-
**glf : **ευχαριστώ για τις ευχές.
**deggman : ** μου εξηγείς τί εννοείς με αυτό το *'ο ένας έκοψε ημιαξόνιο στην δέυτερη φουρκέτα, θεία δίκη.' * ?
Επειδή και εγώ ανέβηκα το πρωϊ και δεν μπορώ να καταλάβω ποιο ήταν το τόσο κακό.
-
ΜΗΝ ΤΗΝ ΨΑΧΝΕΤΕ ΦΙΛΟΙ , ΟΛΟΙ ΟΣΟΙ ΕΤΡΕΞΑΝ ΚΑΙ ΤΡΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΒΡΗΣΚΟΥΝ , ΟΤΑΝ ΔΕ ΠΑΡΟΥΝ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟ ΚΥΠΕΛΑΚΙ , ΦΤΑΝΟΥΝ ΚΑΙ ΣΤΟ ....ΤΕΛΕΙΩΜΑ .
ΕΤΣΙ ΠΡΕΠΕΙ ΚΑΙ ΓΙΑΥΤΟ ΤΡΕΧΟΥΝ , ΕΙΝΑΙ ΑΠ'ΤΙΣ ΜΙΚΡΕΣ ΑΠΟΛΑΥΣΕΙΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΑΣ .
ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΟΛΙΓΑΡΚΕΙΣ , ΤΟ ΒΛΕΠΩ ΣΤΗΝ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΤΟΥΣ , ΤΕΛΕΙΩΝΟΝΤΑΣ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ , ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΣΚΕΠΤΟΝΤΕ ΤΙΠΟΤΕ ΑΛΛΟ , ΔΕΝ ΜΙΛΑΝΕ ΓΙΑ ΤΙΠΟΤΕ ΑΛΛΟ , ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΓΥΡΩ ΤΟΥΣ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΤΟΥΣ ΛΕΝΕ ΓΙΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΓΙΝΕ ΛΙΓΟ ΠΡΙΝ .
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ ...ΟΙ ΟΔΗΓΟΙ ΔΕΝ ΖΗΤΑΝΕ , ΠΑΡΑ ΜΟΝΟΝ ΛΙΓΗ ΑΝΑΨΥΧΗ ΣΤΟ ΜΙΚΡΟ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΧΡΟΝΟ ΤΟΥΣ ΤΟ Σ.Κ.
ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΗΞΕΡΑ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΤΟ ΟΡΓΑΝΩΣΑΝ ,ΧΘΕΣ ΣΤΟΝ ΕΛΙΚΩΝΑ , ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ , ΟΤΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΚΑΝΑΝ , ΜΕ 50.000 ΔΡΑΧΜΕΣ Η 150 ΕΥΡΩ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ , ΗΤΑΝ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΥΤΙΚΟ ΤΗΣ ΑΜΟΙΒΗΣ ΑΥΤΗΣ ?
ΔΕΝ ΜΑΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΑΓΑΠΗΤΕ ΓΙΑΝΝΗ , ΑΝ Η ΛΕΣΧΗ ΜΠΗΚΕ ΜΕΣΑ ΣΤΟΝ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΑΓΩΝΑ , ΑΝ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΙΚΑΝΟΤΗΤΕΣ ΝΑ ΠΑΝΕ ΣΠΙΤΙΑ ΤΟΥΣ , ΝΑ ΑΣΧΟΛΗΘΟΥΝ ΜΕ ΑΛΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΜΠΟΡΟΥΝ .ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΔΙΑΙΩΝΙΖΕΤΑΙ ΧΡΟΝΙΑ , ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΤΕΙ , ΚΑΙ ΝΑ ΔΙΝΕΤΕ ΤΟ ΚΑΚΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ , ΠΗΓΑΙΝΩΝΤΑΣ ΠΙΣΩ , ΜΕ ΟΠΟΙΕΣΔΗΠΟΤΕ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΕΣ .
ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΓΙΟΡΤΗ ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΥ ΣΠΟΡ , ΑΥΤΟ ΗΤΑΝ ΜΝΗΜΟΣΗΝΟ , ΜΕ ΕΠΙΒΡΑΒΕΥΣΗ ΤΑ ΚΥΠΕΛΑΚΙΑ . ΤΟ ΚΟΝΙΑΚ ΜΕ ΤΑ ΠΑΞΙΜΑΔΑΚΙΑ ΕΛΕΙΠΑΝ .
ΣΑΣ ΤΗΝ ΧΑΛΑΩ ΛΙΓΟ , ΦΙΛΟΙ Christakis M , Nik Zak , Platis , ΑΛΛΑ ΠΕΣΤΕ ΜΟΥ , ΤΙ ΣΧΕΣΗ ΕΙΧΕ ΤΟ ΧΘΕΣΙΝΟ ΣΠΡΙΝΤ , ΜΕ ΤΟ ΓΛΕΝΤΙ- ΣΠΡΙΝΤ ΤΗΣ ΑΛΑΚ .
ΣΤΑ ΣΠΙΤΙΑ ΣΑΣ ΚΥΡΙΟΙ , ΟΙ ΟΔΗΓΟΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΑΝΑΓΚΗ ΑΠΟ ΛΕΣΧΕΣ , ΑΠΟ ΕΞΥΠΝΟΥΣ ΚΑΛΟΥΣ ΟΡΓΑΝΩΤΕΣ ΣΤΕΡΟΥΝΤΕ .ΑΝ ΝΟΜΙΖΕΤΕ ΟΤΙ ΠΑΙΡΝΟΝΤΑΣ ΕΝΑ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟ ΤΗΣ ΕΘΕΑ ΚΑΙ ΕΚΤΕΛΟΝΤΑΣ ΤΟΝ , ΚΑΝΕΤΕ ΑΓΩΝΕΣ , ΜΑΣ ΛΥΠΑΜΕ .
ΟΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ ΟΔΗΓΟΙ , ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΜΟΥ ΕΔΩΣΑΝ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΠΟΥ ΕΧΩ ΣΧΗΜΑΤΗΣΕΙ ΣΤΑ 30 ΧΡΟΝΙΑ , ΔΗΛΑΔΗ ....ΚΟΙΜΟΝΤΕ ΑΠΑΛΑ ΓΛΥΚΑ ΟΔΗΓΩΝΤΑΣ ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣ
-
Ο χρήστης deggman έγραψε:
To No 28 όταν έπεσε με πολλά στη μπαριέρα και στα μάτησε κλέίνοντας το δεξί ρευμα του δρόμου κάθετα προειδοποιούσε τους επόμενους, για αυτό τον λόγο το Νο 29 σταμάτησε να δεί αν είχαν κτυπίσει, (οπτική επαφή δεν είχαμε σε εκείνο το σημείο αλλα μόνο ακούγαμε), **όταν έφτασε στο STOP της ειδικής ανέφερε οτι το αυτοκίνητο με το Νο 28 είναι μέσα στη ειδική με το ππλήρωμά οτυ να είναι καλα, δεν ανέφεραν και ούτε ρωτήθεικαν αν κλείνει τον δρόμο, με συνέπεια οσοι περνούσαν απο το σημείο να κόβουν αρκετά, να πώ ακόμα οτι αν κάποιος έχανε για κάποιο λόγο τη γραμμή του θα είχαμε χόντρα τραγούδια να λέμε τώρα.**Ο εν λόγο οδηγός, Νο 28 είπε στη διάρκεια του διάλυματος και μέχρι να τον μαζέψουν οτι και το προηγούμενο βράδι είχε πάλι μικρό έβγα στην ίδια στροφή με συνέπεια να γρατζουνίσει το Saxo του. Τελικά μερικοί δεν βάζουν μυαλό. Οποιος θέλει περισσότερες πληροφορίες ας στείλει pm.
ΞΕΡΕΙΣ ΚΥΡΙΑΖΗ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΤΙΣ ΚΑΚΟΗΘΕΙΣ ΑΝΑΚΡΙΒΙΕΣ. ΤΟ ΤΙ ΕΚΑΝΕ ΤΟ Νο 29 ΟΤΑΝ ΕΦΤΑΣΕ ΣΤΟ STOP ΠΩΣ ΤΟ ΞΕΡΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟ ΤΙ ΕΙΠΕ ΤΟ ΠΛΗΡΩΜΑ ΠΩΣ ΤΟ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ? ΗΣΟΥΝΑ ΕΚΕΙ? ΚΑΙ ΑΝ ΗΣΟΥΝΑ ΕΚΕΙ ΠΩΣ ΗΣΟΥΝΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΤΗΣ ΕΞΟΔΟΥ? ΜΗΠΩΣ ΕΙΣΑΙ ΠΝΕΥΜΑ ΜΕ ΔΥΟ ΥΠΟΣΤΑΣΕΙΣ? ΑΡΑ ΥΠΟΘΕΤΕΙΣ ΜΟΝΟ.... ΒΕΒΑΙΑ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕΣ ΝΑ ΘΙΞΕΙΣ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΑΝ ΥΠΗΡΧΕ ΚΡΙΤΗΣ ΚΑΙ ΑΝ ΑΥΤΟΣ ΕΚΑΝΕ ΣΩΣΤΑ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥ (ΑΝ ΕΙΔΟΠΟΙΗΣΕ ΚΑΙ ΑΝ ΕΚΡΙΝΕ Ο ΑΛΥΤΑΡΧΗΣ ΟΤΙ 'ΠΡΟΧΩΡΑΕΙ' Ο ΑΓΩΝΑΣ ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΕΜΠΟΔΙΖΕΙ ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΝΑΙ ΑΓΩΝΑΣ ΡΑΛΛΥ ΒΕΒΑΙΑ) ΚΑΙ ΠΡΟΠΑΝΤΩΝ ΔΕΝ ΕΓΚΥΜΟΝΟΥΝΤΑΝ ΚΙΝΔΥΝΟΙ ΓΙΑ ΤΑ ΕΠΕΡΧΟΜΕΝΑ ΠΛΗΡΩΜΑΤΑ. ΠΑΜΕ ΣΤΗΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ.....Ο ΕΝ ΛΟΓΩ ΟΔΗΓΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΝΕΦΕΡΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΣ ΑΛΛΑ ΝΑ ΕΙΠΕ ΤΟ SUZUKI ΤΟΥ (ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΠΑΘΟΛΟΓΙΚΗ ΨΥΧΩΣΗ ΓΙ ΑΥΤΟ, SAXO) ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ. ΝΑ ΕΙΔΕΣ ΕΣΥ ΤΟΥ SUZUKI ΜΕ ΜΟΡΦΗ SAXO......ΜΠΟΡΕΙ! ΤΕΛΙΚΑ ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΒΑΖΟΥΝ ΜΥΑΛΟ ΚΑΙ ΣΕ ΠΟΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ? ΚΑΙ ΠΡΟΣ ΤΙ Η ΣΥΝΟΜΩΣΙΑ ΜΕ ΤΑ pm? ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΛΥΤΕΡΟ ΕΔΩ ΝΑ ΞΕΜΠΡΟΣΤΑΣΙΑΖΟΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΓΡΑΦΟΝΤΑΣ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΟΤΙ Μ..........ΤΟΥ ΕΡΧΟΝΤΑΙ. ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΝΟΗΜΟΝΕΣ ΒΓΑΖΟΥΝ ΤΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΜΠΡΑΚ....ΜΕΤΑ!!
Τώρα που το θυμίθεικα, μια - δυο ώρες πριν τον αγώνα επιτρέπετε στα πληρώματα να ανεβουν την ειδική? Ας υποθέσουμε οτι επιτρέπετε γιατι κανείς δεν φόραγε ζώνη ασφαλείας?
Αν εξερέσουμε λίγους, λιγότερους απο τους μισούς, ανέβεικαν το πρωι την ειδική ο καθένας τουλαχιστον τρείς φωρές, και ο ένας έκοψε ημιαξόνιο στην δέυτερη φουρκέτα, θεία δίκη.
