-
Ο χρήστης ripper έγραψε:
Ισως γι αυτο τις περισσοτερες χρονιες ειχε εναν πολυ καλο οδηγο και εναν μετριο.
Ενώ όλοι οι άλλοι είχαν δύο καλούς. Λυπήσου μας. Πες μου μία ομάδα που είχε δύο κορυφαίους οδηγούς περισσότερα χρόνια από τη McLaren.
Επίσης η Ferrari φυσικά ξέρει να διαχειρίζεται τους οδηγούς της καλύτερα. Αφου σχεδόν πάντα έχει τον καλό και τον yes sir.καλός=Χάμιλτον και Μπάτον=yes sir ??
-
Όποιος έχει μάτια βλέπει.
-
Ο χρήστης ripper έγραψε:
Ειπα πουθενα τι ειχαν οι αλλοι? Για την McLaren μιλαω τωρα. Και ο Hamilton το 2007 δεν ηταν κορυφαιος. Ουσιαστικα μονο Senna-Prost ηταν το διδυμο κορυφαιων που ειχε η McLaren (αν δεν κανω λαθος) και ειδαμε πως εξελιχθηκε αυτο.
Το 2007 και το 2008 η Ferrari πηγαινε για πρωταθλημα και με τους 2 οδηγους της μεχρι ο ενας να βγει εκτος μαχης. Μεχρι ομως να γινει αυτο δεν ειχε προκληθει καμια ενταση. Οπως και φετος δεν συνεβη τπτ παρ ολο που υπηρχαν σκηνικα που θα μπορουσαν να καταληξουν σ εντασεις.
Όταν λες: 'γι αυτο τις περισσοτερες χρονιες ειχε εναν πολυ καλο οδηγο και εναν μετριο' για την ομάδα που είχε δύο κορυφαίους περισσότερο από κάθε άλλη σου φαίνεται λογικό;
Ο Hamilton δεν ήταν κορυφαίος το 2007; Τι έπρεπε να κάνει δηλαδή για να θεωρήθει κορυφαίος;
Lauda-Prost δεν σου κάνουν για κορυφαίο δίδυμο;
Επίσης και στην Ferrari εχουν δημιουργηθεί εντάσεις πολλές φορές, αλλά δε βαριέσε.Απο τα 44 χρονια που τρεχει η McLaren τα 11 ειχε κορυφαιους οδηγους και ειμαι και γεναιοδωρος με μερικους... Οποτε δεν λεω κατι ανακριβες. Οντως τα περισσοτερα χρονια ειχε εναν πολυ καλο και εναν μετριο! Και οπως ειπα και πιο πανω, δεν συγκρινω με αλλες ομαδες.
Το 2007 ο Hamilton οχι δεν ηταν κορυφαιος γιατι 1ον ερχοταν απο το GP2 και κανεις οδηγος που ερχεται απο εκει δεν ειναι αυτοματα κουρφαιος. Ακομα ομως και στο τελος της χρονιας, δεν μπορεις ν αποκαλεσεις καποιον κορυφαιο μετα απο 1 χρονια στην F1! Εκτος αν εχουμε διαφορετικη εννοια του κορυφαιου...
-
**Raikkonen rules out Renault F1 seat **>Kimi Raikkonen has ruled out making a return to Formula 1 with Renault next year, despite being linked with the team for several weeks.
The Finn had been in contact with the French car manufacturer after the Belgian Grand Prix in August, and Renault chiefs were considering putting a deal together with the former champion if he could prove he was motivated for a comeback.
However, even before talks between the two parties got serious, Raikkonen has made it clear he is not interested in what Renault has to offer - and has expressed some unhappiness that the team has talked up its link with him.
Speaking to Finnish newspaper Turun Sanomat, Raikkonen said: 'I am very disappointed with how they have used my name for their own marketing. I have never even seriously considered driving for Renault, and I can assure you that I am 100 per cent sure that I will not drive for Renault next season.'
Only this week, Renault team principal Eric Boullier said his outfit had been encouraged by the fact that Raikkonen had been in touch with it.When asked by the official Formula 1 website if it was flattering that Raikkonen had been in contact, Boullier: 'Yes, it is because it shows that the work we've done this season is noticed and that we are considered a challenger for the championship in the future.'
Raikkonen's decision not to pursue the Renault option now makes it almost certain that Vitaly Petrov will be retained by the team - although the Russian still needs to show improved form to guarantee his slot with the outfit
Βεβαια δεν μας ειπε οτι του χρονου θα ειναι 100% στα ραλλι...
-
http://en.espnf1.com/f1/motorsport/story/30237.html
μελλοντικος ανεργος
-
Ο πρόεδρος πάντως λέει ότι ο Φιλιπάκος είναι ακόμα Νούμερο 1: http://www.autosport.com/news/report.php/id/87218
-
εεε το αλλο με τον ΤΟΤΟ ξερεις?
-
Ο χρήστης Geo f1 έγραψε:
**Raikkonen rules out Renault F1 seat **>Kimi Raikkonen has ruled out making a return to Formula 1 with Renault next year, despite being linked with the team for several weeks.The Finn had been in contact with the French car manufacturer after the Belgian Grand Prix in August, and Renault chiefs were considering putting a deal together with the former champion if he could prove he was motivated for a comeback.
However, even before talks between the two parties got serious, Raikkonen has made it clear he is not interested in what Renault has to offer - and has expressed some unhappiness that the team has talked up its link with him.
Speaking to Finnish newspaper Turun Sanomat, Raikkonen said: 'I am very disappointed with how they have used my name for their own marketing. I have never even seriously considered driving for Renault, and I can assure you that I am 100 per cent sure that I will not drive for Renault next season.'
Only this week, Renault team principal Eric Boullier said his outfit had been encouraged by the fact that Raikkonen had been in touch with it.When asked by the official Formula 1 website if it was flattering that Raikkonen had been in contact, Boullier: 'Yes, it is because it shows that the work we've done this season is noticed and that we are considered a challenger for the championship in the future.'
Raikkonen's decision not to pursue the Renault option now makes it almost certain that Vitaly Petrov will be retained by the team - although the Russian still needs to show improved form to guarantee his slot with the outfit
Βεβαια δεν μας ειπε οτι του χρονου θα ειναι 100% στα ραλλι...
Κριμα... Παντως αυτο που λεει οτι δεν ενδιαφεροταν για την Renault νομιζω ειναι λιγο μουφα.
Πιστευω ακομα και να μην το εχει πει θα ειναι στο WRC και του χρονου.
-
Ο χρήστης speedy gio έγραψε:
http://en.espnf1.com/f1/motorsport/story/30237.htmlμελλοντικος ανεργος
lol κορυφαιο σχολιο!
Απο τον ιδιο τον Massa θα εξαρτηθει αυτο. Αν του χρονου μπορει ν απειλησει τον Alonso δεν θα ειναι ετσι τα πραγματα αλλα δεν πιστευω να ειναι στην Ferrari το 2012...
-
Ο χρήστης VassilisAl έγραψε:
http://en.espnf1.com/f1/motorsport/story/30237.html
μελλοντικος ανεργος
lol κορυφαιο σχολιο!
Απο τον ιδιο τον Massa θα εξαρτηθει αυτο. Αν του χρονου μπορει ν απειλησει τον Alonso δεν θα ειναι ετσι τα πραγματα αλλα δεν πιστευω να ειναι στην Ferrari το 2012...
Εγω μαλλον τον βλεπω για (αργοσχολο) δοκιμαστη/3ο οδηγο, τυπου Badoer. Με τοση προϋπηρεσια και το ατυχημα, δυσκολα να τον 'πεταξουν'.
Εκτος φυσικα αν παει στη Ζαουμπερ ή βρει αλλη ομαδα μονος του. -
Η Sauber για το 2011 υπεγραψε με τον Περεζ (?)
http://www.autosport.com/news/report.php/id/87193
Η ρενω απαντησε στον Κιμι
Renault has hit back at Kimi Raikkonen's claims that it 'used' his name to try and boost its image - as the team insisted it had been totally transparent in its dealings with the former world champion.
