-
Καλημέρα σε όλους!Με λένε Αλέξανδρο και είμαι νέο μέλος!Έχω στην κατοχή μου ένα seat cordoba 75hp 8βάλβιδο,μοντέλο 1994.Θα ήθελα την πολύτιμη βοήθειά-ιδέες σας ώστε να 'ανέβει' λιγάκι και να κάνει πιο αξιοπρεπή τα ταξίδια του.
Σας ευχαριστώ πολύ!!! -
Καλημέρα σε όλους!Με λένε Αλέξανδρο και είμαι νέο μέλος!Έχω στην κατοχή μου ένα seat cordoba 75hp 8βάλβιδο,μοντέλο 1994.Θα ήθελα την πολύτιμη βοήθειά-ιδέες σας ώστε να 'ανέβει' λιγάκι και να κάνει πιο αξιοπρεπή τα ταξίδια του.
Σας ευχαριστώ πολύ!!! -
Καλημέρα σε όλους!Με λένε Αλέξανδρο και είμαι νέο μέλος!Έχω στην κατοχή μου ένα seat cordoba 75hp 8βάλβιδο,μοντέλο 1994.Θα ήθελα την πολύτιμη βοήθειά-ιδέες σας ώστε να 'ανέβει' λιγάκι και να κάνει πιο αξιοπρεπή τα ταξίδια του.
Σας ευχαριστώ πολύ!!! -
Καλώς ήρθες.
Δε θέλω να σε απογοητεύσω (που θα το κάνω τελικά δηλαδή) αλλά με το απλό τρίπτυχο ΦΠΕ (φίλτρο, πρόγραμμα, εξάτμιση) δε θα δεις ουσιαστική βελτίωση, μόνο ψυχολογική... εντάξει, ίσως δεις ένα κλικ καλύτερες ρεπρίζ, ακολουθούμενες όμως από την ανάλογη αύξηση στην κατανάλωση. Λύσεις όπως η υπερτροφοδότηση καλό είναι να αποφευχθούν, αν θέλεις ο κινητήρας να σου να μακροημερεύσει.
Κατ' εμέ, ή συμβιβάζεσαι με το αυτοκίνητό σου ή, αν σε παίρνει οικονομικά, κοιτάζεις να αγοράσεις ένα πιο δυνατό.
-
Καλώς σας βρήκα!
Και εγώ για το ΦΠΕ είχα σκεφτεί αλλά εφ'όσον είναι έτσι μάλλον θέλει να το ξανασκεφτώ το θέμα
Όσον για καινούριο δεν παίζει γιατί και αυτό το πήρα λόγω αγοράς καινούριου αυτοκινήτου(leon 1.4T 125hp) του πατέρα μου!!! -
Ο χρήστης Alexandros_1.6 έγραψε:
Καλώς σας βρήκα!
Και εγώ για το ΦΠΕ είχα σκεφτεί αλλά εφ'όσον είναι έτσι μάλλον θέλει να το ξανασκεφτώ το θέμα
Όσον για καινούριο δεν παίζει γιατί και αυτό το πήρα λόγω αγοράς καινούριου αυτοκινήτου(leon 1.4T 125hp) του πατέρα μου!!!Πούλα το και πάρε ένα μεταχειρισμένο με τον 1,4-100ps. Στάνταρ αναβάθμιση 25 ίππων (33%), πολύ πιο αξιόπιστα από οποιαδήποτε βελτίωση.
-
Έλεγα αν γινόταν κάτι στο σεατ γιατί γενικώς είμαι κατά του μεταχειρισμένου....
-
Για ΦΠΕ είχα ρωτήσει κάποτε για το Τέμπρα με το σκεπτικό να πάρω πίσω τα άλογα που μου τρώει το A/C. Μου είχαν τάξει ένα 10% αύξηση ιπποδύναμης, πράγμα που μεταφράζεται στην καλύτερη των περιπτώσεων σε ένα 5%. Με άλλα λόγια ούτε τα μισά άλογα από αυτά που μου τρώει ο κλιματισμός δεν έπαιρνα, χώρια το κόστος της μετατροπής και το μετέπειτα φόβο για ενδεχόμενη δυσλειτουργία του μοτέρ. Με δυο λέξεις: ΔΕΝ ΑΞΙΖΕΙ.
Αν σε παρηγορεί, οδηγώ επί δέκα χρόνια τα αυτοκίνητα της υπογραφής μου (58 και 76 μουλάρια αντίστοιχα, όπως βλέπεις τη φωτό) και δεν προβλέπω να αλλάζω γρήγορα. Κάνε λίγο υπομονή, ειδικά αν είσαι νέος οδηγός, θα έρθει η στιγμή που θα κινείσαι με κάτι καλύτερο, δυνατότερο και του γούστου σου. Μέχρι τότε, μάθε πώς μπορείς να εκμεταλλευτείς τη ροπή του αυτοκινήτου σου σε ταξίδια.
-
Η αλήθεια είναι πώς είμαι νέος οδηγός.....
Σας ευχαριστώ πολύ για τις συμβουλές σας! -
Με ΦΠΕ δε θα παρει 10 με 15 αλογα?
-
Ο χρήστης Mad_Max_Geo έγραψε:
Με ΦΠΕ δε θα παρει 10 με 15 αλογα?Σιγά μην πάρει καμιά πενηνταριά.
Μην πιστεύετε ωσάν χάπατα αυτά που πάνε να σας προσφέρουν. Το ΦΠΕ δίνει μία αύξηση γύρω στο 5% σε γενικές γραμμές (Θέλεις 10%; Κανένα πρόβλημα! Το 10% μεταφράζεται σε 7 άλογα στα 75, που ΔΕΝ πρόκειται να τα πάρει τελικά.) και για να πεις ότι το μοτέρ συνεχίζει να δουλεύει σωστά με 95 οκτάνια. Αν το πρόγραμμα είναι σωστά μελετημένο, θα έχεις καλύτερη απόδοση εκεί που δουλεύεις τον κινητήρα, πχ στις μέσες ή στις υψηλές στροφές, η οποία όμως θα συνοδεύεται και από αύξηση σε κατανάλωση καυσίμου. Η βελτίωση στις ρεπρίζ θα είναι περισσότερο ψυχολογική παρά ουσιαστική. Το ΦΠΕ δε θα πει ότι τα έβαλα και καθάρισα. Θα πρέπει να συνδυαστεί και με άλλα ψιλολόγια, όπως καλύτερα μπουζί και μπουζοκαλώδια από τα υπάρχοντα.
Τα παραπάνω είναι συμπεράσματα από προσωπικό ψάξιμο και αναφέρονται σε αυτοκίνητα τεχνολογίας Κόρντομπα και Τέμπρα της εποχής, δεν ξέρω τι γίνεται με τα σύγχρονα.
-
Αφου η σεατ βαζει προγραμμα που το παει απο τα 75 στα 100 γιατι να μην υπαρχει κατι τετοιο???Εγω παντος στου πατερα μου το 1.6 πολλα αμαξια βγαλανε απο 100 δυναμομετρημενα αλογα του zetec κινητηρα στα 110 με 115.
-
Διάβασε καλύτερα τι γράφω, μιλάμε για αυτοκίνητα παλαιότερης τεχνολογίας.
Τώρα, όσον αφορά το τι υπόσχεται η Seat και η κάθε Seat, προσωπικά δεν το καταπίνω αμάσητο. Ναι, να τους δώσω τα ωραία μου χρήματα αφού κάνουν δυναμομέτρηση του μοτέρ πριν και μετά. Επίσης, όπως είπα και προηγουμένως, δεν υπάρχει πρόγραμμα που να κάνει για τα πάντα: ο σωστός βελτιωτής υπολογίζει τις ανάγκες του εκάστοτε οδηγού και προτείνει λύση. Τι να τα κάνω τα 100 άλογα στο Τέμπρα αν τα αποδίδει στις 6500 και μου έχει ανεβάσει τη ροπή μόλις ένα κιλό πχ και την έχει πάει στις 4000 από 3000 που είναι τώρα; Αφού δουλεύω μεσοχαμηλά, εκεί θέλω το πρόγραμμα να κάνει δουλειά.
-
Ε γιαυτο δεν του βαζεις χερι και εισαι μπαμ.
-
Αποφάσισα να μην προχωρήσω στη βελτίωση καθαρά για value for money. Ο φίλος Αλέξανδρος που αναζητάει για το αυτοκίνητό του πάνω-κάτω αυτό που αναζητούσα κι εγώ θα πρέπει απλά να συνηθίσει με αυτό που έχει και να δώσει μεγαλύτερο βάρος στο να «μάθει» το αυτοκίνητό του, ήτοι πώς να εκμεταλλεύεται το ωφέλιμο φάσμα στροφών του κινητήρα με την κατάλληλη σχέση στο κιβώτιο κάθε φορά και πώς να αφήνει τη ροπή του κινητήρα που αποδίδεται χαμηλά λόγω 8v μοτέρ να λειτουργεί υπέρ του στις εκάστοτε συνθήκες οδήγησης.
-
Βασικα δεν ειναι μονο αυτο...Για να δινει την ροπη οπως προανεφερες πρεπει να το φορτωνεις.Δεν νομιζω να ειναι καλο για ενα αμαξι καποιων ετων.Μπορει με καποια μεγαλυτερη εισαγωγη ισως εναν ποιο ελευθερο καταλυτη να ανεβασει τα χαμηλομεσαια.Καποιο προγραμμα που να εχει καλυτερα χαμηλομεσαια δεν υπαρχει???
-
Ο χρήστης Mad_Max_Geo έγραψε:
Βασικα δεν ειναι μονο αυτο...Για να δινει την ροπη οπως προανεφερες πρεπει να το φορτωνεις.Δεν νομιζω να ειναι καλο για ενα αμαξι καποιων ετων.Μπορει με καποια μεγαλυτερη εισαγωγη ισως εναν ποιο ελευθερο καταλυτη να ανεβασει τα χαμηλομεσαια.Καποιο προγραμμα που να εχει καλυτερα χαμηλομεσαια δεν υπαρχει???Δεν έχεις δίκιο, όταν η ροπή αποδίδεται χαμηλά, πράγμα φυσικό στα 8v, το αυτοκίνητο δε θέλει ζόρισμα για να κινηθεί αφού έχει διαθέσιμο το μέγιστο της ροπής του ως τις 3000 στροφές (δώσε γκάζι εν κινήσει από τις 1000-1500 στροφές με 5η σε ένα ατμοσφαιρικό 16v και άμα κουνηθεί να με φτύσεις - χώρια τα «πειράκια» που θα βαράει). Το ζόρισμα έγκειται καθαρά στην αδυναμία του εκάστοτε αυτοκινήτου λόγω λίγων ίππων να αποδώσει την ισχύ του, πράγμα που αντισταθμίζεται κατά ένα βαθμό με την ύπαρξη κοντού κιβωτίου (όπως στο Τέμπρα, φερ' ειπείν).
Για τα υπόλοιπα που αναφέρεις, εν ολίγοις:
- μεγαλύτερη εισαγωγή (ή πιο ελεύθερη) = περισσότερα σκουπίδια
- ελεύθερος καταλύτης = χωρίς νόημα, αν δε συνδυαστεί με πλήρες σύστημα εξαγωγής
- πρόγραμμα για χαμηλομεσαία: δεν υπάρχει έτσι όπως το εννοείς. Υπάρχουν τα προγράμματα-καρμπόν, πχ Revo, τα οποία τοποθετούνται σωρηδόν και υπάρχουν και οι προγραμματιστές, οι οποίοι φτιάχνουν ένα πρόγραμμα ανάλογα τις απαιτήσεις και ανάγκες του πελάτη.
-
Ο χρήστης Mad_Max_Geo έγραψε:
Αφου η σεατ βαζει προγραμμα που το παει απο τα 75 στα 100 γιατι να μην υπαρχει κατι τετοιο???Οι αλλαγές στα μοτέρ των 75 και 100 ίππων είναι μεγαλύτερες από ένα απλό πρόγραμμα.
Εγω παντως στου πατερα μου το 1.6 πολλα αμαξια βγαλανε απο 100 δυναμομετρημενα αλογα του zetec κινητηρα στα 110 με 115.
Τίποτα δεν αποκλείεται, ιδίως με ένα καλά προσεγμένο πρόγραμμα, αλλά 15% μόνο από ΦΠΕ, είναι πολύ... Όχι απίθανο βέβαια, αλλά δεν ξέρω αν αξίζει το κόστος... Βέβαια, κάποια αμάξια είναι πολύ 'φιμωμένα' και με τις κατάλληλες 'απελευθερώσεις' παίρνουν αρκετά τα πάνω τους. Αν προσθέσεις και κανένα πρόγραμμα... Αλλά και πάλι... 15%... Σε κάθε περίπτωση όμως πιστεύω πως μιλάμε για κανένα 1,5 χιλιάρικο... Πουλώντας το δικό του και βάζοντας αυτά τα λεφτά πιστεύω όλο και μπορείς να βρεις ένα καλό μεταχειρισμένο με καλύτερο μοτέρ (γενικά μιλάω)...
Επίσης, ένα μοτέρ στο δυναμόμετρο μπορεί να βγάλει όσα άλογα θέλει ο χειριστής του δυναμόμετρου (δεν λέω ότι γίνεται πάντα, αλλά μπορεί να γίνει).
-
Ο χρήστης Mad_Max_Geo έγραψε:
Αφου η σεατ βαζει προγραμμα που το παει απο τα 75 στα 100 γιατι να μην υπαρχει κατι τετοιο???Mηπως ειναι 16ν το 100αρι;
-
σαφως και ειναι
μικρο...λεπτομερεια!
Seat..