-
Σωστος, δεν το σκεφτηκα ετσι!
-
Ο χρήστης VassilisAl έγραψε:
Οχι εννοω με το gap που ηδη υπαρχει που ειναι ποσο, 3 λεπτα? Δεν νομιζω να τους προλαβουν μεσα σε 3 λεπτα, παιζει?Στο Ακρόπολις του 96 αν δεν κάνω λάθος ο Colin MacRae έριξε στην ss Παναγία-Ευαγγελίστρια (που ήταν από τις πρώτες του αγώνα) και είχε μήκος περίπου 30 χλμ, 30 sec στον δεύτερο γενικής κατάταξης και νομίζω ό,τι περνούσε και πρώτος! Και για την ιστορία κέρδισε τον αγώνα τελικά με διαφορά περίπου 30 sec (δηλαδή κέρδισε τον σγώνα με την διαφορά που έφτιαξε εκεί μέσα)
Όλα αυτά σημαίνουν, ό,τι η διαφορά που θα πρέπει να έχουν αυτοί που θα κάνουν την αγγαρεία του 'ξεσκονίσματος' που λέει ο DAP, θα πρέπει να είναι ανάλογη με τα χιλιόμετρα της ειδικής διαδρομής που θα ακολουθεί, αλλά αυτό μπορεί να τινάξει στον αέρα όλο το ωράριο του ραλλυ ή στην καλύτερη περίπτωση να δημιουργεί μεγάλα κενά, με ό,τι αυτό κακό σημαίνει ακόμα και για την ασφάλεια των πληρωμάτων.
Αλλά τι σόι ράλλυ είναι αυτά που θα πρέπει κάποιος να στρώνει δρόμο για να περάσουν οι καλοί;
Με την ίδια λογική θα πρέπει να απαγορεύται και να βρέχει χωρίς να έχουν ειδοποιηθεί οι μάνατζερς γιατί θα τους χαλάει τα σχέδια!
Όσο πιο σοφιστικέ και αποστειρωμένα προσπαθούν να τα κάνουν τα ραλλύ τόσο το χειρότερο. -
Ο χρήστης VassilisAl έγραψε:
Οχι εννοω με το gap που ηδη υπαρχει που ειναι ποσο, 3 λεπτα? Δεν νομιζω να τους προλαβουν μεσα σε 3 λεπτα, παιζει?Μιας και οι πρωτοποροι ειναι τελευταιοι στην γενικη υποθετουμε οτι δεν υπαρχει η μαλλον υπαρχει συγκριση μεταξυ των αυτοκινητων (δεν αναφερω και για τις οδηγικες ικανοτητες μη προσβαλλω κανεναν ) οποτε θεωρω βεβαιο το ντουμπλαρισμα.
-
Για την σειρά εκκίνησης ξέρουμε όλοι ότι οι τακτικές που δημιουργούνται δεν κάνουν καλό στο άθλημα και δεν καταλαβαίνω για πιο λόγο δεν άλλαξαν φέτος το σύστημα. Εξυπηρετούν κάποιον?
Ακόμη και η ανάποδη 15άδα ήταν πιο δίκαια. Αυτό με το SD μια χαρά μου φαίνεται. Ας κάνουν 2 SD, ένα ελεύθερο όπως είναι τώρα και ένα προκριματικό (αλά F1). -
Η κατάργηση της αντιστροφής της 15 αδας για τον καθορισμό της σειράς εκίνησης στα σκέλη του αγώνα, δεν νομίζω ό,τι ήρθε τυχαία.
Νομίζω ό,τι μετά την απόσυρση κάποιων εργοστασιακών ομάδων, άρα και κορυφαίων οδηγών, η 'συμπλήρωση' της 15 αδας γίνεται πια όχι και από τόσο γρήγορους οδηγούς και αυτό μάλλον δημιουργεί προβλήματα ασφαλείας (περισσότερο θεωρητικά, λιγότερο πρακτικά).Η τέλεση κατατακτήριας διαδρομής νομίζω ό,τι δημιουργεί τα προβλήματα που ανέφερε ο Λώρης, εκτός αν υπάρχει είδική μέριμνα για αυτή, όπως ας πούμε χρησιμοποίηση διαφορετικών αυτοκινήτων για την διαδρομή αυτή από όποιον μπορεί, αλλά αυτό ανοίγει την ψαλίδα σε τεράστιο εύρος και αλλοιώνει τον χαρακτήρα των ράλλυ.
Εν τέλει, τα ραλλύ και ο μηχανοκίνητος αθλητισμός συνολικά δεν είναι ένα πεδίο όπου επικρατεί η ισονομία.
