-
Υπο νορμαλ συνθηκες κ οχι βροχης βεβαια.
-
Ο χρήστης kleisj έγραψε:
Γιατι να μην μπορεσουν τα MAXI να κερδισουν το WRC. Σαν αυτοκινητα σιγουρα μπορουν! Κ το εχουν κανει. Τωρα οδηγικα ειναι αλλο θεμα.
ΠΟΤΕ ΚΕΡΔΙΣΑΝ?
ΕΠΙ ΕΠΟΧΗΣ DELECOUR- PANIZZI (306), BUGALSKI- PURAS (XSARA)ΤΡΕΧΑΝΕ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΥΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥΣ (ΝΟΜΙΖΩ ΜΙΚΡΟΤΕΡΟ ΒΑΡΟΣ...).
ΑΡΓΟΤΕΡΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΘΥΜΗΘΩ ΝΙΚΗ KIT CAR ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΕ WRC...ΕΚΤΟΣ ΑΝ ΕΝΝΟΕΙΣ ΤΗ ΝΙΚΗ ΤΟΥ ΤΣΟΛΑΚΙΔΗ ΠΕΡΣΙ ΣΤΟ ΔΕΘ Η ΟΠΟΙΑ ΟΜΩΣ ΕΙΧΕ ΠΡΟΚΥΨΕΙ ΚΑΙ ΑΠΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ESCORT... -
Πραγματικα,ο Κυρκος γνωριζει τα Αχαικα βουνα καλυτερα και απο το σπιτι του.Καλα για το Αχαιος μιλαμε το εχει σαρωσει ο ανθρωπος,τοσα χρονια που το παρακολουθω,δεν θυμαμαι να εχει κερδισει και κανενας αλλος οδηγος!
Αμα εχει καλο αμαξι και δεν εχει ατυχιες,σιγουρα μπορει να διεκδικησει κατι καλο.
-
Ο χρήστης harriswrc έγραψε:
Γιατι να μην μπορεσουν τα MAXI να κερδισουν το WRC. Σαν αυτοκινητα σιγουρα μπορουν! Κ το εχουν κανει. Τωρα οδηγικα ειναι αλλο θεμα.
ΠΟΤΕ ΚΕΡΔΙΣΑΝ?
ΕΠΙ ΕΠΟΧΗΣ DELECOUR- PANIZZI (306), BUGALSKI- PURAS (XSARA)ΤΡΕΧΑΝΕ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΥΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥΣ (ΝΟΜΙΖΩ ΜΙΚΡΟΤΕΡΟ ΒΑΡΟΣ...).Τοση διαφορα;
Γιατι επεφτε πολυ ξυλο σε Catalunia κ Corsica τοσο που οι εργοστασιακοι ειχαν παραπονεθει να μην προσμετρουν στο πρωταθλημα οι νικες των 2κινητων τερατων.
Αυτα ειναι γυρω στα 260-270 αλογα ευκολα.
Για ποση διαφορα κιλων μιλαμε Χαρη; Κατα προσεγγιση αν μπορεις να μου πεις. Αλλα κ παλι τοση διαφορα; Λιγοτερα αλογα απο WRC αλλα κ λιγοτερα κιλα! Αν ειναι στεγνο νομιζω κ ελπιζω κιολας οτι μπορουν να παιξουν με το WRC.Y.Γ. Συγνωμη για την ηλιθια ερωτηση που θ ακολουθησει. Τι γυρευει WRC σε αγωνα Ευρωπαϊκου πρωταθληματος;
-
Ο χρήστης Fanis F1 έγραψε:
Πραγματικα,ο Κυρκος γνωριζει τα Αχαικα βουνα καλυτερα και απο το σπιτι του.Καλα για το Αχαιος μιλαμε το εχει σαρωσει ο ανθρωπος,τοσα χρονια που το παρακολουθω,δεν θυμαμαι να εχει κερδισει και κανενας αλλος οδηγος!Αμα εχει καλο αμαξι και δεν εχει ατυχιες,σιγουρα μπορει να διεκδικησει κατι καλο.
Για να δουμε! Βεβαια την 2η μερα αλλαζει το σκηνικο οποτε δεν ξερουμε ποσο θα παιξει τον ρολο του αυτο που λες. Παντως σιγουρα εχει σαρωσει. Κριμα ομως ηλπιζα να τον δω με το N να σκοτωνεται με τους υπολοιπους κ οχι με το WRC που τον βαζει αμεσω αμεσως για υποψηφιο 3αδας αν θεωρησουμε απειλη τα MAXI. Αλλιως πρωτια κ ψιλο βολτα. Με χαλαει λιγο αυτο.
-
Ο χρήστης harriswrc έγραψε:
Γιατι να μην μπορεσουν τα MAXI να κερδισουν το WRC. Σαν αυτοκινητα σιγουρα μπορουν! Κ το εχουν κανει. Τωρα οδηγικα ειναι αλλο θεμα.
ΠΟΤΕ ΚΕΡΔΙΣΑΝ?
ΕΠΙ ΕΠΟΧΗΣ DELECOUR- PANIZZI (306), BUGALSKI- PURAS (XSARA)ΤΡΕΧΑΝΕ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΥΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥΣ (ΝΟΜΙΖΩ ΜΙΚΡΟΤΕΡΟ ΒΑΡΟΣ...).
ΑΡΓΟΤΕΡΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΘΥΜΗΘΩ ΝΙΚΗ KIT CAR ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΕ WRC...ΕΚΤΟΣ ΑΝ ΕΝΝΟΕΙΣ ΤΗ ΝΙΚΗ ΤΟΥ ΤΣΟΛΑΚΙΔΗ ΠΕΡΣΙ ΣΤΟ ΔΕΘ Η ΟΠΟΙΑ ΟΜΩΣ ΕΙΧΕ ΠΡΟΚΥΨΕΙ ΚΑΙ ΑΠΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ESCORT...apo poy kai o spoy eixe problima?
apo oti 3ero apo ti proti eidiki o Kyrkos etroge 3ilo apo to Maxi........ -
Ο χρήστης LORDWRC έγραψε:
Γιατι να μην μπορεσουν τα MAXI να κερδισουν το WRC. Σαν αυτοκινητα σιγουρα μπορουν! Κ το εχουν κανει. Τωρα οδηγικα ειναι αλλο θεμα.
ΠΟΤΕ ΚΕΡΔΙΣΑΝ?
ΕΠΙ ΕΠΟΧΗΣ DELECOUR- PANIZZI (306), BUGALSKI- PURAS (XSARA)ΤΡΕΧΑΝΕ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΥΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥΣ (ΝΟΜΙΖΩ ΜΙΚΡΟΤΕΡΟ ΒΑΡΟΣ...).
ΑΡΓΟΤΕΡΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΘΥΜΗΘΩ ΝΙΚΗ KIT CAR ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΕ WRC...ΕΚΤΟΣ ΑΝ ΕΝΝΟΕΙΣ ΤΗ ΝΙΚΗ ΤΟΥ ΤΣΟΛΑΚΙΔΗ ΠΕΡΣΙ ΣΤΟ ΔΕΘ Η ΟΠΟΙΑ ΟΜΩΣ ΕΙΧΕ ΠΡΟΚΥΨΕΙ ΚΑΙ ΑΠΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ESCORT...apo poy kai o spoy eixe problima?
apo oti 3ero apo ti proti eidiki o Kyrkos etroge 3ilo apo to Maxi........ΚΑΝΕΙΣ ΛΑΘΟΣ... Ο ΚΥΡΚΟΣ ΗΤΑΝ ΜΠΡΟΣΤΑ ΜΕΧΡΙ ΤΟΝ 1ο ΧΟΛΟΜΩΝΤΑ (3Η Ε.Δ.) ΟΠΟΥ ΚΑΙ ΕΧΑΣΕ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 20 ΔΕΥΤ. (ΤΟ 2ο ΤΟΥ ΠΕΡΑΣΜΑ ΗΤΑΝ 30 ΔΕΥΤ. ΤΑΧΥΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΩΤΟ...). ΒΕΒΑΙΑ ΣΤΟ ΔΕΘ ΤΑ ΠΟΣΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΛΟΓΑ ΑΦΟΥ Ο ΤΣΟΛΑΚΙΔΗΣ ΕΠΑΙΖΕ ΣΤΗΝ ΕΔΡΑ ΤΟΥ, ΧΩΡΙΣ ΒΕΒΑΙΑ ΝΑ ΥΠΟΤΙΜΩ ΤΙΣ ΟΔΗΓΙΚΕΣ ΤΟΥ ΙΚΑΝΟΤΗΤΕΣ.
