Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    μια πρόταση (συπεράσματα για την κίνηση από τους Ολ/κους)
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. μια πρόταση (συπεράσματα για την κίνηση από τους Ολ/κους)
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Περί αυτοκίνησης
    19
    28
    126
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • N
      nikapos last edited by

      Ήμουν από τους απαισιόδοξους που περίμενα κυκλοφοριακό χάος στους Ολυμπιακούς αλλά ευτυχώς διαψεύτηκα.
      Το συμπέρασμά μου το βάσιζα στο γεγονός ότι οι διακόπές έχουν γίνει πανάκριβες κι οι πιο πολλοί πάνε για 4-5 μέρες κάπου κοντά. Τα εισιτήρια για το αυτοκίνητο στο πλοίο είναι φωτιά αλλά αυτό είναι αλλο τοπικ. Επιπλέον, πολλοί εδωσαν τα λεφτά των διακοπών για να πάνε στο euro2004. Τέλος, ήταν πολύς ο κόσμος που έπρεπε να μείνει πίσω και να δουλέψει για τους ολυμπιακούς (μεταφορες, σωματα ασφαλειας, εθελοντες, θεατές κλπ), οποτε η πρόβλεψη ότι η αθήνα θ αδειάσει δεν μου φάνηκε και πολύ σωστή. Τα νησιά όλα κλαίγονταν ότι δεν έχουν κοσμο κοκ.

      Τελικά γιατί δεν κυκλοφορούσε ψυχή στους δρόμους? Ποιοι είναι αυτοί που προκαλούν την κίνηση?

      Λοιπόν. Δεν είμαστε εμείς. Αλλά αυτό έπρεπε να το ξέρουμε.
      Πρώτον τα ταξί αλλά αυτά υπήρχαν και στους ολυμπιακούς, τα παραθέτω για πληρότητα της άποψης.
      Δεύτερον τα φορτηγά τροφοδοσίας που κόβουν λωρίδες και σταματούν την κίνηση.
      Τρίτον αυτοί που περιφέρονται άσκοπα με το αυτοκίνητό τους.

      Πώς να εξηγήσεις τόση κίνηση τις καθημερινές 10-2 που υποτίθεται ότι είμαστε στη δουλειά μας?
      Όλοι αυτοί που είχαν μείνει πίσω για τους ολυμπιακούς έιχαν τη δουλειά τους, πήγαιναν μία φορά, γύριζαν άλλη μία, κι αυτό ήταν.
      Επιπλέον οι Ολυμπιακές λωρίδες ήταν ο παράδεισος. Μπορούσες να προσπεράσεις γρήγορα και με ασφάλεια όποιον πήγαινε με ταχύτητα 'τραμ'. Πού το καθημερινό χάλι που απλώνονται όλοι σαν μπάλες του μπιλιάρδου μετά το σπάσιμο και πάνε όπου θέλουν με ότι ταχύτητα θέλουν με αποτέλεσμα η δεξιά λωρίδα να έχει μικρότερη κίνηση από την αριστερή.

      Πρώτη πρόταση λοιπόν η αυστηρη επιβολή τα οχήματα που κινούνται αριστερά να κινούνται πιο γρήγορα από αυτά που βρίσκοντια δεξιότερα τους.
      Τώρα για αυτούς που κινούνται χωίς λόγο (δι ασήμαντον αφορμή) δεν ξέρω. πείτε κι εσείς.

