-
δλδ αν καταλαβα ειχε κολλησει η δαγκανε απο χθες;
-
Ο χρήστης italakias έγραψε:
καλα και συ μην νομιζεις οτι ετρεχε οπως στους αγωνεςΜάλον δεν έχεις ακριβή εικόνα των θερμοκρασιών στα φρένα στους αγώνες, ειδικά σε γρήγορες κατηφορικές διαδρομές που η επιτάχυνση είναι μεγαλύτερη από στο ίσιωμα, πόσο μάλλον σε ανηφόρα, είδες ότι στην κατηφόρα τα έπαιξαν τα φρένα.
Στους αγώνες οι θερμοκρασίες είναι γύρω στους 800c πάνω, εννοείται αγώνες με αγωνιστικά δυνατά αυτοκίνητα, όχι γρήγορους περίπατους που τους ονομάζουμε αγώνες έτσι ?
Ρίξε μια ματιά μετά το 2' τι γίνεται στο δίσκο
-
Ο χρήστης stelan έγραψε:
πηγα σημερα στον μηχανικο και με το που σηκωσα το χειροφρενο κοπηκε η αριστερη ντιζα του πισω τροχου που ειναι το χειροφρενο .Μου ειπε ο μηχανικος οτι η ντιζα αυτη κραταει την δαγκανα πιο κοντα στο δισκο και επειδη αρχισε να χαλαρωνει προφανως απο χθες μεγαλωσε η αποσταση μεταξυ τακακιου-δισκου και επομενως μεγαλωσε και η διαδρομη του πενταλ .Βεβαια τα τακακια μπροστα μαλλον μυριζουν ακομα και χωρις να τα ζοριζω ιδιαιτερα .Επισης κανει σφυριγματα στο φρεναρισμα και εναν ηχο σαν να γδερνει το δισκο που συνοδευεται με αναλογη αισθηση στο πενταλ.σαν γρατζουνισμα .Ειναι δυνατον καινουργια τακακια να φαγωθουν ολοκληρα μεσα σε μια μερα.?Ακομα και με απαιτητικους ρυθμους?Γνωμη του μηχανικου ειναι οτι με καινουργιες ντιζες και και σωστη αποσταση της δαγκανας απο τον δισκο θα ειναι ολα οπως πριν .εχει να πει κανεις κατι?Τα παλια αμαξια..Φαυλος κυκλος .Διάβασε λίγο πριν, σου είπαμε τι πρέπει να κάνεις, γιατί θα το ξαναπάθεις άμεσα, ήδη τα υγρά σου έχουν αλλοιωθεί και έχουν υγρασία, επίσης να αλλάξεις μηχανικό.
-
Για να γινω πιο κατανοητος .Νομιζεις και εγω καταλαβα τελεια τι μου ειπε..Η ντιζα ειναι ενα συρματοσχοινο.Αυτο το συρματοσχοινο ,ισχυριζεται οτι δεν κοπηκε με την μια ,αλλα κοβοταν λιγο λιγο(σαν πολλες κλωστες μεταλλου φτιαχνουν το συρματοσχοινο)Δηλαδη οτι κοβοταν λιγο λιγο χαλαρωνοντας τις δαγκανες με αποτελεσμα να κοπει σημερα τελειως .Ο ηχος αυτος ομως της γρατζουνιας με ανησυχει και κοιταω με ανησχυχια αυτα που εχει γραψει το παιδι παραπανω για βρασιμου του τακακιου .Απο την αλλη ομως...αν εχει γινει λειο του τακακι...απο που αυτους ο περιεργος θορυβος?Σημειωση:Στις μικρες ταχυτητες γινεται αντιληπτος .Σορρυ αν κουραζω με την ασχετοσυνη μου .
