Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    WRC 2004 - 11oς γύρος Ράλλυ Ιαπωνίας
    1. Home
    2. WRC
    3. WRC 2004 - 11oς γύρος Ράλλυ Ιαπωνίας
    • 1
    • 2
    • 2 / 2
    WRC
    10
    28
    51
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      cmarin last edited by

      Mία από τα ίδια και την 2η μέρα! Εκτός από το 'αξιόπιστο' κιβώτιο της Pug που έριξε τον Μάρκους στην 5η θέση και μακρια πλέον από νίκη, όλοι έχουν την θέση τους που εκτός απροόπτου δεν θα αλλάξει! Σημαντικ΄είναι ότι όλοι οι εργοστασιακοί είναι μέσα!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        syele last edited by

        Μετά από την πρώτη ημέρα που έδειχνε ότι θα έχουμε ένα ενδιαφέρον ράλι, ήρθε η δεύτερη για να μας προσγειώσει.
        Δυστυχώς οι διαφορές έχουν ανοίξει αρκετά.

        Ο Solberg είναι σε δικό του αγώνα, ο Loeb δεν καταλαβαίνει γιατί χάνει χρόνο και πιο πολύ βλέπει πίσω του (Martin) παρά μπροστά του, ο Martin παλεύει με τις σημειώσεις αλλά τα καταφέρνει καλά, ο Gronholm καταλαβαίνει γιατί χάνει χρόνο (μια τα φρένα, μια το κιβώτιο), ο Sainz να δείτε που πάλι θα ανέβει στο podium τελικά, ο Duval καλοβλέπει την 5η θέση, o Hirvonen δείχνει και είναι αργός, ενώ ο Rovis...(τα κιβώτια τον αγαπάνε πάρα πολύ)

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • ?
          A Former User last edited by

          OMAΛΑ ΕΞΕΛΙΧΘΗΚΕ Ο ΑΓΩΝΑΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΡΙΤΗ ΜΕΡΑ ΚΑΙ Ο SOLBERG ΠΗΡΕ ΜΙΑ ΕΥΚΟΛΗ ΝΙΚΗ.
          ΜΑΧΗ ΔΟΘΗΚΕ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΗΝ 4Η ΘΕΣΗ ΜΕΤΑΞΥ GRONHOLM ΚΑΙ SAINZ, ΣΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΝΙΚΗΤΗΣ ΑΝΑΔΕΙΧΤΗΚΕ Ο ΦΙΝΛΑΝΔΟΣ.
          ΣΤΑ ΑΞΙΟΣΗΜΕΙΩΤΑ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ Η ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΨΗ ΤΟΥ DUVAL ΑΠΟ ΕΞΟΔΟ ΚΑΙ ΤΑ ΥΔΡΑΥΛΙΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΟΥ HIRVONEN ΠΟΥ ΤΟΥ ΣΤΟΙΧΗΣΑΝ.
          ΩΡΑΙΑ ΚΑΙ Η ΜΟΝΟΜΑΧΙΑ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ 8ΑΔΑΣ ΜΕ ΤΟΝ WARMBOLD ΝΑ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙ ΣΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΙΔΙΚΗ ΤΟΥ ΤΟΠΙΚΟΥ ARAI!

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • C
            cmarin last edited by

            Αναμενόμενο για τον solberg μετά την εκβαση της 2 μέρας δεν υπήρχε καμία αλλαγή! Ο Loeb ακουμπάει τον τίτλο με τους 30 βαθμούς διαφορα και σε λίγο θα τον πάρει και μαθηματικά!
            Περισσότερα για τον αγώνα μετά τις εικόνες που θα δούμε...

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • O
              og2002gr last edited by

              Ευκολη νικη για τον Solberg που εσπασε με τον καλυτερο τροπο το σερι των 3 εγκαταλειψεων.
              Νικητης και ο Loeb που αν και δε κερδισε αυξησε την διαφορα του απο την 2η θεση και εχει σπασει ολα τα ρεκορ των στατιστικων.
              Αγνωριστη για μια ακομη φορα η Peugeot.Η εποχη Gronholm ανηκει πια στα παρελθον.

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • V
                vasgti last edited by

                O Solberg και η Subaru κέρδισαν πανάξια αυτό τον αγώνα.

                Ο Loeb αν και 2ος, για ακόμα μια φορά δείχνει πολύ καλά στοιχεία σαν οδηγός καθότι είναι και αρκετά σταθερός και πολύ καλά εξοικειωμένος με το Xsara.

                Πάντως, όντως η Peugeot σίγουρα προβληματίζει με τα συχνά προβλήματα αξιοπιστίας που παρουσιάζει το 307.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • D
                  deggman last edited by

                  Τι θα γινόταν αν παρακολουθούσα των αγώνα όπως τους τρεις προηγούμενους?
                  Λίγοι ξέρουν

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • C
                    cmarin last edited by

                    Η Ιαπωνία ήταν μάλλον ένας καλός αγώνας σε όλα και μάλλον θα καθιερώθει. Πολύς κόσμος, λόγω και της εντοπιότητας του κατασκευαστή!
                    Πολύ γρήγορος αγώνας, κάτι σαν Σουηδία χωρίς χιόνι με στενές ειδικές και μ.ο. πάνω από 100 χιλ/ω, που σημαίνει ότι είναι λίγο πιο αργός από Φιλανδία και Σουηδία αλλά πιο γρήγορος από όλους τους άλλους.

                    Αγωνιστικά ο Πέτρος το είχε πάρει πατριωτικά για την Sub και μετά την πρώτη μέρα ήταν σίγουρος ότι θα το κέρδιζε, ακόμη και αν ο Μάρκους δεν είχε τα προβλήματα.

                    Ρεκόρ αξιοπιστίας, απ'όλες της ομάδες αυτή τη φορά αφού τερμάτισαν όλοι και μόνο στην Ford είχαν πρόβλημα με τις σημειώσεις που στοίχισαν στον Ντυβάλ.

                    Loeb πηγαίνει να καταρρίψει πολλά ρεκόρ φέτος και το πρωτάθλημα είναι στο τσεπάκι του.
                    Πάμε για Βρετανία!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • ?
                      A Former User last edited by

                      O ΑΓΩΝΑΣ ΠΕΤΥΧΕ ΑΠΟΛΥΤΑ ΑΠΟ ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗΣ ΠΛΕΥΡΑΣ ΑΛΛΑ ΗΤΑΝ ΜΑΛΛΟΝ ΑΔΙΑΦΟΡΟΣ ΑΠΟ ΣΥΝΑΓΩΝΙΣΜΟ ΕΙΔΙΚΑ ΜΕΤΑ ΤΟ ΜΙΣΟ ΤΗΣ 2ΗΣ ΜΕΡΑΣ. 8 ΟΔΗΓΟΙ ΟΛΟΙ ΚΙ ΟΛΟΙ, ΚΑΜΙΑ ΜΑΧΗ ΓΙΑ ΚΑΜΙΑ ΘΕΣΗ, ΕΝΩ ΤΟ APRC KAI OI ΤΟΠΙΚΟΙ ΜΕ ΤΑ Ν ΔΕΝ ΕΙΧΑΝ ΚΑΝΕΝΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ.
                      Ο SOLBERG ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΝΑ ΧΑΣΕΙ ΑΠΟ ΚΑΝΕΝΑΝ ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΓΙΝΟΤΑΝ, Ο LOEB ΠΗΡΕ ΓΙΑ ΑΚΟΜΗ ΕΝΑΝ ΑΓΩΝΑ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΗΘΕΛΕ ΕΝΩ ΤΟΝ GRONHOLM ΓΙΑ ΑΚΟΜΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΤΟΝ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕ ΚΑΤΙ. Ή ΚΙΒΩΤΙΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΑΥΤΟ Ή ΕΞΟΔΟΣ. ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ ΗΤΑΝ ΚΙΒΩΤΙΟ.
                      ΑΝΑΜΕΝΟΜΕΝΟΙ ΟΙ ΧΡΟΝΟΙ ΓΙΑ ΤΑ 2 FORD, ANAMENOMENOI OI ΧΡΟΝΟΙ ΤΟΥ ROVANPERA ΕΝΩ ΤΟ ΚΑΛΟ ΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΟ, ΠΟΥ ΕΧΑΣΕ ΣΤΟ ΑΣΦΑΛΤΙΝΟ ΓΕΡΜΑΝΙΑΣ, ΜΑΣ ΕΔΕΙΞΕ Ο HIRVONEN.
                      ΔΕΝ ΘΑ ΣΥΜΦΩΝΗΣΩ ΟΤΙ ΗΤΑΝ ΑΡΓΟΣ. ΕΓΡΑΨΕ ΣΕ ΠΟΛΛΕΣ ΕΙΔΙΚΕΣ ΧΡΟΝΟΥΣ ΚΑΛΥΤΕΡΟΥΣ ΑΠΟ DUVAL ΚΑΙ ROVANPERA KAI ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΗΤΑΝ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΤΟΝ ΕΡΙΞΑΝ ΠΙΣΩ.
                      ΑΝ Η SUBARU ΔΕΝ ΠΡΟΧΩΡΗΣΕΙ ΣΤΗ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΗ ΤΟΥ DUVAL, Ο ΦΙΝΛΑΝΔΟΣ ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΛΥΣΗ ΓΙΑ ΤΟ 2ο BUCKET ΤΟΥ IMPREZA KAI ΓΙΑ ΤΟ 2005.

                      ΚΑΤΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕ Η ΜΟΝΟΜΑΧΙΑ ΤΩΝ 2 IGNIS ME ANDERSSON KAI ATKINSON (ΑΝΗΚΕΙ ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΤΟΥ TOMMI MAKINEN KAI ANAMENETAI NA ΣΥΜΜΕΤΑΣΧΕΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΣΤΟ PCWRC)
                      AΛΛΑ ΕΛΗΞΕ ΑΔΟΞΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΨΗ ΤΟΥ ΠΡΩΤΟΥ.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • First post
                        Last post
                      • 1
                      • 2
                      • 2 / 2
                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                        • ΕΛΛΑΔΑ
                        • ΚΟΣΜΟΣ
                        • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                        • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                        • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                        • TEST
                        • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                        • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                        • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                        • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                      • VIDEO
                        • 4TTV
                        • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                        • CANDID CAMERA
                      • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                        • ΛΕΞΙΚΟ
                      • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                        • FORMULA 1
                        • WRC
                        • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                        • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                      • ΤΙΜΕΣ
                      • 4T CLASSIC
                        • ΜΟΝΤΕΛΑ
                        • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                        • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                      • ΑΓΟΡΑ
                        • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                        • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                        • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                      • 2ΤΡΟΧΟΙ
                        • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                        • CLASSIC
                      • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                      • MENU
                      • ΤΙΜΕΣ
                      • 4ΤΡΟΧΟΙ
                      • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                      • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                      • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                      • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                      • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                      • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                      • ΚΟΚ

                      logo footer

                      coty











                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                      • CLASSIC
                      • ΤΙΜΕΣ
                      • VIDEO
                      • FORUM
                      4T FORUM
                      4T LIBRARY
                      • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                      • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                      • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                      • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                      Powered by nxcode.gr