-
Ο χρήστης swift b.p.m έγραψε:
Χμμμ...Και το όνομα αυτών: Rota Grid Racing Sports Bronze!
Πολύ όμορφη ζάντα και ταιριάζει πολύ με το μπλε χρώμα του Ιάπωνα!...!...
Καλορίζικη!...
-
Σας ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια, παίδες!
-
Στα 28000 χλμ το sx4 θέλει αλλαγή τακάκια ευτυχώς μόνο εμπρός έχει
Το αυτοκίνητο κινείται 90% σε ΕΟ. -
Ο χρήστης Εαβίτης έγραψε:
Στο βιβλιαρακι χρησης του Grand Vitara που εχω,αναφερει οτι στα 7500 χλμ. αλλαζεις τα λαδια αν κανεις σκληρη χρηση του αυτοκινητου συχνα,π.χ.off road.Με χρηση στη πολη ,καθε 15000.Και άντε να είναι λογικό στο GV που θα τυχει να ανέβει και τον Όλυμπο απο τα χωράφια!
Το Splash και το Alto όμως αν βρεθούν off road ... οι ρόδες και τα τασια θα μείνουν! Τα 7500 χλμ κακό marketing και έξτρα αναγκαστικά κέρδη είναι.
Το κουφό μου συνέβη και στο Micra που κάποια στιγμή (πριν 2 και κάτι χρόνια αν θυμάμαι καλά)-χωρίς μηχανικές αλλαγές ή f/l κλπ- είπαν απο 7500 χλμ να πάνε στα 10.000 χλμ, χωρίς να επιτρέψουν όμως τους κατόχους των προηγούμενων να αλλάξουν και αυτοί. Έτσι όσοι αγόρασαν Micra τον Αυγουστο ήταν κάθε 7500 χλμ και όσοι πήραν τον Σεπτέμβριο ... 10.000 χλμ!
Παρόμοια ιστορία -αν δεν κάνω λάθος- 'παιζει' και με τα όρια συντήρησης του QQ 2,0 και του XTrail 2,0 που ο ίδιος κινητήρας σε άλλα χιλιόμετρα θέλει λάδια/σέρβις στο ένα και σε άλλα θέλει στο άλλο! Κοινώς ... -
κανονικά οι συχνότερες αλλαγές επιβάλλονται για οχήματα που κινούνται εντός πόλης λόγω συνθηκών οδήγησης...(αλλεπάλληλες επιταχύνσεις, αυξημένη θερμοκρασία κά) απεναντίας η κίνηση off road γίνεται με προσοχή και χωρίς ιδιαίτερη καταπόνηση του κινητήρα...ίσως μόνο των αναρτήσεων.
-
Ο χρήστης kon5 έγραψε:
Στα 28000 χλμ το sx4 θέλει αλλαγή τακάκια ευτυχώς μόνο εμπρός έχει
Το αυτοκίνητο κινείται 90% σε ΕΟ.Αν σου πω ότι του πατέρα μου το passat που επίσης κινείται μόνο εθνική οδο έχει 68,000 χλμ και τώρα 'τελειώνουν τα τακάκια' θα με πιστέψεις;
Επίσης, λίαν συντόμως θα χρειαστεί και το ignis τακάκια. Έχει 42,000 χλμ και δεν ξέρω αν έχει αλλάξει ποτέ μέχρι τώρα, στο τελευταίο service μου είπαν ότι δε χρειάζεται. Ξέρει μήπως κανείς το κόστος τους στο περίπου;
-
Είχα διαβάσει παράπονα για τα τακάκια του sx4 = πρόωρη φθορά που τα συνεργεία δικαιολογούσαν λόγω οικολογικών υλικών (ψιλοαρλούμπα μου ακούγεται).
Την επόμενη εβδομάδα θα πάω για αλλαγή σε συνεργείο φίλου και θα σ'ενημερώσω
-
Οικολογικά τα τακάκια, οικολογικοί οι συμπλέκτες, οικολογικά τα πλαστικά τους ... στολίδια του αγρού είναι!!!
Στο τρέχων Quattroruote σε άρθρο για την αξιοπιστία του Swift αναφέρει επίσης και γι'αυτό ότι διαθέτει οικολογικά φρένα!
-
παιδια η εκδοση του swift '1.3 GL F' τι δεν περιλαμβανει σε σχεση με την σκετη GL?
-
GL F?
Δε μου έρχεται κάτι στο μυαλό.Αναφέρεσαι στην τωρινή γενιά ή σε αυτές τις δεκαετίας '90?
-
http://www.4troxoi.gr/default.php?pname ... t_id=11433
πρεπει να προκειται για καποια εκδοση με λιγοτερο εξοπλισμο σε σχεση με την ηδη λιτη εκδοση GL
-
Ο χρήστης bgeo έγραψε:
παιδια η εκδοση του swift '1.3 GL F' τι δεν περιλαμβανει σε σχεση με την σκετη GL?Νομίζω η 'F' έκδοση ΔΕΝ έχει τα εσωτερικά δέρματα (τιμόνι/λεβιές ταχυτήτων) και το Multimedia.
Εχει 2 αερόσακους, 2 ηλεκτρ. παραθυρα, a/c, υδρ. τιμόνι, ABS και MP3 player. -
Μαλλον το A/C απουσιαζει...
-
Ο χρήστης bgeo έγραψε:
Μαλλον το A/C απουσιαζει...Κατα το 2005 ή το 06 υπήρχε μια τέτοια έκδοση, η οποία δεν είχε επίσης αερόσακους ή είχε μόνο του οδηγού. Δεν νομίζω ότι υπάρχει πλέον.
-
Θυμαστε το suzuki Escudo????
Οριστε και η καινουρια pikes peak εκδοση αλα SX4 αυτη τη φορα!!!
-
Ο χρήστης efthymis έγραψε:
Θυμαστε το suzuki Escudo????Οριστε και η καινουρια pikes peak εκδοση αλα SX4 αυτη τη φορα!!!
εννοείται το θυμόμαστεεεεεεεεεεεεεεε!!! To νέο όπλο (SX4) τα σπάει
http://www.youtube.com/watch?v=z404_g2jRZg
http://www.youtube.com/watch?v=LPIzkoum ... re=related -
Καλημερίζω τους ομόσταυλους suzukoβιους!
Είμαι κάτοχος Suzuki SX4 4X4 και ήρθε ο καιρός να αλλάξω ελαστικά.Τα εργοστασιακά ήταν Bridgestone Turanza ER300 (205 60R 16 92H) .Δεν μπορώ να πω,παράπονο δεν είχα παρα μόνο για κανα χιόνι,άμμο...
Whatever....έχει να προτείνει κανείς κάποιο διαφορετικό ελαστικό που να του έκανε την διαφορά;
Θέλω να μείνω στην ίδια διάσταση.Ληφθεί υπόψη οτι το κινώ κυρίως σε εθνική οδό(σπάνια στην πόλη)και σε καμία απόδραση σε κανα χωριό.Επιπλέον έχετε να προτείνετε κανα κατάστημα ελαστικών απο το οποίο μείνατε ικανοποιημένοι στην Αθήνα(τιμή,εξυπηρέτηση);
Ευχαριστώ! -
Το δικο μου φοραει τα continentall απο τη μανα του.Εξαιρετικο λαστιχο στο στεγνο και στο βρεγμενο,λιγα πραγματα στο χιονι,πολυ μαλακη γομα και πολυ καλη ανεση.Μειονεκτημα οτι τρωγεται ευκολα[26500 χλμ και ειμαι για αλλαγη] και οτι ειναι ακαταλληλο για χωμα.
-
Στα 26.500χλμ θέλουν άλλαγμα;!
Όντως πολύ μαλακή γόμα....
Τα δικά μου ειναι τα πρώτα(και καλά τα εργοστασιακά κρατούν και λιγότερο...)έχω κάνει 44.000 και τώρα πάω για άλλαγμα...
Σκέφτηκες να πας σε άλλο ελαστικό; -
Φυσικα και θα παω σε αλλο ελαστικο.Τα continentall ειναι πολυ καλα λαστιχα,οχι ομως για το δικο μας οδικο δικτυο και ιδιαιτερα της δυτικης Ελλαδας που κινουμαι συνηθως εγω.Σκεφτομαι στα 30000 χλμ να βαλω ή τα Pirelli P7 ή τα Goodyear optigrip.Τα bridgestone πώς συμπεριφερονται;Στο αλλο μου αυτοκινητο[ενα μικρο mazda] τα αλλαξα δυο φορες στα 40000 χλμ χωρις να εχουν λιωσει,εχοντας πιασει γιαλαδα.
SUZUKI FORUM