-
A δηλ εδώ 2+ .... ... όσο ένα μεταχείρο σκούτερ. Ξέρω δεν έχει πετάλια...
αλλά κάτι μπορεί να γίνει ...
-
-
Ο χρήστης lazarefa έγραψε:
Γνώμες - προτάσεις για σοβαρό (σχετικά) ποδήλατο, τιμής μέχρι 500 ευρώ (πάνω κάτω) και χρήση 80% άσφαλτο-τσιμέντο (ελέω νησιού) - 20% (βαριά) βατό χώμα; Λογικά μιλάμε για trekking, σωστά;http://www.tsirikosbikes.gr/index.php/b ... one-1.html
http://www.tsirikosbikes.gr/index.php/b ... to-03.html
http://www.tsirikosbikes.gr/index.php/b ... estek.html
το σαιτ αυτο εχει κι εναν 'οδηγο' στον οποιο βαζεις καποια δεδομενα και σου βγαζει τα καταλληλοτερα για τη χρηση που θες, δοκιμασε το. Δεν ξερω βεβαια για το συγκεκριμενο καταστημα αλλα εχει πληρες σαιτ και βοηθα στην αναζητηση
-
Kalispera kyrioi,
Yiannis apo Thessaloniki
Skeftomai na mpo kai go siga siga ston kosmo tis podilatokinisis, eftase o podilatodromos kai sta meri mas
Loipon, ta fota sas!!
Exo vrei kapoia montela gia agora, diatheto gyro sta 300-400euro. Tha kykloforo kyriow stin poli kai exo kataloxei na agoraso city-trekking(den eimai kai kanenas expert vevaia stous orismous!!)
Eimai anamesa sto Peugeot city tour, ta Ideal ezigo/travelon kai ta Akaka discovery kai powerlogic. Kaneis pou na xerei kati gia ta sygkekrimena montela i kati paraplisio??
Eugnomon gia tis idees sas! -
γράφε ελληνικά, είναι κανόνας για το παρόν φόρουμ
στο θέμα σου
προτείνω ideal
καλό το travelon/ezigo αλλά το μπροστά κέντρο με το δυναμό με απωθεί λίγο. βάρος που το κουβαλάς παντού.
όχι οτι δεν βάζεις εύκολα έναν άλλο τροχό αλλά γιατί να μπαίνεις σε έξοδα.
προτείνω κάτι σε megisto/ergomax που είναι στο ίδιο στυλ αλλά χωρίς το παράξενο μπροστά κέντρο. -
Σ΄ευχαριστώ για την απάντηση. Η αλήθεια είναι οτι τα θέλω τα φτερά που προσφέρουν τα μοντέλα που ανέφερα και η ιδέα του κεντρικού δυναμό μου άρεσε. Είναι πράγματι τόσο βαρύ που το καταλαβαίνεις?
Επίσης, το Peugeot το βρήκα προσφορά με 360ευρώ αλλά είναι νούμερο 51, βγαίνει σε 47,51,53. Επειδή δεν είναι συναρμολογημένο δεν είχα δυνατότητα να το δοκιμάσω.Το ύψος μου είναι 1,67, εσύ τι λες?
Και κάτι άλλο: ποιοτικώς υπάρχουν σημαντικές διαφορές ανάμεσα στις διάφορες μάρκες? -
Επειδή το θέμα παραμεγάλωσε μπορεί κανένας να κάνει μια μικρή περίληψη για το τί πρέπει να προσέξουμε σε ένα ποδήλατο.
Είδη, μεγέθη, υλικά, προέλευση, ποιότητα κατασκευής, ανάρτηση, φρένα, ταχύτητες, τιμές (value for money, από πού να αγοράσουμε), ό,τι άλλο χρειάζεται. -
σίγουρα το 53 σου είναι μεγάλο. πιθανόν και το 51. μάλλον σε 47 σε κόβω αλλά καλύτερα να δοκιμάσεις.
η επίδραση του βάρους είναι κυρίως συνάρτηση της απόστασης. εάν κάνεις 3-5 χλμ πχ δεν πειράζει και πολύ αν κάνεις 20-30 θα αρχίσει να σε απασχολεί. στα 50-60 και πάνω θα είναι καθοριστικός παράγοντας.σκοπεύεις να κυκλοφορείς νύχτα? αν ναι το πρώτο που πρέπει να κοιτάξεις είναι πόσο δυνατό είναι το φως που δίνει το υπάρχον σύστημα δυναμό-φακός. δεν έχω ασχοληθεί περισσότερο με το κομμάτι αυτό και δεν μπορώ να σε βοηθήσω, απλά στο λέω να το προσέξεις γιατί είναι περισσότερο θέμα ασφάλειας.
σε αυτά τα επίπεδα τιμής η ποιοτική διαφορά είναι μικρή έως μηδαμινή. ίσως να πάρεις λίγο καλύτερα περιφερειακά σε ideal. γνώμη μου είναι οτι πρώτη σου προτεραιότητα πρέπει να είναι το σωστό μέγεθος. να πας κάπου που μπορείς να το τεστάρεις ο ίδιος να δεις αν σου κάνει.
επίσης νομίζω οτι δεν πρέπει να δεσμεύεσαι τόσο απο φτερά και σχάρες. αυτά μπαίνουν εύκολα και φτηνά και αργότερα. κοίταξε για ένα ποδήλατο που να σου κάνει σαν μέγεθος να είναι στη τιμή που ζητάς και που να σου αρέσει εμφανισιακά. τα υπόλοιπα έρχονται εν καιρώ.
-
Πολύ καλά, ευχαριστώ για τη βοήθεια. Αύριο, εξοντωτικό test drive!
-
Ο χρήστης booyakasha έγραψε:
... Tha kykloforo kyriow stin poli kai exo kataloxei na agoraso city-trekking...Και εγώ κάπως έτσι το 2007 πήγα και αγόρασα ένα City με 28'' ελαστικά.Έδωσα ένα αξιοσέβαστο ποσό και πήρα κάτι καλό και επώνυμο.
Από την πρώτη στιγμή διαπίστωσα ότι το ποδήλατο είναι για καλούς δρόμους χωρίς ανωμαλίες και διαλυμένα οδοστρώματα. Τα ελαστικά του είναι ιδιαίτερα λεπτά και σίγουρα ευαίσθητα. Και τα δύο ελαστικά χάνουν αέρα από τα κοπανήματα και το ποδήλατο ταλαιπωρείται αφάνταστα.
Πριν ένα μήνα αγόρασα ένα MTB φτηνιάρικο, χωρίς να το είχα στο πρόγραμμα...
Αμέσως κατάλαβα τη διαφορά.
Τουλάχιστον για Αθήνα μόνο ΜΤΒ...με λάστιχο τρακτέρ να αντέχει και πάει και (σχεδόν) παντού...Λάθος μου μεγάλο που πήγα και αγόρασα τότε City Ποδήλατο... Πολύ μεγάλο λάθος.
-
Ζητώ την γνώμη των ειδικών για πίσω σχάρα ποδηλάτων, όσο μεγαλύτερη γίνεται. Έχω laguna ΙΙ station και τέσσερα ποδήλατα (ένα δικό μου και τρία των παιδιών). Τώρα βολεύομαι με σχάρα οροφής τριών θέσεων συν πίσω σχάρα υποτίθεται τριών θέσεων και βάζω δύο επάνω και δύο πίσω. Τα προβλήματα είναι: 1) η πίσω ήταν σχετικά φτηνή χωρίς υποδοχές συγκράτησης των ποδηλάτων με αποτέλεσμα τα ποδήλατα να γδέρνονται από την μεταξύ τους τριβή. Επιπλέον η λαστιχένια επικάλυψη των ράβδων έχει αρχίσει να διαλύεται και σε λίγο τα ποδήλατα θα ακουμπούν στο σίδερο. 2) η σχάρα οροφής είναι μεγάλη ταλαιπωρία στο φόρτωμα-ξεφόρτωμα και οι επίπτώσεις της στις επιδόσεις-κατανάλωση του αυτοκινήτου απελπιστική.
Θα ήθελα καλή πίσω σχάρα ιδανικά και για τα τέσσερα ποδήλατα, αλλά καταλαβαίνω ότι αυτό μάλλον είναι αδύνατο. Έστω τριών θέσεων λοιπόν. Έχετε να προτείνετε κάτι; Χωρίς να χρειαστεί να βάλω κοτσαδόρο. Ρώτησα σε αντιπροσωπείες Ρενώ για σχάρα ειδική για το μοντέλο αυτό και δεν ξέρανε τι τους γίνεται. Αν και αντιλαμβάνομαι ότι κάθε αυτοκίνητο έχει τις ιδιαιτερότητές του υπάρχει κάποια καλή universal fit πρόταση;
-
Ο χρήστης NIGA έγραψε:
...Τα προβλήματα είναι: 1) η πίσω ήταν σχετικά φτηνή χωρίς υποδοχές συγκράτησης των ποδηλάτων με αποτέλεσμα τα ποδήλατα να γδέρνονται από την μεταξύ τους τριβή. Επιπλέον η λαστιχένια επικάλυψη των ράβδων έχει αρχίσει να διαλύεται και σε λίγο τα ποδήλατα θα ακουμπούν στο σίδερο. ...Υπάρχει και άλλο πρόβλημα.
Επειδή το έψαξα λίγο και για το δικό μου το ποδήλατο, διαπίστωσα ότι είναι παράνομη σύμφωνα με τον ΚΟΚ.
Πρέπει να υπάρχει αναφορά στην ΑΔΕΙΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ. Δηλαδή στο υπουργείο να γίνει αίτηση για χρήση τέτοιας σχάρας (με ιμάντες)...
Από ότι ξέρω το υπουργείο δεν κάνει δεκτά τέτοια αιτήματα σε ΙΧ γιατί το απαγορεύει ο ΚΟΚ. Το πίσω τζάμι πρέπει να έχει φουλ ορατότητα από και προς τα εσωτερικό...Εξαιτίας αυτών των προβλημάτων, εγώ τελικά δεν θα έχω μαζί μου το ποδήλατο στο νησί...
-
Xμμ αυτό δεν το ήξερα (αλλά το υποψιαζόμουν). Αυτή που έχω τώρα πάντως δεν περιορίζει καθόλου την ορατότητα του πίσω τζαμιού.
Έψαξα στο cyclist.gr στο κατάλογο συμβατότητας των σχαρών με τα μοντέλα αυτοκινήτων και το δικό μου δεν υπάρχει μέσα... http://www.cyclist.gr/docs/thule_bike_2009.pdf
Αυτό το φοβόμουν γιατί το κάτω χείλος της πέμπτης πόρτας είναι πολύ χοντρό και δεν πιάνουν τα δύο κάτω γαντζάκια. Στη σχάρα που έχω τώρα οι δύο κάτω ιμάντες δεν πιάνουν στην πόρτα. Ο ένας που δεν έχει γάντζο δένεται στον κρίκο ρυμούλκησης (που πρέπει να τον βιδώνω κάθε φορά) και ο άλλος με τον γάντζο μένει στον αέρα γιατί δεν υπάρχει κάποια εγκάρσια μπάρα κάτω από τον προφυλακτήρα για να πιάσει.. -
Ο χρήστης Storm έγραψε:
... Tha kykloforo kyriow stin poli kai exo kataloxei na agoraso city-trekking...
Και εγώ κάπως έτσι το 2007 πήγα και αγόρασα ένα City με 28'' ελαστικά.Έδωσα ένα αξιοσέβαστο ποσό και πήρα κάτι καλό και επώνυμο.
Από την πρώτη στιγμή διαπίστωσα ότι το ποδήλατο είναι για καλούς δρόμους χωρίς ανωμαλίες και διαλυμένα οδοστρώματα. Τα ελαστικά του είναι ιδιαίτερα λεπτά και σίγουρα ευαίσθητα. Και τα δύο ελαστικά χάνουν αέρα από τα κοπανήματα και το ποδήλατο ταλαιπωρείται αφάνταστα.
Πριν ένα μήνα αγόρασα ένα MTB φτηνιάρικο, χωρίς να το είχα στο πρόγραμμα...
Αμέσως κατάλαβα τη διαφορά.
Τουλάχιστον για Αθήνα μόνο ΜΤΒ...με λάστιχο τρακτέρ να αντέχει και πάει και (σχεδόν) παντού...Λάθος μου μεγάλο που πήγα και αγόρασα τότε City Ποδήλατο... Πολύ μεγάλο λάθος.
Τι προτείνεις δηλαδή? Μικρότερες ρόδες ή άλλη κατηγορία ποδηλάτου?
Παρεπιπτόντως, σήμερα δοκίμασα το Peugeot και μου φάνηκε λίγο ψηλό (51εκ)αλλά πιστεύω πως το κουμαντάρω. Ερώτηση: όταν κάθεσαι στη σέλα του ποδηλάτου πρέπει να μπορείς να πατάς κανονικά στο έδαφος? Στο συγκεκριμένο, πατούσα κανονικά αλλά οριακά(όχι στις μύτες) όταν βρισκόμουν πάνω από τη δοκό του ποδηλάτου. Το τιμόνι του πάντως λόγω της κλίσης του προς τα πίσω ήταν σε πολύ καλή απόσταση. -
τα ποδια σου πρεπει να πατανε και τα 2 με τις μυτες στο εδαφος, οταν καθεσαι στη σελα.
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
τα ποδια σου πρεπει να πατανε και τα 2 με τις μυτες στο εδαφος, οταν καθεσαι στη σελα.How to Properly Fit a Mountain Bike Video
Youtube Video -
Ο χρήστης elteo έγραψε:
τα ποδια σου πρεπει να πατανε και τα 2 με τις μυτες στο εδαφος, οταν καθεσαι στη σελα.
How to Properly Fit a Mountain Bike Video
Youtube Video.
Καλό το βίντεο, είναι πάντως για άλλο τύπο ποδηλάτου. Μάλλον ισχύουν πάνω κάτω τα ίδια. Ευχαριστώ για τις συμβουλές!
-
Ο χρήστης booyakasha έγραψε:
Τι προτείνεις δηλαδή? Μικρότερες ρόδες ή άλλη κατηγορία ποδηλάτου?
...Άλλη κατηγορία. MTB ...
Τα MTB αν δεν κάνω λάθος προσφέρονται μέχρι 26'' διάμετρο ελαστικών... -
Ο χρήστης Storm έγραψε:
...Τα προβλήματα είναι: 1) η πίσω ήταν σχετικά φτηνή χωρίς υποδοχές συγκράτησης των ποδηλάτων με αποτέλεσμα τα ποδήλατα να γδέρνονται από την μεταξύ τους τριβή. Επιπλέον η λαστιχένια επικάλυψη των ράβδων έχει αρχίσει να διαλύεται και σε λίγο τα ποδήλατα θα ακουμπούν στο σίδερο. ...
Υπάρχει και άλλο πρόβλημα.
Επειδή το έψαξα λίγο και για το δικό μου το ποδήλατο, διαπίστωσα ότι είναι παράνομη σύμφωνα με τον ΚΟΚ.
Πρέπει να υπάρχει αναφορά στην ΑΔΕΙΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ. Δηλαδή στο υπουργείο να γίνει αίτηση για χρήση τέτοιας σχάρας (με ιμάντες)...
Από ότι ξέρω το υπουργείο δεν κάνει δεκτά τέτοια αιτήματα σε ΙΧ γιατί το απαγορεύει ο ΚΟΚ. Το πίσω τζάμι πρέπει να έχει φουλ ορατότητα από και προς τα εσωτερικό...Εξαιτίας αυτών των προβλημάτων, εγώ τελικά δεν θα έχω μαζί μου το ποδήλατο στο νησί...
πιστευω οτι οσο πιο πολυ το ψαχνουμε τοσο πιο πολυ πελαγωνουμε και βρισκομαστε σε αδιεξοδα. λαθος σου που δεν πηρες το ποδηλατο στο νησι.
niga παρε ενα τηλ. την τριμ που ειναι ο αντιπροσωπος thule.
booyakasha κατι σαν το megisto θα σου εκανε. βεβαια μπορεις να πας και σε μτβ με 26 τροχο και αλλαζεις ελαστικο, βαζεις ενα πιο λεπτο 1.75 ας πουμε χωρις πολλα τακουνια. το θεμα ειναι οτι με το μτβ εχεις πιο αγωνιστικη θεση ενω με ενα treeking οπως εχω δει καποια giant που σηκωνεται ο λαιμος, εισαι πολυ πιο ξεκουραστος στο πεταλι.
-
Ο χρήστης kristosFM έγραψε:
...Τα προβλήματα είναι: 1) η πίσω ήταν σχετικά φτηνή χωρίς υποδοχές συγκράτησης των ποδηλάτων με αποτέλεσμα τα ποδήλατα να γδέρνονται από την μεταξύ τους τριβή. Επιπλέον η λαστιχένια επικάλυψη των ράβδων έχει αρχίσει να διαλύεται και σε λίγο τα ποδήλατα θα ακουμπούν στο σίδερο. ...
Υπάρχει και άλλο πρόβλημα.
Επειδή το έψαξα λίγο και για το δικό μου το ποδήλατο, διαπίστωσα ότι είναι παράνομη σύμφωνα με τον ΚΟΚ.
Πρέπει να υπάρχει αναφορά στην ΑΔΕΙΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ. Δηλαδή στο υπουργείο να γίνει αίτηση για χρήση τέτοιας σχάρας (με ιμάντες)...
Από ότι ξέρω το υπουργείο δεν κάνει δεκτά τέτοια αιτήματα σε ΙΧ γιατί το απαγορεύει ο ΚΟΚ. Το πίσω τζάμι πρέπει να έχει φουλ ορατότητα από και προς τα εσωτερικό...
Εξαιτίας αυτών των προβλημάτων, εγώ τελικά δεν θα έχω μαζί μου το ποδήλατο στο νησί...πιστευω οτι οσο πιο πολυ το ψαχνουμε τοσο πιο πολυ πελαγωνουμε και βρισκομαστε σε αδιεξοδα. λαθος σου που δεν πηρες το ποδηλατο στο νησι.
niga παρε ενα τηλ. την τριμ που ειναι ο αντιπροσωπος thule.
booyakasha κατι σαν το megisto θα σου εκανε. βεβαια μπορεις να πας και σε μτβ με 26 τροχο και αλλαζεις ελαστικο, βαζεις ενα πιο λεπτο 1.75 ας πουμε χωρις πολλα τακουνια. το θεμα ειναι οτι με το μτβ εχεις πιο αγωνιστικη θεση ενω με ενα treeking οπως εχω δει καποια giant που σηκωνεται ο λαιμος, εισαι πολυ πιο ξεκουραστος στο πεταλι.
Πράγματι, και γω θέλω πιο ξεκούραστη θέση και προτιμώ trekking. Σήμερα κοίταξα σε διάφορα μαγαζιά. Είδα τα Kellys που μου άρεσαν αλλά μου φάνηκαν ακριβά. Ιδιαίτερα το Lagoon(520e). ΄
Μου άρεσαν πολύ και τα Bottecchia, ιδιαίτερα το μοντέλο 765(410e), που μου φάνηκε και καλό value for money. Yπάρχει πάντα και το Ideal Travelon.
Γνωρίζει κανείς κάτι γι' αυτά τα ποδήλατα?
Αρχίζω να μπερδεύομαι επικίνδυνα...
και κάτι άλλο: το εσωτερικό σύστημα ταχυτήτων είναι κάτι που αξίζει τα λεφτά του ή όχι? Προσφέρει κάτι ουσιαστικό?
Η ζωή...ποδήλατο!