      (οκ, μην μου την πέσετε, ξέρω ότι αυτά δεν γίνονται, απλά λέω τον πονο μου/μας)

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • N
        nikapos last edited by

        Ήμουν από τους απαισιόδοξους που περίμενα κυκλοφοριακό χάος στους Ολυμπιακούς αλλά ευτυχώς διαψεύτηκα.
        Το συμπέρασμά μου το βάσιζα στο γεγονός ότι οι διακόπές έχουν γίνει πανάκριβες κι οι πιο πολλοί πάνε για 4-5 μέρες κάπου κοντά. Τα εισιτήρια για το αυτοκίνητο στο πλοίο είναι φωτιά αλλά αυτό είναι αλλο τοπικ. Επιπλέον, πολλοί εδωσαν τα λεφτά των διακοπών για να πάνε στο euro2004. Τέλος, ήταν πολύς ο κόσμος που έπρεπε να μείνει πίσω και να δουλέψει για τους ολυμπιακούς (μεταφορες, σωματα ασφαλειας, εθελοντες, θεατές κλπ), οποτε η πρόβλεψη ότι η αθήνα θ αδειάσει δεν μου φάνηκε και πολύ σωστή. Τα νησιά όλα κλαίγονταν ότι δεν έχουν κοσμο κοκ.

        Τελικά γιατί δεν κυκλοφορούσε ψυχή στους δρόμους? Ποιοι είναι αυτοί που προκαλούν την κίνηση?

        Λοιπόν. Δεν είμαστε εμείς. Αλλά αυτό έπρεπε να το ξέρουμε.
        Πρώτον τα ταξί αλλά αυτά υπήρχαν και στους ολυμπιακούς, τα παραθέτω για πληρότητα της άποψης.
        Δεύτερον τα φορτηγά τροφοδοσίας που κόβουν λωρίδες και σταματούν την κίνηση.
        Τρίτον αυτοί που περιφέρονται άσκοπα με το αυτοκίνητό τους.

        Πώς να εξηγήσεις τόση κίνηση τις καθημερινές 10-2 που υποτίθεται ότι είμαστε στη δουλειά μας?
        Όλοι αυτοί που είχαν μείνει πίσω για τους ολυμπιακούς έιχαν τη δουλειά τους, πήγαιναν μία φορά, γύριζαν άλλη μία, κι αυτό ήταν.
        Επιπλέον οι Ολυμπιακές λωρίδες ήταν ο παράδεισος. Μπορούσες να προσπεράσεις γρήγορα και με ασφάλεια όποιον πήγαινε με ταχύτητα 'τραμ'. Πού το καθημερινό χάλι που απλώνονται όλοι σαν μπάλες του μπιλιάρδου μετά το σπάσιμο και πάνε όπου θέλουν με ότι ταχύτητα θέλουν με αποτέλεσμα η δεξιά λωρίδα να έχει μικρότερη κίνηση από την αριστερή.

        Πρώτη πρόταση λοιπόν η αυστηρη επιβολή τα οχήματα που κινούνται αριστερά να κινούνται πιο γρήγορα από αυτά που βρίσκοντια δεξιότερα τους.
        Τώρα για αυτούς που κινούνται χωίς λόγο (δι ασήμαντον αφορμή) δεν ξέρω. πείτε κι εσείς.

        (οκ, μην μου την πέσετε, ξέρω ότι αυτά δεν γίνονται, απλά λέω τον πονο μου/μας)

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • N
          nikapos last edited by

          Ήμουν από τους απαισιόδοξους που περίμενα κυκλοφοριακό χάος στους Ολυμπιακούς αλλά ευτυχώς διαψεύτηκα.
          Το συμπέρασμά μου το βάσιζα στο γεγονός ότι οι διακόπές έχουν γίνει πανάκριβες κι οι πιο πολλοί πάνε για 4-5 μέρες κάπου κοντά. Τα εισιτήρια για το αυτοκίνητο στο πλοίο είναι φωτιά αλλά αυτό είναι αλλο τοπικ. Επιπλέον, πολλοί εδωσαν τα λεφτά των διακοπών για να πάνε στο euro2004. Τέλος, ήταν πολύς ο κόσμος που έπρεπε να μείνει πίσω και να δουλέψει για τους ολυμπιακούς (μεταφορες, σωματα ασφαλειας, εθελοντες, θεατές κλπ), οποτε η πρόβλεψη ότι η αθήνα θ αδειάσει δεν μου φάνηκε και πολύ σωστή. Τα νησιά όλα κλαίγονταν ότι δεν έχουν κοσμο κοκ.