Από την γέννεση τους στα μηχανοκίνητα αθλήματα πλεονεκτούν αυτοί που είναι και οικονομικά πιο ισχυροί.
Οπότε ό,τι και να γίνει πάντα οι ισχυροί θα πλεονεκτούν, όποια τρυκ και να γίνουν και όσο και να θέλουν από την FIA να φέρουν κανόνες για ενίσχυση της ισονομίας. -
Η αναποδη 15αδα στις μερες μας δεν γινεται!
Οταν εχεις 10 WRC με το ζορι δεν μπορεις να το κανεις...
Δεν ειναι οτι στο 3λεπτο θα μπορεσει ο γρηγοροτερος να φτασει τον πιο αργο
που ξεκινησε μπροστα! Ειναι οτι υπαρχει κι ο παραγοντας της σκονης που θα κανει
τα πραγματα πιο δυσκολα! Και 3 λεπτα να μην παρεις στον μπροστινο σου,
αλλα πχ μονο 1μιση, θα εχεις μεγαλο προβλημα με την σκονη του...Εγω επιμενω! Αφου το εχουμε κανει που το εχουμε κανει τσιρκο, ας βαλουν οι εργοστασιακες ενας οδηγο δοκιμων τους να περναει τις διαδρομες πριν τα αγωνιστικα, εκει κοντα στο 00 και το 0 του αγωνα, να ησυχασουμε...
-
Ο χρήστης Billopoulos έγραψε:
Η αναποδη 15αδα στις μερες μας δεν γινεται!
Οταν εχεις 10 WRC με το ζορι δεν μπορεις να το κανεις...
Δεν ειναι οτι στο 3λεπτο θα μπορεσει ο γρηγοροτερος να φτασει τον πιο αργο
που ξεκινησε μπροστα! Ειναι οτι υπαρχει κι ο παραγοντας της σκονης που θα κανει
τα πραγματα πιο δυσκολα! Και 3 λεπτα να μην παρεις στον μπροστινο σου,
αλλα πχ μονο 1μιση, θα εχεις μεγαλο προβλημα με την σκονη του...Εγω επιμενω! Αφου το εχουμε κανει που το εχουμε κανει τσιρκο, ας βαλουν οι εργοστασιακες ενας οδηγο δοκιμων τους να περναει τις διαδρομες πριν τα αγωνιστικα, εκει κοντα στο 00 και το 0 του αγωνα, να ησυχασουμε...
ΕΦ ΟΣΟΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΟΥΣ 15 Ρ1 ΟΔΗΓΟΥΣ (ΠΟΥ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΛΕΟΝ) ,ΑΣ ΜΗΝ ΑΝΑΣΤΡΕΨΟΥΝ ΤΗΝ 15ΑΔΑ ΑΛΛΑ ΤΗΝ 10ΑΔΑ !!
ΟΣΟ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΠΡΟΤΑΣΗ ΣΟΥ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟΝ ΟΔΗΓΟ ΔΟΚΙΜΩΝ,ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΕΝΑΣ ΔΕΝ ΦΤΑΝΕΙ, ΜΙΑΣ ΠΟΥ Ο ΔΡΟΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΑΡΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΕΚΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΚΑΙ ΜΕΤΑ.ΦΙΛΙΚΑ,
'EL-EM'
-
Ο Latvala παντως ειπε οτι ακομα και το ανοιγμα του Ogier μπροστα απο τον Loeb
ηταν αρκετο για να μην χανει ο Loeb τοσο χρονο.
Ας μην τα εχουν ολα δικα τους...
Να ειναι σαν να ξεκινουν στην 3η, 4η θεση, δεν θα τους χαλασει και πολυ.Η αντιστροφη 10αδα που λες Λωρη ειναι σαφως καλυτερη λυση απο την 15αδα
αλλα εχει κι αυτη τους κινδυνους, σε περιπτωση εγκαταλειψεων καποιων WRC, ετσι;Γενικα εχω την εντυπωση οτι ολες οι πιθανες λυσεις εχουν τα καλα και τα κακα τους...
Δεν θα ειναι κανεις ευχαριστημενος στο τελος, το μονο σιγουρο... -
Ο χρήστης Billopoulos έγραψε:
Ο Latvala παντως ειπε οτι ακομα και το ανοιγμα του Ogier μπροστα απο τον Loeb
ηταν αρκετο για να μην χανει ο Loeb τοσο χρονο.
Ας μην τα εχουν ολα δικα τους...
Να ειναι σαν να ξεκινουν στην 3η, 4η θεση, δεν θα τους χαλασει και πολυ.Η αντιστροφη 10αδα που λες Λωρη ειναι σαφως καλυτερη λυση απο την 15αδα
αλλα εχει κι αυτη τους κινδυνους, σε περιπτωση εγκαταλειψεων καποιων WRC, ετσι;Γενικα εχω την εντυπωση οτι ολες οι πιθανες λυσεις εχουν τα καλα και τα κακα τους...
Δεν θα ειναι κανεις ευχαριστημενος στο τελος, το μονο σιγουρο...ΓΙΑ ΤΗΝ 10ΑΔΑ ΔΕΝ ΘΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ.
ΑΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΕΓΚΑΤΑΛΗΨΕΙΣ (ΠΟΥ ΜΕ ΤΟ SUPER RALLY ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΕΛΑΧΙΣΤΕΣ) Ο ΔΕΚΑΤΟΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΟ ΠΙΟ ΑΡΓΟΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΝΝΑΤΟ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΜΕ ΤΗΝ ΣΕΙΡΑ ΤΟΥ,ΛΙΓΟ ΠΙΟ ΑΡΓΟΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΠΟΜΕΝΟ,ΟΠΟΤΕ ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΘΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΤΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ.
ΣΤΟ ΚΑΤΩ-ΚΑΤΩ,ΟΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΙ ΤΗΣ ΔΕΚΑΔΑΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΠΡΩΤΟΙ SWRC H PWRC. ΑΣ ΤΑΛΑΙΠΩΡΗΘΕΙ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΜΕ WRC ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΑΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΟΛΟΙ ΚΑΘΑΡΟ ΔΡΟΜΟ.ΦΙΛΙΚΑ,
'EL-EM'
-
Μια ερωτηση, μιας και παρακολουθειτε πιο πολυ καιρο WRC, τι λετε για τις εμφανισεις του Kimi?
-
Ο χρήστης el-em έγραψε:
Ο Latvala παντως ειπε οτι ακομα και το ανοιγμα του Ogier μπροστα απο τον Loeb
ηταν αρκετο για να μην χανει ο Loeb τοσο χρονο.
Ας μην τα εχουν ολα δικα τους...
Να ειναι σαν να ξεκινουν στην 3η, 4η θεση, δεν θα τους χαλασει και πολυ.Η αντιστροφη 10αδα που λες Λωρη ειναι σαφως καλυτερη λυση απο την 15αδα
αλλα εχει κι αυτη τους κινδυνους, σε περιπτωση εγκαταλειψεων καποιων WRC, ετσι;Γενικα εχω την εντυπωση οτι ολες οι πιθανες λυσεις εχουν τα καλα και τα κακα τους...
Δεν θα ειναι κανεις ευχαριστημενος στο τελος, το μονο σιγουρο...ΓΙΑ ΤΗΝ 10ΑΔΑ ΔΕΝ ΘΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ.
ΑΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΕΓΚΑΤΑΛΗΨΕΙΣ (ΠΟΥ ΜΕ ΤΟ SUPER RALLY ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΕΛΑΧΙΣΤΕΣ) Ο ΔΕΚΑΤΟΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΟ ΠΙΟ ΑΡΓΟΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΝΝΑΤΟ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΜΕ ΤΗΝ ΣΕΙΡΑ ΤΟΥ,ΛΙΓΟ ΠΙΟ ΑΡΓΟΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΠΟΜΕΝΟ,ΟΠΟΤΕ ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΘΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΤΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ.
ΣΤΟ ΚΑΤΩ-ΚΑΤΩ,ΟΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΙ ΤΗΣ ΔΕΚΑΔΑΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΠΡΩΤΟΙ SWRC H PWRC. ΑΣ ΤΑΛΑΙΠΩΡΗΘΕΙ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΜΕ WRC ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΑΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΟΛΟΙ ΚΑΘΑΡΟ ΔΡΟΜΟ.ΦΙΛΙΚΑ,
'EL-EM'
Κακά τα ψέμματα, η αλλαγή στη σειρά εκκίνησης από το 15-1 στο 1-15 κτλ. έγινε για να τονώσει το ενδιαφέρον στο θεσμό, αφού με την αποχώρηση του Gronholm ο Loeb έμενε εντελώς μόνος στη διεκδίκηση νικών και τίτλων. Το 15-1 ευνοούσε τον ταχύτερο και δυστυχώς το να είναι ο ΕΝΑΣ πολύ καλύτερος από όλους τους άλλους δημιουργούσε πρόβλημα και έκανε το σπορ μονότονο.
Με το 1-15 έκλεισε η ψαλίδα αλλά δημιούργησε άλλα προβλήματα που είναι πολύ χειρότερα.Δεν είναι δύσκολο, από τον επόμενο κιόλας αγώνα, να αλλάξει το σύστημα και να ξεκινάνε αντίστροφα από τη σειρά που τερμάτισαν το σκέλος οι FIA1 και FIA2 οδηγοί των wrc αυτοκινήτων, όσοι κι αν είναι αυτοί. Τί θα έχουμε τότε; Τον Loeb να βρίσκεται αιώνες μπροστά από τα μέσα της 2ης ημέρας και να ταξιδεύει προς τον τερματισμό. Το θέλει η FIA αυτό; ΌΧΙ. Το θέλουν οι θεατές αυτό; ΌΧΙ πριν ελαχίστων εξαιρέσεων.
Τί μένει; Να παρατήσει τους αγώνες ο Loeb μπας και δούμε συναγωνισμό.Δεν μπορώ να φανταστώ λύση που να προκύπτει με βάση τη σειρά εκκίνησης. Μήπως θα ήταν λύση η τοποθέτηση έρματος στους οδηγούς με βάση τους βαθμούς που έχουν στο πρωτάθλημα; Αυτό κι αν θα ήταν άδικο.
Μόνη λύση είναι η είσοδος νέων κατασκευαστών στο χώρο, που θα απαγορεύει παιγνίδια με τις δορυφορικές ομάδες και γιατί όχι η απαγόρευση service κατά τη διάρκεια της ημέρας. Με μοναδικό service στο τέλος του σκέλους θα πάψουν τα ράλλυ να είναι αγώνες sprint και θα δούμε και πάλι αγώνες στρατηγικής από τους οδηγούς. Θα ελαττωθούν οι ταχύτητες και το θέαμα, θα υπάρχουν περισσότερες εγκαταλείψεις, όμως θα έχουμε και νικητές που δεν θα βασίζονται απαραίτητα στην απόλυτη ταχύτητα αλλά και στην αξιοπιστία. Δεν μπορούμε να τα έχουμε και όλα δικά μας. Κανείς βέβαια δεν εγγυάται πως με έναν τέτοιο κανονισμό δεν θα γίνουν τα αυτοκίνητα ακόμα πιο τέρατα αξιοπιστίας και στην ουσία δεν θα αλλάξει κάτι... Με κάποιο τρόπο όμως θα πρέπει να ξαναμπεί ο παράγοντας αξιοπιστία στον καθορισμό του αποτελέσματος στους αγώνες ράλλυ, ένας παράγοντας που επηρέαζε τα μέγιστα τα αποτελέσματα στις προηγούμενες δεκαετίες, τότε που τα ράλλυ ζήσανε σαφώς καλύτερες εποχές.Όσο για τον Kimi; Μπράβο του που τερμάτισε κινούμενος βέβαια στον αγώνα ως το αργότερο wrcar. Αυτή είναι η προσέγγιση που θέλουν πλέον οι επικεφαλής των ομάδων, θέλοντας τα αυτοκίνητα τους στον τερματισμό, έστω και ένα κλικ κάτω σε ρυθμό. Είναι σίγουρο πως προς το τέλος της χρονιάς ο Kimi θα φτάσει σε ρυθμό οδηγούς τύπου Villagra ενώ αν συνεχίσει και την επόμενη θα φτάσει σε ρυθμούς Wilson...Κάτι που άλλοι χρειάστηκε να περάσουν 5 χρόνια για να τα καταφέρουν...Από ότι φαίνεται όμως, ευτυχώς η δυστυχώς, δεν θα υπάρξει δεύτερη χρονιά για τον Φινλανδό στο θεσμό...
Αυτά τα ολίγα.
-
http://www.rally.gr/default.asp?menu_code=wrc-news-article&race_id=0&article_id=17847
Η αποψη του Λέμπ για το θέμα -
Ναι αλλα αυτο που λεει ο Seb δεν λυνει το προβλημα της αργοποριας μεσα στην ειδικη ωστε να πεσει πιο πισω ενας οδηγος.
Σχετικα με τον Kimi, γιατι δεν θα υπαρξει 2η χρονια Χαρη? Απ οσο ξερω εγω ακομα δεν εχει ξεκαθαριστει τι θα κανει του χρονου. Και επισης σε πολλες ειδικες (ειδικα προς το τελος του rally) εκανε χρονους ειτε πολυ κοντινους ειτε και καλυτερους απο τον Villagra.
Θυμαμαι στο Μεξικο στην ασφαλτινη υπερειδικη εκανε 6η χρονο γενικης! Οποτε πιστευω σε ασφαλτινο rally θα ειναι αρκετα ταχυτερος αρκει βεβαια να μην κανει λαθος. Να δουμε...
-
εγω θελω να πω κατι αλλο.τι μας προσεφερε το rally ιορδανιας?μια απολυτη ξεραιλα χωρις ιχνος ομορφιας. με ελαχιστους εως ανυπαρκτους θεατες..ακομα και εκει που ειχε κοσμο ειχε το πολυ 20-30 ατομα και πολλα λεω.
-
Ο χρήστης harriswrc έγραψε:
Τί μένει; Να παρατήσει τους αγώνες ο Loeb μπας και δούμε συναγωνισμό.Θα μπορουσε ο Γουιλσον τοσα χρονια να ψαξει και να επενδυσει για να βρει το αντιπαλο δεος του Λεμπ. Οσο εκπληκτικος και να ειναι ο Γαλλος (που ειναι), δεν υπαρχει περιπτωση να μην υπαρχει καποιος εκει εξω που ειναι τουλαχιστον κατα 9/10 αντιστοιχος. Αντ'αυτου ο Γουιλσον εχει τις Φιλανδικες μαριονετες του και χρηματοδοτει τον κανακαρη του. Ειναι κριμα που η Φορντ συνεχιζει να τον στηριζει.
-
Δεν ειχε και πολλα περισσοτερα το περσινο Ακροπολις μας...
-
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
Τί μένει; Να παρατήσει τους αγώνες ο Loeb μπας και δούμε συναγωνισμό.
Θα μπορουσε ο Γουιλσον τοσα χρονια να ψαξει και να επενδυσει για να βρει το αντιπαλο δεος του Λεμπ. Οσο εκπληκτικος και να ειναι ο Γαλλος (που ειναι), δεν υπαρχει περιπτωση να μην υπαρχει καποιος εκει εξω που ειναι τουλαχιστον κατα 9/10 αντιστοιχος. Αντ'αυτου ο Γουιλσον εχει τις Φιλανδικες μαριονετες του και χρηματοδοτει τον κανακαρη του. Ειναι κριμα που η Φορντ συνεχιζει να τον στηριζει.
Γιατι ρε συ, ο Hirvonen τον ανταγωνιζεται σε επιπεδο αποτελεσματων. Σε οδηγικο οντως ειναι λιγο πιο πισω αλλα πιστευω πως μπορει να παρει πρωταθλημα.
-
Ο χρήστης VassilisAl έγραψε:
Τί μένει; Να παρατήσει τους αγώνες ο Loeb μπας και δούμε συναγωνισμό.
Θα μπορουσε ο Γουιλσον τοσα χρονια να ψαξει και να επενδυσει για να βρει το αντιπαλο δεος του Λεμπ. Οσο εκπληκτικος και να ειναι ο Γαλλος (που ειναι), δεν υπαρχει περιπτωση να μην υπαρχει καποιος εκει εξω που ειναι τουλαχιστον κατα 9/10 αντιστοιχος. Αντ'αυτου ο Γουιλσον εχει τις Φιλανδικες μαριονετες του και χρηματοδοτει τον κανακαρη του. Ειναι κριμα που η Φορντ συνεχιζει να τον στηριζει.
Γιατι ρε συ, ο Hirvonen τον ανταγωνιζεται σε επιπεδο αποτελεσματων. Σε οδηγικο οντως ειναι λιγο πιο πισω αλλα πιστευω πως μπορει να παρει πρωταθλημα.
Περιμένωντας το λάθος αν και όποτε το κάνει ο Αλσατός και την μηχανική βλάβη αν και όποτε βγάλει η Citroen του Αλσατού. Λυπάμαι αλλά έτσι δεν κερδίζονται πρωταθλήματα.
-
Εχει κερδισει ομως και αγωνες χωρις να εχει κανει λαθος η να εχει προβλημα ο Loeb.
-
Μια φορα τη χρονια και μονο στην αγαπημενη του (sic) επιφανεια τα καταφερνει. Το οποιο τον κανει ενα (ας πουμε) ιδανικο νο2.
Ωσ εδω καλα, ειναι χρησιμο και αυτο σε μια ομαδα. Το θεμα ειναι τι διαολο κανει απο εκει και περα ο Γουιλσον. Εχει ενα σωρο αυτοκινητα διαθεσιμα, ο Λατβαλα ακομα να γεννησει το χρυσο αυγο, ε δεν πρεπει να δοκιμασει κατι αλλο τουλαχιστον σε μια δορυφορικη ομαδα;
WRC 2010 (all rounds)