαρκη στοιχεια,ειλικρινα με προσβαλεις..........Το θεμα του ανθρωπου το γνωριζω και ηδη εχει δρομολογηθει η λυση του.....
Σαφως και μπορω αλλα πες μου απο που να αρχισω.....Γιατι απο οτι καταλαβα δεν ξερεις ουτε τι σημαινουν Α3/Α4,Β3/Β4.....
Και δεν το λεω υποτιμητικα,προς Θεου,απλα δεν ειναι η δουλεια σου...........Εγω τα ξερω επειδη ειναι η δουλεια μου εδω και 19 χρονια..........Και πιστεψε με την ξερω καλα............Απο που συμπερανες οτι δεν ξερω τι σημαινουν τα Α3/Β3/Β4 δεν εχω καταλαβει
Μαλλον επειδη δεν ξερω την εννοια 'λιπαντικο για μεγαλυτερο φορτιο' και το all time classic 'στην Ελλαδα βαζουμε μονο 10w40 και ας λεει οτι θελει το μανουαλ γιατι ειμαστε ξεχωριστη χωρα απο τον υπολοιπο κοσμο
Δεν σου ζηταω να κανεις διαφημιση με το να βαλεις ενα λινκ. οπως τοσες φορες εχει γινει, που να παραθετεις βασικα στοιχεια του λιπαντικου.
Συγνωμη αν σε προσβαλω με το να σου ζηταω απλα pdf αρχεια που υπαρχουν στο ιντερνετ οπως αυτο εδω :
http://www.yacco-bulgaria.com/homologat ... 5-2007.pdfΣιγουρα αμα βαλεις και ενα 10w60 στο μοτερ ενος C4 ουτε τοτε θα καιει σταγονα.
Τωρα γιατι εσυ, ο επισημος αντιπροσωπος της Yacco για την Βορεια Ελλαδα οπως αναφερεις στο προφιλ σου, επιμενεις πως μονο το Yacco 15w50 και κανενα αλλο λαδι δεν κανει ειναι ευκολο να το καταλαβει καποιοςΑλλα αμα εχει 'δρομολογηθει' το θεμα ουτε λογος για συζητηση
Εγώ δεν είπα οτι μονο το 15w50 κάνει και κανένα άλλο.Είμαι λάτρης των ΕΥΡΩΠΑΙΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΩΝ λιπαντικών,απλά με αυτό το ιξώδες,μόνο για μία η δύο αλλαγές το πολύ,έχω λύσει αρκετά προβλήματα σε group VW,τα οποία είναι 'δύσκολα' αυτοκίνητα.
-
Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
επιχειρηματολογία .... ότι είμαι 40 χρόνια φούρναρης, δεν μου λέει απαραίτητα κάτι, ή ότι έχει δοθεί λύση ... αλλά απαξιώ να την αναφέρω στο forum. Μακάρι να είμαι 100% λάθος και να έχουμε όλοι μας, ερασιτέχνες και επαγγελματίες να πάμε έστω και ένα βήμα πιο μπροστά την γνώση/τρέλα μας, για τα λιπαντικά.Φίλε Tzako, στο δικό μου πχ όχημα (volvo V50 1.8 ), που ο κατασκευαστής λέει 100% συνθετικό 0w30 ACEA A5/B5 API SL/CF, αλλά μετά από αναλύσεις παρατηρώ μια αυξημένη παρουσία χαλκού (μάλλον κουζινέτα), τι προτείνεις ? Σε άλλο Volvo 1.6 με λάδι 10-40 ACEA Α3/Β3 το φαινόμενο (χαλκός) είναι ακόμα πιο έντονο, πράγμα που μου δείχνει ότι το πιθανότερο δεν θα κερδίσω κάτι από ένα μόνο πιο χοντρό λιπαντικό.
Τα ACEA A5/B5 της Yacco (VX 1500 - SAE 5W30 -- VX 2000 - SAE0W30), πληρούν την Α5-2004 ή Α5-2008 ?
Thanks.