          Τελικά γιατί δεν κυκλοφορούσε ψυχή στους δρόμους? Ποιοι είναι αυτοί που προκαλούν την κίνηση?

          Λοιπόν. Δεν είμαστε εμείς. Αλλά αυτό έπρεπε να το ξέρουμε.
          Πρώτον τα ταξί αλλά αυτά υπήρχαν και στους ολυμπιακούς, τα παραθέτω για πληρότητα της άποψης.
          Δεύτερον τα φορτηγά τροφοδοσίας που κόβουν λωρίδες και σταματούν την κίνηση.
          Τρίτον αυτοί που περιφέρονται άσκοπα με το αυτοκίνητό τους.

          Πώς να εξηγήσεις τόση κίνηση τις καθημερινές 10-2 που υποτίθεται ότι είμαστε στη δουλειά μας?
          Όλοι αυτοί που είχαν μείνει πίσω για τους ολυμπιακούς έιχαν τη δουλειά τους, πήγαιναν μία φορά, γύριζαν άλλη μία, κι αυτό ήταν.
          Επιπλέον οι Ολυμπιακές λωρίδες ήταν ο παράδεισος. Μπορούσες να προσπεράσεις γρήγορα και με ασφάλεια όποιον πήγαινε με ταχύτητα 'τραμ'. Πού το καθημερινό χάλι που απλώνονται όλοι σαν μπάλες του μπιλιάρδου μετά το σπάσιμο και πάνε όπου θέλουν με ότι ταχύτητα θέλουν με αποτέλεσμα η δεξιά λωρίδα να έχει μικρότερη κίνηση από την αριστερή.

          Πρώτη πρόταση λοιπόν η αυστηρη επιβολή τα οχήματα που κινούνται αριστερά να κινούνται πιο γρήγορα από αυτά που βρίσκοντια δεξιότερα τους.
          Τώρα για αυτούς που κινούνται χωίς λόγο (δι ασήμαντον αφορμή) δεν ξέρω. πείτε κι εσείς.

          (οκ, μην μου την πέσετε, ξέρω ότι αυτά δεν γίνονται, απλά λέω τον πονο μου/μας)

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • M
            manosk last edited by

            Κάτσε να γυρίσουν όλοι αυτοί που έχουν παιδιά και περιμένουν ν'αρχίσουν τα σχολεία και επίσης αυτοί που μόλις τώρα καταφέρνουν να φύγουν με άδεια λόγω ενασχόλησης με τους Ολυμπιακούς τον Αύγουστο και μετά θα έχουμε ολοκληρωμένη εικόνα. Δηλαδή από Οκτώβρη και μετά.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • K
              kamil last edited by

              εμένα σήμερα μου την είπε μοτοσυκλετιστής οτι πήγαινα μαλιοκούβαρα πίσω του, όντας στην αριστερή λωρίδα...αλλά εγώ λέει δεν είχα οδηγητική συμπεριφορά σωστή και όχι εκείνος που πήγαινε αργά και σταθερά στην μέση της αριστερής λωρίδας !!!
              βασικά όταν όντως τον πλησίασα και του έκανα συνιάλο να πάει δεξιά, στο επόμενο φανάρι μου είπε τα ανωτέρω...και εξέφρασε και απορία...'άν έκανα κάποιο λάθος τι θα γινόταν'??? πιάσε το αβγό και κούρευτο κοινώς!!!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • C
                cpp last edited by

                Κομμένες οι αριστερές στροφές στην Κηφισίας φαίνεται να έχει αποτέλεσμα πάντως

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • A
                  aleng last edited by

                  Από τη στιγμή που υφίστανται αριστερές στροφές δεν μπορείς να υποχρεώνεις κάποιον στην αριστερή λωρίδα να πηγαίνει 'μαλλιοκούβαρα'.Εντός πόλης δεν βρισκόμαστε σε υπεραστικό αυτοκινητόδρομο όπου η αριστερή λωρίδα πρέπει να χρησιμοποιείται μόνο για προσπεράσεις

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • G
                    gfon last edited by

                    Εχει βοηθησει σημαντικα το κοψιμο των αριστερων στροφων .....επισης μεγαλο προβλημα ειναι τα παρανομα παρκαρισμτα, οπως επισης και τα φορτηγα τροφοδοσιας.
                    Αν μπει μια ταξη σε αυτα νομιζω οτι η βελτιωση που παρατηρουμε ολοι μας θα συνεχιστεί σε καποιο βαθμο, κανοντας τη ζωη μας ευκολοτερη

                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                    • M
                      manosk last edited by

                      Ο χρήστης aleng έγραψε:
                      Από τη στιγμή που υφίστανται αριστερές στροφές δεν μπορείς να υποχρεώνεις κάποιον στην αριστερή λωρίδα να πηγαίνει 'μαλλιοκούβαρα'.Εντός πόλης δεν βρισκόμαστε σε υπεραστικό αυτοκινητόδρομο όπου η αριστερή λωρίδα πρέπει να χρησιμοποιείται μόνο για προσπεράσεις

                      Ναι, αλλά όταν κάποιοι πηγαίνουν με 50 στην αριστερή λωρίδα για μερικά χιλιόμετρα σαν να κάνουν βόλτα αναψυχής χωρίς να στρίβουν πουθενά, τι κάνεις; Σήμερα ένας τέτοιος με lanos στην Πειραιώς είχε το αριστερό χέρι έξω σε έκταση και κουβέντιαζε με τον συνοδηγό πηγαίνοντας αργά και πλάι-πλάι με ένα φορτηγό (αποκλείοντας έτσι τη δυνατότητα προσπέρασης, έστω κι από τα δεξιά). Δυο φορές αναγκάστηκα να του κορνάρω για να πάει δίπλα (φανερά ενοχλημένος).

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • M
                        maxmara last edited by

                        Ο χρήστης manosk έγραψε:

                        Από τη στιγμή που υφίστανται αριστερές στροφές δεν μπορείς να υποχρεώνεις κάποιον στην αριστερή λωρίδα να πηγαίνει 'μαλλιοκούβαρα'.Εντός πόλης δεν βρισκόμαστε σε υπεραστικό αυτοκινητόδρομο όπου η αριστερή λωρίδα πρέπει να χρησιμοποιείται μόνο για προσπεράσεις

                        Ναι, αλλά όταν κάποιοι πηγαίνουν με 50 στην αριστερή λωρίδα για μερικά χιλιόμετρα σαν να κάνουν βόλτα αναψυχής χωρίς να στρίβουν πουθενά, τι κάνεις; Σήμερα ένας τέτοιος με lanos στην Πειραιώς είχε το αριστερό χέρι έξω σε έκταση και κουβέντιαζε με τον συνοδηγό πηγαίνοντας αργά και πλάι-πλάι με ένα φορτηγό (αποκλείοντας έτσι τη δυνατότητα προσπέρασης, έστω κι από τα δεξιά). Δυο φορές αναγκάστηκα να του κορνάρω για να πάει δίπλα (φανερά ενοχλημένος).

                        Πάντως όταν βλέπεις 50ράκι να πηγαίνει με 60χαω στην αριστερή της Συγγρού, μπορείς να πεις, με σιγουριά, οτι ο οδηγός είναι ηλίθιος.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                        • K
                          kacey last edited by

                          Μερικοι κανετε λαθος, δεν επιτρεπεται βραδυπορουντα οχηματα να κινουνται στην αριστερη, αντιθετως ειναι υποχρεωτικο να πηγαινουν οσο πιο δεξια γινεται.

                          Aleng, αμα θελει καποιος να στριψει αριστερα, μαπινει στην αριστερη σιγα-σιγα οταν φτανει εκει που θελει να στριψει, δεν πιανει την αριστερη επ'απειρον και πηγαινει με 0 χαω επειδη 'καποτε' θα στριψει.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • A
                            aleng last edited by

                            Εντάξει ρε παιδιά δεν μίλησα για ακραίες περιπτώσεις. Για έλα στην θέση ενός νέου ή ενός ηλικιωμένου οδηγού που θα προσπαθήσει να κάνει αυτό που περιγράφεις. Σιγά μην βρει επαρκές κενό από τους διάφορους 'γρήγορους'

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • T
                              tiger last edited by

                              Τα φορτηγα τροφοδοσίας.
                              Τα ταξί.
                              Το παράνομο παρκάρισμα.

                              Αυτες ειναι οι τρεις πληγές,τουλάχιστον η πρωτη αντιμετωπίζεται εύκολα.
                              Η δεύτερη δύσκολα λογω του μεγάλου αριθμού,και η τρίτη χαμένη από χερι αφου δεν υπαρχουν parking ουτε χωρος να φτιαχτούν.Οταν δε φτιαχτούν,η τιμή τους ειναι φωτιά.
                              Η κατάργηση αριστερών στροφών μπορεί να κανει λίγο δουλειά,προσωπικά οδηγώ γρήγορα και έχω βαρεθει να αναγκάζομαι να πηγαίνω δεξιά γιατί ο κάθε αργοσχολος και ο καθε αυνανας που ψάχνει για καυγά,πιάνουν την αριστερή με το χέρι εξω και πανε με ταχυτητα καρου

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • M
                                madman77 last edited by

                                Το παρακανανε με τις αριστερες ... Τα γυρω στενα εχουν γινει ζουγκλα και οι περισσοτεροι χανονται. Αλλωστε οι εκαστοτε που εστριβαν αριστερα δεν φορτωνονται στον αντιστοιχο καθετο ετσι που να χρειαζεται περισσοτερος χρονος στο φαναρι κλπ???
                                Αληθεια αυτο το μετρο θα παραμεινει για παντα????

                                Τον Οκτωβριο θα κριθουν ολα παντως.. Ακομα δεν ειναι ολοι εδω...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • A
                                  aleng last edited by

                                  Το κόψιμο των αριστερών στροφών μειώνει τις καθυστερήσεις στους κόμβους.Αν κάποιος θέλει περισσότερες λεπτομέρειες ευχαρίστως, αν και πλέον υπεισερχόμαστε σε θέματα κυκλοφοριακής τεχνικής

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • U
                                    unhackable last edited by

                                    Πιστεύω πάντως ότι δεν πρέπει να υποτιμούμε και την ταχύτητα ή καλύτερα
                                    την 'σβελτάδα' με την οποία ξεκινάμε στα φανάρια ...

                                    Σήμερα το πρωί για παράδειγμα σε φανάρι το οποίο βγάζει από τον Βύρωνα
                                    στην Κατεχάκη, ο παππούς μπροστά μου ξεκινάει τσίκι-τσίκι και μου πιάνει
                                    κατ' ευθείαν την μεσαία (με τις αριστερές ρόδες και 30 πόντους μέσα στην
                                    αριστερή). Όταν τον προσπέρασα - σύριζα - από αριστερά, τον είδα στον
                                    καθρεφτη να κάνει διάφορες χειρονομίες , και καλά 'αγανάκτησης'

                                    Τι να πεί κανείς ? Εμείς πρέπει να πάμε στη δουλεία μας και ο παππούλης
                                    έχει βγεί τη βόλτα του .....και κάνει στο δρόμο ότι του καπνίσει

                                    Γιατί θα μου πείτε υπάρχει και κανείς να τον συμμαζέψει ?

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • S
                                      spiros19 last edited by

                                      kαλο ειναι να ειμαστε σβελτοι, και μου αρεσει να κινουμε σβελτα και στα φαναρια φευγω παντα γρηγορα, αλλα δεν μπορουμε να υποχρεωσουμε ολοι ολο τον κοσμο να ειναι 'ετοιμος για εκκινηση' δηλαδη καπου και ενα μετρο...

                                      Γενικως πιο πολυ μου τη σπαει αυτος ο οποιος ειναι 342ος στο φαναρι, και ειναι με πατημενη την κορνα γιατι 'ξυπνηστε ζωα' παρα αυτος ο οποιος χαζεψε 10 δευτερα στο φαναρι...
                                      ΟΤΑΝχρειαζεται, ενα ανεπαισθητο πατημα της κορνας, ειναι αρκετο για να ξυπνησει...
                                      Εξαλου να θυμομαστε, η κορνα δεν ειναι για να δειχνουμε τον εκνευρισμο μας, αλλα για να ειδοποιουμε τον αλλον οτι κατι συμβα ινει... (αποφυγη ατυχηματος, αλλα ας το παραβλεψουμε...)

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • M
                                        madman77 last edited by

                                        Παντως στην Κηφησιας εκει που ηταν οι αριστερες πλεον βλεπεις ουριτσες και ανευ σηματοδοτη και μολις κοβεται το αντιθετο περνανε κανονικα!!!

                                        Αληθεια ρυθμιστηκαν αυτα ολα τα φαναρια ή υπαρχει νεκρος χρονος που ηταν για την αριστερη????

                                        Τελικα θα ξανανοιξουν οι αριστερες? Καποιος γνωστης επ αυτου?
                                        Οι σηματοδοτες υφιστανται παντως...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • V
                                          vmantas last edited by

                                          Καθημερινά ανεβοκατεβαίνω τον Κηφισσό λόγω δουλειάς.
                                          Εχω παρατηρήσει ότι επέιδή υπάρχει ακόμη η πορτοκαλί λωρίδα των ολυμπιακών, πολύς κόσμος δεν μπαίνει στην αριστερή παρά μόνο μερικοί που το πατάνε, οι υπόλοιπο στη σειρά τους στις υπόλοιπες λωρίδες.
                                          Επιασα και τον εαυτό μου να κάνει το ίδιο.
                                          Υποπτεύομαι ότι κυρίως για ψυχολογικούς λόγους η πορτοκαλί συνεχής γραμμή σου δημιουργεί στο υποσυνείδητο κάτι το απαγορευμένο.
                                          Δεν είμαι ψυχολόγος κια ίσως να λέω μπούρδες, αλλά από συνήθεια μου φαίνεται δύσκολο να εξακολουθώ να αποφεύγω να μπω στην ολυμπιακή λωρίδα.
                                          Ισως κάποιοι συγκοινωνιολόγοι αν έκαναν ένα πείραμα ελεγχόμενο κατέληγαν σε κάποιο χρήσιμο συμπέρασμα.
                                          Πάντως έχει πλάκα να βλέπεις την αριστερή ανοιχτή και τις άλλες ψιλοπηγμένες, να περπατιώνται βέβαια, γιατί σε περίπτωση που υπα΄ρχει κάποιο ατύχημα άλλο κόλλημα δεν μας σώζει τίποτα από το πήξιμο που δημιουργείται.

                                          Εχει κανείς άλλος αντίστοιχη εμπειρία.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                          • M
                                            manosk last edited by

                                            Ναι, στον Κηφισσό το ίδιο συνέβαινε. Δεν είχε βέβαια σημαντική κίνηση, αλλά η αριστερή τέως Ολυμπιακή λωρίδα ήταν σχεδόν άδεια. Μπήκα και μετά άρχισα να βλέπω πίσω μου αρκετούς να βγάζουν φλας και να με ακολουθούν.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr