-
Ο χρήστης KP61 έγραψε:
αφου πληρωσεις ενα σχετικα μικρο παραβολο, πηγαινεις στους μηχανολογους του υπουργειου, και σου χτυπανε νεο αριθμο πλαισιου στην κολωνα (μεχρι πριν λιγο καιρο ο νεος αριθμος, ηταν ο αρ.κυκλοφοριας, ενω την τελευταια φορα που το εκανα, μου χτυπησαν ενα ασχετο πραγμα.....σαν ημερομηνια η κωδικο....)AN υπάρχει ο παλιός, έστω και αν είναι σε άθλια κατάσταση.
Εμένα, όταν το ζήτησα για το 914 μου είπαν ότι μόνο εφόσον βρίσκεται σε τμήμα που θα αντικατασταθεί λόγω σκουριάς/φθοράς κλπ κλπ και μόνο αν είναι αναγνώσιμος.
Διαφορετικά δε χτυπάνε πουθενά και για κανένα λόγo (αλλιώς θα τρελαινόμασταν από τις νομιμοποιημένες μαϊμούδες.... όχι πως δε γίνεται ήδη δηλαδή στα ακριβά σπορ και τα ρέστα, αλλά λέμε τώρα). -
Ο χρήστης D-Jet έγραψε:
αφου πληρωσεις ενα σχετικα μικρο παραβολο, πηγαινεις στους μηχανολογους του υπουργειου, και σου χτυπανε νεο αριθμο πλαισιου στην κολωνα (μεχρι πριν λιγο καιρο ο νεος αριθμος, ηταν ο αρ.κυκλοφοριας, ενω την τελευταια φορα που το εκανα, μου χτυπησαν ενα ασχετο πραγμα.....σαν ημερομηνια η κωδικο....)
AN υπάρχει ο παλιός, έστω και αν είναι σε άθλια κατάσταση.
Εμένα, όταν το ζήτησα για το 914 μου είπαν ότι μόνο εφόσον βρίσκεται σε τμήμα που θα αντικατασταθεί λόγω σκουριάς/φθοράς κλπ κλπ και μόνο αν είναι αναγνώσιμος.
Διαφορετικά δεν χτυπάνε πουθενά και για κανένα λόγω (αλλιώς θα τρελαινόμασταν από τις νομιμοποιημένες μαϊμούδες.... όχι πως δε γίνεται ήδη δηλαδή στα ακριβά σπορ και τα ρέστα, αλλά λέμε τώρα).Αναλογα το κρατος..........
-
Ο χρήστης GEORGIOS_XYNOS έγραψε:
Αναλογα το κρατος..........
Οι Lubrication Engineers είναι στη διπλανή πόρτα από τους μηχανολόγους....
-
Δυο κοκκινα λαμπρα παραδειγματα ιστορικων οχηματων.
-
Τωρα αυτη η ρεπλικα Λοτους Σεβεν πως εχει παρει ιστορικες πινακιδες?? ?
-
Είναι το ίδιο '7' που ανέφερες στις 13/04/10 17:14 ή άλλο?
-
Οχι δεν ηταν αυτη! αλλα κ αυτη κουκλα ειναι!
-
Όλες κούκλες είναι. Γι'αυτό φαίνεται βγάζουν πινακίδες ιστορικού ασχέτως ηλικίας.
Οπότε ξαναγυρίζω στην ερώτηση¨Μια 356 ρεπλικα βγάζει πινακίδες ιστορικού? -
Ο χρήστης 27 έγραψε:
Όλες κούκλες είναι. Γι'αυτό φαίνεται βγάζουν πινακίδες ιστορικού ασχέτως ηλικίας.
Οπότε ξαναγυρίζω στην ερώτηση¨Μια 356 ρεπλικα βγάζει πινακίδες ιστορικού?Οι κοντοκομμένοι σκαραβαίοι με τα πλαστικά αμαξώματα που μοιάζουν σε 356 δεν είναι ρέπλικες, με την έννοια τουλάχιστον που το αναφέραμε προηγούμενα κατά συνέπεια δεν πιστεύω ότι μπορούν να βγάλουν νούμερα. Αλλωστε μια 356 δεν είναι κανένα απίστευτα σπάνιο αυτοκίνητο που δε θα μπορούσες να το βρεις πουθενά, ακόμη και η speedster.
Αντιθέτως, ρέπλικες βασισμένες σε πραγματικά σχέδια, με σωληνωτά πλαίσια και αυθεντικά εξαρτήματα που είναι πανάκριβες (γνωρίζω μια εταιρία που παράγει π.χ. Porsche 904 στο Η.Β., με απίστευτα πιστό πλαίσιο και μοτέρ 906 και κόστος από 100.000 λίρες και άνω, που πραγματικά πρέπει να γνωρίζεις ιστορίες και πλαίσια για να βγάλεις ότι είναι ρέπλικα) ή ακόμα καλύτερα αυτοκίνητα βασισμένα πάνω σε γνήσια πατώματα με ρέπλικες αμαξώματα συνήθως δεν έχουν πρόβλημα να πάρουν χαρακτηρισμό ιστορικού αυτοκινήτου, ακόμα και δυνατότητα συμμετοχής σε σημαντικούς αγώνες ιστορικών. Αυτά έξω. Εδώ πες μου γιατί να καίγεται κάποιος να βγάλει πινακίδες ιστορικού αυτοκινήτου όταν έχει να δαπανήσει 130χιλιάρικα για μια ρέπλικα; Δυσκολεύεται να πληρώσει τα τέλη ή να πάρει και ένα δεύτερο ιστορικό για να τρέχει στα ράλλυ; -
Δυστυχώς δεν κατάλαβες την ερώτηση μου.
Ρωτώ αν ένα σύγχρονο αυτοκίνητο μπορει να βγάλει πινακίδες ιστορικού. Φαίνεται πως ναι. Οσο για τους λόγους που έχει κάποιος να το κάνει, ο καθένας μας μπορει να σκεφτεί μερικούς. -
Ο χρήστης 27 έγραψε:
Δυστυχώς δεν κατάλαβες την ερώτηση μου.
Ρωτώ αν ένα σύγχρονο αυτοκίνητο μπορει να βγάλει πινακίδες ιστορικού. Φαίνεται πως ναι. Οσο για τους λόγους που έχει κάποιος να το κάνει, ο καθένας μας μπορει να σκεφτεί μερικούς.Δυστυχώς δεν κατάλαβες την απάντησή μου!
Οχι, πλέον δεν μπορεί να πάρει πινακίδες ΝΟΜΙΜΑ αν δεν είναι κατασκευασμένο πριν 30 χρόνια (ή εστω αν είναι ρέπλικα 30 ετών) ή δε βγει σα σύγχρονη μετατροπή σε ιστορικο αυτοκίνητο.
Αυτό αν το δεις με βάση τους κανονισμούς και για τις ΠΙΝΑΚΙΔΕΣ που ρωτάς.
Διαφορετικά πες μου εσύ τι μπορεί να χαρακτηριστεί ιστορικό και τι όχι και μετά να συζητήσουμε αν κανονικά θα έπρεπε να πάρει πινακίδες και για ποιο λόγο.Με ανησυχεί ιδιαίτερα που έχει μαζευτεί τόσος κόσμος εδώ και ρωτάει μόνο για ιστορικές πινακίδες και όχι για ιστορικά αυτοκίνητα. Αν πραγματικά σας ενδιαφέρουν τα ιστορικά αυτοκίνητα δεν καταλαβαίνω γιατί ρωτάτε για τις ρέπλικες; Και σε αυτή την περίπτωση τι σας κόφτει εσάς τι έκανε ένας παράνομος που λάδωσε ή κορόιδεψε τη λέσχη του για να πουλάει μούρη τζάμπα (μέχρι να πατήσει κανέναν και να τον πάνε μέσα);
-
Ο χρήστης D-Jet έγραψε:
Αν πραγματικά σας ενδιαφέρουν τα ιστορικά αυτοκίνητα δεν καταλαβαίνω γιατί ρωτάτε για τις ρέπλικες;+10000
-
Ρωτάω για τις ρέπλικες από τη στιγμή που χρίζονται ΙΟ με την έκδοση πινακίδων ΙΟ.
D-Jet δεν χρειάζεται να εξάπτεσαι.
Αναφέρθηκαν 2 περιπτώσεις αυτοκινήτων νέας παραγωγής με πινακίδες ΙΟ. Αναρωτήθηκα αν δικαιούνται να βγάζουν τέτοιες πινακίδες. Θα περίμενα από μία από τις 2 λέσχες να το ξεκαθαρίσει. Ναι ή όχι και γιατί. Αυτό και τίποτα άλλο.
Τα υπόλοιπα σχόλια,γνώμες,απόψεις του καθενός,για το τι είναι ιστορικό αυτοκίνητο, περισσεύουν. Τις δε ανησυχίες σου για το τι με κόφτει που κάποιοι έβγαλαν πινακίδες και για το ότι μαζεύτηκαν πολλοί που κάνουν περίεργες ερωτήσεις, δε θάθελα να τις σχολιάσω.
Τελος πάντων,για μένα οι απορίες απαντήθηκαν και το θέμα κλείνει εδώ. Οποιαδήποτε άλλη συζήτηση με πμ. -
Χαίρομαι που πήρες τις απαντήσεις σου.
-
Ο χρήστης 27 έγραψε:
Αναφέρθηκαν 2 περιπτώσεις αυτοκινήτων νέας παραγωγής με πινακίδες ΙΟ. Αναρωτήθηκα αν δικαιούνται να βγάζουν τέτοιες πινακίδες. Θα περίμενα από μία από τις 2 λέσχες να το ξεκαθαρίσει. Ναι ή όχι και γιατί. Αυτό και τίποτα άλλο.
.τώρα μάλιστα πιας το αυγό και κούρευτω
-
παρακαλω πολυ την δεσποινιδα, με το υπ' αριθμ' ΕΟΟΕ4356 μαυρο κπ60, που εργαζεται στον.κοσμο με ωραριο 9.00-17.00 και 5ημερη εργασια, να κανει κατι.....γιατι δεν μας αρεσει αυτο το θεαμα.....
Η τελος παντων να ντυνεται διαφορετικα.....για να αρχισει να μας αρεσει
-
Quizz γιά δυνατούς λύτες : τι αυτοκίνητο και τι χρονολογίας , έχει πινακίδες Ι.Ο.1500 ;
Mικρή βοήθεια , από που μυρίζει πρώτα ;
-
μα φυσικά από το κεφάλι
αλλά να πάρουμε και την βοήθεια του κοινού, πόσες χιλιάδες κυβικά είναι. -
Ο χρήστης Lef205 έγραψε:
http://greekmotorsport.blogspot.com/2010/03/blog-post_1215.htmlε ρε τι εχει να γινει μολις βγαλουν και τα transit ιστορικα νουμερα!!!
μολις πληροφορήθηκα ότι η ΦΙΛΠΑ κάνει τις απαραίτητες ενέργειες για την αφαίρεση των πινακίδων στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο
καποτε έπρεπε να γίνει η αρχή. -
Ο χρήστης Α 110 ΑLPINE έγραψε:
http://greekmotorsport.blogspot.com/2010/03/blog-post_1215.html
ε ρε τι εχει να γινει μολις βγαλουν και τα transit ιστορικα νουμερα!!!
μολις πληροφορήθηκα ότι η ΦΙΛΠΑ κάνει τις απαραίτητες ενέργειες για την αφαίρεση των πινακίδων στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο
καποτε έπρεπε να γίνει η αρχή.Με το συμπαθειο δλδ, δεν ασχολουνται (ΟΙ ΦΙΛΠΑΔΕΣ) καλυτερα να προσλαβουν κανεναν ακομα να βλεπει τις αιτησεις μας που εχουν αραχνιασει στα συρταρια τους, ή αν δεν μπορουν και 'δυσκολευονται' να τις στειλουν στην μαμα τους την FIVA για πιο γρηγορα διοτι μας τα εχουν κανει 'μπαλονια'?
και μετα να αρχισουν να ασχολουνται με τις προσθαφαιρεσεις λεω γω.
Αντε και γιορταζω σημερα και οσο τους θυμαμαι τουρμπιζω σε επικινδυνες στροφες.......
Για το συγκερκιμενο οχημα που αναφερεστε στην φωτο εχω να μαρτυρησω παντως οτι λογω καποιων αεροδυναμκων θορυβων που παρουσιαζε οι μηχανικοι της αντιπροσωπειας τον ενημερωσανε οτι επρεπε να προβουν στην απαραιτητη αυτη ειδικη διαδρομη στην εθνικη με τοποθετημενη την σχαρα με καποιες αποσkευες απο πανω. Δεν μπορω να σας πω περισσοτερες λεπτομεριες παντως , ειναι 'secret'. Οποτε μαζευτε τα αλογα σας και να εχετε περισσοτερες αποδειξεις την αλλη φορα, οπως εγγραφη ομολογια του ιδιοκτητη οτι δεν εχει κανει σωστη χρηση των πινακιδων κ.λ.π. Οι ανθρωποι για τεστ ντραϊβ βγηκανε......
ΦΙΛΠΑ, πινακίδες, τέλη κυκλοφορίας κλπ για αντίκες