Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Καλύτερος ξένος ράλυμαν
    1. Home
    2. WRC
    3. Καλύτερος ξένος ράλυμαν
    • 1
    • 2
    • 2 / 2
    WRC
    14
    29
    101
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dap last edited by

      Ηθελημενα σταματηματα πριν το στοπ της ειδικης ειχαμε και απο τον συγχωρεμενο McRae και απο τον Sainz,ημερομηνιες δεν θυμαμαι αλλα το ανοιγμα καπο λογω ' βλαβης' το θυμαμαι πολυ καλα.

      Αλλα η πιο γνωστη εντολη για ' κρατημα' ειναι ( τα πασιγνωστα 4¨) του Φιοριο προς τον θεο, που η ανυπακοη του στοιχησε την αποπομπη του απο την Λαντσια.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • T
        thvarveris last edited by

        Ο χρήστης grc πανος έγραψε:
        παντως ψαχνω καιρό τωρα ενα video (αν υπάρχει και θυμαται κανεις ποτε ήταν) με τον μικι μπιαζιον και την deltona οπου σε εναν αγώνα (παγος/χιονι/νυχτα) πηρε εντολή απο τον ασυρματο να κόψει ρυθμο για να ευνοηθεί ο team mate Και αυτος για σπάσιμο προτιμησε να αραξει τη deltona μπροστα σε ολον τον κόσμο και να περιμενει να τον περασει...

        Το αντίθετο συνέβει και το λέει ο DAP πιο πάνω. Η εντολή για κόψιμο ήταν προς τον Kankkunen για να κερδίσει ο Biasion και φυσικά έγινε με επιδεικτικό τρόπο από το 'μουστάκια'.
        Το ραλλυ είναι το Monte Carlo, χρονιά δεν θυμάμαι (δεν έχω χρόνο να ψάξω) και η Lancia τότε έτρεχε με τις Delta Integrale. Οι Deltona είναι το τελευταία έκδοση των Delta. Το περιστατικό έγινε πριν εποχής Deltona.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • G
          grc-panos last edited by

          Πολυ πιθανό να τα εχω μπερδέψει στο μυαλό μου, αλλωστε πανε πολλα χρόνια πίσω οποτε μαλλον ετσι θα ναι.

          τα xsara, Πω πω τα χα ξεχασει, τι κανανε και αυτα.... πανικος...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • V
            vasilakis last edited by

            To 1987 ειναι, 1η χρονια των Group A

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • ?
              A Former User last edited by

              Ο χρήστης thvarveris έγραψε:

              παντως ψαχνω καιρό τωρα ενα video (αν υπάρχει και θυμαται κανεις ποτε ήταν) με τον μικι μπιαζιον και την deltona οπου σε εναν αγώνα (παγος/χιονι/νυχτα) πηρε εντολή απο τον ασυρματο να κόψει ρυθμο για να ευνοηθεί ο team mate Και αυτος για σπάσιμο προτιμησε να αραξει τη deltona μπροστα σε ολον τον κόσμο και να περιμενει να τον περασει...

              Το αντίθετο συνέβει και το λέει ο DAP πιο πάνω. Η εντολή για κόψιμο ήταν προς τον Kankkunen για να κερδίσει ο Biasion και φυσικά έγινε με επιδεικτικό τρόπο από το 'μουστάκια'.
              Το ραλλυ είναι το Monte Carlo, χρονιά δεν θυμάμαι (δεν έχω χρόνο να ψάξω) και η Lancia τότε έτρεχε με τις Delta Integrale. Οι Deltona είναι το τελευταία έκδοση των Delta. Το περιστατικό έγινε πριν εποχής Deltona.

              Έχει γίνει παρόμοιο με Waldeggard και Mounari, εποχή Stratos.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • D
                dap last edited by

                Ο χρήστης Christos M έγραψε:

                παντως ψαχνω καιρό τωρα ενα video (αν υπάρχει και θυμαται κανεις ποτε ήταν) με τον μικι μπιαζιον και την deltona οπου σε εναν αγώνα (παγος/χιονι/νυχτα) πηρε εντολή απο τον ασυρματο να κόψει ρυθμο για να ευνοηθεί ο team mate Και αυτος για σπάσιμο προτιμησε να αραξει τη deltona μπροστα σε ολον τον κόσμο και να περιμενει να τον περασει...

                Το αντίθετο συνέβει και το λέει ο DAP πιο πάνω. Η εντολή για κόψιμο ήταν προς τον Kankkunen για να κερδίσει ο Biasion και φυσικά έγινε με επιδεικτικό τρόπο από το 'μουστάκια'.
                Το ραλλυ είναι το Monte Carlo, χρονιά δεν θυμάμαι (δεν έχω χρόνο να ψάξω) και η Lancia τότε έτρεχε με τις Delta Integrale. Οι Deltona είναι το τελευταία έκδοση των Delta. Το περιστατικό έγινε πριν εποχής Deltona.

                Έχει γίνει παρόμοιο με Waldeggard και Mounari, εποχή Stratos.

                Οχι ακριβως παρομοιο μιας και η διαφορα ηταν 4 δευτερα υπερ του Σουηδου,ο καισαρ (Φιοριο) κρατησε τον θεο στην εκκινηση της ειδικης ,του μετρησε 4 και τον εδιωξε.Στο STOP η διαφορα ηταν παλι 4 και παλι υπερ του Waldegard!!!
                Πρεπει αν δεν με απατα η μνημη μου να ηταν το San Remo του 76 (;) και ο θεος μετακομισε το ιδιο βραδυ στη Ford.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • N
                  nass last edited by

                  Ο χρήστης DAP έγραψε:

                  παντως ψαχνω καιρό τωρα ενα video (αν υπάρχει και θυμαται κανεις ποτε ήταν) με τον μικι μπιαζιον και την deltona οπου σε εναν αγώνα (παγος/χιονι/νυχτα) πηρε εντολή απο τον ασυρματο να κόψει ρυθμο για να ευνοηθεί ο team mate Και αυτος για σπάσιμο προτιμησε να αραξει τη deltona μπροστα σε ολον τον κόσμο και να περιμενει να τον περασει...