Raikkonen spoke out earlier this week by saying he was '100 per cent' sure he would not race for Renault in 2011 despite having been in contact with the team - and expressed his disappointment that the team had talked up its link with him.
However, Renault team principal Eric Boullier has rubbished Raikkonen's suggestions that it was trying to play the media by talking about the Finn's interest - as he insisted his comments to the press over the past few weeks had merely been honest responses to questions.
'We have not piggy-backed on Kimi's image at all, which is what he has been claiming in the press,' Boullier told AUTOSPORT in Japan.
'We were contacted by his managers after Spa. They wanted to enter into discussions and at that time we said: 'Please wait. Yes, we are very flattered that you have contacted us, but we need to finish the evaluation of Vitaly's [Petrov] potential and from that point, when we have our own conclusion, we will get back to you.' There was nothing else.
'Since then, I had not got back to them because we had not finished the evaluation of the potential of Vitaly and there was nothing else to say. I never used the media, and I don't see the benefit of telling to the media that Kimi is interested and chasing us. What would be the purpose of this?
'At the end, there was clearly a big interest in the media and during the last week the media kept reporting about our contact. I guess it was because there was nothing else to report, and I guess Kimi got upset to have all this in the press.
'But I always stuck to my word – and when it was public I was fair and courteous. Yes we were flattered to be contacted but I didn't say anything else. Now, I think it is clear for me, and clear for him, and this is the end of the discussion.'
Boullier admitted that he had been a little surprised about the aggressive tone of Raikkonen's comments against Renault – and said that the whole saga had actually been difficult for himself too.
'You cannot be disappointed in his comment, but I do not understand why be aggressive and accuse us of something. I would never chase the media to explain them something like this – we were just replying to the questions. Even for us it was pulling us into a bit of trouble because it was constantly back on the table.'
Boullier said it would have more unfair for Renault to have had entered lengthy negotiations with Raikkonen only to then bring talks to an end if they had chosen to keep Petrov.
'I have been very clear and very fair with everybody,' he said. 'I would not get into deep discussions with anyone, because that would be unfair for them if we took the decision that we were ready to keep Vitaly.
'The idea was we are interested in talking, and if we believe Vitaly cannot do it we will call you back and we will discuss it. But why discuss it before? You can play with the media, you can play with pressure, but that is not the game here.'
-
Ο χρήστης VassilisAl έγραψε:
http://en.espnf1.com/f1/motorsport/story/30237.html
μελλοντικος ανεργος
lol κορυφαιο σχολιο!
Απο τον ιδιο τον Massa θα εξαρτηθει αυτο. Αν του χρονου μπορει ν απειλησει τον Alonso δεν θα ειναι ετσι τα πραγματα αλλα δεν πιστευω να ειναι στην Ferrari το 2012...
κριμα ομως για τον φελιπε γενικα του αξιζει κατι παραπανω απ οσα εχει πετυχει....θα δειξει
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
καλός=Χάμιλτον και Μπάτον=yes sir ??
γιατί, ο χάμιλτον δεν είναι yes sir (και οι περισσότεροι πλέον)?
-
Ο χρήστης speedy gio έγραψε:
http://en.espnf1.com/f1/motorsport/story/30237.html
μελλοντικος ανεργος
lol κορυφαιο σχολιο!
Απο τον ιδιο τον Massa θα εξαρτηθει αυτο. Αν του χρονου μπορει ν απειλησει τον Alonso δεν θα ειναι ετσι τα πραγματα αλλα δεν πιστευω να ειναι στην Ferrari το 2012...