Τα παραπάνω κολλάνε στα περι ανάβασεις και όχι ράλι σπρίντ.ΟΠΩΣ ΕΓΡΑΨΕ ΚΑΙ Ο ΧΡΗΣΤΑΚΗΣ ΓΙΑ ΠΟΙΑ ΘΕΙΣ ΔΙΚΗ ΜΙΛΑΣ ΚΥΡΙΑΖΗ ΜΟΥ? ΤΟ ΠΟΤΕ ΘΑ ΚΑΝΟΥΝ ΔΟΚΙΜΕΣ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ (ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΟΧΙ ΤΑ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΟΠΩΣ ΑΝΕΦΕΡΕ Η ΛΕΣΧΗ ΣΤΟΝ ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΟ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟ ΤΗΣ ΣΤΟ ΔΙΚΟ ΤΗΣ SITE) ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ. ΑΡΑ ΚΑΙ ΤΟ ΑΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΕ, ΠΕΡΝΑΕΙ ΕΚΕΙ. ΤΟ ΑΝ ΤΑ ΠΛΗΡΩΜΑΤΑ ΠΟΥ ΚΑΤΑ ΕΣΕΝΑ ΕΚΑΝΑΝ ΔΟΚΙΜΕΣ ΔΕΝ ΦΟΡΑΓΑΝ ΖΩΝΕΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ, ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΗΣ ΑΝΤΙΛΗΨΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ (ΑΤΟΜΙΚΗΣ) ΠΟΥ ΕΧΕΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΜΑΣ ΟΤΑΝ ΟΔΗΓΕΙ. ΑΛΛΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΦΩΝΑΖΕΣ ΤΟ 100, ΟΠΩΣ ΕΚΑΝΑΝ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΛΛΟΙ ΣΤΗΝ ΝΥΚΤΕΡΙΝΗ ΤΟΥ ΔΕΘ ΟΤΑΝ ΒΓΗΚΕ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ, ΝΑ ΤΙΜΩΡΗΣΕΙ ΤΟΥ ΚΑΚΟΥΣ (ΚΑΤ ΕΣΕ) ΟΣΟ ΑΝΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΠΡΟΤΑΣΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΟΤΑΝ ΤΗΝ ......ΜΕΤΑΦΡΑΣΩ ΘΑ ΣΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΩ.
ΚΑΙ ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΩ ΕΠΕΙΔΗ ΚΑΠΟΙΟΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΠΕΡΔΕΥΤΟΥΝ. ΚΑΝΕΝΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝ ΚΑΙ ΠΟΥΘΕΝΑ ΣΤΗΝ Α.Λ.Φ.Α.Λ. (ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΑ η ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΑ) ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΑΝΑΚΑΤΕΜΕΝΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΥΠΕΡΑΣΠΙΖΟΜΑΙ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΑ. ΕΞ ΑΛΛΟΥ Ο APR ΜΕ ΔΕΚΑ ΣΤΑΡΑΤΕΣ ΚΟΥΒΕΝΤΕΣ ΞΕΧΩΡΙΣΕ ΓΙΟΡΤΕΣ ΑΠΟ ΜΝΗΜΟΣΥΝΑ, ΚΑΙ ΑΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΝΟΗΜΟΝΕΣ ΛΗΠΤΕΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΗΡΑΝ ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ. ΑΛΛΑ ΣΤΙΣ ΔΙΚΕΣ ΣΟΥ ΑΝΑΚΡΙΒΙΕΣ ΚΑΙ ΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΦΑΝΤΑΣΙΑΣ -ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΜΑΙ ΕΤΣΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΜΕΝΟΣ- ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΣΟΥ ΑΠΑΝΤΟΥΣΑ, ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΑΦΗΝΑ ΝΑ ΕΠΕΦΤΕ ΚΑΤΩ ΟΠΩΣ ΘΑ ΕΛΕΓΕ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΛΛΟΣ. ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΕΠΕΙΔΗ ΣΕ ΕΚΤΙΜΩ ΒΕΒΑΙΑ ΚΑΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΣΚΕΦΤΕΣΑΙ ΠΡΙΝ ΓΡΑΦΕΙΣ. ΓΙ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΤΟ ........ΗΛΕΤΡΟΣΟΚ!!
-
Χριστακο APR
Τελικα ειναι αληθεια οτι απο τρελλο (εσενα) κι απο παιδι (εμενα οπως λες),
μαθαινεις την αληθεια Κι εγω την δικη μου αληθεια την εγραψα λιγο
πιο πανω απο εδω, μονο που δεν την επιασες. Σε συγχωρω για τελευταια φορα
Ομως δεν διαφωνεις οτι τα σπριντακια ειναι χαρμα και θελουν τονωση? -
Ο χρήστης platis έγραψε:
οτι τα σπριντακια ειναι χαρμα και θελουν τονωσηΚαι εμείς εκτόνωση.
-
Ο χρήστης platis έγραψε:
Χριστακο APR
Τελικα ειναι αληθεια οτι απο τρελλο (εσενα) κι απο παιδι (εμενα οπως λες),
μαθαινεις την αληθεια Κι εγω την δικη μου αληθεια την εγραψα λιγο
πιο πανω απο εδω, μονο που δεν την επιασες. Σε συγχωρω για τελευταια φορα
Ομως δεν διαφωνεις οτι τα σπριντακια ειναι χαρμα και θελουν τονωση?[quote]/
ΣΑΦΕΣΤΑΤΑ ΣΥΜΦΩΝΩ , ΚΑΙ ΤΟ ΕΧΟΥΜΕ ΞΑΝΑΠΕΙ ΕΔΩ ΜΕΣΑ , ΚΑΙ ΓΡΑΨΑΜΕ ΓΙΑ ΣΧΟΛΕΙΑ -ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ - ΔΟΚΙΜΑΣΤΗΡΙΑ -ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΛΙΩΝ Κ.Α.
ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ , ΟΤΙ ΕΠΑΝΩ ΠΟΥ ΠΑΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΕΝΑ ΚΑΛΟ ΒΗΜΑ , ΒΛΕΠΕ ΤΗΝ ΛΕΣΧΗ ΤΗΣ ΤΡΙΠΟΛΗΣ , ΝΕΟΙ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΜΕ ΜΗΔΕΝΙΚΟ ΜΠΑΤΖΕΤ , ΚΑΙ ΕΚΑΝΑΝ ΜΙΑ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΑΞΙΕΠΑΙΝΗ , ΚΑΝΕΙ Η ΚΟΡΙΝΘΟΣ , ΠΑΡΕΔΩΣΕ ΜΑΘΗΜΑΤΑ , ΚΑΝΕΙ Η ΤΟΥ ΠΥΡΓΟΥ ΜΕ ΜΙΚΡΟΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ , ΑΛΑ ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΩΝ ΤΟ ΠΑΛΕΨΕ , ΚΑΙ ΕΡΧΕΤΕ ΤΗΣ ΛΕΙΒΑΔΙΑΣ , ΚΑΙ ΘΑΒΕΙ ΣΤΗΝ ΚΥΡΙΟΛΕΞΙΑ ΤΗΝ ΕΝΝΟΙΑ ΡΑΛΥ ΣΠΡΙΝΤ .
ΑΥΤΟΣ Ο ΠΑΠΑΤΣΙΜΠΟΥΡΟΠΟΥΛΟΣ ΤΩΡΑ , ΠΟΥ ΚΑΘΟΤΑΝ ΜΕ ΜΙΑ ΣΗΜΑΙΑ ΔΙΠΛΑ ΣΕ ΕΝΑ Ι.Χ. ΚΑΙ ΕΚΑΝΕ ΤΟΝ ΑΛΥΤΑΡΧΗ , ΠΙΣΤΕΥΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΟΤΙ ΚΑΤΑΛΑΒΕ ΤΙ ΔΡΑΜΑΤΟΥΡΓΗΜΑ ΕΦΤΙΑΞΕ ?
ΑΝ ΔΕΝ ΤΟΝ ΠΙΑΣΟΥΝ ΜΕΣΑ ΑΠ'ΤΗΝ ΕΘΕΑ ΝΑ ΤΟΥ ΠΟΥΝΕ , ΕΛΑ ΕΔΩ ΡΕ ΑΝΘΡΩΠΕ , ΤΙ ΕΚΑΝΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ Ο ΔΙΕΡΧΟΜΕΝΟΣ Η Ο ΕΠΙΣΚΕΠΤΗΣ , ΟΤΙ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΠΑΡΚΑΡΙΣΜΕΝΑ ΚΑΤΙ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ , ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΦΗΝΕΣ ΝΑ ΞΕΚΙΝΑΝΕ ΕΝΑΣ-ΕΝΑΣ , ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΒΛΑΜΕΝΟΙ , ΚΑΙ ΗΤΑΝ ΜΙΑ ΓΙΟΡΤΗ ΠΟΥ ΔΙΑΣΚΕΔΑΖΑΝ ΕΝΑ ΚΟΜΑΤΙ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ ΠΟΥ ΑΓΑΠΑΝΕ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ , ΑΥΤΟΣ ΚΑΙ Η ΠΑΡΕΑ ΤΟΥ , ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΟΥΝ ΓΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΝΑ ΑΝΗΣΥΧΟΥΝ ΜΟΝΟΝ ΓΙΑ ΤΟ ΤΑΜΕΙΟ ΚΑΙ ΑΝ ΘΑ ΚΛΕΙΣΗ ΛΟΓΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ Η ΛΕΣΧΗ ΤΟΥΣ .
ΑΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΞΙΟΙ , ΝΑ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΝ ΧΑΡΑ ΣΤΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ , ΑΣ ΠΑΝΕ ΓΙΑ ΤΑΒΛΙ , ΤΟΥΣ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕ ΚΑΝΕΙΣ ?
ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΠΟΥ ΤΟ ΣΠΟΡ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΕΝΑ ΒΗΜΑ ΜΠΡΟΣΤΑ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ , ΚΑΙ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΕΙ ΤΟΥΣ ΠΑΝΤΕΣ . -
Πρεπει να ξεφυγουμε απο την κακομοιρια που κατατρεχει τους Ελληνες τοσο καιρο.
Αφου αποδειχτηκε περιτρανα με τους Ολυμπιακους αγωνες οτι μπορουμε να τα κανουμε τελεια ολα και πολυ καλλιτερα απο ολους!!! τους αλλους, δεν χωρει πια καμια δικαιολογια οσο μικρη η μεγαλη ειναι η διοργανωση που αναλαμβανουμε και να μην οργανωθει τελεια...
Οταν συμβαινει αυτο ,τωρα πια, σημαινει οτι α) δεν θελουν να οργανωσουν τελεια τον οποιο αγωνα η β) δεν μπορουν να το κανουν.
Και στις δυο περιπτωσεις θεωρω τους οργανωτες απαραδεκτους.ΦΙλοι της ΑΛΦΑΛ με επικοδομητικο ΚΑΙ ΜΟΝΟΝ υφος , σας αναφερω τα παρακατω.
1.Η αφισσα του αγωνα : μια σελιδα Α3 ασπρομαυρη που ενημερωνε οτι θα κλεισει ο δρομος!!!! Ανυπαρκτη και απαραδεκτη διαφημιση του αγωνα
-
Μετρησατε τους θεατες? Δεν ηταν πανω απο 30 ατομα!!!!και οι περισοτεροι ηταν φιλοι των συμμετεχοντων που ηρθαν απο αλλες πολεις.Απο την Λειβαδεια ...σχεδον κανεις
-
Ενα κρεμαστο πανώ στην Ε.Ο θηβας λειβαδειας που να ενημερωνε τον κοσμο οτι γινεται αγωνας ηταν τοσο δυσκολο να μπει?? Δεν λεω δεκα πανω ...ενα μονο. Απαραδεκτο
4.Στον χωρο του τερματισμου ηταν τοσο δυσκολο να προσφερετε ενα μπουκαλακι νερο στους αγωνιζομενους ??Ηταν τοσο δυσκολο να υπαρχει ενας ΠΙΝΑΚΑΣ με αποτελεσματα της προκοπης?
5.Σωστος ο χωρος της απονομης αλλα και εκει ουτε ενα ποτηρακι νερο (δεν μιλαω για τραπεζωμα που κανουν οι αλλες λεσχες)
- Ειχατε 7 αυτοκινητα συγχρονως μεσα στην ειδικη .Δυο ενδιαμεσοι φτανουν για τον ελεγχο 12 χιλιομετρων με μεση ωριαια ταχυτητα 120 χλμ/ω???
7.Καλη η προσπαθεια αλλα τωρα πια δεν φτανει .Χορηγους μπορειτε να βρειτε, φτανει να ετοιμασετε ΣΩΣΤΟ , απο ολες τις πλευρες,αγωνα
Προσωπικα δεν ειμαι της αποψης του ΑΡR να πατε σπιτι σας.Πιστευω οτι μπορειτε και πρεπει να προσπαθησετε περισσοτερο.Μεθαυριο εχετε την αναβαση Αγ Αννας Ξεπεραστε τον εαυτο σας, δωστε στους οδηγους και στους θεατες το κατι παραπανω που χρειαζεται και θα δειτε και τους χορηγους να κανουν δειλα την εμφανιση τους .Ζητηστε στο κατω κατω βοηθεια (αφιλοκερδη).
Ομελετα χωρις να σπασεις τα αυγα δεν γινεται....
dimos
-
-
ΞΕΡΕΙΣ ΚΥΡΙΑΖΗ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΤΙΣ ΚΑΚΟΗΘΕΙΣ ΑΝΑΚΡΙΒΙΕΣ. ΤΟ ΤΙ ΕΚΑΝΕ ΤΟ Νο 29 ΟΤΑΝ ΕΦΤΑΣΕ ΣΤΟ STOP ΠΩΣ ΤΟ ΞΕΡΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟ ΤΙ ΕΙΠΕ ΤΟ ΠΛΗΡΩΜΑ ΠΩΣ ΤΟ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ? ΗΣΟΥΝΑ ΕΚΕΙ? ΚΑΙ ΑΝ ΗΣΟΥΝΑ ΕΚΕΙ ΠΩΣ ΗΣΟΥΝΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΤΗΣ ΕΞΟΔΟΥ? ΜΗΠΩΣ ΕΙΣΑΙ ΠΝΕΥΜΑ ΜΕ ΔΥΟ ΥΠΟΣΤΑΣΕΙΣ? ΑΡΑ ΥΠΟΘΕΤΕΙΣ ΜΟΝΟ....
Ξεκαθαρίζω αν και το είπα πρίν, ουτε στην έξοδο είμουν αλλα ούτε και στον τερματισμό!, το τι ανέφερε το 29 το άκουσα και απο τον αλυτάρχη που το συζήταγε στο σημείο της εξόδου κατα την διάρκεια του διάληματος των δύο περασμάτων.
Ο ΕΝ ΛΟΓΩ ΟΔΗΓΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΝΕΦΕΡΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΣ ΑΛΛΑ ΝΑ ΕΙΠΕ ΤΟ SUZUKI ΤΟΥ (ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΠΑΘΟΛΟΓΙΚΗ ΨΥΧΩΣΗ ΓΙ ΑΥΤΟ, SAXO) ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ. ΝΑ ΕΙΔΕΣ ΕΣΥ ΤΟΥ SUZUKI ΜΕ ΜΟΡΦΗ SAXO......ΜΠΟΡΕΙ! ΤΕΛΙΚΑ ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΒΑΖΟΥΝ ΜΥΑΛΟ ΚΑΙ ΣΕ ΠΟΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ?
Το Saxo το είδα όταν ανέβεικαν για να μαζέψουν το swift μετα το δέυτερο πέρασμα, αλλα αν ανέβεικε το βράδι για δοκιμές με το αγωνιστικό είναι σωστό? Τόσο καιρό φωνάζουμε να μην γίνοντε τέτοιες δοκιμές διότι χαλάνε τη συνολική εικόνα. Πες πως έκανες τη βόλτα σου, εκείνο το βράδι, σε εκεινό το δρόμο και έπεφτε πάνω σου και σε σκόρπιζε τι θα έλεγες? Ειτε Saxo είτε swift το αποτέλεσμα δεν θα είναι το ίδιο?
ΤΟ ΠΟΤΕ ΘΑ ΚΑΝΟΥΝ ΔΟΚΙΜΕΣ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ (ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΟΧΙ ΤΑ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΟΠΩΣ ΑΝΕΦΕΡΕ Η ΛΕΣΧΗ ΣΤΟΝ ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΟ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟ ΤΗΣ ΣΤΟ ΔΙΚΟ ΤΗΣ SITE) ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ. ΑΡΑ ΚΑΙ ΤΟ ΑΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΕ, ΠΕΡΝΑΕΙ ΕΚΕΙ. ΤΟ ΑΝ ΤΑ ΠΛΗΡΩΜΑΤΑ ΠΟΥ ΚΑΤΑ ΕΣΕΝΑ ΕΚΑΝΑΝ ΔΟΚΙΜΕΣ ΔΕΝ ΦΟΡΑΓΑΝ ΖΩΝΕΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ, ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΗΣ ΑΝΤΙΛΗΨΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ (ΑΤΟΜΙΚΗΣ) ΠΟΥ ΕΧΕΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΜΑΣ ΟΤΑΝ ΟΔΗΓΕΙ. ΑΛΛΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΦΩΝΑΖΕΣ ΤΟ 100, ΟΠΩΣ ΕΚΑΝΑΝ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΛΛΟΙ ΣΤΗΝ ΝΥΚΤΕΡΙΝΗ ΤΟΥ ΔΕΘ ΟΤΑΝ ΒΓΗΚΕ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ, ΝΑ ΤΙΜΩΡΗΣΕΙ ΤΟΥ ΚΑΚΟΥΣ (ΚΑΤ ΕΣΕ)
Ας κάνουν οποτε και ότι θέλουν οταν ο δρόμος είναι ΚΛΕΙΣΤΟΣ, δίοτι όταν κινούμε νόμιμα σε έναν δρόμο ανοικτό στην κυκλοφορία και ανεβένουν αέρα τότε το πρόβλημα είναι και ΔΙΚΟ μου αλλα και ΔΙΚΟ σου, ΟΛΩΝ μας που κινούμαστε σε αυτούς τους δρόμους πρίν απο κάποιον αγώνα. Αλωστε πόσες φωρές πρέπει να πέρασουν οι χεράδες χομπίστες μια ειδική των 12 χιλιομέτρων? Εξου και τα περι ανάβασεις και όχι ράλι.
