-
Καλά εντάξει... είναι για τα μπάζα.. κοιτάξτε μόνο το post του ArrowsFA1.. Είναι απαράδεκτοι.
'Ναι ρε μάγκα! Ας γ@μήσουμε άλλη μια φορά το σπόρ!' χαχα

-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
ΒΓΗΚΕ η απόφαση: stewards result, schumacher in breach of article 40.13 and given 25 sec penalty. No points and results amendedΑπό το twitter.
Και επίσημα:
Schumacher handed 20-second penalty
By Pablo Elizalde Sunday, May 16th 2010, 16:37 GMT
Michael Schumacher has been handed a 20-second penalty for having overtaken Fernando Alonso on the final corner of the Monaco Grand Prix.
The Mercedes GP driver passed Alonso just as the safety car had left the circuit on the final lap, and stewards deemed the race was still finishing under the safety car.
Under rule 40.13, which states that 'if the race ends whilst the safety car is deployed it will enter the pitlane at the end of the last lap and the cars will take the chequered flag as normal without overtaking,' Schumacher has been given a penalty.
The German, who had passed Alonso for sixth, drops down to 12th, meaning Toro Rosso's Sebastien Buemi's scores the final point for 10th.
Via: http://www.autosport.com/news/report.php/id/83684
Ο αγώνας λοιπόν τελείωσε υπό καθεστώς SC, άρα γιαυτό μπήκε στον τελευταίο γύρο...άρα θεωρώ πως είναι σωστή.
-
Καλο για εμας και το πρωταθλημα αλλα πιστευω πως η αποφαση ηταν λαθος.
Ωραια pic Arrows!
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Ο αγώνας λοιπόν τελείωσε υπό καθεστώς SC, άρα γιαυτό μπήκε στον τελευταίο γύρο...άρα θεωρώ πως είναι σωστή.Δλδ στην Αυστραλία που τελείωσε υπο καθεστώς SC με κίτρινες σημαίες τι ήταν? Μπερδεύτηκαν οι οργανωτές, δεν ειδοποίησαν τους κριτές.. και καθόμαστε εμείς και συζητάμε τόση ώρα γτ και πως.. Μου φαίνεται ότι δε θέλουν να ρίξουν το φταίξιμο στην οργάνωση.. λόγω απροσεξίας..
-
Ο χρήστης YAMA έγραψε:
Ο αγώνας λοιπόν τελείωσε υπό καθεστώς SC, άρα γιαυτό μπήκε στον τελευταίο γύρο...άρα θεωρώ πως είναι σωστή.
Δλδ στην Αυστραλία που τελείωσε υπο καθεστώς SC με κίτρινες σημαίες τι ήταν? Μπερδεύτηκαν οι οργανωτές, δεν ειδοποίησαν τους κριτές.. και καθόμαστε εμείς και συζητάμε τόση ώρα γτ και πως.. Μου φαίνεται ότι δε θέλουν να ρίξουν το φταίξιμο στην οργάνωση.. λόγω απροσεξίας..
Πολύ πιθανόν την γκάφα να την έκαναν οι marshals και να έβγαλαν πράσινο φως, γιατί και οι stewards και οι ομάδες είχαν την ενημέρωση πως ο αγώνας λήγει υπό SC. Το ίδιο ρώτησε και ο Hamilton και του είπαν να μην περάσει.
-
Περίεργη απόφαση, και μάλλον αυστηρή (δεδομένης της περιπλοκότητας της κατάστασης), αφού με +25s (λόγω της ύπαρξης SC) ο MSC πάει στον πάτο.
-
Νικο για να καταλαβω περιμενες να δεις τι θα ελεγαν και μετα να εκφρασεις γνωμη σωστα;
δεν ειχες αποψη πριν...;
εσυ προσωπικα θα περνουσες με πρασινη;για μενα αφου οπως ειπα 2 σελιδες πριν ειχε πρασινες σημαιες τοτε δεν επρεπε να γινει τιποτα...
προφανως ομως με Damon Hill (οσο δικιο και αν ειχε τοτε....) και με την επισημη πριμαντονα(για να μην πω αλλο) να θιγεται τοτε ετσι καλα του εκαναν...
εγω θα ελεγα επισης π ΝτιΓκρασσι να φαει και ποινη και να του παρουν και το σπιτι...
και μετα μιλαμε αν πουστεψε το σπορτ...
ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ΠΩΣ ΝΑΙ...καλη μας ορεξη...
-
Ο χρήστης YAMA έγραψε:
Ο αγώνας λοιπόν τελείωσε υπό καθεστώς SC, άρα γιαυτό μπήκε στον τελευταίο γύρο...άρα θεωρώ πως είναι σωστή.
Δλδ στην Αυστραλία που τελείωσε υπο καθεστώς SC με κίτρινες σημαίες τι ήταν? Μπερδεύτηκαν οι οργανωτές, δεν ειδοποίησαν τους κριτές.. και καθόμαστε εμείς και συζητάμε τόση ώρα γτ και πως.. Μου φαίνεται ότι δε θέλουν να ρίξουν το φταίξιμο στην οργάνωση.. λόγω απροσεξίας..
Έχεις ένα point για την οργάνωση, ίσως και να υπάρχει φταίξιμο. Όσο για την περσινή παρόμοια ιστορία με την Αυστραλία, κάπου διάβασα ότι ο κανονισμός για τον οποίο μιλάμε τόση ώρα είναι φετινός. Ίσως έγινε για να ξεκαθαριστεί το θέμα μετά και το περσινό συμβάν. Διορθώστε με αν κάνω λάθος.
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Ο αγώνας λοιπόν τελείωσε υπό καθεστώς SC, άρα γιαυτό μπήκε στον τελευταίο γύρο...άρα θεωρώ πως είναι σωστή.
Δλδ στην Αυστραλία που τελείωσε υπο καθεστώς SC με κίτρινες σημαίες τι ήταν? Μπερδεύτηκαν οι οργανωτές, δεν ειδοποίησαν τους κριτές.. και καθόμαστε εμείς και συζητάμε τόση ώρα γτ και πως.. Μου φαίνεται ότι δε θέλουν να ρίξουν το φταίξιμο στην οργάνωση.. λόγω απροσεξίας..
Πολύ πιθανόν την γκάφα να την έκαναν οι marshals και να έβγαλαν πράσινο φως, γιατί και οι stewards και οι ομάδες είχαν την ενημέρωση πως ο αγώνας λήγει υπό SC. Το ίδιο ρώτησε και ο Hamilton και του είπαν να μην περάσει.
Ωραία, ας μη δίναν ποινή τότε και να δίναν απλά πίσω τη θέση στον Alonso; Σωστό; Δεν το είδα να γίνεται όμως... Μήπως πρέπει απλά να περιμένουμε την εκδίκαση της έφεσης της Mercedes; Γιατί με τα δεδομένα που έχει 1) αποκλείεται να μην την κάνει και 2) αμφιβάλλω αν εκεί θα χαριστούν 2η φορά στη Ferrari όπως σήμερα. Ή 3η αν μετρήσουμε και το καταφανέστατο κόψιμο του Massa χθες.
Δεν είναι περίεργο που σε 4 παρόμοιες καταστάσεις (2+2) έχουμε διαφορετική αντιμετώπιση; (Australia finish 2009 με Monaco 2010), (alonso block on massa, monza 2006 με massa block on button, monaco 2010)
-
Ο χρήστης pik. έγραψε:
Νικο για να καταλαβω περιμενες να δεις τι θα ελεγαν και μετα να εκφρασεις γνωμη σωστα;δεν ειχες αποψη πριν...;
εσυ προσωπικα θα περνουσες με πρασινη;Θα έκανα ότι μου έλεγαν. Ρώτησε ο Αλόνσο...'να περάσω'...του είπαν 'όχι'. Προφανώς το ήξεραν ότι τελειώνει υπό SC, όπως και στη McLaren.
Περίμενα να καταλάβω ΑΚΡΙΒΩΣ τι έγινε...και προφανώς ο αγώνας τελείωσε σε SC. Αυτό αλλάζει όλη την κατάσταση.
-
Ο χρήστης sparticle έγραψε:
Έχεις ένα point για την οργάνωση, ίσως και να υπάρχει φταίξιμο. Όσο για την περσινή παρόμοια ιστορία με την Αυστραλία, κάπου διάβασα ότι ο κανονισμός για τον οποίο μιλάμε τόση ώρα είναι φετινός. Ίσως έγινε για να ξεκαθαριστεί το θέμα μετά και το περσινό συμβάν. Διορθώστε με αν κάνω λάθος.
