Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Προτάσεις για αγώνες ταχύτητας 2011
    1. Home
    2. Ελληνικοί Αγώνες
    3. Προτάσεις για αγώνες ταχύτητας 2011
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 16
    • 17
    • 4 / 17
    Ελληνικοί Αγώνες
    47
    338
    1632
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      go_for_pole last edited by

      Παντως προσωπικα αν τεθει θεμα για R4 στις πιστες ειμαι υπερ
      Τα R2 και τα R3 σε ποια κλαση τρεχουν; Θα εχουμε ενιαιο academy με Fiesta;

      Ενταξει, περα απο την πλακα ας γινουν τουλαχιστον οι αγωνες εστω και ετσι και βλεπουμε. Βεβαια το 9 στα 12 σημαινει οτι οι αγωνες στις Σερρες θα υποφερουν.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • H
        hannibal last edited by

        X8es o k. Xristos eipe gia sxetika gia kapelomata apo BTCC klp. En merh exei dikio. Isws opws eipa na yparxei ksexwristh klassh gia ayta. An efarmostei to polynikoys gia genikh kataksh sthn ba8mologia ths genikhs pali kapws swzetai to problhma, bebaia oi organwtes mporoyn na bazoyn succes ballast stis prwtes 6 8eseis, horsepower cap (opoy ta amaksia 8a prepei na exoyn ena xarti apo kapoio sygkekrimeno dynamometro opoy 8a epileksoyn oi organwtes kai na apodeikneitai oti einai mesa sta plaisia) na parakoloy8oynte me DL1 systhma, na efarmozoyn poines gia ride height klp klp opoy mporoyn na eksomeiwsoyn kapws tis katastaseis, posa set lastixa 8a xrhshmopoihsoyn h akoma na exoyn enan kai mono promh8eyth elastikwn me idia goma gia oloys. Bebaia ola ayta mporoyn na ginoyn kai gia oles tis kathgories antistoixa...

        Alh8eia gia kana enniaio yparxei kammia syzhthsh?
        Kai meta pali ksypnhsa.....

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • L
          luislamoyas last edited by

          Ενταξει, περα απο την πλακα ας γινουν τουλαχιστον οι αγωνες εστω και ετσι και βλεπουμε. Βεβαια το 9 στα 12 σημαινει οτι οι αγωνες στις Σερρες θα υποφερουν.[/quote]

          Ωραιο ακουγεται ολο αυτο αν γινει ετσι οπως το λεει ο Βασιλης.
          Οι Σερρες μπορει και να μην υποφερουν υπο προυποθεσεις.
          1ον οι 2 διπλοι αγωνες σε Τριπολη και Μεγαρα μας κανουν 8 (2 φορες Τριπολη χ 2=4 κλπ) οποτε θεωρητικα θα χρειαζεσαι τουλαχιστον εναν αγωνα Σερρες.
          2ον Εαν μπουν στο προγραμμα σχετικα νωρις πχ 1ος-2ος η 3ος αγωνας λιγο δυσκολο να τον αφησεις εξω.
          3ον Μπορει το ταξιδι να ειναι μεγαλο αλλα πραγματικα αξιζει τον κοπο να κανει καποιος αγωνα σε μια πραγματικη πιστα
          και οχι σε αεροδρομια.Για οποιον δεν εχει παει πραγματικα θα παθει πλακα.Επιπλεον εξαρταται και τι παροχες θα δοθουν.
          Τελος ετσι οπως διαχωριζοντε οι κλασεις ακουγεται πολυ ενδιαφερον και με συναγωνισμο.Ωραιο θα ηταν βεβαια να υπαρξει και καποιο ενιαιο.

          Υ.Γ Βασιλακο κοριο τους εχεις βαλει εκει στην ΟΜΑΕ-ΕΠΑ-ΕΘΕΑ-ΣΜΣ?

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • G
            go_for_pole last edited by

            Ο χρήστης LUISLAMOYAS έγραψε:
            οι 2 διπλοι αγωνες σε Τριπολη και Μεγαρα μας κανουν 8 (2 φορες Τριπολη χ 2=4 κλπ) οποτε θεωρητικα θα χρειαζεσαι τουλαχιστον εναν αγωνα Σερρες

            Θεωρητικα γιατι πολυ φοβαμαι οτι πρακτικα οι περισσοτεροι θα πονταρουν σε οκτω δυνατους αγωνες ελπιζοντας οτι αυτοι που θα ανεβουν επανω θα εχουν καποια εγκαταληψη. Αν ηταν 10 στα 12 και χωρις δυνατοτητα να πεταξεις και τους δυο ενος γυρου θα ηταν αλλιως.

            Μπορει το ταξιδι να ειναι μεγαλο αλλα πραγματικα αξιζει τον κοπο να κανει καποιος αγωνα σε μια πραγματικη πιστα και οχι σε αεροδρομια.Για οποιον δεν εχει παει πραγματικα θα παθει πλακα.

            Σε αυτο φυσικα συμφωνω αλλα τοσα χρονια ελαχιστοι απο αυτους που τρεχουν στο πρωταθλημα δε δινει σημασια. Γιατι; Γιατι μαλλον δεν εχουν παιδεια αγωνων ταχυτητας.

            Ωραιο θα ηταν βεβαια να υπαρξει και καποιο ενιαιο

            Εδω νομιζω εχεις ενα αδικο γιατι η εντυπωση μου ειναι οτι και το τελειο ενιαιο να προσφερθει με αυτες τις συνθηκες, ελαχιστοι θα ρισκαρουν για να χτισουν αυτοκινητο. Η μονη λυση θα ηταν νοικιαζομενα κεντρικης προετοιμασιας αλλα για να ασχοληθει κανεις πρεπει πρωτα να περασουν μερικα χρονια σταθεροτητας με προγραμματα που θα τηρουνται και μετα βλεπουμε.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • H
              hannibal last edited by

              Sxetika me toys agwnes poy mporoyn na prosmetrhsoyne mporeite mesw SOAA na mpei stoys kanonismoys oti mporoyn na afaire8oyn mono oi agwnes poy einai DNF (Did Not Finish) kai oxi aytoi poy 8a einai DNS (Did Not Start).

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • L
                luislamoyas last edited by

                Αγαπητε φιλε Go_For_Pole δεν μπορω να διαφωνησω σε τιποτα μαζι σου.Εχεις απολυτο δικιο.Και ειδικα το ενιαιο ειναι απιστευτα δυσκολο στις μερες μας , με τους εμπορους αυτοκινητων να κλαινε με μαυρο δακρυ ποιος θα επενδυσει σε διαφημιση μεσω των αγωνων ......
                Οι λεξεις κλειδια που ειπες ειναι και .Τοτε και μονο τοτε μπορει να υπαρξει καποια στιγμη μια κεντρικη διαχειριση με εναν μεγαλο χορηγο που να θελει να μπει στο χωρο και ο ιδιος να προσπαθησει να αναδειξει το σπορ ωστε να εχει και τα αναλογα οφελοι.
                Αλλα μεχρι τοτε ας ονειρευτουμε

                φιλικα Βαγγελης Κοντουζογλου

                Υ.Γ Μπορουν παντως οπως εγραψε και πιο πανω ο φιλος Αννιβας να αποφεχθουν οι οποιες επιλογες.

                Υ.Γ2 Ας ειμαστε και λιγο πιο επιεικης (γενικοτερα το λεω για ολους μας) με τις εκαστοτε ηγεσιες , και ειδικα την τωρινη , γιατι κατι παει να γινει , χωρις αυτο να σημαινει βεβαια οτι δεν χρειαζεται απειρη δουλεια και εκσυχρονισμος εκ βαθους οπως εχει γραφτει και σε αλλα ποστ.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • V
                  van last edited by

                  Να σημειώσω οτι αγώνας ταχύτητας στο Τυμπάκι, δεν θα ξαναγίνει...
                  Διοτι βρήκε Πετρέλαια στην εκπομπή της Τρίτης, λέει, ο Χαρδαβέλας...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • B
                    babis-koligiannis last edited by

                    Αυτα το εμαθες πριν την τριτη δοση του μνημονιου, προφανως!
                    Για την ραμπα του ΟΣΕ ενοω.

                    Μακαρι να ειναι ετσι, οτι τρεχει -τρεχει, κατι σαν το σωζων εαυτον σωθητω!

                    Α ρε Βασιλακη!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • V
                      van last edited by

                      Ο χρήστης Babis Koligiannis έγραψε:
                      Αυτα το εμαθες πριν την τριτη δοση του μνημονιου, προφανως!
                      Για την ραμπα του ΟΣΕ ενοω.

                      Μακαρι να ειναι ετσι, οτι τρεχει -τρεχει, κατι σαν το σωζων εαυτον σωθητω!

                      Α ρε Βασιλακη!

                      Οπως βλέπεις, κανεις δεν ασχολείται με την Πίστα.Δεν τους ενδιαφέρει βρε παιδί μου! Εχουμε γίνει ολοι Walter κουλερμαν και ασχολούμαστε μόνο με τα ράλι και το πως θα κερδίσουμε αυτόν τον αντιπαθητικό Γάλλο... Ασε που είναι και 'μούρη' να είμαστε 'εν φορμέ' και να κυκλοφορούμε στην Εκκινηση του Ακρόπολης μαζί με LOEB, HIRVONEN, LATVALA κλπ... Αλλωστε στην πίστα δεν ήρθε ποτέ και κανενας ξένος για να μας κερδίσει...ε?
                      Και Βέβαια ειναι μ@λ@κες οι ξένοι, που το MOTORSPORT τους ξεκινάει πρώτα απο τους αγώνες ταχύτητας και μετά εξαπλώνεται...Ρε αυτοί δεν ξέρουν...
                      Τεσπα, Παλλάδιο θα ερθεις σε κανενα SERVICE Park? Ετσι και αλλιώς για την πίστα δεν γραφει κανείς, οπότε ας το γυρίσουμε και αυτό το θέμα σε Ράλι του 2011...

                      Αντε! Τι κάθεστε...Εσείς εκει πάνω! Θα ασχοληθείτε καθόλου με την πίστα που την πεθάνατε?Τόσα 'ψέμματα' εχουν γραφτεί εδω μέσα και δεν ειδα κανεναν 'Αρχοντα' να πέρνει θέση... Χωρις Σοβαρό Πρωτάθλημα ταχύτητας καμία χώρα δεν εχει ανεπτυγμένο MOTORSPORT...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • P
                        passat1-8t last edited by

                        Ο χρήστης van έγραψε:
                        ...
                        Αντε! Τι κάθεστε...Εσείς εκει πάνω! Θα ασχοληθείτε καθόλου με την πίστα που την πεθάνατε?Τόσα 'ψέμματα' εχουν γραφτεί εδω μέσα και δεν ειδα κανεναν 'Αρχοντα' να πέρνει θέση... Χωρις Σοβαρό Πρωτάθλημα ταχύτητας καμία χώρα δεν εχει ανεπτυγμένο MOTORSPORT...

                        • 1
                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • A
                          antonis-team last edited by

                          Ο χρήστης passat1.8t έγραψε:

                          ...
                          Αντε! Τι κάθεστε...Εσείς εκει πάνω! Θα ασχοληθείτε καθόλου με την πίστα που την πεθάνατε?Τόσα 'ψέμματα' εχουν γραφτεί εδω μέσα και δεν ειδα κανεναν 'Αρχοντα' να πέρνει θέση... Χωρις Σοβαρό Πρωτάθλημα ταχύτητας καμία χώρα δεν εχει ανεπτυγμένο MOTORSPORT...

                          • 1

                          Ίσος μια άλλη οπτική γωνία σε διαφωτίσει, φίλε μου.

                          Η πίστα είναι περιχαρακωμένη οικονομικά.
                          Η πίστα είναι επανδρωμένη εκ των έσω.
                          ‘Άρχοντες’ είναι θεσμός αυτάρκης από βόρια.
                          Ένας παρατηρητής από ΕΘΕΑ θα είναι το μόνο πιθανό κόστος – κέρδος για την επιχείρηση της Αθήνας, για χρήματα που θα βγουν από το ‘μαντρί’.
                          Είναι δε και μακριά από της δουλειές τους!!.

                          Έτσι αρκούντες στης δυο, μέγαρα και Τρίπολη. Αυτές χρειάζονται την ‘επιχείρηση’ της Αθήνας!.
                          Τώρα τα μέγαρα από ότι γνωρίζω, είναι ανασφαλής και παράνομη.
                          Η Τρίπολη έχει ‘όρους’ από πλευράς αεροπορίας, που είναι ‘δύσκολοι’, καθώς και δαπανηροί.

                          «... Χωρις Σοβαρό Πρωτάθλημα ταχύτητας καμία χώρα δεν εχει ανεπτυγμένο MOTORSPORT...»


                          Σοβαρό πρωτάθλημα, γίνετε από σοβαρούς ανθρώπους, από σοβαρή κεφαλή στο σπορ.
                          Και ρωτώ:
                          Τι αποτελέσματα είχαμε από την ‘μετάλλαξη’ στην ΕΘΕΑ?.
                          Τι αποτέλεσμα είχαμε από της αρχαιρεσίες στον ΣΟΑΑ?.
                          Σε τι ποσοστό θεωρείς ότι είναι ‘σοβαροί’ οι αγωνιζόμενοι?. Τι ‘πλάτη’ έχουν βάλει για τα δικά τους συμφέροντα?. Εάν εξαιρέσουμε μια χούφτα που ασχολούνται με τα διάφορα θέματα, ΠΟΥ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΦΟΡΟΥΝ, όλοι οι υπόλοιποι ενεργούν, σαν να αναπνέουν μόνιμα καυσαέρια, θολωμένα ψάρια. Τι να αξιώσουν αυτοί?. Τι σύνδεσμο μπορούν να φτιάξουν και να στηρίξουν, που να έχει πυγμή και επιβολή?.

                          Είναι για κλάματα η όλη κατάσταση. Θα έλεγα ότι χρειάζεται επανάσταση, και αναδιάρθρωση με υγιοί υλικά, μα αυτά μας τελείωσαν το 1821……άντε το 1940. Τώρα?, μέχρις και κυβερνόντες στην ουσία σαν κράτος, έχουμε ξενόφερτους……ΔΝΤ……
                          antonis-team.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • V
                            van last edited by

                            Ο χρήστης johanndelta έγραψε:
                            Μακαρι να γινουν ολα αυτα. Ωραια και η ιδεα των 2 σκελων, ανακατευει περισσοτερο την τραπουλα. Δοξα τω θεω, γιατι ανησυχουσα οτι 'τσαμπα το κλωσαω το αυγο μου' (Kadett GSi). Παρεπιπτοντως, θα γινει αλλος αγωνας μεσα στο '10 (διπλος στην Τριπολιτσα ακουσα) να κλεισει το φετινο;

                            ΥΓ:van να υποθεσω οτι μονοπεταλουδο ΕΕ/11 θα ειναι στην πρωτη ομαδα της super touring...

                            Δυστυχώς, δεν θα γίνει τίποτα απο ολα αυτά, διοτι σε αυτή την χώρα είμαστε κανίβαλοι. Οι περισσότερες Ελλήνικές επιτυχίες στο Εξωτερικό, ειναι στην Πίστα, αλλα εμείς εκει...Το Ακρόπολης και Αγιος ο Θεός... Εχουμε γίνει ολοι Rallyman... του κ@λου... Παρεάκια με τον LOEB.

                            Η πρόταση για τον τρόπο διεξαγωγής του Αγώνα είχε πέσει στο τραπέζι του Σοαα κάποτε απο Εμένα- Copy paste του BTCC τότε! Αλλα βλέπεις κάποια 'πρωτοκλασάτα' ονόματα διαφώνησαν εντονα...Βλέπεις δεν ειχαν συνηθίσει να ξεκινούν απο την 'πλέμπα' και να ανεβάσουν τον βαθμό δυσκολίας...Ηθελαν να καθαρίζουν απο τον πρώτο γύρο. Βλέπεις στην Αγγλια, ο Menu, Tarquini, Plato, Leslie, Giovanardi, Aiello είναι ολοι 'αδερφές'.Το εχουμε πει πολλάκις

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • H
                              hannibal last edited by

                              Ο χρήστης van έγραψε:

                              Δυστυχώς, δεν θα γίνει τίποτα απο ολα αυτά, διοτι σε αυτή την χώρα είμαστε κανίβαλοι. Οι περισσότερες Ελλήνικές επιτυχίες στο Εξωτερικό, ειναι στην Πίστα, αλλα εμείς εκει...Το Ακρόπολης και Αγιος ο Θεός... Εχουμε γίνει ολοι Rallyman... του κ@λου... Παρεάκια με τον LOEB.

                              Η πρόταση για τον τρόπο διεξαγωγής του Αγώνα είχε πέσει στο τραπέζι του Σοαα κάποτε απο Εμένα- Copy paste του BTCC τότε! Αλλα βλέπεις κάποια 'πρωτοκλασάτα' ονόματα διαφώνησαν εντονα...Βλέπεις δεν ειχαν συνηθίσει να ξεκινούν απο την 'πλέμπα' και να ανεβάσουν τον βαθμό δυσκολίας...Ηθελαν να καθαρίζουν απο τον πρώτο γύρο. Βλέπεις στην Αγγλια, ο Menu, Tarquini, Plato, Leslie, Giovanardi, Aiello είναι ολοι 'αδερφές'.Το εχουμε πει πολλάκις

                              Basilh gia poies ellhnikes epityxies sto ekswteriko? Trexei kaneis?
                              Kaneis den ksereis tpt giati ta MME koimoynte.... Akoma kai to skaki einai gnwsto an kerdisei kapoios Ellhnas endiaferonte.... Alla Motorsport? Ti einai ayto?

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • V
                                van last edited by

                                Επειδή παίζεται ενα κρυφτούλη και η ΟΜΑΕ εχει 'δεσμευσει' τα μέλη της, μάλλον, να μην γράφουν στο FORUM, αλλα ολοι θα ήθελαν να μάθουν τις απόψεις τον ενδιαφερομένων, οπως και τι ζητούν οι οδηγοί απο τις λέσχες σε μια οργάνωση αγώνα Ταχύτητας, προτείνω λοιπόν ενα είδος Γκάλοπ.

                                1ον, Τι ζητούν οι οδηγοί απο την οργάνωση του πρωταθλήματος.
                                2ον, Τι ζητούν οι οδηγοί απο μια οργάνωση.(παροχές κλπ)
                                3ον, Τι ζητούν οι οδηγοί απο κανονισμούς
                                4ον, τι ζητούν οι οδηγοί απο την διεξαγωγή του αγώνα.

                                Καλό θα είναι να είμαστε πιστεύω σύντομοι και περιεκτικοί.

                                Απαντάω λοιπόν πρώτα εγώ.
                                Στο 1ο:
                                α) Σταθερότητα του πρωταθλήματος με 5ετή στόχο.
                                β) Αναγνώριση επι ίσης οροις με τα αλλα πρωταθλήματα απο τα ΜΜΕ, την ΟΜΑΕ, ΕΘΕΑ/ΕΠΑ και ΣΟΑΑ.
                                γ) Σταθερότητα στις ημερομηνίες διεξαγωγής αγώνα
                                δ) Εκσυγχρονισμό στα μέσα και στα υλικά που χρησιμοποιούνται(αμάν πια αυτά τα παλιο λάστιχα, οι κορίνες και τα σαπιοκάγκελα)
                                ε) Εξειδίκευση κριτών για αγώνες ταχύτητας(μόνο)
                                στ) Εξειδίκευση Τεχνικών εφόρων για αγώνες ταχύτητας(μόνο).Με αυτόν τον Τρόπο θα εχουν εργαλεία για ελέγχους, πάντα.
                                ζ) Εξειδίκευση Αγωνοδικών και λοιπών για αγώνες ταχύτητας(μόνο)
                                η) ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ ΛΕΣΧΗΣ ΜΕ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ(Ας βρουν τρόπο αυτοί)
                                θ) Ονομαστικό Καρτελάκι PASS της προκοπής, τυπωμένο και πλαστικοποιήμένο απο την ΟΜΑΕ σε οποιον συμετέχει σε αγώνα ταχύτητας.
                                ι) Το ίδιο και για τους μηχανικούς, εστω και με μια μικρή αξία...Θα ισχύει για ολους τους αγώνες Ταχύτητας. Να γίνουμε επιτέλους λίγο Ευρώπη.Ολα παίζουν τον ρόλο τους και δείχνουν ενα επίπεδο.
                                κ) Απόσταση τουλάχιστον ενα μήνα ο επόμενος αγώνας απο τον προηγούμενο

                                Στο 2ο:
                                α) Σοβαρή αντιμετώπιση του αγώνα και οχι για 'κονόμα'
                                β) Ερευνα και οργάνωση για χαμηλότερες τιμές σε ξενοδοχεία.
                                γ) Μια Δωρεάν διανυκτέρευση στον οδηγό εκτός περιοχής
                                δ) Πρόβλεψη για μεταφορά(τόσο δύσκολο είναι να οργανωθούν 2,3 νταλίκες?Δεν είπαμε απαραίτητα για 'τσάμπα' αλλα σίγουρα θα πετύχουν καλύτερη τιμή)
                                ε) Επικοινωνία καθόλη την διάρκεια του αγωνιστικού ετους με τους οδηγούς.
                                στ) Οργανωμένο χώρο Pits και Padock.Οχι μπάτε σκύλοι - αλέστε...
                                ζ) 'Κονφερασιέ' της προκοπής, που να γνωρίζει τους πάντες και τα πάντα.

                                Στο 3ο:
                                α) Εκσυγχρονισμό των κανονισμών των κατηγοριών.Υπάρχουν αυτοκίνητα σύγχρονα που δεν μπορούν να τρέξουν, λόγο παλαιότητας των κανονισμών...βλέπε R1,R2,R3 κλπ. Που θα τα βάλουμε αυτά στην OPEN?
                                β) Εκσυγχρονισμό των κανονισμών της διεξαγωγής του Αγώνα.Ακόμα κάνουμε τους 3 γύρους πρίν απο τον γύρο σχηματισμού...Εκκινήσεις χωρίς σβήσε-αναψε και ξανασβήσε...Αυτό είναι ευκολο.Πάρτε ενα DVD με αγώνα ταχύτητας σύγχρονο και δείτε...
                                γ) Δύο Αγώνες των 10-12 Γύρων κλπ.(αυτά τα εχω γράψει παλαιότερα)

                                Στο 4ο:
                                Εναν άνθρωπο απο την ΟΜΑΕ/ΕΠΑ/ΣΟΑΑ/ΛΕΣΧΗ, οπου δεν θα συμμετέχει σαν οδηγός, ούτε θα κάθετε στην Γραμματεία. Θα 'κόβει βόλτες' στα Padock ολο το διήμερο. Θα είναι σε συνεχή επικοινωνία με τους οδηγούς και τα PITS, για να ενημερώνει και να ενημερώνετε...ΚΑΙ ΟΧΙ ΓΙΑ ΝΑ ΚΟΥΒΑΛΑΕΙ ΧΡΟΝΟΥΣ ΚΑΙ ΑΛΛΑ.Δεν θα είναι αυτή η δουλεία του.