                  Το αντίθετο συνέβει και το λέει ο DAP πιο πάνω. Η εντολή για κόψιμο ήταν προς τον Kankkunen για να κερδίσει ο Biasion και φυσικά έγινε με επιδεικτικό τρόπο από το 'μουστάκια'.
                  Το ραλλυ είναι το Monte Carlo, χρονιά δεν θυμάμαι (δεν έχω χρόνο να ψάξω) και η Lancia τότε έτρεχε με τις Delta Integrale. Οι Deltona είναι το τελευταία έκδοση των Delta. Το περιστατικό έγινε πριν εποχής Deltona.

                  Έχει γίνει παρόμοιο με Waldeggard και Mounari, εποχή Stratos.

                  Οχι ακριβως παρομοιο μιας και η διαφορα ηταν 4 δευτερα υπερ του Σουηδου,ο καισαρ (Φιοριο) κρατησε τον θεο στην εκκινηση της ειδικης ,του μετρησε 4 και τον εδιωξε.Στο STOP η διαφορα ηταν παλι 4 και παλι υπερ του Waldegard!!!
                  Πρεπει αν δεν με απατα η μνημη μου να ηταν το San Remo του 76 (;) και ο θεος μετακομισε το ιδιο βραδυ στη Ford.

                  Απ΄όσο ξέρω ο Waldegaard πριν την τελευταία ειδική ήταν μπροστά 4'', ο Fiorio του ζήτησε να αφήσει τον τοπικό ήρωα Munari να κερδίσει, οπότε ο Waldegaard με το 'GO' βγάζει το χέρι έξω από το παράθυρο της Stratos, μετράει με τα δάχτυλα '1-2-3-4' (οπότε και καλά ήταν στα ίσα) και μετά στην ειδική 'πυροβολεί' και κερδίζει ειδική και αγώνα. Και την άλλη μέρα όντως υπογράφει στη Ford για το 1977.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • G
                    gf last edited by

                    Ο χρήστης nass έγραψε:
                    ...Απ΄όσο ξέρω ο Waldegaard πριν την τελευταία ειδική ήταν μπροστά 4'', ο Fiorio του ζήτησε να αφήσει τον τοπικό ήρωα Munari να κερδίσει, οπότε ο Waldegaard με το 'GO' βγάζει το χέρι έξω από το παράθυρο της Stratos, μετράει με τα δάχτυλα '1-2-3-4' (οπότε και καλά ήταν στα ίσα) και μετά στην ειδική 'πυροβολεί' και κερδίζει ειδική και αγώνα. Και την άλλη μέρα όντως υπογράφει στη Ford για το 1977.

                    Πιο σωστό αυτό. Ετσι το θυμάμαι και εγώ.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • S
                      s3 last edited by

                      Ο χρήστης GF έγραψε:

                      ...Απ΄όσο ξέρω ο Waldegaard πριν την τελευταία ειδική ήταν μπροστά 4'', ο Fiorio του ζήτησε να αφήσει τον τοπικό ήρωα Munari να κερδίσει, οπότε ο Waldegaard με το 'GO' βγάζει το χέρι έξω από το παράθυρο της Stratos, μετράει με τα δάχτυλα '1-2-3-4' (οπότε και καλά ήταν στα ίσα) και μετά στην ειδική 'πυροβολεί' και κερδίζει ειδική και αγώνα. Και την άλλη μέρα όντως υπογράφει στη Ford για το 1977.

                      Πιο σωστό αυτό. Ετσι το θυμάμαι και εγώ.

                      Πω, πω αυτες ηταν προσωπικοτητες με #sensored#

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • N
                        nafpaktos last edited by

                        Με ποιο κριτίριο θεωρείτε κάποιον κορυφαίο?Αλλες εποχές άλλα ήθη.Θα πρέπει να μετονομαστεί το πόστ σε ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΣ ΞΕΝΟΣ ΡΑΛΙΜΑΝ για να έχει κάποια λογική.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • First post
                          Last post
                        • 1
                        • 2
                        • 2 / 2
                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                          • ΕΛΛΑΔΑ
                          • ΚΟΣΜΟΣ
                          • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                          • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                          • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                          • TEST
                          • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                          • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                          • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                          • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                        • VIDEO
                          • 4TTV
                          • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                          • CANDID CAMERA
                        • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                          • ΛΕΞΙΚΟ
                        • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                          • FORMULA 1
                          • WRC
                          • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                          • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                        • ΤΙΜΕΣ
                        • 4T CLASSIC
                          • ΜΟΝΤΕΛΑ
                          • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                          • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                        • ΑΓΟΡΑ
                          • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                          • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                          • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                        • 2ΤΡΟΧΟΙ
                          • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                          • CLASSIC
                        • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                        • MENU
                        • ΤΙΜΕΣ
                        • 4ΤΡΟΧΟΙ
                        • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                        • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                        • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                        • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                        • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                        • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                        • ΚΟΚ

                        logo footer

                        coty











                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                        • CLASSIC
                        • ΤΙΜΕΣ
                        • VIDEO
                        • FORUM
                        4T FORUM
                        4T LIBRARY
                        • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                        • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                        • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                        • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                        Powered by nxcode.gr