-
Tι εχουμε πει ρε παιδια ?
Δεν εχουμε πει ...μην κανετε **** εδω μεσα , βαζετε τον ανθρωπο σε διαδικασιες τρε μπαναλ και σπασικλε ?
Ενταξει mm55 καταλαβαμε , αλλος ενας τραμπαριφας που τον χωσαμε σε ενα υπουργειο θελοντας να πουλησει που ολο και καποιο ρουσφετακι θα χρωσταει σε καποιον Ροδιτη , για να πουλησει την εκδουλευση του , ζαλιζει τα παπαρια του Β.Δ. με ερωτησουλες του κωλου ..............ετσι σε δουλεια να βρησκομαστε ..κατι δηλαδη .
Ασε μας ρε φωσκολε που θα φτιαξετε πιστες τετοια εποχη , εχετε ξεπουλησει την Ελλαδα και συνεχιζετε το παραμυθι σαν πονηριδιδες στα μικρα παιδια .....Αι χασου μυρμιγκακι
Φανταζεστε ... να ειχε ενας @ρχιδια εκει μεσα ... να σηκωθει και να του πει του τραχανα ... ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΤΑ ΛΕΣ ΑΥΤΑ ΤΑ ΑΝΕΚΔΟΤΑ ΡΕ ΠΟΛΙΤΙΚΑΝΤΗ ? 40 ΧΡΟΝΙΑ ΦΩΝΑΖΟΥΜΕ ΟΤΙ ΣΚΟΤΩΝΟΝΤΕ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΧΙΛΙΑΔΕΣ (ΤΩΡΑ ΠΙΑ) ΠΑΙΔΙΑ , ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΠΕΤΑΤΕ ΤΑ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΣΤΟΝ ΑΝΕΜΟ , ΚΑΙ ΦΤΥΝΕΤΕ ΤΙΣ ΔΥΣΜΟΙΡΕΣ ΜΑΝΑΔΕΣ ΤΟΥΣ ...........ουστ ρεε
-
Πέρα από την πλάκα που κάνουμε με το τίτλο που αναφέρεται το topic .
Όταν ήρθαν να αγοράσουν την έκταση στο ελληνικό οι κύριοι που έχουν δικαιώματα από το motrsport ( F1 ) το πολιτικό κομμάτι της Ελλάδας που είχε την εποπτεία τράβαγε ζόρια , δεν γνωρίζω εάν είχαμε άγιο που δεν έγινε η πίστα στο ελληνικό , επίσης δεν γνωρίζω εάν η συγκεκριμένη απόφαση είχε υλοποιηθεί το πόσο καλύτερα θα ήταν το motorsport στον ελληνικό χώρο
Δεν νομίζω ότι εμείς μπορούμε να πιάσουμε στον ύπνο ανθρώπους που ξέρουν την ιεραρχία των κανονισμών και την παγκόσμια διαφημιστική προβολή ,
Είναι πολύ πιο προσιτό να βλέπαμε κάτι καλύτερο στο σημείο που είδη υπάρχει ( το χωράφι ) είναι 40 λεπτά από το κέντρο, και 30 λεπτά από το αεροδρόμιο , 15 λεπτά από το Λουτράκι , 1000 φορές να φιλοξενήσουμε αγώνες τουρισμού ... βλέπε Porsche cup που έγινε στις Σέρρες , βαλκανικό κύπελλο που έγινε στις Σέρρες , βλέπε time attack που θα διοργανώσουν οι βούλγαροι
Πιστεύω ότι δεν είναι δύσκολο ... πολυ
-
Πολυ καλη η ανακοινωση, αν εγραφε και τη θεση του προεδρου για το θεμα θα ειχε καποια ουσια. Τωρα το μονο που ουσιαστικα κανει ειναι να επιβεβαιωσει πανυγηρικα το δημοσιευμα του capital.gr που ειναι η βαση αυτη της 'περιεργης' κουβεντας. Θυμιζω λοιπον τι εγραψε το capital.gr:
Σύμφωνα με πληροφορίες ο πρόεδρος της Οργανωτικής Επιτροπής κ. Β. Δεσποτόπουλος συζήτησε το ενδεχόμενο να δημιουργηθεί πίστα Αγώνων Φόρμουλα 1 στη Ρόδο, καθώς το νησί διαθέτει τις προδιαγραφές, τόσο για τη χάραξη διαδρομών, όσο και σε επίπεδο φιλοξενίας διεθνών αυτοκινήτου. Το υπουργείο δεσμεύθηκε ότι θα παράσχει κάθε δυνατή βοήθεια για τη διοργάνωση του Ράλι Ακρόπολις το Μάιο του 2011, ενώ θα εξετάσει τις προοπτικές για τη δημιουργία πίστας Φόρμουλα 1 στη Ρόδο.
Αρα η ΕΛΠΑ επιβεβαιωνει οτι εγινε σχετικη κουβεντα αναμεσα στους δυο, δεν σχολιαζει αλλα δε διαψευδει (αρα δινει καθε δικαιωμα να θεωρουμε σωστο το δημοσιευμα) το τμημα που αναφερεται στην αποψη του προεδρου της ΕΛΠΑ για καταλληλοτητα της Ροδου και τελος προσθετει οτι αυτη τη βδομαδα θα γινει συναντηση-ενημερωση του υπουργου για το θεμα.
Ρωταω λοιπον: απο τη στιγμη που οι Πατρινοι δεν εχουν προσκληθει (απο οσο ξερω) απο τον προεδρο της ΕΛΠΑ στη συναντηση, τι ακριβως θεση θα εχει ο προεδρος; Θα στηριξει αυτο το project, θα ειναι ουδετερος ή θα τραβηξει προς τη δικια του πλευρα; Ειμαστε ολο αυτια.
-
Ο χρήστης n.gikas polo 6n έγραψε:
Εγώ πιστεύω ότι κανείς δεν μπορεί να κάνει τίποτα , και όταν λεω κανείς εννοώ από χαλιβελάκη , Στρατή , κοσμόπουλο ...κτλΝικο για μενα ειναι αυτονοητο οτι αν θελουν να μεινουν στην ιστορια ως κατι διαφορετικο απο τις ΕΘΕΑ της ΕΛΠΑ πρεπει να αγγιξουν τα θεματα ουσιας που ταλαιπωρουν το σπορ οπως την αδειοδοτηση των πιστων, τα ιδιοκτησιακα των αγωνιστικων, το νομικο πλαισιο των ανθρωπων που ασχολουνται με την προετοιμασια αγωνιστικων ή τη διοργανωση αγωνων και τελοσπαντων χιλια δυο αλλα γνωστα. Το να μπαινουν καποιες ημερομηνιες στο καλενταρι μπορει να εχει δυσκολια (σε καμια περιπτωη δεν μηδενιζω τη σχετικη προσπαθεια), αλλα καλως ή κακως πλεον δε φτανει ουτε για ζητω.
Είναι πολύ πιο προσιτό να βλέπαμε κάτι καλύτερο στο σημείο που είδη υπάρχει ( το χωράφι ) είναι 40 λεπτά από το κέντρο, και 30 λεπτά από το αεροδρόμιο , 15 λεπτά από το Λουτράκι , 1000 φορές να φιλοξενήσουμε αγώνες τουρισμού ... βλέπε Porsche cup που έγινε στις Σέρρες , βαλκανικό κύπελλο που έγινε στις Σέρρες , βλέπε time attack που θα διοργανώσουν οι βούλγαροι
Πιστεύω ότι δεν είναι δύσκολο ... πολυ
Καθολου δεν ειναι δυσκολο ακομη και με τις υπαρχουσες υποδομες, το αποδεικνυει αλλωστε ο Αθανασεκος στο καρτ που παρα τις δυσκολιες που του επεβαλε η ελλειψη στηριξης, χρηματοδοτησης και μερικες φορες εμπιστοσυνης απο την αρχη εχει κανει την Ελλαδα επικεντρο της γειτονιας μας με το SEEKZ και παρουσα στις εξελιξεις διεθνως. Προφανως και το αυτοκινητο θα μπορουσε να κανει το ιδιο αλλα χρειαζονται οι καταλληλοι για να χαραξουν σαφης μακροχρονιους στοχους και μετα να ασχοληθουν πληρως για την υλοποιηση τους.
-
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
Ρωταω λοιπον: απο τη στιγμη που οι Πατρινοι δεν εχουν προσκληθει (απο οσο ξερω) απο τον προεδρο της ΕΛΠΑ στη συναντηση, τι ακριβως θεση θα εχει ο προεδρος; Θα στηριξει αυτο το project, θα ειναι ουδετερος ή θα τραβηξει προς τη δικια του πλευρα; Ειμαστε ολο αυτια.
Πλακα εχεις Κωστακη .......
Καλο βεβαια να κρατας οσο μπορεις τα ονειρα σου , γιατι οταν κτυπαει το ξυπνητηρι χανεται η μαγεια , αλλα βρε Κωστακη , βρε Κωστακη πια πιστα μπορει να γινει στην Πατρα (και οπουδηποτε αλλου) **τωρα πλεον **, απο ενα ολικα καταληστεμενο κρατος , και ειδικα εκει που ουτε το προβλημα των λαθρομεταναστων που εχουν μαζευτει εκατονταδες χιλιαδες δεν μπορουν να λυσουν .
Αστα τα ονειρα , εχει μπει τερμα σε οτι ειχαμε φανταστει οτι μπορει να γινει καποτε για το μοτορσπορ στην χωρα μας οσο αφορα πιστες κ.α.
Το θεμα περιοριζεται πλεον σε οτι υπαρχει , και πως μπορουμε να το κανουμε να εχει καποια αναπτυξη ..........
Οτι θεση και να εχει ενας για θεματα που δεν τοσα χρονια που υπηρχε εδαφος , ειναι το λιγοτερο που μπορουμε να πουμε , **αχρηστη **για καθε νοημονα ανθρωπο του χωρου ..........
Αν παμε απ'την αλλη μερια παλι .... θα δουμε οτι αυτη η δακρυβρεκτη ιστορια της πιστας στην Πατρα , εχει ξεκινησει οταν εσυ ακομα πηγαινες με κοντο παντελονακι στις πισινες να αγωνιστης , εγω απ'την μερια μου ξερω οτι φτιαχνοντε και γηπεδα ολοκληρα (βλεπε Λαρισα) απο **μοναδες ανθρωπων ** οταν πραγματικα θελουν να φτιαξουν κατι ...και οχι να φτιαχτουν , και πιστα απο φαρμακοποιο δημαρχο με μεγαλα .......!
Τιποτα αλλο γιατι οτι και να γραψουμε για νεα πιστα ..... τσαμπα καιει η λαμπα .......Κωστακη παραμυθιασμενε .
Φιλακια -
Απλα σου θυμιζω οτι τα ιδια ελεγες οταν ξεκινησα με τον Στεφανο και τον Γιωργακη
-
Kαι η καταληξη ?........
-
Για καταληξη ειναι λιγο νωρις ακομη αλλα η εξελιξη ειναι σιγουρα καλυτερη απο αυτη που προεβλεπες τοσο εσυ οσο και αλλοι φιλοι που ξερουν απο αγωνες. Περιεργως αποδειχθηκε οτι ενας Ελληνας μπορει να κερδισει στην Ιταλικη F3, να παρει υποτροφια απο την BMW, να σταθει στο βαθρο ενος αγωνα σε ΣΚ της F1, να προκαλεσει ενδιαφερον απο ελληνικα μιντια σοβαροτερα της γνωστης εκπομπης με την ανω και την κατω τελεια οσο κανενας εθνικος αγωνας, να προκαλεσει ενδιαφερον σε χορηγους που δε θελουν να ακουν για ΕΛΠΑ και αγωνες κλπ. Η μονη κακη στιγμη ειναι οτι εχει δοθει ο Στεφανος δανεικος στα ραλι
-
Ωπα , δεν εχω πει ποτε ,οτι δεν εχουμε η δεν μπορουμε να εχουμε οδηγους ταλεντα που θα μπορουσαν να σταθουν επαξια στο βαθρο διεθνων διοργανωσεων ....
Η αποψη μου παντα ειναι οτι οσα ευρω και να διαθεσουν για εξω καποια παιδια απο τις οικογεννειακες τους τσεπες , δεν θα μπορεσουν να φτιαξουν καριερα που να μας κανει υπερηφανους , οσο δεν εχουν βοηθεια δυνατη ελληνικη χορηγια που να εχει διαχρονικοτητα και πιστη στην προσπαθεια τους .(oι ξενοι μανατζερς πιστευω οτι θα προτιμουσαν καποιον εστω κι αν η πλαστιγκα εγερνε στο ελληνικο ταλεντο).
Τα αποτελεσματα -η καταληξη λοιπον ποια ειναι ? να κοβεται μια προσπαθεια αρκετων (οπως θες πεστα) ευρω, και να ξαναρχιζουν απ'το μηδεν (σχεδον) για μια φτερουγατη , στον Ελληνικο χωρο .Θα πουν καποιοι ....< μεγαλη εμπειρια ομως> , και θα συμφωνησω ! αλλα πολλα και τα ευρω , και μενει ο οικογενειακος απολογισμος να το πορισμα της ζυγαριας !
Ισως αργοτερα , οταν κι αν , το μοτορσπορ μας ανεβει σε μια αξιοπρεπη θεση .... διαφορετικα το θεμα αυτο !Προς το παρων , εχουμε αναγκη τα ταλεντα (που εχουν και τα ευρω) στην δικη μας περιοχη , να μπορεσουμε να το ανεβασουμε το καταραμενο .......
-
Οπως εχω ξαναγραψει οι αγωνες αυτοκινητου στην χωρα μας δεν εχουν ουτε το επιπεδο, ουτε την ελκυστικοτητα, ουτε προσφερουν τις προοπτικες για να τραβηξουν παιδια που εχουν διεθνεις εμπειριες απο το καρτ. Ειναι τοσο απλο. Ακομη και αν ερθει καποιος σαν τον Στεφανο ειναι περαστικος οπως τοσοι αλλοι πριν απο αυτον. Καλο ειναι να το αποδεχτουν ολοι αυτο και να ψαξουν αλλη σανιδα σωτηριας.
Δε συμφωνω καθολου οτι πχ οι ξενοι μανατζερς δε θα προτιμησουν εναν Ελληνα, αν μη τι αλλο ολοκληρη BMW Motorsport εδωσε στον Κατσινη και οχι σε καποιο Γερμανακι την ιδια υποτροφια που παλιοτερα ειχε δωσει στον Φετελ, τον Ροζμπεργκ, τον Χουλκενμπεργκ, τον Μπουεμι κλπ γιατι πολυ απλα ειδε κατι που το Γερμανακι δεν ειχε. Δε χρειαζεσαι καλυτερη αποδειξη οτι το επιχειρημα 'η εθνικοτητα μας λειτουργει αποτρεπτικα' ειναι τελειως λαθος.
Αν αξιζει η επενδυση; Αν γινει σωστα θεωρω πως ναι γιατι περα απο τις εμπειριες μενει ενα βιογραφικο που τους δινει ανοιχτη προσβαση για επαγγελματικη καριερα σε κατηγοριες πχ GT. Κατι που οι ελληνικοι αγωνες δεν προσφερουν σε καμια περιπτωση. Δες ας πουμε τον Σταματη, χαρη στο ταλεντο του και τις χρονιες στην Ιταλια οχι μονο κερδιζει ευκολα ολους στις αναβασεις αλλα εζησε την εμπειρια του Superleague. Μαλιστα θα μπορουσε αν ηταν πιο τυχερος φετος να βγαλει και καλα λεφτα απο αυτο. Ή ο Στεφανος με το βιογραφικο μπορει ανα πασα στιγμη να περασει στα GT, για την ακριβεια πριν ακριβως αγορασει το Εβο ειχε μια καλη ευκαιρια που θα του ανοιγει ενα καινουργιο κοσμο αλλα τελικα δεν περπατησε για λογους ασχετους με το οικονομικο που δεν ειναι της παρουσης. Εννοειται αν γινει λαθος και αν οι συμβουλες ειναι απο ανθρωπους που δε σεβονται τιποτα μπορει να οδηγησει σε καταστασεις απολυτης δυστυχιας αλλα πες μου, αυτο δεν εχει γινει κατ' επαναληψη στα Ελληνικα ραλι; Ισα ισα εκει ειναι ακομη πιο ματαιο γιατι δεν υπαρχει η ελπιδα για κατι θετικο περα απο το ζητω (βεβαια για μερικους ισως αυτο φτανει και περισσευει).
Επισης οι δυνατες χορηγιες για να προκυψουν απαιτουν πολυ δουλεια και μεγαλη υπομονη. Νομιζω οτι ακομη και αν αυτα τα χρονια ειναι τα χειροτερα για τετοιες προσπαθειες, ειμαστε κοντα στο να γυρισει ο τροχος και να ακολουθησουν αλλοι το παραδειγμα της Λουξ που εδω και τρια χρονια ειναι τρισευτυχισμενοι με την επιστροφη της επενδυσης της.
Τελος, υπαρχει ρητη σε ΔΤ υποσχεση της ομοσπονδιας να βοηθησει σχετικα τον Κατσινη και προφανως υπαρχουν προσβασεις σε εταιριες και οργανισμους που ενας ιδιωτης φτανει πολυ πιο δυσκολα απο οτι ενα τετοιος οργανισμος. Μενει να αποδειχθει ποσο υπαρχει η ικανοτητα ωστε οι καλες προθεσεις να γινουν απτα αποτελεσματα οχι μονο για τον Γιωργο αλλα και για αλλα παιδια. Πεδιο δοξης λαμπρο.
Τελοσπαντων, ξεφυγε η κουβεντα. Αυτο που πρσπαθω να πω ειναι οτι ακομη και στην Ελλαδα αν εφαρμοστουν οι καλες πρακτικες του πολιτισμου μπορουν να ερθουν παρομοια αποτελεσματα. Με πολυ περισσοτερο κοπο και πολυ πιο αργα μεν, αλλα μπορουν. Το ιδιο ισχυει και για μια πιστα διεθνους επιπεδου.
-
Σεβαστες οι αποψεις σου Κωστη , που πηγαζουν απ'την αγαπη σου για τους αγωνες ταχυτητας , αλλα οι δικες μου εχουν αλλαξει πλεον λογω ωριμοτερης αντιμετωπισης της οπτικης γωνιας και απαισιοδοξιας , απ'την εικονα της μαζας των αγωνιζομενων και την αρνηση της για κατι σοβαρο στην πιστα ,( οποια κι αν ειναι αυτη ), και της γυρισμενης πλατης της αρχης του σπορ ολα τα προηγουμενα χρονια .
Το θεμα ,οτι ουσιαστικα δεν εχουμε μοτορσπορ πιστας , με εχει κανει να βλεπω το < σχολειο καρτ> πλεον , μονον σαν προεκπαιδευση οδηγικη για τα Ελληνοπουλα , που χωρις αλλη επιλογη , θα συνεχισουν αν εχουν τα προσοντα ( ευρω και ταλεντο) τους αγωνες ...στους δημοσιους δρομους , ραλλυ και αναβασουλες .............Την αντιμετωπιση που περιγραφεις για νεους που αισιοδοξουν στον πολιτισμενο κοσμο , την επικροτουμε ολοι νομιζω .... σαν ονειρο απατηλο , ομως ! Μακαρι
Και για να επανελθουμε στο θεμα μας .... την πιστα F1 στην Ροδο , η και οπουδηποτε αλλου εκτος απ'την περιοχη Αττικης .........
Τι θα αλλαζε στην ζωη η στην καριερα ενος παιδιου σαν αυτων που εγραψες ? απο μια πιστα τοσων χλμ μακρια απ'το κεντρο των του αθληματος ?
Εγω παντως , πιστευω οτι θα κατεληγε σαν τα ολυμπιακα εργα , και τιποτε αλλο , και κυριως , δεν θα βοηθουσε τους ελληνικους αγωνες ταχυτητας καθολου , που ειναι και το ζητουμενο , για αυτα τα ταλεντα που βγαινουν απ'το καρτ για να εχουν προοπτικες για εκει που λες ....... -
Ο χρήστης APR έγραψε:
Τι θα αλλαζε στην ζωη η στην καριερα ενος παιδιου σαν αυτων που εγραψες ? απο μια πιστα τοσων χλμ μακρια απ'το κεντρο των του αθληματος? Εγω παντως , πιστευω οτι θα κατεληγε σαν τα ολυμπιακα εργα , και τιποτε αλλο , και κυριως , δεν θα βοηθουσε τους ελληνικους αγωνες ταχυτητας καθολου , που ειναι και το ζητουμενο , για αυτα τα ταλεντα που βγαινουν απ'το καρτ για να εχουν προοπτικες για εκει που λες .......Τους Ελληνικους αγωνες ταχυτητας οπως τους εννοεις εσυ δεν προκειται να τους βοηθουσε τιποτα, εξαλλου μια πιστα ειναι μια υποδομη, ενα εργαλειο, οχι το χαπι για πασα νοσο. Για τα παιδια του καρτ μια πιστα προσανατολισμενη (μεταξυ αλλων) στο να συγκεντρωνει τις Ιταλικες και οχι μονο ομαδες στις χειμερινες τους δοκιμες θα τους εδινε την ευκαιρια να κανουν χιλιομετρα και να μετρηθουν με τους καλυτερους πολυ φθηνοτερα και σε οικιο περιβαλλον. Επισης ειναι κοινο μυστικο οτι ολοι στις μικρες κατηγοριες κανουν στις χωρες τους επιπλεον δοκιμες εκτος κανονισμων και οι μονοι που δεν μπορουν να ακολουθησουν αυτο το παιχνιδι ηταν ο Στεφανος και ο Γιωργος για ευνοητους λογους. Ειμαστε οι τιμιοι μαλακες της παρεας και παρολα αυτα τα παιδια στεκονται οσο καλυτερα γινεται. Τελος, ενας αγωνας πρωταθληματος εντος εδρας θα εκανε πολυ πιο ευκολη την ευρεση χορηγων, ειδικα οταν ο Στεφανος εκανε Ιταλια υπηρχε απο εκει μεγαλο ενδιαφερον μονο που οι ανθρωποι ηθελαν να μιλησουν με την εδω αρχη, τα υπολοιπα μπορεις να τα φανταστεις. Προφανως, ενας αγωνας στις Σερρες με το Ιταλικο μπουκετο (τυπικα 30 μονοθεσια Formula 3, 40 μονοθεσια F. Abarth, 30 Porsche Carrera cup, 40 θηρια GT και 20 πρωτοτυπα) και κοσμο θα μαζευε και θα ανοιγε τα ματια ολων. Ισως τελικα αυτο να ηταν το μεγαλο προβλημα.
Τελοσπαντων, μια καλης χαραξης πιστα με καλο μανατζμεντ (απαραιτητα απο το εξωτερικο), στη σωστη γεωγραφικη θεση και με τις καταλληλες προσβασεις απο τα μεγαλα αστικα κεντρα μπορει να λειτουργησει 300 μερες το χρονο, να ειναι εξαιρετικα κερδοφορα, πηγη πολυτιμου συναλλαγματος, χωρος συγκεντρωσης τεχνογνωσιας και τελικα μια εξαιρετικη διαφημιση για το σπορ μας. Ειναι ενα μοντελο που το εχω δει κατα κορον να δουλευει στο εξωτερικο και μπορει να δουλεψει και εδω.
-
Ο χρήστης ALPINESTARS έγραψε:
....ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ..!!!!!!!!!!....ΕΛΠΑ !!!!!!
.....ΦΟΒΕΡΟΙ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ ΤΟΥΣ!!!
....ΑΑΑΑ ΚΑΙ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΜΗΝ ΞΕΧΑΣΩ!
Ποιοί χρωστούν τα 24 δισ. ευρώ στο δημόσιο που διαγράφονται
Ξεχωριστό ενδιαφέρον έχει ότι στη λίστα περιέχονται και εταιρείες που βρίσκονται ακόμη σε λειτουργία: ΟΣΕ (με χρέη 383 εκατ.), Express Service (33 εκατ.), Οργανισμός Εργασίας Δήμου Αμαρουσίου (22,7 εκατ), Ραπτόπουλος Ιωάννης Παναγιώτης (20,6 εκατ.), Εξπρές Σέρβις Ανώνυμη Εταιρία Εμπορίου (14,4 εκατ.), Μάρμαρα Σκαρη (13 εκατ.), Αγροτικός Πτηνοτροφικός Συνεταιρισμός (9 εκατ.), Hellenic Quality Foods (8,3 εκατ.), Αργοναύτης Επισκευές- κατασκευές πλοίων (7 εκατ.), Σ. Μακρόγλου & Σία (7 εκατ.), Oskar Security (6 εκατ.), Νιτσιάκος ΑΒΕΕ Πτηνοτροφικές Επιχειρήσεις (5,9 εκατ.), Ενωση Γεωργικών Συνεταιρισμών (5,8 εκατ.), Α. Πάσχος- Χ. Κατσικόπουλος (5,7 εκατ.).
Ακόμα στη λίστα με τις εν λειτουργία εταιρείες περιλαμβάνονται οι:
Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου και Περιηγήσεων (5 εκατ.), ΝΑΥΕΠ Επισκευές Πλοίων (5 εκατ.), Τρία Αστέρια Ξενοδοχειακή (5 εκατ.), Intersec (4,8 εκατ.), Μπαλής (4,7εκατ.), Εριοϋφαντουργική ΑΒΕΕ (4,6 εκατ.), ΜΑΡΕΝΚΟ (4,6 εκατ.), Κατράντζος Security (4,6 εκατ.), Ατλάντικ Ανώνυμη Εμπορική Εταιρία (4,5 εκατ.), Ελαιουργική ΚΣΕΠΕΠ (4,5 εκατ.), Τουριστικό Συγκρότημα Καψή (2,8 εκατ.), Πίτσα Φαν (2,5 εκατ.), Ράδιο Κορασίδη (1,5 εκατ.), Σ.Κ. Παζαρόπουλος (1,5 εκατ.), Γλου (0,8 εκατ.), Ξενοδοχεία Μήτσης (0,8 εκατ.), Αλντεμάρ Ξενοδοχεία (0,8 εκατ.).πηγή: Πρώτο Θέμα
http://www.newscode.gr/oikonomia/story/autoi-pou-xrostane-sto-dimosio
-
βλεπω συνεχιζεις τις «περιεργες» συζητησεις
το ωραιο ειναι οτι αυτη η λιστα, συμφωνα με το Πρωτο Θεμα, ηταν ουσιαστικα οι υποψηφιοτητες για εκεινους τους οφειλετες που θα αποφασιζοταν κατα την κριση των αρμοδιων υπουργων διαγραφη χρεων.
Λες να βαλουμε ενα δημοψηφισμα αν ο κοσμος των αγωνων πιστευει οτι θα ηταν οφελιμο για το σπορ ο φορεας που το διαχειριζεται, κατα τη διεθνη ομοσπονδια, να μπει σε τετοια διαδικασια με οτι δυσφημιστικο αυτο συνεπαγεται ή να κλεισει και το χρισμα να περασει πχ στην νεα ομοσπονδια;
-
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
βλεπω συνεχιζεις τις «περιεργες» συζητησειςτο ωραιο ειναι οτι αυτη η λιστα, συμφωνα με το Πρωτο Θεμα, ηταν ουσιαστικα οι υποψηφιοτητες για εκεινους τους οφειλετες που θα αποφασιζοταν κατα την κριση των αρμοδιων υπουργων διαγραφη χρεων.
Λες να βαλουμε ενα δημοψηφισμα αν ο κοσμος των αγωνων πιστευει οτι θα ηταν οφελιμο για το σπορ ο φορεας που το διαχειριζεται, κατα τη διεθνη ομοσπονδια, να μπει σε τετοια διαδικασια με οτι δυσφημιστικο αυτο συνεπαγεται ή να κλεισει και το χρισμα να περασει πχ στην νεα ομοσπονδια;ΓΕΡΟΥΛΑΝΟΣ-ΠΑΠΑΚΩΝ/ΝΟΥ 1-0
ΝΙΚΗΤΙΑΔΗΣ-ΣΑΧΙΝΙΔΗΣ 1-0
....ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΜΕΤΑΓΡΑΦΗ ΤΟΝ ΛΑΛΙΩΤΗ ΔΕΝ ΜΑΣ ΕΙΠΑΝ ΑΚΟΜΗ!
....ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΙΛΕΝΑ.....ΞΕΡΟΥΜΕ!(...ΑΣΧΟΛΕΙΤΑΙ ΜΟΝΟ ΜΕ ΤΟ WRC ΠΛΕΟΝ!!!)
-
Και ενω ποτε δε μαθαμε αν οι κ. Δεσποτοπουλος και Νικητιαδης συζητησαν το φλεγον ζητημα της Ροδου, στις Σερρες συνεχιζουν να εξασφαλιζουν χρηματα για την πιστα τους:
Έργα στο αυτοκινητοδρόμιο
Η νέα χρηματοδότηση για το αυτοκινητοδρόμιο προήλθε μέσω προγράμματος της ευρωπαϊκής εδαφικής συνεργασίας Ελλάδα – Βουλγαρία 2007-2013, όπου και εγκρίθηκε η πρόταση «προώθηση της ασφαλούς κυκλοφοριακής συνείδησης σε τοπικό επίπεδο στη διασυνοριακή περιοχή Ελλάδας – Βουλγαρίας», με ακρωνύμιο Promo Safe Driving που υποβλήθηκε από το δήμο Σερρών σε συνεργασία με το δήμο Πετριτσίου της Βουλγαρίας, Για το δήμο Σερρών θα πραγματοποιηθούν οι εξής δράσεις: Ίδρυση και λειτουργία σχολής ασφαλούς οδήγησης, αναβάθμιση της πίστας του αυτοκινητοδρομίου, αναβάθμιση της πίστας καρτ, ανακαίνιση κτιρίου στο χώρο του αυτοκινητοδρομίου, προμήθεια προσομοιωτή οδήγησης και κατάλληλου εκπαιδευτικού υλικού, ενίσχυση των δραστηριοτήτων του πάρκου κυκλοφοριακής αγωγής.http://www.e-simerini.com/e/modules.php?name=News&file=print&sid=9986
Αν και δεν εχουν ανακοινωθει με λεπτομερεια τα εργα που θα γινουν, ευχομαι να δουμε τετοιες βελτιωσεις στις υποδομες που θα επιτρεψουν στους Σερραιους να παρουν Ευρωπαϊκους αγωνες καρτ της CIK-FIA ή του WSK. Με 100-150 συμμετοχες που μαζευουν αυτες οι διοργανωσεις μιλαμε για συνολικα πανω απο 1000 ξενους που θα ερθουν στην περιοχη για σχεδον μια εβδομαδα και θα αφησουν αρκετο χρημα. Συν οτι τα δικα μας τα παιδια θα μπορεσουν να μετρηθουν με τους καλυτερους στον κοσμο εντος εδρας, συν οτι θα ειναι μια διαφημιση για το σπορ γενικα. Ελπιζω να γινει.
Επισης, οι Σερραιοι καταφεραν κατι ακομα που ειναι πολυ σημαντικο για την μελλοντικη χρηματοδοτηση εργων στο αυτοκινητοδρομιο τους, εξασφαλισαν το ειδικο σήμα λειτουργίας από το Γ.Γ. του ΕΟΤ. Το σήμα επιτρέπει την απρόσκοπτη λειτουργία του αυτοκινητοδρομίου, τις παραπέρα χρηματοδοτήσεις αναβάθμισης και επέκτασης αυτού, τη διαφήμισή του διεθνώς και γενικότερα ανοίγονται ορίζοντες για τη διεθνή ανάπτυξή του. Τους πηρε μολις 3,5 χρονια, διαβαστε περισσοτερα εδω:
http://www.serreslife.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=4926:2010-12-29-08-01-13&catid=53&Itemid=224Μηπως, λεω και καμια βλακεια, αφου υπαρχει επικοινωνια μεταξυ ΕΛΠΑ/ομοσπονδιας και ΥΠΠΟ να συζητηθει πως η διαδικασια εκδοσης αυτου του σηματος μπορει να γινει ευκολοτερη/γρηγοροτερη; Θεωρητικα ολες οι πιστες μας πρεπει να το αποκτησουν και δεν εχουν ολοι ενα δημο απο πισω με προσωπικο που μπορει να ασχοληθει για να μαζεψει τους τονους χαρτουρας. Ή μηπως ειναι μπαναλ θεμα;
-
…εκ του αποτελέσματος τις συζήτησις τριών σελίδων, το απόφθεγμα βγαίνει από αυτό που έγραψε ο συνάδελφος….
«Το θεμα περιοριζεται πλεον σε οτι υπαρχει , και πως μπορουμε να το κανουμε να εχει καποια αναπτυξη ..........
Οτι θεση και να εχει ενας για θεματα που δεν τοσα χρονια που υπηρχε εδαφος , ειναι το λιγοτερο που μπορουμε να πουμε , αχρηστη για καθε νοημονα ανθρωπο του χωρου ..........»
Α.
-
Δεν λεω, να γινει και εκει μια πιστα, αν μπορει να υποστηριχτει απο τους Ροδιτες βενζινοκεφαλους η σκοπιμοτητα της, αλλα F1;
Στην Τουρκια το πειραμα F1 απετυχε ακριβως γιατι ο ντοπιος πληθυσμος αδιαφορησε να παει να δει και να πληρωσει στον Bernie το υψηλοτατο αντιτιμο του εισιτηριου.Ολα ταχε η Μαριωρη... πιστες σε καθε χωριο, αθλητικη νοοτροπια, χρηματα για επενδυσεις, χιλιαδες νεους να ασχολουνται με την μηχανολογια και τις κατασκευες, αυτοκινητοβιομηχανιες, βιοτεχνιες ανταλλακτικων, σχολες που κανουν τους νεους να ενδιαφερονται, εεε τωρα λοιπον ας κανουμε και F1.
Εδω εχουμε ολοκληρο Ελληνικο με ετοιμο οδοστρωμα και μιλαμε για Ροδο;
Εγω οραματιζομαι μια πιστα στο Ελληνικο, αναμεσα στα δενδρα του παρκου (χαχα), σαν την Monza, για να πηγαινει επιτελους ο Ελληνας να μαθαινει να οδηγα και να ξεκ@υλωνει παραλληλα. Εκει να διοργανωνονται αγωνες διαφορων κατηγοριων Ευρωπαϊκου και Παγκοσμιου (οποιου) πρωταθληματος.
Ακομα και ο Ορχομενος θα μπορουσε να γινει αν υπηρχαν ιθυνοντες με cohones αλλα που...Το προβλημα της χωρας μας ειναι οτι τα 50 τελευταια χρονια διευθυνεται απο κατι τυπακια που θεωρουν τα σπορ κατι σαν αναθεμα (ολα εκτος απο το ποδοσφαιρο) ...
Εδω στα σχολεια της χωρας του 'Νους υγιης εν σωματι υγιη' η γυμναστικη στο Λυκειο γινεται μια - ΜΙΑ - (1) - ξαναλεω ΜΙΑ ωρα την εβδομαδα. Προφανως για να δωσουν στα παιδια μια σωστη αθλητικη, ανταγωνιστικη νοοτροπια που θα τους ακολουθησει για την υπολοιπη ζωη τους.
Εδω εναν πολιτικο (τον Πρωθυπουργο) εχουμε που αθλειται και πεσαν επανω του τα αγυμναστα μορμολυκια να τον φανε που κανει κανω η ποδηλατο...Μην κανετε ονειρα... στην χωρα των κοιλαραδων μονο ταβερνες φτιαχνονται για να μπορει ο Μεγαλος να λεει 'μαζι τα φαγαμε'
-
Ωραιο γραπτο .....
-
Κατι σε Κ. Καββαθα δεν φερνει;
Αααααχ τοσα χρονια τα λεει ο ερμος, τον ακουσε κανενα κνοδαλο;
Μονο εμεις τον διαβαζα/ουμε και ονειρευομαστε πως θα μπορουσε να ηταν η Ελλαδα αν...Θα μου το θυμηθητε οτι και η Αλβανια θα φτιαξει πιστα, γιατι η ΠΔΓΜ και η Βουλγαρια και ολες οι αλλες πρωην Γιουγκοσλαβιες εχουν προ πολλου.
Και μεις;
Οπαδοι του οποιου 'θρυλου' και εραστες της μασας...Παρεμπιπτοντως, εχετε συνειδητοποιησει τι γινεται με τις Αποκλειστικες Οικονομικες Ζωνες στην περιοχη της Ροδου και του ερημου Καστελλοριζου;
Χαμος στο ισιωμα... εν ολιγοις και θυμηθητε με, σε λιγο οι Τουρκαλαδες θα εγειρουν αξιωματα στα νησια μας.Παρτε μια ιδεα
Subject: Οι εξελίξεις στην Αίγυπτο μας αφορούν άμεσα.Διαβάστε γιατί
Η Αθήνα παρακολουθεί τις εξελίξεις στην Αίγυπτο με πάρα πολύ μεγάλο ενδιαφέρον και προσοχή ,όχι μόνο για λόγους ανθρωπιστικούς,αφού η εξέγερση βάφεται με αίμα. Ούτε μόνο επειδή στην Αίγυπτο ζει μία από τις πιο σημαντικές ελληνικές κοινότητες του πλανήτη.Το ενδεχόμενο πτώσης του καθεστώτος Μουμπάρακ ,βάζει φρένο στις συνομιλίες που είχε ξεκινήσει η Αίγυπτος με την Τουρκία για τον καθορισμό Αποκλειστικής Οικονομικής Ζώνης, 'σβήνοντας' από το χάρτη το Καστελλόριζο!
Γιατί διαφορετικά δεν μπορούν να παρουσιάζουν 'κοινά θαλάσσια σύνορα'. Το πως και το γιατί μπορείτε να το κατανοήσετε στο κείμενο του κ.Θεόδωρου Καρυώτη, καθηγητή Πολιτικής Οικονομίας στις ΗΠΑ,όπως αυτό δημοσιεύτηκε στο antibaro.
Ο ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΣ ΤΟΥΡΚΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ
Η Τουρκία είναι έτοιμη να δημιουργήσει μια Αποκλειστική Οικονομική Ζώνη (ΑΟΖ) στην Μεσόγειο όπως έκανε και στην Μαύρη Θάλασσα αγνοώντας την Διεθνή Συνθήκη για το Δίκαιο της Θάλασσας προσπαθώντας να δημιουργήσει ένα προηγούμενο και να αποκόψει την Ελλάδα από την Κύπρο.
Τα τελευταία δυο χρόνια οι Τούρκοι προσπαθούν να δημοσιεύσουν, όποτε τους δοθεί η ευκαιρία, έναν εντελώς απαράδεκτο χάρτη χωρίς να λαμβάνουν υπόψη το Δίκαιο της Θάλασσας. Όπως φαίνεται από τον παρακάτω χάρτη, δείχνουν ότι η Κύπρος αποτελείται από δύο κράτη και η αποκαλούμενη «νότιος» Κύπρος έχει μια περιορισμένη ΑΟΖ. Επιπλέον αρνούνται να δώσουν δικαιώματα ΑΟΖ στην Κρήτη και στα Δωδεκάνησα και με αυτή την οριοθέτηση παριστάνουν ότι έχουν θαλάσσια σύνορα με την Αίγυπτο!
Η τραγωδία έγκειται στο γεγονός ότι έχουν πλησιάσει τους Αιγυπτίους που φαίνεται ότι αποδέχονται μια τέτοια οριοθέτηση που δεν δίνει δικαιώματα ΑΟΖ στα ελληνικά νησιά Καστελόριζο και Στρογγύλη και έτσι παριστάνουν ότι η ΑΟΖ της Αιγύπτου συνορεύει με την ΑΟΖ της Τουρκίας. Αυτό βέβαια σημαίνει ότι δεν υπάρχουν θαλάσσια σύνορα ανάμεσα στην Ελλάδα και την Κύπρο.Ο παρακάτω χάρτης δείχνει ξεκάθαρα την οριοθέτηση της ΑΟΖ της Ελλάδας με βάση το Δίκαιο της Θάλασσας. Εύκολα αντιλαμβάνεται κανείς το μεγάλο πρόβλημα της Τουρκίας και το λόγο που δεν επιθυμεί καμία διαπραγμάτευση με την Ελλάδα σχετικά με την οριοθέτηση της ΑΟΖ στο Αιγαίο Πέλαγος. Από τον ίδιο χάρτη διαπιστώνουμε επίσης τη μεγάλη ζημιά που κάνει το Καστελόριζο στην Τουρκία, αγκάθι πραγματικό για τα πονηρά της σχέδια στην Μεσόγειο. Τέλος, ο χάρτης δείχνει την ΑΟΖ της Κύπρου και της Αιγύπτου όπου ξεκάθαρα φαίνεται ότι η Τουρκία δεν έχει θαλάσσια σύνορα με την Αίγυπτο.
Για να καταλάβουμε καλύτερα το πρόβλημα της Τουρκίας πρέπει να κάνουμε μια ιστορική αναδρομή στην ιστορία του Δίκαιου της Θάλασσας. Η Τουρκία και η Βενεζουέλα είναι δύο κράτη που δεν υπέγραψαν την Σύμβαση για το Δίκαιο της Θάλασσας το 1982 και αρνούνται μέχρι σήμερα να προσχωρήσουν σʼ αυτήν. Το πρόβλημά τους είναι παρόμοιο γιατί και τα δύο κράτη έχουν μπροστά στις ακτές τους νησιά που δεν τους ανήκουν. Ο παρακάτω χάρτης δείχνει ξεκάθαρα το πρόβλημα της Βενεζουέλας γιατί η ύπαρξη νησιών απέναντι από τις ακτές της, της δίνει μια πολύ περιορισμένη ΑΟΖ.Αυτό ακριβώς είναι και το πρόβλημα της Τουρκίας γατί έχει μια πολύ περιορισμένη ΑΟΖ στο Αιγαίο Πέλαγος μια και απέναντι από τις ακτές της υπάρχουν ελληνικά νησιά που διαθέτουν δικοί τους ΑΟΖ όπως ορίζει το άρθρο 121 της Συνθήκης του Δίκαιου της Θάλασσας.
Η κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας έκανε ένα τραγικό λάθος όταν αποφάσισε να αρχίσει συνομιλίες με την Αίγυπτο για την οριοθέτηση των θαλάσσιων ζωνών των δυο κρατών. Το τραγικό λάθος έγκειται στο γεγονός ότι η Ελλάδα άρχισε τις συνομιλίες της με την Αίγυπτο χωρίς να πάρει κάποια ρητή και σαφή διαβεβαίωση από αυτήν ότι θα δοθούν πλήρη δικαιώματα στο Καστελόριζο. Τώρα που οι συνομιλίες έχουν προχωρήσει φαίνεται ότι οι Αιγύπτιοι δεν θέλουν να δώσουν πλήρη δικαιώματα στο Καστελόριζο και αυτό δημιουργεί ένα τεράστιο πρόβλημα στη ελληνική πλευρά.
Τα πράγματα βέβαια έγιναν χειρότερα όταν οι Αιγύπτιοι ενημέρωσαν την ελληνική πλευρά ότι θα αρχίσουν συνομιλίες για οριοθέτηση θαλάσσιων ζωνών με τη Τουρκία τη στιγμή που η Αίγυπτος δεν διαθέτει θαλάσσια σύνορα με τη Τουρκία! Η Αίγυπτος θα μπορούσε να διαθέτει θαλάσσια σύνορα με τη Τουρκία μόνο αν δεν αναγνωρισθούν τα δικαιώματα του Καστελόριζου. Ο νοών νοήτω.
Η Αίγυπτος ενημέρωσε την ελληνική πλευρά ότι θα είχε συνομιλίες μαζί της στο Κάιρο στις 20 Ιουνίου του 2009 και αμέσως μετά στις 22 Ιουνίου 2009 με τη τουρκική πλευρά! Η Ελλάδα αντί να προβεί σε έντονη διαμαρτυρία για αυτή την αιγυπτιακή θέση, που παραβιάζει ξεκάθαρα το Δίκαιο της Θάλασσας, πήγε στη συνάντηση στις 20 Ιουνίου γνωρίζοντας ότι δυο μέρες αργότερα Αιγύπτιοι και Τούρκοι θα καθόντουσαν στο ίδιο τραπέζι. Η σημερινή κυβέρνηση φαίνεται να μην έχει ασχοληθεί καθόλου με αυτό το θέμα και δεν έχει αναλάβει καμία πρωτοβουλία ζητώντας δυο απλά πράγματα από του Αιγύπτιους. Πρώτον, να μη κάνουν κάποια συμφωνία με την Τουρκία και δεύτερον, να κάνουν οριοθέτηση ΑΟΖ με την Ελλάδα με βάση το Δίκαιο της Θάλασσας που και αυτοί έχουν υπογράψει.
Πριν μερικά χρόνια η κυπριακή πλευρά προσέγγισε την ελληνική κυβέρνηση και της ζήτησε να προχωρήσουν στην οριοθέτηση της ΑΟΖ των δυο κρατών, αλλά δυστυχώς η Ελλάδα δεν άδραξε μια τόσο μεγάλη ευκαιρία που θα δημιουργούσε και ένα προηγούμενο όχι μόνο για το Καστελόριζο αλλά και θα δημιουργούσε μόνιμα θαλάσσια σύνορα με την Κύπρο!
Η άρνηση της ελληνικής κυβέρνησης να οριοθετήσει την δική της ΑΟΖ με αυτή της Κύπρου δεν αποτελεί μόνο πράξη δειλίας αλλά και μεγάλης απερισκεψίας. Εύχεται κανείς η νέα κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ να διορθώσει σύντομα αυτό το λάθος και ταυτόχρονα να ζητήσει την υποστήριξη της Ευρωπαϊκής Ένωσης (ΕΕ) για αυτή την οριοθέτηση δυο κρατών-μελών της. Η ΕΕ πρέπει επιτέλους να προστατέψει τα συμφέροντά της στην περιοχή, γιατί μια οριοθέτηση ΑΟΖ ανάμεσα στην Αίγυπτο και την Τουρκία μειώνει το μέγεθος της ΑΟΖ της Ευρωπαϊκής Ένωσης στην Μεσόγειο. Εάν η κυβέρνηση Παπανδρέου δεν πραγματοποιήσει άμεσα οριοθέτηση της ΑΟΖ ανάμεσα στην Ελλάδα και στην Κύπρο και να προκαταλάβει την παράνομη Τουρκική ΑΟΖ στην Μεσόγειο, τότε η Ελλάδα θα υποστεί μια μεγάλη ήττα.
Θεόδωρος Κ. Καρυώτης
Καθηγητής Πολιτικής Οικονομίας στις Ηνωμένες Πολιτείες και μέλος της Ελληνικής Αντιπροσωπείας στην Διάσκεψη του ΟΗΕ για το Δίκαιο της Θάλασσας.
Η ΕΛΠΑ συζητά με το ΥΠΠΟ για πίστα F1 στη Ρόδο