-
Παιδες μια βοηθεια.
Εχω ενα φιλαρακι το οποιο διαθετει max 16,000 για αγορα αυτοκινητου
Εχει βαλει στο ματι εως τωρα το ceed 1,6 και το yaris 1.4 dieselΠοια αλλα μικρα σε diesel κυριως εχετε να προτεινετε?
Του ειπα να αποφυγει αμαξια με 1,6 κινητηρες διοτι θα τον δυσκολεψουν οικονομικα.
Για πειτε κατι απλο και αξιοπιστο σε αυτα τα χρηματα(κυριως diesel)
Κοινως στα max 16 χιλιαρικα πειτε την καλυτερη επιλογη απο ολες τις πλευρεςps: δεν τον νοιαζουν τα γκαζια(να μην ειναι και σαλιγκαρι βεβαιως βεβαιως)
-
Παιδες μια βοηθεια.
Εχω ενα φιλαρακι το οποιο διαθετει max 16,000 για αγορα αυτοκινητου
Εχει βαλει στο ματι εως τωρα το ceed 1,6 και το yaris 1.4 dieselΠοια αλλα μικρα σε diesel κυριως εχετε να προτεινετε?
Του ειπα να αποφυγει αμαξια με 1,6 κινητηρες διοτι θα τον δυσκολεψουν οικονομικα.
Για πειτε κατι απλο και αξιοπιστο σε αυτα τα χρηματα(κυριως diesel)
Κοινως στα max 16 χιλιαρικα πειτε την καλυτερη επιλογη απο ολες τις πλευρεςps: δεν τον νοιαζουν τα γκαζια(να μην ειναι και σαλιγκαρι βεβαιως βεβαιως)
-
Παιδες μια βοηθεια.
Εχω ενα φιλαρακι το οποιο διαθετει max 16,000 για αγορα αυτοκινητου
Εχει βαλει στο ματι εως τωρα το ceed 1,6 και το yaris 1.4 dieselΠοια αλλα μικρα σε diesel κυριως εχετε να προτεινετε?
Του ειπα να αποφυγει αμαξια με 1,6 κινητηρες διοτι θα τον δυσκολεψουν οικονομικα.
Για πειτε κατι απλο και αξιοπιστο σε αυτα τα χρηματα(κυριως diesel)
Κοινως στα max 16 χιλιαρικα πειτε την καλυτερη επιλογη απο ολες τις πλευρεςps: δεν τον νοιαζουν τα γκαζια(να μην ειναι και σαλιγκαρι βεβαιως βεβαιως)
-
Κανεις?
-
Εδω http://www.4tforum.gr/phpBB3/viewtopic.php?f=15&t=43377&start=30 υπαρχουν αρκετες προτασεις (μην απογοητευτεις απο τα πολλα τρολαρισματα αξιζει να το διαβασεις ωστε να διευρυνεις τους οριζοντες σου)
Απ'οτι εχω διαβασει εγω, πολυ καλοι ειναι οι ντιζελ της φιατ, οποτε το πουντο evo μου φαινεται μια χαρα επιλογη σε αυτα τα χρηματα. Ειναι 1.3 αρα οικονομικος και βγαινει ειτε με 75 ειτε με 90 αλογα, οποτε καλυπτει ολα τα γουστα. -
Το Yaris 1.4 D4D που λες, ακούγεται καλό.
Καταναλώσεις που βλέπω κατα καιρούς απο χρήστες είναι κοντά στα 5-6 λίτρα σε μικτό κύκλο.
Επιδόσεις πολύ καλές όπως και η αυτονομία.Εναλλακτικά, όπως είπε και ο efthimis , θα κοιτούσα το Fiat Punto Evo σε diesel ή και το
IQ D4D για κάτι πιο μικρό.
Επιλογη μικρου αυτοκινητου