Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΜΗΠΩΣ ΤΕΛΙΚΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ Η ΑΣΤΥΝΟΜΕΥΣΗ ΠΙΟ ΑΥΣΤΗΡΗ ?
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. ΜΗΠΩΣ ΤΕΛΙΚΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ Η ΑΣΤΥΝΟΜΕΥΣΗ ΠΙΟ ΑΥΣΤΗΡΗ ?
    • 1
    • 2
    • 3
    • 3 / 3
    Περί αυτοκίνησης
    30
    43
    311
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      kacey last edited by

      Ο χρήστης nyndent έγραψε:

      .....
      Θα καταθέσω το εξής που μου έχει μείνει αξέχαστο. Αγγλία, πριν μερικά χρόνια. Φεύγω από το πανεπιστήμιο με ταξί και με κατεύθυνση το Heathrow. Μόλις βγαίνουμε στον αυτοκινητόδρομο, παρατηρώ τα αυτοκίνητα που είναι γύρω μας. Κατα τη διάρκεια της διαδρομής παρατηρώ... Όλοι κινούνται με σταθερή ταχύτητα. Καμμία προσπέραση. Τα ίδια αυτοκίνητα γύρω μας. Σαν μία πομπή. Χαμογελώ και τώρα που το θυμάμαι....

      Tι ομορφη ζωη....

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • T
        tiger last edited by

        Ε,οχι και όμορφη ζωή αυτο!
        Ειπαμε να υπαρχει μια ασφαλεια και όχι αυτοκτονικοί οδηγοί,αλλά όχι να παμε και στην αποχαύνωση.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • ?
          A Former User last edited by

          Το ότι στην Αγγλία στο συγκεκριμένο δρόμο για το Heathrow με τις πολλές κάμερες πηγαίνουν όλοι με την ίδια ταχύτητα (λίγο πάνω από το όριο των 112χλμ) δε σημαίνει πολλά απλά δείχνει πως η σωστή αστυνόμευση μπορεί να λειτουργήσει αποδοτικά. Και όντως στην Ελλάδα οι ξένοι ή παραδίδονται στο χάος, τα παίζουν και δεν οδηγούν ή οδηγούν σαν γιαγιάδες ή παρασύρονται και βρίσκουν ευκαιρία να κάνουν τους καμικάζι....
          Η αστυνόμευση όμως δεν αρκεί να είναι αυστηρή για να είναι αποδοτική. Υποτίθεται ότι πρέπει να χρησιμοποιείται εκπαιδευτικά. Οφείλει λοιπόν πάνω από όλα να είναι σταθερή, συνεχής και δίκαια. Το αυστηρή ή όχι είναι ξεχωριστό θέμα.
          Σταθερή δηλαδή όχι πολλά μέτρα και σταθμά, αυτή η παρανομία αντιστοιχεί σε αυτήν την ποινή συνέχεια και για όλους.
          Συνεχής δηλαδή δεν μαζεύουμε τις πινακίδες από όλα τα αυτοκίνητα που εννοείται ότι είναι παράνομα παρκαρισμένα πχ στην 3η Σεπτεμβρίου μια φορά το χρόνο για να βγάλουμε όσα μας λείπουν και μετά το μέτρο ατονεί ή το ίδιο με τις ζώνες, κράνη, ΚΤΕΟ κλπ όποτε τα θυμόμαστε....
          Δίκαια δηλαδή να κρίνει σωστά το μέγεθος της παρανομίας και η τιμωρία να είναι ανάλογη και σε στάδια.
          Την αυστηρότητα τη δέχομαι σαν επιπλέον χαρακτηριστικό παραδειγματισμού κάποιας ιδιαίτερα επικίνδυνης παράβασης πχ το επίτηδες κόκκινο φανάρι, αλκοόλ πολύ πάνω από το όριο που δε σηκώνει παρεξήγηση κλπ και πάει μαζί με την ανοχή για κάποιες άλλες λιγότερο σημαντικές παρανομίες για τις οποίες μπορεί να υπάρχει και να καταγράφεται η λεγόμενη προειδοποίηση (warning) που δέχομαι και να βαθμολογείται με 1 point αλλά χωρίς πρόστιμο.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • S
            stef last edited by

            Υπάρχουν ξένοι που είναι χειρότεροι από εμάς ;;

            Απάντηση: ΝΑΙ

            1ο παράδειγμα:
            Πριν από 2 χρόνια με παρέλαβε ένας Γερμανός συνεργάτης μου απο το αεροδρόμιο του Λουξεμβούργου με μια BMW 750 με σκοπό να πάμε σε μια μικρή πόλη στη Γερμανία περίπου 45 λεπτά μακριά.

            Στη διαδρομή (στον εθνικό δρόμο) ο Γερμανός οδηγούσε πολύ γρήγορα (max 200-240), άναβε φώτα σε όσους τολμούσαν να κινηθούν με μικρότερη ταχύτητα από αυτόν στην αριστερή λωρίδα και γενικά οδηγούσε με τρόπο που εμείς θα λέγαμε ...'ελληνικό'.

            Ξαφνικά φρενάρει και πέφτει στα 100χλμ/ώρα για λίγο, μετά επιταγχύνει ξανά στα 200-220. Μετά από λίγο πάλι τα ίδια...

            Τον ρώτησα γιατί το κάνει αυτό και μου απάντησε ότι ξέρει που είναι τοποθετημένα τα ραντάρ και οι κάμερες που ελέγχουν την απόσταση από το προπορευόμενο αυτοκίνητο κι έτσι μπορεί να τη γλυτώνει!!!

            2ο παράδειγμα:
            Προ 3 ετών, στην Ιταλία, πηγαίναμε από Φλωρεντία στην Μπολώνια με δύο SAAB (ένα 93 και ένα 9000 και τα δύο AERO και στα δύο Ιταλοί οδηγοί), καταπατώντας όλα τα όρια ταχύτητας και τους στοιχειώδης κανόνες ασφαλείας (προσπεράσεις από δεξιά κτλ).

            Και στις δύο παραπάνω περιπτώσεις δεν συναντήσαμε αστυνομία.

            Βλέπετε λοιπόν, δεν είμαστε μόνοι..

            Συγνώμη αν σας κούρασα..

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • First post
              Last post
            • 1
            • 2
            • 3
            • 3 / 3
            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
              • ΕΛΛΑΔΑ
              • ΚΟΣΜΟΣ
              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
            • ΔΟΚΙΜΕΣ
              • TEST
              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
            • VIDEO
              • 4TTV
              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
              • ΑΓΩΝΕΣ
              • CANDID CAMERA
            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
              • ΛΕΞΙΚΟ
            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
            • ΑΓΩΝΕΣ
              • FORMULA 1
              • WRC
              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
            • ΤΙΜΕΣ
            • 4T CLASSIC
              • ΜΟΝΤΕΛΑ
              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
            • ΑΓΟΡΑ
              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
            • 2ΤΡΟΧΟΙ
              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
              • ΑΓΩΝΕΣ
              • CLASSIC
            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
            • MENU
            • ΤΙΜΕΣ
            • 4ΤΡΟΧΟΙ
            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
            • ΚΟΚ

            logo footer

            coty











            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
            • ΑΓΩΝΕΣ
            • ΔΟΚΙΜΕΣ
            • CLASSIC
            • ΤΙΜΕΣ
            • VIDEO
            • FORUM
            4T FORUM
            4T LIBRARY
            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
            Powered by nxcode.gr