-
Ο χρήστης deggman έγραψε:
Το Saxo το είδα όταν ανέβεικαν για να μαζέψουν το swift μετα το δέυτερο πέρασμα, αλλα αν ανέβεικε το βράδι για δοκιμές με το αγωνιστικό είναι σωστό? Τόσο καιρό φωνάζουμε να μην γίνοντε τέτοιες δοκιμές διότι χαλάνε τη συνολική εικόνα. Πες πως έκανες τη βόλτα σου, εκείνο το βράδι, σε εκεινό το δρόμο και έπεφτε πάνω σου και σε σκόρπιζε τι θα έλεγες? Ειτε Saxo είτε swift το αποτέλεσμα δεν θα είναι το ίδιο?.
Όλα όσα γράφεις κινούνται σε πλαίσιο “άκουσα, κατάλαβα, συμπέρανα”. Απλά να σε πληροφορήσω ότι τα πράγματα δεν έγιναν όπως νομίζεις. Και σε τελική ανάλυση όταν απευθύνεσαι από ελεύθερο βήμα, σιγουρέψου πρώτα πριν θίξεις κάποιους. Σταματάω, αν θέλει ο papagalos ας σου εξηγήσει (όχι ότι οφείλει πάντως).
Ας κάνουν οποτε και ότι θέλουν οταν ο δρόμος είναι ΚΛΕΙΣΤΟΣ, δίοτι όταν κινούμε νόμιμα σε έναν δρόμο ανοικτό στην κυκλοφορία και ανεβένουν αέρα τότε το πρόβλημα είναι και ΔΙΚΟ μου αλλα και ΔΙΚΟ σου, ΟΛΩΝ μας που κινούμαστε σε αυτούς τους δρόμους πρίν απο κάποιον αγώνα. Αλωστε πόσες φωρές πρέπει να πέρασουν οι χεράδες χομπίστες μια ειδική των 12 χιλιομέτρων? Εξου και τα περι ανάβασεις και όχι ράλι.
Όπως μπορεί κανείς. Άλλος με 2 και άλλος με 100 περάσματα. Αναρωτιέμαι όμως πώς κάποιος χάνει την Κυριακή του για να ανέβει στο βουνό και να ειρωνεύεται.
Μου είπαν ότι στη δεξιά φουρκέτα λίγο πριν τον τερματισμό, με το που ξεκίνησαν τα 106 υπήρχε κόσμος που έλεγε το κλασσικό “σιγά τους μλκες … εγώ το πάω καλύτερα”.
Τυχεροί ήμασταν ! -
Συμφωνω απολυτα με τον Δημο με μια συμπληρωση την οποια ειχα ξανακανει και στο Ρ.Σ. Κορινθου:
Παιδια, καντε πραγματικο, σοβαρο, αυστηρο τεχνικο ελεγχο. Μπορει να
μ αρεσε που ηρθα και τελειωσα σε 15 δευτερολεπτα, αλλα αν γινει η 'στραβη', τοτε η ζημια θαναι μεγαλη για ολους μας και πιο πολυ για τους αγωνες. -
Ο χρήστης deggman έγραψε:
Ο εν λόγο οδηγός, Νο 28 είπε στη διάρκεια του διάλυματος και μέχρι να τον μαζέψουν οτι και το προηγούμενο βράδι είχε πάλι μικρό έβγα στην ίδια στροφή με συνέπεια να γρατζουνίσει το Saxo του. Τελικά μερικοί δεν βάζουν μυαλό. Οποιος θέλει περισσότερες πληροφορίες ας στείλει pm.Τι λες ρε μάγκα???? Ποίος είσαι εσύ να μου πεις αν θα βάλω μυαλό η όχι.
Ναι το σάββατο γρατζούνισα το saxo ενός φίλου στην ίδια στροφή. Τι πάει να παει αυτό? Ήσουν εκεί? είδες τι έγινε? είδες πως έγινε?είδες με ποιον ήμουν και τι έκανα? είδες πως πήγενα? Άσε θα σου απαντήσω εγώ...... Δεν είδες τίποτα......μόνο ότι άκουσες...... γι αύτο μολις με δεις έλα μίλα μου να σου δώσω ένα πακετάκι τσίχλες, για να μασάς και να μην μιλάς....
-
Ο χρήστης deggman έγραψε:
ΞΕΡΕΙΣ ΚΥΡΙΑΖΗ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΤΙΣ ΚΑΚΟΗΘΕΙΣ ΑΝΑΚΡΙΒΙΕΣ. ΤΟ ΤΙ ΕΚΑΝΕ ΤΟ Νο 29 ΟΤΑΝ ΕΦΤΑΣΕ ΣΤΟ STOP ΠΩΣ ΤΟ ΞΕΡΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟ ΤΙ ΕΙΠΕ ΤΟ ΠΛΗΡΩΜΑ ΠΩΣ ΤΟ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ? ΗΣΟΥΝΑ ΕΚΕΙ? ΚΑΙ ΑΝ ΗΣΟΥΝΑ ΕΚΕΙ ΠΩΣ ΗΣΟΥΝΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΤΗΣ ΕΞΟΔΟΥ? ΜΗΠΩΣ ΕΙΣΑΙ ΠΝΕΥΜΑ ΜΕ ΔΥΟ ΥΠΟΣΤΑΣΕΙΣ? ΑΡΑ ΥΠΟΘΕΤΕΙΣ ΜΟΝΟ....
Ξεκαθαρίζω αν και το είπα πρίν, ουτε στην έξοδο είμουν αλλα ούτε και στον τερματισμό!, το τι ανέφερε το 29 το άκουσα και απο τον αλυτάρχη που το συζήταγε στο σημείο της εξόδου κατα την διάρκεια του διάληματος των δύο περασμάτων.
Ο ΕΝ ΛΟΓΩ ΟΔΗΓΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΝΕΦΕΡΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΣ ΑΛΛΑ ΝΑ ΕΙΠΕ ΤΟ SUZUKI ΤΟΥ (ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΠΑΘΟΛΟΓΙΚΗ ΨΥΧΩΣΗ ΓΙ ΑΥΤΟ, SAXO) ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ. ΝΑ ΕΙΔΕΣ ΕΣΥ ΤΟΥ SUZUKI ΜΕ ΜΟΡΦΗ SAXO......ΜΠΟΡΕΙ! ΤΕΛΙΚΑ ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΒΑΖΟΥΝ ΜΥΑΛΟ ΚΑΙ ΣΕ ΠΟΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ?
Το Saxo το είδα όταν ανέβεικαν για να μαζέψουν το swift μετα το δέυτερο πέρασμα, αλλα αν ανέβεικε το βράδι για δοκιμές με το αγωνιστικό είναι σωστό? Τόσο καιρό φωνάζουμε να μην γίνοντε τέτοιες δοκιμές διότι χαλάνε τη συνολική εικόνα. Πες πως έκανες τη βόλτα σου, εκείνο το βράδι, σε εκεινό το δρόμο και έπεφτε πάνω σου και σε σκόρπιζε τι θα έλεγες? Ειτε Saxo είτε swift το αποτέλεσμα δεν θα είναι το ίδιο?
ΤΟ ΠΟΤΕ ΘΑ ΚΑΝΟΥΝ ΔΟΚΙΜΕΣ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ (ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΟΧΙ ΤΑ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΟΠΩΣ ΑΝΕΦΕΡΕ Η ΛΕΣΧΗ ΣΤΟΝ ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΟ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟ ΤΗΣ ΣΤΟ ΔΙΚΟ ΤΗΣ SITE) ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ. ΑΡΑ ΚΑΙ ΤΟ ΑΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΕ, ΠΕΡΝΑΕΙ ΕΚΕΙ. ΤΟ ΑΝ ΤΑ ΠΛΗΡΩΜΑΤΑ ΠΟΥ ΚΑΤΑ ΕΣΕΝΑ ΕΚΑΝΑΝ ΔΟΚΙΜΕΣ ΔΕΝ ΦΟΡΑΓΑΝ ΖΩΝΕΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ, ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΗΣ ΑΝΤΙΛΗΨΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ (ΑΤΟΜΙΚΗΣ) ΠΟΥ ΕΧΕΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΜΑΣ ΟΤΑΝ ΟΔΗΓΕΙ. ΑΛΛΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΦΩΝΑΖΕΣ ΤΟ 100, ΟΠΩΣ ΕΚΑΝΑΝ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΛΛΟΙ ΣΤΗΝ ΝΥΚΤΕΡΙΝΗ ΤΟΥ ΔΕΘ ΟΤΑΝ ΒΓΗΚΕ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ, ΝΑ ΤΙΜΩΡΗΣΕΙ ΤΟΥ ΚΑΚΟΥΣ (ΚΑΤ ΕΣΕ)
Ας κάνουν οποτε και ότι θέλουν οταν ο δρόμος είναι ΚΛΕΙΣΤΟΣ, δίοτι όταν κινούμε νόμιμα σε έναν δρόμο ανοικτό στην κυκλοφορία και ανεβένουν αέρα τότε το πρόβλημα είναι και ΔΙΚΟ μου αλλα και ΔΙΚΟ σου, ΟΛΩΝ μας που κινούμαστε σε αυτούς τους δρόμους πρίν απο κάποιον αγώνα. Αλωστε πόσες φωρές πρέπει να πέρασουν οι χεράδες χομπίστες μια ειδική των 12 χιλιομέτρων? Εξου και τα περι ανάβασεις και όχι ράλι.
degman για το θέμα δοκιμές σου απάντησα ποιο πάνω......... το swift μετά τον τεχνικό ελεγχο παρέμεινε επάνω στο τρείλερ μέχρι λίγο πριν το αγώνα. ήταν στον θόλο απ' εξω και πιστεύω όσοι ήταν εκεί το είδαν......
Σε καμια περίπτωση δεν θα έβαζα το αμάχι μέσα στην ειδική για δοκιμές......
Μήπως το συνηθιζεις εσύ αυτό αν είσαι αγωνιζόμενος και γι αυτό το λεές????Αλωστε πόσες φωρές πρέπει να πέρασουν οι χεράδες χομπίστες μια ειδική των 12 χιλιομέτρων? Εξου και τα περι ανάβασεις και όχι ράλι.
Δεν κατάλαβα τι θες να πεις ακριβως εδω???? Για εξηγησέ μου να σου απαντήσω ανάλογα......
Εεεεπ ψυχραιμία παπαγάλε ! (mod) -
Ο χρήστης Christos M έγραψε:
**glf : **ευχαριστώ για τις ευχές.**deggman : ** μου εξηγείς τί εννοείς με αυτό το *'ο ένας έκοψε ημιαξόνιο στην δέυτερη φουρκέτα, θεία δίκη.' * ?
Επειδή και εγώ ανέβηκα το πρωϊ και δεν μπορώ να καταλάβω ποιο ήταν το τόσο κακό.
ChristoM αν και σου ευχήθηκα και στην Λίστα μας και πάλι...
Μπράβο και καλή αρχή...(από την θέση του οδηγού πάντα..)
Νιζακ το ραλλάκι πότε θα παίξει ? -
degman για το θέμα δοκιμές σου απάντησα ποιο πάνω......... το swift μετά τον τεχνικό ελεγχο παρέμεινε επάνω στο τρείλερ μέχρι λίγο πριν το αγώνα. ήταν στον θόλο απ' εξω και πιστεύω όσοι ήταν εκεί το είδαν......
Δεν ανέφερα οτι ανέβεικες για δοκιμές με το swift to Σαββατο! απαντήσα σε αυτο
Ο ΕΝ ΛΟΓΩ ΟΔΗΓΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΝΕΦΕΡΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΣ ΑΛΛΑ ΝΑ ΕΙΠΕ ΤΟ SUZUKI ΤΟΥ (ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΠΑΘΟΛΟΓΙΚΗ ΨΥΧΩΣΗ ΓΙ ΑΥΤΟ, SAXO) ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ. ΝΑ ΕΙΔΕΣ ΕΣΥ ΤΟΥ SUZUKI ΜΕ ΜΟΡΦΗ SAXO
Και δέυτερων δεν είμαι αγωνιζόμενος, και αν ήμουν θα είχα το θάρος να τα πώ όλα όπως έγειναν.
Αλλώστε σε αυτό το χώρο που μας φιλοξενή, έχουν καταγραφή περιπτώσεις με ατυχήματα με εμπλεκόμενους ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΟΥΣ οι οποίοι έκαναν είτε δοκιμές είτε παράνωμες αναγνωρίσεις, σε αυτά τα ατυχήματα είχαν εμπλάκει απλοί καθημερινόί οδηγοί που πήγεναν στη δουλεία τους ή έκαναν τη βόλτα τους. Πρόσωπικά δεν έχω κάποιο πρόβλημα μαζί σου αφου οι οργανωτές των αγώνων στην προσπάθεια τους να έχουν πολλές συμμετοχές τυφλώνωντε και σφιρίζουν κλέφτικα, αυτό θέλω να θείξω papagale, αν οι δίαφοροι οργανωτές έκαναν ΣΩΣΤΑ όλα όσα έπρεπε να κάνουν και τυρούσαν τους όποιους κανονισμούς τα πράματα θα ήταν καλήτερα.Τι λες ρε μάγκα???? Ποίος είσαι εσύ να μου πεις αν θα βάλω μυαλό η όχι.
Αυτο θείγω παραπάνω, εγώ το μονο που μπορώ να κάνω, όπως έχει αρχήσει να το κάνει αρκετός κόσμος είναι να σταματήσω να ανεβαίνω στα βουνά, και φυσικά θα ξέρεις πως τα αυτοκόλητα που φοράς στο αυτοκίνητο, πρέπει να τα βλέπει ο θεατής, και να διαφημίζετε το όποιο προϊον απο το αυτοκίνητό σου, αν σταματήσει ο κόσμος να ανεβένει στα βουνά γιατι να σε πατρονάρει ο όποιος?
Ο Γιάννης ο Καραπετσάνος ξέρει πολλή καλά ποιοι οργανωτές αξίζουν και ποιοι έχουν αγώνα επιδή το αξίζουν, και με η παραπάνω τοποθέτηση δεν τον αγγίζει ούτε στο χιλιοστό ξέρω οτι αυτός και ο αδελφός του παλέυουν εδώ και χρόνια και πάντα νικάνε αλλα όχι γιατι ξέρουν να γλέιφουν αλλα γιατι το αξίζουν.
Και κλείνω το θέμα εδώ΄, γράφοντας προς τον Christos M και papagalo, αν οι νέοι οδηγοί δεν πάρουν την κτάσταση στα χέρια τους, περι δοκιμών και αναγνωρίσεων τότε πάει το άθλημα κατα διαόλου, άφήστε τα 'γερόντια' να κάνουν ότι θέλουν όπως θέλουν και μην τους ακολουθάτε, μαζευτήτε βρείτε τα μεταξύ σας, οργανωθείτε μέσω του Συνδέσμου σας και απετήστε. Δεν σας είδα να πέρνετε θέσει σε δύο άλλα θέματα στο ίδιο topic? που αφορούν αυτο που συζητάμε τώρα.Μου είπαν ότι στη δεξιά φουρκέτα λίγο πριν τον τερματισμό, με το που ξεκίνησαν τα 106 υπήρχε κόσμος που έλεγε το κλασσικό “σιγά τους μλκες … εγώ το πάω καλύτερα”.
Τυχεροί ήμασταν !Christos M, επειδή είμουν εκεί και τους άκουγα αλλα και τους έβλεπα, θα σε διαβεβαιώσω οτι ήταν τα κλασσικά πρόσωπα - μάγκες - κάγκουρες. Εγώ είμαι τις άποψεις τόσο μπορείς τόσο πάς και μαγκία σου που το κάνεις έτσι, άλλωστε δεν γεννηθεικε κανείς με το τιμόνι στα χέρια, εγεινε χεράς γιατι προσπάθεισε και μάτωσε και πλήρωσε πολλά.
-
Ο χρήστης deggman έγραψε:
Και κλείνω το θέμα εδώ΄, γράφοντας προς τον Christos M και papagalo, αν οι νέοι οδηγοί δεν πάρουν την κτάσταση στα χέρια τους, περι δοκιμών και αναγνωρίσεων τότε πάει το άθλημα κατα διαόλου, άφήστε τα 'γερόντια' να κάνουν ότι θέλουν όπως θέλουν και μην τους ακολουθάτε, μαζευτήτε βρείτε τα μεταξύ σας, οργανωθείτε μέσω του Συνδέσμου σας και απετήστε. Δεν σας είδα να πέρνετε θέσει σε δύο άλλα θέματα στο ίδιο topic? που αφορούν αυτο που συζητάμε τώρα.
Νομίζω πως ο όρος 'νέος οδηγός' δε σημαίνει και σίγουρα νέα νοοτροπία και νέο ήθος (χωρίς να θέλω να θίξω νοοτροπίες και ήθη των παλιότερων στο χώρο).
Ο αριθμός και ο ρυθμός των δοκιμών , έχει άμεση σχέση με την εμπλοκή. Όσο πιο πολύ κυνηγάει κάποιος, τόσο περισσότερες δοκιμές θέλει και με τον ταχύτερο δυνατό ρυθμό. Καταλαβαίνεις ότι κάποιος πολύ εύκολα από τον πρώτο του αγώνα αν θέλει, προκαλεί πρόβλημα. Οι περισσότεροι τα βρίσκουν μεταξύ τους, λίγοι είναι που χαλάνε την πιάτσα.
Ποια δυο θέματα εννοείς όμως ?
Rally Sprint Ελικωνα