Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    WRC 2004 - 12oς γύρος Ράλλυ Ουαλίας
    1. Home
    2. WRC
    3. WRC 2004 - 12oς γύρος Ράλλυ Ουαλίας
    • 1
    • 2
    • 3
    • 3 / 3
    WRC
    15
    47
    44
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      cmarin last edited by

      Ο χρήστης nass έγραψε:

      Την πλάκα με την πετούγια που του έμεινε στο χέρι και κλείστηκε απ΄ έξω την είδατε ? (να το πούμε στο 'Club 307' να χαρούν τα παιδιά )

      Δεν έπρεπε να του ανοίξει ο Τίμο....

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        syele last edited by

        Ο χρήστης cmarin έγραψε:

        Την πλάκα με την πετούγια που του έμεινε στο χέρι και κλείστηκε απ΄ έξω την είδατε ? (να το πούμε στο 'Club 307' να χαρούν τα παιδιά )

        Δεν έπρεπε να του ανοίξει ο Τίμο....

        Ναι! Η σκηνή ήταν κορυφαία Του χτύπησε το τζάμι,ο Τίμο γέλασε και άνοιξε.
        Όντως δε φάνηκε ιδιαίτερα ενοχλημένος πάντως. Μάλιστα έκανε και χιούμορ λέγοντας ότι δεν ξέρει τι να πει και ότι ίσως φταίει το γεγονός ότι το 307 είναι μεγάλο και δεν βλέπει πολύ καλά από τη δεξιά πλευρά

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • N
          nikoswrc last edited by

          ΜΕΓΑΛΟΣ ΑΓΩΝΑΣ!
          ΜΕΓΑΛΟΣ ΝΙΚΗΤΗΣ!
          ΤΟ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ ΦΙΝΑΛΕ ΣΤΟ ΡΑΛΙ ΒΡΕΤΑΝΙΑΣ ΜΕ ΤΟΥΣ SOLBERG ΚΑΙ LOEB ΝΑ ΤΑ ΔΙΝΟΥΝ ΟΛΑ ΓΙΑ ΝΙΚΗ ΗΤΑΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΚΑΤΙ ΤΟ ΜΟΝΑΔΙΚΟ!
          Η ΠΡΟΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΙΔΙΚΗ ΗΤΑΝ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΗ. Ο SOLBERG ΠΗΡΕ 9 ΔΕΥΤ. ΔΙΑΦΟΡΑ ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΑ ΣΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ SPLIT!
          ΑΞΙΟΣ ΚΑΙ O LOEB ΠOY ΔΕ ΣΗΚΩΣΕ ΤΟ ΠΟΔΙ ΑΠ ΤΟ ΓΚΑΖΙ ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ!

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • S
            spyros last edited by

            Ξερει κανεις ποτε θα ξαναδειξει το magic τον αγωνα γιατι το εχασα την Κυριακη?

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • B
              boxer2003 last edited by

              Αυτοί οι 2 οδηγοί, είναι πολύ μακριά από οποιονδήποτε τρέχει σήμερα!!!
              Πίσω τους το χάος... 2,5- 3' , είναι πολλά, όταν αυτοί μετά από 300 χλμ ειδικών, παίζουν στα 5-6''.
              Σκεφτήτε ότι ο Νορβηγός, έκανε στην πρότελευταία ειδική, αυτή που έκρινε τον αγώνα, ακριβώς ίδιο χρόνο με το πρωινό του πέρασμα!!!!!
              Είναι ασύληπτο! Σε αγώνα πίστας, οποιασδήποτε μορφής, όταν κάποιος κάνει γυρολόγιο στο ίδιο δευτερόλεπτο, είναι αποκάλυψη, ταλέντο, κομπιούτερ κλπ.
              Εδώ μιλάμε για ανοιχτό δρόμο....., έστω κλειστό! Αλλά δρόμο, όχι πίστα!
              Εκείνο που έκανε εντύπωση, είναι ότι ο Λεμπ, παρά τα αβαντάζ του στο πρωτάθλημα, πάλεψε και δε σήκωσε πουθενά το πόδι από το γκάζι!
              Τι έγινε στην πρότελευταία ειδική κι έχασε σχεδόν 10'' από το πρωινό του πέρασμα, ακόμα ψάχνουν οι Γάλλοι....
              Πάντως δεν έκοψε επίτηδες, ούτε από εντολές, όπως αφηνουν να ενοηθεί οι περιγραφές πολλών, ακόμα και στο rally.gr!!!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • ?
                A Former User last edited by

