Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΣΤΑΣΗ ΕΝΝΙΑΙΟΥ
    1. Home
    2. Ελληνικοί Αγώνες
    3. ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΣΤΑΣΗ ΕΝΝΙΑΙΟΥ
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 1 / 4
    Ελληνικοί Αγώνες
    16
    65
    595
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      takinen last edited by

      Στο σημείο αυτό κρίνω σκόπιμη την κατάθεση της ακόλουθης ιδέας για τη σύσταση προσιτού εννιαίου πρωταθλήματος, το οποίο θα αποτελεί δεξαμενή για την ανάδειξη νέων ταλέντων. Κάτι το οποίο λείπει από τη χώρα μας.
      Για να υπάρχει μια συγκεκριμένη βάση για την ιδέα αυτή διάλεξα σαν πλατφόρμα την Peugeot. Η επιλογή του αυτοκινήτου είναι το επόμενο βήμα και δεν μπορεί να είναι άλλο απο το 106 μιας και λέγεται πως του χρόνου το εννιαίο θα χρησιμοποιεί 206.
      Peugeot 106, 1.4 λοιπόν, με 75ps και 815kg βάρους από το εργοστάσιο!!!
      Το σκεπτικό είναι το εξής.
      Η ίδια η εταιρία και με τη συνεργασία των περιφερειακών αντιπροσώπων της, εξασφαλίζει 20 αυτοκίνητα. Καινούργια ή ακόμα και μεταχειρισμένα. Άλλωστε δεν υπάρχει μεγάλη διαφορά αν είναι καινούργιο και σε καλή κατάσταση το σασί. Οι αρχικές προδιαγραφές εξοπλισμού των αυτοκινήτων αυτών θα είναι οι ελάχιστες δυνατές ενώ τα ανταλλακτικά που θα περισσέψουν από το γδύσιμο, μπορούν να διοχετευτούν στην αγορά. Το σκεπτικό δηλαδή θα είναι ο περιορισμός του αρχικού κόστους απόκτησης των αυτοκινήτων στο ελάχιστο δυνατό και με οποιοδήποτε τρόπο.
      Έπειτα αρχίζει το αγωνιστικό ντύσιμο του αυτοκινήτου με προσανατολισμούς «τανκ». Δηλαδή, με έμφαση στην αξιοπιστία και την ασφάλεια. Υπόψη, πως όλα τα ανταλλακτικά Peugeot και Peugeot Sport όπως και οι εργασιές, θα είναι σε τιμή κόστους για την εταιρία ενώ και οι τιμές των ανταλλακτικών που θα αναζητηθούν στο εμπόριο θα είναι πολύ καλές μιας και οι παραγγελίες θα γίνονται x20 φορές τουλάχιστον.
      Συγκεκριμένα για το ντύσιμο του αυτοκινήτου.

      • Καμία επέμβαση στο μοτέρ. Τοποθέτηση απλά ενος (γιατί όχι χειροποίητου) ελέυθερου τελικού σιλανσιέ, ενός σπόρ φίλτρου και ίσως και ένα πρόγραμμα χαρτογράφησης.
      • Καλή δουλειά στο πλαίσιο και καλό roll cage ωστέ να μπορούν άνετα να βγούν 12 χωμάτινα και 12 ασφάλτινα ραλλύ σε ορίζοντα 3 ετών.
      • Φρένα επιπέδου του σημερινού εννιαίου.
      • Αναρτήσεις με γνώμονα την αξιοπιστία που να μπορούν να βγάλουν απροβλημάτιστα 3500 αγωνιστικά χιλιόμετρα το κάθε σετ.

      Ο προγραμματισμός του εννιαίου θα είναι για 3 χρόνια ενώ κάθε χρονιά θα συμμετέχει σε 4 ασφάλτινα ραλλύ 3 χωμάτινα και 1 ανάβαση. Όπως είναι φυσικό θα επιλέγονται οι πιο στρωτοί χωμάτινοι αγώνες για να περιορίζεται το κόστος. Εννοείται πως δεν είναι απαράιτητο να είναι όλοι οι αγώνες πρωταθληματικοί. Μπορούν να επιλεγούν μίνι ράλλυ ή σπριντάκια τα οποία μάλλιστα θα δεχτούν και μια σημαντική ένεση συμμετοχών.

      Τα αυτοκίνητα θα είναι πάντοτε στην κατοχή της εταιρίας ενώ η πλήρωση του εννιαίου θα γίνεται με τη μορφή ενοικίασης της κάθε θέσης. Ο ενδιαφερόμενος δηλαδή, θα δίνει πχ 8000 ευρώ με τα οποία θα εξασφαλίζει τη συμμετοχή του όλη τη χρονιά χωρίς καμία περαιτέρω υποχρέωση. Θα εξασφαλίζει μπάκετ και όχι ένα συγκεκριμένο αυτοκίνητο. Δηλαδή, τα αυτοκίνητα θα κατανέμονται τυχαία με κλήρωση πριν από κάθε αγώνα στους αγωνιζόμενους. Εννοείται βέβαια η εξασφάλιση του εννιαίου των προδιαγραφών τους.
      Μάλιστα με την συμμετοχή ενός λαστιχά και μιας εταιρίας με βενζίνες και λιπαντικά όπως και άλλων χορηγών, έχω λόγους να πιστεύω πως την τρίτη χρονιά θα γυρίσουν σίγουρα λεφτά στα ταμεία της εταιρίας.
      Άλλη παράμετρος είναι ο περιορισμός της ηλικίας των συμμετεχόντων.

      Μπορούν βέβαια, άνετα να δωθούν κίνητρα για χορηγίες που θα στηρίζουν συγκεκριμένους αγωνιζόμενους. Εαν για παράδειγμα βρεθεί χορηγός που να χρηματοδοτήσει το 50% της συμμετοχής κάποιου οδηγού, θα τοποθετείται το αυτοκόλλητό του περιορισμένης βέβαια επιφάνειας, σε όλα τα αυτοκίνητα. Η χρηματοδοτηση του 100% θα σημαίνει αυτοκόλλητα μεγαλύτερου μεγέθους. Πιστέυω πως είναι πολύ καλύτερη διαφήμιση να έχουν 20 αυτοκίνητα το αυτοκόλλητο σου, παρά ένα αυτοκίνητο να έχει ένα μεγάλο αυτοκόλλητο που μπορεί να μην το δει και κανένας.