Χωρίς να το ξέρω κι εγώ σίγουρα, νομίζω πως προστέθηκε απλά η γραμμή πως μπορείς να προσπεράσεις από τη Safety Car Line που είναι πριν την τελευταία στροφή. Τα υπόλοιπα πρέπει να προυπήρχαν.
-
Eγινε το σκηνικο με τον σουμι και διαβαζω οτι ηταν εξυπνος ,γατα κτλ...αν στην θεση του ηταν ο λουις τι θα λεγατε?τσογλανακι εκτος κανονισμων πηγε να κλεψει κτλ?
Μια ερωτηση κανω
-
Ο χρήστης Hakk έγραψε:
Ο αγώνας λοιπόν τελείωσε υπό καθεστώς SC, άρα γιαυτό μπήκε στον τελευταίο γύρο...άρα θεωρώ πως είναι σωστή.
Δλδ στην Αυστραλία που τελείωσε υπο καθεστώς SC με κίτρινες σημαίες τι ήταν? Μπερδεύτηκαν οι οργανωτές, δεν ειδοποίησαν τους κριτές.. και καθόμαστε εμείς και συζητάμε τόση ώρα γτ και πως.. Μου φαίνεται ότι δε θέλουν να ρίξουν το φταίξιμο στην οργάνωση.. λόγω απροσεξίας..
Πολύ πιθανόν την γκάφα να την έκαναν οι marshals και να έβγαλαν πράσινο φως, γιατί και οι stewards και οι ομάδες είχαν την ενημέρωση πως ο αγώνας λήγει υπό SC. Το ίδιο ρώτησε και ο Hamilton και του είπαν να μην περάσει.
Ωραία, ας μη δίναν ποινή τότε και να δίναν απλά πίσω τη θέση στον Alonso; Σωστό; Δεν το είδα να γίνεται όμως... Μήπως πρέπει απλά να περιμένουμε την εκδίκαση της έφεσης της Mercedes; Γιατί με τα δεδομένα που έχει 1) αποκλείεται να μην την κάνει και 2) αμφιβάλλω αν εκεί θα χαριστούν 2η φορά στη Ferrari όπως σήμερα. Ή 3η αν μετρήσουμε και το καταφανέστατο κόψιμο του Massa χθες.
Δεν είναι περίεργο που σε 4 παρόμοιες καταστάσεις (2+2) έχουμε διαφορετική αντιμετώπιση; (Australia finish 2009 με Monaco 2010), (alonso block on massa, monza 2006 με massa block on button, monaco 2010)
Συμφωνώ. Η ποινή ήταν ΠΟΛΥ αυστηρή.
-
Νικο οχι κανεις λαθος...
ο,τι εγινε ειναι αυτο που ειδαμε ολοι μας...
υπηρχαν πρασινες σημαιες;
ακομα και στην Ραι εκαναν λαθος και ελεγαν οτι θα εχουμε αγωνα για λιγα μετρα!
και μετα το γυρισαν...
αν η Φερραρι εκανε λαθος δεν φταιει ο αλλος που αποκοιμηθηκε ο αλονσο και τον περασε...επισης ακριβως γιατι εκαναν λαθος οι της πιστας επρεπε να κρατησουν γραμμη και να πουν εφοσον εχει πρασινη σημαια οκ τοτε εχετε δικιο...
απλα ομως ηταν ο Σουμαχερ εκει με τον Culoνσο που οδηγει Φοραδα και τα αλλα ειναι ιστορια...
Θανιξ αν στην θεση του Σουμι ηταν ο Αλονσο να ρωτας τι θα γινοταν!
καλο απογευμα...
αηδια...
-
Ο χρήστης pik. έγραψε:
.Θανιξ αν στην θεση του Σουμι ηταν ο Αλονσο να ρωτας τι θα γινοταν!
καλο απογευμα...
αηδια...
ενώ τώρα pik είσαι ανώτερος και δεν το σχολιάζεις ε ;
-
Ο χρήστης VassilisAl έγραψε:
Αδερφε, ναι εχει twitter αλλα ειναι στα βραζιλιανικα.Δεν υπάρχουν 'βραζιλιάνικα'...
Το πιο κουλό safety car ever?
Drain cover loose!Grand Prix πόλης
3 λέξεις μόνο : Arrows-Verstappen / Coulthard
Ο Bernoldi ήταν.
.το είπε και ένας εκεί στο στούντιο: για ποιο λόγο ένα τόσο ΑΡΓΟ μονοθέσιο να κρατά έναν αφηνιασμένο πρωτοκλασάτο; Αφού θα τον περάσει κάποια στιγμή. Και μην μου πείτε για αγώνα...για την Virgin μιλάμε όχι για την Renault.
Ο Κατσίμης το είπε και το θεωρώ υπέρτατη . Ναι, είναι αγώνας, δεν του χρωστάνε τίποτα. Ας έκοβε το λαιμό της η Ferrari και να είχε έτοιμο μονοθέσιο για τα δοκιμαστικά.
Γι' αυτό το λόγο λέω ότι η λογική προσέγγιση ήταν να ξεκινήσουν με μεσαία,κερδίζοντας τον όποιο χαμένο χρόνο, όταν όλοι οι υπόλοιποι θα έχαναν χρόνο για να αλλάξουν από μαλακή σε μεσαία.
Και πότε θα έβαζαν τη μαλακή;
Καλά είναι εντελώς ηλίθιοι...
Δηλαδή εις το εξής όταν βλέπεις πράσινη σημαία δεν μπορείς να είσαι βέβαιος ότι όντως ισχύει+1 Έστω ας 'ακύρωναν' το προσπέρασμα, όχι αυτό το τσεκούρωμα.
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
.
Θανιξ αν στην θεση του Σουμι ηταν ο Αλονσο να ρωτας τι θα γινοταν!
καλο απογευμα...
αηδια...
ενώ τώρα pik είσαι ανώτερος και δεν το σχολιάζεις ε ;
ουτε μετοχες εχω ουτε υποστηριζω καποιον αποκλειστικα μια και ο οδηγος που μου αρεσει ηταν στο κοτερο του...
το να μιλαμε με υποθεσεις δεν εχει νοημα...
εδω ηδη μας βγαζουν τρελους ενω τα βλεπουμε τι συμβαινει ποσο μαλλον με υποθεσεις...οσον αφορα τον Λιουις παλι τα ιδια θα ελεγα αν ηταν στην θεση του Σουμι... αφου θες απαντηση...
-
Ο χρήστης pik. έγραψε:
.
Θανιξ αν στην θεση του Σουμι ηταν ο Αλονσο να ρωτας τι θα γινοταν!
καλο απογευμα...
αηδια...
ενώ τώρα pik είσαι ανώτερος και δεν το σχολιάζεις ε ;
ουτε μετοχες εχω ουτε υποστηριζω καποιον αποκλειστικα μια και ο οδηγος που μου αρεσει ηταν στο κοτερο του...
το να μιλαμε με υποθεσεις δεν εχει νοημα...
εδω ηδη μας βγαζουν τρελους ενω τα βλεπουμε τι συμβαινει ποσο μαλλον με υποθεσεις...οσον αφορα τον Λιουις παλι τα ιδια θα ελεγα αν ηταν στην θεση του Σουμι... αφου θες απαντηση...
καλά τι κάνει νιάου στα κεραμύδια... είσαι φανερά αντιΑλονσικός. Μεγιά σου με χαρά σου. Αλλά ώρες ώρες γίνεσαι υπερβολικός (πχ δεν έκανε και τίποτα σήμερα ο Αλόνσο... ).
-
Ο χρήστης zorz έγραψε:
Γι' αυτό το λόγο λέω ότι η λογική προσέγγιση ήταν να ξεκινήσουν με μεσαία,κερδίζοντας τον όποιο χαμένο χρόνο, όταν όλοι οι υπόλοιποι θα έχαναν χρόνο για να αλλάξουν από μαλακή σε μεσαία.
Και πότε θα έβαζαν τη μαλακή;
10-15 γυρους πριν το τελος, αφου αυτοί που εβαλαν μαλακή απο την αρχη εκαναν πιτ στοπ στον 12-15 γυρο
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
καλά τι κάνει νιάου στα κεραμύδια... είσαι φανερά αντιΑλονσικός. Μεγιά σου με χαρά σου. Αλλά ώρες ώρες γίνεσαι υπερβολικός (πχ δεν έκανε και τίποτα σήμερα ο Αλόνσο... ).
οντως εχω μια αρνητικη προδιαθεση αν θες...
το παραδεχομαι!ομως εδω τωρα κρινω την αποφαση των αγωνοδικων...
η οποια ειναι αν μη τι αλλο απαραδεκτη...
2010 Monaco Grand Prix