-
83 και σήμερα… για το 43ο Ράλι Δ.Ε.Θ. και την απόλυτη πρόκληση για τον Α.Ο.Θ. και το νέο Δ.Σ.
Θα ήταν 7 μέρες λιγότερο αν η HELEXPO δεν είχε μεταθέσει την έναρξη της Διεθνούς Έκθεσης Θεσσαλονίκης μια εβδομάδα μετά από οτι ήταν προγραμματισμένη λόγω πρωθυπουργού. Έτσι μεταφέρθηκε μια εβδομάδα μετά και το Δ.Ε.Θ. Φανταστείτε εκκίνηση από την νότια πύλη της Δ.Ε.Θ. και το κ. Παπανδρέου αντί να μιλάει στο Βελλίδειο για τα οφέλη που θα έχει η Θεσσαλονίκη μπλα μπλα μπλα (όπως κάνει κάθε χρόνο στην έκθεση ο κάθε πρωθυπουργός εδώ και δεκαετίες) να δίνει σημαία εκκίνησης στον Γάκη Καλεμτζάκη… -
83 και σήμερα… για το 43ο Ράλι Δ.Ε.Θ. και την απόλυτη πρόκληση για τον Α.Ο.Θ. και το νέο Δ.Σ.
Θα ήταν 7 μέρες λιγότερο αν η HELEXPO δεν είχε μεταθέσει την έναρξη της Διεθνούς Έκθεσης Θεσσαλονίκης μια εβδομάδα μετά από οτι ήταν προγραμματισμένη λόγω πρωθυπουργού. Έτσι μεταφέρθηκε μια εβδομάδα μετά και το Δ.Ε.Θ. Φανταστείτε εκκίνηση από την νότια πύλη της Δ.Ε.Θ. και το κ. Παπανδρέου αντί να μιλάει στο Βελλίδειο για τα οφέλη που θα έχει η Θεσσαλονίκη μπλα μπλα μπλα (όπως κάνει κάθε χρόνο στην έκθεση ο κάθε πρωθυπουργός εδώ και δεκαετίες) να δίνει σημαία εκκίνησης στον Γάκη Καλεμτζάκη… -
83 και σήμερα… για το 43ο Ράλι Δ.Ε.Θ. και την απόλυτη πρόκληση για τον Α.Ο.Θ. και το νέο Δ.Σ.
Θα ήταν 7 μέρες λιγότερο αν η HELEXPO δεν είχε μεταθέσει την έναρξη της Διεθνούς Έκθεσης Θεσσαλονίκης μια εβδομάδα μετά από οτι ήταν προγραμματισμένη λόγω πρωθυπουργού. Έτσι μεταφέρθηκε μια εβδομάδα μετά και το Δ.Ε.Θ. Φανταστείτε εκκίνηση από την νότια πύλη της Δ.Ε.Θ. και το κ. Παπανδρέου αντί να μιλάει στο Βελλίδειο για τα οφέλη που θα έχει η Θεσσαλονίκη μπλα μπλα μπλα (όπως κάνει κάθε χρόνο στην έκθεση ο κάθε πρωθυπουργός εδώ και δεκαετίες) να δίνει σημαία εκκίνησης στον Γάκη Καλεμτζάκη… -
Δυστυχώς η τωρινή Κυβέρνηση το έχει δώσει το μοτίβο που ακολουθεί όσο αφορά τον Μηχανοκίνητο Αθλητισμό μέσο του Γ. Γ. Αθλητισμού του Υπουργείου Πολιτισμού.................