      Ο νικήτης του εννιαίου, θα εξασφαλίζει την επόμενη χρονιά δωρεάν μπάκετ στο μεγαλύτερο εννιαίο αλλά και 1 ή 2 μικρούς αγώνες με το kitcar.
      Επίσης, ο νικητής του μεγάλου εννιαίου πιστεύω πως θα ήταν λογικό να εξασφαλίζει την επόμενη χρονιά το μπάκετ του kitcat για όλο το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα.
      Έτσι, δημιουργείται μια σκάλα εξέλιξης, που εαν κάποιος έχει ταλέντο, θα μπορεί να ανέβει και να διακριθεί.

      1 Reply Last reply Reply Quote 4
      • T
        takinen last edited by

        Στο σημείο αυτό κρίνω σκόπιμη την κατάθεση της ακόλουθης ιδέας για τη σύσταση προσιτού εννιαίου πρωταθλήματος, το οποίο θα αποτελεί δεξαμενή για την ανάδειξη νέων ταλέντων. Κάτι το οποίο λείπει από τη χώρα μας.
        Για να υπάρχει μια συγκεκριμένη βάση για την ιδέα αυτή διάλεξα σαν πλατφόρμα την Peugeot. Η επιλογή του αυτοκινήτου είναι το επόμενο βήμα και δεν μπορεί να είναι άλλο απο το 106 μιας και λέγεται πως του χρόνου το εννιαίο θα χρησιμοποιεί 206.
        Peugeot 106, 1.4 λοιπόν, με 75ps και 815kg βάρους από το εργοστάσιο!!!
        Το σκεπτικό είναι το εξής.
        Η ίδια η εταιρία και με τη συνεργασία των περιφερειακών αντιπροσώπων της, εξασφαλίζει 20 αυτοκίνητα. Καινούργια ή ακόμα και μεταχειρισμένα. Άλλωστε δεν υπάρχει μεγάλη διαφορά αν είναι καινούργιο και σε καλή κατάσταση το σασί. Οι αρχικές προδιαγραφές εξοπλισμού των αυτοκινήτων αυτών θα είναι οι ελάχιστες δυνατές ενώ τα ανταλλακτικά που θα περισσέψουν από το γδύσιμο, μπορούν να διοχετευτούν στην αγορά. Το σκεπτικό δηλαδή θα είναι ο περιορισμός του αρχικού κόστους απόκτησης των αυτοκινήτων στο ελάχιστο δυνατό και με οποιοδήποτε τρόπο.
        Έπειτα αρχίζει το αγωνιστικό ντύσιμο του αυτοκινήτου με προσανατολισμούς «τανκ». Δηλαδή, με έμφαση στην αξιοπιστία και την ασφάλεια. Υπόψη, πως όλα τα ανταλλακτικά Peugeot και Peugeot Sport όπως και οι εργασιές, θα είναι σε τιμή κόστους για την εταιρία ενώ και οι τιμές των ανταλλακτικών που θα αναζητηθούν στο εμπόριο θα είναι πολύ καλές μιας και οι παραγγελίες θα γίνονται x20 φορές τουλάχιστον.
        Συγκεκριμένα για το ντύσιμο του αυτοκινήτου.

        • Καμία επέμβαση στο μοτέρ. Τοποθέτηση απλά ενος (γιατί όχι χειροποίητου) ελέυθερου τελικού σιλανσιέ, ενός σπόρ φίλτρου και ίσως και ένα πρόγραμμα χαρτογράφησης.
        • Καλή δουλειά στο πλαίσιο και καλό roll cage ωστέ να μπορούν άνετα να βγούν 12 χωμάτινα και 12 ασφάλτινα ραλλύ σε ορίζοντα 3 ετών.
        • Φρένα επιπέδου του σημερινού εννιαίου.
        • Αναρτήσεις με γνώμονα την αξιοπιστία που να μπορούν να βγάλουν απροβλημάτιστα 3500 αγωνιστικά χιλιόμετρα το κάθε σετ.

        Ο προγραμματισμός του εννιαίου θα είναι για 3 χρόνια ενώ κάθε χρονιά θα συμμετέχει σε 4 ασφάλτινα ραλλύ 3 χωμάτινα και 1 ανάβαση. Όπως είναι φυσικό θα επιλέγονται οι πιο στρωτοί χωμάτινοι αγώνες για να περιορίζεται το κόστος. Εννοείται πως δεν είναι απαράιτητο να είναι όλοι οι αγώνες πρωταθληματικοί. Μπορούν να επιλεγούν μίνι ράλλυ ή σπριντάκια τα οποία μάλλιστα θα δεχτούν και μια σημαντική ένεση συμμετοχών.

        Τα αυτοκίνητα θα είναι πάντοτε στην κατοχή της εταιρίας ενώ η πλήρωση του εννιαίου θα γίνεται με τη μορφή ενοικίασης της κάθε θέσης. Ο ενδιαφερόμενος δηλαδή, θα δίνει πχ 8000 ευρώ με τα οποία θα εξασφαλίζει τη συμμετοχή του όλη τη χρονιά χωρίς καμία περαιτέρω υποχρέωση. Θα εξασφαλίζει μπάκετ και όχι ένα συγκεκριμένο αυτοκίνητο. Δηλαδή, τα αυτοκίνητα θα κατανέμονται τυχαία με κλήρωση πριν από κάθε αγώνα στους αγωνιζόμενους. Εννοείται βέβαια η εξασφάλιση του εννιαίου των προδιαγραφών τους.
        Μάλιστα με την συμμετοχή ενός λαστιχά και μιας εταιρίας με βενζίνες και λιπαντικά όπως και άλλων χορηγών, έχω λόγους να πιστεύω πως την τρίτη χρονιά θα γυρίσουν σίγουρα λεφτά στα ταμεία της εταιρίας.
        Άλλη παράμετρος είναι ο περιορισμός της ηλικίας των συμμετεχόντων.

