Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Προτάσεις για αγώνες ταχύτητας 2011
    1. Home
    2. Ελληνικοί Αγώνες
    3. Προτάσεις για αγώνες ταχύτητας 2011
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 16
    • 17
    • 5 / 17
    Ελληνικοί Αγώνες
    47
    338
    1624
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      go_for_pole last edited by

      Ο χρήστης van έγραψε:
      Πως θα γίνει να μαζευτούνε 100 συμμετοχές?

      να γινει αναβαση αντι για αγωνας στην πιστα.

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • V
        van last edited by

        Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:

        Πως θα γίνει να μαζευτούνε 100 συμμετοχές?

        να γινει αναβαση αντι για αγωνας στην πιστα.

        Μετά τον Βροντάκη,που αποχώρησε απο το Just the 2 of us, θα καλέσουν εσένα εμαθα... Τραγουδάς καλά?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • G
          go_for_pole last edited by

          Βλοντακης ειναι το παλικαρι. Ρε Βασιλη θες σοβαρη απαντηση; Αν θες 100 ή τελοσπαντων πολλες συμμετοχες στις Σερρες τοτε θες καποιος να ασχοληθει ενεργα το οποιο δε το βλεπω πιθανο. Για παραδειγμα σιγουρα θα θες αυτοκινητα απο την Β. Ελλαδα αρα καποιος πρεπει να παει πανω, να ακουσει, να εξηγησει και να πεισει. Θα πρεπει να πεισεις απο πολυ νωρις οτι ο αγωνας θα γινει σιγουρα ετσι ωστε οσοι μακρινοι το σκεφτονται να μη φοβηθουν να μπατζεταρουν τα καταλληλα λαστιχα, τις αλλαγες κτλ. Ή για παραδειγμα εκτος απο τους Ελληνες θα ηταν γερη ενισχυση οι Βουλγαροι. Οι ανθρωποι γιατι δεν ειναι οπως εμεις λογικα θα εχουν ηδη κλεισει την ημερομηνια τους και λιγο πολυ η καλη τους κατηγορια μοιαζει με την Open μας (στο πιο ελευθερο) οποτε χρειαζεται καποιος να ασχοληθει για να γινουν οι στοιχιωδες συννενοησεις. Το ιδιο ισως και με τους Τουρκους με τα Καρερα.

          Οταν τα κανεις ολα αυτα και εχεις σαφεις ενδειξεις οτι θα εχεις πολλες συμμετοχες, τοτε και μονο τοτε θα μπορεις να πεις στην πιστα, στην λεσχη, στο δημο ή στα ξενοδοχεια, ρε παιδια τοσα θα παρετε, καντε και εσεις κατι σε ανταλλαγμα. Οχι πιο πριν σαν απελπισμενος ζητιανος.

          Σου κανουν ή να αρχισω προβες;

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • A
            antonis-team last edited by

            Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
            Βλοντακης ειναι το παλικαρι. Ρε Βασιλη θες σοβαρη απαντηση; Αν θες 100 ή τελοσπαντων πολλες συμμετοχες στις Σερρες τοτε θες καποιος να ασχοληθει ενεργα το οποιο δε το βλεπω πιθανο. Για παραδειγμα σιγουρα θα θες αυτοκινητα απο την Β. Ελλαδα αρα καποιος πρεπει να παει πανω, να ακουσει, να εξηγησει και να πεισει. Θα πρεπει να πεισεις απο πολυ νωρις οτι ο αγωνας θα γινει σιγουρα ετσι ωστε οσοι μακρινοι το σκεφτονται να μη φοβηθουν να μπατζεταρουν τα καταλληλα λαστιχα, τις αλλαγες κτλ. Ή για παραδειγμα εκτος απο τους Ελληνες θα ηταν γερη ενισχυση οι Βουλγαροι. Οι ανθρωποι γιατι δεν ειναι οπως εμεις λογικα θα εχουν ηδη κλεισει την ημερομηνια τους και λιγο πολυ η καλη τους κατηγορια μοιαζει με την Open μας (στο πιο ελευθερο) οποτε χρειαζεται καποιος να ασχοληθει για να γινουν οι στοιχιωδες συννενοησεις. Το ιδιο ισως και με τους Τουρκους με τα Καρερα.

