-
Εγώ να είμαι;
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Εγώ να είμαι;Εσύ ναι, δεν πιάνεσαι εχεις αμάξι με ενδυνάμη καμμένη φλάτζα
-
Σκασμός τιποτένιε.
-
Omerta!
-
Λαμπάκι είναι έτσι ρυθμισμένο ώστε να ανάψει πριν γίνει το κακό. Αρκεί να σταματήσεις έγκαιρα. Αν ήταν απλά να σου ανακοινώνει την καμμένη φλάτζα, μ@μησέ τα!
Επίσης, μη συγχέουμε το άναμμα του λαμπακίου ως σύμπτωμα της καμμένης φλάτζας με το άναμα που δείχνει υπερθέρμανση (για τον όποιο λόγο), που αν δεν αντιμετωπιστεί άμεσα ενδέχεται να οδηγήσει στο κάψιμο της φλάτζας.
Και φυσικά έχω προσωπική εμπειρία από περιπτώσεις λαμπακίου που άναψε (είτε από χαλασμένο βαντιλατέρ, είτε από χαλασμένη αντλία νερού) αλλά η φλάτζα τη γλίτωσε. Επομένως η γενίκευση ότι λαμπάκι ίσον καμμένη φλάτζα είναι άκυρη.
-
Καλά...
Με το που φτάσει να ανάψει, έχει πάρει ήδη η φλάτζα...Ουτε γενικεύσεις κάνω, ούτε τίποτα...
Τώρα αν φοράς καμία μεταλλική ή σουπα μουπες... οκ πασο.
-
Ε μα εσύ δεν πείθεσαι με τίποτα! Μου θυμίζεις τον italakia!
Πάσο λοιπόν κι εγώ! -
Ο χρήστης harlek έγραψε:
Ε μα εσύ δεν πείθεσαι με τίποτα! Μου θυμίζεις τον italakia!
Πάσο λοιπόν κι εγώ!Να σου πω!
Το μόνο κοινό που έχω με τον Ιταλάκια είναι οτι ήμαστε ΑΕΚτζίδες!όσο για το αλλο...
Και εγώ απο τις 2 καμμένες φλάτζες μου σου μιλάω...
Που και τις δυο φορες την πατησα με τον ιδιο τροπο... συν όσα μας ειχαν μαθει στην σχολή μηχανικών (ναι το εχω κανει και αυτο στην ζωη μου ) -
Ο χρήστης htanso21 έγραψε:
Και εγώ απο τις 2 καμμένες φλάτζες μου σου μιλάω...
Που και τις δυο φορες την πατησα με τον ιδιο τροπο...Δηλαδή ποιο τρόπο; Μη μου πεις ότι σου άναψε η λύχνος και μετά ανακάλυψες οτι είχε κάψει φλάτζα, γιατί τότε μιλάμε για άλλο πράγμα! Προφανώς θα σου ανάψει, ΑΦΟΥ την κάψει.
Αν όμως σου άναψε για άλλο λόγο (π.χ. βαντιλατέρ, θερμοστάτης κ.λπ.), σταμάτησες άμεσα, έφτιαξες το αίτιο της υπερθέρμανσης και μετά από λίγες μέρες σου έκαψε φλάτζα επειδή είχε 'αρπάξει' και μάλιστα δις, τότε θα το δεχθώ! (αλλά και πάλι δεν γενικεύεται!)....κι ίσως τότε ανακαλέσω τα περί Ιταλάκια!!
-
Γιατί το παιδευτετε τόσο πολύ;
Ανοιξε αγόρι μου το ψυγείο και βάλε το δάχτυλό σου μέσα.
Αν έχει αρπάξει η φλάντζα, 99% θα έχουνε περάσει λάδια μέσα στο παραφλού, δηλαδή αντί για σκέτο υγρό θα έχει ένα πουρί από λιωμένα λάδια, αυτό που οι μηχανικοί λένε σαπουνάδα. -
Ο χρήστης harlek έγραψε:
Και εγώ απο τις 2 καμμένες φλάτζες μου σου μιλάω...
Που και τις δυο φορες την πατησα με τον ιδιο τροπο...Δηλαδή ποιο τρόπο; Μη μου πεις ότι σου άναψε η λύχνος και μετά ανακάλυψες οτι είχε κάψει φλάτζα, γιατί τότε μιλάμε για άλλο πράγμα! Προφανώς θα σου ανάψει, ΑΦΟΥ την κάψει.
Αν όμως σου άναψε για άλλο λόγο (π.χ. βαντιλατέρ, θερμοστάτης κ.λπ.), σταμάτησες άμεσα, έφτιαξες το αίτιο της υπερθέρμανσης και μετά από λίγες μέρες σου έκαψε φλάτζα και μάλιστα δις, τότε θα το δεχθώ!....κι ίσως ανακαλέσω τα περί Ιταλάκια!!
Και τις δυο φορές η ζημιά έγινε απο σαπισμένο κολλάρο που τρύπησε και έχασε τα νερά.
Την πρώτη φορά που άναψε το λαμπάκι (το ΑΧάκι μου, δεν είχε δείκτη) σταμάτησα και είδα οτι είχε τρυπήσει το πάνω κολλάρο στο ψυγείο. Τον μπάλωσα με ταινία, εβαλα νεράκι και την επομένη το άλλαξα.
Δεν μου ξανα έκανε κάτι μέχρι που ξανα-άναψε το λαμπάκι θερμοκρασίας γιατί είχε κολλήσει ο θερμοστάτης απο τα λάδια που πέρναγαν στα νερά.
Διάγνωση καμμένη φλάτζα. Αλλαγή της, πλάνισμα το καπάκι (ανεβάσαμε συμπίεση ) αλλαγή τσιμουχάκια βαλβίδων και θερμοστάτη. 500 ευρώ (σαν σήμερα το θυμάμαι που μου κόπηκαν τα πόδια απο την τιμή).
Την δεύτερη περίπτωση ακριβώς το ίδιο αλλα με το κάτω κολλάρο.
Το έφτιαξα πρόχειρα... του εβαλα νερά και την επομένη το άλλαξα.
Μετα απο λίγο καιρό τσουπ πάλι λάδια στα νεράααα (εκεί δεν είχε αναψει λαμπάκι, τυχαία το είδα).Ε δεν το έφτιαξα καν... το αφησα οπως ήταν και πήρα άλλο αμάξι
-
Ο χρήστης htanso21 έγραψε:
Αν όμως σου άναψε για άλλο λόγο (π.χ. βαντιλατέρ, θερμοστάτης κ.λπ.), σταμάτησες άμεσα, έφτιαξες το αίτιο της υπερθέρμανσης και μετά από λίγες μέρες σου έκαψε φλάτζα και μάλιστα δις, τότε θα το δεχθώ!
....κι ίσως ανακαλέσω τα περί Ιταλάκια!!
Την πρώτη φορά που άναψε το λαμπάκι.....
Την δεύτερη περίπτωση ακριβώς το ίδιο......OK, ανακαλώ τα περί Ιταλάκια!
(αλλά γενίκευση δεν μπορείς να κάνεις, κι ας έσβησες έντεχνα την σχετική παρένθεση από την παράθεση όσων έγραψα!! )
@teris3: Παραδόξως (είχα διαβάσει και την εξήγηση στο fiatforum, αλλά δυστυχώς δεν τη θυμάμαι) οι κινητήρες F.I.R.E. σχεδόν ποτέ δεν εμφανίζουν λάδι/'μαγιονέζα' στο δοχείο του ψυκτικού όταν καίνε φλάτζα.
-
Σου δίνω τον λόγο μου, οτι δεν πείραξα τίποτα απο το κείμενο σου!
-
Έχεις δίκιο, εκτός από την παρένθεση λείπουν κι άλλες λέξεις. Προφανώς έκανα τροποποίηση ενώ εσύ έγραφες ήδη την απάντηση.
(και κολάστηκα, γιατί σκέφτηκα 'ρε τον πονηρό, κοίτα τι πήγε κι έκανε!') -
-
Ο χρήστης harlek έγραψε:
Αν όμως σου άναψε για άλλο λόγο (π.χ. βαντιλατέρ, θερμοστάτης κ.λπ.), σταμάτησες άμεσα, έφτιαξες το αίτιο της υπερθέρμανσης και μετά από λίγες μέρες σου έκαψε φλάτζα και μάλιστα δις, τότε θα το δεχθώ!
....κι ίσως ανακαλέσω τα περί Ιταλάκια!!
Την πρώτη φορά που άναψε το λαμπάκι.....
Την δεύτερη περίπτωση ακριβώς το ίδιο......OK, ανακαλώ τα περί Ιταλάκια!
(αλλά γενίκευση δεν μπορείς να κάνεις, κι ας έσβησες έντεχνα την σχετική παρένθεση από την παράθεση όσων έγραψα!! )
@teris3: Παραδόξως (είχα διαβάσει και την εξήγηση στο fiatforum, αλλά δυστυχώς δεν τη θυμάμαι) οι κινητήρες F.I.R.E. σχεδόν ποτέ δεν εμφανίζουν λάδι/'μαγιονέζα' στο δοχείο του ψυκτικού όταν καίνε φλάτζα.
στο πουντο που εκαψε φλαντζα λογο αυξηση θερμοκρασιας απο κολημενο θερμοστατη εβγαζε τα νερα απο το δοχειο και δεν ειχε καθολου λαδι στο δοχει οτου νερου.
εχει σημασια σε ποιο σημειο καιγεται η φλαντζα.
εμενα καηκε σε τετοιο σημειο που οταν ανεβαινε το εμβολο προς τα πανω με την πιεση εστενε τα νερα προς τα εξω.στην λαντσια που κολλησε ο θερμοστατης και ανεβασε θερμοκρασια 120 βαθμους περιπου δεν εκαψε φλαντζα,ευτυχως.
-
Ο χρήστης teris3 έγραψε:
Γιατί το παιδευτετε τόσο πολύ;Ανοιξε αγόρι μου το ψυγείο και βάλε το δάχτυλό σου μέσα.
Αν έχει αρπάξει η φλάντζα, 99% θα έχουνε περάσει λάδια μέσα στο παραφλού, δηλαδή αντί για σκέτο υγρό θα έχει ένα πουρί από λιωμένα λάδια, αυτό που οι μηχανικοί λένε σαπουνάδα.Δεν είναι τόσο απλή η διάγνωση με το δάκτυλο.
Όταν καίγεται η φλάντζα δεν είναι σίγουρο ότι θα καεί στο σήμείο μεταξύ υδροχιτωνίου και σωλήνα λαδιού...μπορεί να καεί στο σημείο μεταξύ υδροχιτωνίου και κυλίνδρου και να περνάει το νερό στον κίλυνδρο ή το ανάποδο...να περνάει η συμπίεση στα λάδια. Εξαρτάται απο τον κινητήρα ή τον πιο αδύναμο κρίκο της φλάντζας και της κυλινδροκεφαλής. -
Ο χρήστης italakias έγραψε:
στο πουντο που εκαψε φλαντζα λογο αυξηση θερμοκρασιας απο κολημενο θερμοστατη εβγαζε τα νερα απο το δοχειο και δεν ειχε καθολου λαδι στο δοχει οτου νερου.
εχει σημασια σε ποιο σημειο καιγεται η φλαντζα.+1
Δεν είναι τόσο απλή η διάγνωση με το δάκτυλο.
Όταν καίγεται η φλάντζα δεν είναι σίγουρο ότι θα καεί στο σήμείο μεταξύ υδροχιτωνίου και σωλήνα λαδιού...μπορεί να καεί στο σημείο μεταξύ υδροχιτωνίου και κυλίνδρου και να περνάει το νερό στον κίλυνδρο ή το ανάποδο...να περνάει η συμπίεση στα λάδια. Εξαρτάται απο τον κινητήρα ή τον πιο αδύναμο κρίκο της φλάντζας και της κυλινδροκεφαλής.+1
Aν δεν κανω λαθος, στους κινητηρες f.ir.e. της Fiat συνηθως το προβλημα υπαρχει στον 4ο κυλινδρο. Γι'αυτο μαλλον οι καινουργιες φλαντζες ειναι ελαφρως ενισχυμενες σε εκεινο το σημειο. -
Δεν είναι απαραίτητο όπως ειπώθηκε παραπάνω να περάσουν τα λάδια στα νερά, υπάρχει περίπτωση το ρήγμα φλάτζας να είναι σε αγωγό νερού / κυλίνδρου, και να περνάνε τα καυσαέρια στο νερό λόγω μεγαλύτερης πίεσης, τότε έχουμε φούσκωμα των κολλάρων και μπουρμπουλίθρες στο δοχείο διαστολής.
-
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
μπουρμπουλίθρες στο δοχείο διαστολής.Μπουρμπουλίθρες, που να προσθέσω εγώ ότι μπορεί να ακούγονται και στο εσωτερικό του αυτοκινήτου μέσω του ψυγείου του καλοριφέρ, ιδιαίτερα όταν γκαζώνεις.
Καμμενη φλαντζα....