ΜΕ ΙΔΙΟΥ ΒΕΛΗΝΕΚΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ ΚΑΙ ΙΔΙΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΑΓΩΝΑ, ΤΑ WRC ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ ΤΑΧΥΤΕΡΑ ΑΠΟ ΤΑ ΚΙΤ CARS...ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΠΕΙΔΗ ΠΑΡΑΠΟΝΕΘΗΚΑΝ ΟΙ ΟΔΗΓΟΙ ΤΟΥ WRC ΑΛΛΑΞΕ Ο ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΜΕ ΤΟ ΒΑΡΟΣ ΤΩΝ ΚΙΤ CARS...ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΩ ΑΚΡΙΒΩΣ ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΟΥ ΒΑΡΟΥΣ (80 ΚΙΛΑ ΝΟΜΙΖΩ...)... ΣΙΓΟΥΡΑ Ο nass ΘΑ ΞΕΡΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ
ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΗΣΕΙ ΞΑΝΑ ΤΑ ΔΙΛΙΤΡΑ, ΣΕ ΑΓΩΝΑ ΤΟΥ WRC...
ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΡΩΤΗΣΗ ΤΟΥ kleisj, ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΟΝΤΑΙ WRC ΣΤΟ ΕΥΡΩΠΑΙΚΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΜΙΑ ΔΟΥΛΕΙΑ ΕΚΕΙ. Ο ΚΥΡΚΟΣ ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΡΕΙ ΚΑΤΑΤΑΞΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΤΟΥ ΕΠΡ, ΘΑ ΞΕΚΙΝΑΕΙ ΠΟΛΥ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΣΕ ΕΝΑΝ ΞΕΧΩΡΙΣΤΟ ΑΓΩΝΑ, ΠΟΥ ΠΡΟΣΜΕΤΡΑΕΙ ΜΟΝΟ ΣΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΥΠΕΛΛΟ ΑΣΦΑΛΤΟΥ.
-
ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΠΛΕΥΡΑ, ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΑΣΧΟΛΗΘΕΙ ΜΕ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΤΟΥ ΚΥΡΚΟΥ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙ?
ΔΕΝ ΒΑΘΜΟΛΟΓΕΙΤΑΙ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΤΟΥ ΕΥΡΩΠΑΙΚΟΥ, ΔΕΝ ΒΑΘΜΟΛΟΓΕΙΤΑΙ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΤΟΥ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΥ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΟΣ ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΣΤΟ ΚΥΠΕΛΛΑΚΙ... ΑΝΤΕ ΝΑ ΡΙΧΝΟΥΝ ΜΙΑ ΜΑΤΙΑ ΣΤΟΥΣ ΧΡΟΝΟΥΣ ΤΟΥ ΟΙ ΕΥΣΤΑΘΙΟΥ-ΟΡΦΑΝΟΣ ΠΟΥ ΚΥΝΗΓΑΝΕ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΤΙΤΛΟ...
ΑΠΟ ΚΕΙ ΚΑΙ ΠΕΡΑ ΠΟΙΟΣ? ΟΙ ΘΕΑΤΕΣ ΤΗΝ ΩΡΑ ΠΟΥ ΘΑ ΠΕΡΝΑΕΙ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΗΔΗ ΦΥΓΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΕΙΔΙΚΗ ΕΝΩ ΕΜΕΙΣ ΠΟΥ ΘΑ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΣΤΟ PC ΘΑ ΚΟΙΤΑΖΟΥΜΕ ΗΔΗ ΤΗ ΜΑΧΗ ΤΩΝ ΠΡΩΤΩΝ ΕΠΙΣΗΣ ΣΤΙΣ ΕΠΟΜΕΝΕΣ ΕΙΔΙΚΕΣ!
ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΟ ΚΕΦΙ ΤΟΥ, ΧΩΡΙΣ ΑΓΧΟΣ, ΠΡΟΣΦΕΡΟΝΤΑΣ ΘΕΑΜΑ ΜΑΖΙ ΜΕ ΑΥΤΟΥΣ ΤΗΣ Ε ΣΤΟΥΣ ΤΥΧΕΡΟΥΣ ΠΟΥ ΘΑ ΒΡΕΘΟΥΝ ΕΚΕΙ! -
Ο χρήστης harriswrc έγραψε:
ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΠΛΕΥΡΑ, ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΑΣΧΟΛΗΘΕΙ ΜΕ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΤΟΥ ΚΥΡΚΟΥ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙ?
ΔΕΝ ΒΑΘΜΟΛΟΓΕΙΤΑΙ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΤΟΥ ΕΥΡΩΠΑΙΚΟΥ, ΔΕΝ ΒΑΘΜΟΛΟΓΕΙΤΑΙ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΤΟΥ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΥ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΟΣ ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΣΤΟ ΚΥΠΕΛΛΑΚΙ... ΑΝΤΕ ΝΑ ΡΙΧΝΟΥΝ ΜΙΑ ΜΑΤΙΑ ΣΤΟΥΣ ΧΡΟΝΟΥΣ ΤΟΥ ΟΙ ΕΥΣΤΑΘΙΟΥ-ΟΡΦΑΝΟΣ ΠΟΥ ΚΥΝΗΓΑΝΕ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΤΙΤΛΟ...
ΑΠΟ ΚΕΙ ΚΑΙ ΠΕΡΑ ΠΟΙΟΣ? ΟΙ ΘΕΑΤΕΣ ΤΗΝ ΩΡΑ ΠΟΥ ΘΑ ΠΕΡΝΑΕΙ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΗΔΗ ΦΥΓΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΕΙΔΙΚΗ ΕΝΩ ΕΜΕΙΣ ΠΟΥ ΘΑ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΣΤΟ PC ΘΑ ΚΟΙΤΑΖΟΥΜΕ ΗΔΗ ΤΗ ΜΑΧΗ ΤΩΝ ΠΡΩΤΩΝ ΕΠΙΣΗΣ ΣΤΙΣ ΕΠΟΜΕΝΕΣ ΕΙΔΙΚΕΣ!
ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΟ ΚΕΦΙ ΤΟΥ, ΧΩΡΙΣ ΑΓΧΟΣ, ΠΡΟΣΦΕΡΟΝΤΑΣ ΘΕΑΜΑ ΜΑΖΙ ΜΕ ΑΥΤΟΥΣ ΤΗΣ Ε ΣΤΟΥΣ ΤΥΧΕΡΟΥΣ ΠΟΥ ΘΑ ΒΡΕΘΟΥΝ ΕΚΕΙ!Χαρη thanks αλλα δεν με διαφωτισες στο κυριοτερο ερωτημα. Ποιες οι διαφορες των τοτε kitcar που κερδιζαν Catalunia k Κορσικη απο τα τωρινα τερατα. Γιατι πανω κατω χρονολογικα με το WRC του Κυρκου δεν απεχουν. Επισης σιγουρα δεν τα κατεβαζει η Peugeot Sport τα Maxi, αλλα δεν καταλαβαινω γιατι να μην χτυπησουν το Ford στο στεγνο. Νομιζω οτι σαν αυτοκινητα μπορουν.
Tο πιο παλιο Clio KitCar του Ευσταθιου ακολουθουσε τον Κυρκο, τα 306 εχω την εντυπωση οτι ειναι καλυτερα κ μπορουν να παιξουν στα ισια (παντα στο στεγνο).[/img] -
Ο χρήστης kleisj έγραψε:
Γιατι να μην μπορεσουν τα MAXI να κερδισουν το WRC. Σαν αυτοκινητα σιγουρα μπορουν! Κ το εχουν κανει. Τωρα οδηγικα ειναι αλλο θεμα.
ΠΟΤΕ ΚΕΡΔΙΣΑΝ?
ΕΠΙ ΕΠΟΧΗΣ DELECOUR- PANIZZI (306), BUGALSKI- PURAS (XSARA)ΤΡΕΧΑΝΕ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΥΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥΣ (ΝΟΜΙΖΩ ΜΙΚΡΟΤΕΡΟ ΒΑΡΟΣ...).Τοση διαφορα;
Γιατι επεφτε πολυ ξυλο σε Catalunia κ Corsica τοσο που οι εργοστασιακοι ειχαν παραπονεθει να μην προσμετρουν στο πρωταθλημα οι νικες των 2κινητων τερατων.
Αυτα ειναι γυρω στα 260-270 αλογα ευκολα.
Για ποση διαφορα κιλων μιλαμε Χαρη; Κατα προσεγγιση αν μπορεις να μου πεις. Αλλα κ παλι τοση διαφορα; Λιγοτερα αλογα απο WRC αλλα κ λιγοτερα κιλα! Αν ειναι στεγνο νομιζω κ ελπιζω κιολας οτι μπορουν να παιξουν με το WRC.Y.Γ. Συγνωμη για την ηλιθια ερωτηση που θ ακολουθησει. Τι γυρευει WRC σε αγωνα Ευρωπαϊκου πρωταθληματος;
TΑ ΚΑΛΑ ΚΙΤ-CARS ΒΓΑΖΟΥΝ ΚΟΝΤΑ ΣΤΑ 300 ΑΛΟΓΑ. ΜΕΤΑ ΤΙΣ ΝΙΚΕΣ ΤΟΥΣ ΣΕ ΚΟΡΣΙΚΗ Κ.Λ.Π. ΕΓΙΝΑΝ 1000 ΚΙΛΑ MINIMUM ΚΑΙ ΑΠΕΚΤΗΣΑΝ ΠΕΡΙΟΡΙΣΤΗ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΗΝ ΞΑΝΑΤΑΠΕΙΝΩΣΟΥΝ ΤΑ WRC ΤΩΝ ΕΠΙΣΗΜΩΝ ΟΜΑΔΩΝ.
ΑΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΤΑ ΚΙΛΑ ΑΝΑ ΙΠΠΟ ΕΝΟΣ KIT CAR KAI ΕΝΟΣ WRC ΘΑ ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΠΟΙΗΣΕΙ ΟΤΙ ΤΟ KIT CAR ΙΣΩΣ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΑΝΑΛΟΓΙΑ. ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΜΕ ΤΟ WRC ΤΑ ΙΔΙΑ ΦΡΕΝΑ ΤΟ ΙΔΙΟ ΚΙΒΩΤΙΟ,ΑΡΑ ΟΠΟΥ ΟΙ ΣΥΝΘΗΚΕΣ (ΠΡΟΣΦΥΣΗ) ΔΕΝ ΤΟ ΕΜΠΟΔΙΖΟΥΝ,ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΛΟΓΟΣ ΝΑ ΧΑΣΕΙ ΑΠΟ ΕΝΑ WRC.
ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΑΦΟΥ Ο TRAVAGLIA ΕΙΧΕ ΚΕΡΔΙΣΕΙ ΤΟ ΡΑΛΛΥ ΕΛΠΑ,ΤΟΝ ΕΙΧΑ ΡΩΤΗΣΕΙ ΑΝ ΕΤΡΕΧΕ ΜΕ ΤΟ MAXI ΤΙ ΧΡΟΝΟ ΘΑ ΕΙΧΕ ΚΑΝΕΙ ΣΤΗΝ ΚΑΤΗΦΟΡΙΚΗ ΦΤΕΡΗ . Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΗΤΑΝ 'ΙΣΩΣ 2-3 ΔΕΥΤΕΡΑ ΑΡΓΟΤΕΡΟ' !!!!!ΦΙΛΙΚΑ,
'EL-EM'
-
Ευχαριστω για τις πληροφοριες.
-
Ψιλοάσχετο αλλα το escort wrc δεν έχει τις ίδιες δυνατότητες με το 206 wrc . Έτσι δεν είναι ?
-
Ο χρήστης dino έγραψε:
Ψιλοάσχετο αλλα το escort wrc δεν έχει τις ίδιες δυνατότητες με το 206 wrc . Έτσι δεν είναι ?ΟΠΩΣ ΕΧΩ ΠΕΙ ΣΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ (ΚΑΙ ΕΧΩ ΠΑΡΕΞΗΓΗΘΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΚΥΡΚΟΥ) ΧΡΟΝΟΛΟΓΙΚΑ ΤΑ ΔΥΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΑΠΕΧΟΥΝ ΜΙΑ ΤΡΙΕΤΙΑ. ΜΙΑ ΤΡΙΕΤΙΑ ΣΕ ΕΞΕΛΗΞΗ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ ΜΙΑ ΤΡΙΕΤΙΑ.ΤΟ ESCORT ΕΧΕΙ ΤΡΙΑ ΕΝΕΡΓΑ ΔΙΑΦΟΡΙΚΑ ΕΝΩ ΤΟ 206 ΜΟΝΟ ΕΝΑ,ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΣΤΗΣΙΜΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΤΟ ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΚΑΝΕΝΑ WRC ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΠΙΤΥΧΕΙ ΤΗΝ ΤΟΣΟ ΕΠΙΤΥΧΗΜΕΝΗ ΣΥΝΤΑΓΗ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΕΦΑΡΜΟΣΕΙ ΟΙ ΚΥΡΚΑΙΟΙ,ΧΩΡΙΣ ΑΥΤΟ ΝΑ ΜΕΙΩΝΕΙ ΤΙΣ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΛΕΑ ΣΑΝ ΟΔΗΓΟΥ.
ΑΥΤΟ ΕΙΧΑ ΠΕΙ ΤΟ 2003, ΟΤΑΝ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΜΕΙΝΟΥΜΕ ΣΤΟ ΑΧΑΙΟΣ ΕΙΧΑΜΕ ΧΑΣΕΙ ΚΑΤΑ ΚΡΑΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΛΕΑ,ΚΑΙ ΟΙ ΚΥΡΚΑΙΟΙ ΕΙΧΑΝ ΓΕΛΑΣΕΙ ΜΑΖΙ ΜΟΥ ΔΙΟΤΙ ΤΟΥΣ ΜΕΤΑΦΕΡΘΗΚΕ ΟΤΙ ΕΙΧΑ ΠΕΙ ΟΤΙ ΤΟ ESCORT ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΑΠΟ ΤΟ 206.
ΑΥΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΛΥΘΕΙ Η ΑΠΟΡΙΑ ΣΟΥ ΠΑΡ'ΟΛΟ ΠΟΥ ΟΠΩΣ ΑΝΑΦΕΡΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΨΗΛΟΑΣΧΕΤΗ ΜΕ ΤΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΤΗΣ ΚΟΥΒΕΝΤΑΣ.ΦΙΛΙΚΑ,
'EL-EM'
-
Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση. Πάντως μια και αναφέρθηκε η σχέση 206-306 νομίζω οτι ήταν και απαραίτητη η σχέση 206-escort για να βγει και το 306-escort wrc που ήταν και το αντικείμενο της συζήτησης. Το 'ψιλοάσχετη' το έβαλα προσπαθώντας να δείχνω ευγενικός.
-
Ο χρήστης el-em έγραψε:
ΟΠΩΣ ΕΧΩ ΠΕΙ ΣΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ (ΚΑΙ ΕΧΩ ΠΑΡΕΞΗΓΗΘΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΚΥΡΚΟΥ) ΧΡΟΝΟΛΟΓΙΚΑ ΤΑ ΔΥΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΑΠΕΧΟΥΝ ΜΙΑ ΤΡΙΕΤΙΑ. ΜΙΑ ΤΡΙΕΤΙΑ ΣΕ ΕΞΕΛΗΞΗ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ ΜΙΑ ΤΡΙΕΤΙΑ.ΤΟ ESCORT ΕΧΕΙ ΤΡΙΑ ΕΝΕΡΓΑ ΔΙΑΦΟΡΙΚΑ ΕΝΩ ΤΟ 206 ΜΟΝΟ ΕΝΑ,ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΣΤΗΣΙΜΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΤΟ ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΚΑΝΕΝΑ WRC ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΠΙΤΥΧΕΙ ΤΗΝ ΤΟΣΟ ΕΠΙΤΥΧΗΜΕΝΗ ΣΥΝΤΑΓΗ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΕΦΑΡΜΟΣΕΙ ΟΙ ΚΥΡΚΑΙΟΙ,ΧΩΡΙΣ ΑΥΤΟ ΝΑ ΜΕΙΩΝΕΙ ΤΙΣ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΛΕΑ ΣΑΝ ΟΔΗΓΟΥ.
ΑΥΤΟ ΕΙΧΑ ΠΕΙ ΤΟ 2003, ΟΤΑΝ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΜΕΙΝΟΥΜΕ ΣΤΟ ΑΧΑΙΟΣ ΕΙΧΑΜΕ ΧΑΣΕΙ ΚΑΤΑ ΚΡΑΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΛΕΑ,ΚΑΙ ΟΙ ΚΥΡΚΑΙΟΙ ΕΙΧΑΝ ΓΕΛΑΣΕΙ ΜΑΖΙ ΜΟΥ ΔΙΟΤΙ ΤΟΥΣ ΜΕΤΑΦΕΡΘΗΚΕ ΟΤΙ ΕΙΧΑ ΠΕΙ ΟΤΙ ΤΟ ESCORT ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΑΠΟ ΤΟ 206.ΦΙΛΙΚΑ,
'EL-EM'
ΝΑ ΜΗΝ ΤΡΕΛΑΘΟΥΜΕ ΚΙΟΛΑΣ...
ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΟ ESCORT ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΟ 206, OYTE KAN ΑΠΟ ΤΟ FOCUS, AKOMA KAI ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΤΟ...ΕΔΩ ΗΡΘΕ Ο ΠΑΓΚΟΣΜΙΩΣ ΑΓΝΩΣΤΟΣ KUZAJ ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΣΤΗΝ ΠΑΤΡΑ ΚΑΙ ΕΓΡΑΦΕ ΧΡΟΝΟΥΣ ΠΟΛΥ ΤΑΧΥΤΕΡΟΥΣ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥ ΚΥΡΚΟΥ. ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ Ο MAKAΡΙΤΗΣ Ο KULIG ΜΕ ΤΟ FOCUS ΕΠΑΙΖΕ ΣΤΑ ΔΕΥΤΕΡΟΛΕΠΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΤΕΛΕΙΟ ΓΝΩΣΤΗ ΤΗΣ ΔΙΑΔΡΟΜΗΣ ΚΥΡΚΟ.
ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΜΙΛΗΣΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΟΝ TRAVAGLIA, ΠΟΥ ΟΣΟ ΧΕΡΑΣ ΚΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ, ΔΕΝ ΘΑ ΕΡΙΧΝΕ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ 4 ΛΕΠΤΑ ΣΤΟΝ ΚΥΡΚΟ ΜΕ ΤΑ ΙΔΙΑ ΟΠΛΑ ΕΚΤΟΣ ΕΔΡΑΣ...
-
Το Escort εχει 3 ενεργα διαφορικα κ το 206 ενα; Αυτο δεν ωφελει το Ford?
Ή κατι εγω δεν καταλαβα;Αλλα οσο καλο στησιμο κ να εχει παραμενει λογικα μενει πισω απο τα Focus κ 206.
-
Προφανως ο EL-EM αναφεροταν στο συγκεκριμενο 206 που ειχαν φερει για το Αχαιος του 2003.
Και οντως το στησιμο του 206 δεν ηταν το πρεπον, και αυτο φαινοταν και απο τις δοκιμες στην Πιτιτσα πριν απο τον αγωνα, οπου το 206 φαινοταν πολυ μαλακο σε σχεση με το εσκορτ που εκανε και αυτο δοκιμες την ιδια στιγμη. -
Ο χρήστης harriswrc έγραψε:
ΟΠΩΣ ΕΧΩ ΠΕΙ ΣΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ (ΚΑΙ ΕΧΩ ΠΑΡΕΞΗΓΗΘΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΚΥΡΚΟΥ) ΧΡΟΝΟΛΟΓΙΚΑ ΤΑ ΔΥΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΑΠΕΧΟΥΝ ΜΙΑ ΤΡΙΕΤΙΑ. ΜΙΑ ΤΡΙΕΤΙΑ ΣΕ ΕΞΕΛΗΞΗ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ ΜΙΑ ΤΡΙΕΤΙΑ.ΤΟ ESCORT ΕΧΕΙ ΤΡΙΑ ΕΝΕΡΓΑ ΔΙΑΦΟΡΙΚΑ ΕΝΩ ΤΟ 206 ΜΟΝΟ ΕΝΑ,ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΣΤΗΣΙΜΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΤΟ ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΚΑΝΕΝΑ WRC ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΠΙΤΥΧΕΙ ΤΗΝ ΤΟΣΟ ΕΠΙΤΥΧΗΜΕΝΗ ΣΥΝΤΑΓΗ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΕΦΑΡΜΟΣΕΙ ΟΙ ΚΥΡΚΑΙΟΙ,ΧΩΡΙΣ ΑΥΤΟ ΝΑ ΜΕΙΩΝΕΙ ΤΙΣ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΛΕΑ ΣΑΝ ΟΔΗΓΟΥ.
ΑΥΤΟ ΕΙΧΑ ΠΕΙ ΤΟ 2003, ΟΤΑΝ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΜΕΙΝΟΥΜΕ ΣΤΟ ΑΧΑΙΟΣ ΕΙΧΑΜΕ ΧΑΣΕΙ ΚΑΤΑ ΚΡΑΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΛΕΑ,ΚΑΙ ΟΙ ΚΥΡΚΑΙΟΙ ΕΙΧΑΝ ΓΕΛΑΣΕΙ ΜΑΖΙ ΜΟΥ ΔΙΟΤΙ ΤΟΥΣ ΜΕΤΑΦΕΡΘΗΚΕ ΟΤΙ ΕΙΧΑ ΠΕΙ ΟΤΙ ΤΟ ESCORT ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΑΠΟ ΤΟ 206.ΦΙΛΙΚΑ,
'EL-EM'
ΝΑ ΜΗΝ ΤΡΕΛΑΘΟΥΜΕ ΚΙΟΛΑΣ...
ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΟ ESCORT ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΟ 206, OYTE KAN ΑΠΟ ΤΟ FOCUS, AKOMA KAI ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΤΟ...ΕΔΩ ΗΡΘΕ Ο ΠΑΓΚΟΣΜΙΩΣ ΑΓΝΩΣΤΟΣ KUZAJ ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΣΤΗΝ ΠΑΤΡΑ ΚΑΙ ΕΓΡΑΦΕ ΧΡΟΝΟΥΣ ΠΟΛΥ ΤΑΧΥΤΕΡΟΥΣ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥ ΚΥΡΚΟΥ. ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ Ο MAKAΡΙΤΗΣ Ο KULIG ΜΕ ΤΟ FOCUS ΕΠΑΙΖΕ ΣΤΑ ΔΕΥΤΕΡΟΛΕΠΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΤΕΛΕΙΟ ΓΝΩΣΤΗ ΤΗΣ ΔΙΑΔΡΟΜΗΣ ΚΥΡΚΟ.
ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΜΙΛΗΣΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΟΝ TRAVAGLIA, ΠΟΥ ΟΣΟ ΧΕΡΑΣ ΚΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ, ΔΕΝ ΘΑ ΕΡΙΧΝΕ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ 4 ΛΕΠΤΑ ΣΤΟΝ ΚΥΡΚΟ ΜΕ ΤΑ ΙΔΙΑ ΟΠΛΑ ΕΚΤΟΣ ΕΔΡΑΣ...
ΕΣΥ ΑΝΘΡΩΠΕ ΜΟΥ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ ΤΙ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ.
ΞΑΝΑΛΕΩ ΟΤΙ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΙΠΑ ΟΤΙ ΤΟ ESCORT ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΟ 206,ΑΠΛΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΣΤΗΜΕΝΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΤΟ.ΦΙΛΙΚΑ,
'EL-EM'
-
Ο χρήστης el-em έγραψε:
ΕΣΥ ΑΝΘΡΩΠΕ ΜΟΥ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ ΤΙ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ.
ΞΑΝΑΛΕΩ ΟΤΙ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΙΠΑ ΟΤΙ ΤΟ ESCORT ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΟ 206,ΑΠΛΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΣΤΗΜΕΝΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΤΟ.ΦΙΛΙΚΑ,
'EL-EM'
ΚΑΙ ΕΝΑ YARIS ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΣΤΗΜΕΝΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΤΟ ΑΠΟ ΕΝΑ WRC...
ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΟ ΣΥΝΑΓΩΝΙΣΤΕΙ ΚΙΟΛΑΣ... -
ΚΑΙ ΕΝΑ YARIS ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΣΤΗΜΕΝΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΤΟ ΑΠΟ ΕΝΑ WRC...
ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΟ ΣΥΝΑΓΩΝΙΣΤΕΙ ΚΙΟΛΑΣ... [/quoteΣΩΣΤΟ ΚΙ ΑΥΤΟ ΦΙΛΕ harriswrc , ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΕΧΟΥΜΕ ΑΓΓΙΞΕΙ ΤΑ ΟΡΙΑ ΤΩΝ ΑΝΕΚΔΟΤΩΝ Μ'ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΣΥΖΗΤΗΣΗ , ΦΙΛΕ S3 ΟΤΑΝ ΕΙΝΑΙ ΜΑΛΑΚΟ ΕΝΑ WRC ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΕΠ'ΟΥΔΕΝΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΤΟ ΣΩΣΤΟ ΚΡΑΤΗΜΑ ΕΝ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΕΝΑ ΑΛΛΟ ΜΕ ΙΣΤΕΡΗΣΗ ΣΤΗΝ ΕΝΕΡΓΗΤΗΚΗ ΠΡΟΣΦΥΣΗ ΟΠΩΣ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΚΟ ΥΠΟΣΤΡΟΦΙΚΟ ΕΣΚΟΡΤ . Η ΜΗΠΩΣ ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙ ΤΟ ΕΣΚΟΡΤ ΝΑ ΣΤΡΙΒΕΙ ΜΕ ΣΤΑΘΕΡΕΣ ΤΑΧΥΤΗΤΕΣ . ΜΟΝΟΝ ΟΤΑΝ Ο ΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΟΣ ΟΔΗΓΟΣ ΤΟΥ ΑΓΓΙΖΕΙ ΤΟ ΔΕΞΙ ΠΕΝΤΑΛ ΣΤΟ ΠΑΤΩΜΑ , ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΤΗΝ ΥΠΕΡΣΤΡΟΦΗ ΙΣΧΥΩΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΑΠΟΛΥΤΗ ΑΝΑΓΚΗ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΟΧΗΜΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΕΙ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΜΕΡΙΚΕΣ ΦΟΡΕΣ ΟΥΔΕΤΕΡΑ .
ΤΟ 206 wrc ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΡΩΤΗΣ ΓΕΝΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΜΑΚΡΙΑ ΑΠ'ΤΟ ΕΣΚΟΡΤ ΟΣΟ ΜΑΚΡΙΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Η ΣΧΕΣΗ ΤΩΝ ΔΥΟ ΟΔΗΓΩΝ ΣΤΗΝ ΑΣΦΑΛΤΟ .
ΑΥΤΑ , ΓΙΑ ΝΑ ΓΡΑΨΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ ΣΟΒΑΡΟΤΕΡΟ ΓΙΑ ΤΟ ΚΥΡΙΟ ΘΕΜΑ .
29o ΡΑΛΛΥ ΕΛΠΑ