        Μπορούν βέβαια, άνετα να δωθούν κίνητρα για χορηγίες που θα στηρίζουν συγκεκριμένους αγωνιζόμενους. Εαν για παράδειγμα βρεθεί χορηγός που να χρηματοδοτήσει το 50% της συμμετοχής κάποιου οδηγού, θα τοποθετείται το αυτοκόλλητό του περιορισμένης βέβαια επιφάνειας, σε όλα τα αυτοκίνητα. Η χρηματοδοτηση του 100% θα σημαίνει αυτοκόλλητα μεγαλύτερου μεγέθους. Πιστέυω πως είναι πολύ καλύτερη διαφήμιση να έχουν 20 αυτοκίνητα το αυτοκόλλητο σου, παρά ένα αυτοκίνητο να έχει ένα μεγάλο αυτοκόλλητο που μπορεί να μην το δει και κανένας.

        Ο νικήτης του εννιαίου, θα εξασφαλίζει την επόμενη χρονιά δωρεάν μπάκετ στο μεγαλύτερο εννιαίο αλλά και 1 ή 2 μικρούς αγώνες με το kitcar.
        Επίσης, ο νικητής του μεγάλου εννιαίου πιστεύω πως θα ήταν λογικό να εξασφαλίζει την επόμενη χρονιά το μπάκετ του kitcat για όλο το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα.
        Έτσι, δημιουργείται μια σκάλα εξέλιξης, που εαν κάποιος έχει ταλέντο, θα μπορεί να ανέβει και να διακριθεί.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          takinen last edited by

          Στο σημείο αυτό κρίνω σκόπιμη την κατάθεση της ακόλουθης ιδέας για τη σύσταση προσιτού εννιαίου πρωταθλήματος, το οποίο θα αποτελεί δεξαμενή για την ανάδειξη νέων ταλέντων. Κάτι το οποίο λείπει από τη χώρα μας.
          Για να υπάρχει μια συγκεκριμένη βάση για την ιδέα αυτή διάλεξα σαν πλατφόρμα την Peugeot. Η επιλογή του αυτοκινήτου είναι το επόμενο βήμα και δεν μπορεί να είναι άλλο απο το 106 μιας και λέγεται πως του χρόνου το εννιαίο θα χρησιμοποιεί 206.
          Peugeot 106, 1.4 λοιπόν, με 75ps και 815kg βάρους από το εργοστάσιο!!!
          Το σκεπτικό είναι το εξής.
          Η ίδια η εταιρία και με τη συνεργασία των περιφερειακών αντιπροσώπων της, εξασφαλίζει 20 αυτοκίνητα. Καινούργια ή ακόμα και μεταχειρισμένα. Άλλωστε δεν υπάρχει μεγάλη διαφορά αν είναι καινούργιο και σε καλή κατάσταση το σασί. Οι αρχικές προδιαγραφές εξοπλισμού των αυτοκινήτων αυτών θα είναι οι ελάχιστες δυνατές ενώ τα ανταλλακτικά που θα περισσέψουν από το γδύσιμο, μπορούν να διοχετευτούν στην αγορά. Το σκεπτικό δηλαδή θα είναι ο περιορισμός του αρχικού κόστους απόκτησης των αυτοκινήτων στο ελάχιστο δυνατό και με οποιοδήποτε τρόπο.
          Έπειτα αρχίζει το αγωνιστικό ντύσιμο του αυτοκινήτου με προσανατολισμούς «τανκ». Δηλαδή, με έμφαση στην αξιοπιστία και την ασφάλεια. Υπόψη, πως όλα τα ανταλλακτικά Peugeot και Peugeot Sport όπως και οι εργασιές, θα είναι σε τιμή κόστους για την εταιρία ενώ και οι τιμές των ανταλλακτικών που θα αναζητηθούν στο εμπόριο θα είναι πολύ καλές μιας και οι παραγγελίες θα γίνονται x20 φορές τουλάχιστον.
          Συγκεκριμένα για το ντύσιμο του αυτοκινήτου.

          • Καμία επέμβαση στο μοτέρ. Τοποθέτηση απλά ενος (γιατί όχι χειροποίητου) ελέυθερου τελικού σιλανσιέ, ενός σπόρ φίλτρου και ίσως και ένα πρόγραμμα χαρτογράφησης.
          • Καλή δουλειά στο πλαίσιο και καλό roll cage ωστέ να μπορούν άνετα να βγούν 12 χωμάτινα και 12 ασφάλτινα ραλλύ σε ορίζοντα 3 ετών.
          • Φρένα επιπέδου του σημερινού εννιαίου.
          • Αναρτήσεις με γνώμονα την αξιοπιστία που να μπορούν να βγάλουν απροβλημάτιστα 3500 αγωνιστικά χιλιόμετρα το κάθε σετ.

          Ο προγραμματισμός του εννιαίου θα είναι για 3 χρόνια ενώ κάθε χρονιά θα συμμετέχει σε 4 ασφάλτινα ραλλύ 3 χωμάτινα και 1 ανάβαση. Όπως είναι φυσικό θα επιλέγονται οι πιο στρωτοί χωμάτινοι αγώνες για να περιορίζεται το κόστος. Εννοείται πως δεν είναι απαράιτητο να είναι όλοι οι αγώνες πρωταθληματικοί. Μπορούν να επιλεγούν μίνι ράλλυ ή σπριντάκια τα οποία μάλλιστα θα δεχτούν και μια σημαντική ένεση συμμετοχών.

          Τα αυτοκίνητα θα είναι πάντοτε στην κατοχή της εταιρίας ενώ η πλήρωση του εννιαίου θα γίνεται με τη μορφή ενοικίασης της κάθε θέσης. Ο ενδιαφερόμενος δηλαδή, θα δίνει πχ 8000 ευρώ με τα οποία θα εξασφαλίζει τη συμμετοχή του όλη τη χρονιά χωρίς καμία περαιτέρω υποχρέωση. Θα εξασφαλίζει μπάκετ και όχι ένα συγκεκριμένο αυτοκίνητο. Δηλαδή, τα αυτοκίνητα θα κατανέμονται τυχαία με κλήρωση πριν από κάθε αγώνα στους αγωνιζόμενους. Εννοείται βέβαια η εξασφάλιση του εννιαίου των προδιαγραφών τους.
          Μάλιστα με την συμμετοχή ενός λαστιχά και μιας εταιρίας με βενζίνες και λιπαντικά όπως και άλλων χορηγών, έχω λόγους να πιστεύω πως την τρίτη χρονιά θα γυρίσουν σίγουρα λεφτά στα ταμεία της εταιρίας.
          Άλλη παράμετρος είναι ο περιορισμός της ηλικίας των συμμετεχόντων.

          Μπορούν βέβαια, άνετα να δωθούν κίνητρα για χορηγίες που θα στηρίζουν συγκεκριμένους αγωνιζόμενους. Εαν για παράδειγμα βρεθεί χορηγός που να χρηματοδοτήσει το 50% της συμμετοχής κάποιου οδηγού, θα τοποθετείται το αυτοκόλλητό του περιορισμένης βέβαια επιφάνειας, σε όλα τα αυτοκίνητα. Η χρηματοδοτηση του 100% θα σημαίνει αυτοκόλλητα μεγαλύτερου μεγέθους. Πιστέυω πως είναι πολύ καλύτερη διαφήμιση να έχουν 20 αυτοκίνητα το αυτοκόλλητο σου, παρά ένα αυτοκίνητο να έχει ένα μεγάλο αυτοκόλλητο που μπορεί να μην το δει και κανένας.

          Ο νικήτης του εννιαίου, θα εξασφαλίζει την επόμενη χρονιά δωρεάν μπάκετ στο μεγαλύτερο εννιαίο αλλά και 1 ή 2 μικρούς αγώνες με το kitcar.
          Επίσης, ο νικητής του μεγάλου εννιαίου πιστεύω πως θα ήταν λογικό να εξασφαλίζει την επόμενη χρονιά το μπάκετ του kitcat για όλο το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα.
          Έτσι, δημιουργείται μια σκάλα εξέλιξης, που εαν κάποιος έχει ταλέντο, θα μπορεί να ανέβει και να διακριθεί.

          1 Reply Last reply Reply Quote 4
          • ?
            A Former User last edited by

            ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΗ ΣΚΕΨΗ takinen!
            ΜΕΝΕΙ ΝΑ ΒΡΕΘΕΙ Η ΕΤΑΙΡΙΑ ΚΑΙ ΟΙ ΧΟΡΗΓΟΙ ΠΟΥ ΘΑ ΤΗΝ ΥΛΟΠΟΙΗΣΟΥΝ...
            ΑΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ 12 Ή 15 ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ...
            ΑΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΡΑΛΛΥ ΣΠΡΙΝΤΑΚΙΑ ΓΙΑ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟ ΤΟΥ ΚΟΣΤΟΥΣ...
            ΕΜΦΑΣΗ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΩΘΕΙ ΣΤΟΝ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟ ΤΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΤΟΥ ΝΙΚΗΤΗ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΧΡΟΝΙΑ...
            Ο ΝΙΚΗΤΗΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ ΤΗΣ ΕΠΟΜΕΝΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ ΜΕ S1600!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • B
              bts last edited by

              Φίλε takinen όλα καλά με την πρόταση σου, εκτός από δύο ενστάσεις:
              Σαν κάτοχος ενός 106, έχω ασχοληθεί αρκετά με όλη την σειρά ώστε να ξέρω ότι τα μικρότερα 106 διαφέρουν σε πάρα πολλά σημεία από το rallye. Για να γίνω πιο σαφής, η διαφορά τους είναι αυτή της νύχτας με τη μέρα!

              Το 1.1 και το 1.4 είναι απλώς ευέλικτα αυτοκίνητα πόλης, ενώ το rallye είναι σχεδόν έτοιμο για αγώνα. Αυτό που θέλω να πω είναι ότι κοστίζει λιγότερο να ετοιμάσεις ένα rallye για ενιαίο από ότι ένα 1.4, γιατί το 1.4 θα χρειαστεί αρκετές μετατροπές για να αντέξει έναν αγώνα. Η διαφορά 100+ κιλών επιβεβαιώνει ότι το rallye είναι πιο δεμένο. Άρα έχεις αυτομάτως περισσότερη αξιοπιστία. Επίσης στο rallye γίνονται πολύ ευκολότερα οι αγωνιστικές μετατροπές, (να φανταστείς έχει ρυθμιζόμενα γρανάζια εκκεντροφόρου ), και αυτό ,πίστεψε με, σου λύνει τα χέρια όταν δουλεύεις πάνω του. Και δεν συζητάμε ότι το rallye θα είναι πιο γρήγορο από το 1.4 με την απαρχαιωμένη 8βάλβιδη μηχανή και τα στενότερα ψαλίδια. Αν ήσουν στη θέση της Lion Ελλάς, δεν θα σου άρεσε πολύ η ιδέα τα αυτοκίνητα σου (106 1.4) να χάνουν από τα Yaris,micra κλπ και να μην χρησιμοποιείς το rallye που είναι η αιχμή του δόρατος των 106.

              Η δεύτερη διαφωνία μου έγκειται στην κλήρωση. Γιατί να τύχει σε κάποιον αυτοκίνητο που στον προηγούμενο αγώνα βρόντηξε πάνω στα βράχια κάποιος άλλος; Όσο και να επισκευαστεί, η ζημιά έχει γίνει.

              Πιστεύω ότι οι προτάσεις σου μπορούν να εφαρμοστούν αλλά με ένα αυτοκίνητο που δεν θα κανιβαλίζεται από τον μεγάλο του 'αδερφό' (λέγε με rallye). Αξίζει να σκεφτούμε και άλλες εταιρίες με αξιόπιστα αυτοκίνητα για βάση και σύγχρονους κινητήρες που βγάζουν εύκολα άλογα, π.χ. suzuki ignis cup! Πάνε χώμα άνετα, 1300cc 87hp στο δυναμόμετρο, αλουμινένιος κινητήρας που με ένα τσιπάκι πάει 95+ άλογα, ελαφριά και ταυτόχρονα αξιόπιστα για χώμα, και παίρνουν το κοντό σασμάν από το 4κίνητο μοντέλο. Έχεις αυτομάτως ένα μικρό 'όπλο' για το χώμα τουλάχιστον. Σίγουρα θα υπάρχουν και άλλα κατάλληλα μοντέλα, π.χ. seat ibiza. Έχω δει το προηγούμενο ibiza κατηγορίας National στο χώμα και ζήλεψα. Το καινούριο είναι ακόμα καλύτερο.

              Περιμένουμε ιδέες από τους φορουμάδες, ώστε να παρουσιάσουμε ολοκληρωμένη πρόταση μήπως συγκινηθεί καμιά αντιπροσωπεία....

              1 Reply Last reply Reply Quote 3
              • T
                takinen last edited by

                Όσον αφορά την πρώτη σου ένσταση, όπως και τις προτάσεις και για άλλες μάρκες όπως την Suzuki, καμία αντίρηση!!
                Απλώς η Peugeot έχει έτοιμη και την υπόλοιπη υποδομή που ανέφερα (μεγαλύτερο εννιαίο + kitcar).
                Tο αυτοκίνητο που θα επιλεγεί πρέπει να είναι πρώτα από όλα ευκολοδήγητο. Μην ξεχνάς οτι στόχος είναι, η εύρεση ταλέντων και όχι ο ανταγωνισμός με άλλες μάρκες. (Άλλωστε ποιός νοιάζεται που τα 106, είναι γρηγορότερα από τα Yaris?)
                Βέβαια, το σκεπτικό της εταιρίας όπως και το ακριβές κοστολόγιο δεν μπορούμε εμείς να τα γνωρίζουμε. Μπορεί πχ η Lion να προτιμά να προωθήσει το 1.4 αντί του rallye ή ακόμα και το 1.1! Μην ξεχνάμε το marketing.
                Ας γίνει πάντως κάτι τέτοιο και η επιλογή του αυτοκινήτου πιστέυω πως είναι το λιγότερο. Συμφωνείς;
                Για τη δεύτερη ένσταση τώρα.
                Όπως είναι προφανές, η τυχαία διανομή των θέσεων έχει πολλά πλεονεκτήματα βάζοντας σε πρώτη γραμμή τα χέρια του οδηγού και σε δεύτερη το αυτοκίνητο.
                Απομακρυνόμαστε κυρίως απο τις μαϊμουδιές, που δυστυχώς, δεν λείπουν από τα εννιαία.
                Από την άλλη, σίγουρα θα υπάρχουν ασφαλιστικές δικλείδες. Πχ,
                Ο οδηγός που θα προκαλέσει πολύ σοβαρό ατύχημα θα αποβάλλεται απο το κύπελο. Έτσι, θα ελευθερώνεται μια θέση και κανείς δεν θα αναγκάζεται να τρέξει με το τραυματισμένο. Μπορεί βέβαια ο «ζημιάρης» να αναγκαστεί να κάνει ο ίδιος τους υπόλοιπους αγώνες χωρίς κλήρωση, με το τραυματισμένο, οπότε πάλι δεν θα υπάρχει αδικία για τους υπόλοιπους. Άλλωστε τα λάθη στους αγώνες πληρώνονται.
                Βέβαια, δεν θα είναι παράλογο να υπάρχουν και 1-2 εφεδρικά αυτοκίνητα για την κακιά στιγμή. Λύσεις υπάρχουν και είναι θέμα περισσότερο κανονισμού παρά ουσίας ωστε να μην υπαρξουν αδικίες.
                Άσε που συνήθως σε περίπτωση ατυχήματος στα εννιαία, αυτό που κάνουν είναι να βρίσκουν μια καλή καρότσα, από μικρότερο προς πώληση αυτοκίνητο και να της
                μεταμοσχέυουν τα αγωνιστικά εξαρτήματα. ΄Ετσι το αποτέλεσμα είναι το ίδιο και καλύτερο με πριν με όχι μεγάλο κόστος. Και η εύρεση μιας καλής μεταχειρισμένης καρότσας σε καλή τίμη είναι το πιο εύκολο για μια αντιπροσωπεία.
                Μια άλλη σημαντική προυπόθεση οτί όλοι θα κάνουν όλους τους αγώνες με διαφορετικά αυτοκίνητα. Δεν θα μπαίνει δηλαδή οδηγός στο ίδιο αυτοκίνητο για 2ο αγώνα. Έτσι, τα αποτελέσματα θα είναι ακόμα πιο αξιόπιστα.

                Tέλος, για να έρθουν σε επαφή και να δεθούν κάπως οι οδηγοί με τα αυτοκίνητα, θα μπορούσαν να διοργανωθούν 2 εορταστικές εκδηλώσεις γνωριμίας, παρουσία τύπου, που θα περιλαμβάνουν άτυπες χρονομετρήσεις και όχι βέβαια αγώνα. Μια στις Σέρρες ή στα Μέγαρα και μια στη χωμάτινη πίστα του Κου Κουρτέση.

                (Ps. Βέβαια, δεν πιστεύω πως τα μικρά Peugeot είναι η μέρα με τη νύχτα με τα rallye. Kαι έχω επιφυλάξεις σχετικά με το διαφορετικό «δέσιμο» που ανέφερες. Πολλά από τα παραπανίσια κιλά προέρχονται από τον 16v όπως και από τα φρένα. Αλλά ας μην ξεφύγουμε από το θέμα)

                Παρεμβάσεις δεκτές από όλους!!!!

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • B
                  bts last edited by

                  Ok, για την περίπτωση καταστροφής αυτοκινήτου, όπως είπες λύσεις υπάρχουν. Το να αποκλείεται όμως ο οδηγός που έιχε μια ατυχία είναι λίγο άδικο. Ίσως το σωστότερο είναι να επιβαρύνεται με την αγορά των απαραίτητων ανταλλακτικών -σε χαμηλές τιμές- για την τοποθέτηση τους σε νέα καρότσα, εκτός αν δεν θέλει/μπορεί οπότε αποχωρεί.

                  Όταν λέω η μέρα με τη νύχτα είναι σχετικό. Και τα μικρά -λόγω της κοινής πλατφόρμας- στρίβουν καλά, αλλά rallye δεν είναι.
                  Για τη διαφορά βάρους και προδιαγραφών, απλώς να σου πω ότι το rallye σε σχέση με τα μικρά έχει ενισχύσεις στο πάτωμα σε σημεία που δένει το roll bar.

                  Κατανοητό αυτό που λες για την υποδομή(κιτ καρ κλπ).
                  Μια και είπαμε για τη suzuki, θα μπορούσε να φέρει ένα ignis s1600 στο Ακρόπολις ή και σε άλλους αγώνες σαν τρόπαιο για τον πρώτο του ενιαίου με ignis.

                  Η Σιτροέν τι κάνει;
                  Το VTS δεν έχει προβληθεί αρκετά στουε Ελληνικούς αγώνες. Το κόκκινο VTS του Βαρβάκη αν θυμάμαι καλά που συμμετέχει στο πρωτάθλημα ράλι είναι Ν και έχει μόνο σαζμάν από Α. Όπου το έχω δει έχω εντυπωσιαστεί. Αυτό και αν είναι καλή λύση. Και μην ξεχνάμε ότι και η Σιτροέν έχει κιτ καρ, ασχέτως αν το φέρνει μόνο για τον ivan.

                  Μπορεί πχ η Lion να προτιμά να προωθήσει το 1.4 αντί του rallye ή ακόμα και το 1.1! Μην ξεχνάμε το marketing.

                  Συνήθως οι εταιρίες συμμετέχουν στους αγώνες με την πιο κατάλληλη έκδοση κάθε μοντέλου, ώστε να μπορεί να κερδίσει, και δεν περιμένουν να προβληθεί μία συγκεκριμένη έκδοση, αλλά όλη η γκάμα του μοντέλου. Πχ, με το 206 WRC η Πεζώ διαφημίζει όλα τα 206, είτε είναι 1.1 είτε 2.0. Αντίστοιχα το rallye(εκτός από το μαξί) είναι ο καλύτερος εκπρόσωπος όλης της σειράς 106. Αν περίμεναν να πουλήσουν 1.1 τρέχοντας τα στους αγώνες, θα ήταν αυτοκτονία αφού θα τα πέρναγε ακόμη και το ουραγό αυτοκίνητο.

                  Ένα μειονέκτημα του 106 είναι ότι πλέον πάλιωσε και σύντομα έρχεται ο αντικαταστάτης, οπότε το ενδιαφέρον της πεζώ θα είναι μικρό. Αντίθετα το 206 είναι ακόμα στο προσκήνιο και είναι και πιο γερό από το 106.

                  Τελος πάντων το να κολλήσουμε στο αυτοκίνητο δεν βοηθάει, απλώς καταθέτω την άποψη μου σαν κάποιος που έχει ασχοληθεί λίγο με τα μικρά 106. Πιστεύω ότι υπάρχουν και καλύτερες βάσεις. Το θέμα είναι μια αντιπροσωπεία να δεχθεί να αναλάβει τέτοιο project.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • T
                    takinen last edited by

                    Ο χρήστης BTS έγραψε:
                    ...Ίσως το σωστότερο είναι να επιβαρύνεται με την αγορά των απαραίτητων ανταλλακτικών -σε χαμηλές τιμές- για την τοποθέτηση τους σε νέα καρότσα, εκτός αν δεν θέλει/μπορεί οπότε αποχωρεί......

                    Ναι, είναι μια ακόμη λύση.

                    Για τα υπόλοιπα όμως που γράφεις δεν θα σου απαντήσω εδώ, γιατί ορισμένα σημεία χωρούν μεγάλη συζήτηση που αν γίνει, θα ξεφύγουμε εντελώς απο το θέμα. Ίσως ανοίξουμε ένα άλλο σχετικό θρέντ.
                    Εν τέλει, τα περισσότερα είναι θέματα που δεν αφορούν εμάς BTS αλλά την εταιρεία, που υποθετικά θα οργάνωνε ένα τέτοιο εννιαίο.
                    Καλύτερα θα κάνουμε να σκεφτούμε δημιουργικές ιδέες, Η συγκεκριμενοποίηση θα γίνει εαν φτάσουν οι ιδέες μας σε αυτό το επίπεδο, από ειδικούς. Και σίγουρα, περισσότερο ειδικούς από εμας. Εμείς, δεν μπορούμε να είμαστε ταυτόχρονα τεχνικοί, μηχανολόγοι, οδηγοί αγώνων, μαρκετίστες, οικονομολόγοι και λογιστές!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • K
                      koulis1 last edited by

                      Δέν θέλω να κάνω το δικηγόρο της PEUGEOT αλλα ρε παιδιά ειδη υπάρχει το 'κυπελλο τουρισμού' και γίνεται με αρκετή επιτυχία.Γιατι δεν ξεκινάτε με αυτό???Το αυτοκίνητο ειναι 'οπλο' με ελάχιστα χρήματα και με εξαιρετικούς αγώνες.Επίσης και το yaris επίσης πιστεύω οτι ειναι καλό.Οσο αφορά τις αλλες εταιρείες εδω η Suzuki δεν εκανε cup με το swift GTI που ηταν οπλο θα κάνει με το ignis???ΜΑΚΑΡΙ.
                      Οσο αφορά τις 'τιμωρίες'κλπ ας σοβαρευτούμε!!!.Αγώνες θα κάνουμε,ταβλι παιζουμε αλλού.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • T
                        takinen last edited by

                        Ο χρήστης koulis1 έγραψε:
                        Δέν θέλω να κάνω το δικηγόρο της PEUGEOT αλλα ρε παιδιά ειδη υπάρχει το 'κυπελλο τουρισμού' και γίνεται με αρκετή επιτυχία.Γιατι δεν ξεκινάτε με αυτό???Το αυτοκίνητο ειναι 'οπλο' με ελάχιστα χρήματα και με εξαιρετικούς αγώνες.

                        Συμφωνώ, γι'αυτό και το σκεπτικό μου είναι βασισμένο στη συγκεκριμένη εταιρία.

                        Οσο αφορά τις 'τιμωρίες'κλπ ας σοβαρευτούμε!!!.Αγώνες θα κάνουμε,ταβλι παιζουμε αλλού.

                        Αυτό το άναλύεις λίγο; Δεν το κατάλαβα. Διαφωνείς με κάτι; Έχεις να προτείνεις κάτι άλλο;

                        Γενικά με το όλο concept συμφωνείς;

                        1 Reply Last reply Reply Quote 6
                        • K
                          koulis1 last edited by

                          Προς takinen γενικά συμφωνώ με τις αποψεις σου και τους προβληματισμούς σου και παλαιότερα ειχαμε κάνει μια κουβέντα σχετική με τον castor.Σχετικά με τις τιμωρίες ενα αστείο εκανα ,γιατι πως ειναι δυνατό να προσπαθείς να πας γρήγορα και να μην έχεις ατυχήματα????.Αν παλι εχεις 'εβγα' δεν μπορείς να αποκλείζεσαι ,ειναι αδικο δεν νομίζεις?.Ενας φιλος λέει (το εχω ξαναγράψει)'οποιος προσπαθεί βγαίνει αν δεν προσπαθείς δεν παθαίνεις τίποτα'κατάλαβες???.Τελος παντων,μακάρι, να ξυπνάγαμε ενα πρωί και να γίνονταν ολα αυτά.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 4
                          • F
                            farting_cow last edited by

                            Πολύ καλή ιδέα takinen! Προσωπικά τον τελευταίο καιρό ψάχνω διεξόδους για τη συμμετοχή μου σε κάποιου είδους αγώνα, αλλά δεν έχω την οικονομική δυνατότητα να συμμετάσχω με δικό μου αγωνιστικό (είμαι 19 και χωρίς δικό μου εισόδημα...). Πιστεύω πως πολλές θα ήταν οι εταιρείες που θα ήθελαν να προβληθούν με αυτόν τον τρόπο (βλέπε VW group, Peugeot, Toyota, Fiat, Citroen, Suzuki, Renault, Opel κ.α.), όπως επίσης είναι κι ένας πολύ καλός τρόπος για να αναδειχτούν νέα ταλέντα με έμφαση στις μικρές ηλικίες, που με τη σειρά τους θα φέρουν αναβάθμιση των αγώνων αυτοκινήτου στη χώρα μας. Μένει να γίνει μια σωστή κινητοποίηση από μέρους μας, και πιστεύω πως η επίτευξη της ιδέας σου δεν είναι μακριά!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • T
                              takinen last edited by

                              Ο χρήστης koulis1 έγραψε:
                              Προς takinen γενικά συμφωνώ με τις αποψεις σου και τους προβληματισμούς σου και παλαιότερα ειχαμε κάνει μια κουβέντα σχετική με τον castor.Σχετικά με τις τιμωρίες ενα αστείο εκανα ,γιατι πως ειναι δυνατό να προσπαθείς να πας γρήγορα και να μην έχεις ατυχήματα????.Αν παλι εχεις 'εβγα' δεν μπορείς να αποκλείζεσαι ,ειναι αδικο δεν νομίζεις?.Ενας φιλος λέει (το εχω ξαναγράψει)'οποιος προσπαθεί βγαίνει αν δεν προσπαθείς δεν παθαίνεις τίποτα'κατάλαβες???.Τελος παντων,μακάρι, να ξυπνάγαμε ενα πρωί και να γίνονταν ολα αυτά.

                              Είναι θέμα κανονισμών περισσότερο. Δηλαδή μια «έβγα» των 800 ευρώ δεν πρέπει να στοιχίζει την αποβολή κάποιου, σε καμία περίπτωση.
                              Κάποιος όμως που έχει 4 έβγες σε 4 αγώνες ;
                              Η κάποιος που προκάλεσε ολική καταστροφή ;

                              Τα λάθη στους αγώνες πληρώνονται και αυτό είναι γεγονός. Τώρα, η συγκεκριμενοποίηση του κανονισμού των ποινών σε παρόμοιες περιπτώσεις, εξαρτάται περισσότερο από την αντιπροσωπεία και τα οικονομικά της.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 4
                              • T
                                takinen last edited by

                                Ο χρήστης farting_cow έγραψε:
                                Πολύ καλή ιδέα takinen! Προσωπικά τον τελευταίο καιρό ψάχνω διεξόδους για τη συμμετοχή μου σε κάποιου είδους αγώνα, αλλά δεν έχω την οικονομική δυνατότητα να συμμετάσχω με δικό μου αγωνιστικό (είμαι 19 και χωρίς δικό μου εισόδημα...). Πιστεύω πως πολλές θα ήταν οι εταιρείες που θα ήθελαν να προβληθούν με αυτόν τον τρόπο (βλέπε VW group, Peugeot, Toyota, Fiat, Citroen, Suzuki, Renault, Opel κ.α.), όπως επίσης είναι κι ένας πολύ καλός τρόπος για να αναδειχτούν νέα ταλέντα με έμφαση στις μικρές ηλικίες, που με τη σειρά τους θα φέρουν αναβάθμιση των αγώνων αυτοκινήτου στη χώρα μας. Μένει να γίνει μια σωστή κινητοποίηση από μέρους μας, και πιστεύω πως η επίτευξη της ιδέας σου δεν είναι μακριά!

                                Ωραίο nick!!
                                Δεκτές ιδέες βελτιστοποίησης από όλους

                                1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                • F
                                  farting_cow last edited by

                                  Ο χρήστης takinen έγραψε:

                                  Πολύ καλή ιδέα takinen! Προσωπικά τον τελευταίο καιρό ψάχνω διεξόδους για τη συμμετοχή μου σε κάποιου είδους αγώνα, αλλά δεν έχω την οικονομική δυνατότητα να συμμετάσχω με δικό μου αγωνιστικό (είμαι 19 και χωρίς δικό μου εισόδημα...). Πιστεύω πως πολλές θα ήταν οι εταιρείες που θα ήθελαν να προβληθούν με αυτόν τον τρόπο (βλέπε VW group, Peugeot, Toyota, Fiat, Citroen, Suzuki, Renault, Opel κ.α.), όπως επίσης είναι κι ένας πολύ καλός τρόπος για να αναδειχτούν νέα ταλέντα με έμφαση στις μικρές ηλικίες, που με τη σειρά τους θα φέρουν αναβάθμιση των αγώνων αυτοκινήτου στη χώρα μας. Μένει να γίνει μια σωστή κινητοποίηση από μέρους μας, και πιστεύω πως η επίτευξη της ιδέας σου δεν είναι μακριά!

                                  Ωραίο nick!!
                                  Δεκτές ιδέες βελτιστοποίησης από όλους

                                  thanx!
                                  By the way, με λένε Γιώργο
                                  Χαιρετώ το όμορφο forum!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                  • K
                                    kouk last edited by

                                    Ωραία ιδέα takinen!!Δεν καθώμαστε προς Κόρινθο μεριά να τα πούμε και πιο αναλυτικά?Στο forum υπάρχουν πολλοί που ξέρουν αν και πως μπορεί να γίνει κατι τέτοιο!!
                                    ..Α σε οτι αφορά τις ηλικίες.λίγο ελεος ρε παιδιά και στους ολίγον.....υπερήλικες!!!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                    • T
                                      takinen last edited by

                                      Ο χρήστης kouk έγραψε:
                                      Ωραία ιδέα takinen!!Δεν καθώμαστε προς Κόρινθο μεριά να τα πούμε και πιο αναλυτικά?Στο forum υπάρχουν πολλοί που ξέρουν αν και πως μπορεί να γίνει κατι τέτοιο!!
                                      ..Α σε οτι αφορά τις ηλικίες.λίγο ελεος ρε παιδιά και στους ολίγον.....υπερήλικες!!!

                                      Μέσα για Κόρινθο. Υπάρχει όμως και το ΕΛΠΑ οπού μπορούμε επίσης να συναντηθούμε.

                                      Στο θέμα μας τώρα για το εννιαίο

                                      Δεν θα ήταν παράλογο να μπορούσαν να συμμετέχουν και άνθρωποι μεγαλύτερης ηλικίας με προυποθέσεις όπως :

                                      1. Να μην διεκδικούν τα έπαθλα του cup.
                                      2. Να έχουν δική τους ξεχωριστή κατάταξη.
                                      3. Πρώτα θα γίνεται η πλήρωση των θέσεων για νέους και όσες θέσεις μένουν θα καταλαμβάνονται από τους μεγαλύτερους.

                                      Επίσης θα μπορούσε να υπάρχει, ένα έξτρα αυτοκίνητο με το οποίο θα συμμετέχουν σε κάθε αγώνα τιμητικά, διάφοροι ήδη καταξιωμένοι οδηγοί, ωστέ να δίνεται διαφορετικό χρώμα και κίνητρο στους «μικρούς».

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • K
                                        kouk last edited by

                                        Μετα απο 2 εβδομάδες γεμάτες (!!!!! !!!!!) διακοπές το βλέπω δύσκολο για ΕΛΠΑ Δημήτρη αλλα αν τα καταφέρω θα χαρώ να τα πούμε απο κοντά, αλλοιώς στην..Κόρινθο!!!
                                        Σε οτι αφορά τις παρατηρήσεις σου συμφωνώ απόλυτα.Αν κάποιος θέλει να συμμετάσχει παρα την ηλικία του (μου!!!)με σχετικά μικρό κόστος τοτε βεβαίως ειναι αποκλειστικά και μόνο εκτός βαθμολογίας.Τωρα αν βγει καλύτερος απο τους 'μικρούς' ε τα χρονόμετρα για αυτό ειναι!!!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • K
                                          kavournen last edited by

                                          Αν γίνει αυτό κάποια στιγμή και οι ενδιαφερόμενοι είναι πχ. 30 ή 50 με τί κριτίρια και απο ποιούς θα καλυφθούν αυτές οι θέσεις?
                                          Μάλλον θα επικρατίσει το ελληνικό καθεστός.
                                          Θα γίνει κάτι σαν τις θέσεις του δημοσίου.
                                          Αν έχεις βύσμα διάβαινε και αν έχεις κ...... κτλ.
                                          Γιατί σίγουρα θα υπάρχει ή γνωστή ελληνική διαφάνεια στις διαδικασίες.
                                          Οπότε μάλλον θα δούμε όλους αυτούς που τρέχουν τώρα να τρέχουν σε ένα καινούριο cup.
                                          Παρ'όλα αυτά μακάρι να γίνει.
                                          Και μακάρι να το κάνουν όλες οι αντιπροσωπείες.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                          • T
                                            takinen last edited by

                                            Ο χρήστης KAVOURNEN έγραψε:
                                            Αν γίνει αυτό κάποια στιγμή και οι ενδιαφερόμενοι είναι πχ. 30 ή 50 με τί κριτίρια και απο ποιούς θα καλυφθούν αυτές οι θέσεις?
                                            Μάλλον θα επικρατίσει το ελληνικό καθεστός.
                                            Θα γίνει κάτι σαν τις θέσεις του δημοσίου.
                                            Αν έχεις βύσμα διάβαινε και αν έχεις κ...... κτλ.
                                            Γιατί σίγουρα θα υπάρχει ή γνωστή ελληνική διαφάνεια στις διαδικασίες.
                                            Οπότε μάλλον θα δούμε όλους αυτούς που τρέχουν τώρα να τρέχουν σε ένα καινούριο cup.
                                            Παρ'όλα αυτά μακάρι να γίνει.
                                            Και μακάρι να το κάνουν όλες οι αντιπροσωπείες.

                                            Φίλε Kavournen αυτό που αναφέρεις θα ήταν χαράς Ευαγγέλιο!!!
                                            Αν δηλαδή ενδιαφέρονταν 40-50 άτομα αντί για 20 τότε η αντιπροσωπεία θα αναγκαζόταν να προετοιμάσει ακόμα περισσότερα αυτοκίνητα, για μεγιστοποίηση των κερδών και ακόμα μεγαλύτερη μείωση του κόστους !
                                            Άσε που με τόσο μεγάλη ζήτηση από το κοινό, δεν θα αργούσαν να μπούν στο χορό και άλλες αντιπροσωπείες.
                                            Και για να μην συμβούν βρώμικα σπρωξίματα όπως αυτά που αναφέρεις, θα μπορούσε να γίνει πριν από τις τελικές αποφάσεις για τη μορφή του cup, μια ανοιχτή πρόσκληση ενδιαφέροντος, ίσως και προεγγραφές για να δει η αντιπροσωπεία το μέγεθος του ενδιαφέροντος του κόσμου.
                                            (Κάτι άλλο που σκέφτηκα είναι να ισχύουν διαφορετικές τιμές για τους νέους και διαφορετικές για τους μεγαλύτερους που θέλουν έτσι και αλλιώς να συμμετέχουν.)
                                            Δεν νομίζω πάντως πως αύξηση της ζήτησης είναι κάτι το ανεπιθύμητο.
                                            Το όλο concept, πως ξεφεύγει από την υπάρχουσα νοοτροπία των ελληνικών αγώνων. Αν τελικά η νοοτροπία αυτή, καταφέρει και τρυπώσει είναι ένα λογικό ενδεχόμενο.
                                            Ας προσπαθήσουμε εμείς να βρούμε τρόπους για να την αφήσουμε απ έξω.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 1 / 4
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr