-
Είχα ένα 'μικρό πρόβλημα' με το προαναφερθέν μοντέλο... αφού αναποδογύρισε...
Είναι ουσιαστικά ο πρόγονος του samurai της suzuki και γεννήθηκε το 1982, σαν κι εμένα δηλαδή.
Οι εξωτερικές ζημιές -όπως μας είπε ο συνεργάς της suzuki- ανέρχονται σε 2000€ περίπου, ενώ οι μηχανικές (που μάλλον οφείλονται σε ζόρισμα και όχι στο τουμπάρισμα) κάπου 800-1000 εκτός αν χρειαστεί τελικά να μπει μεταχειρισμένο μοτέρ με 1500€ περίπου!!
Απορία πρώτη: Δεν πάει πολύ 1500€ για χιλιάρι μεταχειρισμένο μοτέρ του '82; Για το ibiza μου είχα ρωτήσει για κινητήρα 1.5 με 100 άλογα και μου είπαν 1100€... κινητήρας του 91-92 με 20.000χλμ system porsche
Απορία δεύτερη: Τελικά αξίζει να φτιαχτεί; Υπολογίστε ότι το jeepάκι δεν είναι ακριβώς δικό μου και σε μεταχειρισμένα έχω βρει ως καλύτερη τιμή σε samurai του '90 4000€.
Απορία τρίτη: Μπορώ να βρω κάπου κάτι φθηνότερο; Έχω ψάξει σε αρκετές μάντρες, ή μπορώ να βρω κάποιο φαναρτζή να μην είναι τόσο κλέφτης, ή μπορώ να βρω κάπου ανάλογα ανταλλακτικά σε πιο λογικές τιμές;
Ευχαριστώ για το χρόνο σας.
-
Είχα ένα 'μικρό πρόβλημα' με το προαναφερθέν μοντέλο... αφού αναποδογύρισε...
Είναι ουσιαστικά ο πρόγονος του samurai της suzuki και γεννήθηκε το 1982, σαν κι εμένα δηλαδή.
Οι εξωτερικές ζημιές -όπως μας είπε ο συνεργάς της suzuki- ανέρχονται σε 2000€ περίπου, ενώ οι μηχανικές (που μάλλον οφείλονται σε ζόρισμα και όχι στο τουμπάρισμα) κάπου 800-1000 εκτός αν χρειαστεί τελικά να μπει μεταχειρισμένο μοτέρ με 1500€ περίπου!!
Απορία πρώτη: Δεν πάει πολύ 1500€ για χιλιάρι μεταχειρισμένο μοτέρ του '82; Για το ibiza μου είχα ρωτήσει για κινητήρα 1.5 με 100 άλογα και μου είπαν 1100€... κινητήρας του 91-92 με 20.000χλμ system porsche
Απορία δεύτερη: Τελικά αξίζει να φτιαχτεί; Υπολογίστε ότι το jeepάκι δεν είναι ακριβώς δικό μου και σε μεταχειρισμένα έχω βρει ως καλύτερη τιμή σε samurai του '90 4000€.
Απορία τρίτη: Μπορώ να βρω κάπου κάτι φθηνότερο; Έχω ψάξει σε αρκετές μάντρες, ή μπορώ να βρω κάποιο φαναρτζή να μην είναι τόσο κλέφτης, ή μπορώ να βρω κάπου ανάλογα ανταλλακτικά σε πιο λογικές τιμές;
Ευχαριστώ για το χρόνο σας.
-
Είχα ένα 'μικρό πρόβλημα' με το προαναφερθέν μοντέλο... αφού αναποδογύρισε...
Είναι ουσιαστικά ο πρόγονος του samurai της suzuki και γεννήθηκε το 1982, σαν κι εμένα δηλαδή.
Οι εξωτερικές ζημιές -όπως μας είπε ο συνεργάς της suzuki- ανέρχονται σε 2000€ περίπου, ενώ οι μηχανικές (που μάλλον οφείλονται σε ζόρισμα και όχι στο τουμπάρισμα) κάπου 800-1000 εκτός αν χρειαστεί τελικά να μπει μεταχειρισμένο μοτέρ με 1500€ περίπου!!
Απορία πρώτη: Δεν πάει πολύ 1500€ για χιλιάρι μεταχειρισμένο μοτέρ του '82; Για το ibiza μου είχα ρωτήσει για κινητήρα 1.5 με 100 άλογα και μου είπαν 1100€... κινητήρας του 91-92 με 20.000χλμ system porsche
Απορία δεύτερη: Τελικά αξίζει να φτιαχτεί; Υπολογίστε ότι το jeepάκι δεν είναι ακριβώς δικό μου και σε μεταχειρισμένα έχω βρει ως καλύτερη τιμή σε samurai του '90 4000€.
Απορία τρίτη: Μπορώ να βρω κάπου κάτι φθηνότερο; Έχω ψάξει σε αρκετές μάντρες, ή μπορώ να βρω κάποιο φαναρτζή να μην είναι τόσο κλέφτης, ή μπορώ να βρω κάπου ανάλογα ανταλλακτικά σε πιο λογικές τιμές;
Ευχαριστώ για το χρόνο σας.
-
Kατά την δική μου κρίση οι τιμές που σου είπαν είναι όντως τσιμπημένες και δεν συμφέρουν αν αναλογιστούμε και την παλαιότητα του αυτοκινήτου.
Αν έχει πάθει σημαντική ζημιά, καλύτερα να αγοράσεις ένα άλλο. Η ακαμψία ενός αμαξώματος μετά από ένα γερό τρακάρισμα (ειδικά αν αναποδογύρισε κιόλας) ποτέ δεν θα είναι ίδια όσο καλά και αν επισκευαστεί.
Μεταχειρισμένα ανταλλακτικά ή καινούργια σε χαμηλότερο κόστος μπορείς να βρεις είτε στην Φραντζή στο Ν.Κόσμο, είτε στην Ιαπωνική Α.Ε. είτε στην Πολυσυλλεκτική ΕΠΕ. Υπάρχουν αρκετές ανάλογες εταιρίες με ανταλλακτικά για ιαπωνικά αυτοκίνητα.
Αν θες να δεις και τα sites τους:
http://www.iaponiki.gr/
http://www.polisilektiki.gr/index2_gr.htmΕπίσης πολύ καλοί τεχνήτες φανοποιοί υπάρχουν στη Ν.Ιωνία στους γύρω δρόμους πίσω από το ΑΘΗΝΑ 2004. Κάνουν πολύ καλή δουλειά και δουλεύουν με το κομμάτι. Π.χ. για πόρτα ή φτερό παίρνουν 70 €, και έρχεται πολύ πιο οικονομικά από οπουδήποτε αλλού.
Τούμπα σε Suzuki SJ410