                Ο χρήστης boxer2003 έγραψε:
                Αυτοί οι 2 οδηγοί, είναι πολύ μακριά από οποιονδήποτε τρέχει σήμερα

                ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΕΙΝΑΙ ΚΙ Ο MARTIN ΚΑΙ ΘΑ ΤΟ ΔΕΙΞΕΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΣΤΗΝ PEUGEOT Ή ΟΠΟΥ ΑΛΛΟΥ ΤΟΥ ΔΟΘΕΙ ΚΟΡΥΦΑΙΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ...ΤΗΝ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΤΗΝ ΕΧΕΙ ΚΑΙ Ο GRONHOLM ΑΛΛΑ...
                ΙΣΩΣ ΣΕ 1-2 ΧΡΟΝΙΑ ΠΡΟΣΤΕΘΕΙ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΚΑΙ Ο DUVAL!

                Σκεφτήτε ότι ο Νορβηγός, έκανε στην πρότελευταία ειδική, αυτή που έκρινε τον αγώνα, ακριβώς ίδιο χρόνο με το πρωινό του πέρασμα!!!!!
                Είναι ασύληπτο! Σε αγώνα πίστας, οποιασδήποτε μορφής, όταν κάποιος κάνει γυρολόγιο στο ίδιο δευτερόλεπτο, είναι αποκάλυψη, ταλέντο, κομπιούτερ κλπ.
                Εδώ μιλάμε για ανοιχτό δρόμο....., έστω κλειστό! Αλλά δρόμο, όχι πίστα
                Εκείνο που έκανε εντύπωση, είναι ότι ο Λεμπ, παρά τα αβαντάζ του στο πρωτάθλημα, πάλεψε και δε σήκωσε πουθενά το πόδι από το γκάζι!
                Τι έγινε στην πρότελευταία ειδική κι έχασε σχεδόν 10'' από το πρωινό του πέρασμα, ακόμα ψάχνουν οι Γάλλοι....

                Η ΠΡΟΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΙΔΙΚΗ ΒΕΒΑΙΑ ΔΕΝ ΞΑΝΑΕΓΙΝΕ ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΡΩΙ ΑΛΛΑ ΤΗΝ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΜΕΡΑ. ΤΟ ΟΤΙ ΣΗΜΕΙΩΣΕ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΧΡΟΝΟ ΗΤΑΝ ΤΥΧΑΙΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΚΑΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΠΟΛΥ ΣΠΑΝΙΑ ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΠΕΙΔΗ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΔΡΟΜΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΓΙΑ ΠΙΣΤΑ ΚΑΙ ΟΙ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΕΣ ΣΕ ΚΑΘΕ ΠΕΡΑΣΜΑ. Ο ΧΡΟΝΟΣ ΤΟΥ SOLBERG ΔΕΙΧΝΕΙ ΟΤΙ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ ΠΙΕΣΕ ΣΤΑ ΟΡΙΑ, ΙΣΩΣ ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΚΑΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΟΤΙ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ!!! ΣΕ ΣΧΕΔΟΝ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΟΜΕΝΕΣ ΕΙΔΙΚΕΣ (ΣΕ ΑΥΤΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΧΑΜΕ ΜΕΤΑΒΟΛΗ ΤΟΥ ΚΑΙΡΟΥ) ΟΙ ΧΡΟΝΟΙ ΗΤΑΝ ΕΜΦΑΝΩΣ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΙ ΣΤΑ ΔΕΥΤΕΡΑ ΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗΣ ΤΩΝ ΔΡΟΜΩΝ ΑΠΟ ΤΑ ΠΡΩΤΑ ΠΕΡΑΣΜΑΤΑ. ΕΤΣΙ ΕΞΗΓΟΥΝΤΑΙ ΤΑ ΧΑΜΕΝΑ ΔΕΥΤΕΡΟΛΕΠΤΑ ΤΟΥ LOEB...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • B
                  boxer2003 last edited by

                  Αν ήταν έτσι όπως λες (για το Λεμπ), δεν θα έψαχναν οι Γάλλοι τι συναίβει.... Στο κάτω - κάτω για όλους επικρατούσαν οι ίδιες συνθήκες!
                  Εκτός αν δεν έκανες τον κόπο να διαβάσεις δηλώσεις του Φρεκλεν...
                  Όσο για την ειδική που λέμε, δεν έχει σημασία ποια μέρα έγινε 1η και ποια 2η φορά.
                  Σημασία έχει - κι αυτό επισημαίνω- ότι οι άνθρωποι αυτοί δεν 'πάνε' καθόλου τυχαία... Μόνο από τύχη δεν έγιναν αυτοί οι ταυτόσημοι χρόνοι.
                  Ο Λεμπ έχασε 5'' σε σχέση με το χρόνο του στο 1ο πέρασμα και ήταν απογοητευμένος, χωρίς να ξέρει τι έφταιξε. Επισήμανε 1 γλίστρημα στο 1ο σπλιτ (στο 2ο πέρασμα) αλλά δεν δικαιολογεί από μόνο του τη διαφορα...
                  Τέλος πάντων, πρόθεσή μου ήταν να επισημάνω ότι ο αγώνας δεν χαρίστηκε στο Σόλμπεργκ, ούτε ο Λεμπ έκοψε λόγω εντολών ή απλώς για τη σιγουριά της 2ης θέσης και τον 1ο του τίτλο. Αέρα πήγε κι έχασε καθαρά, για 6,3'' !!!!
                  Όσο για Μάρτιν έχω κάποιες αμφιβολίες!!! Το σοβαρό του μεινέκτημα είναι ότι όταν του κάτσει 'η στραβή' (δε μιλάω για καταστροφές αυτ/του, απλές δυσκολίες- προβλήματα εννοώ), σχεδόν τα παρατάει. Δεν παλεύει μέχρι τέλους, απογοητεύεται. Αν φύγει από νωρίς μπροστά χωρίς προβλήματα, όλα καλώς.
                  Για Γκρόνχολμ συμφωνώ, αλλά μου κάθεται λίγο στραβά το γεγονός ότι έχει αποδειχθεί (μέχρι τώρα) ταχύτατος έως ακτύπητος, μόνο με το 206.
                  Η αλήθεια είναι ότι κάπου έχουν μπερδευτεί οι έταιροι Γάλλοι με το 307, τα κιβώτια και τα υδραυλικά του. Εύχομαι να το πετύχουν και να δούμε Γκρόνχολμ από τα παλιά....
                  Για Ντιβάλ, θα πω ότι είναι στην ίδια κλάση με Μάρτιν. Ένα κλικ κάτω από τους 2 κορυφαίους αυτή τη στιγμή.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • ?
                    A Former User last edited by

                    Ο χρήστης boxer2003 έγραψε:
                    Αν ήταν έτσι όπως λες (για το Λεμπ), δεν θα έψαχναν οι Γάλλοι τι συναίβει.... Στο κάτω - κάτω για όλους επικρατούσαν οι ίδιες συνθήκες!
                    Εκτός αν δεν έκανες τον κόπο να διαβάσεις δηλώσεις του Φρεκλεν....

                    ΑΝ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΤΟΥΣ ΧΡΟΝΟΥΣ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΟΔΗΓΩΝ, ΘΑ ΔΕΙΣ ΟΤΙ Ο LOEB ΕΧΑΣΕ ΣΤΟ 2ο ΠΕΡΑΣΜΑ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ (ΠΛΗΝ SOLBERG)... ΟΠΟΤΕ ΜΑΛΛΟΝ ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΨΑΧΝΟΥΝ ΤΙ ΤΟΥΣ ΣΥΝΕΒΗ...ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΣΥΝΕΒΗ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΟΙ ΔΡΟΜΟΙ ΗΤΑΝ ΣΕ ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΑΠΟ ΟΤΙ ΣΤΟ ΠΡΩΤΟ ΠΕΡΑΣΜΑ...

                    Σημασία έχει - κι αυτό επισημαίνω- ότι οι άνθρωποι αυτοί δεν 'πάνε' καθόλου τυχαία... Μόνο από τύχη δεν έγιναν αυτοί οι ταυτόσημοι χρόνοι...

                    ΕΠΙΜΕΝΩ ΠΩΣ ΗΤΑΝ ΚΑΘΑΡΑ ΤΥΧΑΙΟ ΓΕΓΟΝΟΣ...ΤΟΣΕΣ ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΠΑΝΑΛΗΦΘΗΚΑΝ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΟΙ ΧΡΟΝΟΙ ΗΤΑΝ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΙ (ΣΤΟΝ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΑΓΩΝΑ ΣΧΕΔΟΝ ΠΑΝΤΑ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΙ ΤΗ 2Η ΦΟΡΑ...). ΠΟΣΟ ΜΑΛΛΟΝ ΣΕ ΜΙΑ ΤΟΣΟ ΜΕΓΑΛΗ ΕΙΔΙΚΗ...
                    ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ΒΕΒΑΙΑ ΚΑΙ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ

                    Τέλος πάντων, πρόθεσή μου ήταν να επισημάνω ότι ο αγώνας δεν χαρίστηκε στο Σόλμπεργκ, ούτε ο Λεμπ έκοψε λόγω εντολών ή απλώς για τη σιγουριά της 2ης θέσης και τον 1ο του τίτλο. Αέρα πήγε κι έχασε καθαρά, για 6,3'' !!!!.....

                    ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ

                    Για Ντιβάλ, θα πω ότι είναι στην ίδια κλάση με Μάρτιν. Ένα κλικ κάτω από τους 2 κορυφαίους αυτή τη στιγμή.

                    ΙΣΩΣ ΣΤΗΝ ΑΣΦΑΛΤΟ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΛΑΣΗ, ΣΤΟ ΧΩΜΑ ΟΜΩΣ, ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΑ ΣΕ ΓΡΗΓΟΡΕΣ ΕΙΔΙΚΕΣ ΥΣΤΕΡΕΙ ΚΑΤΑ ΠΟΛΥ. ΚΑΙ ΘΕΛΕΙ ΑΚΟΜΑ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΚΑΙ ΑΓΩΝΕΣ ΩΣΤΕ ΝΑ ΦΤΑΣΕΙ ΣΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΤΩΝ ΠΡΩΤΩΝ.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • First post
                      Last post
                    • 1
                    • 2
                    • 3
                    • 3 / 3
                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                      • ΕΛΛΑΔΑ
                      • ΚΟΣΜΟΣ
                      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                      • TEST
                      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                    • VIDEO
                      • 4TTV
                      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                      • CANDID CAMERA
                    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                      • ΛΕΞΙΚΟ
                    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                      • FORMULA 1
                      • WRC
                      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                    • ΤΙΜΕΣ
                    • 4T CLASSIC
                      • ΜΟΝΤΕΛΑ
                      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                    • ΑΓΟΡΑ
                      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                    • 2ΤΡΟΧΟΙ
                      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                      • CLASSIC
                    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                    • MENU
                    • ΤΙΜΕΣ
                    • 4ΤΡΟΧΟΙ
                    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                    • ΚΟΚ

                    logo footer

                    coty











                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                    • CLASSIC
                    • ΤΙΜΕΣ
                    • VIDEO
                    • FORUM
                    4T FORUM
                    4T LIBRARY
                    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                    Powered by nxcode.gr