-
Παιδια ποια ειναι τα θετικα και ποια τα αρνητικα των αυτοκινιτων που εχουν πισω κινηση , μπροστα κ τετρακινηση!
Ποιο 8εορειτε το καλυτερο ειδος και γιατι?
Για ποιο λογο τα σουπερ καρς ειναι κατασκευασμενα με πισω κινηση?Για στροφες με χρονο καλυτερα πισω η μπροστα κινηση?
Για ποιο λογο λεγετε οτι 4κινιτο με πανω απο 500 αλογα σπαει γραναζια δισκους πλατο κλπ?
Το θέμα ήρθε από την αυτοκίνηση [moderator]
-
Παιδια ποια ειναι τα θετικα και ποια τα αρνητικα των αυτοκινιτων που εχουν πισω κινηση , μπροστα κ τετρακινηση!
Ποιο 8εορειτε το καλυτερο ειδος και γιατι?
Για ποιο λογο τα σουπερ καρς ειναι κατασκευασμενα με πισω κινηση?Για στροφες με χρονο καλυτερα πισω η μπροστα κινηση?
Για ποιο λογο λεγετε οτι 4κινιτο με πανω απο 500 αλογα σπαει γραναζια δισκους πλατο κλπ?
Το θέμα ήρθε από την αυτοκίνηση [moderator]
-
Παιδια ποια ειναι τα θετικα και ποια τα αρνητικα των αυτοκινιτων που εχουν πισω κινηση , μπροστα κ τετρακινηση!
Ποιο 8εορειτε το καλυτερο ειδος και γιατι?
Για ποιο λογο τα σουπερ καρς ειναι κατασκευασμενα με πισω κινηση?Για στροφες με χρονο καλυτερα πισω η μπροστα κινηση?
Για ποιο λογο λεγετε οτι 4κινιτο με πανω απο 500 αλογα σπαει γραναζια δισκους πλατο κλπ?
Το θέμα ήρθε από την αυτοκίνηση [moderator]
-
Πίσω κίνηση σημαίνει επιπλέον άξονα και τριβές, τετρακίνηση σημαίνει επιπλέον βάρος άξονα και διαφορικού και συνολικά περισσότερες τριβές. Όλα αυτά θέλουν και περισσότερα λεφτά για να σχεδιαστούν και κατασκευαστούν και τρώνε και χώρο ενώ επιβαρύνουν τις επιδόσεις λόγω παραπάνω βάρους. Έχουν όμως καλύτερη κατανομή βάρους.
Βέβαια όταν βγούν τα χρονόμετρα και οι στροφές όλα μπορούν να πάνε καλά αν είναι καλά σχεδιασμένα και στημένα.
Συνηθίζεται να είναι δύσκολο να περάσουν πολλά άλογα από 2 ρόδες.
Έχει βρεθεί ότι η επίδραση της ροπής του κινητήρα στις εμπρός ρόδες που ελέγχει ο οδηγός με το τιμόνι έχουν αρνητικές επιδράσεις στην κατευθυντικότητα και την αίσθηση αυτού. Για το λόγο αυτό μεγάλη ισχύς είναι πιο εύκολο να περνάει από τις πίσω ρόδες. Βοηθάει και το ότι κατά την επιτάχυνση οι πίσω ρόδες φορτίζονται οπότε αυξάνεται η πρόσφυσή τους ενώ στις εμπρός ρόδες το αντίθετο.
Με βάση τα παραπάνω είναι λογικό που τα φτηνά μικρά αυτοκίνητα είναι προσθιοκίνητα για λιγότερο βάρος, περισσότερο χώρο και οικονομία (σε σχεδίαση, κατασκευή και κατανάλωση λόγω βάρους). Λογικό και που τα πιο ισχυρά αυτοκίνητα είναι πισωκίνητα ή τετρακίνητα.Ποιο είναι το καλύτερο? ρωτάς και απαντώ εγώ καλύτερο για ποια δουλειά?....Σε ποια κατηγορία χρημάτων?...Για ποια γούστα?
Δεν υπάρχει η μία απάντηση η καλή! Αν σου αρέσουν οι κολιές τότε πισωκίνητα αν σου αρέσει η φτηνή ρυθμισιμότητα ίσως προσθιοκίνητο, αν δεν σου αρέσουν τα σπιναρίσματα τότε τετρακίνητο κλπ.....Το αν διαλύουν το συμπλέκτη εξαρτάται από τη μελέτη και κατασκευή και από τις βλακείες που κάνει ο ιδιοκτήτης που προφανώς έχει πάριε λάθος αυτοκίνητο για τη χρήση που του κάνει.....
-
Συζητήσεις έχουν γίνει, επιχειρήματα έχουν ριφθεί στο τραπέζι και καταρριφθεί, φωνές έχουν υψωθεί, μύτες έχουν ανοίξει και φιλίες έχουν καταστραφεί και πάλι οριστική απάντηση δεν δόθηκε.
Ρίξε μια ματιά σε προηγούμενα θέματα, υπάρχουν αρκετά σχετικά.
Να συμπληρώσω μόνο ότι το κλασσικό σούπερκαρ έχει την κίνηση πίσω και τον κινητήρα στο κέντρο. (με φωτεινές εξαιρέσεις κάτι απογόνους του Σκαραβαίου... πλάκα κάνω! )
FWD,RWD,4WD