                                Αυτά σκέφτηκα οτι θα θέλαμε οι οδηγοί που μας αρέσει η πίστα.
                                Περιμένω να διαβάσω και άλλα.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • N
                                  n-gikas-polo-6n last edited by

                                  Φίλε van ,, δεν ξέρω ποίος είσαι , αλλά είσαι από τους λίγους που ξέρουν τι θέλουν , όταν αποφασίσουν οι περισσότεροι τι θέλουν τότε μπορεί να έχουμε ολοκληρωμένη άποψη .. και να θυμίσω κάτι.. οι έλληνες οδηγοί που τους παροτρύνανε η πατεράδες τους ,,, ( βλέπε εμένα και άλλους 20 ) εκτός Ιαβέρηδες... δεν μας πήγαν στα βουνά , μας πήγαν στα kart , τώρα η ΟΜΑΕ ΕΘΕΑ , ΣΟΑΑ, δεν καταλαβαίνουν ότι αυτό το άθλημα έχει ανθρώπους που γουστάρουν την ταχύτητα στο φυσικό της στοιχείο
                                  ( αυτοκινητοδρόμιο ),, υπάρχει η συζήτηση που μπορεί να φέρει σύγχρονο αυτοκινητοδρόμιο στην Αθήνα,, χωρίς τρελές φορολογίες από το κράτος , χωρίς μίζες των υπουργών ανάπτυξης και των ΟΜΑΕ,ΕΘΕΑ,ΣΟΑΑ ..

                                  επίσης δεν μπορεί να καταλάβει κανείς από αυτούς που κυβερνάνε αυτό το μικρόκοσμο των αγώνων ότι ένα σύγχρονο αυτοκινητοδρόμιο θα φέρει χρήμα από τουρισμό ..
                                  και θα σταματήσει το θέμα με τα τροχαία ατυχήματα ,, μηχανές αυτοκίνητα , και οι κοντρακιδες των 20 δευτερολέπτων θα έχουν των φυσικό τους χώρο

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • D
                                    dimos last edited by

                                    Μπραβο Van,

                                    Πολυ σωστα αυτα που αναφερεις και ειμαι σιγουρος οτι δεν υπαρχει οδηγος που δεν συμφωνει μαζι σου.Μακαρι να βρουν χρονο και διαθεση Ο Επαμεινωνδας,ο Στρατης Και ο Αθανασεκος και οποιος αλλος ειναι αρμοδιος, να ασχοληθουν δημιουργικα με αυτα.

                                    Προσωπικα θα εδινα πολυ μεγαλη βαση στην Προβολη των αγωνων ταχυτητας η οποια μπορει να γινει μονο σε συνεργασια με τον κυριο χορηγο που πρεπει να υπαρξει και να βοηθησει στην προβολη.

                                    Μην ξεχναμε οτι οι αγωνες ταχυτητας ειναι 'μαντρωμενοι ' και κατα συνεπεια πολυ πιο ευκολοι στην τηλεοραση (ζωντανο η βιντεο- μεγαλο η μικρο καναλι ..αυτο ειναι αλλη κουβεντα) και επομενως στην προβολη

                                    ΠΡΟΒΟΛΗ

                                    Βεβαια πρεπει συγχρονα να φροντισουμε και το θεαμα που βγαζουμε σαν συμμετεχοντες ,για αυτο καποιοι σπριντ αγωνες ,σε καποιες κατηγοριες μπορει να μην ειναι κακη ιδεα.

                                    dimos

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • V
                                      van last edited by

                                      Καμία αποψη θα πείτε?Είπαμε κάνουμε ΓΚΑΛΟΠ....με 1,2,3 πραγματάκια. ΑΝΤΕ!

