Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Βάρος Ελαστικών
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Βάρος Ελαστικών
    • 1
    • 2
    • 2 / 2
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    10
    23
    215
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      maf last edited by

      Ο χρήστης QuatroPower έγραψε:

      επειδή και γω την ψάχνω τη δουλειά στο βάρος τροχού και ελαστικών, να κάποιες γρήγορες μετρήσεις για 106. Τα συμπεράσματα δικά σας.
      Α και το άζωτο κάνει πιο ελαφρύ ένα τροχό...

      Τα rs71 ειναι σλικ ετσι?

      Όχι, είναι για αγώνες ράλλυ οπότε είναι χαραγμένα.

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • ?
        A Former User last edited by

        Λοιπόν βρήκα το αρχειάκι. Έχουμε και λέμε:

        Το μικρό βάρος σαφώς έχει σχέση με καλύτερες επιδόσεις σε κάποιους τομείς:
        ΝΑΙ με βρεγμένη στροφή, στεγνά φρένα, γύρο πίστας, κάπως σε βρεγμένα φρένα
        και έχει σχέση αλλά αρνητικά με ίσως (πολύ ίσως, μάλλον δεν είναι σχετικά) επίδοση σε στεγνό σλάλομ και κάπως με το θόρυβο (τα βαριά λιγότερο θόρυβο)!
        Τα κενά (εννοώ πολλούς διαδρόμους αλλά λίγη γόμα στο πέλμα, κατάταξη με το μάτι σε 3 κατηγορίες) βοηθάνε στο βρεγμένο (η έλλειψή τους όμως δε βοηθάει στο στεγνό) και μοιάζει να αυξάνουν και το θόρυβο (κατάταξη σε 4 κατηγορίες)
        Η συμμετρία (του μέσα και έξω του πέλματος) και η φορά (αν είναι κατευθυντικά ή όχι) μάλλον δε σχετίζονται με τίποτα.
        Η τιμή δε σχετίζεται με τίποτα άλλο εκτός από την μάρκα, οι επώνυμες πιο ακριβές (οπότε δεν έχει νόημα να πάρεις ακριβό στηριζόμενος σε αυτά τα στοιχεία)
        Ανάλογα με τις προτεραιότητές σας βγάλτε τα συμπεράσματά σας...
        Περιμένω το επόμενο τεστ ελαστικών για να δω αν ισχύει τίποτα οπότε πλέον αρχίζουμε να αποχτάμε κριτήρια επιλογής γενικευμένα!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • Y
          yianniswalker last edited by

          Με τα λάστιχα το είχα ψάξει παλιότερα.
          Δεν βγαίνει άκρη.
          Και αυτό γιατί δεν μπορούμε να λάβουμε υπόψη τις εξελίξεις στη γόμμα που είναι πολύ σημαντικότερες από όλες τις άλλες παραμέτρους.

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • H
            hunter last edited by

            Γιά τή φορά τών ελαστικών,τό προσωπικό μου συμπέρασμα είναι ότι,άν τά φορέσεις ανάποδα,πιάνουν καλύτερα!!!
            Μιλάω γιά στεγνή άσφαλτο πίστας.
            Τό έχω διαπιστώσει μέ τά:
            Bridgestone RE-720
            CEAT Tornado
            Yokohama 048
            τά οποία,όταν φθειροτανε ανομοιόμορφα (δεξιά-αριστερά),καί τά άλλαζα αναμεταξύ τους,έβλεπα ότι υπήρχε διαφορά.

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • First post
              Last post
            • 1
            • 2
            • 2 / 2
            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
              • ΕΛΛΑΔΑ
              • ΚΟΣΜΟΣ
              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
            • ΔΟΚΙΜΕΣ
              • TEST
              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
            • VIDEO
              • 4TTV
              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
              • ΑΓΩΝΕΣ
              • CANDID CAMERA
            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
              • ΛΕΞΙΚΟ
            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
            • ΑΓΩΝΕΣ
              • FORMULA 1
              • WRC
              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
            • ΤΙΜΕΣ
            • 4T CLASSIC
              • ΜΟΝΤΕΛΑ
              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
            • ΑΓΟΡΑ
              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
            • 2ΤΡΟΧΟΙ
              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
              • ΑΓΩΝΕΣ
              • CLASSIC
            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
            • MENU
            • ΤΙΜΕΣ
            • 4ΤΡΟΧΟΙ
            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
            • ΚΟΚ

            logo footer

            coty











            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
            • ΑΓΩΝΕΣ
            • ΔΟΚΙΜΕΣ
            • CLASSIC
            • ΤΙΜΕΣ
            • VIDEO
            • FORUM
            4T FORUM
            4T LIBRARY
            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
            Powered by nxcode.gr