-
Ο χρήστης QuatroPower έγραψε:
επειδή και γω την ψάχνω τη δουλειά στο βάρος τροχού και ελαστικών, να κάποιες γρήγορες μετρήσεις για 106. Τα συμπεράσματα δικά σας.
Α και το άζωτο κάνει πιο ελαφρύ ένα τροχό...
Τα rs71 ειναι σλικ ετσι?
Όχι, είναι για αγώνες ράλλυ οπότε είναι χαραγμένα.
-
Λοιπόν βρήκα το αρχειάκι. Έχουμε και λέμε:
Το μικρό βάρος σαφώς έχει σχέση με καλύτερες επιδόσεις σε κάποιους τομείς:
ΝΑΙ με βρεγμένη στροφή, στεγνά φρένα, γύρο πίστας, κάπως σε βρεγμένα φρένα
και έχει σχέση αλλά αρνητικά με ίσως (πολύ ίσως, μάλλον δεν είναι σχετικά) επίδοση σε στεγνό σλάλομ και κάπως με το θόρυβο (τα βαριά λιγότερο θόρυβο)!
Τα κενά (εννοώ πολλούς διαδρόμους αλλά λίγη γόμα στο πέλμα, κατάταξη με το μάτι σε 3 κατηγορίες) βοηθάνε στο βρεγμένο (η έλλειψή τους όμως δε βοηθάει στο στεγνό) και μοιάζει να αυξάνουν και το θόρυβο (κατάταξη σε 4 κατηγορίες)
Η συμμετρία (του μέσα και έξω του πέλματος) και η φορά (αν είναι κατευθυντικά ή όχι) μάλλον δε σχετίζονται με τίποτα.
Η τιμή δε σχετίζεται με τίποτα άλλο εκτός από την μάρκα, οι επώνυμες πιο ακριβές (οπότε δεν έχει νόημα να πάρεις ακριβό στηριζόμενος σε αυτά τα στοιχεία)
Ανάλογα με τις προτεραιότητές σας βγάλτε τα συμπεράσματά σας...
Περιμένω το επόμενο τεστ ελαστικών για να δω αν ισχύει τίποτα οπότε πλέον αρχίζουμε να αποχτάμε κριτήρια επιλογής γενικευμένα! -
Με τα λάστιχα το είχα ψάξει παλιότερα.
Δεν βγαίνει άκρη.
Και αυτό γιατί δεν μπορούμε να λάβουμε υπόψη τις εξελίξεις στη γόμμα που είναι πολύ σημαντικότερες από όλες τις άλλες παραμέτρους. -
Γιά τή φορά τών ελαστικών,τό προσωπικό μου συμπέρασμα είναι ότι,άν τά φορέσεις ανάποδα,πιάνουν καλύτερα!!!
Μιλάω γιά στεγνή άσφαλτο πίστας.
Τό έχω διαπιστώσει μέ τά:
Bridgestone RE-720
CEAT Tornado
Yokohama 048
τά οποία,όταν φθειροτανε ανομοιόμορφα (δεξιά-αριστερά),καί τά άλλαζα αναμεταξύ τους,έβλεπα ότι υπήρχε διαφορά.
Βάρος Ελαστικών