Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Το πρόβλημα της σύγχρονης Φ1
    1. Home
    2. Formula 1
    3. Το πρόβλημα της σύγχρονης Φ1
    • 1
    • 2
    • 3
    • 3 / 3
    Formula 1
    17
    48
    255
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      theofaman last edited by

      Kleisj εγραψε

      χωρις ανεφοδιασμους

      Αν δεν ειχε ανεφοδιασμους πως θα νικουσε ο Schumi αφου αυτα ειναι το ψωμοτυρι του??

      Παντως το προβλημα δεν ειναι τα ηλεκτρονικα ή οι αλλοι κανονισμοι αλλα οι πιστες. Ποια πιστα ειναι καλυτερα σχεδιασμενη απο το Silverstone? Εχει: '' Μαγκικες'' στροφες σαν την Copse, φοβερους συνδυασμους οπως η Maggot Beckett και Chapel, στροφη σαν την Club που νομιζεις πως οσο γκαζι και να δωσεις δεν ειναι αρκετο, και την ''τυφλή'' Bridge.

      Αν ολες οι πιστες σχεδιαζονταν οπως το Siverstone τοτε θα βλεπαμε σπουδαιους αγωνες .

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • O
        opterios last edited by

        Ο χρήστης Theofaman έγραψε:
        Αν δεν ειχε ανεφοδιασμους πως θα νικουσε ο Schumi αφου αυτα ειναι το ψωμοτυρι του??

        Teaser?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          theofaman last edited by

          Επειδη δεν ειναι ομολογουμενος πολυ καλος στα προσπερασματα, εχει ανεπτυγμενη στρατηγικη που του επιτρεπει να προσπερναει...εμμεσα. Πριν δεν εκανα πλακα.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • M
            mperedim last edited by

            Ο χρήστης Theofaman έγραψε:
            Επειδη δεν ειναι ομολογουμενος πολυ καλος στα προσπερασματα ...

            E?

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • M
              migf1 last edited by

              Φοβάμαι πως τπ πρόβλημα είναι αρκετά πιο σύνθετο. Κατά τη δική μου άποψη δεν ευθύνονται μόνο οι πίστες, αλλά και οι τεχνικοί κανονισμοί και η αλόγιστη εμπορευματοποίηση του αθλήματος και η παράνοια της ασφάλειας.

              Θεωρώ κι εγώ όμως πως οι πίστες αποτελούν μείζον πρόβλημα για δυο κυρίως λόγους:

              α) δεν προσαρμόζονται ανάλογα με τις συχνότατες αναπροσαρμογές των κανονισμών, και

              β) η παρανοϊκή σχέση τους με την ασφάλεια είναι πια τόσο μεγάλη που θα μπορούσαμε κάλιστα να τις χαρακτηρίσουμε πίστες παρεμπόδισης παρά πίστες ταχύτητας.

              ΥΓ. Αγαπημένη μου πίστα: Ιντερλάγκος.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • T
                theofaman last edited by

                mperedim εγραψε

                Theofaman έγραψε:
                Επειδη δεν ειναι ομολογουμενος πολυ καλος στα προσπερασματα ...

                E?

                Που ειναι το παραξενο? Απλα προτιμαει τα εμμεσα προσπερασματα παρα την κατα μετωπον επιθεση, αφου γνωριζει τα ρισκα αλλα και το οτι το απευθειας προσπερασμα δεν ειναι το forte του. Δεν λεω οτι δεν μπορει να προσπερασει καθολου ( προς Θεου... ) αλλα αφου μπορει μεσω των pits να προσπερασει ευκολοτερα γιατι να μην το κανει? Αφου ειναι αποτελεσματικο. Και μακαρι να συνεχισει ουτως ωστε να ευχαριστει εμας του tifosi.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • M
                  mperedim last edited by

                  Ο χρήστης Theofaman έγραψε:
                  Που ειναι το παραξενο? Απλα προτιμαει τα εμμεσα προσπερασματα παρα την κατα μετωπον επιθεση, αφου γνωριζει τα ρισκα αλλα και το οτι το απευθειας προσπερασμα δεν ειναι το forte του.