Εμένα μου λέει πολλά,γιατί γνώση,τεχνικές,παρακολούθηση σεμιναρίων,παρακολούθηση κατασκευής λιπαντικών απο το μηδέν,σε 3 ευρωπαικά εργοστάσια κατασκευής,εμπειρία πλέον,εκατομμύρια χλμ(εργασιακά),εκτός των αγωνιστικών και της βόλτας,συνιστούν μια άποψη τουλάχιστον εμπεριστατωμένη.......Δεν απαξιώνω κανένα forum και δεν θα μιλούσα καθόλου,αλλά δεν θέλω να γίνονται συγκρίσεις σε ανόμοια πράγματα..........Πολύ ευχαρίστως να απαντήσω στον καθένα που μπορώ έστω να βοηθήσω λίγο.......Αλλά δεν μου αρέσει το άδικο........Δεν γίνεται να συγκρίνω το δίκαννο με την καραμπίνα,πως να το κάνουμε τώρα δλδ.....Και μιλάω για τα ιξώδη έτσι,όχι για τα brands..........Δώσε μου σε παρακαλώ αρ.κινητήρα για το volvo,να σου πω την άποψή μου....
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Επειδή είμαι σιγούρος πως μιλάμε για το δίλιτρο μοτέρ με τα 180 άλογα να πώ απλά πως η Citroen απαγορεύει οτιδήποτε πάνω από 40αρι γι αυτό το μοτέρ και προτείνει το 5W-40 για αυτό το μοτέρ. Το Total έχει έγκριση PSA και είναι σχεδιασμένο για να δουλευει καλα με το μοτέρ αυτό. Το να βάλεις ένα τόσο χοντρό λάδι το βρίσκω απλά άκυρο αφού θα μασκαρέψεις (ίσως) το πρόβλημα αλλά δεν θα το λύσεις ασέ που η ίδια η Yacco το συνιστά για οχήματα προ 2000.
Όσο για τα Yacco ναί είναι καλά λάδια αλλά το συγκεκριμένο είναι ακατάλληλο γι αυτό το μοτέρ.Πείτε μου λίγο σας παρακαλώ την έγκριση της total απο την psa,γιατί εγώ δεν την γνωρίζω.Εκτός εάν έχω καταλάβει λάθος.
Εννοείτε έγκριση λαδιού,πιστοποίηση brand?Τι ακριβώς?
Γιατί της Yacco είναι psa B 71 2290. -
μερικές φορές, η απρόσωπη επικοινωνία, προκαλεί εντάσεις, που τις περισσότερες φορές θα λύνονταν από μια face2face επαφή.
το '40 χρόνια φούρναρης' το έγραψα γιατί δεν σημαίνει απαραίτητα ότι κάποιος έμπορος λιπαντικών (έχω παραδείγματα τέτοια), που είναι αρκετά χρόνια στο χώρο, έχει και γνώσεις γύρω από το ποιόν που πουλάει.Σχετικά με το volvo 1.8 , ο κωδικός του μοτέρ, είναι ο B4184S11 , είναι κοινό μοτέρ με τον ford duratec και με το mazda MZR
και 2 αναλύσεις από αυτό το μοτέρ, που έχουν ανέβει σε αυτό το forum.
με ένα trackday, 20+ γύροι στα μέγαρα
με κάποια ταξίδια ... με 200χαω με 40+ στις ευθείες της Λάρισας.Η περισσότερη χρήση του οχήματος όμως, είναι στην πόλη κάνοντας διαδρομές max 15χλμ
και στο Βουνό (Διόνυσος-Ν.Μακρη)δεν καίει καθόλου λάδι ανά 10Κ που τα αλλάζω.
-
Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
μερικές φορές, η απρόσωπη επικοινωνία, προκαλεί εντάσεις, που τις περισσότερες φορές θα λύνονταν από μια face2face επαφή.
το '40 χρόνια φούρναρης' το έγραψα γιατί δεν σημαίνει απαραίτητα ότι κάποιος έμπορος λιπαντικών (έχω παραδείγματα τέτοια), που είναι αρκετά χρόνια στο χώρο, έχει και γνώσεις γύρω από το ποιόν που πουλάει.Σχετικά με το volvo 1.8 , ο κωδικός του μοτέρ, είναι ο B4184S11 , είναι κοινό μοτέρ με τον ford duratec και με το mazda MZR
και 2 αναλύσεις από αυτό το μοτέρ, που έχουν ανέβει σε αυτό το forum.
με ένα trackday, 20+ γύροι στα μέγαρα
με κάποια ταξίδια ... με 200χαω με 40+ στις ευθείες της Λάρισας.Η περισσότερη χρήση του οχήματος όμως, είναι στην πόλη κάνοντας διαδρομές max 15χλμ
και στο Βουνό (Διόνυσος-Ν.Μακρη)δεν καίει καθόλου λάδι ανά 10Κ που τα αλλάζω.
Σαφέστατα,έχεις απόλυτο δίκιο,το απρόσωπο είναι 'δύσκολο'......Και εγώ ξέρω ένα κάρο εμπόρους που δεν ξέρουν τίποτε.Απλά εγώ δεν είμαι έμπορος λιπαντικών,είμαι αντιπρόσωπος της yacco στην Β.Ελλάδα,δεν έχω,ούτε είχα ποτέ άλλα brands.Σαφέστατα καταλαβαίνεις οτι υπάρχει τρομερή διαφορά.....Το αυτοκίνητό σου φοράρει (εάν είναι το flexifuel 2007-2009),5w30 και σε yacco ,VX 1702-1703 FAP.Παίρνει 4,3 lit,και αλλάζει κάθε 20.000 χλμ,ή κάθε 12 μήνες.
-
Ο χρήστης Tzakos έγραψε:
Επειδή είμαι σιγούρος πως μιλάμε για το δίλιτρο μοτέρ με τα 180 άλογα να πώ απλά πως η Citroen απαγορεύει οτιδήποτε πάνω από 40αρι γι αυτό το μοτέρ και προτείνει το 5W-40 για αυτό το μοτέρ. Το Total έχει έγκριση PSA και είναι σχεδιασμένο για να δουλευει καλα με το μοτέρ αυτό. Το να βάλεις ένα τόσο χοντρό λάδι το βρίσκω απλά άκυρο αφού θα μασκαρέψεις (ίσως) το πρόβλημα αλλά δεν θα το λύσεις ασέ που η ίδια η Yacco το συνιστά για οχήματα προ 2000.
Όσο για τα Yacco ναί είναι καλά λάδια αλλά το συγκεκριμένο είναι ακατάλληλο γι αυτό το μοτέρ.Πείτε μου λίγο σας παρακαλώ την έγκριση της total απο την psa,γιατί εγώ δεν την γνωρίζω.Εκτός εάν έχω καταλάβει λάθος.
Εννοείτε έγκριση λαδιού,πιστοποίηση brand?Τι ακριβώς?
Γιατί της Yacco είναι psa B 71 2290.Να σας πώ, αν και ως έμπορος αυτά θα έπρεπε να τα ξέρετε. H Τotal αποτελεί τον επίσημο εργοστασιακό προμηθευτή της PSA οπότε έχει μια τεράστια γκάμα από λάδια με πιστοποιήσεις PSA. Έχουμε και λέμε λοιπόν: Total INEO ECS 5W-30 Low Saps με PSA B71 2290, Total Activa futur 9000 5W-30 το οποίο απευθύνεται σε βενζινοκινητήρες και πετρελαιοκινητήρες ανευ FAP και HDi και δίνει χαμηλότερη κατανάλωση Spécifications PSA, Total Activa 9000 essense/diesel 5W-40 PSA B71 2296, Activa 0W-30 essense/diesel/mixte Spécifications PSA, Activa 7000 PSA PEUGEOT CITROEN B71 2294 - B71 2300, Activa 5000 15W-40 essense/diesel PSA PEUGEOT CITROEN B71 2295.
http://www.lubrifiants.total.fr/Lub/lubfrancetotal.nsf/VS_OPM/C125751400364185C1257309003EF332?OpenDocument
Η Yacco, που είναι και γαλλική, έχει κι αυτή μια πλήρη γκάμα με λάδια με προδιαγραφές των Γάλλων κατασκευαστών και της PSA αλλά όχι για το 15W-50. Και να είχε δλδ ο κατασκευαστής δεν επιτρέπει τέτοιο ιξώδες για αυτό το μοτέρ. -
Ο χρήστης Tzakos έγραψε:
Πείτε μου λίγο σας παρακαλώ την έγκριση της total απο την psa,γιατί εγώ δεν την γνωρίζω.Εκτός εάν έχω καταλάβει λάθος.
Εννοείτε έγκριση λαδιού,πιστοποίηση brand?Τι ακριβώς?
Γιατί της Yacco είναι psa B 71 2290.Κύριε , κύριε να σας πω εγώ; ( σπασίκλας mode on )
http://www.total.gr/lub/content/NT0012E16A.pdfΣτα αριστερά γράφει : YOU ARE LOOKING FOR και έχει 4 μπουκαλάκια με το καθένα να έχει τη δικιά του οβάλ σφραγίδα με την έγκριση homologation της PSA . Αν μεγεθύνουμε τη σελίδα φαίνεται καλύτερα .
Για το quartz INEO ECS π.χ αναφέρει homologation PSA Peugeot Citroen B71 2290 , PEUGEOT recomments TOTAL.Και τα 4 αυτά λαδάκια καλύπτουν τις 4 προδιαγραφές της PSA.
http://oilspecifications.org/psa_peugeot_citroen.phpmirage με πρόλαβες !!
-
Ο χρήστης mousatos έγραψε:
Πείτε μου λίγο σας παρακαλώ την έγκριση της total απο την psa,γιατί εγώ δεν την γνωρίζω.Εκτός εάν έχω καταλάβει λάθος.
Εννοείτε έγκριση λαδιού,πιστοποίηση brand?Τι ακριβώς?
Γιατί της Yacco είναι psa B 71 2290.Κύριε , κύριε να σας πω εγώ; ( σπασίκλας mode on )
http://www.total.gr/lub/content/NT0012E16A.pdfΣτα αριστερά γράφει : YOU ARE LOOKING FOR και έχει 4 μπουκαλάκια με το καθένα να έχει τη δικιά του οβάλ σφραγίδα με την έγκριση homologation της PSA . Αν μεγεθύνουμε τη σελίδα φαίνεται καλύτερα .
Για το quartz INEO ECS π.χ αναφέρει homologation PSA Peugeot Citroen B71 2290 , PEUGEOT recomments TOTAL.Και τα 4 αυτά λαδάκια καλύπτουν τις 4 προδιαγραφές της PSA.
http://oilspecifications.org/psa_peugeot_citroen.phpmirage με πρόλαβες !!
Δεν εννούσα αυτό........Αυτά τα γνωρίζω πολύ καλά,τα βλέπω κάθε μέρα.......
-
Τι εννοούσατε τότε;
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Τι εννοούσατε τότε;Οι Total-Elf-Fina-Esso,είναι κρατικές εταιρείες της Γαλλίας,οι οποίες θέλοντας και μη πιστοποιούν όλα τους τα προιόντα,όχι μόνο για χρήση στο εσωτερικό,αλλά και στα εξαγωγικά τους είδη.Αυτό το κρατικό χαρτί δεν μπόρεσα ποτέ να το δω,ακόμη και όταν απευθύνθηκα σε official dealers total στην Γαλλία.Νόμισα ότι είχατε δει,ή βρεί κάπου αυτήν τη κρατική πιστοποίηση.
Ενώ εταιρείες ιδιωτικές,π.χ Yacco-Motul-Unil Opal κτλ,δεν έχουν τέτοιο θέμα. -
Ο χρήστης Tzakos έγραψε:
Τι εννοούσατε τότε;
Οι Total-Elf-Fina-Esso,είναι κρατικές εταιρείες της Γαλλίας,οι οποίες θέλοντας και μη πιστοποιούν όλα τους τα προιόντα,όχι μόνο για χρήση στο εσωτερικό,αλλά και στα εξαγωγικά τους είδη.Αυτό το κρατικό χαρτί δεν μπόρεσα ποτέ να το δω,ακόμη και όταν απευθύνθηκα σε official dealers total στην Γαλλία.Νόμισα ότι είχατε δει,ή βρεί κάπου αυτήν τη κρατική πιστοποίηση.
Ενώ εταιρείες ιδιωτικές,π.χ Yacco-Motul-Unil Opal κτλ,δεν έχουν τέτοιο θέμα.Δεν μπορώ να καταλάβω τι εννοείς. Από όσο γνωρίζω δεν υπάρχει πιστοποίηση NF για τα λιπαντικά. Α και πλέον δεν είναι κρατικές.
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Τι εννοούσατε τότε;
Οι Total-Elf-Fina-Esso,είναι κρατικές εταιρείες της Γαλλίας,οι οποίες θέλοντας και μη πιστοποιούν όλα τους τα προιόντα,όχι μόνο για χρήση στο εσωτερικό,αλλά και στα εξαγωγικά τους είδη.Αυτό το κρατικό χαρτί δεν μπόρεσα ποτέ να το δω,ακόμη και όταν απευθύνθηκα σε official dealers total στην Γαλλία.Νόμισα ότι είχατε δει,ή βρεί κάπου αυτήν τη κρατική πιστοποίηση.
Ενώ εταιρείες ιδιωτικές,π.χ Yacco-Motul-Unil Opal κτλ,δεν έχουν τέτοιο θέμα.Δεν μπορώ να καταλάβω τι εννοείς. Από όσο γνωρίζω δεν υπάρχει πιστοποίηση NF για τα λιπαντικά. Α και πλέον δεν είναι κρατικές.
Αν πάρεις στα χέρια σου ένα γαλλικό total και ενα τουρκικο,θα καταλάβεις τι εννοώ.
-
Εχουν διαφορά δηλαδη;
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Εχουν διαφορά δηλαδη;Και στη όψη και στο χρώμα του μπουκαλιού,και τα μεν ειναι 20Χ1,τα δε 18Χ1,στο χαρτοκιβώτιο εννοώ.
-
Ο χρήστης Tzakos έγραψε:
απλά με αυτό το ιξώδες,μόνο για μία η δύο αλλαγές το πολύ,έχω λύσει αρκετά προβλήματα σε group VW,τα οποία είναι 'δύσκολα' αυτοκίνητα.Με λάδι λύνεις το πρόβλημα αν το πρόβλημα ήταν λάθος ή ακατάλληλο λάδι.... δεν λύνεις τίποτα αν το πρόβλημα είναι μηχανική φθορά ή κακή σχεδίαση κινητήρα... Οπότε και ερωτώ: έχεις λύσει ή απλά έχεις καλύψει προβλήματα.... δεν είναι το ίδιο.
Δεν βλέπω κάποια διαφορά, είτε έμπορος είτε αντιπρόσωπος είναι το ίδιο. Η σχέση είναι αγοράζω και πουλάω. Εκτός αν με πείσεις ότι η εταιρεία δέχεται να αντιπροσωπεύονται τα προϊόντα της και προχωράει στη σχετική συμφωνία μόνο κατόπιν αξιολόγησης του τεχνικού υποβάθρου του ενδιαφερομένου στο αντικείμενο....
Αντίθετα άνθρωποι χωρίς να αποδείξουν ότι διαθέτουν τέτοιο σχετικό τεχνικό υπόβαθρο με έχουν πείσει με τον τρόπο που εκφράζονται και την πληρότητα της τεκμηρίωσής τους ότι το θέμα το κατέχουν πολύ καλά και τους εμπιστεύτηκα.Εχουν διαφορά δηλαδη;
Και στη όψη και στο χρώμα του μπουκαλιού,και τα μεν ειναι 20Χ1,τα δε 18Χ1,στο χαρτοκιβώτιο εννοώ.
Και γιατί νομίζεις ότι την όψη και το χρώμα του μπουκαλιού καθώς και το πόσα έχει στο κιβώτιο θα έπρεπε να με επηρεάσει σε τυχόν ενδιαφέρον μου για το λάδι αυτό;; Μήπως θέλεις να πεις κάτι άλλο;;
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
απλά με αυτό το ιξώδες,μόνο για μία η δύο αλλαγές το πολύ,έχω λύσει αρκετά προβλήματα σε group VW,τα οποία είναι 'δύσκολα' αυτοκίνητα.
Με λάδι λύνεις το πρόβλημα αν το πρόβλημα ήταν λάθος ή ακατάλληλο λάδι.... δεν λύνεις τίποτα αν το πρόβλημα είναι μηχανική φθορά ή κακή σχεδίαση κινητήρα... Οπότε και ερωτώ: έχεις λύσει ή απλά έχεις καλύψει προβλήματα.... δεν είναι το ίδιο.
Δεν βλέπω κάποια διαφορά, είτε έμπορος είτε αντιπρόσωπος είναι το ίδιο. Η σχέση είναι αγοράζω και πουλάω. Εκτός αν με πείσεις ότι η εταιρεία δέχεται να αντιπροσωπεύονται τα προϊόντα της και προχωράει στη σχετική συμφωνία μόνο κατόπιν αξιολόγησης του τεχνικού υποβάθρου του ενδιαφερομένου στο αντικείμενο....
Αντίθετα άνθρωποι χωρίς να αποδείξουν ότι διαθέτουν τέτοιο σχετικό τεχνικό υπόβαθρο με έχουν πείσει με τον τρόπο που εκφράζονται και την πληρότητα της τεκμηρίωσής τους ότι το θέμα το κατέχουν πολύ καλά και τους εμπιστεύτηκα.Εχουν διαφορά δηλαδη;
Και στη όψη και στο χρώμα του μπουκαλιού,και τα μεν ειναι 20Χ1,τα δε 18Χ1,στο χαρτοκιβώτιο εννοώ.
Και γιατί νομίζεις ότι την όψη και το χρώμα του μπουκαλιού καθώς και το πόσα έχει στο κιβώτιο θα έπρεπε να με επηρεάσει σε τυχόν ενδιαφέρον μου για το λάδι αυτό;; Μήπως θέλεις να πεις κάτι άλλο;;
Κακή σχεδίαση κινητήρα εννοείς το 2,0 c4?........Δηλαδή το να αντιπροσωπεύεις ένα brand,με το να εμπορεύεσαι πέντε,θεωρείς οτι είναι το ίδιο?.......Η σχέση σαφώς είναι αγοράζω πουλάω,αλλά ξέρω τι πουλάω,γιατί το πουλάω και για ποιά χρήση το πουλάω.....Αν κάποια στιγμή πιούμε ένα καφεδάκι μαζί θα καταλάβεις πολύ καλά τι εννοώ.
-
BILL ,θεωρείς οτι ένα λιπαντικό made in France,με ένα λιπαντικό made in EU,είναι το ίδιο?
-
Onyx,εδω και δυο χρόνια όταν ανεβαίνω Δ.Μακεδονία,οι καφέδες μου είναι κερασμένοι,απο κάτοχο αυτοκινήτου vw group.ο οποίος είχε φτάσει στην απόγνωση.......Δεν καλύπτω τίποτα............Άλλο το μοτέρ απο κακό στρώσιμο,άλλο το μοτέρ με μούργα απο πολλά χλμ,ή κακές τοποθετήσεις(λόγω κόστους-γνώσεων),άλλο το μοτέρ με μεγάλες ανοχές........
-
Μια ματιά εδώ κάνει καλό, μια φωτό = χίλιες λέξεις
http://www.engineparts.com/publications/CL77-3-402.pdf
και εδώ
http://www.mlcmotorfactors.co.uk/Troubl ... stonTT.pdf
-
Ο χρήστης Tzakos έγραψε:
BILL ,θεωρείς οτι ένα λιπαντικό made in France,με ένα λιπαντικό made in EU,είναι το ίδιο?Αυτή είναι μια συζήτηση στην οποία θα καταλήξουμε ότι τα αυγά Τουρκίας είναι καλύτερα από τα αυγά Γερμανίας.
Περι λιπαντικών γενικώς [#2]