-
Ο χρήστης harriswrc έγραψε:
ΜΕΡΙΚΑ ΑΠΟ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΥ ΔΕΚΑΗΜΕΡΟΥ...- Ο COLIN MCRAE ΘΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ 2005 ΣΤΟ RALLY DAKAR ΜΕ ΤΗ NISSAN
Πληροφόρηση - παραπληροφόρηση, λέγεται πως κάνει προσπάθεια να πείσει την NISSAN για .....συμμετοχή στο ΠΠΡ.???
-
Ο χρήστης harriswrc έγραψε:
......ΕΙΝΑΙ ΟΜΩΣ Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΠΙΛΟΓΗ ΠΟΥ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΟΙ ΓΑΛΛΟΙ........
Cedric Robert?
ΣΤΗ ΓΕΡΜΑΝΙΑ Ο ROBERT ΘΑ ΟΔΗΓΗΣΕΙ ΕΝΑ ΤΡΙΤΟ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΟ 307!
ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΠΟΔΟΣΗ ΤΟΥ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΑΥΤΗ ΤΟΥ LOIX, ΘΑ ΦΑΝΕΙ ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΔΗΛΩΘΕΙ 2ΟΣ ΟΔΗΓΟΣ ΣΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΑΣΦΑΛΤΙΝΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ...ΤΕΛΙΚΑ Ο ROBERT ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΘΑ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΕΙ ΠΟΝΤΟΥΣ ΓΙΑ ΤΗΝ PEUGEOT ΣΤΟ ΡΑΛΛΥ ΓΕΡΜΑΝΙΑΣ...
ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΡΙΧΝΟΥΝ ΤΟΝ LΟIX, ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΟΥ ΟΠΟΙΟΥ ΣΤΟ ΘΕΣΜΟ ΚΙΝΔΥΝΕΥΕΙ...ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΑΣΦΑΛΤΙΝΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ...Ο **PANIZZI **ΕΘΕΣΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥ ΣΤΗ ΔΙΑΘΕΣΗ ΤΗΣ PEUGEOT ΩΣΤΕ ΝΑ ΟΔΗΓΗΣΕΙ ΕΝΑ 307 ΣΕ ΚΟΡΣΙΚΗ ΚΑΙ ΚΑΤΑΛΩΝΙΑ.
Η MITSUBISHI ΤΟΥ ΔΙΝΕΙ ΑΔΕΙΑ, ΑΡΚΕΙ ΒΕΒΑΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΑΛΛΑΞΕΙ ΚΑΤΙ ΚΑΙ ΣΥΜΜΕΤΑΣΧΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΗ ΣΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΑΥΤΟΥΣ.
ΛΕΤΕ ΤΕΛΙΚΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΓΑΛΛΟΣ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΤΗΝ 1Η ΝΙΚΗ ΤΟΥ 307??? -
http://www.rally-japan.jp/2004rj_entry.pdf
H προσορινή λίστα για το Ιαπωνίας, μονο 9 WRC δήλωσαν σε σύνολο 90, πολλα N4 πάρα πολλα.
Οι Ιαπωνες προτοτύπισαν 2 σούπερ ειδικές οι οποίες θα πατιθούν 7 φορές
Τι σόι αγώνας είναι αυτος? -
-ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΠΩΣ ΟΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ ΣΥΜΦΩΝΗΣΑΝ ΚΑΙ ΘΑ ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΝ ΣΤΗ FIA THN ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΤΩΝ 3 ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΑΝΑ ΟΜΑΔΑ!!!
-ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΤΗΣ ΦΙΝΛΑΝΔΙΑΣ, ΕΠΗΡΕΑΣΕ ΘΕΤΙΚΑ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΤΗΣ SKODA. ΕΤΣΙ ΕΚΑΝΑΝ ΑΙΤΗΣΗ ΓΙΑ ΝΕΑ HOMOLOGATION ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ!!! ΑΥΤΟ ΔΕΙΧΝΕΙ ΟΤΙ ΜΑΛΛΟΝ ΥΑ ΣΥΝΕΧΙΣΟΥΝ!- Ο SAINZ ΕΤΟΙΜΑΖΕΤΑΙ ΓΙΑ ΝΕΟ ΡΟΛΟ ΣΤΗΝ CITROEN...ΦΗΜΕΣ ΤΟΝ ΦΕΡΝΟΥΝΑ ΝΑ ΟΔΗΓΕΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΣΕ ΕΠΙΛΕΓΜΕΝΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΡΟΛΟ ΕΞΕΛΙΓΚΤΗ.
Copyright worldrallynews.com 2000-2004
- Ο SAINZ ΕΤΟΙΜΑΖΕΤΑΙ ΓΙΑ ΝΕΟ ΡΟΛΟ ΣΤΗΝ CITROEN...ΦΗΜΕΣ ΤΟΝ ΦΕΡΝΟΥΝΑ ΝΑ ΟΔΗΓΕΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΣΕ ΕΠΙΛΕΓΜΕΝΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΡΟΛΟ ΕΞΕΛΙΓΚΤΗ.
-
Καλα νεα αυτα! Μακαρι να πραγματοποιηθουν!
-
Σύμφωνα με το Autosport, O Colin συζητάει με την Skoda για το 2005 για full προγραμμα μαζί με τον Meeke για να κάνει μάλλον μερικούς αγώνες! Ενδιαφέρον.
Γενικά σιγά-σιγά θα αρχίσει πάλι η μεταγραφολογία! Πάω να ανοίξω θέμα
-
Ο χρήστης cmarin έγραψε:
Σύμφωνα με το Autosport, O Colin συζητάει με την Skoda για το 2005 για full προγραμμα μαζί με τον Meeke για να κάνει μάλλον μερικούς αγώνες! Ενδιαφέρον.ΑΥΤΗ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΙΔΑΝΙΚΗ ΕΞΕΛΙΞΗ. ΚΑΙ Ο COLIN ΠΙΣΩ, ΚΑΙ ΠΡΩΤΟΚΛΑΣΑΤΟΣ ΟΔΗΓΟΣ ΣΕ ΜΙΑ ΟΜΑΔΑ ΟΠΩΣ Η SKODA! MΑΚΑΡΙ ΝΑ ΣΥΜΒΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΔΟΥΜΕ TΟΝ MCRAE KAI TO FABIA ΣΤΟ PODIUM.
O MEEKE ΔΕΝ ΜΕ ΕΧΕΙ ΠΕΙΣΕΙ... -
Ο χρήστης harriswrc έγραψε:
Σύμφωνα με το Autosport, O Colin συζητάει με την Skoda για το 2005 για full προγραμμα μαζί με τον Meeke για να κάνει μάλλον μερικούς αγώνες! Ενδιαφέρον.
ΑΥΤΗ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΙΔΑΝΙΚΗ ΕΞΕΛΙΞΗ. ΚΑΙ Ο COLIN ΠΙΣΩ, ΚΑΙ ΠΡΩΤΟΚΛΑΣΑΤΟΣ ΟΔΗΓΟΣ ΣΕ ΜΙΑ ΟΜΑΔΑ ΟΠΩΣ Η SKODA! MΑΚΑΡΙ ΝΑ ΣΥΜΒΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΔΟΥΜΕ TΟΝ MCRAE KAI TO FABIA ΣΤΟ PODIUM.
O MEEKE ΔΕΝ ΜΕ ΕΧΕΙ ΠΕΙΣΕΙ...Δε νομίζω ότι ο McRae μπορεί να προσφέρει κάτι στη Skoda... εκτός απο διαφήμηση... παντώς με ενα μισθό κάτω του εκατομυρίου ίσως να λέει...
-
Ας μην βιαστούμε να καταδικάσουμε τον Κόλιν όπως τον Σαινθ (μας έβαλε τα γυαλιά κερδίζοντας στα σαράντα του) Η εμπειρία και η ταχυτητα του θα είναι υπερπολύτιμα στην Σκοντα! Μην ξεχνάμε άλλωστε πως πίσω απο την Σκοντα βρίσκετε ένας κολοσσός της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας και με μια αυξηση του μπάτζετ την επόμενη χρονιά μπορεί να τριβουμε τα μάτια μας! Μακάρι...
-
Ο χρήστης pavlos έγραψε:
Ας μην βιαστούμε να καταδικάσουμε τον Κόλιν όπως τον Σαινθ (μας έβαλε τα γυαλιά κερδίζοντας στα σαράντα του) Η εμπειρία και η ταχυτητα του θα είναι υπερπολύτιμα στην Σκοντα! Μην ξεχνάμε άλλωστε πως πίσω απο την Σκοντα βρίσκετε ένας κολοσσός της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας και με μια αυξηση του μπάτζετ την επόμενη χρονιά μπορεί να τριβουμε τα μάτια μας! Μακάρι...Ναι αλλα θα μπορουν να αντικαθιστουν οσα Fabia ο περι ου ο λογος θα τα κανει 'γλυπτικη απο μεταλλο ' ?
Η μηπως η αμοιβη του θα περιλαμβανει και αυτο το εξοδο ? -
Ο χρήστης DAP έγραψε:
Ας μην βιαστούμε να καταδικάσουμε τον Κόλιν όπως τον Σαινθ (μας έβαλε τα γυαλιά κερδίζοντας στα σαράντα του) Η εμπειρία και η ταχυτητα του θα είναι υπερπολύτιμα στην Σκοντα! Μην ξεχνάμε άλλωστε πως πίσω απο την Σκοντα βρίσκετε ένας κολοσσός της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας και με μια αυξηση του μπάτζετ την επόμενη χρονιά μπορεί να τριβουμε τα μάτια μας! Μακάρι...
Ναι αλλα θα μπορουν να αντικαθιστουν οσα Fabia ο περι ου ο λογος θα τα κανει 'γλυπτικη απο μεταλλο ' ?
Η μηπως η αμοιβη του θα περιλαμβανει και αυτο το εξοδο ?Κακιες...
Ο Μάρτιν έκανε χειρότερη καταστροφη απο οτι ειχε κάνει ποτε ο Κόλιν σε Focus, και μάλιστα στην στήλη του στο Autosport το περηφανευόταν κιολας -
ΣΑΝ ΕΠΙΒΡΑΒΕΥΣΗ ΤΗΣ ΕΜΦΑΝΙΣΗΣ ΤΟΥ ΣΤΗ ΦΙΝΛΑΝΔΙΑ, Η SKODA ΘΑ ΔΩΣΕΙ ΤΗΝ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΣΤΟΝ **PAASONEN **NA OΔΗΓΗΣΕΙ ΕΝΑ ΤΡΙΤΟ FABIA ΣΤΗ ΒΡΕΤΑΝΙΑ!
-
Ο χρήστης pavlos έγραψε:
Ας μην βιαστούμε να καταδικάσουμε τον Κόλιν όπως τον Σαινθ (μας έβαλε τα γυαλιά κερδίζοντας στα σαράντα του) Η εμπειρία και η ταχυτητα του θα είναι υπερπολύτιμα στην Σκοντα! Μην ξεχνάμε άλλωστε πως πίσω απο την Σκοντα βρίσκετε ένας κολοσσός της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας και με μια αυξηση του μπάτζετ την επόμενη χρονιά μπορεί να τριβουμε τα μάτια μας! Μακάρι...
Ναι αλλα θα μπορουν να αντικαθιστουν οσα Fabia ο περι ου ο λογος θα τα κανει 'γλυπτικη απο μεταλλο ' ?
Η μηπως η αμοιβη του θα περιλαμβανει και αυτο το εξοδο ?Κακιες...
Ο Μάρτιν έκανε χειρότερη καταστροφη απο οτι ειχε κάνει ποτε ο Κόλιν σε Focus, και μάλιστα στην στήλη του στο Autosport το περηφανευόταν κιολαςΟλοι μας θέλουν να γυρίσουν τα μεγαλα ονόματα στα μεγαλα σαλόνια, διότι για έμας το θεαμα είναι όλα τα λεφτα, όμως τα οικονομικά ολλων των ομάδων δεν είναι τετοια που να επιτρέπουν σε αυτές τις επενδύσεις, άλλωστε το GROUP WAGEN, εχει καθαρά γερμανικές αντιλήψεις και τέτοια κόστοι κοβοντέ και ρίχνοντε στο αυτοκίνητο.
Πάντώς με το καλό να γυρίσει ο Colin στα μεγάλα σαλόνια, αλλα πάλι θα ψαχνώμαστε γιατι τα Junior δεν βρίσκουν ένα δέυτερο μπακετ σε μεγάλη ομάδα, με τα αν η SUZUKI ή HYUNDAI ή ΜΙΤSU γυρίσουν φέχτε μου και γλύστρισα. -
Προσωπικα ο COLIN MCRAE δεν μου εχει λειψει και πολυ.
Περισσοτερο γνωστος ειναι για την ανωριμοτητα που επιδεικνυει κατα διαστηματα και για το ηλεκτρονικο παιχνιδι του.
Να προσθεσω πως μονο για λογους διαφημισης το βλεπω να επιστρεφει
παρα για αγωνιστικους.
Τελος θεωρω πως δεν ειναι ικανος να βοηθησει μια ανερχομενη δυναμη
οπως η SKODA. -
Το αφεντικο της Citroen Guy Frequelin ζητα περισσοτερα ασφαλτινα
ραλλυ.Το ιδανικο οπως αναφερει στο http://www.wrc.com ειναι 5 αγωνες σε ασφαλτο.Πρεπει να πω πως συμφωνω μαζι του καθως τα 3 ραλλυ στο φετινο καλενταρι ειναι λιγα.Πρεπει να δινεται η δυνατοτητα οι οδηγοι να
αποδεικνυουν την ταχυτητα τους και στην ασφαλτο ωστε να αξιζουν τον τιτλο.Με 3 ραλλυ δεν θεωρω πως κατι τετοιο ειναι εφικτο.Τελος καλο θα ηταν τα ασφαλτινα ραλλυ να μην ειναι ολα μαζι στο τελος
σχεδον του πρωταθληματος -
Ο χρήστης harriswrc έγραψε:
ΣΤΗ ΓΕΡΜΑΝΙΑ Ο ROBERT ΘΑ ΟΔΗΓΗΣΕΙ ΕΝΑ ΤΡΙΤΟ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΟ 307!ΗΡΘΕ ΚΑΙ Η ΣΕΙΡΑ ΤΟΥ **DANIEL CARLSSON **NA ΟΔΗΓΗΣΕΙ ΤΟ 3ο 307 WRC! AYTO ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΣΤΟ ΡΑΛΛΥ ΜΕΓΑΛΗΣ ΒΡΕΤΑΝΙΑΣ ΤΟ ΣΕΠΤΕΜΒΡΗ! ΟΙ ΕΜΦΑΝΙΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΟΥΗΔΟΥ ΔΕΝ ΠΕΡΑΣΑΝ ΑΠΑΡΑΤΗΡΗΤΕΣ ΚΑΙ ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΤΟΝ ΔΟΥΜΕ ΣΙΓΑ ΣΙΓΑ ΝΑ ΣΤΑΘΕΡΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΣΕ ΘΕΣΗ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΟΥ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΑΞΙΖΕΙ.
-
Μπράβο στην Peugeot για την απόφαση που πήρε.
Μακάρι στο μέλλον να του δώσει και άλλες ευκαιρίες! -
-
Ο χρήστης deggman έγραψε:
Εξελίξεων συνέχεια στη FIA, όπου πάρθηκαν δυο αποφάσεις που θα κρίνον το μέλλον του θεσμού.- Το 2005 μπαίνει σε λειτουργία ο κανονισμός του Super Rally σε πλήρη ισχύει, δηλαδή όποιος εγκαταλείπει τη μία μέρα μπορεί να συνεχείση την επόμενη μέρα, επιπλέον για όσες ειδικές δεν θα τρέξουν θα έχουν ποινή 5΄λέπτων ανά ειδική.
- Τα gravel crew επιστρέφουν για τα δυο ασφάλτινους αγώνες που απομένουν, η κάθε ομάδα έχει δικαίωμα να δηλώσει μόνο ένα και θα ονομάζονται safety crew.
http://www.worldrallynews.com/artman/pu ... _562.shtml - Η FIA πλέον προτίθεται να βγάζει πρόγραμμα όχι για έναν χρόνο αλλα για τρία, με το σκεπτικό οτι οι οργανωτές θα μπορούν να κλείνουν ποιο επικερδής συμφωνίες με χορηγούς αλλα και οτι η οργάνωση του συστήματος των μετακινήσεων των ομάδων κυρίως από ήπειρο σε ήπειρο θα έχει σαν αποτέλεσμα την μείωση του κόστους.
Ετσι η FIA μετά από διαπραγμάτευσης αποφάσισε πως η σειρά των αγώνων από το 2005 έως το 2007 θα είναι αυτή:
Monte Carlo Rally January 20-23
Swedish Rally February 10-13
Rally Mexico March 10-13
Rally of New Zealand April 7-10
Rally of Italy April 28-May 1
Cyprus Rally May 12-15
Rally of Turkey May 28-29
Acropolis Rally June 16-19
Rally of Argentina July 7-10
Rally Finland August 4-7
Deutschland Rally August 25-28
Rally GB September 15-18
Rally Japan September 29-October 2
Tour of Corsica October 13-16
Catalonia Rally October 27-30
Rally Australia November 10-13
Και είναι αποδεκτή από όλους, το μόνο που απομένει είναι ο προγραμματισμός και των λοιπών πρωταθλημάτων Junior kai παραγωγής.
Φυσικά τα ΠΣΚ του 2005 είναι κλεισμένα αλλα του 2006 και του 2007 απομένουν να οριστικοποιηθούν.
-
Νομίζω ότι οι νέες αλλαγές κανονισμών για το 05/06 αξίζουν δικό τους θέμα, έχει πολύ συζήτηση...
Διάφορα Νέα από το WRC