Παναγιώτη, αν δεν αλλάξεις τουλάχιστον μεγάφωνα βοηθώντας τα με την κατάλληλη μόνωση (την οποία πλέον θεωρώ εκ των ων ουκ άνευ), τότε σίγουρα ο ήχος δε θα έχει μεγάλη διαφορά. Ας μην ξεχνάμε ότι τα εργοστασιακά μεγάφωνα έχουν υψηλή ευαισθησία (παίζουν δυνατά με δεδομένη ισχύ) ώστε να αντιπαρέρχονται τη χαμηλή ισχύ των πηγών και να δημιουργούν απροβλημάτιστα (εντός λογικού ορίου) σωστή ένταση. Είναι πιο φτηνό να φτιάξουν έτσι τα μεγάφωνα, παρά να βάλουν ισχυρότερο ενισχυτή.
Με αυτό κατά νου, δεν έχεις να κερδίσεις πολλά από άποψης έντασης, ενώ από πλευράς ποιότητας λίγα.
Πιστεύω ότι κάποιος χωρίς μεγάλες απαιτήσεις από τον ήχο του αυτοκινήτου δεν έχει λόγο να αλλάξει (μόνο) την πηγή του, αν αυτή είναι καλής (σχετικά) ποιότητας. Αρχίζουν άλλα προβλήματα μετά, ότι πρέπει να παίρνεις την πρόσοψη μαζί σου, φοβούμενος τους διαρρήκτες (στις 147 αν κάποιος προσπαθήσει να βγάλει βίαια το radiocd πρέπει να αλλάξεις όλο το ταμπλώ μετά! ), δε λειτουργούν οι οθόνες και τα χειριστήρια (άλλα έξοδα), και στο κάτω κάτω δεν είναι και τρομερή η διαφορά στον ήχο. Πρέπει να έχουμε κατά νου ότι αν η ηχητική διαφορά μεταξύ δύο αντίστοιχων ενισχυτών είναι x, τότε η ηχητική διαφορά μεταξύ δύο πηγών είναι 2x ενώ η διαφορά μεταξύ δύο ζευγών μεγαφώνων είναι 2x^3.
Επί του προκειμένου, κι ας λέει ο Μιχάλης ότι είναι χάλια το radiocd του 307 (ουσιαστικά το ίδιο σε όλα τα μοντέλα της PSA, απλά με μικροδιαφορές) εγώ θα πω ότι είναι από τις καλύτερες εργοστασιακά εγκατεστημένες πηγές σε αυτοκίνητα μέχρι τη μεγάλη κατηγορία. Αυτή και των 147 (η οποία έχει και ενσωματωμένο eq).
Εξαιρείται μία μόνο περίπτωση, η οποία μάλιστα είναι πολύ ενδιαφέρουσα, αυτή των radiocd-Mp3. Βάζοντας ένα τέτοιο, μπορείς σε ένα δισκάκι να έχεις μέχρι και 90-100 κομμάτια, διατηρώντας αποδεκτή (αλλά όχι καλή) ποιότητα, ή 200+ αν έχεις σκουπιδαριό μέσα (πχ από 128 kbps και κάτω).
Με αυτό τον τρόπο έχεις ουσιαστικά μια πολυ-σιντιέρα, χωρίς όμως το έξτρα κόστος, την καλωδίωση, το χαμένο χώρο και την προσοχή που χρειάζεται όταν φορτώνεις το χώρο αποσκευών (αν είναι εγκατεστημένη εκεί).
Ουφ, πάει, ούτε σήμερα κάνω δουλειά...