Μάρκος Κ. Καπετανάκης
-
Ο χρήστης gpimages έγραψε:
Φανταστείτε εκκίνηση από την νότια πύλη της Δ.Ε.Θ. **και το κ. Παπανδρέου αντί να μιλάει στο Βελλίδειο για τα οφέλη που θα έχει η Θεσσαλονίκη **μπλα μπλα μπλα … -
Ίσως η επιλογή μου να αναφερθώ στην ομιλία του πρωθυπουργού να ήταν λανθασμένη καθώς δεν ήθελα με τίποτα να πολιτικοποιήσω την συζήτηση. Απλά ήθελα να δώσω έμφαση στην αλλαγή ημερομηνίας του αγώνα λόγω μια επίσκεψης και μιας ομιλίας που ουσιαστικά αυτό που κάνει είναι να παραλύει μια πόλη και να αδρανεί κάθε εκδήλωση είτε πολιτιστική, είτε αθλητική…
Εμείς, ο καθένας από την θέση που βρίσκεται και με τα μέσα που έχει πρέπει όχι μόνο το 43ο Ράλι Δ.Ε.θ. αλλά και κάθε αγώνα να τον στηρίξουμε όσο γίνετε περισσότερο. Η εικόνα ενός παρωχημένου και εγκαταλελειμμένου αθλήματος δεν βοηθάει κανέναν και σε τίποτα. Ούτε τα Μ.Μ.Ε. πρόκειται να ενδιαφερθούν ποτέ (και τα του ειδικού τύπου αλλά ακόμη περισσότερο αυτά που δεν ασχολούνται με τους αγώνες) αλλά ούτε και η πολιτεία ή η τοπική αυτοδιοίκηση πρόκειται να συνεισφέρει ή να συμβάλει στο να γίνει ένας αγώνας ακόμα πιο καλός. Για μένα λοιπόν εν κατακλείδι η ουσία βρίσκεται στο τι αγώνες ονειρευόμαστε εμείς και όχι τι αγώνες μπορεί να μας προσφέρει η οποιαδήποτε πολιτεία. Αλλάζοντας ένα ρητό των κατοίκων που ζουν «περά από την μεγάλο ρυάκι» που ονομάζεται ατλαντικός λέω λοιπόν «μην ρωτάς τι μπορεί να κάνουν οι αγώνες για σένα αλλά τι μπορείς να κάνεις πρώτα εσύ για τους αγώνες». Είναι πεποίθησή μου και όσοι με γνωρίζουν προσωπικά ξέρουν ότι το πιστεύω ακράδαντα πως ακόμα και σε αυτές τις δύσκολες εποχές αν το «προϊόν» που λέγεται αγώνες αυτοκινήτου το κάνουμε μέρα με την μέρα μήνα με τον μήνα χρόνο με τον χρόνο πιο ελκυστικό τότε θα έρθουν και τα υπόλοιπα όπως η χαμένη αίγλη, ο μύθος του αγωνιζόμενου κτλ. κτλ.
Το μόνο εύκολο είναι να «παραδώσουμε» τις όποιες ελπίδες έχουμε και να αφεθούμε, να είστε σίγουροι πως όχι μόνο δεν πρόκειται να γίνει ένα λαμπρό 43ο Ράλι Δ.Ε.Θ. αλλά ούτε καν ένα φιλικό σπριντ.
gpimages -
Το νεο πανεμορφο site !!
-
Με μια γρήγορη ματιά στον ειδικό κανονισμό, βλέπω 3 καινοτομίες αρκετά ενδιαφέρουσες.
- Τεχνικός έλεγχος Παρασκευή και Σάββατο, πράγμα που δείνει μεγάλη ευελιξία στους αγωνιζόμενους.
- Shakedown, επίσης πολύ χρήσιμο, ώστε να αποφύγουμε γρήγορες βόλτες δοκιμών με τα αγωνιστικά τις τελευταίες μέρες πριν τον αγώνα.
- Πανηγυρική εκκίνηση στην Αριστοτέλους, το βράδυ του Σαββάτου, όπου μάλλον θα υπάρξει περισσότερος κόσμος από την παραλία.
Φυσάει αέρας ανανέωσης φέτος . . .
-
Ο χρήστης hyperion έγραψε:
Με μια γρήγορη ματιά στον ειδικό κανονισμό, βλέπω 3 καινοτομίες αρκετά ενδιαφέρουσες.- Τεχνικός έλεγχος Παρασκευή και Σάββατο, πράγμα που δείνει μεγάλη ευελιξία στους αγωνιζόμενους.
- Shakedown, επίσης πολύ χρήσιμο, ώστε να αποφύγουμε γρήγορες βόλτες δοκιμών με τα αγωνιστικά τις τελευταίες μέρες πριν τον αγώνα.
- Πανηγυρική εκκίνηση στην Αριστοτέλους, το βράδυ του Σαββάτου, όπου μάλλον θα υπάρξει περισσότερος κόσμος από την παραλία.
Φυσάει αέρας ανανέωσης φέτος . . .
Μπράβο πολύ ωραία.
-
Η ειδικη Γαλατιστα παει περιπου παραλληλα με τον κανονικο δρομο?
Κλεισιμο ειδικων μια ωρα πριν ή μιαμιση?
Αναμενεται ωραιος αγωνας, μαζεμενος, χωρις τσαμπα απλες
Αντε να δουμε και τις συμμετοχες, εμεις θα ειμαστε εκει οπως παντα πιστοι θεατες!
-
Ο χρήστης Nikolaos106 έγραψε:
Με μια γρήγορη ματιά στον ειδικό κανονισμό, βλέπω 3 καινοτομίες αρκετά ενδιαφέρουσες.
- Τεχνικός έλεγχος Παρασκευή και Σάββατο, πράγμα που δείνει μεγάλη ευελιξία στους αγωνιζόμενους.
- Shakedown, επίσης πολύ χρήσιμο, ώστε να αποφύγουμε γρήγορες βόλτες δοκιμών με τα αγωνιστικά τις τελευταίες μέρες πριν τον αγώνα.
- Πανηγυρική εκκίνηση στην Αριστοτέλους, το βράδυ του Σαββάτου, όπου μάλλον θα υπάρξει περισσότερος κόσμος από την παραλία.
Φυσάει αέρας ανανέωσης φέτος . . .
Μπράβο πολύ ωραία.
Ειδικα η εκκινηση μεσα στην Αριστοτελους θα 'μετρησει'!!!!
-
ΚΑΙ ΤΟ 206 ΤΟ ΚΟΚΚΙΝΟ ΑΣΠΡΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΕΚΚΙΝΗΣΗ ΤΟΥ ΣΑΒΒΑΤΟΥ!! ΝΑΙ ΝΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΦΟΥΣΚΩΤΟ!!
-
Πάντως το ότι το shakedown γίνεται στην ε.δ. Γαλάτιστα είναι λίγο περίεργο...Αναρωτιέμαι το Λιβάδι και τα Πετροκέρασα δεν μπορούσαν να μπουν μια φορά για να συμπληρώσουν τα χλμ του αγώνα αντί για 2 φορές τα Γαλάτιστα και 3 φορές ο Τσουκαλάς.Και να γινόντουσαν και σάββατο απόγευμα όπως ο Μπράλος στην Λαμία. Και τα Γαλάτιστα να ήταν μόνο το shakedown του αγώνα???
-
Εχουμε τιποτα φημες για συμμετοχες?
-
Ο χρήστης faflas έγραψε:
Εχουμε τιποτα φημες για συμμετοχες?53 οι συμμετοχες ... αναλυτικα στην επισημη σελιδα του αγωνα http://www.aoth.gr/
Καλο τερματισμο να εχουμε ολοι ... -
Αξιζει να ανοιξετε τον υπολογιστη σας αυριο το πρωι μετα τις 8.30 στο http://www.soaave.gr/radio/
-
Πολλά μπράβο στον ΑΟΘ για την σημερινή ιντερνετική μετάδοση του αγώνα!!!
Πραγματικά άλλο επίπεδο. -
Πραγματι , πρεπει να ηταν ο καλυτερος ασφαλτινος αγωνας (διοργανωτικα ) που εχει γινει τα τελευταια χρονια .
Δεκα-δεκαπεντε τιμονιεριδες καλους να ειχε ακομα , και θα ειχαμε να λεμε ..............Εδειξε για αλλη μια φορα , οτι τα καρτνασια εχουν παπαρια να πατανε , και ορεξη με τον τονο ..........
Μπραβο τους .
-
Πέραν των αγωνιστικών δρώμενων, ο αδιαμφισβήτητος νικητής του φετινού ΔΕΘ ήταν ο ΑΟΘ.
Οι καινοτομίες πάρα πολλές και επιτυχημένες.
Προσωπικά, πρώτη φορά πέρασα μέσα από τούνελ τόσο μεγάλου πλήθους κατά την έξοδό μας από την πλατεία Αριστοτέλους το βράδυ του Σαββάτου.
Επίσης, το shakedown θεωρώ ότι πρέπει να εφαρμοστεί από όλες τις λέσχες στο μέλλον.
Σφικτό και μαζεμένο ράλυ, παρά τα 100Km ειδικών, με την επιλογή της Γαλάτιστας2 ιδανική, καθώς όλοι οι θεατές που επέστρεφαν από το βουνό, έκαναν μια στάση, με αποτέλεσμα να ήταν εντελώς γεμάτη από κόσμο η τελευταία ειδική.
Γενικά, έβλεπες παντού μεράκι και όρεξη των ανθρώπων του ΑΟΘ, οι οποίοι υπερέβησαν εαυτόν προκειμένου να πάνε όλα τέλεια.
Στο αγωνιστικό μας κομμάτι, μας 'έκατσε' η πρωτιά στην Α6 πιθανώς λόγω της εγκατάλειψης του Καραβασίλη, που μάλλον δεν θα πιανόταν έτσι όπως ξεκίνησε.
Συγχαρητήρια σε όλα τα πληρώματα, και στους ανθρώπους του ΑΟΘ. Ο (οργανωτικός) πήχης έχει μπει πλέον πολύ ψηλά, τόσο για τους ίδιους όσο και για όλες τις άλλες λέσχες που διοργανώνουν αγώνες. -
http://karapetsanos.blogspot.com/2010/09/43-2010.html ΔΕΙΤΕ ΕΝΑ ΠΟΛΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΤΡΕΙΛΕΡ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ
43ο Ράλι Δ.Ε.Θ.