            Οταν τα κανεις ολα αυτα και εχεις σαφεις ενδειξεις οτι θα εχεις πολλες συμμετοχες, τοτε και μονο τοτε θα μπορεις να πεις στην πιστα, στην λεσχη, στο δημο ή στα ξενοδοχεια, ρε παιδια τοσα θα παρετε, καντε και εσεις κατι σε ανταλλαγμα. Οχι πιο πριν σαν απελπισμενος ζητιανος.

            Σου κανουν ή να αρχισω προβες;


            100%
            A

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • V
              van last edited by

              Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
              Ρε Βασιλη θες σοβαρη απαντηση; Αν θες 100 ή τελοσπαντων πολλες συμμετοχες στις Σερρες τοτε θες καποιος να ασχοληθει ενεργα το οποιο δε το βλεπω πιθανο. Για παραδειγμα σιγουρα θα θες αυτοκινητα απο την Β. Ελλαδα αρα καποιος πρεπει να παει πανω, να ακουσει, να εξηγησει και να πεισει. Θα πρεπει να πεισεις απο πολυ νωρις οτι ο αγωνας θα γινει σιγουρα ετσι ωστε οσοι μακρινοι το σκεφτονται να μη φοβηθουν να μπατζεταρουν τα καταλληλα λαστιχα, τις αλλαγες κτλ. Ή για παραδειγμα εκτος απο τους Ελληνες θα ηταν γερη ενισχυση οι Βουλγαροι. Οι ανθρωποι γιατι δεν ειναι οπως εμεις λογικα θα εχουν ηδη κλεισει την ημερομηνια τους και λιγο πολυ η καλη τους κατηγορια μοιαζει με την Open μας (στο πιο ελευθερο) οποτε χρειαζεται καποιος να ασχοληθει για να γινουν οι στοιχιωδες συννενοησεις. Το ιδιο ισως και με τους Τουρκους με τα Καρερα.

              Οταν τα κανεις ολα αυτα και εχεις σαφεις ενδειξεις οτι θα εχεις πολλες συμμετοχες, τοτε και μονο τοτε θα μπορεις να πεις στην πιστα, στην λεσχη, στο δημο ή στα ξενοδοχεια, ρε παιδια τοσα θα παρετε, καντε και εσεις κατι σε ανταλλαγμα. Οχι πιο πριν σαν απελπισμενος ζητιανος.

              Σου κανουν ή να αρχισω προβες;

              Μια χαρά τα πάς.Ηταν τοσο δύσκολο να τα αναφέρεις?Θα μπορούσες και να τα απαριθμήσεις, ωστε να είναι και πιο ευκολο για αυτούς που ενδιαφέροντε για τις ταχύτητες.
              Η ΟΜΑΕ πράγματι θα μπορούσε να ερθει και σε επικοινωνία με τις αντοίστιχες των Βούλγαρων και των Τούρκων...Και αυτοί θα το ήθελαν, αφού θα μειωθεί το κόστος τους...

              Οι ενδιαφερόμενες λέσχες ακούν?

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • G
                glf last edited by

                οι Βούλγαροι την έχουν.. καταβρεί στις Σέρρες. Τέλος Γενάρη θα γίνει τετράωρο event αντοχής που διοργανώνει νομίζω το ίδιο Βουλγάρικο club που έκανε και τον αγώνα στις Σέρρες πριν δύο μήνες.
                Ο Χαβενετίδης πάλι μας έχει στο.. ψήσιμο να μπούμε και μεις

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • D
                  dimos last edited by

                  Οπως βλεπεις Van μου ,οποιος θελει να τρεξει τρεχει ειτε ερχεται απο τη Bουλγαρια ειτε απο την Τουρκια και επισης βλεπεις οτι υπαρχουν ανθρωποι που γνωριζουν και μπορουν να οργανωσουν την κατασταση των Α.Τ.
                  Το να καταφερουμε να γινει ενας αγωνας με 100-80αντε συμμετοχες δεν λυνει το προβλημα.

                  Ηδη κατι sobaro γινεται απο Βορειο οργανωτη και θα γινουν οι Σερρες ειμαι σιγουρος

                  Ομως τα πραγματα ειναι απλα:

                  ** ενας φορεας για 5 χρονια να εχει το απολυτο pouvoir (sic!!) των Α.Τ. για :**
                  a) να θεσμοθετησει νεους συγχρονους κανονισμους
                  b) να δημιουργησει συμβολαια με τις πιστες της Ελλαδας και γιατι οχι του εξωτερικου(μια χαρα ειχαμε παει στην Ιταλια με τα Ενιαια και την F3 τοτε θυμασαι APR??
                  c) να δημιουργησει σωμα χρονομετρων - κριτων- αρχοντων ΜΟΝΙΜΟ !!! (εννοειται με αναπληρωματικους) που θα γνωριζουν τους κανονισμους και θα ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΚΡΙΝΟΥΝ!!!ΑΔΕΚΑΣΤΑ
                  d)εχοντας τα απολυτα δικαιωματα των ΑΤ να μπορει να τα πουλησει σε χορηγους εν ολω και εν μερει...δυσκολο πραγμα στις μερες μας αλλα οχι αδυνατο,ολοκληρο ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ θα πουλαει με διεθνεις επεκτασεις ....ολο και καποιος θα βρεθει.
                  Και μετα αν αρχισει να γυρναει η σκουριασμενη ροδα μπορουμε να την κανουμε να παει και διακοσια!!!!
                  e) σχεσεις με τηλεοραση
                  f)
                  g)
                  κτλ κτλ που αν τα πουμε ολα τωρα Βασιλη μου θα αλλαξω τον χρονο πανω στο πληκτρολογιο

                  ΟΜΑΕΕΕΕΕΕ ΚΑΙ ΕΠΑΑΑΑΑ τι θαγινει το 2011 με τους ΑΓΩΝΕΣ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ??
                  ΤΩΡΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙΤΕ ειδ' αλλιως να οργανωθουμε για το 2012...

                  dimos

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • G
                    go_for_pole last edited by

                    ή εναλλακτικα Δημο να πει η αρχη αυτες οι τρεις πιστες ειναι καταλληλες για αγωνες, αυτα ειναι τα στανταρντς ασφαλειας (FIA ή σοβαρης εθνικης αρχης) που πρεπει να τηρουν τα αγωνιστικα και απο εκει και περα οποιος θελει διοργανωνει οτι θεσμο θελει αρκει να τηρει μερικα αυτονοητα στανταρντς ασφαλειας. Σε τρια χρονια θα δουμε ποιος απο τους οργανωτες εκανε την καλυτερα δουλεια και θα του δωσουμε τον τιτλο του πανελληνιου πρωταθληματος. Απλα πραγματα.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • D
                      dimos last edited by

                      Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
                      ή εναλλακτικα Δημο να πει η αρχη αυτες οι τρεις πιστες ειναι καταλληλες για αγωνες, αυτα ειναι τα στανταρντς ασφαλειας (FIA ή σοβαρης εθνικης αρχης) που πρεπει να τηρουν τα αγωνιστικα και απο εκει και περα οποιος θελει διοργανωνει οτι θεσμο θελει αρκει να τηρει μερικα αυτονοητα στανταρντς ασφαλειας. Σε τρια χρονια θα δουμε ποιος απο τους οργανωτες εκανε την καλυτερα δουλεια και θα του δωσουμε τον τιτλο του πανελληνιου πρωταθληματος. Απλα πραγματα.

                      Κωστα μου ετσι δεν ειναι μεχρι τωρα ??? δεν μας οδηγησε πουθενα..... βεβαια με αυτη την αρχη του σπορ.ν αλλαζαν τα πραγματα και υπηρχε σοβαρος ελεγκτικος μηχανισμος και οπως λες σοβαρη αρχη (με δυνατοτητες) τοτε μπορει. Σε τρια χρονια ομως φανταζομαι οι οργανωτες θα εχουν αλληλοεξοντωθει και θα ειμαστε παλι στα ιδια....(μην ξεχνας ειμαστε Ελληνες!!!!)

                      Η F 1 ευημερει (ευημερουσε ...θα δουμε τωρα με την καινουργια συνθηκη ομονοιας ) γιατι διοικειται απο ενα φορεα που εχει αμεσο συμφερον απο την ευημερια αυτη......

                      Πρεπει να κανω και ....κακα μου??

                      dimos

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • A
                        apr last edited by

                        Ο χρήστης dimos έγραψε:
                        Ηδη κατι sobaro γινεται απο Βορειο οργανωτη και θα γινουν οι Σερρες ειμαι σιγουρος

                        Ομως τα πραγματα ειναι απλα:

                        ** ενας φορεας για 5 χρονια να εχει το απολυτο pouvoir (sic!!) των Α.Τ. για :**
                        a) να θεσμοθετησει νεους συγχρονους κανονισμους
                        b) να δημιουργησει συμβολαια με τις πιστες της Ελλαδας και γιατι οχι του εξωτερικου(μια χαρα ειχαμε παει στην Ιταλια με τα Ενιαια και την F3 τοτε θυμασαι APR??
                        c) να δημιουργησει σωμα χρονομετρων - κριτων- αρχοντων ΜΟΝΙΜΟ !!! (εννοειται με αναπληρωματικους) που θα γνωριζουν τους κανονισμους και θα ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΚΡΙΝΟΥΝ!!!ΑΔΕΚΑΣΤΑ
                        d)εχοντας τα απολυτα δικαιωματα των ΑΤ να μπορει να τα πουλησει σε χορηγους εν ολω και εν μερει...δυσκολο πραγμα στις μερες μας αλλα οχι αδυνατο,ολοκληρο ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ θα πουλαει με διεθνεις επεκτασεις ....ολο και καποιος θα βρεθει.
                        Και μετα αν αρχισει να γυρναει η σκουριασμενη ροδα μπορουμε να την κανουμε να παει και διακοσια!!!!
                        e) σχεσεις με τηλεοραση
                        f)
                        g)

                        ΟΜΑΕΕΕΕΕΕ ΚΑΙ ΕΠΑΑΑΑΑ τι θαγινει το 2011 με τους ΑΓΩΝΕΣ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ??
                        ΤΩΡΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙΤΕ ειδ' αλλιως να οργανωθουμε για το 2012...

                        dimos

                        Μ'αρεσεις ....... , αν παρακαμψουμε και τα (γιατι οχι του εξωτερικου(μια χαρα ειχαμε παει στην Ιταλια με τα Ενιαια και την F3 τοτε θυμασαι APR??) να προσγειωθουμε λιγο ,μιας και ισως να μην εχουμε μαντηλακι να κλαψουμε το 2011 , στην Ιταλια θα βρουμε ?

                        Μετρημενα και απλα πραγματακια θα ελεγα για το 2011 , αλλα με λιγη φαντασια σε ορισμενες αλλαγες να μπορουν με εικονα να βγουν ωστε να ξεσηκωσουν λιγο , τους κοιμισμενους , αλλα , λατρεις του ειδους ............

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • G
                          go_for_pole last edited by

                          Ο χρήστης dimos έγραψε:
                          Κωστα μου ετσι δεν ειναι μεχρι τωρα ???

                          Οχι δεν ειναι. Για παραδειγμα κανεις δεν ξερει αν ενα αιτημα απο ανεξαρτητο οργανωτη για τα Μεγαρα θα επαιρνε εγκριση παρα το οτι γινονται εκει διαφορες ημιαγωνιστικες εκδηλωσεις. Ουτε κανεις ξερει αν ενα ενιαιο με αυτοκινητο που τρεχει πιστα πχ Αγγλια, Γαλλια, Ιταλια αλλα δεν εχει FIA ομολογκασιον (δηλαδη τα περισσοτερα) θα ηταν δεκτο απο την ΕΘΕΑ. Με αυτες τις συνθηκες κανεις δε θα ρισκαρει σε κατι που δεν ειναι ξεκαθαρο αν ειναι δεκτο. Ας τα αφησουν οπως ειπα και θα γινει οτι και στο καρτ, θα υπαρχουν διαφορετικα πακετα για διαφορετικες αναγκες με ανταγωνισμο μεταξυ τους.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • D
                            dimos last edited by

                            Ο χρήστης APR έγραψε:

                            Μ'αρεσεις ....... , αν παρακαμψουμε και τα (γιατι οχι του εξωτερικου(μια χαρα ειχαμε παει στην Ιταλια με τα Ενιαια και την F3 τοτε θυμασαι APR??) να προσγειωθουμε λιγο ,μιας και ισως να μην εχουμε μαντηλακι να κλαψουμε το 2011 , στην Ιταλια θα βρουμε ?

                            Μετρημενα και απλα πραγματακια θα ελεγα για το 2011 , αλλα με λιγη φαντασια σε ορισμενες αλλαγες να μπορουν με εικονα να βγουν ωστε να ξεσηκωσουν λιγο , τους κοιμισμενους , αλλα , λατρεις του ειδους ............

                            Και ομως Κυριε Χρηστο ..αν ξεπεραστει το θεμα των εισητηριων Πατρα- μπαρι, μεσω μιας χορηγιας της ναυτιλιακης,τοτε ενας αγωνας εκει θα κοστιζει λιγοτερο απο τις σερρες (οπως ηταν μεχρι τωρα).

                            Ασε που ειναι ενα γεγονος που μπορει να ενδιαφερει και καποια καναλια η και μεγαλους χορηγους......

                            και που εν πασει περιπτωσει θα αρεσει πιο πολυ στους οδηγους ,απο αλλη μια Τριπολη,.

                            dimos

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • G
                              go_for_pole last edited by

                              Υπαρχει και το μικρο θεμα να βρεις ημερομηνια και να πληρωσεις την πιστα βεβαια που στην Ιταλια δεν ειναι τζαμπα οπως εχουμε κακομαθει εδω

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • A
                                antonis-team last edited by

                                Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
                                Υπαρχει και το μικρο θεμα να βρεις ημερομηνια και να πληρωσεις την πιστα βεβαια


                                Με μια φράση φίλε μου, περίγραψες ολόκληρο το πρόβλημα.
                                Και σίγουρα όχι ημερομηνία, μα ημερομηνίες σε βάθος χρόνου, γιατί κανένας δεν προετοιμάζει αυτοκίνητο για μια φορά, και θα δούμε….
                                Δεύτερο και σίγουρα όχι απλό, πως θα πληρώνετε η πίστα και από ποιους, για να κλιστεί για 5πχ διοργανώσεις?.
                                ΑΝΤΩΝΗΣ.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • G
                                  go_for_pole last edited by

                                  Ο χρήστης glf έγραψε:
                                  οι Βούλγαροι την έχουν.. καταβρεί στις Σέρρες. Τέλος Γενάρη θα γίνει τετράωρο event αντοχής που διοργανώνει νομίζω το ίδιο Βουλγάρικο club που έκανε και τον αγώνα στις Σέρρες πριν δύο μήνες. Ο Χαβενετίδης πάλι μας έχει στο.. ψήσιμο να μπούμε και μεις

                                  Να μπειτε, γιατι οχι; Αν μη τι αλλο τοσα χιλιομετρα μαζεμενα δε θα κανετε ευκολα. Ασε που εχει χαβαλε το να αλλαζεις οδηγους, να κανεις πιτ στοπς κλπ.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • B
                                    babis-koligiannis last edited by

                                    Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
                                    ή εναλλακτικα Δημο να πει η αρχη αυτες οι τρεις πιστες ειναι καταλληλες για αγωνες, αυτα ειναι τα στανταρντς ασφαλειας (FIA ή σοβαρης εθνικης αρχης) που πρεπει να τηρουν τα αγωνιστικα και απο εκει και περα οποιος θελει διοργανωνει οτι θεσμο θελει αρκει να τηρει μερικα αυτονοητα στανταρντς ασφαλειας. Σε τρια χρονια θα δουμε ποιος απο τους οργανωτες εκανε την καλυτερα δουλεια και θα του δωσουμε τον τιτλο του πανελληνιου πρωταθληματος. Απλα πραγματα.

                                    Καλημερα,
                                    Ψαξε να βρεις ,τον Σιδερη IRON Team,ειτε μας αρεςει , ειτε οχι σαν οργανωτης, ρωτησε τον τι εγινε με το νεοσυσταθεν τοτε 'προιον' που ακουγε στον ονομα sport 1600 και μερικοι το χλευαζαν (Περιοδικα, καναλια) και καλως η κακως μεχρι σημερα συμπληρωνει μια κατηγορια!
                                    Ο ανθρωπος απλως ζητησε να το αναλαβει για 5 χρονια.
                                    Βρες τον και θα καταλαβεις αν, φυσικα θελησει να σου απαντησει ,με τετοιου ειδους αντιμετωπιση που ειχε,τι πρεπει να περιμενει κανεις!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • V
                                      van last edited by

                                      Ο χρήστης Babis Koligiannis έγραψε:
                                      Καλημερα,
                                      Ψαξε να βρεις ,τον Σιδερη IRON Team,ειτε μας αρεςει , ειτε οχι σαν οργανωτης, ρωτησε τον τι εγινε με το νεοσυσταθεν τοτε 'προιον' που ακουγε στον ονομα sport 1600 και μερικοι το χλευαζαν (Περιοδικα, καναλια) και καλως η κακως μεχρι σημερα συμπληρωνει μια κατηγορια!
                                      Ο ανθρωπος απλως ζητησε να το αναλαβει για 5 χρονια.
                                      Βρες τον και θα καταλαβεις αν, φυσικα θελησει να σου απαντησει ,με τετοιου ειδους αντιμετωπιση που ειχε,τι πρεπει να περιμενει κανεις!

                                      Τότε ήταν ΕΛΠΑ.Και βέβαια εβαλε και λίγο το χεράκι(πολύ λίγο) ο ΣΟΑΑ, για να λέμε και του στραβού το δίκιο...
                                      Δεν ξέρω αν είναι σωστό να το αναλάβει μια οργάνωση το θέμα, αλλα σίγουρα η IRON TEAM, αν και με λίγη εμπειρία απο τους αγώνες αυτοκινήτου, είχε δείξει, οτι εχει όρεξη και μπορεί και θέλει.Φτάνει να μην της τραβούν το χαλί κάτω απο τα πόδια.
                                      Ξέρεις, αυτή η εργολαβεία, δλδ μια οργάνωση για ολο το πρωτάθλημα, με φοβίζει.Βλέπεις στην Ελλάδα είμαστε.
                                      Σίγουρα οι οργανώσεις τότε της IRON, εδειναν μια αλλη διάσταση στους αγώνες, και ανέβασαν ψιλά τον πύχη.Τουλάχιστον σε οσα αφορούν χρονομέτρηση. επικοινωνία, επαφή με τους οδηγούς κλπ.
                                      Παρόλα αυτά ομως, εχει παραμείνει μια οργάνωση που την εχουν αφήσει στο περιθώριο.
                                      Πιστεύω οτι δεν είναι καιρός για πολυτέλειες. Η IRON TEAM χρειάζεται, αλλα η εργολαβεία με φοβίζει. Και στο κάτω κάτω, ποιος είναι αυτός που θα κρίνει την προσπάθεια της κάθε οργάνωσης και αν πράγματι ήταν καλή και αν πρέπει να συνεχίσει?

                                      Βέβαια, τώρα που υπάρχει θέμα με τις δύο ομοσπονδίες....βράστα...!

                                      Αυτό που πάλι με προβληματίζει, είναι οτι ολα γίνονται με μυστικοπάθεια.
                                      Γιατι δεν βγαίνουν οι λέσχες να συζητήσουν τους σκοπούς τους και το τι ζητούν?Παρα πάλι δίνονται οι αγώνες με πλήρη αγνοια των οδηγών?Δεν νομίζω οτι ο ΣΟΑΑ ρώτησε ή ενημέρωσε τα μέλη του για τις θέσεις του.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • G
                                        go_for_pole last edited by

                                        Γιατι Βασιλη, εδω και χρονια δεν εχουμε ατυπα εργολαβια απο μια αλλη λεσχη; Γιαυτο λεω, αν οντως ειναι πλεον διαφορετικα απο τις παλιες, κακες εποχες ας επικοινωνησει η ΕΠΑ τις διαθεσιμες πιστες και τις απαιτουμενες προδιαγραφες για τα αυτοκινητα και ας αφησει τον καθε ενδιαφερομενο να κανει αυτο που θελει ελευθερα.

                                        Μπαμπη δεκτο αυτο που λες, αλλωστε το εχω δει και στο καρτ: το 2009 η επιτροπη καρτ θελησε να δοκιμασει ολες τις εναλλακτικες οργανωσης για τους αγωνες της Αθηνας. Η Iron ειχε παρει τον τελευταιο γυρο του πρωταθληματος και το Athens Cup, στον πρωτο εκανε δουλεια συνηθισμενου επιπεδου αλλα ενα μηνα μετα και αφου ειχε παρει τα διδαγματα της πρωτης φορας εκανε ενα Athens Cup που ηταν μακραν οτι καλυτερο εχουμε δει ποτε. Για την ακριβεια εκανε αρκετους Βαλκανιους να ρωτανε τιμες για το Ελληνικο πρωταθλημα γιατι το επιπεδο ηταν κατα πολυ ανωτερο απο τα εθνικα τους πρωταθληματα και βασικα θυμιζε Ιταλια στο πιο φθηνο φυσικα. Η Iron ηταν βεβαια ακριβοτερη απο τις εναλλακτικες αλλα ηταν φανερο οτι αξιζε καθε σεντ γιαυτο η επιτροπη προτεινε να παρει και τους δυο Αθηναϊκους αγωνες του 2010 ομως η εισηγηση δεν εγκριθηκε. Το γιατι δεν ειναι δυσκολο να το καταλαβει κανεις.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • A
                                          antonis-team last edited by

                                          Ταπεινή μου γνώμη είναι, ότι η προσέγγιση στο θέμα γίνετε αποσπασματικά και περιστασιακά.
                                          Εάν όλοι οι οδηγοί, καθώς και οι εξωτερικοί παράγοντες, γραφτούν και γίνουν μέλη, σε υγιείς λέσχες, εκ των έσω, θα μπορέσουν να επηρεάσουν καταστάσεις. Η διαδικασία είναι συγκεκριμένη. ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΕΝΟΙ > ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ > ΛΕΣΧΕΣ > ΟΜΑΕ ΕΘΕΑ > ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΩΝ ΑΓΩΝΩΝ. Είναι μονόδρομος.
                                          Βέβαιο είναι, ότι όλα τα γραφόμενα, διαβάζονται. Μα εκλαμβάνονται σαν ελπίδα. Άλλο το να και διατυπωθούν εγγράφως και ενυπόγραφα.
                                          Antonis-team.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • A
                                            apr last edited by

                                            edit mod

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 16
                                            • 17
                                            • 5 / 17
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr