-
Ο χρήστης platis έγραψε:
Ο Μιχαλης Ευφραιμογλου εγραψε:Δίνουν μεγαλύτερη προσοχή στο να μην περιορίζονται τα δικαιώματα των Αγωνιζομένων, είναι δίπλα τους (έτσι τουλάχιστον πρέπει), διότι είναι αυτοί που κατά τεκμήριο δεν γνωρίζουν καλά τα δικαιώματά τους.
Κι ο Πλατης ρωταει και θα σεβαστει την απαντηση απο καποιον που φαινεται πως ξερει:
Στη συγκεκριμενη περιπτωση, η ΕΘΕΑ ορθα ενεκρινε τον ειδικο κανονισμο?
Στη συγκεκριμενη περιπτωση οι αγωνοδικες ενηργησαν σωστα ?Θερμη παρακληση Μιχαλη, αν εχεις το κουραγιο να διαβασεις και μια σειρα ερωτησεων που εγραψα στη δημοσιευση 15/12/10, 11.41, λιγο πιο πανω.
Η ΕΘΕΑ, γιατρέ μου, προσέχει να μη βάλει κάποιος Οργανωτής στον Ειδικό Κανονισμό κάποιο άρθρο το οποίο να έρχεται σε σύγκρουση ή να αναιρεί τον Γενικό Κανονισμό, αλλά πρέπει μόνον να τον συμπληρώνει. Αρα εν προκειμένω καλώς ενεκρίθη ο Ειδικός Κανονισμός και το άρθρο 12.
Αν οι Αγωνοδίκες ενήργησαν σωστά... Υποθέτω δεν ήταν αυτόπτες μάρτυρες και η απόφασή τους βασίστηκε στην έκθεση του Κριτού Γεγονότων, για το εάν μετακινήθηκαν εσκεμμένα οι νερομπαριέρες. Πιθανόν να μην την έλαβαν υπόψιν τους στο σύνολό της ή κατά ένα τμήμα, έτσι κι αλλιώς δεν δεσμεύονται απο την έκθεση του, αλλά να στηρίχθηκαν σε δική τους προσωπική εκτίμηση και σε άλλα στοιχεία που εγώ δεν γνωρίζω.Μερικες ερωτησεις, και παρακαλω (σοβαρα) οποιον ξερει να μου απαντησει
ΜΕ ΒΑΣΗ ΠΟΙΟΝ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟ- τοποθετουνται τζερσευ στα ραλλυ. Επειδη σ ενα κοματι αναπτυσεται μεγαλη ταχυτητα, η επειδη ΟΛΗ η διαδρομη βγαζει μεγαλη μεση ωριαια?
2.Απαγορευεται ν αγγιξεις τα τζερσευ και δεν απαγορευεται να παρεις μαζι σου μια μπαριερα?
3.Οριοθετειται διαδρομη με κινουμενα ορια? - Τιμωρειται ο 'παραβατης'?
- Συνεδριαζουν οι αγωνοδικες και επιβαλλουν ποινη στο συνολο του αγωνα κι οχι στον χρονο της συγκεκριμενης ειδικης που εγινε η παραβαση?
- Ανακοινωνεται η ποινη (χρονικα) στον συμμετεχοντα?
- Σε ραλλυ μετρανε οι δυο ειδικες στις τρεις? Κι αν εχεις ποινη σ αυτη που ξεσκαρταρεις, τι γινεται? Εφ οσον ο αγωνας ειναι χωρισμενος σε τρεις χρονους και πετας τον εναν, κι εφ οσον χρονος=διαδρομη +ποινη, γιατι δεν μπορεις να 'ξεσκαρταρεις τον ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΧΡΟΝΟ?
Συμπερασμα?
ΕΠΑ, Στρατη, ο κανονισμος θελει δουλεια. Τα υπολοιπα...
-
Επιβραδύνσεις τοποθετούνται σε κάθε περίπτωση κατά την οποία «εκτιμάται» ότι θα αναπτυχθεί υπερβολική και επικίνδυνα μεγάλη ταχύτητα σε ένα τμήμα κάποιας ειδικής.
Μία ειδική με χαμηλή ΜΩΤ, μόλις 75~80 km/h, η οποία όμως περιλαμβάνει ένα τμήμα 1 χλμ. πατημένο, θεωρείται επικίνδυνη και στο συγκεκριμένο σημείο τοποθετούνται επιβραδύνσεις. -
Η άποψή μου είναι ότι δεν απαγορεύεται να κουνήσει τα εμπόδια, αλλά απαγορεύεται και τιμωρείται η πρόθεση, ο δόλος και η ηθελημένη προσπάθεια να κερδίσει κάποιος έναντι των συναδέλφων του.
-
Ο Αγωνιζόμενος οφείλει να συμβουλεύεται και να ενημερώνεται τον πίνακα ανακοινώσεων και ο Υπεύθυνος σχέσεων με τους Αγωνιζόμενους είναι εκεί για να παρέχει κάθε πληροφορία – επεξήγηση.
5.7. Δεν μου έτυχε ποτέ τέτοια περίπτωση. Στα ράλλυ στους χρόνους των ειδικών προστίθενται οι ποινές χρόνου, χωρίς να αξιολογείται σε ποια ειδική υπήρξε η παράβαση. Εκεί όμως αθροίζονται όλες οι ειδικές και έτσι δεν δημιουργείται ζήτημα.
Σε σπριντ όμως που μετρούν οι 2 εκ των 3 ειδικών, η άποψή μου είναι ότι κάθε παράβαση που αφορά την συγκεκριμένη προσπάθεια, όπως π.χ. πρόωρη εκκίνηση, ηθελημένη προσπάθεια παράκαμψης των σικέιν, σταμάτημα μεταξύ τερματισμού και στοπ, κ.α. πρέπει να ακολουθεί την τύχη της συγκεκριμένης προσπάθειας και όχι να διατηρείται ανεξάρτητα της επιλογής του Αγωνιζόμενου. - τοποθετουνται τζερσευ στα ραλλυ. Επειδη σ ενα κοματι αναπτυσεται μεγαλη ταχυτητα, η επειδη ΟΛΗ η διαδρομη βγαζει μεγαλη μεση ωριαια?
-
Μην περιμένετε να πάρετε απαντήσεις από τον οργανωτή,το ίδιο έργο παίζετε σε κάθε διοργάνωση που ανακύπτουν βάσιμα παράπονα από συμμετέχοντες.Πόσο θα ασχοληθούν ακομη με το θέμα,σκέφτεται,του χρόνου κάποιοι θα ξανάρθουν και πάλι από την αρχή,τα ίδια. Εδώ κινδύνευσαν ζωές,χάθηκαν περιουσίες και παραλίγο να υπάρχει μεγάλη οικολογική καταστροφή που αποτράπηκε την τελευταία στιγμή από προσπάθεια αγωνιζομένων και όχι από τον οργανωτή όπως κανονικά θα έπρεπε,αν είχε λάβει τα κατάλληλα μέτρα βέβαια,πριν 2 χρόνια.Ξέρω για κάποιους πάλι γίνομαι δυσάρεστος και ξήνω πληγές,αλλά με τα λύπης μου διαπιστώνω ότι κάποιοι άνθρωποι δεν θα αλλάξουν ποτέ και πέρα από τις ύβρεις και τις απειλές που ξεστομίζουν δεν επιχειρηματολογούν,ούτε μπαίνουν στην θέση του πελάτη αγωνιζόμενου.Κλείνω με μια ερώτηση,του χρόνου εάν και εφόσον πάρει αγώνα,θα ξανατρέξετε;Εάν ναι ,συγνώμη αλλά μην παραπονιέστε για τα αυτονόητα.
ΦΙΛΙΚΑ
ΠΟΛΙΤΗΣ Ν.
-
Ο χρήστης Politis Nikos έγραψε:
...Κλείνω με μια ερώτηση,του χρόνου εάν και εφόσον πάρει αγώνα...http://ethea.elpa.gr/common/includes/media.php?id=2842
ΚΥΠΕΛΛΟ ΑΣΦΑΛΤΙΝΩΝ ΣΠΡΙΝΤ 2011
...
3. 28,29 Μαΐου ΑΜΦΙΚΛΕΙΑ ΛΑΜΑ -
Ο χρήστης Politis Nikos έγραψε:
Κλείνω με μια ερώτηση,του χρόνου εάν και εφόσον πάρει αγώνα,θα ξανατρέξετε;Εάν ναι ,συγνώμη αλλά μην παραπονιέστε για τα αυτονόητα.ΦΙΛΙΚΑ
ΠΟΛΙΤΗΣ Ν.
Προσωπικά έχω τρέξει για πρώτη και τελευταία φορά στο Σπριντ Αμφίκλειας το 2005. Από τότε το εχω βγάλει εκτός των αγώνων που θα τρέχω.
-
Ο χρήστης Ευφραίμογλου Μιχάλης έγραψε:
Ο
-
Επιβραδύνσεις τοποθετούνται σε κάθε περίπτωση κατά την οποία «εκτιμάται» ότι θα αναπτυχθεί υπερβολική και επικίνδυνα μεγάλη ταχύτητα σε ένα τμήμα κάποιας ειδικής.
Μία ειδική με χαμηλή ΜΩΤ, μόλις 75~80 km/h, η οποία όμως περιλαμβάνει ένα τμήμα 1 χλμ. πατημένο, θεωρείται επικίνδυνη και στο συγκεκριμένο σημείο τοποθετούνται επιβραδύνσεις. -
Η άποψή μου είναι ότι δεν απαγορεύεται να κουνήσει τα εμπόδια, αλλά απαγορεύεται και τιμωρείται η πρόθεση, ο δόλος και η ηθελημένη προσπάθεια να κερδίσει κάποιος έναντι των συναδέλφων του.
-
Ο Αγωνιζόμενος οφείλει να συμβουλεύεται και να ενημερώνεται τον πίνακα ανακοινώσεων και ο Υπεύθυνος σχέσεων με τους Αγωνιζόμενους είναι εκεί για να παρέχει κάθε πληροφορία – επεξήγηση.
5.7. Δεν μου έτυχε ποτέ τέτοια περίπτωση. Στα ράλλυ στους χρόνους των ειδικών προστίθενται οι ποινές χρόνου, χωρίς να αξιολογείται σε ποια ειδική υπήρξε η παράβαση. Εκεί όμως αθροίζονται όλες οι ειδικές και έτσι δεν δημιουργείται ζήτημα.
Σε σπριντ όμως που μετρούν οι 2 εκ των 3 ειδικών, η άποψή μου είναι ότι κάθε παράβαση που αφορά την συγκεκριμένη προσπάθεια, όπως π.χ. πρόωρη εκκίνηση, ηθελημένη προσπάθεια παράκαμψης των σικέιν, σταμάτημα μεταξύ τερματισμού και στοπ, κ.α. πρέπει να ακολουθεί την τύχη της συγκεκριμένης προσπάθειας και όχι να διατηρείται ανεξάρτητα της επιλογής του Αγωνιζόμενου.Ευχαριστω πολυ Μιχαλη. Διαφωνουμε στο θεμα της συμπληρωσης του Γενικου κανονισμου, απο εναν ειδικο κανονισμο. Μπορει να κανω και λαθος. Εχουμε το γνωστο 'αφου δεν απαγορευεται=επιτρεπεται η αφου δεν αναφερεται=απαγορευεται?' Πιασ'τ'αυγο και κουρευτο, αλλά πρεπει κι αυτο ακομα να ξεκαθαριστει.
Παντως το φαουλ υπηρξε, κι αυτο εχει σημασια. Οση σημασια εχει, με τις νωπες εμπειριες, να ξαναδουμε τους κανονισμους.
Ευχαριστω και παλι
Χ.Π. -
-
@ Μιχαλη Ευφραιμογλου.
Επειδη κι οι πιο διαβαστεροί ωρες ωρες τυφλωνονται, παραδεχομαι οτι τωρα μολις προσεξα οτι στις 3 ελαφρυτερες ποινες δεν καλειται ο 'υποδικος' να καταθεσει.
Αυτο δεν αντικειται σε καθε ΕΝΝΟΙΑ ΔΙΚΑΙΟΥ και δεν θα επρεπε ν αλλαξει?
ΕΘΕΑ, ΕΠΑ, το εχετε προσεξει, ακομα κι απο νομικης πλευρας? ΣΟΑΑ, θεμα ΣΟΒΑΡΟΤΑΤΟ.
ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ ΝΑ ΘΥΣΙΑΖΟΝΤΑΙ ΘΕΜΕΛΙΩΔΗ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΣΤΟΝ ΒΩΜΟ ΤΗΣ ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΗΣΗΣ ΧΡΟΝΟΥ.
Το αρθρο αυτο ειναι προιον απερισκεψιας... -
Μερικά περάσματα από τον αγώνα: http://www.youtube.com/watch?v=Ch1qeIsH87M
16ο rally sprint ΑΜΦΙΚΛΕΙΑΣ 3sss