-
Σου λένε ότι έχεις αυξημένη κατανάλωση επειδή είναι δίλιτρο;
Τόσο πολύ βενζίνη μπορεί να σου ξεπλένει το κύλινδρο από το στρώμα λαδιού που υπάρχει και να έχεις αυξημένες φθορές. Αν δεν το φτιάξεις να αλλάζεις λάδια συχνά γιατί γεμίζουν με άκαφτη.
-
Αλέξανδρε, ο λ σου είναι παντελώς off.
Ο δικός μου μετά από 200.000 χλμ έδειξε 0,999 με όριο τα 0,997-1,003 αν θυμάμαι καλά. Αυτό με τα λιωμένα καλώδια δε μου κάθεται καλά, πώς στην ευχή έγινε κάτι τέτοιο; υπερθέρμανση;Οι μετρήσεις μου:
CO%: 0,20 ρελαντί 0,07 στις υψηλές
HC ppm: 50 , 16 αντίστοιχα
λ: κενό, 0,999 αντίστοιχα
Η αυξημένη κατανάλωση έχει σχέση και με κακορυθμισμένες βαλβίδες. Το άκαυτο κάυσιμο επηρεάζει-μειώνει το φιλμ λαδιού στον κύλινδρο και δίνει μεγαλύτερες φθορές. (+1)
-
Ο χρήστης mousatos έγραψε:
Αλέξανδρε, ο λ σου είναι παντελώς off.
Ο δικός μου μετά από 200.000 χλμ έδειξε 0,999 με όριο τα 0,997-1,003 αν θυμάμαι καλά. Αυτό με τα λιωμένα καλώδια δε μου κάθεται καλά, πώς στην ευχή έγινε κάτι τέτοιο; υπερθέρμανση;Πολύ πιθανό Γιάννη,
κάτι καλωδιάκια (νομίζω του αισθητήρα λ - είναι πάνω πάνω όπως βλέπουμε τον κινητήρα και καταλήγουν σε μιά φύσα) ακουμπούσαν πάνω στην εξαγωγή του κινητήρα.
Δεν είμαι σίγουρος όμως αν είναι αυτά τα καλωδιάκια του αισθητήρα λ ή κάτι άλλο.
Εμφανισιακά, δεν φαίνεται να έχουν πάθει ζημιά, έχει λιώσει μεν η μόνωση, αλλά από όσο βλέπω δεν έχει πειραχτεί το συρματάκι. Έβαλα μονωτική και το τσεκάρησα σε ένα bosch service (με την λογική ότι και ο αισθητήρας είναι bosch - στο εξουσιοδοτημένο συνεργείο μου δεν μπορούσαν να το τσεκάρουν) όπου μου είπαν ότι είναι ΟΚ ο αισθητήρας μου. Αυτό έγινε το καλοκαίρι, ούτε 10000 χλμ πρίν δηλαδή.
Τι να πώ; Σε αυτά τα θέματα είμαι πολύ καντέμης. Αν χαλάσει κάτι, συνήθως αλλάζω ΤΑ ΠΑΝΤΑ, και στο τέλος αυτό που έχει πραγματικά χαλάσει (και είναι και το πιο φθηνό συνήθως)
-
Αν ο καταλυτης ειναι αλλαγμενος με πιο ελευθερο μηπως πρεπει να ειναι πιο ζεστος οταν μετρας καυσαερια;Μηπως δλδ ειχε κρυωσει;
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Σου λένε ότι έχεις αυξημένη κατανάλωση επειδή είναι δίλιτρο;
.Ναι... 'επιστημονική' αντιμετώπιση. Ψεκάστε, σκουπίστε...
Θα το φτιάξω... Δεν θέλω να μολύνω ΕΓΩ τόοοοσο πολύ.
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Αν ο καταλυτης ειναι αλλαγμενος με πιο ελευθερο μηπως πρεπει να ειναι πιο ζεστος οταν μετρας καυσαερια;Μηπως δλδ ειχε κρυωσει;Όχι.
-
Ο χρήστης dpurpler έγραψε:
Σου λένε ότι έχεις αυξημένη κατανάλωση επειδή είναι δίλιτρο;
.Ναι... 'επιστημονική' αντιμετώπιση. Ψεκάστε, σκουπίστε...
Θα το φτιάξω... Δεν θέλω να μολύνω ΕΓΩ τόοοοσο πολύ.
Μην αρχίσεις ούτε από λ ούτε από καταλύτη. Έχει πάρα πολύ βενζίνη. Απίστευτα πολύ βενζίνη. Ξεκίνα από πίεση καυσίμου, μπεκ, βαλβίδα κρύας εκκίνησης κλπ. Κάποιος έχει πειράξει το αμάξι ώστε να έχει πάρα πολύ βενζίνη. Πήγαινε σε καλό μηχανικό.
-
Αν λοιπόν υποθέσουμε ότι κάποιος έχει πειράξει ένα αμάξι για να πάρει πιο πολύ δύναμη, στο σύστημα τροφοδοσίας, από που θα άρχιζε;
Το αμάξι έχει (είχε βάλει ο προηγούμενος) μετρητή (όργανο) μέτρησης πίεσης αντλίας βεντζίνης και δείχνει από 3-4 bar ανάλογα με το πόσο πατάω το γκάζι. Αυτή η τιμή είναι φυσιολογική;
Βέβαια, το ότι υπάρχει και μόνο το συγκεκριμένο οργανάκι με βάζει σε υποψίες...
Είναι δυνατόν να βάλεις μεγαλύτερη αντλία βεντζίνης για μεγαλύτερη παροχή καυσίμου; Ρυθμίζεται σε θέμα παροχής η αντλία καυσίμου;
-
Τι μοντέλο είναι και έχει 4bar πίεση;
-
almera GTI
-
Τελικά συμβουλεύτικα το Autodata (είχα ξεχάσει ότι το είχα) και η κανονική πίεση είναι παρακάτω... Από την άλλη, δεν ξέρω πόσο αξιόπιστη είναι η μέτρηση του οργάνου, οπότε μόνο με ειδικό εργαλείο (μανόμετρο;) θα το μάθουμε.
-
Ο χρήστης dpurpler έγραψε:
Είναι δυνατόν να βάλεις μεγαλύτερη αντλία βεντζίνης για μεγαλύτερη παροχή καυσίμου; Ρυθμίζεται σε θέμα παροχής η αντλία καυσίμου;Μέτρησε τη πίεση. Το καύσιμο το στέλνει στο κινητήρα η αντλία και (στο ρελαντί) το περισσότερο επιστρέφει στο ρεζερβουάρ. Τη πίεση τη ρυθμίζει ο ...ρυθμιστής πίεσης ρυθμίζοντας την επιστροφή του καυσίμου - αν κλείσεις την επιστροφή ανεβαίνει η πίεση. Αυτός ανάλογα με την υποπίεση (έχει ένα σωληνάκι) τη κρατάει χαμηλά στο ρελαντί και την ανεβάζει στο πολύ γκάζι (ή όταν βγάλεις το σωληνάκι υποπίεσης από το ρυθμιστή). Το πιθανότερο είναι ότι τα προβλήματά σου θα λυθούν με καινούριο ρυθμιστή πίεσης (μακάρι να μην έχει πάθει ζημιά ο καταλύτης από τόσο πολύ βενζίνη).
-
Βρήκα και μίλησα με τον παλιό ιδιοκτήτη.
Μου είπε ότι παλαιότερα είχε το Sunny GTiR και έχει μάλλον βάλει τον ρυθμιστή πίεσης από αυτό το αυτοκίνητο.
Οπότε λογικά το βρήκαμε το πρόβλημα, Απλά μπαίνει παραπάνω βεντζίνη στον θάλαμο καύσης.
Leonp, σε παραδέχομαι. Διάγνωση από μακριά...
Μένει να αποδεικτεί και στην πράξη. Αύριο θα ξέρουμε.
-
kalispera!exw ena golf tou 2000 mk4!k espase o kataliths apo ti m eipe o texnikos m!k einai san na kouvalaw tenekedakia otan xekinaw!otan vazw thn 2 ola kala!auth thn stigmh den pezei frago gia alagh!uparxei kati pou borw na kanw prosorino?h na vrw enan metaxirismeno pou 8a stoixish ligotero?
Καλως ηλθες αλλα σε παρακαλω να γραφεις με ελληνικους χαρακτηρες οπως απαιτει ο κανονισμος του φορουμ[mod]
-
Μεταχειρισμένοι δεν νομίζω να υπάρχουν κι αν υπάρχουν δεν έχεις καμία εγγύηση οπότε δεν ξέρεις αν αξίζει τα λεφτά του (εκτός αν έχεις φίλο που στο δίνει τζάμπα). Θα μπορούσες να καταργήσεις τελείως τον καταλύτη και να τον αντικαταστήσεις με σωλήνα αλλά εκτός του ότι θα σπέρνεις τον καρκίνο (και δεν περνάς ΚΤΕΟ) πάλι θα πληρώσεις κατιτί. Αν και θα βγάζει και περισσότερα άτια θα έχεις θόρυβο και μπορεί και να έχεις πρόβλημα από την ελευθερία της εξάτμισης στις χαμηλές στροφές.
Οπότε καλύτερα να το πάρεις απόφαση και να βάλεις καινούργιο καταλύτη σε εξατμισά και όχι στη VW. Θα σου σύστηνα να βάλεις όχι κεραμικό αλλά 'μεταλλικό' (που συνήθως είναι και πιο ελεύθεροι) που προσφέρει μεγαλύτερη αντοχή και λίγο βελτίωση απόδοσης αν και μπορεί να κάνει και πολύ λίγο θόρυβο. Θα βάλεις είτε έναν ειδικά για το μοντέλο σου (επειδή είναι σύνηθες μοντέλο θα βρεις εύκολα) ή έναν universal και θα σου κοστίσει κάτω από 350 ευρώ. -
Γεια σας παιδια,,διαβασα ολα τα σχολια,και ηταν πολλυ κατατοπιστηκα θα ελεγα, αγορασα ενα mini cooper s 2010 το οποιο ειναι 184 αλογα, μετα απο ενα μηνα μου αναψε το check engine στην αρχη μου ελεγαν αισθητηρας λ ,αλλα ρε μαγκες το αμαξι σερνοτανε!!! και λεω δεν μπορει ρε φιλε 184 γαιδουρια και να κλανη ετσι 4-5-6,,,και πηγα σε ενα κολα μαστορα και εβαλε καμερα μεσα ,,,ηταν κατα 80% βουλομενος!! μου ελεγαν σε εξατμισαδες 300-350 κατοσταρικα,,μαμα 1440!!! και ΕΥΤΗΧΟς ΒΡΗΚΑ μαμα με 200 κατοσταρικα σε αγγελια,,,μιλαμε ΑΛΛΟ ΑΜΑΞΙ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-
Aκόμα και «200 κατοστάρικα» είναι πολλά
Χαλασμένος καταλύτης ??? Την βοηθεια σας !!!