κριμα ομως για τον φελιπε γενικα του αξιζει κατι παραπανω απ οσα εχει πετυχει....θα δειξει
Ειναι κριμα? Δεν ξερω... Ισως ειμαι αδικος αλλα πιστευω πως το 2008 (οι καλοι του αγωνες) ηταν πυροτεχνημα. Να δουμε τι θα γινει και του χρονου. Αν αποδιδει το ιδιο μετρια φοβαμαι πως αυτος ειναι ο πραγματικος Massa...
-
Ο χρήστης ipan έγραψε:
καλός=Χάμιλτον και Μπάτον=yes sir ??
γιατί, ο χάμιλτον δεν είναι yes sir (και οι περισσότεροι πλέον)?
από ότι είδαμε το 2007 ...όχι.
-
Korean track nears completion
http://www.autosport.com/news/report.php/id/87304 -
Ο χρήστης VassilisAl έγραψε:
http://en.espnf1.com/f1/motorsport/story/30237.html
μελλοντικος ανεργος
lol κορυφαιο σχολιο!
Απο τον ιδιο τον Massa θα εξαρτηθει αυτο. Αν του χρονου μπορει ν απειλησει τον Alonso δεν θα ειναι ετσι τα πραγματα αλλα δεν πιστευω να ειναι στην Ferrari το 2012...
κριμα ομως για τον φελιπε γενικα του αξιζει κατι παραπανω απ οσα εχει πετυχει....θα δειξει
Ειναι κριμα? Δεν ξερω... Ισως ειμαι αδικος αλλα πιστευω πως το 2008 (οι καλοι του αγωνες) ηταν πυροτεχνημα. Να δουμε τι θα γινει και του χρονου. Αν αποδιδει το ιδιο μετρια φοβαμαι πως αυτος ειναι ο πραγματικος Massa...
λες????θα δειξει...βασικα ο μασσα μου δειχνει οτι αν το μονοθεσιο παει θα το στιψει αν δεν παει δεν το παλευει θα δουλεψει να το φερει στα μετρα του αλλα δεν του βγαινει και οποτε αυτο ηταν.ασε που στην φερραρι ολοι εχουν πεσει πανω στον αλονσο και ολα γυρνανε γυρω απ αυτον και ηταν αργα οταν αποφασισαν να ασχοληθουν 100% με τον μασσα.τι να πω θα δειξει αλλα με παραξενευει πολυ ο μασσα και τον παω
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
καλός=Χάμιλτον και Μπάτον=yes sir ??
γιατί, ο χάμιλτον δεν είναι yes sir (και οι περισσότεροι πλέον)?
από ότι είδαμε το 2007 ...όχι.
ok για το 2007, αλλά θα είναι πάντα πιστό καλό παιδί -ποτέ με κακό λόγο - για τη μαμά μακλάρεν που τον ανέθρεψε
-
Ρε παιδιά, δεν γίνονται αυτά....
διαβάστε όλο το στόρυ:
http://www.lotusracing.my/news/kidosakis.aspxThey collect Jarno merchandise and own a signed helmet. But inthe last 12 months there have been some major editions to their collection. Before leaving the sport, Toyota honored them with the official title 'World's Most Enthusiastic Toyota Fans'.
'When Toyota withdrew from F1 we went to the last race in AbuDhabi,' says Mr Kidosaki. 'The Toyota management were all there and they presented my wife and I with a steering wheel from the 2009 Suzuka race, signed by Jarno. After that they phoned us and asked if we'd like the rest of the car to go with it!'
Yes, you read that right. This summer the Kidosaki's cleaned outthe spare room and have in sitε a full-sized Jarno-raced ToyotaTF105 F1 car. World's biggest fans indeed… not to mentionlucky!'
Κι εγώ που είμαι ...'World's most devoted Jarno fan' θα τη βγάζω με ένα καπέλο μονάχα;;;
(κι αυτό αγορασμένο 31,5 γιούρο με ΦΠΑ...) -
Πάρε τηλ και πες ''Άν δεν το θέλει ο Κύριος το υπόλοιπο αυτοκίνητο δώστε το σε μένα που 'έχω' και το κατάλληλο όνομα!
Διάφορα νέα - Οκτώβριος 2010