                  Το ότι προτιμά τα έμμεσα προσπεράσματα όταν του προσφέρεται η δυνατότητα δεν αναιρεί ότι ο Schumi είναι πάρα πολύ καλός στο απευθείας προσπέρασμα και το έχει αποδείξει επανειλλημμένως. Αλλά θα αφήσω τον cavallino ή τον Dr. Dimou να παραθέσουν παλαιότερα προσπεράσματα του MS, γιατί εγώ βαριέμαι να τον υπερασπίζομαι

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • T
                    theofaman last edited by

                    Δεν ειπα οτι δεν ειναι καλος. Ειπα οτι δεν ειναι πολυ καλος. Βεβαια εχει αποδειξει την αξια του πολλες φορες ( Coulthard-Indianapolis, Hakkinen-Brazil, Ralf Schumacher- Spa ). Τι να κανουμε, δεν μπορει να ειναι σε ολους του τομεις τελειος.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • K
                      kleisj last edited by

                      Ο χρήστης Theofaman έγραψε:
                      Kleisj εγραψε

                      χωρις ανεφοδιασμους

                      Αν δεν ειχε ανεφοδιασμους πως θα νικουσε ο Schumi αφου αυτα ειναι το ψωμοτυρι του??

                      Παντως το προβλημα δεν ειναι τα ηλεκτρονικα ή οι αλλοι κανονισμοι αλλα οι πιστες. Ποια πιστα ειναι καλυτερα σχεδιασμενη απο το Silverstone? Εχει: '' Μαγκικες'' στροφες σαν την Copse, φοβερους συνδυασμους οπως η Maggot Beckett και Chapel, στροφη σαν την Club που νομιζεις πως οσο γκαζι και να δωσεις δεν ειναι αρκετο, και την ''τυφλή'' Bridge.

                      Αν ολες οι πιστες σχεδιαζονταν οπως το Siverstone τοτε θα βλεπαμε σπουδαιους αγωνες .

                      Προσπερνουσε μια χαρα κ οταν δεν ειχε ανεφοδιασμους στις αρχες τις καριερας του. Τ οτι μπορει να καθαριζει ετσι τους αγωνες του αυτο ειναι κατι το οποιο θα επρεπε να μην το επιτρεπει το format της συγχρονης F1. Απο εκει κ μετα ομως η ικανοτητα του στο προσπερασμα κ στην μαχη σωμα με σωμα την εχει αποδειξει πολλες φορες. Κ εχει κανει τα καλυτερα κ τα χειροτερα οπως ολοι οι κορυφαιοι πρωταθλητες της τελευταιας 20ετιας.
                      Τουλαχιστον αυτο πιστευω.
                      Υποστηριζω την εγκαταλειψη των ανεφοδιασμων γιατι ετσι οι πιλοτοι κ οι ομαδες θ αναγκαζονται στην κατα μετωπο επιθεση κ δεν θα περιμενουν καποιο pit-stop ωπου θα κρινονται αποτελεσματα απο τα πιο γρηγορα pit-crews κ οχι μεσα στην πιστα. Επισης οπως εχει δειξει το παρελθον οταν τα pit γινονται μονο για αλλαγη ελαστικων πολλες φορες ειχαν γινει εκπληξεις με οδηγους που ξεκινουσαν με σκληρη γομα χωρις να μπουν καθολου για αλλαγη. Ή κ με αλλους που εμπαιναν μεσα κ αλλαζαν, κατεβαζοντας χρονους καταιγιστικα μετα διεκδικωντας την πρωτια.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • First post
                        Last post
                      • 1
                      • 2
                      • 3
                      • 3 / 3
                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                        • ΕΛΛΑΔΑ
                        • ΚΟΣΜΟΣ
                        • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                        • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                        • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                        • TEST
                        • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                        • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                        • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                        • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                      • VIDEO
                        • 4TTV
                        • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                        • CANDID CAMERA
                      • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                        • ΛΕΞΙΚΟ
                      • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                        • FORMULA 1
                        • WRC
                        • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                        • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                      • ΤΙΜΕΣ
                      • 4T CLASSIC
                        • ΜΟΝΤΕΛΑ
                        • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                        • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                      • ΑΓΟΡΑ
                        • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                        • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                        • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                      • 2ΤΡΟΧΟΙ
                        • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                        • CLASSIC
                      • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                      • MENU
                      • ΤΙΜΕΣ
                      • 4ΤΡΟΧΟΙ
                      • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                      • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                      • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                      • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                      • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                      • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                      • ΚΟΚ

                      logo footer

                      coty











                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                      • CLASSIC
                      • ΤΙΜΕΣ
                      • VIDEO
                      • FORUM
                      4T FORUM
                      4T LIBRARY
                      • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                      • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                      • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                      • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                      Powered by nxcode.gr