-
Ο χρήστης stelan έγραψε:
Για να γινω πιο κατανοητος .Νομιζεις και εγω καταλαβα τελεια τι μου ειπε..Η ντιζα ειναι ενα συρματοσχοινο.Αυτο το συρματοσχοινο ,ισχυριζεται οτι δεν κοπηκε με την μια ,αλλα κοβοταν λιγο λιγο(σαν πολλες κλωστες μεταλλου φτιαχνουν το συρματοσχοινο)Δηλαδη οτι κοβοταν λιγο λιγο χαλαρωνοντας τις δαγκανες με αποτελεσμα να κοπει σημερα τελειως .Ο ηχος αυτος ομως της γρατζουνιας με ανησυχει και κοιταω με ανησχυχια αυτα που εχει γραψει το παιδι παραπανω για βρασιμου του τακακιου .Απο την αλλη ομως...αν εχει γινει λειο του τακακι...απο που αυτους ο περιεργος θορυβος?Σημειωση:Στις μικρες ταχυτητες γινεται αντιληπτος .Τα φρένα και τα λάστιχα μας κρατάνε στη ζωή, πήγαινε κάπου που θα αντιμετωπίσουν το θέμα σου υπεύθυνα, ο θόρυβος μάλλον προέρχεται από το τακάκι που ακουμπάει το μέσα μέρος του, επάνω στην εσωτερική καμπύλη του δίσκου.
Τα φρένα σου θέλουν πια συνολικό κοίταγμα, εσένα αφορούν όχι εμένα, εγώ προσπάθησα με λίγα λόγια να σου δώσω να καταλάβεις τι συμβαίνει όταν τα ταλαιπωρείς, έχω δώσει σε υλικά τριβής περισσότερα από όσα κοστίζει ένα αυτοκίνητο, έχω δοκιμάσει τα περισσότερα, έχω ασχοληθεί χρόνια με τα φρένα και έχω 6 γρήγορα αυτοκίνητα, είμαι και μηχανικός, δεν κάνω λοιπόν πλάκα, ούτε γράφω για να γράφω, έχεις πρόβλημα, ρώτησες και σου απαντήσαμε, αν θέλεις να πατάς φρένο και να σταματάς σε όλες τις συνθήκες υπάρχουν οι λύσεις, πήγαινε κάπου που γνωρίζουν το θέμα για να είσαι ήσυχος, αλλιώς κόψε ρυθμούς.
Για τα Mazda υπάρχουν πολλές πάστες που μπορείς να βάλεις και ένα καλό υγρό φρένων DOT 5.1, δεν υπάρχει λόγος πανικού, πρέπει να δείς συνολικά το θέμα φρένα και με λίγα χρήματα είσαι ΟΚ. -
21 quadra σε ευχαριστω πολυ για αυτο που κανεις και το σεβομαι .Δηλαδη με καινουργια τακακια(μαλακα για να μην φαω και τους δισκους) και καινουργια λαδια ειμαι κομπλε?Βεβαια μεσα γραφει 'use only dot 3'βεβαια ειναι τοσα χρονια αμαξι.Μαλλον αυτο το 5.1 κανει και για το δικο μου τουτου.Ευχαριστω και παλι εσενα και οσους ασχολουνται .
-
Ο χρήστης stelan έγραψε:
21 quadra σε ευχαριστω πολυ για αυτο που κανεις και το σεβομαι .Δηλαδη με καινουργια τακακια(μαλακα για να μην φαω και τους δισκους) και καινουργια λαδια ειμαι κομπλε?Βεβαια μεσα γραφει 'use only dot 3'βεβαια ειναι τοσα χρονια αμαξι.Μαλλον αυτο το 5.1 κανει και για το δικο μου τουτου.Ευχαριστω και παλι εσενα και οσους ασχολουνται .Το DOT 4.0 αντικατέστησε το 3, και το DOT 5.1 αντικέστησε το 4.0, είναι απόλυτα συμβατα και δεν υπάρχει πρόβλημα, τα 5.1 βράζουν 100c πιο ψηλά από τα 3.0, αν θέλεις να βάλεις μαλακά για να μη φας τους δίσκους θα πηγαίνεις σαν ταξί, δε γίνεται να έχεις και το γλυκό σου και τη σιλουέτα σου, τα μαλακά τακάκια δεν είναι ούτε για γρήγορες βόλτες, πόσο μάλλον στα βουνά, διαλέγεις και πέρνεις, μαλακά τακάκια για οικονομία δίσκων είναι έννοιες ασύμβατες με τις ταχύτητες που θέλεις να κινείσαι, μη σε παραμυθιάζουν. Τα υλικά τριβής υπάρχουν σε πολλές ποιότητες πάστας ανάλογα με τη χρήση που θέλεις, δεν υπάρχει ένα για όλα.
Τα΄υγρά να τα αλλάξεις γιατί αφού έβρασαν τα τακάκια έβρασαν και τα υγρά, όταν κρύωσνα μάζεψαν υγρατμούς μέσα στο κύκλωμα, η υγρασία στο κύκλωμα των φρένων δημιουργεί κενό στο πεντάλ γιατί υπάχουν φυσσαλίδες που συμπιέζονται, οι μηχανικοί επειδή βαριώνται αυτή τη δουλειά θα σουνε δεν έχουν ανάγκη, να επιμείνεις στην αλλαγή, όλα τα υγρά δεν έχουν πάνω από 20-30€.
Και βάλε ένα καλύτερο τακάκι, μη θέλεις να κάνεις 100.000 χλμ με τα τακάκια και τους δίσκοςυ κατεβαίνοντας τις Πάρνηθες αεροπορία, ρώτα, διάβασε, μάθε, για την ασφάλεια σου και τα λεφτά σου, μη σου πουλάνε φύκια για μεταξωτές κορδέλες. -
Για να μην ανοίξω νέο θέμα, συνεχίζω εδώ ..... έχοντας υπ όψην μου και τα παρακάτω
viewtopic.php?f=6&t=6926&hilit=%CF%85%CE%B3%CF%81%CE%AC+%CF%86%CF%81%CE%AD%CE%BD%CF%89%CE%BD
viewtopic.php?f=6&t=42507&p=1810283#p1810283Οδηγώντας για 9χρόνια 1995-2004 τα αυτοκίνητα του μπαμπά audi100 76' - starlet 1.3 85', δεν με απασχολούσε καθόλου η συντήρηση τους, αφού την αναλάμβανε, κάποιος άλλος. Κάποιες φορές υπήρχαν αστοχίες υλικών (σασμάν, βάσεις μοτέρ, μοτέρ κολλημένα, κτλ), αφού το αίμα μου σε αυτή την ηλικία έβραζε. Τώρα καταλαβαίνω πόσο 'μπροστά' ήταν ο πατέρας, αφού δεν με φόβισε ποτέ με το θέμα της αυτοκίνησης, δεν με έκραξε για τις μηχανικές βλάβες που προκαλούσα, ενώ παράλληλα επέμενε να κάνω πολλά-πολλά μαθήματα οδήγησης στην σχολή οδηγών του φίλου του, ενώ εγώ ήξερα να οδηγώ και να πέρναω τις τυπικές εξετάσεις του υπουργείου μεταφορών. Το 2004 αγοράζω το 1ο πραγματικά δικό μου αυτοκίνητο ένα rallye 1.6 16v που το κρατάω μέχρι το 2008, έχοντας κοστίσει για 4χρόνια σε βελτιώσεις (φρένα,αναρτήσεις, λάστιχα)-service, όσο περίπου το ποσό της αγοράς του. Αν θέλεις να οδηγείς, γρήγορα και με ασφάλεια και σε πίστες κτλ κτλ, πρέπει να το κρατάς σε άψογη μηχανολογική κατάσταση.
Μπαίνοντας στο θέμα μας τώρα, μετά την εισαγωγή, ελπίζοντας, χωρίς να σας έχω κουράσει , με αυτό το 106 έχω κάνει καταπληκτικές διαδρομές στο νησί της Αμοργού. Μετά τις βελτιώσεις σε λάστιχα και ανάρτηση, αφού οι ταχύτητες ανέβαιναν, το 1ο πράγμα που με σταματούσε ήταν η απόδοση των φρένων. Έβαλα λοιπόν δίσκους δαγκάνες 266mm από Citroen C3 24άρα τρόμπα, σωλινάκια και τα φρένα βελτιώθηκαν θεαματικά, σε σημείο να βγάζω 20-30 γρήγορα χλμ στο νησί πριν αρχίσουν να χάνουν την απόδοση τους. Αλήθεια είναι, ότι δεν ψάχτηκα με καλύτερο τακάκι-δίσκους-υγρά, που ίσως να ήταν και η πιο ενδεδειγμένη λύση, αφού με αυτό που έκανα εγώ, αύξησα το αναρτώμενο βάρος στην ανάρτηση, ψιλά γράμματα θα πω τώρα για την ημιμάθεια και την τότε ασχετοσύνη μου.
Το 2009, αγόρασα ένα καινούριο πλέον οικογενειακό αυτοκίνητο volvo v50, βάρους 1400+kg καμια σχέση με τα 950kg του 106. Μέχρι τώρα, μετά από 1,5 χρόνο έχω κάνει 18.000χλμ δεν έχω αλλάξει τακάκια, υγρά, δίσκους. Οπτικά οι δίσκοι έχουν ένα ανεπαίσθητο νύχι και τα τακάκια είναι στο 1/2 περίπου. Κάνοντας μια κατάβαση αεροπορία Διονύσου - Νέα μάκρη, το πεντάλ αρχισε να αποκτά σπογγώδη αίσθηση, να κατεβαίνει πιο βαθιά ενώ σε κάποια σημεία, έπιασα τον εαυτό μου να διπλοτρομπάρει για να σταματήσει το όχημα. Καμένο τακάκι δεν μύρισα, δίσκοι δεν στράβωσαν. Την επόμενη μέρα ψάχνοντας στο νετ, διαπίστωσα, ότι κατά 99% μάλλον είχα βράσει τα υγρά φρένων.
Το ερώτημα είναι,
- ποια υγρά φρένων είναι αυτά που έχουν τα πιο καλά χαρακτηριστικά δεν βράζουν εύκολα και είναι συμβατά με το όχημα μου?
- κάθε πότε να τα αλλάζω
Ψάχνοντας πάλι στο νετ, οι απόψεις διίστανται. Δηλαδή, κάποιοι λένε ότι τα απλά dot4 ναι μεν δεν έχουν super επιδόσεις, αλλά είναι λιγότερο υδρόφιλα από τα dot 5.1, κάποιοι λένε ότι τα αγωνιστικά dot4, που έχουν εξαιρετικά χαρακτηριστικά θα πρέπει να τα αλλάζουμε, πολύ πολύ συχνά .. τι ισχύει τελικά ???
εδώ, http://www.biopart.gr/portal/images/sto ... fluids.pdf για τα αγωνιστικά λέει 3χρόνια ... Ενα άλλο που επισυμαίνει το συγκεκριμένο pdf, είναι ότι τα ATE SL6, είναι πιο λεπτόρευστα, πράγμα που λέει ότι είναι καλό για τα ABS ESP κλτ... έχω ψιλομπερδευτεί ....Ποιο υγρό να επιλέξω για να μην ξανα-μείνω από φρένα ?? Dot4, Dot 5.1 DOT 4+ για αγώνες, αντέχουν αυτά στο χρόνο ?
εχω βρει τα πληροφορίες για τα παρακάτω
Motul RBF 660 dry boiling point: 325 °C wet boiling point: 204 °C
Motul RBF 600 Factory Line racing brake fluid dry boiling point of 312 °C boiling point 216 °C
Silkolene PRO RACE 2000 **Boiling Point Min: 300ºC Wet Boiling Point Min: 195ºC **
Castrol SRF Racing Brake Fluid dry boiling point, (higher than 300oC)ή τα πιο απλά
Motul DOT 4 brake fluid 100% synthetic Dry boiling point 245 °C Wet boiling point 158 °C
Silkolene DOT 4 Universal Brake & Clutch Fluid boiling point of 230°C boiling point 155°C
Castrol Response Dot 4 Synthetic Brake Fluid Dry Boiling Point ºC 265 Wet Boiling Point ºC ca 170κάποιος που να τα έχει δοκιμάσει και να έχει άποψη ? Μεγάλε Δάσκαλε, 21 quadra καμιά πρόταση ?
κλείνω προς τα Motul RBF 600
Thanks
-
Βάλτα, είναι πολύ καλά ή κάποιο επώνυμο 5.1 που είναι λεπτόρευστο ειδικά για τις μικροβαλβίδες του ABS, για τα RBF 600 δεν γνωρίζω το ιξώδες τους, αλλά αντέχουν σε θερμοκρασίες, πρέπει να αδειάσεις όλο το κύκλωμα, επίσης βάλε και τακάκια με κάποια πάστα που να αντέχει περίπου στου 550oC.
-
Motul Dot4
PROPERTIES
100% synthetic fluid, polyglycol bases.
Yellow colour.
Dry boiling point 245 °C / 473 °F
Wet boiling point 158 °C / 316 °F
Viscosity at -40°C (-40°F) 1350 mm2/s
Viscosity at 100°C (212°F) 2.3 mm2/sMotul brf 600
PROPERTIES
100% synthetic fluid, polyglycol bases.
Yellow colour.
Dry boiling point 312 °C / 593 °F
Wet boiling point 216 °C / 420 °F
Viscosity at -40°C (-40°F) 1750 mm2/s
Viscosity at 100°C (212°F) 2.5 mm2/sMotul 5.1
PROPERTIES
100% synthetic fluid, polyglycol bases.
Yellow colour.
Dry boiling point 270 °C / 518 °F
Wet boiling point 185 °C / 365 °F
Viscosity at -40°C (-40°F) 820 mm2/s
Viscosity at 100°C (212°F) 2.1 mm2/shttp://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=30112
διαβάζοντας αυτό .... υπάρχει ο τρόπος που αλλάζουμε στα σημερινά αυτοκίνητα με ABS, διαφέρει από παλιά ? για να κάνουμε αλλαγή φρένων, πρέπει να συνδέσουμε το όχημα στο διαγνωστικό/computerΓια να αδειάσεις όλο το κύκλωμα και να φύγουν τα παλιά υγρά ... το ξεπλένεις με τα νέα υγρά ?
-
Ανοίγεις τον εξαερωτήρα του πιο απομακρυσμένου τροχού και κάθε 10 πατήματα κάνεις εξαέρωση, παρακολουθείς τη στάθμη και συμπληρώνεις τα υγρά, κάποια στιγμή φεύγουν τα παληά υγρά και έρχονται τα καινούργια, φαίνονται από το χρώμα, με τον ίδιο τρόπο εξαερώνεις ενα-ένα τον τροχό, χρειάζονται 2 για αυτή τη δουλειά αν την κάνεις μόνος σου εκτός και αν έχεις την κατάλληλη αντλία για τη δουλειά αυτή, αν το πας να σου το κάνουν να είσαι παρόν για να δείς ότι τα άλλαξαν γιατί πολλά ακούγονται.
-
Στις BMW προβλέπεται αλλαγή υγρών κάθε 2 χρόνια, νομίζω είναι μια καλή συνήθεια για όλα τα αυτοκίνητα. Μια φορά μου το έκαναν μόνο από την πίσω δεξιά ρόδα (την πιο μακριά από την αντλία δηλαδή) και όταν παραξενεμένος ρώτησα μου είπαν ότι φτάνει. Λάθος φυσικά, δεν φτάνει αλλά δεν επέμεινα πολύ μέχρι να επιβεβαιώσω. Πρέπει να είσαι από πάνω (αν δεν γίνεται αυτόματα να μην είσαι εσύ που πατάς το πεντάλ, βρες άλλον) και να δεις ότι σου κάνουν όλες τις ρόδες και ότι σε όλες τις περιπτώσεις βγαίνει φρέσκο υγρό (για ίδιου χρώματος υγρά το παλιό έχει σκουρύνει, το φρέσκο είναι πολύ πιο ανοιχτόχρωμο). Συνολική ποσότητα που θα χρειαστείς για πλήρη αντικατάσταση πολύ δύσκολα φτάνει το ένα λίτρο.
Και να τσεκάρεις σπιθαμή προς σπιθαμή τα μαρκούτσια για ξηρότητα, φθορά, γκρατζουνιές (μερικές φορές βρίσκουν κάπου και τρίβονται) και όλες τις συνδέσεις για διαρροές. -
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
Ανοίγεις τον εξαερωτήρα του πιο απομακρυσμένου τροχού και κάθε 10 πατήματα κάνεις εξαέρωση, παρακολουθείς τη στάθμη και συμπληρώνεις τα υγρά, κάποια στιγμή φεύγουν τα παληά υγρά και έρχονται τα καινούργια, φαίνονται από το χρώμα, με τον ίδιο τρόπο εξαερώνεις ενα-ένα τον τροχό, χρειάζονται 2 για αυτή τη δουλειά αν την κάνεις μόνος σου εκτός και αν έχεις την κατάλληλη αντλία για τη δουλειά αυτή, αν το πας να σου το κάνουν να είσαι παρόν για να δείς ότι τα άλλαξαν γιατί πολλά ακούγονται.Δασκαλε για δωσε λιγο πιο αναλυτικα οδηγιες την αλλαγη του υγρου
-
Αν δεν κάνω λάθος ο ΒΑΣΙΛΗΣ είχε περιγράψει παλαιότερα το πώς γίνεται η αλλαγή η υγρών από το διαγνωστικό για τις BMW
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Αν δεν κάνω λάθος ο ΒΑΣΙΛΗΣ είχε περιγράψει παλαιότερα το πώς γίνεται η αλλαγή η υγρών από το διαγνωστικό για τις BMWκάτι παρόμοιο συμβαίνει και με τα VW, με το vagcom
πρέπει κάνουμε εξαέρωση από όλους τους τροχούς ή μόνο από τον πιο απομακρυσμένο ?
-
Δεν εχω ιδεα....! και το διαγνωστικο ξεχαστε το διοτι ειναι παλιο το αμαξι και θα το κανω σπιτι μου!
-
Ο χρήστης lll έγραψε:
Δεν εχω ιδεα....! και το διαγνωστικο ξεχαστε το διοτι ειναι παλιο το αμαξι και θα το κανω σπιτι μου!Εχεις ABS ?
Το διαγνωστικο χρειαζεται αν εχεις abs (νομιζω μονο τα τελευταιας γενιας) γιατι πρεπει να ανοιγοκλείνει τις βαλβιδες του .Σε απλο κυκλωμα θες δυο ατομα για το 'ασε-πατα-πατημενος;'
-
Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
...πρέπει κάνουμε εξαέρωση από όλους τους τροχούς ή μόνο από τον πιο απομακρυσμένο ?Σε όλους, όσο και να βγάζεις από μία άκρη, την πίσω δεξιά, μπορείς να αδειάσεις την αντλία και τα ABS αλλά δεν μπορείς να αφαιρέσεις το παλιό υγρό που υπάρχει από την τελευταία διασταύρωση μέχρι τον κάθε τροχό παρά μόνο από τον εξαερωτήρα κάθε τροχού.
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Εχεις ABS ?Τι ειναι αυτο?????
Τοτε ηταν τεχνολογια απιαστη....
Αρα λοιπον δυο ατομα και εναν εναν τροχο?? -
Η αλλαγή αλλά και η εξαέρωση γίνεται από τον πιο απομαμακρυσμένο τροχό και μετά σε κάθε ένα πλησιάζοντας προς την αντλία ( σαν απόσταση εννοώ )
Πρεσσάρεις καμμιά 10αριά φορές το πεντάλ του φρένου και το κρατάς πατημένο, φωνάζεις στο φίλο - πατημένος - εκείνος ανοίγει τον εξαερωτήρα και μόλις σταματήσει να ρέει το υγρό τον κλείνει, ταυτόχρονα κατεβαίνει το πεντάλ μέχρι το πάτωμα, το κρατάς εκεί πατήμένο για να κλείσει τον εξαερωτήρα ο άλλος, αλλιώς αν αφήσεις το πεντάλ με ανοιχτό τον εξαερωτήρα θα πάρει αέρα το κύκλωμα, μόλις κλείσει και σου φωνάζει - **πρεσσάρισε **- επαναλαμβάνεις το πρεσσάρισμα για να σηκώσεις πίεση στο κύκλωμα και κρατάς πατημένο το φρένο, η διαδικασία αυτή επαναλαμβάνεται συνεχώς μέχρι να αδειάσει το κύκλωμα και η αντλία βεβαίως. Όσο βέβαια κατεβάινει η στάθμη εσύ συμπληρώνεις υγρά, ώστε τα καινούργια υγρά να σπρώχνουν τα παλαιά.
Αυτό γίνεται μόνο στον πιο απομακρυσμένο τροχό ( το άδειασμα ) συνεχώς συμπληρώνεις υγρά και συνεχίζεις από τον ίδιο τροχό το ίδιο σκηνικό μέχρι να έρθει καθαρό υγρό, παρακολουθείς τη στάθμη στο δοχείο για να έχει πάντα υγρό, μόλις σταματήσει να βγάζει αυτός ο τροχός αέρα μαζί με υγρό και βγαίνει καθαρό υγρό σε χρώμα και χωρίς φυσσαλίδες, αλλάζεις τροχό, αυτό το κάνεις μέχρι να έρθει καθαρό υγρό χωρίς φυσσαλίδες σε όλους τους τροχούς.
Όταν έχεις τελειώσει από όλους τους τροχούς και είναι και στάθμη σωστή, πρέπει να έχεις πεντάλ ψηλά και σκληρό.
Καλό είναι να κουμπώσεις ένα λαστιχένιο διάφανο σωληνάκι στον εξαερωτήρα και τα υγρά να πέφτουν σε καθαρό γυάλινο μπουκάλι για να βλέπεις το χρώμα και για να μη πασαλείβεις τα υγρά τα οποία είναι εξόχως διαβρωτικά.
Καλό κουράγιο.
αισθηση μειωσης του φρεναρισματος ????