                                      Αν γράφω μόνο εγώ τι θέλω, δεν εχει νόημα.Δεν θα γίνει πρωτάθλημα για εμένα...!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • B
                                        babis-koligiannis last edited by

                                        Ολα μα ΟΛΑ οσα προτεινεις αγαπητε Βασιλακη τα ειχε προετεινει ο ΣΟΑΑ οταν και οργανωσε , εγραψε κανονισμους και τελος προκηρυξε η ΕΘΕΑ την κατηγορια sport 1600 η οποια ζει μεχρι και σημερα.Τοτε την ειχαν χλευασει απο καποια εκπομπη αυτ/του τρεις κυριοι (Μην ακουσω κιχ, πριν και οι τρεις κυριοι ανατρεξουν στο video της εκπομπης) και μαλιστα σαν μορφωμα , ετσι την ειχαν χαρακτηρισει. Το μορφωμα λοιπον αυτο ηταν και παραμενει GR. A- εξακολουθωντας μεχρι και σημερα στις δυσκολες μερες να μαζευει καμμια δεκαρια εως δεκαπεντε συμμετοχες.Ρωτα τον Δημο , εχει λεπτομερειες απο την συναντηση μεταξυ καφε και σαντουιτς στο καφε Renault (παλαι ποτε).
                                        Επισης καποια εποχη ,καποιος ειχε ζητησει τα δικαιωματα της πιστας να τα εκμεταλλευτει. Δεν ξερω τι θα εκανε ο ανθρωπος , παντως η τοτε ταξη πραγματων εθαψε και την μια και την αλλη περιπτωση.
                                        Ελπιζω λοιπον Βασιλακη , ολα αυτα που προτεινεις και δεν ειναι απαυγασματα της φαντασιας σου η τησ γνωσης σου μονο, οι φιλοι σου εκει που καθονται και τριβονται ολη μερα στην γκλιτσα των ραλλυ να λοξοκοιταξουν λιγο και σ'αυτα που προτεινεις.
                                        Αντε και καλη χρονια!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • V
                                          van last edited by

                                          Πολύ ωραία! Μπράβο!
                                          Το θέμα είναι, και πρέπει να συμφωνήσουμε ολοι σε αυτό, οτι το 'πακέτο' πρέπει να είναι ολοκληρωμένο. Δεν εχει πλέον, εκείνο μας αρέσει-το αλλο είναι ακριβό-τα καρτελάκια αστα-οι κορίνες αντέχουν ακομα κλπ. Ή το παίρνει ολο η ΟΜΑΕ σαν ενα πακετο και δεν αλλάζει ούτε το 'κόμα' απο αυτά που γράφονται ή αστο να πάει καλύτερα.Ας τρέξουν μόνοι τους...Εγώ οπως και φέτος αρνούμε σαν ομάδα να συμμετάσχω σε αλλο ενα, υποβαθμισμένο του κερατά, Πρωτάθλημα ταχύτητας... με πυροσβεστηκές λύσεις και αρπακόλα οργασνώσεις, απλά για να λέμε οτι : ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ... Να το βράσω...!
                                          Ο ΣΟΑΑ το είχε κάνει κορυφή του MOTORSPORT στην Ελλάδα (και ας μην θέλουν να το παραδεχτούν κάποιοι ραλιάρηδες) και εφτασε να είναι χειρότερο και απο αγώνα δεξιοτεχνίας σε πάρκινγκ SUPER MARKET.

                                          Δήμο, ήρθε η σειρά σου.Ανοιξε τα κυτάπια σου και βγάλε ολες εκείνες τις ατελείωτες ωρες δουλειάς που εχεις ρίξει για τους αγωνες ταχύτητας, μπας και ξεστραβωθούμε-νε ολοι...!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • V
                                            van last edited by

                                            Τι εγινε ρε παιδιά?Βγήκε το πρόγραμμα για τα Ράλι και, εντάξει, λύθηκαν ολα?
                                            Που είναι αυτοί που ενδιαφερόντουσαν για την Πίστα?
                                            Αντε θα πείτε τίποτα?
                                            Στις Σέρρες, εχω μια πληροφορία, οτι τα σουβλάκια θα είναι δώρο της λέσχης....
                                            Πως θα γίνει να μαζευτούνε 100 συμμετοχές?

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 16
                                            • 17
                                            • 4 / 17
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr