Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    WRC 2010 (all rounds)
    1. Home
    2. WRC
    3. WRC 2010 (all rounds)
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 20
    • 21
    • 5 / 21
    WRC
    47
    402
    615
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • ?
      A Former User last edited by

      Ο χρήστης onthelimit έγραψε:
      Στην τελευταια ειδικη ακουγα απο το world rally radio τις δηλωσεις των οδηγων στο τερματισμο. Ο Latvala δεν εκοψε, δεν θα μπορουσε να κοψει ετσι και αλλιως αφου ξεκιναγε πρωτος και δεν ηξερε τους χρονους των αλλων. Ο Loeb δηλωσε οτι ειχε σκοπο να μην κοψει πουθενα και να παει στο οριο μεχρι το τερματισμο. Ο Ogier ηταν νευριασμενος και δε μιλησε.
      Αρα μαλλον το σχεδιο της Citroen ηταν ο Loeb να ξεκινησει πρωτος αυριο με τη μεγαλη διαφορα που θα εκανε στη τελευταια ειδικη και ο Ogier να εκοβε για να ξεκινουσε ο Latvala δευτερος. Και ο Ogier τα σκατωσε και εκανε δωρο στη Ford, αλλα τον εχω ικανο τον Wilson να πει στο Jari να μην επιτεθει αυριο και να τερματισει για να φερει βαθμους για το πρωταθλημα κατασκευαστων.

      Μετά το λάθος του Ogier να μην κόψει αρκετά για να αφήσει τον JML να καθαρίζει και αύριο, ο Loeb δεν είχε άλλη επιλογή από το να συνεχίσει flat out για να κάνει όσο μεγαλύτερη διαφορά μπορεί...Ο Petter, αν έκοβε ο Loeb, θα μπορούσε να διεκδικήσει ακόμα και τη νίκη αύριο με την καλή σειρά εκκίνησης, και τα ίδια θα ίσχυαν και για τον Sordo. Τώρα θα παλέψουν μεταξύ τους για την 4η θέση, εκτός αν έχουμε δράματα στην κορυφή...
      Είναι αρκετά τα χιλιόμετρα αύριο και ο Latvala μπορεί να διεκδικήσει τη νίκη, αν δεν έχει διαφορετικές εντολές.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • E
        el-em last edited by

        Ο χρήστης harriswrc έγραψε:

        Στην τελευταια ειδικη ακουγα απο το world rally radio τις δηλωσεις των οδηγων στο τερματισμο. Ο Latvala δεν εκοψε, δεν θα μπορουσε να κοψει ετσι και αλλιως αφου ξεκιναγε πρωτος και δεν ηξερε τους χρονους των αλλων. Ο Loeb δηλωσε οτι ειχε σκοπο να μην κοψει πουθενα και να παει στο οριο μεχρι το τερματισμο. Ο Ogier ηταν νευριασμενος και δε μιλησε.
        Αρα μαλλον το σχεδιο της Citroen ηταν ο Loeb να ξεκινησει πρωτος αυριο με τη μεγαλη διαφορα που θα εκανε στη τελευταια ειδικη και ο Ogier να εκοβε για να ξεκινουσε ο Latvala δευτερος. Και ο Ogier τα σκατωσε και εκανε δωρο στη Ford, αλλα τον εχω ικανο τον Wilson να πει στο Jari να μην επιτεθει αυριο και να τερματισει για να φερει βαθμους για το πρωταθλημα κατασκευαστων.

        Μετά το λάθος του Ogier να μην κόψει αρκετά για να αφήσει τον JML να καθαρίζει και αύριο, ο Loeb δεν είχε άλλη επιλογή από το να συνεχίσει flat out για να κάνει όσο μεγαλύτερη διαφορά μπορεί...Ο Petter, αν έκοβε ο Loeb, θα μπορούσε να διεκδικήσει ακόμα και τη νίκη αύριο με την καλή σειρά εκκίνησης, και τα ίδια θα ίσχυαν και για τον Sordo. Τώρα θα παλέψουν μεταξύ τους για την 4η θέση, εκτός αν έχουμε δράματα στην κορυφή...
        Είναι αρκετά τα χιλιόμετρα αύριο και ο Latvala μπορεί να διεκδικήσει τη νίκη, αν δεν έχει διαφορετικές εντολές.

        O OGIER, ΠΑΡΑΔΕΧΤΗΚΕ ΟΤΙ Η ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΤΗΣ ΟΜΑΔΟΣ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΕΙ ΣΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΤΟΣΟ,ΩΣΤΕ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙ ΔΕΥΤΕΡΟΣ Ο JML. ΠΛΗΝ ΟΜΩΣ Η ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠOΣΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΕΙ,ΕΦΤΑΣΕ ΣΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ (ΛΟΓΩ ΚΑΚΩΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ) ΜΟΛΙΣ 4 ΔΕΥΤΕΡΑ ΑΦΟΥ ΕΙΧΕ ΠΕΡΑΣΕΙ ΤΟ FLYING.
        ΓΙ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΗΤΑΝ ΕΚΝΕΥΡΙΣΜΕΝΟΣ ΣΤΟΝ ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟ.

        ΦΙΛΙΚΑ,

        'EL-EM'

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          dark_side last edited by

          http://www.rally.gr/default.asp?menu_code=wrc-news-article&race_id=731&article_id=17826

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • C
            citrovag last edited by

            Ο χρήστης og2002gr έγραψε:
            για την νίκη ο Loeb δεν το χάνει, έστω και αν ανοίγει δρόμο για 4 ειδικές.

            Ακριβως αυτο εγινε
            Δεν ειχε κανενα προβλημα σημερα με την σειρα εκκινησης μαλιστα πηρε και τεσσερις ειδικες

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • P
              pavlos last edited by

              Θεατρο Σκιων... και μαλιστα κακοπαιγμένο... Κριμα...
              Ας ελπίζουμε οτι ο Todt θα πάρει την κατάσταση στα χερια του

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • B
                billopoulos last edited by

                Ο χρήστης citrovag έγραψε:

                για την νίκη ο Loeb δεν το χάνει, έστω και αν ανοίγει δρόμο για 4 ειδικές.

                Ακριβως αυτο εγινε
                Δεν ειχε κανενα προβλημα σημερα με την σειρα εκκινησης μαλιστα πηρε και τεσσερις ειδικες

                Δεν ανοιγε ομως τον δρομο...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • V
                  velos last edited by

                  Τους πήρε τα σώβρακα πάλι ο κοντός.......

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • T
                    theo13 last edited by

                    Ο χρήστης pavlos έγραψε:
                    Θεατρο Σκιων... και μαλιστα κακοπαιγμένο... Κριμα...
                    Ας ελπίζουμε οτι ο Todt θα πάρει την κατάσταση στα χερια του

                    βαρεμαρα ατελειωτη αυτο το πρωταθλημα.νισαφι

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • C
                      citrovag last edited by

                      Ο χρήστης theo13 έγραψε:

                      Θεατρο Σκιων... και μαλιστα κακοπαιγμένο... Κριμα...
                      Ας ελπίζουμε οτι ο Todt θα πάρει την κατάσταση στα χερια του

                      βαρεμαρα ατελειωτη αυτο το πρωταθλημα.νισαφι

                      Bαρεμαρα απο ποια αποψη

                      Αν εννοεις οτι επειδη παλι νικησε ο loeb και τετοια κατα την γνωμη μου δεν ειναι σωστο γιατι το ραλλυ ιορδανιας ειχε καποια μαχη ,οταν εκλεισε η πρωτη μερα ο γαλλος ηταν στην τριτη θεση με 30 δευτερα διαφορα απο τον λατβαλα και ο πεμπτος 50 δευτερα απο τον πρωτο και συνεχεια η πενταδα αλλαζε θεσης

                      Κατι παρομοιο εγινε και στο μεξικο

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • T
                        thvarveris last edited by

                        Και τι να κάνει ο Τοντ;

                        Να βάλει όριο ταχύτητας στις ss;

                        Να θεσμοθετήσει ό,τι ο προπορευόμενος στην βαθμολογία θα ξεκινά τον επόμενο αγώνα με κανά πεντάλεπτο συν στο χρόνο του;

                        Να βάλει παραπάνω βάρος στο αυτοκίνητο του προπορευόμενου στην βαθμολογία;
                        Τι άλλο να κάνει;

                        Και τι σόι ραλλυ θα είναι αυτά πια;

                        Συμφωνώ με την βαρεμάρα. Και εδώ και πολλά χρόνια πια...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • B
                          billopoulos last edited by

                          Εγω λεω να επιτραπει σε καθε ομαδα να εχει εναν οδηγο που δεν θα μαζευει βαθμους να καθαριζει τον δρομο πριν τα WRC τους, γιατι ο κακομοιρος ο Ogier δεν τους φταιει σε τιποτα.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • C
                            citrovag last edited by

                            Συγνωμη που δεν καταλαβαινω την βαρεμαρα που λετε ας μου εξηγησει καποιος

                            Αν εβγαινε πρωτος συνεχεια ο σολμπεργκ ή ο χιρβονεν θα ηταν καλυτερα

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • S
                              s-loeb last edited by

                              56 ΝΙΚΗ ΓΙΑ τον θεό!!!!Και μην λησμονούμε έχουμε και 4 ασφαλτικούς Για ακόμα μια φορά αποκάλυψη ο Seb ο νεότερος .....Άντε και καλή Ανάσταση!!!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • T
                                thvarveris last edited by

                                Ο χρήστης citrovag έγραψε:
                                Συγνωμη που δεν καταλαβαινω την βαρεμαρα που λετε ας μου εξηγησει καποιος

                                Αν εβγαινε πρωτος συνεχεια ο σολμπεργκ ή ο χιρβονεν θα ηταν καλυτερα

                                Δηλαδή το γεγονός ό,τι ξέρουμε πριν από τον κάθε (σχεδόν) αγώνα ό,τι ο Λέμπ θα είναι νικητής και ό,τι θα έχει ρίξει στους υπόλοιπους κάμποση ώρα, το θεωρείς συναρπαστικό;

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • V
                                  vasilakis last edited by

                                  Drivers call for WRC qualifying

                                  http://www.autosport.com/news/report.php/id/82678

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • E
                                    el-em last edited by

                                    Ο χρήστης thvarveris έγραψε:
                                    Και τι να κάνει ο Τοντ;

                                    Να βάλει όριο ταχύτητας στις ss;

                                    Να θεσμοθετήσει ό,τι ο προπορευόμενος στην βαθμολογία θα ξεκινά τον επόμενο αγώνα με κανά πεντάλεπτο συν στο χρόνο του;

                                    Να βάλει παραπάνω βάρος στο αυτοκίνητο του προπορευόμενου στην βαθμολογία;
                                    Τι άλλο να κάνει;

                                    Και τι σόι ραλλυ θα είναι αυτά πια;

                                    Συμφωνώ με την βαρεμάρα. Και εδώ και πολλά χρόνια πια...

                                    ΒΡΕ ΘΟΔΩΡΗ,

                                    Ο ΠΑΥΛΟΣ ΑΝΑΦΕΡΘΗΚΕ ΣΤΑ ΟΡΓΙΑ ΠΟΥ ΕΓΙΝΑΝ ΣΗΜΕΡΑ ΤΟ ΠΡΩΙ,ΑΝΑΦΟΡΙΚΑ ΜΕ ΤΙΣ ΠΡΟΠΟΡΕΙΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΚΑΠΕΛΑ.
                                    ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΟΙ ΟΜΑΔΕΣ ΤΑ ΕΚΑΝΑΝ ΜΠΟΥΡ@@@ΛΟ. ΑΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΕΙ Ο ΚΟΝΤΟΣ (ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ) , ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΕΙ ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ.
                                    ΑΝ ΣΤΗΝ ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΗΤΑΝ Ο PETER,ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΘΥΣΙΑΖΟΤΑΝ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΥ ΑΝΟΙΓΕΙ ΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ?

                                    ΦΙΛΙΚΑ,

                                    'EL-EM'

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • C
                                      citrovag last edited by

                                      Ο χρήστης thvarveris έγραψε:

                                      Συγνωμη που δεν καταλαβαινω την βαρεμαρα που λετε ας μου εξηγησει καποιος

                                      Αν εβγαινε πρωτος συνεχεια ο σολμπεργκ ή ο χιρβονεν θα ηταν καλυτερα

                                      Δηλαδή το γεγονός ό,τι ξέρουμε πριν από τον κάθε (σχεδόν) αγώνα ό,τι ο Λέμπ θα είναι νικητής και ό,τι θα έχει ρίξει στους υπόλοιπους κάμποση ώρα, το θεωρείς συναρπαστικό;

                                      Eγω ναι αλλα παντα σε ενα ραλλυ δεν κοιταω μονο αυτον που κερδιζει κοιταω ολο τον αγωνα και πιστευω πως ηταν συναρπαστικος

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • T
                                        thvarveris last edited by

                                        Ο χρήστης el-em έγραψε:

                                        Και τι να κάνει ο Τοντ;

                                        Να βάλει όριο ταχύτητας στις ss;

                                        Να θεσμοθετήσει ό,τι ο προπορευόμενος στην βαθμολογία θα ξεκινά τον επόμενο αγώνα με κανά πεντάλεπτο συν στο χρόνο του;

                                        Να βάλει παραπάνω βάρος στο αυτοκίνητο του προπορευόμενου στην βαθμολογία;
                                        Τι άλλο να κάνει;

                                        Και τι σόι ραλλυ θα είναι αυτά πια;

                                        Συμφωνώ με την βαρεμάρα. Και εδώ και πολλά χρόνια πια...

                                        ΒΡΕ ΘΟΔΩΡΗ,

                                        Ο ΠΑΥΛΟΣ ΑΝΑΦΕΡΘΗΚΕ ΣΤΑ ΟΡΓΙΑ ΠΟΥ ΕΓΙΝΑΝ ΣΗΜΕΡΑ ΤΟ ΠΡΩΙ,ΑΝΑΦΟΡΙΚΑ ΜΕ ΤΙΣ ΠΡΟΠΟΡΕΙΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΚΑΠΕΛΑ.
                                        ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΟΙ ΟΜΑΔΕΣ ΤΑ ΕΚΑΝΑΝ ΜΠΟΥΡ@@@ΛΟ. ΑΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΕΙ Ο ΚΟΝΤΟΣ (ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ) , ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΕΙ ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ.
                                        ΑΝ ΣΤΗΝ ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΗΤΑΝ Ο PETER,ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΘΥΣΙΑΖΟΤΑΝ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΥ ΑΝΟΙΓΕΙ ΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ?

                                        ΦΙΛΙΚΑ,

                                        'EL-EM'

                                        Ωραία Λώρη.
                                        Ακόμα και έτσι πιστεύεις ό,τι υπάρχει οδηγός στο wrc που μπορεί να αμφισβητήσει σε διάρκεια τον Λεμπ;

                                        Επίσης πως μπορείς να διακρίνεις αν ο λόγος που επικαλείται κάποιος για να 'καθυστερήσει' είναι πρόφαση ή πραγματικότητα;
                                        Το νόμιμο βέβαια δεν είναι και ηθικό, αλλά εκτός του ό,τι μιλάμε για συμφέροντα εργοστασίων, δεν βλέπω πως μπορείς να βάλεις φρένο στα παιχνίδια τακτικής των ομάδων ραλλυ που πάντα υπήρχαν στο wrc και όχι μόνο και πάντα θα υπάρχουν με τον ένα ή τον άλλο τρόπο.

                                        Για θυμίσου τι γινόταν κάποτε για να κερδίσει ο Μπιαζιόν.

                                        Άμα υπάρξει οδηγός-οδηγοί που να μπορούν να αμφισβητήσουν τον Λεμπ τα παιχνίδια τακτικής θα πάνε περίπατο. Μεχρι τότε οι υπόλοιποι θα προσπαθούν να κερδίσουν τον Λεμπ με την τακτική και κάποιες φορές θα τα καταφέρνουν

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • T
                                          thvarveris last edited by

                                          Ο χρήστης citrovag έγραψε:

                                          Συγνωμη που δεν καταλαβαινω την βαρεμαρα που λετε ας μου εξηγησει καποιος

                                          Αν εβγαινε πρωτος συνεχεια ο σολμπεργκ ή ο χιρβονεν θα ηταν καλυτερα

                                          Δηλαδή το γεγονός ό,τι ξέρουμε πριν από τον κάθε (σχεδόν) αγώνα ό,τι ο Λέμπ θα είναι νικητής και ό,τι θα έχει ρίξει στους υπόλοιπους κάμποση ώρα, το θεωρείς συναρπαστικό;

                                          Eγω ναι αλλα παντα σε ενα ραλλυ δεν κοιταω μονο αυτον που κερδιζει κοιταω ολο τον αγωνα και πιστευω πως ηταν συναρπαστικος

                                          Και από αυτόν τον αγώνα εκτός από την νίκη του Λεμπ τι σε συνεπήρε;
                                          Το πόκερ που παίζανε οι team managers;

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • D
                                            dap last edited by

                                            Ο χρήστης thvarveris έγραψε:
                                            Και τι να κάνει ο Τοντ;

                                            Να βάλει όριο ταχύτητας στις ss;

                                            Να θεσμοθετήσει ό,τι ο προπορευόμενος στην βαθμολογία θα ξεκινά τον επόμενο αγώνα με κανά πεντάλεπτο συν στο χρόνο του;

                                            Να βάλει παραπάνω βάρος στο αυτοκίνητο του προπορευόμενου στην βαθμολογία;

                                            Μονο οταν οι ιδιοι οι οδηγοι αφαιρεσουν απο το μυαλο τους την φιλοχρηματια και προσθεσουν φιλοτιμο και μπεσα.....
                                            Πραγμα μαλλον αδυνατον.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 20
                                            • 21
                                            • 5 / 21
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr