-
Παίδες επειγόντως την βοήθειά σας!
στο Starlet του πατέρα μου το οποίο όπως γράφω είναι του 92 μοντέλο στα 1300 κυβικά, ξαφνικά στο ρελαντί άρχισε να τρελένεται και πάει από τις 800 στις 2500 στροφές και παράλληλα εν κινήσει όμως, ανεβάζει θερμοκρασία, πήγε μια κοντινή βόλτα και αναγκάστηκε να κάνει 3 στάσεις για να κρυώσει...
η θερμοκρασία υποδηλώνει βλάβη στον θερμοστάτη?
και αν ναι πιθανότατα, το ανέβασμα των στροφών που κολλάει?αν έχετε παρόμοια εμπειρία δωστε μου τα φωτα σας γιατί θα γίνουμε μπίλιες με τον @#$%%^^ τον Μέρφυ γιορτιάρες μέρες βρήκε να χαλάσει
υ.γ. αν υπάρξει ανάγκη προσωρινά να κάνει κάποια διαδρομή στην εθνική και έχοντας παράλληλα και το καλοριφέρ στο τέρμα να φέρνει καυτό αέρα από έξω νομίζω δεν θα έχει πρόβλημα (τρόπος του λέγειν) έτσι δεν είναι?
-
Παίδες επειγόντως την βοήθειά σας!
στο Starlet του πατέρα μου το οποίο όπως γράφω είναι του 92 μοντέλο στα 1300 κυβικά, ξαφνικά στο ρελαντί άρχισε να τρελένεται και πάει από τις 800 στις 2500 στροφές και παράλληλα εν κινήσει όμως, ανεβάζει θερμοκρασία, πήγε μια κοντινή βόλτα και αναγκάστηκε να κάνει 3 στάσεις για να κρυώσει...
η θερμοκρασία υποδηλώνει βλάβη στον θερμοστάτη?
και αν ναι πιθανότατα, το ανέβασμα των στροφών που κολλάει?αν έχετε παρόμοια εμπειρία δωστε μου τα φωτα σας γιατί θα γίνουμε μπίλιες με τον @#$%%^^ τον Μέρφυ γιορτιάρες μέρες βρήκε να χαλάσει
υ.γ. αν υπάρξει ανάγκη προσωρινά να κάνει κάποια διαδρομή στην εθνική και έχοντας παράλληλα και το καλοριφέρ στο τέρμα να φέρνει καυτό αέρα από έξω νομίζω δεν θα έχει πρόβλημα (τρόπος του λέγειν) έτσι δεν είναι?
-
Παίδες επειγόντως την βοήθειά σας!
στο Starlet του πατέρα μου το οποίο όπως γράφω είναι του 92 μοντέλο στα 1300 κυβικά, ξαφνικά στο ρελαντί άρχισε να τρελένεται και πάει από τις 800 στις 2500 στροφές και παράλληλα εν κινήσει όμως, ανεβάζει θερμοκρασία, πήγε μια κοντινή βόλτα και αναγκάστηκε να κάνει 3 στάσεις για να κρυώσει...
η θερμοκρασία υποδηλώνει βλάβη στον θερμοστάτη?
και αν ναι πιθανότατα, το ανέβασμα των στροφών που κολλάει?αν έχετε παρόμοια εμπειρία δωστε μου τα φωτα σας γιατί θα γίνουμε μπίλιες με τον @#$%%^^ τον Μέρφυ γιορτιάρες μέρες βρήκε να χαλάσει
υ.γ. αν υπάρξει ανάγκη προσωρινά να κάνει κάποια διαδρομή στην εθνική και έχοντας παράλληλα και το καλοριφέρ στο τέρμα να φέρνει καυτό αέρα από έξω νομίζω δεν θα έχει πρόβλημα (τρόπος του λέγειν) έτσι δεν είναι?
-
Αυτό που λες είναι λύση ανάγκης για να φτάσεις σπίτι σου για να μην το αφήσεις στην άκρη του δρόμου. Δεν ξεκινάς έτσι για διαδρομή σε εθνική, μόνο για το συνεργείο πας. Και βέβαια μπορεί και να μην λειτουργήσει καν.
-
ναι ΟΚ για αυτό έγραψα ''τρόπος του λέγειν''
Σ' ευχαριστώ!για να δούμε κάποιον ομοιοπαθούντα...
-
Ο χρήστης Slowmotion έγραψε:
Παίδες επειγόντως την βοήθειά σας!
στο Starlet του πατέρα μου το οποίο όπως γράφω είναι του 92 μοντέλο στα 1300 κυβικά, ***ξαφνικά στο ρελαντί άρχισε να τρελένεται και πάει από τις 800 στις 2500 στροφές ***και παράλληλα εν κινήσει όμως, ανεβάζει θερμοκρασία, πήγε μια κοντινή βόλτα και αναγκάστηκε να κάνει 3 στάσεις για να κρυώσει...
η θερμοκρασία υποδηλώνει βλάβη στον θερμοστάτη?
και αν ναι πιθανότατα, το ανέβασμα των στροφών που κολλάει?αν έχετε παρόμοια εμπειρία δωστε μου τα φωτα σας γιατί θα γίνουμε μπίλιες με τον @#$%%^^ τον Μέρφυ γιορτιάρες μέρες βρήκε να χαλάσει
υ.γ. αν υπάρξει ανάγκη προσωρινά να κάνει κάποια διαδρομή στην εθνική και έχοντας παράλληλα και το καλοριφέρ στο τέρμα να φέρνει καυτό αέρα από έξω νομίζω δεν θα έχει πρόβλημα (τρόπος του λέγειν) έτσι δεν είναι?
Ο αισθητήρας ρελαντί θέλει αντικατάσταση.
-
Ευχαριστώ!
ΟΚ
συνδέεται και με το ανέβασμα της θερμοκρασίας εν κινήσει ή είναι 2 τα προβλήματα? -
Το προβλημα με τις στροφες μπορει να συνδεεται με απειρα πραγματα.Οχι μονο με αισθητηρα ρελαντι.Διαγνωση μονο σε συνεργειο μπορεις να κανεις αφου μπορει να φταιει βηματικο,μπουζοκαλωδια,βαλβιδα ,θερμοκρασιας κανα κολλαρο στον παπα,το ματι στροφαλου και χιλια αλλα πιθανα.Μπορει να συνδεονται και μεταξυ τους μπορει και οχι (πιο πιθανο).Οποτε μονο στο συνεργειο θα δεις.
-
Σε ευχαριστω φίλε μου!
σήμερα το έκανα μια βόλτα για να τσεκάρω...
όταν είναι κρύο ανεβάζει στις 2000-2500 στροφές αλλά καμιά φορά πέφτει κιόλας.όταν ζεσταθηκε είδα ότι έπεσαν σε φυσιολογικά επίπεδα αλλά και σε χαμηλώτερα από το κανονικό, δηλαδή στις 600 με αποτέλεσμα να ''τρεμοπαίζει'' αλλά δεν σβήνει κιόλας....
βέβαια όταν έφτασα σπίτι έσβησα την μηχανή γιατί μίλησα στο κινητό κ όταν το ξανα-άναψα ανέβασε πάλι στροφές, κάνει τρελά με λίγα λόγια...τώρα για την θερμοκρασία, μόλις ανέβηκε ο δείκτης λίγο πάνω από την μέση άναψα το καλοριφέρ ( στο φουλ όλοι οι διακόπτες) αλλά δεν έβγαζε καυτο αέρα και κανω να ανοίξω το καπό να δω το παραφλού και τι να δω: είχε σχεδόν αδειάσει το δοχείο!!!:yikes:
έλεος και υποτίθεται ότι τα κοιτάζουμε συχνά τα υγρά, τώρα από που το έχασε τρέχα γύρευε....
από Δευτέρα συνεργειο μπας και...
αν όχι θα πάει για ανακύκλωση άλλωστε έχει πάρα πολλά χιλιόμετρα στην πλάτη του. -
Ο χρήστης Slowmotion έγραψε:
Σε ευχαριστω φίλε μου!σήμερα το έκανα μια βόλτα για να τσεκάρω...
όταν είναι κρύο ανεβάζει στις 2000-2500 στροφές αλλά καμιά φορά πέφτει κιόλας.όταν ζεσταθηκε είδα ότι έπεσαν σε φυσιολογικά επίπεδα αλλά και σε χαμηλώτερα από το κανονικό, δηλαδή στις 600 με αποτέλεσμα να ''τρεμοπαίζει'' αλλά δεν σβήνει κιόλας....
βέβαια όταν έφτασα σπίτι έσβησα την μηχανή γιατί μίλησα στο κινητό κ όταν το ξανα-άναψα ανέβασε πάλι στροφές, κάνει τρελά με λίγα λόγια...τώρα για την θερμοκρασία, μόλις ανέβηκε ο δείκτης λίγο πάνω από την μέση άναψα το καλοριφέρ ( στο φουλ όλοι οι διακόπτες) αλλά δεν έβγαζε καυτο αέρα και κανω να ανοίξω το καπό να δω το παραφλού και τι να δω: είχε σχεδόν αδειάσει το δοχείο!!!:yikes:
έλεος και υποτίθεται ότι τα κοιτάζουμε συχνά τα υγρά, τώρα από που το έχασε τρέχα γύρευε....
από Δευτέρα συνεργειο μπας και...
αν όχι θα πάει για ανακύκλωση άλλωστε έχει πάρα πολλά χιλιόμετρα στην πλάτη του.Κατά τα φαινόμενα, έχει κάψει φλάτζα το Στάρλετ.
Και μην κάνεις κανένα αστείο και το πας για ανακύκλωση.
Πέρνα από καμιά μάντρα για ανταλλακτικά και θα πάρεις πολλά παραπάνω
Τα Σταρλετάκια, τα ζητάνε επίσης σαν παλαβοί οι μαντράδες αυτοκινήτων σε ότι κατάσταση και αν είναι.
Χαρακτηριστικά να σου πω, πως επίσημη εμπορία Τoyota έδιωξε τον περασμένο μήνα δύο EP-70 σε ψιλοάθλια κατάσταση σε χρόνο dt και ενώ δίπλα υπήρχαν ένα κάρο Κορόλλες, Αβένσις, Ραβ και Γιαράκια σε εξαιρετική κατάσταση. -
Μα υπαρχουν οποιαδηποτεε στιγμη θελεις και μεταχειρισμενοι κινητηρες με 200Ε τζαμπα πραγμα!!
-
και είναι σίγουρα αξιόπιστη η μετάγγιση του κινητήρα?
τέλος πάντων αυτό έχει μόνο 300+ χιλιάδες χιλιόμετρα
κοίταξε το πήρε πριν 11 χρόνια με 26000 ΚΜ και στα 150000+- έκανε ρεκτιφιέ που δεν δικαιολογείται για την συγκεκριμένη μάρκα κ μοντέλο ειδικότερα.
οπότε παίζουν 2 τινά: ή είχε πειραγμένο κοντέρι (αναλογικό χωρίς όμως τα ψηφία να στέκονται ασύμετρα δίπλα-δίπλα καταλαβαίνετε τι εννοώ) άρα περισσότερα χιλιόμετρα ή το γεγονός ότι ο φάδερ έχει το άσχημο συνήθειο να πέφτουν οι στροφές και να ξεχνάει να κατεβάσει σχέση και κλωτσάει...οπότε μάλλον για αυτό χρειάστηκε ρεκτιφιέ νωρίς-νωρίς...
επίσης έχει πάει συνολικά 2-3 φορές σε μάστορα γιατί έχανε λάδια αλλά δεν δίνουν κ σημασία όταν βλέπουν παλιό αμάξι κολλάνε την φλάτζα με σάλιο κ άντε γεια...
απλά είναι ξεροκέφαλος ο πατέρας κ δεν θέλει να το αποχωριστεί, οι γνωστές παραξενιές που έχουν κάποιοι δηλαδή...
του έχει κοστίσει διπλό.πάντως εξαιτίας της καταγωγής του και του σπαρτιάτικου εξοπλισμού ήταν πολλή αξιόπιστο και σε μηχανικά κ σε ηλεκτρικά μιλάμε σκυλι, εξάλλου όλοι το λένε αυτο.
Αλλα μόνο αυτό....
ακόμα και όταν ήταν καινούργιο περασμένο από ΚΤΕΟ νόμιμα ήταν αμάξι με τιμόνι ''κάρου'' με 75 άλογα τελείως ασαφές σε σχέση με την Alfa145 μου, ένα Punto του 97' απλό, ένα UNO του 92' 1000άρι, ένα VW Touran εντάξει πολλή νεότερο αμάξι αυτό..ακόμα και ένα Hundai Atos του 03' 1000άρι.επίσης πετάγε κόλο χωρίς να σε προειδοποεί (μια μέρα πριν καμια 10ρια χρόνια μου έφυγε στην δεξιά στροφή μετά το ΕΛΠΑΣΟ στο γήπεδο της Καλλιθέας, πλακώθηκα στα ανάποδα τιμόνια κ το έσωσα) και απο παθητική ασφάλεια σχεδόν μηδέν...
850-900 κιλά καρότσα με πούπολο πόρτες-καπό
βέβαια είναι σχετικά οικονομικό κ έχει κ γκάζι αλλά μέχρι τα 130 το πολύ, μετά έπρεπε να του αλλάξεις όλη την ανάρτηση για να μην το φοβάσαι
εντάξει κάποιοι το μέχουν βελτιώσει ή έχουν το Turbo αλλά είμαι κατά των βελτιώσεων αλλά κ κοστίζουν συν τις άλλοις και δεν λέει γιατί να μην αγοράσεις ένα αμάξι κ να είναι από την αρχή καλοστημένο?
σορρυ για το ψιλο-
να με συγχωρήσουν οι κάτοχοι αλλά αυτή είναι η πραγματικότητα -
Ο χρήστης Slowmotion έγραψε:
και είναι σίγουρα αξιόπιστη η μετάγγιση του κινητήρα?
...μέχρι τα 130 το πολύ, μετά έπρεπε να του αλλάξεις όλη την ανάρτηση για να μην το φοβάσαι...Όντως, η οδική του συμπεριφορά με τα μαμά αμορτισέρ ήταν ΟΙΚΤΡΗ και μόνο όσοι το έχουν οδηγήσει καταλαβαίνουν για τι κατάσταση μιλάμε!
Η μάνα ενός φίλου μου αναγκάστηκε να του αλλάξει μοτέρ, γιατί κάποια εποχή ανέβαζε θερμοκρασία και θεώρησε σωστό να προσθέσει νερό από μπουκάλι 'Ηβη Λουτράκι' που πήρε από το περίπτερο. Το λάθος της δεν ήταν τόσο η μάρκα του νερού, όσο ότι άνοιξε την τάπα του λαδιού και το έριξε μέσα! -
Ο χρήστης Slowmotion έγραψε:
επίσης πετάγε κόλο χωρίς να σε προειδοποεί (μια μέρα πριν καμια 10ρια χρόνια μου έφυγε στην δεξιά στροφή μετά το ΕΛΠΑΣΟ στο γήπεδο της Καλλιθέας, πλακώθηκα στα ανάποδα τιμόνια κ το έσωσα)
Αυτό το ' απροειδοποίητα ' ποτέ δεν το κατάλαβα. Όσες φορές σβούριξα-κινδύνεψα , από fiat 128 έως nissan primera , πήγαινα γυρεύοντας με την ταυτότητα στο στόμα.
-
Είναι μέχρι να πέσεις σε καμμια στροφούλα με νερα ή γυαλισμένη....
-
Ο χρήστης Slowmotion έγραψε:
επίσης **πετάγε **κόλο χωρίς να σε προειδοποεί
-
Πάντως ήταν το πιο όμορφο στάρλετ.
-
Όντως, ειδικά αν λάβουμε υπόψη και το πότε παρουσιάστηκε (΄89). Θυμάμαι όταν το πρωτοείδα σε έκθεση της Toyota, πόση εντύπωση μου είχε κάνει ο υπερβολικά 'στρογγυλός' κώλος, αλλά και ο εντελώς ημικυκλικός πίνακας οργάνων. Ήταν η εποχή που πρωτοξεκινούσαν οι καμπύλες και τα μονοκόμματα ταμπλό.
Επίσης, λίγο αφού βγήκε ως χιλιάρι (XL), ήρθε η εποχή των καταλυτικών κι έτσι το 1990 άρχισε να εισάγεται αποκλειστικά το 1.3XLi. Η χωρητικότητα του κινητήρα (ίδια με της 'μεγάλης' Corolla - αδιανόητο!!), η ισχύς του (75 ίπποι), η ύπαρξη στροφομέτρου και τα φαρδιά λάστιχα 165/70 (!) φάνταζαν υπερβολικά, σχεδόν παράταιρα για ένα αυτοκίνητο που στη συνείδηση όλων παρέμενε 'μικρό χιλιάρι πόλης'.Τέλος
-
Λοιπόν το αμάξι πήγε σε μάστορα αμέσως μετά τα Χριστούγεννα και διαγνώστηκε τρύπα-διαρροή στο κολάρο μόνον!
πάλι καλά που δεν είχαμε άλλα..
μαζί με το ανέβασμα της θερμοκρασίας έπαψε να ανεβοκατεβάζει και τις στροφές στο ρελαντί...
ευχαριστω όλους σας για τις άμεσες απαντήσεις!
και ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!συγνώμη κ για την καθυστερημένη ενημέρωση γιατί ο Μέρφυ με χτύπησε κ στο PC και έμεινα χωρίς internet 2 βδομάδες σχεδόν!
Ανέβασμα θερμοκρασίας και στροφών σε Starlet 92'