-
Ο χρήστης italakias έγραψε:
ποτε τα αλλαξα και δεν το ηξερα;Κατι τετοιο ελεγες προχθες.Οτι τα εχεις 5-6 χρονια κτλ.
Ακομα δεν αλλαξες? -
δεν αλλαξα ,θα αλλαξω και μαλιστα αμορτισερ μαζι.
αστο μην φαω παλι καμια προειδοποιηση ,ειμαι στοχος -
Τι είναι τα επίπεδα λάστιχα; Μήπως για αυτό σε μερικά αυτοκίνητα μοιάζει η γωνία μεταξύ πέλματος και πλαινών να είναι περίπου ορθή και πολύ καλά διακριτή ενώ σε άλλα όχι;
Καλύτερα να απαντήσεις στο θέμα των ελαστικών. -
antonis-team αυριο θα ερθω να μου βαλεις και μια βαλβιδα αυτην της τουρμπινας για τον αερα που ειναι σε καλη τιμη παντα και θα πιουμε και καφε
-
Αντώνη σου απάντησα εδώ.
viewtopic.php?f=6&t=26079&start=735
-
Σε καινουργιο αυτοκινητο πρεπει να αλλαζουμε τα πρωτα λαδια σε λίγα χιλιόμετρα ή τα κραταμε ακριβως τοσο όσο θα κραταγαμε οποιαδήποτε λαδια?
Στην opel μου είπαν να τα αλλαξω στο χρόνο ή στα 15000Km αλλα παλια θυμαμαι λέγαμε ότι είναι λαδια στρωσιματος και θελουν σύντομα αλλαγη... -
Ο χρήστης nEK έγραψε:
Σε καινουργιο αυτοκινητο πρεπει να αλλαζουμε τα πρωτα λαδια σε λίγα χιλιόμετρα ή τα κραταμε ακριβως τοσο όσο θα κραταγαμε οποιαδήποτε λαδια?
Στην opel μου είπαν να τα αλλαξω στο χρόνο ή στα 15000Km αλλα παλια θυμαμαι λέγαμε ότι είναι λαδια στρωσιματος και θελουν σύντομα αλλαγη...στα 15000χλμ ουτε τα πρωτα ουτε τα τελευταια λαδια μην αλλαζεις!!!ανα 10000χλμ σιγουρα ειναι καλυτερα και δεν χανεις σε χρημα και τυχον φθορες.....
-
Εγώ τα 1α τα άλλαξα στα 5κ. Συνάδελφος με Α3 τα άλλαξε στα 15κ (ή στα 30κ - πολύ πάντως...) και ούτε που τα ελέγχει.
-
σε ενα ξαδερφο μου που πηρε ενα οκταβια tsi του ειπαν να αλλαξει τα πρωτα λαδια στα 1000 χλμ!!
δεν ειναι υπερβολικο??εγω του ειπα να τους ριξει ακυρο.ειναι κοροιδια για μενα -
Φουλ άκυρο να τους ρίξει.
-
πριν τοποθετηθει ενας κινητηρας εχει δουλευτει στον παγκο για αρκετες ωρες και σε ολο το φασμα των στροφων,οποτε αυτα περι ρινισματα και αλλαγη λαδιων στα 1000χλμ ειναι
παρ'αυτα ο κινητηρας στην αρχη δειχνει σφιχτος γιατι δεν εχει δουλεψει στο να σερνει και την καροτσα κατι που με τα χλμ βοηθαει και το κιβωτιο να στρωσει και να παρουμε το 100% της αποδοσης -
Ο χρήστης GGAB έγραψε:
πριν τοποθετηθει ενας κινητηρας εχει δουλευτει στον παγκο για αρκετες ωρες και σε ολο το φασμα των στροφωνΛιγο αντιπαραγωγικο δεν ακουγεται αυτο, οταν πχ ετησιως κατασκευαζονται 150.000-300.000 αμαξια συγκεκριμενου μοντελου απο το εργοστασιο?
-
Ο χρήστης saxon_747 έγραψε:
πριν τοποθετηθει ενας κινητηρας εχει δουλευτει στον παγκο για αρκετες ωρες και σε ολο το φασμα των στροφων
Λιγο αντιπαραγωγικο δεν ακουγεται αυτο, οταν πχ ετησιως κατασκευαζονται 150.000-300.000 αμαξια συγκεκριμενου μοντελου απο το εργοστασιο?
Το πιο πιθανο ειναι να γινεται δειγματοληπτικά κατι τετοιο παρα για ολη την παραγωγη κινητηρων.
-
αυτο που γινεται ειναι το εξης.
παιρνει το αυτοκινητο ετοιμο ενας τυπος το βαζει σε κατι μηχανηματα που ελεγχουν τα παντα και τελος. -
Ο χρήστης italakias έγραψε:
αυτο που γινεται ειναι το εξης.
παιρνει το αυτοκινητο ετοιμο ενας τυπος το βαζει σε κατι μηχανηματα που ελεγχουν τα παντα και τελος.Σε ποιο εργοστασιο γινεται αυτο, και πως λενε τον τυπο?
-
ιντα;
στην τηλεωραση το ειχα δει προσφατα.
μαλλον γερμανικη εταιρια ηταν.
-
Ηλεκτρονικα το ελεγχουν?
-
ναι ρε,τωρα στο εργοστασιο ποιος ξερει τη μηχανηματα εχουν;
-
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
Μα θα αναρoτηθώ, είναι κακό να αλλάξεις στα πρώτα 1500κμ λάδια ΦΛ?
Antonis-team.Κακο δεν ειναι. Υπερβολικο ισως, και δαπανηρο.
Προσωπικα θα αλλαζα λαδια στα 5000-7500χλμ (ή στο μισο διαστημα απο αυτο που προτεινει ο κατασκευαστης σε ιδανικες συνθηκες) οπως αλλωστε συνηθιζω και στις επομενες αλλαγες σε αμαξια που κινουνται εντος πολης. Για καποιους αυτο ειναι εξισου υπερβολικο, με τη διαφορα πως το προτεινει και ο κατασκευαστης -
Δεν ηξερα οτι το φιλτρο λαδιου εχει μαγνητη,νομιζα οτι μονο στην κατω ταπα της βαλβολινης εβαζαν.
Σφιξιμο καπακιου ;
Στρώσιμο Νέου Αυτοκινήτου.....